ادامه بررسی پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی و پیگیری اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در پذیرش  در مقطع دکتری خبر داد.

مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اقدامات مسئولان دانشگاه آزاد  برای جذب و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از سوی مجلس در حال پیگیری است و با توجه به حساسیت این موضوع علاوه بر کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیته‌های تخصصی هم به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند.
وی گفت: چند جلسه در این خصوص با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد داشته ایم و از وزارت علوم نیز خواسته‌ایم، فهرست کاملی از رشته‌هایی که به دانشگاه‌ آزاد مجوز داده‌اند در اختیار کمیسیون قرارگیرد ضمن اینکه دانشگاه آزاد نیز باید پذیرش‌های خود را شفاف سازی کند.
وی تصریح کرد: شفاف شدن این موضوع می‌تواند به تصمیم گیری و نوع برخوردهایی که مجلس در این زمینه و به لحاظ قانونی باید انجام دهد کمک می‌کند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

142 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali
دی ۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

پذیرش هرچه بیشتر بهتر چه ایرادی داره افراد تحصیل کرده بیشتر شوند ضمنا بخاطر درس ارز از کشور خارج نمیشه. شکر گزار باشید

سارا
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام بر دوستان گرامی ،بله تو رشته من دکترا علوم تحقیقات امسال ۳۰ نفرو برداشته ،بچه های ترم ۲ با بچه های ۱ سر کلاس می شینند .ولی در دانشگاه تهران مرکز و جنوب ۵ نفری هستند. البته امار دیگر رشته ها در علوم تحقیقات به همین منوال که گفته ام است.متاسفانه

هومن
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

علوم تحقیقات به همین صورتی است که می فرمایید . اما واحد های دیگه در تهران و شهرستان ها ۴ ۵ یا ۶ نفره هستند.

محمد
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

اقا مهرداد سلام منتظر خبرهای شما هستیم ؟

دانشجو دکترا
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. من از مجلس تقاضا دارم که جلوی این پذیرش بی رویه دانشگاه ازاد را در مقطع دکترا بگیرد. من دانشجوی دکترا یکی از دانشگاههای ازاد تهران هستم متاسفانه سر کلاس های چند ده نفره باید بشینیم و بدتر از آن استاد راهنما به تعداد کافی نیست. الان نمیدونیم باید چکار کنیم هیچ کسی هم پاسخگو نیست

هومن
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۱:۰۵ ب٫ظ

دوستان من خودم هم منتظر تکمیل هستم اما الان با این وضعیت معلوم نیست تکمیل ظرفیت باشه. چون اگه تکمیل ظرفیت درست و حسابی در کار باشه و بندازن بعد ثبت نام اونوقت کلی شاکی میشن . که دانشگاه چرا پول الکی از ملت میگیره و باز شکایت به مجلس و در واقع این یک تخلف هستش که ثبت نام زود تر از تکمیل باشه. پارسال تکمیل بهمن ماه بود منم یادمه ولی اون تکمیل تعداد خیلی محدودی تو بعضی رشته ها برداشت. از یه طرفم میشه برداشت کرد که واحد ها بدون مجوز نیستن و بیشتر واحد ها برای بهمن تقاضا دادن اما اینکه دانشجو بدن بهشون مهمه. امیدوارم تکمیل ظرفیت باشه . اما من خودم شروع میکنم به خوندن تا دیگه وقت رو از دست ندم.

سالاری
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

خدا رو شکر با واقعیت دارین تصمیم میگیرین و مث کامنت های قبلی تعصب ندارین

ارش
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

بچه ها یه سوال لطف کنیدنظر کارشناسی بدین
به نظر شما پردیس علامه طباطبایی بهتره یا دانشگاه ازاد

به ارش
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

دوست عزیز قطعا دانشگاه ازاد
فارغ التحصیل دکتری دانشگاه ازاد هم شانس بورسیه شدن تو خود دانشگاه و هم شانس جذب شدن به عنوان هیات علمی پیام نور رو داره در حالی که دارندگان مدارک پردیس از چنین امکانی محروم هستند در عمل.
رویه موجود دانشگاه های دولتی و ازاد کشور در جذب هیات علمی به خوبی این مهم را اثبات میکنه.

دانشجو دکترا
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ارش

از من میشنوی برو پردیس.دانشگاه ازاد خیلی فقط فکر منابع مالیه از کیفیت و ….هم که نپرس. حدااقل اینه که میگه دانشگاه سراسری درس خوندی

سالاری
آذر ۶, ۱۳۹۳ ۳:۲۹ ب٫ظ

موافقم پردیس بهتره تا دانشگاه آزاد، با این ظرفیت ها ی زیاد کیفیت هم مث قبل نیست

یاعلی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

آغاز ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ۹ آذر معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد از نهم آذر ماه آغاز می شود، افزود: فهرست رشته محل‌های جدید متعاقبا اعلام خواهد شد. به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه ۹ آذرماه آغاز می شود، گفت: داوطلبان مقاطع تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ برای شرکت در آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند ازطریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش با ورود به پایگاه اینترنتی azmoon.org ثبت نام کنند. وی افزود: برای آگاهی داوطلبان از رشته‌ها و مجموعه‌های امتحانی و همچنین رشته محل‌های دایر در این دو مقطع از امروز مورخ ۴ آذر ماه ۹۳ فهرست رشته محل های دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴ از طریق پیوندهای مربوطه در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه تعدادی رشته محل نیز در دست بررسی وتصویب نهایی قرار دارد، اظهارکرد: فهرست رشته محل‌های جدید متعاقبا اعلام خواهد شد تا در صورت علاقه‌مندی نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند. معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: در آزمون دکتری تخصصی سال جاری به هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته امتحانی و حداکثر… ادامه نظر»

چشم انتظار
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

دوستان لطفا منو راهنمایی کنید

وجودداشتن این رشته محل ها یعنی انتخاب واحد واسه بهمن ماه هست؟؟ واگه جواب مثبته یعنی این شهرهارو مادوباره میتونیم انتخاب کنیم یعنی؟؟؟
آره؟؟
یعنی میشه؟؟
امیدی هست؟؟؟

یا زهرا
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۱۵ ب٫ظ

بچه ها مبارکه.اگه مجوز نبود اسامی بعضی از دانشگاهها باید حذف می شد.پس بهمن هم پذیرش زیاد خواهد بود.

پاسخ
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۵۸ ب٫ظ

اطلاعیه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص چگونگی ثبت نام از داوطلبان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴

ضمن آرزوی توفیق برای متقاضیان شرکت در آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع می رساند، ثبت نام از داوطلبان آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب از روزهای یک شنبه مورخ ۹ آذر ماه و دوشنبه مورخ ۱۰ آذر ماه از طریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس Azmoon.org آغاز خواهد شد. برای آگاهی داوطلبان از رشته ها و مجموعه های امتحانی و همچنین رشته/محل های دایر در این دو مقطع از امروز مورخ ۴ آذرماه ۹۳ فهرست رشته / محل های دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۴ از طریق پیوند های ذیل در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. از آنجایی که تعدادی رشته /محل نیز در دست بررسی و تصویب نهایی قرار دارد ، فهرست رشته /محل های جدید متعاقبا به اطلاع متقاضیان گرامی خواهد رسید تا در صورت علاقمندی نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند.

در آزمون دکتری تخصصی سال جاری به هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته امتحانی و حداکثر در ۲۰ واحد دانشگاهی انتخابی ارائه شده است. در مقطع کارشناسی ارشد نیز داوطلبان پس از انتخاب یک مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته /محل متناسب با آن می باشند.

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ

آقا هومن رشته شما چیه؟

امیدوار روانشناس
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان همچون مثل من منتظر
تبریک ،انشالله تاچندهفته آینده تکمیل ظرفیت اعلام میشه،من میرم بیرون ازهواى بارانى استفاده کنم.به امیدخبرهاى خوش

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب٫ظ

چند هفته آینده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! خیلی دیره.

مریم/ آموزش زبان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۵۷ ب٫ظ

من هم دیگه اطمینان دارم ک تکمیل ظرفیت داریم، چون اگه اینها مجوز نداشتن الان نمیبایستی اسمشون تو لیست باشه، از اونجایی که اکثر این واحدهای جدید با ۳ الی ۵ نفر کلاس مهر رو تشکیل دادن صد در صد برای بهمن درخواست جذب دانشجو دادن.
تکمیل ظرفیت داریم عزیزان شک نکنید، البته اگه اتفاق غیر منتظره ای نیفته

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۰۵ ب٫ظ

الان شما فکر میکنید ۵ نفر برای هر کلاس در مقطع دکتری تعداد کمی است؟ نکنه دوستان میخواهند همانطور که الانم شاهدش هستیم در کلاسهای دکتری مثل کارشناسی ۲۰ “نفر بشینند!

محمد
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۵۲ ب٫ظ

تبریک به همه تمام رشته محلها قانونیست http://www.azmoon.net

محمد
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام با توجه به رشته محلهای جدید حتما تکمیل ظرفیت هست چون تمام رشته محلهایی که می گفتند مجوز ندارند در لیست وجود دارد پس دانشگاه ازاد برنده شده

مریم/ آموزش زبان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

همه ی رشته شهر های جدید که گفتن مجوز ندارن اسمشون تو لیست هست!!!!

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۴۱ ب٫ظ

اره دقیقا .پس یعنی اینا مجوز دار هستند.جوابی به دوستانی که میگفتن بدون مجوز پذیرش کرده.این نشون میده با مجلس به توافق رسیدن.

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۵ ب٫ظ

دوستان اطلاعیه جدید دانشگاه ازاد در مورد ثبت نام دکتری ۹۴ : http://www.azmoon.net

nima
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ب٫ظ

دوستانی که میگن ارزش با گستره انسانیت و سطح درک و فهم معنا می یابد وبس و از این جور صحبتها، حرف شما متین ولی دوستان عزیز این فقط شعاره. به نظرتون چند نفر از افرادی که منتظر تکمیل ظرفیت هستند واقعا میخوان کار درست و اصولی در دکتری انجام بدن؟ خب اگر خوب بودن که در مرحله اول قبول میشدن و الان سر کلاس درس بودن. بیایید کمی واقع بین باشیم و به دور از توهم صحبت کنیم. همین مقداری هم که گرفتن زیاده و اصولی نیست. من نه قصد جو سازی دارم و نه شایعه. همین فردا صبح بلند شوید و با اتوبوس تشریف بیاورید واحد علوم و تحقیقات تهران. ببینید سر کلاس دکتری عمران چند نفر نشستن. اگر کسی مطلع نباشه واقعا فکر میکنه کلاس کارشناسی هست. هرچی ما بگیم شما میگید شایعه. تشریف بیارید حضوری ببینید تا بهتون ثابت بشه. استادا واقعا کلافه هستن از این وضع و برای تز این دانشجوها به مشکل بر میخورن. امیدوارم نظرم ثبت شود. با تشکر. التماس دعا..

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  nima

عزیزم ما هم رتبمون خوب بود اگه به شما هم تو مصاحبه نمره کم میدادن و ۵۰ نفر جابجا می شدی تکمیل که سهله الان باید برای سال بعد میخوندی.

رحمان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

با شما کاملاً مخالفم آقای هومن عزیز. خب خوب پاسخ میدادید در مصاحبه که نمرتون کم نشه. افرادی که مصاحبه میکنند اساتید این مملکت هستند و با کسی دشمنی ندارند. من خودم ارشد بافق یزد بودم و دکتری علوم و تحقیقات قبول شدم. نه کسی منو میشناخت و نه کسی توصیه کرده بود برام. درست پاسخ دادم و قبول شدم. مشکل اینه حرف کسی رو قبول نداریم. مطمئن باشید حق هیچکس ضایع نشده. هرکسی که قبول نشده حتما استحقاقش رو نداشته. همین خود شما اگر نمره مصاحبه ات بالا شده بود میگفتی نمره خوبی گرفتم ولی الان که پایین شده میگی نمره بهم دادن. وقتی خوب میشیم زحمت خودمونه وقتی کم میاریم میگیم بهمون دادن. این عدالت نیست آقا هومن.

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

موافقم با رحمان بلاخره دانشجوی دکتری هم باید یکسری شرایط را داشته باشد چه در آزمون چه مصاحبه

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سالاری

مصاحبه واقعی و اساتیدی که در اون سطح باشند. اساتید برتر کشور رو بیارند.نه اینکه هرکسی رو به عنوان مصاحبه کننده بیارند صرفا به این خاطر که پول کمتری صرف هزینه استاد مصاحبه کننده کنند.

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

دوست عزیز تو رشته ما امسال کسایی که مصاحبه میکردن واقعا در اون سطح نبودن.منم که با اونا دشمنی ندارم. کسی که مصاحبه میگیره باید دانشیار باشه نه تازه فارغ التحصیل دکتری. محض اطلاع شما یبه خاطر جدید بودن موضوع کاریم و اینکه اساتید اشنایی با اون حوزه نداشتند نتونستن سوالی بپرسن. با مقاله سابقه تدریس و توصیه نامه و سوالات زبانی هم که پرسیدن جواب دادم . اینکه خواستن چکیده پایان ناممو به انگلیسی بگم. افرادی نمره بالاتری از من تو مصاحبه گرفتن که رزومشون از من ضعیفتر بوده و ارشدشون رو با ۷ ترم تموم کردن .

محمد
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

مشکل میدونی چیه هومن جان؟این هست که کسی که هنوز مهر مدرکش خشک نشده،دانشجوی دکترا میگیره.
بدتر این هست که در خیلی از واحدها همینم وجود نداره

مینا
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رحمان

اخه مشکل اینجاست که در بعضی رشته ها مثل رشته ما اصلا مصاحبه ای در کار نبود رتبه منم خیلی بد شد اگه نه الان جایی که دوست داشتم در حال درس خوندن بودم

!!!!!!
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  nima

مگه فقط علوم و تحقیقات دانشگاهه؟ که اونجا رو تعمیم میدید به همه دانشگاهها؟
دانشگاه اهر چندین ساله دکتری آموزش زبان برمیداره کلاس امسالش ۴ نفرست، میبد ۵ نفره و …. جاهای دیگه حتی کمتره دوستان رشته های مختلف اطلاع داده بودن، از طریق همین سایت، میتونید ببینید.

شاهین*** در خصوص موضوع مطروحه
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۴:۴۳ ب٫ظ

عزیز من این قدر ظرفیت رو بالا نبرین والا من خودمم پشت کنکوری اما ترجیح میدم ۵۰ سال دیگه هم پشت کنکور بمونم تا اینکه مدرک دکتری بی ارزش بشه آخه مدرسه که نیست کلاس دکتری ظرفیتش نباید بالای پنج نفر باشه اون وقت دوستم میگفت کلاس ما بیست نفرست!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۵:۵۱ ب٫ظ

لطفا شایع پراکنی نکنید دانشگاه محلات دکتری با ۳,نفر برگزار میشه

محمد
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

محلات کجاست که بهش مجوز دکترا دادن؟!

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب٫ظ

بیشتر واحد ها با ۳ ۴ ۵ نفر تشکیل شدن.

شاهین*** در خصوص موضوع مطروحه
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

آقایون محترم
شما اطمینان دارید در مورد دانشگاه آزاد صحبت میکنید؟کلاس دانشگاه آزاد سه نفر و پنج نفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو رشته خود من هر کدوم از واحدها با احتساب تکمیل ظرفیت حداقل بیست نفر دانشجو برداشتند حالا اگه فرض کنیم نصف این نفرات هم نیومده باشند ثبت نام که چنین چیزی غیر ممکنه،کلاس با ده نفر تشکیل شده،حالا بفرمایید ببینیم این سه و چهار و پنج از کجا اومد؟ اگه این قدر که شما می فرمایید ظرفیت کلاسها پایینه پس چرا برای تکمیل بهمن ماه فقط ۵۰۰ نفر ظرفیت اعلام شده؟

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۵۳ ب٫ظ

بله. کلاس دکتری چند تا از فنی ها رو خودم از نزدیک دیدم. ۵ نفره .

محمد
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۴:۲۱ ب٫ظ

من نمیدونم چرا با افزایش دکتری مملکت به خطر میوفته واقعا واقعبینانه به قضیه نگاه کنیم افزایش دکتری سطح سواد جامعه را بالا میبرد من خیلی تعجب میکنم که بعضی تنگ نظرها مخالفت می کنند نسبت استاد به دانشجو در ایران ۱ به ۴۰ است که با افزایش ظرفیت این نسبت به استاندارد جهانی میرسد چرا بعضیها بدون دلیل مخالفت می کنند یکم انصاف داشته باشید ما راهی بجز افزایش ظرفیت نداریم

شبنم دکتری علم و صنعت به سارا دکتری تهران
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۳:۴۶ ب٫ظ

ممنونم از شما بخاطر حسن نظر و رعایت ادب و اخلاق

من تو سرچ هام به این صفحه رسیدم و گهگاهی از پارسال سر به سایت میزنم و کامنتها رو میخونم..من یکسال تمام با این سایت همکاری داشتم و حضور داشتم…

سارا
بلاخره نظر شما هم محترم و قابل درک هست..
اینکه دوستان میفرمایند غلط املایی ..دلیل بر بی سوادی شخصی نیست چون همه فرق بین تامل و تامیل رو میدونند و کسی واژه تامیل رو بجای تامل بکار نمیبره چون کسی که دانشجوی دکتری هست دیگه این چیزها براش مساله ای نیست..،..این قابل توجه دوستانی که در تایپ کلمات اصلا خودشون اشتباهی ندارن و ….!!!

در ضمن من هم نظر سارا را دارم خب این هم یک نظر هست مودبانه و محترمانه..حالا عده ای از دوستان خوششون نمیاد و دوست دارن تحت هر شرایطی در هر واحدی دانشجوی دکتری باشند جای خود و بسی تامل دارد!!!!

من هم از نمایندگان خواستارم فکری به حال ایندگان و نسل حاضر بکنند و اجازه ندهند دانشگاه ازاد بدون توجه به اینده کاری و شغلی و …اقدام به افزایش بی رویه ظرفیت دکتری کند، شاید الان دوستان احساساتی شدند و دوست دارن به هر قیمتی تو یه واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند، ولی واقعا طبق گفته دوستان این ظلم هست در حق کسایی که دارن تو بهترین دانشگاهها روزانه و یا حتی شبانه دکتری رو میخونند.
ارزوی موفقیت برای همه و ممنونم که برخی دوستان با حفظ احترام نظرات شخصیشون رو میدهند. بدور از تعصب خاصی

بهروز
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۴:۱۶ ب٫ظ

کاملن صحیح می فرمایید

حمید حسابداری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۵:۴۹ ب٫ظ

شما لطفا جای کسی تصمیم نگیرید، نظر شما محترمه و اگه دوست دارید که مدرک با ارزشی داشته باشید برید سراسری بخونید، اما یه عده دوست دارند جای دیکر درس بخونند این نظر خودشونه شما نمیتونید به جای این عزیزان فکر کنید و اونارو وادار کنید به اینکه مثل شما باشند، هرکسی شرایط خودش رو داره

احسان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ

سلام. بچه ها من تو سرچ در مورد استخدام و هیئت علمی و این جور کارا بوردم که به اینجا رسیدم. ببینید منم دو سال دارم دکتری می خونم. سال ۹۱ هیچ چیزی برام از این بیشتر ارزش نداشت که دکتری قبول شم. ولی الان اگه به چند ساله پیش بر می گشتم شاید بازم همون تصمیمو می گرفتم، ولی این در مورد شرایط قبل نه الان. ببینید دکتری خوندن خوب و واقعاً به سوادتون نسبت به دوره های قبل خیلی اضافه می کنه ولی تا حالا به این فکر کردید چند ساله دیگه نمی تونید با مدرک دکتری حاضر به انجام هر کاری بشید، به این فکر کردید که ممکن از طرف اطرافیان چقدر متلک بشنوید که بابا دکتری خوندی که چی بشه. ناراحت نشید از حرف های من ولی واقعیت اینه که تنها راه موفقیت دکتری نیست. به نظر من اگر شما می خواهید علمی هم تو زندگیتون پیشرفت کنید برید تخصص های مربوط به شغلی که بهش علاقه دارید رو ببینید.شماها در مورد تعداد کسایی که در کشور کوبا دکتری دارند اطلاعات داره؟ نباید یذارید وضع کشور ما هم مثل اونا بشه. تازه دکتری خوندن به این راحتی ها هم نیست. این اختلاف ها هم که در مورد دانشگاه ازاد و دولتی باهم دارید رو بذارید کنار. افزایش پذیرش در دانشگاه های دولتی و سلیقه ای عمل کردنشون منجر به این تعداد پذیرش در دانشگاه ازاد شده. اون دوستمون که گفته بیاید کلاس های دکتری رو ببینید راست میگه. الان هر واحد داره برای هر رشته ۲۰… ادامه نظر»

مجتبی.م
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام .من دوره شبانه دانشگاه اصفهان قبول شدم و الان ترم یک هستم .ولی بخاطر مسائل مالی میخواهم انصراف دهم و مجدد برای روزانه بخونم .اگر ترم بعد را هم بخونم یا به معنای دیگر کلیه دروس نظری را بگذرونم بعدش میتونم دروس را تطبیق بزنم؟ و چند دوره محروم میشوم ؟(آیا سال ۹۴ می تونم کنکور بدم ؟).در کل نظرتون را بدید ممنون میشم .

ادبیات
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۸ ب٫ظ

اینقدر به هم توهین نکنید تازه من فکر میکنم سارا نه به خاطر بیسوادی تامل رو نوشت تامیل بلکه پیش میاد که اشتباها اینطور شده باشه استدلالش هم بد نبود مگه اگر خلاف میلمون کسی استدلال کرد باید ساکتش کنیم، دستتون درد نکنه سارا خانم بالاخره نظرتون رو گفتی.

شبنم دکتری علم و صنعت به ادبیات
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ادبیات

واقعا این همه جبهه گیری در مورد یک نظر (دوستمان سارا) لزومی نداشت..بلاخره هر کس نظری داره و مورد احترام هست..
اینکه حالا عده ای منتظر تکمیل ظرفیت هستند و خوششون نمیاد بحثی نیست…

مهردادPR
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۶ ب٫ظ

نظر فرهادی درباره دانشگاه آزاد (منبع: مهر) معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از دیدار فرهادی با معاونان پارلمانی دستگاههای خبر داد. حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار روز گذشته معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دانشگاه آزاد با دکتر فرهادی وزیرپیشنهادی علوم گفت: در این جلسه من به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد شرکت کرده و در ارتباط با رشته های دانشگاه آزاد نیز توضیحاتی ارائه کردم. وی افزود: در ارتباط با رشته ها (پذیرش بدون مجوز دانشجو در دانشگاه آزاد در ۷۰۰ رشته ارشد) گفتم که تصویب رشته های ما قانونی است و امضاء دکتر فرجی دانا وزیرسابق علوم و دکتر نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم را پای تصویب رشته ها داشته و دراین رابطه هیچ گونه نگرانی نداریم. معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دکتر فرهادی یک چهره آکادمیک، با تجربه علمی و کارآمد است و ما ضمن اینکه می دانیم وی رای می آورد تلاش می کنیم با رای بالا به عنوان وزیر انتخاب شود. حجت الاسلام عسگری افزود: دانشگاه آزاد همیشه همراهی و همکاری وزارتین را داشته و تعامل خوب و سازنده ای با این دو وزارتخانه دارد. وی ادامه داد: همچنین وزیرعلوم و وزیربهداشت هردو عضو هیات امنای دانشگاه آزاد هستند، در جلسه قبل هیات امنای دانشگاه، دکتر نجفی شرکت داشت و اگر دکتر فرهادی رای بیاورد در جلسه بعد وی به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه شرکت خواهد کرد ضمن اینکه دکتر فرهادی عضو هیات امنای دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز هست. وی… ادامه نظر»

مریم
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

ببخشید فکر میکنم اقای فرجی دانا خیلی نسنجیده عمل کردند که به دانشگاهی که حتی استادیار نداره مجوز دکتری دادند.

مریم/ آموزش زبان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۲۵ ب٫ظ

گفتن بهمن ماه کنکور ۹۴ برگزار میشه. الان آذره چرا فراخوان ثبت نام نمیدن که ببینیم بعدش بالاخره تکمیل ظرفیت میاد یا نه.

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سارا خانم
منتظر تکمیل ظرفیت نیستم، فقط هر از گاهی نظرات دوستان را چک میکنم، گفتم که تا شهر خودم دکتری نداره، نمیخونم

آرمین
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فوق شیمی الی

از مجلس محترم خواهش میکنم ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد رو کم کنه.

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

منتظر تکمیل ظرفیت نیستم، فقط هر از گاهی نظرات دوستان را چک میکنم، گفتم که تا شهر خودم دکتری نداره، نمیخونم

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فوق شیمی الی

یعنی با ۱۷ مقاله isi دانشگاه ازاد شهر خودتون رو به شریف و امیر کبیر ترجیح میدید؟

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

اگه باورتون نمیشه آدرس ایمیلتونو بدین همراه با سند خدمتتون ارسال میکنم

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فوق شیمی الی

دوست عزیز ۱۷ مقاله ISI کم نیست. اگر شما واقعا ۱۷ مقاله ISI دارین همونظور که عرض کردم در بهترین دانشگاه های ایران و جهان میتونید تحصیل کنید. اگر اینظوری باشه که میگین جای تقدیر و تشکر داره. بحث امثال من اینه که من خودم پارسال واقعا خوندم اما وقتی پای مصاحبه رسید خداوکیلی حقمو ضایع کردن.و رتبمو خراب کردن.کسی که مصاحبه دکتری میگیره باید دانشیار باشه نه تازه فارغ التحصیلای دکتری علوم تحقیقات تهران. حالا امسال هم مثه پارسال میشه آخر سر تو مصاحبه سر سلیقه فردی باید دوباره سرنوشتم تغییر کنه.

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

به آقاهومن
تازه تو جشنواره فرهیختگان که به مناسبت سال روز تاسیس دانشگاه آزاد ۳۱ اردیبهشت در تهران برگزار شد. عنوان پایان نامه برتر کشوری را در رشته های علوم پایه گرفتم.

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

آقا هومن من با نظرات سارا موافقم، بنظرم بجای منتظر تکمیل ظرفیت ماندن باید بیشتر تلاش کرد. انشالله دولتی قبول بشوید،وقت رو از دست ندین دوستان،من از منبع موثق شنیدم تکمیل ظرفیتی در کار نیس، کاش احساساتی نظر ندین و برین شروع کنید، البته برای کنکور دولتی کاش زودتر شروع میکردین چون واقعا سخته، ب امید موفقیت همه

چشم انتظار
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

امیدوارم تکمیل ظرفیت دکتری اعلام بشه….

فوق شیمی الی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

جواب به آقا هومن بزرگوار
من ۱۷ مقاله ISI دارم. ولی تا زمانی شهر خودم دکتری نداره ادامه نمیدم چون نمیصرفه

هومن
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  فوق شیمی الی

دوست عزیز شما که ۱۷ تا ISI دارین بهتون قول میدم بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا بهتون بورس تحصیلی میدن. اگرنه دوست دارین تو ایران باشین باز هم قول میدم که با ۱۷ مقاله ISI یکی از دانشگاه های شریف تهران امیر کبیر حتما قبول میشین. دیگه نیازی نیست برای دانشگاه ازاد منتظر باشین چون حیفه.
اینم بگم استاد راهنمای دوره ارشد من تازه فوق دکتراشو از ایتالیا گرفته بود زمانی که من باهاش کار میکردم. کل مقالاتش شاید ۱۷ یا ۱۸ تا بود ISI و کنفرانس رو هم. حالا چه طور شما با مدرک ارشد با اندازه یکی فوق دکتری مقاله دارین؟؟؟!!!!

سارا
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فوق شیمی الی

با ۱۷ تا isi خیلی جالبه که منتظر تکمیل ظرفیت ازاد بودن.

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خوبه خودتون هم واقفید!!

omid
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

من رتبه ام قبل از مصاحبه خیلی بالا بود بعد از مصاحبه چندین رتبه اومدم پایین و رتبه قبل از من الان تو دانشگاه در حال خوندن دکتری است با اینکه به تمام سوالاشون به دقت پاسخ دادم و ۴ مقاله و یک کتاب به زبان انگلیسی هم داشتم اما چون متعلق به او شهر و دانشگاه نبودم و اساتید اونجا منو نمی شناختن باعث شده تو انتظار تکمیل باشم (اساتید سلیقه ایی ) حالا اونی که ۵ رتبه از من پایین تر بود و کلی تست کمتر زده بود جای من نشسته ایا این به نظر شما دوستانی که ادعای فضل دارید انصاف هست !!!
بعد همون دانشگاه همکلاسی دوره کارشناسی ارشد من رو بدون کنکور جذب کرده با توجه به اینکه مدرک لیسانس و فوق لیسانس اون شخص کاملا با هم عدم تجانس دارد !!!!
حالا شما دوستانی که جای امثال من رفتین با توجه به آشنایی اساتید باید انقدر سرسختانه ناراضی باشین از جذب من و امثال من و نمک رو زخم ماها بپاشین !!!! جای تاسف بسیار داره

azade
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام
ایمیل دکتر میرزاده رو میخوام کسی داره؟

شیمی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  azade
مریم/ آموزش زبان
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  azade
نسرین م
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  azade
همراه
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۰۳ ق٫ظ

با سلام، از نظراتی که در اینجا مشاهده می شود، اینگونه برمی آید که متاسفانه دیدگاه های ما شکل بحث و جدل احساساتی دارند تا استدلال منطقی. در این نظرات هم نسبت به کسانی که دکتری قبول شده اند و هم نسبت به کسانی که قبول نشده اند نگاهی غیر منصفانه دیده می شود. وقتی صحبت از امتحان می شود می گوئیم چند تا تست. انگار نه انگار که این چند تا تست از منابع علمی رشته ما و توسط اساتید برتر خودمان طراحی شده اند و ما نیز فرصت این را داشتیم که با پاسخگویی به همین چتد تا تست قبول شویم. درمورد کسانی هم که قبول نمی شوند طوری صحبت می کنیم که انگار هیچ چیز نمی دانند. درحالی که حقیقت این است که آزمون دکتری رقابتی است (هرچند که سیستم این رقابت ممکن است دارای اشکالاتی نیز باشد و البته هیچ سیستمی خالی از اشکال نیست). از ارزش های کسانی که در این رقابت جا می مانند چیزی کاسته نمی شود؛ مثل ورزشکاران المپیکی که قرار است فقط یک نفر قهرمان شود اما این بدان معنی نیست که بقیه ورزشکار نیستند. بنده شخصا خوشحال هستم که ۳ سال پشت کنکور دکتری ماندم. چون وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم در آن سالها یا مطالعه اندکی داشتم یا منابع خوبی مطالعه نکردم، اما سال گذشته با منابع خوبی آشنا شدم و آنها را خوب مطالعه کردم. در هر حال مهم این است که دست از تلاش برنداریم. هیچ دکتری و هیچ دانشجوی دکتری همه چیز را… ادامه نظر»

امید-مدیریت
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ق٫ظ

دوستان عزیز الان در دنیا چیزی به اسم کنکور وجود ندارد حتی در کشورهایی مانند کانادا دولت هزینه تحصیل را متقبل می شود ولی کسی علاقمند به ادامه تحصیل نیست چون اگر کسی بخواهد وارد بازار کار بشود میرود یک یا دو سال در دوره های مربوطه شرکت می کند تا کار مورد نظر خودش را بدست بیاورد بنابراین در کشورما هم از خیلی پیش دیگه کسی نمیتونه برای اشتغال متکی به مدرک تحصیلی باشد چه کارشناسی ارشد باشد چه دکترا فرقی نمیکند الان کارخانه های ما نمیتوانند یک کارگر حرفه ای پیدا کنند چون همه دنبال میز و صندلی اداره جات هستند اونهم ظرفیتش محدوده فقط به آشنایان همان مدیران ادارات می رسه اگر کسی خواست از این قافله که بسرعت در حال حرکت هست عقب نماند راه حلش فقط حرفه ای بودن است و بس

محمد
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۷:۱۶ ق٫ظ

سلام به همگی صبح سشنبه همه بخیر امیدوارم امروز خبرهای خوشی به گوشمان برسد تنها کاری که فعلا از دست ما بر می اید ایمیل به اقای دکتر میرزاده است اینکه ما تکمیل ظرفیت می خواهیم باور کنید اثر داره

سید
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۰:۲۴ ق٫ظ

سخت است که هر ثانیه در شک باشی
در دنیایی بزرگ، کوچک باشی
بعد از عمری درخت بودن حالا
جا کفشی عده ای مترسک باشی
دوستان لطفا باهم بحث نکنید سرنوشت هرکس ازپیش تعیین شده اگر خواسته باشد میشود واگر نخواسته باشد نمیشود پس بیایید با دید معنوی مطلبی را بنویسیم و فقط به دنیا فکر نکنیم چون دنیا برای هیچ کس با هر مقامی و هر منالی پایدار نیست ونخواهد بود و سر نوشت همه نیز مشخص اما ما وامثالها خبر نداریم والا برای این چند صبا زود گذر دنیا همدیگر را سرزنش نمیکردیم افسوس هزار افسوس

الاله
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سید

برادر تو این دنیا هم باید زندگی کرد

----
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سید

آقاسید بسیارزیبابیان کردید،به امیدحق همگى خوشحال میشیم.

مهدی دکترا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

سلام به تمام دوستان من دکترا دارم میخونم. ولی اینو خوب هست بگم که همه متوجه بشن.آنهایی که میگن باید تکمیل ظرفیت نباید باشه و چرا اینقدر دکتر داره زیاد میشه فقط به فکر خودشون هستند.این را باید بفهمید که روزی دست خدا هست و نه بنده خدا. هر کس که لیاقت داشته باشه کار واسه خودش پیدا میکنه و محتاج هیات علمی شدن دانشگاه نیست….اینقدر حرص نزنیدآقایون و خانمی که دارین دکترا میخونین. امید به قبول شدن دوستان و آرزوی سربلندی ایران

علی
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی دکترا

دوست عزیز در آن دنیا هم حساب کتاب هست
هر کس تلاش بیشتری کند به طبع جای بهتری گیرش میاد
بحث حرص زدن نیست بحث اعتبار علمی کشور است کسانی که تا ده سال پیش کاردانی هم قبول نمی شدند امسال دکتری قبول شدند.

----
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی دکترا

ممنون دکترمهدى،احسنت

حمید حسابداری به همه ی دوستان مخالف
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

وضعیت شخصی خیلی از ماهایی که موافق تکمیل ظرفیت هستیم از خیلی از رتبه های بالا تر بهتره، شک نکنید
من موافق سیستم دیگه ای جز سیستم کنکور حال حاضر نیستم فقط گفتم ضعف هایی هم هست
تحصیل ارتباطی به هیچ موضوعی از جمله اشتغال نداره شما میتونید سیستم آموزشی سایر کشور هارو هم ببینید
شما چه بخواهید چه نخواهید تکمیل ظرفیت پرو پیمونی در راهه، مطمئن باشید
به امید قبولی تمامی دعوت شده به مصاحبه ها؛-)

دکتر
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

دوستان، اگر کسی تونست دکترا رو به اتمام برسونه اونوقت بهش می گن دکتر،اگر موفق بشه یعنی بار علمی و سطح سواد بالا داره اگر هم نشه برعکس.
قابل توجه دوستانی که نگران سطح علمی کشور هستند!

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دقیقا.کسی که بتونه دکتری رو تموم کنه یعنی حداقل ۲ مقاله isi داره و این یعنی طرف در یک یا دو حوزه صاحب نظر خواهد شد. صرفا با قبولی به کسی دکتر نمیگن.

رضا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۰۷ ب٫ظ

لطفأ کمتر بگویید یکی دو تا تست
مسابقات المپیاد هم یکی دو تا تسته
مصاحبه هم همینطور

زهرا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ب٫ظ

باسلام دوستان مجلس اینقدر درایت داره که توجه به علاقه جوانها برای ادامه تحصیل را در نظر بگیره افرادی هم که نگران کم ارزش شدن مدرکشون هستند باید بروند دکترا سراسری شرکت کنند اگر رتبه اول آزادم باشی مدرک با رتبه سه رقمی تفاوت نداره

علی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

البته مجلس آنقدر درایت دارد که جلوی افزایش بی رویه پذیرش دکتری را بگیرد
و نگذارد مدرک دکتری بی ارزش تر از حال حاضر شود و نگذارد فردا کشور با خیل عظیم دکتری بیکار روبرو شود. و گرنه دیگر کسی رغبت به دنبال علم و دانش را ندارد.

سالاری
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

موافقم، امیدوار هستم با تلاش بیشتر بتونیم بفکر آینده کاری هم باشیم. واقعا اینجوری مدرک بی ارزش داره میشه، ممنونم از نمایندگان محترم و آرزوی موفقیت برای همه دوستان

حمید حسابداری به سارا دکتری تهران
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۱ ب٫ظ

در ضمن شما یادتون نره همه ی کسانی که به مصاحبه دعوت شدند تلاش کردن و مطالعه داشتن، هیچ کس هم بدون تلاش به اینجا نرسیده چه بسا تلاش بیشتری از شما هم کرده باشن ولی طبیعت کنکور همینه، خیلی وقتا هم نمودگر خوبی برای تلاش داوطلبان نیست

مریم/ آموزش زبان
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۲۴ ب٫ظ

واقعا همینطوره، طوری حرف میزنن که انگار هر کسی که کنکور داده دعوت به مصاحبه شده.
کسانیکه دعوت به مصاحبه شدند حتما شایستگیشو داشتن و حتما مطالعه کرده بوده و زحمت کشیده بودن

علی93
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان
به نظر شما درست است که یکباره دانشگاه ازاد ظرفیت ده نفره رشته ای را به صد و پنجاه نفر افزایش دهد؟ این اتفاق امسال در مورد رشته زبانشناسی افتاد. سال قبل رشته زبانشناسی را فقط علوم و تحقیقات تهران داشت و ده نفر پذیرش می شد ولی امسال کجاست که نداشته باشد: بوشهر- مرودشت – اهر و … بد نیست بدانید آخرین نفر پذیرفته شده برای مصاحبه تنها شش درصد زده بود در حالی که نفرات اول حدود شصت درصد زده بودند. … قبول کنید که دانشگاه آزاد امسال در مورد برخی رشته ها واقعا افراط کرد. تصور این که فردی تنها با شش درصد اکنون مشغول خواندن دکتراست چندان مطلوب نیست…. کمی منصف باشیم. هر دو گروه را عرض می کنم.
موفق باشید

محمدحسین
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی93

کاملا موافقم.
در مورد بقیه رشته ها هم همینطور بوده. ارشد که کم ارزش تر از کاردانی شده. دارن همین بلا رو سر دکترا میارن

سارا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی93

عوضش رشته زبان و ادبیات انگلیسی من ۶۸درصد تخصصی زدم قبول نشدم رتبم ۴۱ شد.فقط تهران داره.

حمید حسابداری به سارا دکتری تهران
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ

سرکار خانمی که اختلاف شما با صد نفر بالایی شما فقط دو سه تا تسته، آیا اگر از سیستم دانشگاه سوالات دیگری خارج میشد و جای شما با صدمین نفر بالای شما عوض میشد باز هم نگران سطح علمی جامعه بودید؟ نکنه شما باور دارید که واقعا سطح علمی شما از بقیه ی دوستان دعوت شده به مصاحبه بالاتره؟؟ سرکار خانم فاصله ی شما با بقیه چند تا تست بیشتر نیست بهتره شما به فکر سطح علمی خودتون باشید تا انشای بهتری بنویسید.

پاشا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ب٫ظ

امتحان تستی همین شکل را دارد، بالاخره کنکور بهتر است یا مصاحبه که هزار ایراد از آن میگیرید و می فرمایید سلیقه ای است؟ همین یکی دو تا تست است که تعیین کننده است و شما نباید به دلیل وضعیت شخصی از زمین و آسمان اشکال بگیرید.

به مدیریت محترم سایت
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۷:۲۹ ب٫ظ

لطفا منعکس فرمایید تا در این شرایط استرس زا این دست افراد انقدر باعث ازردگی دوستانی که به خاطر مصاحبه یا چند دونه تست موندن تو نوبت انقدر با اعصابشون بازی نشه
ممنون

----
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۴۶ ب٫ظ

دوستان عزیزى که نگران سطح علمى دانشگاه آزاد هستندوخودراعالم میدانند انصراف بدهند برن دانشگاه سراسرى بخونن ،باقبول نشدن بقیه سطح علمى شمابالا نمیره .بخل وحسد جزء صفات تحصیل کردههاى مانیست.

محمد
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ----

احسنت حرف دل منو زدی

محمدحسین
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ----

بحث بخل و حسد نیست دوست عزیز
خب شما خودت یکم فکر کن، نباید جایی که داری تحصیل میکنی یا بهتره بگم پژوهش میکنی، حداقل دو هیئت علمی تمام وقت داشته باشه؟؟ حالا دانشیار پیشکش
نباید حداقل امکانات رو در اختیارت قرار بده؟ این درسته که کلاسات دوهفته یکبار برگزار بشه؟
یا استادت نخواد یا نتونه برات وقت بذاره؟ مقاله هات یا پایان نامه ات رو بررسی کنه؟؟
متاسفانه الان فقط به قبولی فکر میکنی و اینها رو بعدا بهش میرسی

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

موافقم با محمد حسین

سید
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

شما از کجا به چنین اطلاعاتی دست پیدا کردی؟آیا غیر از این است که با مصاحبه یک نماینده مجلس یا… دارید اظهار نظر میکنید.

محمد
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سید

خیر بنده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در یکی از شهرهای خراسان رضوی هستم،بنابراین اطلاعاتم از اون نماینده یا سایت خبری بیشتر هست

پاییز
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۳۸ ب٫ظ

کاملا با مریم موافقم
کسی که دانشجو دکتری باشه یا حتی مدرکشم گرفته باشه ، در صورتی که واقعا خودش بار علمی داشته باشه بقیه رو هم بمثل خودش میبینه و نگران افزایش تحصیلکرده دکترا نیست
اونایی فقط مخالف قبولی بقیه ن که از بی باری خودشون خبر دارن و میترسن بقیم مثل خودشون باشن که مبادا جامعه به خطر بیفته!.

محمدحسین
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پاییز

شایسته سالاری به تنهایی کافی نیست!!

رضا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۳ ب٫ظ

اگر جلوی افزایش بی رویه ظرفیت دکتری گرفته نشود
شک نکنید همه ضرر خواهند کرد حتی آنهایی که جزء نفرات آخر در هر رشته هستند چون وقت و انرژی و پول خود را برای چیزی بی ارزش هدر داده اند.

سارا دکتری تهران
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۵:۵۲ ب٫ظ

نمیدانتم نظر بنده منعکس میشود یا نه!!!
ولی از نمایندگان عزیز متشکریم که دارند بررسی میکنند ..واقعا نباید بگذارند دکتری هم مثل ارشد بشه، امسال دانشگاه ازاد در جذب دکتری بیش از حد دستش باز بود و بلاخره اینها جای تامیل داره..بفکر فردا و بی ارزش شدن مدرک هم باید بود و واقعا کسایی باید وارد مقاطع بالا چون دکتری شوند که واقعا درس خونده باشند و تلاش کرده باشند..بحمدلله از ظرفیت اصلی هم بیشتر دانشجوی دکتری گرفتند و بیش از ان دیگه به ضرر نسل حاضر و آتی هست..
ممنونم از مدیر سایت و امیدوارم نظر بنده بدون توهین به شخص خاصی و احترام درج بشه…

آلاله
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۴۹ ب٫ظ

خانم دکتر(سارا) شما لطفا به املای کلمات و شیوه استدلال و بیان خود توجه نمایید.تشکر

میترا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۷:۰۳ ب٫ظ

خانم دکتر آینده!!!! عجب

حسن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۷:۳۷ ب٫ظ

بنده با نظر شما کاملن موافقم

مینا زلزله
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام از نماینده ها متشکرید؟؟!!!!!! عجب !!!
نکنه شما هم از اون ۳۰۰۰ بورسیه ها هستید ؟
به نظر من دانشگاه ازاد هیچ تخلفی نکرده چرا کسی به پردیس ها گیر نمیده ؟ ولی فقط یکم هزینش زیاده همین و بس.دست دانشگاه ازاد درد نکنه مرسی

محمدحسین
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

۱۰۰% موافقم

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

تامیل نه : تامل خانم دکتر!!!!!!!!!!!

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

خانم دکتر شما هنوز تو نوشتن یه متن ساده ایراد دارین بعد نگران ارزش مدرک هستید؟؟؟!!!! خوب این چه دانشگاهیه که شما توش دکتری میخونید و دکتر آینده هستید اما یه متن ساده نمیتونید بنویسید. بعد چه جوری دکتری قبول شدین؟؟؟؟؟؟

3000 بورسیه ؟؟
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

قضیه ۳۰۰۰ نفر بورسیه چیه ؟

بهروز
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۲:۵۱ ب٫ظ

کاملن موافقم

صنایعی
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۰:۴۱ ق٫ظ

واقعا با نظرتون موافقم، کاش نمایندگان محترم مجلس تا آخر این قضیه رو دنبال کنند

Ph.D
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز ، توکل همگی به خدا باشه، مطمئن باشید خداوند آنچه که به صلاح هممون هست پیش راهمون میگذاره ، از جمعیتی که رفتند بیرون از شهر تا دعا کنند باران ببارد ، فقط یک کودک با خودش چتر برد! ، این یعنی ایمان و اعتقاد به خدا و آنچه که در انتظارش هستید….

بازاریابی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ph.D

واقعا ازتون ممنون به خاطر جمله زیباتون بالاتر از قدرت خدا نیست خودش صلاح همه رو می خواد

مریم/ آموزش زبان
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

جالبه! دوستان همینکه قبول میشن و سر کلای دکتری میشینن تازه نگران سطح علم و ارزش مدرک دکتری میشن!!!!!! جوری جرف میزنن که انگار اونها…
خوب نیست که آدم انقدر تنگ نظر باشه، تحصیل کرده ایم ناسلامنی!

پاشا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۶ ب٫ظ

چون تحصیل کرده اید نباید راضی به پایین آمدن سطح دکتری و ورود بی رویه هرکس به این مقطع باشید.

مریم/ آموزش زبان
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  پاشا

هر کس؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مریم/ آموزش زبان
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۹ ب٫ظ

من حتم دارم کسانی که که بار علمی زیادی ندارن از قبولی چند نفر دیگه وحشت دارن.
کسی که به سطح علم و سواد خودش ایمان داشته باشه اینقدر از قبول شدن چند نفر دیگه نگران نمیشه و دست و پا نمیزنه.

کمی تامل تامل
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۴:۰۱ ب٫ظ

واقعا منم نگران دانشجویی دکتری خودم هستم . الان ما تو کلاس جزا ۲۳ نفر تو یک کلاس می شینیم

حقوق کیفری و جرم شناسی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۴۴ ب٫ظ

سلام شما کجا دکتری جزا میخونید ؟

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۷ ب٫ظ

۲۳؟؟؟؟؟ نفر همیچین چیزی امکان نداره.شایعه سازی نکنید.

پاشا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

باز هم !!! من برای چندمین بار برای شما پاسخ می گذارم که در واحدهای زیادی از جمله روانشناسی رودهن بچه ها بیش از ۲۰ نفرند.

احمدی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۳:۵۸ ب٫ظ

ارزش دکتری به تعداد دانشجوش نیست به کار علمی و مقالاتی که بیرون میدنه،چند تا واحد که همه میتونن پاس کنن نباید برا کسی ارزش ایجاد کنه.

ali
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ب٫ظ

دانشگاه آزاد در پذیرش بدون مجوز کدرشته هایی که در تکمیل ظرفیت دکترای امسال بدون مجوز از شورای گسترش وزارت علوم دانشجو گرفته است به شدت دچار چالش با نمایندگان محترم مجلس و مسولان شورای گسترش وزارت علوم و اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی شده است تا جایی این چالش حاد شده که خبرها حاکی از التیماتوم به دانشگاه آزاد به انتقال دانشجویان واحدهای فاقد مجوز تا ۲ ماه به واحد های دارای مجوز و پذیرش به روال دفترچه انتخاب رشته ۹۳ برای سال ۹۴ شده است.
لذا. به دوستان منتظر تکمیل ظرفیت توصیه می شود از هر شایعه مبنی بر تکمیل ظرفیت پرهیز نموده و از زمان باقی مانده تا کنکور نهایت استفاده را ببرید

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ali

شایعه ندین لطفا. از خودتون خبر در نیارین. هر چی بشه از طریق خبر ها اعلام خواهد شد. به شایعات بی اساس دامن نزنید.

بهروز
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۳:۲۵ ب٫ظ

امیدوارم مجلس به حفظ ارزش مدک دکتری کمک کند
مجلس در راس امور است

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

ارزش دکتری به زحمت و مقاله ست.

محمدحسین
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

من هم امیدوارم

سالاری
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسین

انشالله جلوی این افزایش بی رویه ظرفیت گرفته بشود، من به نماینده شهرم نامه کتبی نوشتم که مطرح کنند تو کمیسیون و جلسات، بنظرم تا همین الان هم تعداد زیادی گرفتن دیگه بیشتر از این ظلم در حق بچه های دولتی روزانه و شبانه هست که واقعا تلاش کردن و رتبه خوب کسب کردند

فرزانه
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

انشاا…

سید
آذر ۴, ۱۳۹۳ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

دوستانی که از اقدامات مجلس بدون بررسی لازم دفاع میکنند توجه کنند لطفا :اولا بسیاری از همین نمایندگان مجلس در دانشگاه آزاد مدرک دکتری گرفته‌اند و معترضین نیز کسانی هستند که دستشان کوتاه مانده و یا به دلایل دیگری است که جای تامل دارد. دوما یکی از وظایف نمایندگان پیگیری خواسته های موکلین خود است که همانا ورود به مقطع دکتری است کاری که دانشگاه آزاد از عهده آن بر آمده بنابر این استناد برخی نمایندگان در خصوص نگرانی مردم بیمورد است. ثانیا بسیاری از دانشگاه‌های دولتی ما دارای هشتاد سال قدمت هستند مانند دانشگاه تهران و با این حال هنوز نتوانسته اند در زمره خیلی از دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گیرند حال چگونه است که دانشگاه آزاد را با سه دهه قدمت با این دانشگاهها مقایسه میکنند. رابعا چگونه است که در خصوص افزایش. دانشگاههای دولتی و زیر مجموعه وزارت علوم صحبتی به میان نمی آید مانند پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی، پردیسان پولی…آیا غیر از این است که مجموع پذیرش این دانشگاهها از ازاد بیشتر است؟ خامساً، نمایندگان محترم که معترض به دانشگاه آزاد هستند باید بدانند که حداقل نتیجه اقدامات دانشگاه آزاد جلوگیری از خروج سرمایه هنگفت از کشور برای تحصیل در دانشگاه های خارجی بعضا غیر معتبر است، پس کاهش ظرفیت تنها به نفع دانشگاههای درجه دو خارجی وبه ضرر کشور خواهد بود وهیچ تاثیری در کاهش فارغ‌التحصیلان نخواهد داشت.. نتیجه :بیاییم با نگاهی منصفانه به قضایا بنگریم اگر قصوری در روند پذیرش اتفاق افتاده نباید بهانه‌ای باشد برای دفاع از اصل اقدامات دانشگاه آزاد… ادامه نظر»

محمد
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سید

متاسفانه بعضی ها خودشون رو به خواب زدن!پس نمیشه بیدارشون کرد،والسلام

بهرامی
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۹ ب٫ظ

ثبت نام شروع شد . پس کی اعلام میکنن تکمیل ظرفیت

زبانشناس
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهرامی

ثبت نام چی و کجا شروع شد؟

ساحل
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زبانشناس

زبانشناس سلام. خسته از انتظار تکمیل ظرفیت نباشید. ساکن کجایید؟ رتبه شما چند شده؟

زبانشناس
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  ساحل

سلام، من از رشت هستم، رتبم ۸۹ شد، شما هم زبانشناسی می خونید؟

پریسا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۲ ب٫ظ

تا مجلس بررسی کنه تکمیل بهمن ماه اعلام کردن……….

پاشا
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ

خدا را شکر که این موضوع به طور اصولی مورد بررسی قرار می گیرد. به امید این که مقطع دکتری ارزشش را حفظ کند.

آلاله
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پاشا

پاشا خان!ارزش با گستره انسانیت وسطح درک و فهم معنا می یابد وبس.

هومن
آذر ۳, ۱۳۹۳ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آلاله

مرسی آلاله خانوم. متن زیبا و جواب محکمی بود.

دکتر
آذر ۵, ۱۳۹۳ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  پاشا

نمایندگان مجلس لطفا قضیه رو تا آخر پیگیری کنید