امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره دکتری پژوهش‌محور دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح جزئیات ثبت‌نام دوره اول دکترای پژوهش‌محور این  دانشگاه گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره اول برای متقاضیان است.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری پژوهش محور تا پایان امروز شنبه 20 دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت معاونت به نشانی www.azmoon.org برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیانی که کارت اعتباری تهیه کرده‌اند و تاکنون اقدام به ثبت نام در سایت نشده‌اند باید درنظر داشته باشند در پایان فرصت اعلام شده کارت اعتباری آنها معتبر نیست.

وی با تشریح چگونگی ثبت‌نام دکترای پژوهش محور گفت: ثبت‌نام برای دوره‌های دکتری تخصصی پژوهش محور تابع زمان نیست زیرا شرکت در این دوره‌ها به هماهنگی با اساتید برای سفارش طرح‌های پژوهشی نیاز دارد و زمان‌بر است به همین دلیل محدودیت زمانی برای ثبت نام در این دوره‌ها وجود ندارد ولی با توجه به اینکه مصاحبه‌ها در مقاطع زمانی مشخص انجام می‌شود ثبت‌نام نیز به صورت دوره‌ای لحاظ شده است.

وی ادامه داد: البته ظرفیت امسال پذیرش در دوره دکتری آموزشی و پژوهشی 12 هزار نفر است که داوطلبان دوره پژوهش محور هم در قالب همین تعداد قرار می‌گیرند.

علوی فاضل اظهار داشت: داوطلبان در رشته‌های علوم انسانی باید حداقل معدل 18 و در رشته‌های غیرعلوم انسانی حداقل معدل 17 را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند همچنین دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی یا داروسازی که دارای معدل حداقل 17 باشند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها هستند.

علوی فاضل گفت: البته اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود در فهرست scopus فارغ التحصیل شده باشند یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر دانشگاه آزاد باشند، معدل آنها با ضریب 1/1 برای رشته‌های با حدنصاب معدل 17 و 1/05 برای رشته‌های با حد نصاب معدل 18 درنظر گرفته می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

116 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
بهمن ۴, ۱۳۹۳ ۱:۰۹ ب٫ظ

نه رها جون من رفتم دانشگاه پرسیدم

ساناز
بهمن ۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

چرا سایت پزوهش محورو نمی بندن.تا کی می خوان تبت نام کنن .

سارا
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۸:۴۸ ب٫ظ

بچه ها فکر کنم برای ورودی مهر ماه ثبت نام باز شده. ورودی بهمن هستیم. تو سایت اصلی نوشته

رها
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اگه این ثبت نام برای مهر ۹۴ بود مینوشت پذیرش ادامه بهمن ۹۳ هستش برای سال بعد نیست به عنوان لینک ثبت نام دقت کنید

سامانه ثبت نام دوره دکتری تخصصی پژوهش محور سال ۱۳۹۳

رهابه مهردادPR
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

اقا مهرداد شرمنده شما هستیم باز هم محبت بفرمایید سوال کنید اینکه ثبت نام برای ۹۳باز شده برای چی هستش

ساناز
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۲:۱۶ ب٫ظ

اخه چرا دوباره پزوهش محور سایتش باز شده.یعنی چی اخه؟ چرا حرفشون تند تند عوض می شه

دکترالناز
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان کارت ورود به جلسه امتحان دکتری ازاد را کی میدند؟

مهسا
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکترالناز

سلام نگران نباشید. پارسال ۶ روز قبل از آزمون اعلام شد. ایشاا… سایت اعلام میکنه :)

دکترالناز
بهمن ۳, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان پس چرا دوباره لینک ثبتنام پژوهش محورباز شده؟یکی جواب بدهد

سارا
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

ثبت نام دوباره باز شده یعنی چی؟؟

رها
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۸ ب٫ظ

لینک ثبت نام مجدد فعال شده چه خبر شده

رها
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

پس مصاحبه حالا حالاها نیست

دکترالناز
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۶:۳۷ ب٫ظ

سلام سارا جان از مصاحبه که چی میپرسند خبری ندارم ولی استاد راهنماتون باید درجلسه مصاحبه باشه اگه استاد راهنماتون نتوانندهزینه را پداخت کنند باید خودتون پرداخت کنید ومطمین باشید حتما دعوت به مصاحبه میشوید چون معدلتون بالاست برام دعا کنید

سارا
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۳:۱۷ ب٫ظ

الناز جان مصاحبه از چه مواردی هستش؟
از موضوع انتخاب شده سوال می کنن؟؟
استاد راهنما مصاحبه می کنه یا اساتید دیگر هم هستن؟

سارا
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۳:۰۵ ب٫ظ

ممنون الناز جان از روحیه دادنت.
علوم تحقیقات ساوه مورد قبول؟ بعد من خودم می تونم کل هزینه رو بدم؟ یا حتما باید سازمانی حمایت کنه؟

رها
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۹:۱۸ ق٫ظ

۲ بهمن شد وهیچ خبری نیست

دکترالناز
بهمن ۲, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ق٫ظ

سلام ساراجان بله صددرصد دعوت میشید شرایط عالی دارید

سارا
بهمن ۱, ۱۳۹۳ ۲:۵۲ ب٫ظ

سلام
بچه ها من معدلم ۱۹.۶۶ از دانشگاهعلوم تحقیقات ساوه هستم.
۲ تا کتاب و ۷ تا علمی پژوهشی دارم .به نظرتون پژوهش محور دعوت می شم مصاحبه؟

سوسو
بهمن ۱, ۱۳۹۳ ۱:۰۴ ب٫ظ

سلام لطفا کمی راجع به شرایط پذیرش دکترای پژوهش محور زمان ثبت نامش و چگونگی تحصیلش یکی برام توضیح بده که تازه متوجه شدم

دکترالناز
دی ۳۰, ۱۳۹۳ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام دکتران اینده ایران خسته نباشید؛دوستان چرا اسامی رااعلام نمیکنند ازنگرانی هلاک شدم بهمن اومد؛به نظرم ۱۵ بهمن میخواند اعلام کنند مصادف باتولده من،کادوتولد ،قبولی باشه ان شالله التماس دعا حسابی

دیبا به مهرداد PR
دی ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

سلام
شما اطلاعی از زمان اعلام نتایج ندارید؟؟
آخه خیلی داره دیر میشه….

حسین
دی ۲۹, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

دوستان عزیز سلام از نتایج دکتری ۹۳ بدون آزمون پژوهش محوری شده؟ گفتن بهمن ماه ثبت نامه؟ آ گر خبری شده به منم اطلاع میدی

ساسان
دی ۲۹, ۱۳۹۳ ۷:۰۴ ب٫ظ

تا پایان ذی و ۵ بهمن ثبت نام تکمیل ارشد هست
پس نتایج میمونه برای بعد از ۵ بهمن
مصاحبه و نتایحش تا ۲۵ بهمن انجام میشه و نتایج نهایی رو تا اوایل اسفند میزنند
تجربه اینو میگه

رضا رضا
بهمن ۱, ۱۳۹۳ ۷:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

اقا این پژوهش محور اولین بار هستش که ثبت نام میکنه شما از کجا تجربه داری

رها
دی ۲۹, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ

۲۹دی شد و خبری نیست بخدا اگه بگن وقت مصاحبه هستش اینقدر استرس وناراحتی کشیدم بعید میدونم بتونم توی مصاحبه جواب درستی بدم من که دیگه برام اهمیتی نداره این دکتری هر چه دنبالش میرم انگار از من دورتر میشه پردیس فردوسی قبول شدم خوب مشهد نمیتونم برم با معدل ۱۸ هم بدون ازمون دعوت به مصاحبه نشدم با ازمون هم نه نفر با اخرین فرد قبولی فاصله داشتم این هم از پژوهش محور که دلم میخواد گریه کنم دلم داره منفجر میشه خدا

دکترالناز
دی ۲۸, ۱۳۹۳ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان بهمن داره میاد پس چرا ازمصاحبه خبری نیست؟!نمیدونیم اصلا جز افرادی که دعوت به مصاحبه هستیم یاخیر؟!ممنونم رهاجان محتاجیم به دعا

رهابه مهردادPR
دی ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۴ ب٫ظ

آقا شرمنده خبر جدیدی ندارید

دکترالناز
دی ۲۸, ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستانه خوبم از مصاحبه دکتری پژوهش محور کسی خبر داره؟خواهش مندم برام دعا کنید ویاعلی

رها به دکتر الناز
دی ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکترالناز

ان شا الله این ترم همه ما بتونیم دکتری ادامه تحصیل بدیم شما هم ما رو دعا کن یا علی

فرناز
دی ۲۷, ۱۳۹۳ ۵:۰۷ ب٫ظ

سلام
کسی میدونه روز مصاحبه پژوهش محور باید پروپوزالمون را هم ببریم یا نه

رستگار
دی ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

دانشگاه شاهرود اطلاعیه زیر را در سایتش قرار داده است

ثبت نام در رشته های جدید کارشناسی ارشد و دکترا (تکمیل ظرفیت)

دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در رشته های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی جدید به صورت تکمیل ظرفیت دانشجو می پذیرد .

برای ثبت نام به به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://www.azmoon.org مراجعه فرمایید .

کارشناسی ارشد :

مهندسی مکانیک – ساخت و تولید ،

مهندسی صنایع- سیستم های اقتصادی و اجتماعی ،

تربیت بدنی – فیزیولوژی ورزشی ،

مهندسی عمران – زلزله ،

تربیت بدنی – مدیریت ورزشی ،

مدیریت بازرگانی – مالی ،

زیست شناسی – میکروبیولوژی

دکترا :

تاریخ اسلام

شیمی فیزیک

زمین شناسی – تکتونیک

دکترالناز
دی ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام ازمصاحبه خبری نیست؟

دکترالناز
دی ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام دوستان کسی خبر داره چه ز مانی نتایج رواعلام میکنند؟بهمن داره میاد

رستگار
دی ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۲۶ ب٫ظ

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از امکان جذب و تربیت دانشجویان دکترای پژوهش محور توسط پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی خبر داد. جلسه معارفه محمدابراهیم مداحی رئیس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی با حضور جچت الاسلام خسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، دانیالی مدیر کل انتصابات، حسین زاده لطفی (رئیس واحد تهران مرکزی)، نوابخش (معاون هماهنگی استان تهران) و جمعی از مسئولان در محل این پژوهشکده برگزار شد. در این مراسم مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی سیاسی شدن را یکی از آفت های اساسی این پژوهشکده برشمرد و از امکان جذب و تربیت دانشجویان دکترای پژوهش محور توسط این پژوهشکده خبر داد. همچنین ابراهیم واشقانی فراهانی- معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی از مداحی خواست رابطه خود را با سازمان هایی که در حوزه تدوین سند چشم انداز فعالیت می کنند، به نحو دقیق تعیین کند. وی با تأکید بر تعامل میان این پژوهشکده با دیگر نهادهای فعال در زمینه تدوین سند چشم انداز گفت: این پژوهشکده می تواند به عنوان یک اتاق فکر فعال و پویا علاوه بر کمک در تدوین سند چشم انداز، چالش هایی که دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط فعلی با آن روبروست را نیز شناسایی و برای آن چاره اندیشی کند. معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و امسال نیز با انتخاب شعار سال بر روی آن تاکید کردند. سوال من این است که کدامیک از افرادی… ادامه نظر»

رستگار
دی ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۰ ب٫ظ

دوستان به میرزاده ایمیل بزنید و بخواهید که اطلاع رسانی درست انجام بشه اگه تعداد ایممیلها زیاد بشه حتما پیگیری میکنند

دیبا به مهرداد PR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
شما اطلاع دارین که روز مصاحبه باید چه چیزایی را با خودمون ببریم ؟
منظورم اینه که قرارداد و پروپوزال را هم باید ببریم یا اینکه فقط پایان نامه و سوابق علمی پژوهشی؟؟؟
با تشکر

مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

فقط میدونم اصل اون فرم که به امضای استاد رسیده رو میخوان. و پایان نامه و هر سابقه پژوهشی که دارید.
امپراطور جلسه مصاحبه استاد راهنماست که اون هم با شماست دیگه.

اینکه روز مصاحبه قراردادو میخوان یا بعدا میگیرن هنوز نمیدونم

پری
دی ۲۵, ۱۳۹۳ ۰:۰۸ ق٫ظ

سلام
آقا مهرداد تشکر و سپاس ازشما به خاطر اطلاعات و راهنمایی های به موقعتان که به ما میدی. من رشته تاریخ ایران باستان شرکت کردم با معدل ۱۸/۸۸ و نمره پایان نامه ۲۰. دنیای استرس بر وجودم رخنه کرده تا ببینم با عنوان پایان نامه دکترام موافقت میشه یا نه. با این اوصاف دارم میخونم برا آزمون دکترا ۱۰ بهمن و همچنین منتظر تکمیل ظرفیت. با امید قبولی همه دوستانی که تو مصاحبه شرکت کردن.انشاالله که فرجی شود و ما منتظران پیروز و موفق شویم.

ساناز
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۵۴ ب٫ظ

خدا خودش به همه کمک کنه.امین

رهابه مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام خبرجدیدی از پژوهش محور ندارید؟؟؟؟
اینکه گفته بودند حقوقی داره بررسی میکنه چی بود میدونید شما؟

رهابه مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۶ ب٫ظ

ودیگر اینکه میشه از دوستتون سوال کنید مصاحبه در علوم تحقیقات انجام میشه یا واحدهای دانشگاه

مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۱۱ ب٫ظ

راجع به مصاحبه، در تهران برگزار میشه. البته مث اینکه برای دکتری ۹۴ با توجه به اینکه رشته شهر ها خیلی زیاد شده، به شهرستانها واگذار کنند. البته هنوز قطعی نیست و پس از نهایی شدن تعداد دعوت به مصاحبه های سال آینده تصمیم میگیرند.

نمره نهایی در پژوهش محور ، اینگونه محاسبه میشود:
۵۰% نمره کل: معدل ارشد + نمره پایان نامه
۵۰% مصاحبه
جالب است بدانید که پنجاه درصدِ نمره ی مصاحبه در اختیار استاد راهنماست. (بعبارتی ۲۵% نمره کل)

رهابه مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

اقا خیلی خیلی تشکر مثل همیشه کامل و بی نقص اطلاع رسانی کردید امیدوارم موفق باشید

مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۵:۱۵ ب٫ظ

بنده شخصا به معاونت پژوهش مراجعه کردم و از قسمت امور پژوهش، راجع به مصاحبه آقای دکتر واشقانی فراهانی جویا شدم که جریان حقوقی چیه؟ گفت این مربوط به شما نیست و هماهنگیهای معاونت پژوهشی و معاونت آموزشیه.
ظاهراً مسائل ارتباط با صنعت را شامل میشه

مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۴ ب٫ظ

دانشگاه آزاد، برای مقطع کارشناسی ارشد، ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد رو امروز ساعت ۲ آغاز میکنه.
با این حساب برای مقطع دکتری، امید من که به صفر رسید
:-(

رهابه مهردادPR
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

نگران نباشید هر چی خیر دوستان باشد ان شا الله ان میشود

رها
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۸:۴۴ ق٫ظ

واحدهای جامع دانشگاه ازاد
http://www.pubr-azmoon.com/archive/pdf/201411250956211484.pdf

دکترالناز
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۷:۳۲ ب٫ظ

سلام دکترهای اینده ایران وخسته نباشید عزیزان من معدلم ۷۸/۱۷ازرشته حقوق ازادانشگاه ازاد نجف اباد هستم به نظرتون دعوت به مصاحبه میشم؟من از همگیتون التماس دعای فراوان دارم وممنون ویاعلی

رها
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکترالناز

دکتر الناز تا چند روز اینده نتایج اولیه ودعوت شدگان به مصاحبه مشخص میشه درجه واحد نجف اباد را با مراجعه به سایتهای سازمان مرکزی و معاونت های دانشگاه میتونی پیدا کنی اگر به دانشگاه نزدیک هستی حضوری برو سوال کن اگه برتر باشه مشکلی نیست

رها
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۵۴ ب٫ظ

توی این سایت دوستانی با نامهای هومن ، علی ، رضا کامنتهایی پر از ناامیدی قرارمیدهند و من واقعا نمیدونم از این همه ناامیدی به کجا قراره برسند من و دوستان دیگر پژوهش محور ثبت نام کردیم و خوب مشخص نیست که در اینده چه شرایطی پیش میاد من خودم پروژه خوبی انتخاب کردم واساتید سطح بالایی قبول کردند راهنمای من باشند اگر در مصاحبه قبول بشم تمام تلاشم را برای یک پروژه ازمایشگاهی خوب انجام میدم البته تجاری سازی این پروژه هدف شرکت تامین کننده هزینه ان است امیدوارم این اتفاق بیفتد به دوستانی که اسمهاشون را بردم میگم بیایید انرژی مثبت بدید و در اموری مثل تعداد قبول شدگان و…که در ان نقشی نداریم جدل نکنیم حرفهایی بزنیم که استرس بقیه را کم کنیم حضور هر روزه ما در این سایت نشان دهنده نگرانی ما از قبولی است هر چه خدا خواهد همان شود به امید موفقیت همه دوستان در امور زندگی

ساسان
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۳ ب٫ظ

خبر جدید نشد؟لطفا پیگیر باشید

رها به هومن
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۴:۴۲ ب٫ظ

اقا هومن شما معدل لازم برای ثبت نام پژوهش محور را دارید واطلا پژوهش محور ثبت نام کردید ؟؟؟؟؟

ساناز
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۵ ب٫ظ

کاش مصاحبه از ۲۰ بهمن به بعد باشه تا بعد کنکور یه زمان کوتاهی واسه اماده شدن برای مصاحبه داشته باشیم

ساناز
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۱۲ ب٫ظ

خیلی خوبه که تکمیل ظرفیت رو از پزوهش محور انتخاب می کنند.

هومن
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

خیلی هم بده کجاش خوبه. تو ایران پژوهش محور معنی نداره. خیلی از اساتید هم با این روش مخالفند چون امکاناتش تو ایران فراهم نیست.

یاشار
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

جناب هومن عزیز
شما اگه به مهندسی ایده توجه بفرمائید متوجه نقاط قوتش خواهید شد، از بین اساتید هم با حفظ حرمت شأن، کسوت و جایگاه علمی که البته قابل چشم پوشی هم نیست باید تاملی داشت.
از بین اساتیدی که بنده باهاشون مصاحبتی داشتم، مخالفتی ندیدم و اینرو با شما دوست عزیز به اشتراک می گذارم که از متولیان دکتری پژوهش محور در ایران دانشگاه های شریف، تربیت مدرس و جهاد دانشگاهی(دانشگاه تهران) هستند که سالهاست کارآفرینان و ثروت آفرینانی رو به صنعت معرفی کردن …

هومن
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  یاشار

یعنی شما میگین که دانشگاه ازاد میاد از جیبش یه پولی میذاره که دانشجو بتونه هزینه تحقیقاتشو تامین کنه؟؟؟؟؟ از اون ور هم کدوم صنعتی رو داریم که حاضره هزینه کنه برای طرح های اینچنینی.
ازمایشگاههایی رو که می فرمایید بنده هم قبول دارم اما این ازمایشگاه ها صرفا مطالعاتی و تحقیاتی دارند و جنبه صنعتی ندارند. منظور من ازمایشگاه های صنعتی و مجهز هستش که تکنولوژی رو صنعتی و به مرحله تولید ثروت می رسونند که ما در ایران نداریم. شما ببینید تو رشته های فنی ۹۰ درصد نرم افزارهایی که استفاده می کنیم همه کرک شده و نسخه های غیر مجاز اون هستند که تازه با این وجود هم خیلی از امکانات نرم افزار غیر فعال هست چون از نسخه اصلی استفاده نمی کنیم. با این شرایط واقعا گرفتن دانشجوی پژوهش محور اون هم در این حجم وسیع منطقی و عملی نیست.

رستمی
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  هومن

امکانات ازمایشگاهی خوبی در پژوهشگاهها برای رشته های فنی وجود دارد در رشته ها ی دیگه هم اگر اهل پژوهش باشیم وبخواهیم کار کنیم فکر نکنم مشکلی باشه

هومن
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رستمی

اره واقعا امکانات بی داد می کنه. نمونش قطعات از رده خارج شده و نرم افزارهای کرک شده و قفل شده هستند که به درستی کار نمی کنند.!!!!!!!!!!!!

رستمی به اقا مهرداد PR
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۳۷ ب٫ظ

آقا مهرداد از زمان اعلام نتایج ومصاحبه ها وروند کار خبری نداری

مهردادPR
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۷:۰۶ ب٫ظ

مرکز آزمون میگه تا آخر دی
و مصاحبه ها بعد از دهم بهمن

محمد
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۲ ب٫ظ

سلام

از زمان اعلام نتایج خبری منتشر نشده هنوز
دوستان اطلاع دارند؟

کمال
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۱:۳۵ ق٫ظ

ما منتظر تدبیر دکتر میرزاده درباره تکمیل ظرفیت امسال هستیم. آقا مهرداد شما خبری نداری؟

مهردادPR
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کمال

احتمال قوی وجود دارد که ظرفیت های خالی مانده در قالب پژوهش محور پر بشه.
ظرفیت خالی برای بهمن وجود داره، اما اینطور که پیداست از مسیر پژوهش محور تکمیل خواهد شد

هومن
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

چه ربطی داره مهرداد خان.پژوهش محور اصلا کلاس نداره که بخواد ظرفیتی رو پر کنه. در ثانی پژوهش محور با شرایط سختی که داره مطمئنا کمتر از پیش بینی ها خواهد بود.کجا این همه طرح صتعتی و تحقیقاتی وجود داره و مگه چند استاد تو هر رشته میتونن این امکان رو داشته باشن که از این ظرح ها بگیرن.

مهردادPR
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

آخه در مصاحبه ای که دکتر علوی فاضل داشتن به صراحت گفته بودن ظرفیت پزوهش محور در قالب ۱۲۰۰۰ نفری امسال گنجانده شده
لذا نظر شخصی من اینه که متأسفانه همچین کاری بکنن

در خصوص نبود طرح های تحقیقاتی و قراردادهای صنعتی باید عرض کنم که حق با شماست. اما به نظر شما تا چه حد میتونن سخت بگیرن؟ مثلا رشته ادبیات یا اکثریت قریب به اتفاق رشته های حوزه علوم انسانی (که بنده خودم هم پیگیرش بودم) نهایتا سازمانها دو سه میلیون بعنوان حق التحقیق میدن نه شصت هفتاد میلیون.

لذا یقینا تمامی ثبت نام کنندگان پژوهش محور باید هزینه دوره دکتری را از جیب بپردازند.

نا گفته نماند شنبه من مجددا یه آماری گرفتم و مشخص شد که حدود ۸۰ درصد واحدهای مجری دکتری، اعلام نیاز کردن، اما هیچگونه تصمیم جدیدی برای پاسخگویی به این نیاز ، تا کنون توسط دانشگاه اتخاذ نشده.
حال با وجود اینکه ۲۰ دی سایت ثبت نام پژوهش محور را بستند، لذا به نظر من دانشگاه برنامه پذیرش جدی برای پژوهش محور دارد

رستمی
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

چرا متاسفانه اینکه خیلی خوبه در اروپا هم همه پژوهش محور درس میخونن خداکنه پذیرش انجام بدن برای رشته های علوم انسانی هم چه تکمیل اعلام کنند چه پژوهش محور بگیرند اگر قرار به پرداخت شهریه هستش خوب حالا دانشجو هم پرداخت کنه برای کسی که میخواد دکتری بخونه مشکلی نیست حتما فکر تامین شهریه را کرده است

هومن
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

دقیقا منم منظورم همینه. خیلی از دوستانی که پژوهش محور اسم نوشتن به این دلیل بود که هزینه ایی بابت تحصیل در این دوره پرداخت نکنند. اما با توجه به این چیزی هم که خوتون گفتین و بیشتر هزینه رو خود فرد باید بده قطعا تهداد زیادی انصرافی خواهیم داشت و علاوه بر اون تعداد دیگه ایی هم نخواهند تونست پروژه صنعتی در اون حد پیدا کنن که هم بار علمی داشته باشه و هم هزینه شون تامین بشه. و دیگه اینکه دوره پژوهش محور نیاز به فعالیت های عملی زیادی داره که تو ایران امکاناتش نیست. همه این ها باعث میشه تا از بین افرادی که به مصاحبه دعوت میشن تعداد کمی بتونن شرایط لازم رو کسب کنند.

رستمی
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهردادPR

کلا دانشگاه ازاد هرکس ثبت نام میکنه بایستی بدونه بدون هزینه نیست

رستمی
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  هومن

اقا هومن ۸ واحد درس + ۲واحد روش تحقیق خودش یک ترم میشه پس درس داره

ایدا
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۵۰ ب٫ظ

سلام خواهش می کنم امکان اصلاحیه در ثبت نام رو باز کنید هر دانشگاهی دیگه این امکان رو می ذاره .چرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود نداره . این حق نیست بعدش ما متوجه شدیم اشتباه در معدل کردیم خواهش می کنیم سایت رو باز کنید .

مرجان
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۴۲ ب٫ظ

با سلام خواستم بگم شما که فرموده بودید محدودیت زمانی وجود نداره پس چی شد ؟ در ضمن خواهش می کنم سایت رو برا ۲۴ ساعت هم شده باز کنید تا امکان ویرایش در ثبت نام وجود داشته باشه . بابا خواهش می کنم امکان اصلاحیه رو قرار بدبد ما مشکل داریم .

مهناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۶:۱۳ ب٫ظ

من داشتم هماهنگی می کردم، احتیاج به زمان بیشتر داشتم، شما که فرمودین تابع زمان نیست ثبت نام!! پس چرا تموم شد!!
لطفا” تمدیدش کنید.

یاشار
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ب٫ظ

من پیشنهاد می کنم دوستانی که در خصوص لیست اسامی دانشگاههای برتر، سوالی دارن در آیین نامه مصوب معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه، بخش شرایط و چگونگی جذب دانشجوی دکتری پژوهش محور بند۱، تبصره۲ به این ترتیب لیست شده:
(۱)دانشگاه تهران(پزشکی و غیرپزشکی)
(۲)دانشگاه صنعتی شریف
(۳) دانشگاه صنعتی امیرکبیر
(۴)دانشگاه تربیت مدرس
(۵)دانشگاه علو و صنعت
(۶)دانشگاه شیراز(پزشکی و غیرپزشکی)
(۷)دانشگاه صنعتی اصفهان
(۸) دانشگاه مشهد(پزشکی و غیرپزشکی)
(۹)دانشگاه شهیدبهشتی(پزشکی و غیرپزشکی)
(۱۰)دانشگاه تبریز(پزشکی و غیرپزشکی)
(۱۱)دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران
(۱۲)دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
(۱۳)داشنگاه اصفهان(پزشکی و غیرپزشکی)
(۱۴)دانشگاه شهید باهنر کرمان
(۱۵)دانشگاه گیلان

رها به دکتر الناز
دی ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاشار

البته علو تحقیقات ردیف هفتم هستش اینجا نمیدونم چرا جابجا شده

الناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۴۵ ب٫ظ

سلام بچه ها یکی جواب سوالها روبده ممنون

الناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

سلام بچه ها لطفا هرکسی که جواب رو دقیق میدونه منو راهنمایی کنه درشرایط که ۱۵ دانشگاه را ذکر کرده فقط از دانشگاه ازاد؛علوم تحقیقات وتهران جنوب راگفته؛بقیه دانشگاههای ازاد را شامل نمیشه؟مثل دانشگاه ازاد نجف اباد را شامل نمیشه؟

دکتری
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

بله شامل میشه.۱۵ دانشگاه برتر+دانشگاههای جامع که نجف آباد هم جز جامعها هست.

رستمی
دی ۲۲, ۱۳۹۳ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دانشگاه جامع خیر واحدهای برتر مثل وتهران شمال وتهران مرکز و تهران جنوب

شریعتی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان دانشگاه ازاد نجف اباد اصفهان هم جزه دانشگاههایی هست که رومعدل تاثیربزاره؟من معدلم۱۷/۷۸ازدانشگاه ازاد نجف اباد دررشته حقوق هست آیا دعوت به مصاحبه میشم؟ممنونم

رستمی
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شریعتی

باید ببینی در رده بندی واحدهای ازاد واحد برتر هستش یا نه

دکترمریم
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام ممنون اقایاخانم اسلامی موفق باشید والتماس دعا

دکترالناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

سلام منظور از سازمان azmoon.comبودقبلادرشرایط اعلام کرده بودند فقط ۱۵ دانشگاه درمعدل تاثیر داره ولی اعلان گفته که علاوه بر ۱۵ دانشگاه؛دانشگاههای برتر ازاد هم درمعدل تاثیر داره الان سوالم اینه که آیا واقعا دانشگاه ازاد هم مانند ۱۵ دانشگاه اعلام شده در معدل تاثیر می گذارد یانه؟ممنون اگه جواب بدید

اسلامی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکترالناز

سلام
۱۵ دانشگاه برتر از نظر معیار اسکوپوس + واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی

مهدی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  اسلامی

من فکر میکنم جامع و برتر تعریف متفاوتی دارند.اگر منظور از واحدهای برتر همون جامع بود به طور مشخص ذکر میشد.

دکترالناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان قبلا ۱۵ دانشگاه راسازمان معرفی کرده بود ولی حرفی از دانشگاه ازاد برتر نزده بود.حالا واقعا دانشگاه ازاد راهم مدنظر دارند یاشایعه است؟از مدیرسایت خواهشمندم وهمین طوراز دوستان هرکی جواب دقیق میدونه پاسخ سواله منو بدهد ممنونم ویاعلی

مهدی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکترالناز

در فهرست اسکوپوس ۲۰۱۴ علوم تحقیقات در رده ۷ ایران قرارداره.شما به سایت scopus مراجعه کنی جواب سوالت رو دقیق پیدا میکنی.منظورت از سازمان متوجه نشدم.اینها به رنکینگی که هر سایت یا سازمانی با معیارهای خودش ارائه میکنه ارتباط نداره.منبعشون اسکوپوسه.

مهسا
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

میشه لینک فهرست اسکوپوس رو بذارید؟

مهدی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

این مربوط به ۲۰۱۳ هستش که کل دانشگاه آزاد به عنوان یک مجموعه در نظر گرفته شده.
http://www.iust.ac.ir/files/res_office/sir_global_irn_2013_o.pdf

مهدی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اینم ۱۰ رتبه برتر دانشگاههای آزاد در اسکوپوس

علوم و تحقیقات ۶۳۸ ۷ ۱

تهران جنوب ۲۱۹۰ ۳۹ ۲

کرج ۲۲۲۰ ۴۰ ۳

تبریز ۲۲۲۰ ۴۱ ۴

مشهد ۲۲۵۲ ۴۴ ۵

قزوین ۲۳۶۸ ۵۰ ۶

تهران شمال ۲۴۹۹ ۵۴ ۷

اراک ۲۵۳۳ ۵۷ ۸

تهران مرکز ۲۵۶۰ ۵۸ ۹

نجف آباد ۲۵۶۲ ۵۹ ۱۰

مهدی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

حالا از بین این دانشگاهها چند تا رو میخوان انتخاب کنن اگربه قول الناز خانوم دو رتبه اول که میشه علوم تحقیقات و تهران جنوب.

رستمی
دی ۲۳, ۱۳۹۳ ۶:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

واحدها از نظر رتبه بندی درجات مختلف دارند بایستی در سایت سازمان مرکزی یا معونت پژوهشی واحد دانشگاهی را چک کنید که دارای رتبه برتر باشد

الناز
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان آخر دانشگاه ازاد نجف اباد جز دانشگاه ازاد برتر هست یانه؟ممنونم البته دانشگاه نجف اباد جز دانشگاه بین المللی است بااین حال جز دانشگاه برتره؟

محمد
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان ببخشید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه جزء این ۱۵ دانشگاه هست؟

دیبا
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه نیست

اسلامی
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دیبا

سلام علیکم
بله هست
منبع سایت http://pubr-azmoon.com/ قسمت واحد های جامع

الناز
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۵۴ ب٫ظ

سلام دانشگاه ازاد نجف اباد جز دانشگاه ازاد برتردانشگاهه ازاده؟

دیبا
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

نه نیست

دکتری
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

چرا دوست عزیز دانشگاه نجف آباد جامع و ضریب میگیره.

رها
دی ۲۱, ۱۳۹۳ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

الناز جان درسته که جز ۱۵ دانشگاه برتر نیست ولی نجف آباد واحد جامع هستش ومعدل شما ضریب میخوره

حسین
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام.دانشگاه ملی اراک, جزء ۱۵ دانشگاه هست؟؟ ممنون

دیبا
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

نه نیست

رهابه مهردادPR
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۵:۴۷ ب٫ظ

آقا مهرداد این درسته که مصاحبه پژوهش محوردر واحدهای دانشگاه ازاد انجام میشه؟

مهردادPR
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۹:۰۶ ب٫ظ

خیر. من همچین چیزی نشنیدم.

ساسان
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

نه

نیلوفر
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۳:۵۶ ب٫ظ

با سلام ، از دوستان می خواهم بگویند ۱۵ دانشگاه برتر کدامند و آیا از واحدهای دانشگاه آزاد هم جزو آنها است . باتشکر .

مهدی
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

سلام. فقط علوم تحقیقات از آزاد.که رتبش ۷ هست.
بعدش تهران جنوبه که ۳۹ هست

اسماعیل
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۳:۱۹ ب٫ظ

با سلام ، از دوستان می خواهم بگویند ۱۵ دانشگاه برتر کدامند و آیا از واحدهای دانشگاه آزاد هم جزو آنها است . باتشکر .

حسین ولی زاده
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان ازنتایج سال ۱۳۹۳دارن؟بهمن ترم شروع ولی هنوز اعلام نشده

mohsen
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۲۱ ب٫ظ

با توجه به اینکه اخذ تایید انجام پروژه های کلان در حد رساله دکتری کار زمانبری است. اعلام محدودیت زمانی ثبت نام کار درستی به نظر نمی رسد!

Yazdan sepordeh
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۷ ب٫ظ

من فارغ التحصیل دانشکاه گیلان ومعدل من ١۶٠١ می بأشد آیا میتونم در مقطع دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد شرکت کنم

رها
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Yazdan sepordeh

دانشگاه شما جز ۱۵ دانشگاه برتر نیست ومعدل شما هم برای غیر علوم انسانی یک نمره وبرای علوم انسانی دو نمره کم است پس نمیتوانید شرکت کنید البته نگران نباشید ازمون شرکت کنید حتما قبول میشید میزان پذیرش نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است

mohsen
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ب٫ظ

احتمال زیاد دوره بعدی می شه آخر شهریور که برای مهر پذیرش داشته باشن؟!؟!

در نتیجه پذیرش فقط در مهر و بهمن هر سال است!

mohsen
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱:۱۴ ب٫ظ

اینکه محدودیت ثبت نام ندارد!
اما مصاحبه دوره ای است و باید تا ۲۰ دی ثبت نام کنیم یعنی چی ؟!

asef
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

من معدلم ۱۶,۷۵ گروه علوم انسانی هستم. میتونم در دوره پژوهش محور شرکت کنم ?

رها
دی ۲۰, ۱۳۹۳ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  asef

اگر دانشگاه شما برتر باشد با اعمال ضریب معدلتون میشه۱۸/۴۲در آن صورت میتوانید اگر ۱۵دانشگاه برتر یا واحدجامع ازاد درس نخونده باشید نمیتونید شرکت کنید