آغاز ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از شروع  ثبت نام آزمون زبان  EPT  این دانشگاه از 13 اردیبهشت ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش پی اچ دی تست، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از روز یکشنبه مورخ 13/2/94 آغاز شد و تا روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل افزود: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ept.iauset.com اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش درخصوص گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT گفت: ما در پی آن هستیم که تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آنها و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری بعمل آوریم.

براین اساس واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش داده و در حال حاضر واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، شیراز و تهران این آزمون را برگزار می کنند. لذا داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر شرکت کنند.

علوی فاضل درخصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون EPT در روز 25 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار خواهد شد که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور بهم رسانند.

علوی فاضل گفت: برای آندسته از داوطلبانی که علاقمند به آماده سازی جهت شرکت در آزمون های دوره بعد هستند، می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی EPT به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان گفت: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سایت با مشخصات فردی داوطلب وجود داشته باشد در جلسه آزمون نمی توانند حضور بهم رساند

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزمون ept
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۱۱ ب٫ظ

برای دوستانی که میخوان آزمون بعد رو شرکت کنن آزمون EPT که ۲۵ اردیبهشت برگزار شد ۱۴۰ دقیقه زمان داشت ۴۵ سوال مربوط به واژگان بود مابقی ۱۰۰ سوال هم مربوط به گرامر و درک مطلب بود

آوا.میکروبیولوژی
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ ۱:۰۹ ب٫ظ

لطفا راهنمایی کنید
من که دانشجوی دکتری نیستم و نمره این آزمون و واسه مصاحبه احتیاج دارم قسمت
شماره دانشجویی و دانشگاه در قسمت ثبت نام چی باید بنویسم؟؟؟؟؟؟

افشین
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۳:۲۹ ب٫ظ

راس میگه! چرا در شهر کرمانشاه- که پایتخت غرب کشور محسوب می شه- آزمون ept بر گزار نمی شه!؟

sara
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  افشین

کرمانشاه پایتخت غرب کشوره؟! عجب.

شاکی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام
چرا در شهر کرمانشاه که مرکزیت غرب کشور رو داره و کلانشهره حوزه برگزاری آزمون نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!