خرید پستی کتاب راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کتاب  راهکارهای موفقیت در مصاحبه دکتری ، نوشته دکتر محمدی فارسانی و همکاران، حاصل چندین سال تجربه مولفان در تدریس و مشاوره به داوطلبان دکتری و برگزاری کارگاه های مختلف مصاحبه دکتری در نقاط مختلف کشور است.

این کتاب به طور جامع به  مصاحبه دانشگاه های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته  و برای داوطلبان آزمون های دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی و نیز متقاضیان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان قابل استفاده است.

 

جهت خرید پستی این کتاب کلیک کنید.

مطالب کتاب به گونه ای است که بسیاری از مسائلی که داوطلبان ورود به مقطع دکتری می بایست پیش از برگزاری مصاحبه ها فرا گیرند و در آنها تبحر پیدا کنند و همچنین نکاتی که باید در جلسه مصاحبه رعایت کنند و حتی اقدامات لازم بعد از جلسه مصاحبه را در بر گرفته است . این مسائل از توضیحات کلی در خصوص نگارش مقاله و نوع امتیاز دهی به مقالات مختلف در مصاحبه و نیز معرفی آزمون های مختلف زبان و نحوه کسب امتیاز در آنها تا ریز ترین مسائل مورد توجه در روز مصاحبه را شامل می شود.

با هدف یاری داوطلبان در کسب نمره زبان، به همراه کتاب یک دی وی دی ارائه گردیده که در بر گیرنده منابع آزمون های زبان داخلی شامل MSRT ، TOLIMO ، آزمون زبان دکتری ، آزمون MHLE و آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی  است.

جهت خرید پستی این کتاب کلیک کنید.
خرید پستی

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02177479040 تماس حاصل فرمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
مهر ۲۶, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید
خواندن چنین کتابی را به داوطلبان عزیز توصیه می کنم.
اینجانب با تجربه چند ساله در زمینه روانشناسی و مشاوره بارها دیده ام که داوطلبان بسیار خوبی که تنها به دلیل اضطراب و استرس امتحانی را از دست داده اند.
و این چنین کتابهایی می توانند به داوطلبان گرامی کمک کنند تا بر خود تسلط بیشتری یافته و با اعتماد به نفس بیشتری در مصاحبه حاضر شوند.