جزییات ظرفیت پذیرش آزمون دکتری 94

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 95 – 1394 حدود 12000 از داوطلبین در دانشگاه های مختلف پذیرفته خواهند شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1394 که مرحله کتبی آن در اسفند ماه 93 برگزار شد، حدود 7660 نفر در دوره روزانه و حدود 1840 نفر در دوره شبانه پذیرش خواهند شد. همچنین حدود 2520 نفر در پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دوره های پیام نور و غیرانتفاعی پذیرش خواهند گردید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

61 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اقلیم به اوژن
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

مثل اینکه نیستی اوژن
کاش پاسخ میدادی وازنگرانی م کم میشد

اقلیم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ب٫ظ

به اوژن
سلام.هروقت صحبتهای بچه هارومیخونم فقط استرسم بیشترمیشه,میگن اگه براساس علاقه انتخاب انجام شه مثلادانشگاههای اولمون اگه تهران یادیگردانشگاههای معتبرباشن که رتبه های عالی وسابقه پژوهشی بالامیخان,شایدماروبه مصاحبه دعوت کنن ولی بخاطرسابقه کمتریارتبه ضعیفترردکنن وفرصت دعوت دانشگاههای دیگه که شانس پذیرشش خیلی بیشتره ازبین میره
درصورتیکه من براساس علاقه زیاداول بهشتی واصفهان روزدم در۴تادانشگاه تهران وهرکدوم چندتاگرایش هست,به من بگیداشتباه کردم
خواهشاراهنمایی کنین
رتبم ۵۰شده اخرین نفر۱۰۵ و۲تاپژوهشی ۲تاهمایشی مقاله و۲سال تدریس

خیلی زرنگ
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ

بچه های روانشناسی کجایید. چرا کسی نظر نمیده

دانشجوی ادبیات فارسی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ

دوست عزیزم خیلی ممنون. من الان یه مورد رو تو پاسخنامه نهایی کنترل کردم دیدم یه سوال رو تخصصی عدد۵ نوشته یعنی دوبار زدم در حالیکه کاملا یادمه من پاک کردم و گزینه درست رو زدم یکم سیاهیش موند ولی اگه پاسخنامه رو در بیارن میبینن که درسته به سنجش با پست پیشتاز نامه فرستادم اگر حل بشه رتبه ام حداقل ۱۵۰ تا میاد پایین. به نظرتون تاثیری داره؟

استرسپورزاده
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

با سلام من رتبه ام ۵ شده آخرین نفر مجاز ۸۲ و کلا ۳۰ نفر رشته ما میخان به نظر شما فقط تهران بزنم یا نه؟

مشاور ادبیات فارسی. دانشجوی دکترای ادبیات دانشگاه تهران
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۸:۴۸ ق٫ظ
مشاور!!!!!!!!
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

سلام آقا پیام شما میدونید چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه روزانه میکنن؟؟؟

آتوسا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۵۵ ب٫ظ

من هم با افزایش ضریب دعوت موافقم
چه کار باید کرد تا رسیدگی کنن؟این برای اونایی که زحمت کشیدن خیلی مهمه.لطفا تجدید نظر کنید

برنامه ریزی درسی رتبه 78
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام اقاپیام خسته نباشی لطفا راهنماییم کن
به نظر شما با رتبه ۷۸ که آوردم و ظرفیت رشته مون در روزانه که ۳۹ نفر هستش. اولویتهای من چگونه باشد بهتر است؟؟ با توجه به اینکه فقط میخواهم از روزانه انتخاب کنم.با رزومه خوب احتمال قبولی دارم بنظرتون؟؟
بهشتی-علامه-خوارزمی-تربیت دبیررجایی-اصفهان-شیراز-تبریز-همدان-هرمزگان
اولویت رو چجوری بزنم مناسبه؟؟؟؟؟

مشاور ادبیات فارسی. دانشجوی دکترای ادبیات دانشگاه تهران
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ
مرتع
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۳:۴۸ ب٫ظ

شما که علوم مرتع هستین رتبتون چند شده؟رزومتون چطوره؟

اوژن (قبولی دکتری 93 ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۶ ب٫ظ

دوستان این که میگن هر دانشگاهی دانشجوهای خودشو ور میداره شایعه ای بیش نیست. باور نکنید. من که چند جا مصاحبه رفتم, دیدم واقعا این طور نبود و ملاکشون انتخاب بهترین ها از بین چند نفر بود. تازه یه دانشگاهی رو میشناسم که حاضر نبود دوستمو که اونجا درس خونده بود و دانشجوی اونجا بود رو بگیره چون زمان ارشد خیلی دانشجوی تنبلی بود. با وساطت یه استاد قبولش کردن.نمیخاستن بگیرنش. بعدا خود اساتید گفتن ملاک ما برای پذیرش افراد فقط سابقه ی علمی و پژوهشیشون بود. یا مثلا رتبه ی رشته ی ما که ارشدمو از دانشگاه تهران گرفته بود, خود دانشگاه تهران نگرفتش, چون هیچی مقاله نداشت. تموم دانشگاه ها دوست دارن بهترین ها رو بگیرن. چون میخان سطح سواد دانشگاهشون به واسطه ی دانشجوهای خوب بره بالا و ابن براشون یه امتیازه. بنابراین هیچ وقت نمیان دانشجویی که هیچی نداره چون دانشجوی خودشون بود رو بگیره, و اونی که مقاله و کتاب دارد رو نگیره. مگر این که رقابت شدید باشه. یعنی افرادی که برای مصاحبه اومدن همه شرایطشون عالی باشه, چه دانشجوی خودشون باشه, چه دانشجوی جاهای دیگه. بنابراین به شایعات تو این زمینه اصلا اهمیت ندین. به منم پارسال از این شایعات میگفتن و منو نا امید میکردن. ولی وقتی رفتم مصاحبه, دیدم این طور نبود. این شایعات برای منحرف کردن شماست. البته چرا در یک صورت دانشجوی خودشونو میگیرن, اونم در صورتی که دانشجوی تاپ و خوب خودشون باشه که خوب کار میکنه. و در بعضی دانشگاه ها هم اگر کسی یا چند نفر… ادامه نظر»

ژئومورفولوژی 94
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۵:۱۰ ب٫ظ

سلام بر شما . من رتبم ۵۰ شده و تا ۸۱ مجاز شدن امسال . به نظرتون به مصاحبه روزانه دعوت میشم؟ کجاها رو اول بزنم ؟ ممنون

اوژن (قبولی دکتری 93 ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۰ ق٫ظ

به ژئومورفولوژی ۹۴:بله روزانه دعوت میشین . به ترتیب:محقق اردبیلی,سبزوار,تبریز,رازی,اصفهان,فردوسی مشهد, خوارزمی, تهران, شهید بهشتی,تربیت مدرس و اگر قصد شبانه و پردیس رو هم دارین, بعد از ترتیب بالا,در انتها شبانه ها رو بزنین.

ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۴ ب٫ظ

سلام اوژن خوبید نیستید؟خیلی دوس داشتم بازم باهاتون مشورت کنم نبودید
نمیدونم یادتون بیاد یا نه رتبه من ۳۸ شده بود
انتخابم اینطوری شد
تبریز، رازی، خوارزمی، اصفهان، اردبیل، سبزوار، فردوسی
به نظرتون مناسبه؟
بعدم این پولو کجا واریز کنیم موقع ثبت نام همچین چیزی نبود؟
ممنون میشم جواب بدید

اوژن (قبولی دکتری 93 ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۲۶ ق٫ظ

به ژئومورفولوژی:انتخاباتون خوبه. چرا دانشگاه محقق اردبیلی رو نزدین?الان لازم نیست برای مصاحبه پولی واریز کنید. وقتی تو کد رشته محل ها دعوت به مصاحبه شدین و تاریخ مصاحبه ها معلوم شد و این که کجاها افتادین, با مراجعه به سایت دانشگاه های مذکور تا قبل از تاریخ مصاحبه,پولو به حسابشون میریزین.

ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ

ممنون که جواب دادید
ببشخید به جای محقق اردبیلی نوشتم اردبیل
والا انتخاب پنجمم هستش

آبتین آریایی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ب٫ظ

با سلام درود
خواستم خدمت دوستان حتی با رتبه تک رقمی عرض کنم که اگر دانشجوی دانشگاه های بنام نیستیداز توهم دانشگاه های بنام مثل دانشگاه تهران بیرون بیایید چراکه شانس کمی برای پذیرفته شدن در دوره های روزانه و حتی شبانه آن دارید و حق انتخاب های خود تون با دعوت به مصاحبه شدن و پذیرفته نشدن می سوزانید، از توهم رتبه تون خارج بشید چراکه این دانشگاه ها معمولا رتبه های تک رقمی و دورقمی دارند و مطمئنا آنها را می پذیرند مثلا دانشگاه تهران قانونی داره که اگر امتیاز دعوت شدگان زیر ۵۰ باشه اصلا آنها را به وزارت علوم معرفی هم نمی کنه حتی اگه رتبه شما یک هم باشد برای انها مهم نیست و براساس همین قانون شما رو کنار می گذارند، به صحبت های افراد به اطلاع توجه نکنید

س.م
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱:۳۰ ب٫ظ

سلام
با این صحبت شما من با رتبه ۱۸ که ارشدم دانشگاه آزاد هست، کلا باید قید دکتری رو بزنم چون رشته من رو فقط علامه و تربیت مدرس دارند.

رییسی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  س.م

چرا حرف دیگران روی ما تاثیر میگذارد. کسی رتبه ۱۸ اورده مسلما بنیه علمی داشته به این حرف ها توجه نکنید. دانشگاه ازاد بعضی از واحدها حتی از روزانه سطح بالاتری دارند. وانگهی دانشجویان ازاد بخاطر اینکه محتمل هزینه دوباره اخذ واحد درسی شوند تلاش بیشتری از دانشجویان روزانه که رایگان تحصیل میکنند. دارند

مانی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱:۴۹ ب٫ظ

دوست عزیز لزومی به زیر سئوال بردن سطح علمی سایر دانشگاه ها نیست.
اساتید در دانشگاه های تهران هم به دنبال دانشجویانی هستند که توان علمی بالاتر و بهری داشته باشند و در طی ۴ یا ۵ سال تحصیل در مقطع دکتری زمینه ساز فعالیت علمی بیشتر و ارتقا درجه علمی اونها باشن.
پس دیگران رو زیر سئوال نبرید.روحیه دیگران رو خراب نکنید. خدا هم هست….

اوژن (قبولی دکتری 93 ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ب٫ظ

به ابتین آریایی:باهاتون موافق نیستم. این حرف اصلا درست نیست. شاید یه بدبختی علاوه بر این که رتبه ی تک رقمی آورده, کلی کتاب و مقاله هم داشته باشه. اون وقت بازم نباید به فکر دانشگاه های تاپ تهران باشه? فکر نکنم این طور باشه.

در حسرت قبولی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

من حرف شما را با اجازه رد می کنم. چون خودم با رتبه تک رقمی با رزومه خوب از هیچ دانشگاهی پذیزفته نشدم چون مدرک ارشدم از علوم و تحقیقات تهران بود.

اوژن (قبولی دکتری 93 ژئومورفولوژی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۲:۱۴ ق٫ظ

به حسرت قبولی:حرفتون درسته. معمولا کسایی که ارشدشونو از پیام نور,غیر انتفاعی و آزاد میگیرن, اینارو سخت قبول میکنن. مگر این که سوای مقاله چند کتاب داشته باشن, الان یکی رو میشناسم رشته ی ریاضی, که ارشدشو دانشگاه آزاد گرفت, ولی چون ۳ تا کتاب نوشته بود, روزانه – دولتی داره دکترا میخونه.

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۷:۲۶ ق٫ظ

به حسرت قبولی : پارسال ، “پارسال” بود و امسال ، “امسال” هست ! پارسال وزارت علوم ، وزیر نداشت ! اما امسال وزیر داره ! بعلاوه ، افراد متخلف اگر جرات تکرار تخلفات پارسالشون را دارند ، تکرار کنن تا بازخوردش را هم ببینن !

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۴۵ ب٫ظ

اگر بعد از این ، دانشگاه توانست از زیر ذره بین وزارت علوم و سازمان سنجش ، در بره و افراد متخلف انفصال دایم از خدمات دولتی نگرفتن ، اونوقت بیان چنین تخلف آشکاری رو انجام بدن ! هنوز قوانین جایگاه خودشو داره و اجازه نمیده که بعضی افراد با اقدامات خودسرانه و خلاف قانون ، مصالح و منافع دانشگاه های کشور رو بهم بریزن !

در حسرت قبولی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

تا امید هست زندگی باید کرد.
من که حقم خورده شد کسی جوابگو نشد. چون ۷۰% دست اساتید.
حقیقت همیشه تلخ. تجربه هم بدترین معلم آدمه چون اول امتحان میگیره بعد یاد میده.

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۵:۱۵ ق٫ظ

توکلت الی الله : من همیشه توکلم به خداست !
ان الله یحب الصابرین : خداوند ، صبرپیشه کنندگان را دوست دارد !
ان مع العسر یسری : با هر سختی ، یک آسانی است !

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۵:۲۵ ق٫ظ

” من از آن دست که او می کشدم ، می رویم ” !
شما سعی و تلاشت را کرده ای ، نهایتا آنچه که خواست خداست و مقدر نموده ، پیش خواهد آمد !

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۶:۲۳ ق٫ظ

شما برای مصاحبه ، به پنج دانشگاه معرفی می شوید ! پس نمره ای که مصاحبه ی شما داده می شود ، نباید انحراف معیار زیادی داشته باشد ! چرا که : ۱- مدارکی که به پنج دانشگاه تحویل می دهید یکسان است ۲- علم و دانش شما و سواد شما ، گم شدنی نیست و کم و زیاد نمی شود در جلسات مصاحبه ۳-شخصیت شما و هویت شما ، خاص خود شماست و تغیییرناپذیر است !
پس اگر اساتید یک دانشگاه بخواهند مغرضانه داوری در جلسه مصاحبه کنند ، از روی تفاوتی که نمره آنها با نمره ای که چهار دانشگاه دیگر داده اند ، تفاوت چشمگیری خواهد داشت و تخلف آنها برای وزارت علوم و سازمان سنجش قابل اثبات خواهد بود ! همچنین در نظر داشته باشید که وزارت علوم ، پارسال وزیر نداشت ، اما امسال وزیر داره و قانونمدانه تر از همیشه عمل خواهد کرد ! انشاءالله

آزاده
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

یک سوال دیگه هم ازت دارم. پارسال که با اختلاف دو نفر نرسیدی، کسایی که دعوت شدن همون مثلا بیست نفر اول بودن، یا اینکه رتبه اخرین فرد دعوت شده از عدد ظرفیت بالاتر بود؟ امیدوارم منظورمو رسونده باشم ‎:)‎

شیمی 94
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  آزاده

نه عزیزم من پارسال ۳۵ بودم تا ۳۱ دعوت شد. پارسال برای سه نفر در رشته شیمی معدنی در بهشتی ۲۴ نفر فرستادن که تنها ۱۲ نفر برای مصاحبه اومدن و من رتبم از اون ۲۴ نفر ۲۶ بود اما امسال ۴ نفر میخوان که با توجه به ضریب پارسال باید ۳۳ نفر بفرستن اما من نمیدونم همون ضریب پارسال هست یا نه.

آزاده
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی 94

ممنون از جوابت. شهید بهشتی واسه رشته من ۴ نفر بر میداره، من رتبه ۲۴ هستم. به نظرت با این اوصاف میتونم خوشبین باشم؟ اخه بعضیا میگن ضریب دعوت میتونه ۵ باشه

فاطمه
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آزاده

به نظرم بستگی به ظرفیت رشتتون داره. ظرفیت رشته ما پارسال روزانه ۱۰۰ نفر بود که ۸ برابر دعوت گردن اما هر چقدر ظرفیت کمتر شه خودشون گفتن که ضریبم کمتر میشه.

فاطمه
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  آزاده

شما رشتتون چیه؟

foroogh
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ادبیات انگلیسی

رییسی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آزاده

این که در موردی رتبه اخری قبول شده نباید این طوری استنباط شود پس رتبه تک رقمی به هیچ. در ازمون احتمال هر چی هست . روش تحقیق علمی پایه ان بر همین اساس است .

آزاده
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

فاطمه جان، پارسال ضریب دعوت شهید بهشتی چند بود. امسال همونه یا قراره بیشتر بشه؟ بچه ها لطفاً اگه کسی میدونه جواب بده. ممنون

inorganic chemistry
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام فاطمه جان
چطوری باید درخواست خودمون برای افزایش ضریب دعوت را برای سازمان سنجش بفرستیم؟

محمد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  inorganic chemistry

با درخواست شما ضریب دعوت را بالا نمیبرند

شیمی 94
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

به نظر من نسبت به پارسال تفاوتی نکرده اما کار از محکم کاری عیب نمیکنه. بنظر من چنانچه تعداد درخواست ها بالا باشد رسیدگی می کنند. به این دلیل که من وقتی این درخواست رو براشون زدم گفتن پیشنهاد شما مطرح می گردد. بالاخره مطمئنم روش فکر میکنن.

شیمی 94
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی 94

دوستان من شیمی ۹۴ یا همون فاطمه هستم.

شیمی 94
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  inorganic chemistry

من نوشتم براشون
باسلام
ما داوطلبان کنکور دکتری ۹۴ از شما درخواست داریم در صورت امکان ضریب دعوت به مصاحبه در دانشگاه های برتر و بزرگ تهران را نسبت به سایر دانشگاه ها بالا ببرید چرا که از تعداد افراد معرفی شده به دانشگاه ها تعدادی به مصاحبه نمی روند که در این صورت انتخاب اساتید محدود می شود لذا خواهشمندیم با بالا بردن ضریب دعوت به افراد با رتبه های بالاتر شانس قبولی را بدهید.

مهندسی محیط زیست-آلودگی هوا
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۹:۰۹ ق٫ظ

جایزه نقدی که بعضی از دانشگاه های تهران برای نفرات اول تا سوم تعیین کردن ، یکجا داده میشه ؟؟؟ آخه مبلغش نوشته بود ده تا دوازده میلیون تومانه !

محمد
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

یک سوم این مبلغ به صورت یکجا و در ترم اول واریز می شود مابقی به صورت تدریجی و بر اساس پیشرفت تحصیلی در ترم های آینده

maryam
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ق٫ظ

بزن شبانه تهران رو اول که مطمئن باشی قبول میشی ی ی ی

شیمی فیزیکی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۰:۴۸ ق٫ظ

سلام. میشه به من بگید برای مصاحبه چه جوری آماده بشیم. من واقعا گیجم. آیا باید دوباره درسها رو هم مرور کنیم؟ به خاطر دوری از تهران امکان استفاده از کارگاههای آمادگی مصاحبه رو ندارم. رزومه ضعیفی هم دارم.لطفا راهنماییم کنید

سلام
به زودی مطالبی در مورد مصاحبه بر روی سایت قرار خواهد گرفت اما مطالعه کتاب مصاحبه دکتری می تواند بسیار مفید باشد.
http://phdmarket.ir/product/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/

neda
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۰:۱۲ ق٫ظ

بنظر شما رشته ای که تنها در تهران و شهید بهشتی دکترا دارد تهران ۲ نفر بهشتی ۳ نفر و شبانه ۱ نفر با رتبه تک رقمی انگیزه ای برای رفتن به مصاحبه می ماند؟ با توجه به اینکه تهران فقط دانشجوهای خودش را بر میدارد ؟!

علی م
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  neda

سلام
بله وجود دارد
فکر کردن به حاشیه هاانحراف از معیار است و فقط شما را از هدف اصلی تان دور میکند.
با جدیت تمام مطالعه بفرمایید و خودتان را برای آزمون آماده کنید.

mehdiiii
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  neda

شما چه رشته ای هستین؟
مطمئن باشید شما در رقابت با دوستان شانس بیشتری دارید چون رتبه بهتری دارید
رتبه تون چنده ندا خانم؟

neda
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  mehdiiii

رتبه ۸ شدم فقط یه مقاله علمی پژوهشی دارم ۵ سال حق تدریس زبانم هم خوبه ارشد یکی از دانشگاههای درجه ۱ اما تهران نبودم

mehdiiii
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  neda

شما وضعیت بسیار خوبی دارین، شک نکنین که خیلی از کسانی که به مصاحبه میان شرایط شما رو ندارن
فقط اعتماد به نفس داشته باشین و از کسانی که به مصاحبه رفتن راجب مصاحبه سوال کنید
شما شبانه تهران رو الویت چند قرار دادین؟

علوم مرتع
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۳:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  neda

چرا که نه اگر رزومه و رتبه ی خوبی دارید نگران نباشید درسته هر دانشگاهی ترجیح میده دانشجوی خودش رو برداره ولی دیگه اینطور هم نیست که کسی که لایق هست رو بذارن کنار

ادب فارسی
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

با سلام بر شما
رتبه من خوب شده کاش خونمون تهران بود

علوم مرتع
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ادب فارسی

چه فرقی داره خونتون کجا باشه؟ هر جا که برید بهتون خوابگاه هم میدن

فاطمه
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ب٫ظ

دوستان من چند بار تا حالا به سازمان سنجش درخواست دادم که ضریب دعوت رو در دانشگاه های بزرگ تهران بالاتر از دانشگاه های دیگه ببرند و جوابی که به من دادن این بود که پیشنهاد شما مطرح میگزدد. از دوستان لب مرز خواهش میکنم شما هم برید و این درخواست رو بدید. باور کنید به نفع خیلیاست. من پارسال تو رشتمون به اختلاف دو نفر بهشتی رو نیاوردم البته امسال ظرفیتش رو بالا بردن و طبق ضریب پارسال دعوت میشم اما کار از محکم کاری عیب نمیکنه.

کمال
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام رتبه من خوب شده کاش خانه ام تهران بود

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۴ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کمال

خانه دوست همین جاست

پلیمر
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام عزیزم افزایش ظرفیت با نظر من و شما بالا نمیره… چند ماه قبل از برگذاری ازمون دکتری هر دانشگا در تحصیلات تکمیلی برای خود جلسه برگذار میکنند و با توجه به نیاز و بودجه. ظرفیت رو تعیین میکنند سازمان سنجش فقط و فقط مجری هست. تعداد و ظرفیت رو دانشگاه ها مشخص میکنند.

نگار
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام دوست عزیز
من درخواست دادم گفتن که دعوت بر اساس رتبه ی علمی داوطلب هست
به قول بچه ها اینا برنامه هاشونو از قبل چیدن و با حرف منو شما کاری نمی کنن

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۴ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

من اگه جای شما بودم از دوستایی که اصلا مجاز هم نشدن این درخواستو میکردم