موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 94 در نیمه دوم مرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان سنجش بااعلام زمان انتشارکارنامه نهایی آزمون دکتری ازامکان اعتراض به نتایج پس ازدریافت کارنامه خبر داد.

به گزارش پی اچ دی تست ، بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان شرکت کننده در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) می‌رساند که پس از اعلام نتایج نهایی، کارنامه تفصیلی آزمون دکتری سال 1394 در نیمه دوم مردادماه سال جاری بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار خواهد گرفت.

بدیهی است داوطلبان گرامی چنانچه در خصوص نتایج آزمون هرگونه سوالی داشته باشند پس از دریافت کارنامه تفصیلی می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مکاتبه نمایند و به مراجعات حضوری و مکاتباتی که قبل از انتشار کارنامه تفضیلی و به طرق دیگر واصل شود پاسخ داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

711 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
تیر ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

با سلام، اگه کسی از دوستان درباره نتایج دکتری دانشگاه فردوسی مشهد و نحوه اعلام آن اطلاعی داره، لطفا به ما اطلاع بدید …

یلدا
دی ۲۰, ۱۳۹۴ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
این نتایج مصاحبه ها چی شد؛ انتظار بد چیزیه, کسی نیست لاقل یه تاریخ مشخص رو برا اعلام نتایج به ما بگه……

علیا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام. کسانی که دکتری قبول شدند ولی هنوز دفاع نکردند، تا کی وقت دارند دفاع کنند؟
طبق قانون تا آخر شهریور هست
ولی ممکنه داوران وقت نداشته باشند
(ارشد و دکتری در یک دانشگاه)

پیمان
شهریور ۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام
از دوستان کسی می دنوه که میشه از موسسات غیرانتفای به دانشگاه های محل تولد انتقالی گرفت یا نه؟
در مقطع ارشد

ارشاک
شهریور ۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ق٫ظ

سلام.ایا فایله کتاب راهنمای فارسی ۱۱۰۰ واژه موجود است.اگرهست لطفا فایلش را قراردهید مرسی

الهه
شهریور ۵, ۱۳۹۴ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان من در حال گذراندن طرح در بیمارستانم (طرح برای رشته من اختیاری است). برای ثبت نام اینترنتی و حضوری در مقطع دکترا دانشگاه از من گواهی خروج از طرح را درخواست کرده. نمیدونید فرایندش به چه شکله و چقدر طول میکشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

فیزیک
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام به همگی یک سوال داشتم کسی اطلاع داره لفظ شبانه (نوبت دوم) در مدرک دکترا نوشته میشه یا نه؟

پارسا
شهریور ۶, ۱۳۹۴ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

بله ذکر میشود

بهاره
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ب٫ظ

بچه ها کسی میدونه اگه مقاله ای تو ژورنال isi بدون ایمپکت چاپ بشه ارزش داره یا نه؟؟؟؟/

سینا
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

داره به شرطی مجله بی ارزشی نباشه مثل افریقایی ها و اسیای شرقی

سارا ۲
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

در یه دانشگاه برای دو گرایش رفتم مصاحبه که جداگانه هم برقرار شد. جالبه یکیش،حدنصابمو داده ۶۰ و اون یکی ۲۹!! درحالی که مصاحبه دومم خیلی بهتر بود. واقعا سنجش این وسط تقصیری نداره و با عدالت رفتار کرده. دانشکاه ها هستن که در حق بعضیا ظلم کردن و کاری هم از دست سنجش ساخته نبوده.بهشتی نمره من پایین تر از حدنصاب زده و کاری هم از سنجش برنمی اومده.

امید
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۲:۱۳ ق٫ظ

سلام…
دوستان من امروز رفتم سازمان سنجش و بعد از اون رفتم وزارت و با تک تک مسئولاش حرف زدم. خودشونم میگفتن نمیدونیم امسال چی شده و هرچی رتبه خوبه رد شده و رتبه بالاهارو گرفتن. چند شکایت نامه هم علیه وضع انتخاب کردن اساتید نوشتم و به دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر دادمو قول پیگیری دادند. دانشگاهها به تک رقمی ها نمره خیلی پایین داده که کامل رد شوند من ۶ بودم جایی مثل صنعتی اصفهان ۹ داده از حدنصاب۴۵. اگه سوالی دارید بگید چون پیش مسئولای سنجش هم رفتم البته با بدبختی تمام

@@
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام دوست عزیز خسته نباشی…
حالا میخوان چیکار کنن با این همه معترض؟
آقا امید بیا توی صفحه ” انتشار کارنامه نهایی کنکوردکتری ۹۴″ اکثر بچه ها اونجا هستن و میتونید بهشون کمک کنید..

امید
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  @@

دوست عزیز اعتراض با نامه متاسفانه هیچ وقت جواب گو نبوده و نخواهد بود. برای رفع این مشکلات اعتراض همگانی لازمه واقعا

قلی
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

خوب حالا رفتی صحبتی کردی حرفت هم زدی . هیچ تاثیری نخواهد داشت . همانطور که می بینی دانشگاهها هر طور خواستن عمل می کنند مثل بحث حد نصاب اصلاً بجز دانشگاه تهران حد نصابی تعیین شده بود .. تازه براساس مصوبه جدید که دیگه همه اختیار دادن به دانشگاهها . پس بی نتیجه است.

..
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امید

یکی از دانشگاهها سه تا اعلام ظرفیت کرده بود الان به همه کم داده گفته هیچ کدوم از داوطلبان در حد انتظار اساتید نبودن!!! الان تکلیف این ظرفیت خالی چی میشه؟

..
شهریور ۳, ۱۳۹۴ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

دانشگاه خودش اعلام میکنه که میخواد تو تکمیل ظرفیت دانشچو بر داره یا خود سنجش ازشون می خواد که بر دارن؟

شیدا
شهریور ۵, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام آقا امید، شما سال دیگه دکترا شرکت می کنین؟ با شرایطی که پیش اومده من واقعا نمی تونم شرکت کنم ینی شرکت نکردن عاقلانه تره!
در این ارتباط اونجاها که رفتین پرس و جو نکردین؟ آخه سال دیگه اوضاع بدترم میشه و سلیقه دانشگاها بیشتر اعمال میشه!

ساناز
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ق٫ظ

سلام دوستان من انتخاب اولم قبول شدم. منتها توی کارنامه یکی از انتخابام که برای مصاحبه رفته بودم برام زدن غایب!!! اگر فکر میکنید حقتون ضایع شده لطفا پیگیری کنید…

ساناز
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ق٫ظ

سلام دوستان. با وجود اینکه در انتخاب دوم خود قبول شدم و اتفاقا نفر اول مصاحبه بودم اما با همون رزومه (۳تا isi, دو همایش بین‌المللی و دو همایش داخلی) و با وجود اینکه اساتید انتخاب اولم بم گفتن ازت راضی هستیم و از جمله ازت خودشمون امده استفاده کردند و تنها مشکلت اینه که تدریس میکنی و سر کار می ری.با این تفاسیر اما متاسفانه در انتخاب اول نمره رو از حد نصاب هم کمتر دادند!!!! و این یعنی ضایع کردن حق من که خیالشان راحت باشه به هیچ عنوان امکان نداره قبول بشم.
این مطلب گواه تاییدی بر این قضیه هست که اساتید متاسفانه سلیقه ای عمل میکنند و جایی که لازمه شایستگی دانشجو رو زیر پا می زارند.

زیست شناس
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۸:۱۱ ب٫ظ

دوستان، این حد نصاب قضیه ش چیه؟ مال من زده حد نصاب ۲۰ و نمره مصاحبه ۴۳…کسی میدونه یعنی چی؟؟

شیمی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  زیست شناس

نمره حد نصاب همون نمره کف ی که هر دانشگاه برای خودش انتخاب میکنه. به این معنی که دانشگاه افرادی رو که به هیچ وجه نمی خواد قبولشون کنه نمراتشون رو پایین تر از حد نصابی که انتخاب کرده میده تا حتی اگه افرادی که رتبه مصاحبشون تو اون دانشگاه از شما بهتره قبول نشن تو اون دانشگاه باز هم شما قبول نمیشین از اون دانشگاه. در این شرایط اگه ظرفیت پذیرش دانشگاه با حد نصابی که اعلام کرده پر نشه میمونه برا تکمیل ظرفیت.

محمد
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۶:۴۷ ب٫ظ

دوستان این کارنامه به اصطلاح تفصیلی هیچ اطلاعاتی به من و شما نمیده که چی شده که قبول نشدی. به طوریکه هـیچ کسی نتونه اعتراض کنه. بعنوان مثال چرا نباید مشخص باشه که رتبه آخرین فرد قبول شده چنده و یا نمره مصاحبه اون چند بوده.

..
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله متاسفانه اطلاعات دقیقی نداره. من انتظار داشتم ریز نمراتی که به رزومه و سوالات پرسیده شده و ظاهر و رفتار و طرز حرف زدن و … داند، طبق جدولی مشخص باشه. چون فقط در این صورت هست که فرد از وضعیت خودش مطلع میشه. در غیر این صورت ممکنه به مقالات یک فرد حد اقل نمره داده شده باشه در حالی که به مقالات فردی دیگه با تعداد کمتر و حتی ارزش پایین تر، نمره بالاتری داده شده باشه و دیگه فرد متوجه نمیشه که از کجا بهش کم دادن. یا ممکنه سوالات رو درست جواب داده باشه اما نمره کامل بهش نداده باشن و برعکسی کسی هیچی جواب نداده باشه و نمره کامل بهش داده شده باشه. به نظرم بهتر بود طبق آیین نامه ای برای هر رشته قوانینی وجود داشت که در کارنامه تفصیلی هم نشون داده بشه. مثلا به هر مقاله ای اس ای اگر ۶ نمره تعلق میگیره، باید اونجا درج می شد که به هر یک از مقالات ای ای ای من چه نمره از ۶ داده شده. در این صورت امکان تقلب وجود نداشت چون همه چیز واضح و مشخص بود. من یادمه سال ۹۱ مصاحبه دانشگاه تهران حد نسابش ۵۰ بود و نمره کل ۱۰۰ و از نمره هم ۵۰ نمره ش تعلق داشت به تسلط به زبان فارسی و علاقه مندی و نوع برخورد و ۵۰ بقیه هم مقالات و سمینار ها و کتاب و ترجمه و تالیف. یادمه وقتی نتایج اومد، برام نوشته بودن دانشگاه به شما نمره نداده! خیلی… ادامه نظر»

سعید
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام . باورتون میشه که من با رتبه ۲ قبول نشدم. یکی از دانشگاه ها که شهرستانم هس اونقد نمره مصاحبمو پایین داده که به حد نصاب نرسیده. یکی از دانشگاه ها تهرانم باز دمش گرم حداقل به حد نصاب رسونده . واقعا خیلی سلیقه ای برمیدارن. آخه دیگه من به چه امیدی بخونم. وقتی ۲ رو برنمیدارن پس اون آزمون چیه که برگزارش میکنن؟

علوم شناختی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من هنوز اندر کف این حد نصابم

فیزیک
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۶:۱۴ ب٫ظ

سلام کسی کاشان قبول شده به من بگه تاریخ ثبت نام کی هستش؟

سینا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۲۴ ب٫ظ

کسی میدونه در کارنامه منظور از رتبه و آخرین رتبه قبولی چی هست؟

علوم شناختی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

آخرین رتبه قبولی تعداد نفراتیه که اون دانشگاه برداشته و رتبه هم رتبه تو بین مصاحبه کننده های اون دانشگاهه…حالا این حد نصاب چه صیغه ایه

سینا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علوم شناختی

شمامطمئنی اخرین رتبه قبولی تعداد نفراتی است که ان دانشگاه برداشته! چون در یکی از دانشگاه ها که ۳ نفر میگرفته رتبه من ۱۱ شده و اخرین رتبه قبولی ۹ حالا چطور ممکنه ۹ نفر قبول شده باشند در حالی که ۳ نفر خواسته؟

شیمی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

۹ رتبه مصاحبه ی اون طرف بوده. یعنی تا رتبه نه پایین اومده تا اون ۳ نفر تکمیل بشه. رتبه مصاحبه شما هم ۱۱ بوده تو اون دانشگاه.

..
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

آخرین فرد قبولی تعداد افرادی که اون دانشگاه بر می داره نیست! مثلا من دو جا آزمون دادم هر کدوم فقط یک نفر می خواستند و نه بیشتر. در هر دو من رتبه یک شدم ولی اونجایی رو که بالاتر زدم قبول شدم و برای دومی گرچه من رتبه یک هستم اما آخرین فرد قبولی رتبه ۲ هست. اون دانشگاه هم فقط یک نفر بر می داشته که رتبه بعدی من قبول شده! پس رتبه آخرین فرد قبول شده لزوما برابر تعداد نفراتی که اونجا بر می داره نیست.همونطور که میبینید آخرین فرد قبولی برای دانشگاهی که شما آزمون دادید رتبه ۹ بوده و فقط سه نفر می خواستند. پس ۶ نفر ازاونهایی که رتبه های بهتر از ۹ آوردند، اون دانشگاه انتخاب اولشون نبوده و جاهای دیگه هم رتبه آورده بودند پس جاهای دیگه پذیرش شدند و رتبه ۹ تونسته سومین نفری باشه که اونجا پذیرش شده! اگه رتبه ۹ و ۱۰ هم جایی دیگه پذیرش می شدند، اونجا برای شما خالی می شد که رتبه ۱۱ هستید

سینا
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ..

مرسی از پاسختون

علوم شناختی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام
صفحه توضیحات کارنامه دقیقا کجاست ؟؟؟؟؟

محمد
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۸ ب٫ظ

با نمره ترازی بالاتر از ٩٧٠٠ این وضعیت منه.

علوم شناختی
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

صفحه توضیحات کارنامه کجاست؟؟؟من که ندیدم.حد نصاب نمره چنده؟بر چه اساسیه؟؟؟

..
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  علوم شناختی

توضیحات خاصی نداره. همون جدولی که می بینید هست. حد نصاب رو هر دانشگاه برای خودش تعریف می کنه و کسانی زیر اون حد نساب نمره کسب کنند، قطعا رد میشن و اونهایی که بالاتر از حد نصاب رو کسب می کنند، به ترتیب تا جایی که طرفیت اجازه داده پذیرش می شن. ممکنه کسانی حد نصاب رو کسب کرده باشند اما طرفیت کم باشه و قبول نهایی نشده باشن چون نمره بهتر از اونها وجود داشته. پایه و اساس خاصی نداره و برای هر دانشگاه فرق می کنه ممکنه جایی ۲۰ باشه. جایی ۴۰ و جایی دیگه ۵۰ باشه.

محمد
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۶ ب٫ظ

دقیقا به چی میخواین اعتراض کنید. رتبه ١ شدم اما نمره موسسه رو انقدر بهم پایین دادن که مطمئن باشن قبول نمیشم.

سینا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

پس چرا کارنامه ها منتشر نشده؟

رضا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

کارنامه نهائی ساعت ۱۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

نصیبه
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

سلام سنجش کارنامه ها را بده ببنیم چه جوری مردود کردی در حالی که گروه گفته گرفتیمت تو رو خدا اگه یکی میدونه کی کارنامه میدن به ما هم بگین چند روز زندگیم تعطیله

زهرا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نصیبه

سنجش اطلاعیه زده ۴ بعد از ظهر

حق من کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ب٫ظ

بچه ها نگران لیاقت خودتون نباشین و فکر نکنین استادا دخیل بودن زیاد، ما که رفته بودیم مصاحبه اسم من تو لیست دانشگاه تبریز که ۳ نفر ظرفیت داشت نفر سوم بود و نفر چهارم لیست تبریز یه کس دیگری بودن که از دانشگاه همدان قبول شدن. دوستم هم در مصاحبه تهران اسمش تو لیست که ۴ نفر ظرفیت داشت نفر دوم بود، باورتون میشه دوستم از تبریز به جای من قبول شده.
خود استادامونم هنگ کردن چطوری همچین چیزی میشه، طرف اسمش تو لیست نیس ولی قبول شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حق من کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

اضافه کنم هم یه دوست دیگه م تو یه رشته دیگه که رتبه شون ۳ بود و از دانشگاه بهشتی که ۱۵ نفر ظرفیت داشت اسمشون نفر ۸ لیست بود هم مردود شدن.
سنجش امسال چیکار کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

امید
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ب٫ظ

واقعا نمیدونیم اساس قبولی تو ایران چیه؟ هرچی رتبه بالارو قبول کردن مایی که تک رقمی شدیم تو بدترین شهرها هم پذیرفته نشدیم. من که بعد از قطعا میرم جلوی سازمان سنجش باید جواب بدن….

عجب!!!!!
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

خواهشا پیگیری کنید شماها که تهران هستید وضعیت من هم مشابه شماست گروه گفته گرفتیمت ولی در نهایت نتیجه مردود بوده

فاطمه
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۵ ب٫ظ

رشته من شیمی معدنی هست

فاطمه
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلا م
برا دانشگاه ازاد چه جوری باید بورسیه گرفت؟

مهندسی هسته ای 2
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ

با سلام خدمت تمامی دوستان
از دوستانی که اطلاعی در مورد بورسیه سازمان انرژی اتمی و امکانات خوابگاهی و … دارند حتما من رو هم مطلع کنند…
با تشکر

هم رشته ای شماااااا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

شما رتبتون چند بوده سازمان قبول شدین لطفا اگه میتونید تجربیاتتون را در اختیار ما بذارید برای سال آینده

مهندس هسته ای
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

من سازمان بورس نشدم. به نظر منم اینجا هم جاش نیس شما اطلاعات زیاد میدی. از من نصیحت یا علی

هم رشته ای شماااااا
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۸:۲۱ ب٫ظ

من اطلاعات ندادم شما خودت پایین تر هم رشته خودتون گفتین هم محل تحصیل قبلی و بعدیتون و هم بورس شدنتون و هم رتبه !!! من فقط از لحاظ سطح علمی دانشگاه و تعداد مقاله از شما سوال کردم که این میتونستسن جواب ندین که البته در مقابل اونایی که خودتون بدون اینکه کسی ازتون بخواد گفتین هیچ دوست عزیز در ضمن سوال بالایی از یه نفر دیگه بوده نه شما

رضا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمائی کنید
پردیس بین المللی کیش رشته علوم اقتصادی قبول شده ام به نظرتان مدرکش معتبر هست

اعتراض و پیگیری
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ

بچه ها برین تو سایت ۲۰:۳۰ بگین لااقل یه پیگیری کنن از سنجش ببینن تا کی این وضعیت نابسامان قبولی دکتری را ما باید تحمل کنیم تک رقمی باشی ۲۵ نفر بگیرن قبول نشی خیلی زور داره سال دیگه هم که بدتر از امساله با اون منابعی که اعلام کردن

http://www.telewebion.com/fa/5684/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-20-30.html

الناز
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان
در مورد موسسه خوارزمی کسی چیزی میدونه؟
که قرارداد میبندن و مصاحبه رو تضمین میکنن؟؟؟ واسه قسمت مصاحبه تضمینی باید پول بدی؟؟؟

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

دوستان در آخر بگم من که بورس شدم امیدوارم همگی شما هم بورش بشید و اینم بگم به خدا توکل کنید همین. یا علی

//
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

سلام شما رتیتون چند بود؟ شما اطلاع دارین اونجایی که شما را بورس کرده آخرین رتیه ای که قبول کرده تا چه رتبه ای بوده؟

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  //

من رتبم ۱ بود. نهه اخرین رتبشو نمیدونم تازه میرم ثبت نام

هم رشته ای شماااااا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

اگه براتون امکان داره یکم از رتبه و اینکه چقدر مقاله داشتین بگین و اینکه کدوم دانشگاه بهتره خلاصه تجربیاتتون را اکه امکان داره در اختیار هم رشته ای هاتون بذارین اینجا انگار کس دیگه ای این رشته نبوده ممنون

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

یه دونه خارجی داشتم که پذیرفته شده اما چاپ نه یه خارجی دیگه هم سابمیت کرده بودم و دو تا داخلی فرستاده بودم مدرک زبانم داشتم. اطلاعات زیاد میخاید ایمیلتونو بدید میام اینجا چک میکنم اگه ایمیلتونو دادید. ایا علی

هم رشته ای شماااااا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ب٫ظ

مرسی که جواب دادین، شما دیدم انگار رتبه یک هم هستید موفق باشید مصاحبه هاتون چطور بود شهید بهشتی بهتر نیست تو رشته ما؟اگه امکان داره گرایشتون را هم بگید

یه مهندس
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ

از گفتن گرایش معذورم. همه دانشگاههای تهران خوبن. مهم اینه رو چی کار میکنی و تخصص داری. یا علی.بای

هم رشته ای شماااااا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

خودم گرایشتون را حدس زدم :-) تو مصاحبه هامقاله چقدر اهمیت داره براشون؟به تمام سوالاتشون کامل پاسخ دادین چون بقیه می گفتن حتی رتبه یک هم کامل جواب نداده بوده البته تو یه گرایش دیگه و سوال سوم چطور شریف بورس کرده مگه دانشگاه ها هم تو رشته ما بورس نمی کنن

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱:۰۱ ب٫ظ

شهید بهشتی و شریف و امیرکبیر خوبن.
رتبه من یک بود

مهندس هسته ای
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

عزیز دلم من یه جای دیگه بورس شدم. نمیدونم با کی اشتباه گرفتی من چند ساله پشت کنکور بودم. یا حق. دیگه ادامه نده نتایج اعلام شده و قبول شده ها شدن و دگه تموم.بای

زیست شناس
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ق٫ظ

دوست عزیزی که گفتین رزومه و مقاله رو میشه خرید، تو مصاحبه معمولا از تک تک مقالاتی که ارائه کردین سوال میپرسن و کاملا متوجه میشن که در چه سطح و حدی هستین. در ضمن نحوه بیان، سن و … هم لحاظ میشه تو انتخاب نهایی. ولی دوستان ناامید نباشید. اعتراض هم بکنید اگر واااقعا فکر میکنید حقتون پایمال شده. ولی این رو هم در نظر بگیرین که تو جمعی که برای مصاحبه دعوت شده بودن شما از رزومه همه که آگاه نیستین.حتی موضوع پایان نامه ارشد هم برای اساتید خیییلی مهمه.

پوران
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  زیست شناس

من ۵ تا مقاله همایشی داشتم اصلا ازشون سوال نپرسیدن. از خیلیا سوال زبان پرسیدن ولی از من نه . توی دانشگاه تهران یه سری سوالات درباره مدیریت (چون رشته مدیریت قبول شدم) پرسیدن که همه را درست و خوب جواب دادم. توی دانشگاه الزهرا هم فقط سوال روانشناسی شخصیت پرسیدن. بعد استاده دید من سال اولمه کنکور دادم گفت فکر نمی کنی خیلی جوونی؟!!!
با این نظراتی که این جا خوندم به نظرم مصاحبه همش سلیقه ای هست.

بهاره
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون دکترای ازاد ارزش رفتن و هزینه کردن داره؟؟؟؟

ناامید
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۰۰ ب٫ظ

تکمیل ظرفیت کی هست؟
واقعا کسی قبول میشه؟

مینا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

کسی بیماری شناسی گیاهی قبول شده؟؟
جزوه هاشو از کجا گیر بیارم؟؟

ساناز
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ

سلام دوستان ناامید نشید. من نمیدونستم که قبول میشم یا نه و دوباره شروع کرده بودم تا اینکه نتایج اومد. به خدا توکل کنید…

امیر کشاورزی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام
اصلاح نباتات ارویه کسی هست؟

lida
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

سلام به همگی
منم با رتبه خوب تو دانشگاه شهر خودم که دانشگاه فارغ التحصیلی کارشناسیم بود با پایان نامه عالی از دوره ارشد و کارشناسی و مقاله در حد خودم که همینو یکسری نداشتن و با وجود نظر مثبت اساتید از مصاحبه قبول نشدم
امسال هم وقتمو برای شرکت در دکترا با این وضعیت انتخاب اساتید نمیزارم.

سوال ازهمه دوستان
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام
اطلاع دارید اگر فرم صلاحیت عمومی را پر نکرده باشی ولی در مصاحبه قبول شده باشی جه کار باید کرد.
ایا به خاطر پرنکردن این فرم مردود میزنه اگه کسی اطلاع دارد راهنمایی کند لطفا

عجب!!!!!
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

شنیدم که میگن اگر پر نکرده باشی برات نقص پرونده میزنن و نه مردود

سوال ازهمه دوستان
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام اقا پیام اطلاع دارید اگر فرم صلاحیت عمومی را پر نکرده باشی ولی در مصاحبه قبول شده باشی جه کار باید کرد.
ایا به خاطر پرنکردن این فرم مردود میزنه اگه کسی اطلاع دارد راهنمایی کند لطفا

......
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

من میگم همش دست استاداس ربطی به تحقیقات سازمان نداره

پیمان
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۰۲ ق٫ظ

کشاورزی ارومیه کسی هست؟

امیر کشاورزی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پیمان

شما اصلاح بودید؟

سلی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

بچه ها بیشتر از هزار بار رفتم نتایج رو دیدم و اون کلمه مردود اتیشم میزنه
استادم موضوع پایان نامه منو مشخص کرده بودن
مردوووووووددددددد
به خدا دیگه جشمام داره کور میشه

فیزیک
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سلی

زیاد خودتونو ناراحت نکنید من امسال بعد از پنج سال مردود شدن قبول شدم به خدا توکل کنید ایشالله سال بعد

مرددددددوووددد!!!مگه میشه
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

۱۴۰ روزانه!!خدایا چرا؟
من اصفهان روزانه شبانه زدم و مشهد روزانه!والا رزومم هم خوب بود من نمیدونم چرا اینطوریه امسال

ساحل نارام
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان، من رتبه ۳ نیاوردم و ۲ مقاله آی اس آی و ۱ علمی پژوهشی و ۵ تا همایشی هم ندارم هر جایی هم که فکرشو نکنین مصاحبه نرفتم همه استادا هم توی جلسات مصاحبه با اینکه به همه سوالاشون جواب ندادم بهم نگفتن قبول نیستی ولی قبول نشدم واقعا من نموندم نرم کجا اعتراض نکنم به نظرتون؟ واقعا در حق من ناعدالتی نشده… من خیلی نگران و ناراحت نیستم…خواهشاهر کسی که نمیتونه کمکم نکنه ممنونش نمیشم…. واسم هم دعا نکنین چون خوب نمیشم… دکترم نگفته اثراته مردودی نیستش…
موفق باشید :)

مژگان
شهریور ۱۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل نارام

خیلی بامزه بود.کلی خندیدم

......
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۱۷ ب٫ظ

سلام من سال دومم بود باز هم مردود شدم به نظرتون بازم بخونم

زهرا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ب٫ظ

پارسالم نتایج همین قدر عجیب بوده یا امسال اینطوری شده؟ از دوستان اگه کسی اطلاع داره خواهش میکنم جواب بده من داغون داغونم

سکوت
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام به همگی ،بچه ها کسی در رشته گیاهپزشکی گرایش ویروس یاباکتری یا نماتد دانشگاه فردوسی قبول شده،آخه فک کنم تو این گرایشا امسال دانشگاه فردوسی با اینکه اعلام ظرفیت کرده ولی کسیو نگرفته،اگه اطلاع دارید لطفا جواب بدید

مهدی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام.دوستان در کارنامه تفصیلی نتیجه گزینش رو هم میزارن؟

الناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان
لطفا منو کمک و راهنمایی کنید. من ارشد برق مخابرات هستم و امسال اولین سالم کنکور دکتری دادم و مردود شدم. به نظر شما ارزش داره ۱ سال دیگه وقت بذارم؟
با این اوضاع مصاحبه ها و قبولی….و بعد هم شرایط کاری
یا کنکور تجربی بدم و سعی کنپ وارد رشته های دندون و دارو بشم؟؟؟؟
آیا میتونم موفق بشم؟

سحر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

الناز جان به نظرم سعی کن برای سر کار یا در زمینه رشته خودت یا در مدرسه مشاوره و تدریس ریاضی فیزیک

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

منم امسال اول بارم بود دکتری شرکت کردمو رتبمم ۶ شد ولی در کمال نامردی که همه رتبه بالاهارو قبول کردن مردود شدم. امسال تجربی امتحان میدم.همون ۵ سال دکتری رو بخونیم شایدم بیکار بمونیم ولی همون وقت رو بزارید رو پزشکی کلی کلاس و پول داره واقعا.

الناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امید

من نمی دونم قبولی در کنکور دندونپزشکی و دارو چقدر سخته؟
نمی دونم از پسش برمیام یا نه؟

الناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

دوستم بعد از کارشناسی دوباره کنکور داد و دندونپزشکی میخونه…۵ سال از سال ۸۹ که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدیم میگذره
من تو این مدت ارشد برق گرفتم ولی ….
نه کار نه درآمد…اینم وضع دکتری…
میترسم یعد از کنکور دکتری هم بگم کاش به جای کنکور دکتری کنکور تجربی شرکت کرده بودم…

سحر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

این کارو نکن که دوباره کنکور بدی دوباره دکترا بده یا تو مدرسه یا شرکتی مرتبط مشغول شو

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

برا خودتون یه شاخه و یه مسیر انتخاب کن و هی این شاخه اون شاخه نکن تو همین رشته خودت برو جلو مطمئنا اگه قوی باشی بیرون نمیمونی. حسرت اینو اونو هم نخور خودت سعی کن تو رشته خودت بری بالا و مایوس نشی. پریدن از این شاخه به اون شاخه باعث افسردگیت و سردرگمیته یا علی

مژگان
شهریور ۱۳, ۱۳۹۴ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

به نظر من برو نبال کار الناز جان و از زندگیت لذت ببر چرا میخایی دوباره خودت رو اسیر کنکور کنی؟!!!

حسین
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان
من بعد ۹ سال رفتم دکتری رتبه ازمونم ۴ شد.استادا قبلا میگفتن چرا نمیای دکتری؟ ما هم رفتیم شرکت کردیم. روز مصاحبه هم با توجه به شناختی از من داشتن سوال خاصی نپرسیدن فقط فرم ها رو پر کردن. ۲ تا مقاله isi با ۸ تا مقاله علمی دارم . ما هم طبق اطمینانی که بود جای دیگر مصاحبه نرفتیم. متاسفانه مردود شدم.
با اساتید تماس گرفتم میگن ما کل نمره رو دادیم به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟
سابقه سیاسی فرهنگی هم ندارم!!!!
نامردی به خدا

سینا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

علت آن گذر زمان است بعد از ۹ سال ایا هنوز هم همان حسین با ۱۰ مقاله هستید مطمئنن سن شما را مناسب ادامه تحصیل ندانسته اند

حسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

با سلام . حسین آقا منم رتبه آزمونم ۳ شد. در کد رشته محلی که ۷ نفر ظرفیت داشته ،مدیر گروه پروندمو دیده بهم گفت نفر سوم مصاحیه شدی و اسمتو فرستادیم سازمان سنجش. با استادی هم که میخواستم کار کنم گفته بود که ۱۰۰ درصد قبولی . مطمئن هستم که رتبه ۱ و ۲ یه دانشگاه دیگه قبول شدن، با این اوصاف رتبه آزمون من در این کد رشته محل ۱ و رتبه مصاحبه من ۳ بود و ۷ نفر هم می خواستن. مدیر گروه گفت نفر ۶ مصاحبه هم همین مشکل منو داشته حالا بقیه رتبه هارو نمیدونم. پس چرا من این کد رشته محل قبول نشدم با اینکه اولویت اولم بود. نمیدونم حالا باید چیکار کنم. اگه تحصیلات تکمیلی دانشکده موقع ارسال نمرات مصاحبه به سنجش اشتباه کرده باشه چطور میتونم حقمو بگیرم؟

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

حسین جان شک نکن کار گزینش بوده. امسال نتایج کلا عجیب بوده. منم مطمطنم گزینش ردم کرده

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

عرض کنم خدمتت همون استادا نمرتو ندادن چون ۴۰ نمرش رزومته ۳۰ نمرش ازمون بقیش ۳۰ نمره دست استاداس یا دلیلیش اینه و یا بقیه رقبات خیلی قویتر از شما بودن.حالا اعتراضی بدی بد نیستا

maryam
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام بچه ها من قبول شدم اما آخرین انتخابم! کی ریاضی کاربردی-آنالیزعددی فردوسی مشهد قبول شده؟ با چه رتبه ای؟

ساناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۱۱ ب٫ظ

سلام بچه ها ، شیمی فیزیک همدان کی قبول شده؟

مادر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ

محمد جان من هم برای شما و همه جوانان آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون دارم

جاسم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

تار عزیز سابقه بدی نداشتم ، دانشجوی برگزیده کشوری شده بودم. درد من از گروه هستش . چند هفته قبلش یکی بهم خبر داد که هنگام ارسال به سازمان سنجش منو نفر ۱۲ و زوری نمره گذاری شده بود که قبول نشم…
دنبال عدالت این قسمتشم

علی مردان
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

با رتبه ۳۶ رشته شهرسازی، ۳ علمی پژوهشی، ۶ همایشی، پایان نامه برتر، استعداد درخشان، شناخت اساتید (به اصطلاح)، ۲ طرح پژوهشی، ۵ سال سابقه تدریس قبول نشدم اما خودم می دونم از آدمای داخل اتاق مصاحبه کسی چیزی واسه یاد دان به من نداشت. خدا را شکر نه لابی کردم، نه پشیمونم از تلاش و نه ناامید، آدمای ضعیف نمی تونن به آدم ضربه بزنند. دوستان قبول نشده بدانید مصاحبه و حتی آزمون نمی توانند عدم صلاحیت من و شما را ثابت کنند.

محمد-برق کنترل
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی مردان

ما شاء الله

موفق باشید

یا علی

محمد-برق کنترل
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

حضرت یوسف علیه السلام هم به زندان افتادند بی گناه—

اما اخر به جایگاه بلندی رسیدند

انهایی که به ناحق هستند خود شکست میخورند و نمیدانند

ان الله لایضیع اجر المحسنین–سوره یوسف

یاعلی—–السلام علیک یا ابا عبد الله

الناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

منم قبول نشدم
ناراحتم … نمی دونم با این مدرکی که کار واسش نیست چیکار کنم

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

مدرکت چیه؟

جاسم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

بابا من تلاش کردم رتبه اوردم اونم ۲ و حقم هست در دانشگاههای درجه یک درس بخونم
به روایت استادان:
استاد زبان انگلیسی: من بالاترین نمره رو دادم
مدیر گروه: نمره مقالات و رزومه رو کامل گرفتی (۶ طرح بژوهشی و نزدیک ۱۵ مقاله علمی تخصصی و همایشی )
مصاحبه کننده بخش تخصصی: ۱۰ سوال برسید که به ۹ تا جواب دادم و آخر مصاحبه ( از جاش بلند شد و گفتفلانی ازت تشکر میکنم که با جواب دادنت خوشحالم کردی)
مصاحبه عمومی: در چه موضوعی میخوای کار کنی و چه دوره ای (جواب دادم) این دوره رو اگه قبول بشی با فلان استاد میتونی کار کنی ؟ بله من برام دکتری مهم است و همهی استادان عزیزن و با هر استادی میتونم کار کنم
توضیح : رتبه یک در مصاحبه نیامد و من با رتبه دو از همه رقیبا جلوتر بودم

نتیجه : مردود

یکی از استادان بعد از اعلام نتایج : ما واقعا نمیدونیم جی شده و من تعجب کردم

الان من موندم و حقم کسی میتونه کمک یا راهنمایی کنه ؟

تار
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

دوست عزیر، سابقه فرهنگی، سیاسی در دوران دانشگاه شما هم بررسی می کنند، یعنی ممکنه شما بالاترین نمره مصاحبه رو گرفته باشی ولی گزینش صلاحیت عمومی سازمان سنجش شمارو رد کنه و شایسته ادامه تحصیل در مقطع دکتری ندونه.

محمد-برق کنترل
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

بسمه تعالی—یا حسین مظلوم

انشاء الله معلوم شود، و به جایگاهی که سزاوار ان هستید برسید

یا علی

سلی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

منم تقریبا اینجوری شدم، شما پیگیر باشین که تو لیست اعلامی به سنجش اسمتون نفر چندم بوده و بببینین کی قبول شده تو رشته تون، به سازمان گزارش بدین
نتایج قاطی شدن

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  جاسم

دوست گرامی چاره فقط به اعتراض جلوی سنجش راه داره. واقعا گزینش نتایج رو دستکاری کرده.

زهرا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال دارم اگه کسی میدونه خواهش میکنم جواب بده. اگه اعتراض کنیم ممکنه نتایج تغییر کنه؟ همچین چیزی سابقه داشته؟ اگه کسی میدونه تورو خدا جواب بده

تار
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

شما موقعی میتونید اعتراض کنید که سامانه برای شما باز بشه، ولی کارنامه فقط برای اونای صادر میشه که در در مرحله نهایی قبول شده اند، در اطلاعیه نوشته
“برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون , نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۹۴/۶/۱ قابل دسترسی خواهد بود.”
یعنی فقط اینا می تونند اعتراض کنن، به همین خاطر شما هیجوقت نخواهی فهمید که علت مردود شدن شما چی بوده.

سینا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  تار

منظور از گزینش کسایی هستند که به مصاحبه رفته اند

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم در سالهای قبل اعتراض تو سنجش باعث قبولی شده

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

امسال رتبه های بالارو قبول کردن. کار دنیا برعکس شده والله. ماها با رتبه ۴و۵ و ۶ با دوستا حتی بدترین جاها رفتیم و قبول نشدیم در حالی که مصاحبمون خوب بود.

نکته (صرفا جهت یادآوری)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

افرادی که متعجب از عدم قبولی حتی با وجود رتبه مناسب یا خوب هستند باید توجه داشته باشند که تنها ۳۰ درصد از نمره نهایی را رتبه تشکیل میدهد. به عبارتی نمره ای را که دانشگاه مصاحبه به سازمان سنجش میفرستد با نمره آزمون کتبی تراز می شود و به آن ضریب ۰٫۷ داده می شود. یعنی ممکن است کسی که رتبه ۱ باشد و ۰٫۳ نمره را کامل گرفته باشد، در مصاحبه مورد قبول مصاحبه کنندگان واقع نشود (حتی با وجود داشتن مقالات و کتاب) و نتواند نمره مصاحبه را بگیرد. به عبارتی وزن مصاحبه آنقدر بالاست که می تواند معناداری تأثیر نمره کتبی را چنان تجت تاثیر قرار دهد که حتی رتبه به ظاهر پایین توان قبول شدن را داشته باشد. رتبه فقط و فقط در دو جا تاثیر گذار است. اول در هنگام معرفی دانشجو به دانشگاهها برای مصاحبه (به عنوان اولین معیار برای صلاحیت شرکت در مصاحبه) و دوم در هنگامی که دانشگاه به دو نفر نمره مصاحبه مطلوب و در عین حال مشابه بدهد که در اینجا نیز علاوه بر اولویت خود دانشجو، نمره آزمون کتبی وی تاثیر میگذارد. لذا وزن عمده ی تراز و قبولی نهایی به مصاحبه و نظر مصاحبه کنندگان بستگی دارد. مصاحبه کننده بر این اساس این قدرت را دارد که حتی درباره رزومه و صلاحیت علمی آن اظهار نظر کند و ممکن است کسی با داشتن مقاله علمی پژوهشی، آی اس آی و همچنین سابقه تدریس قبول نشود، به گونه ای که تشخیص مصاحبه کننده عدم علمی بودن، تکراری بودن،… ادامه نظر»

سینا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۵۹ ب٫ظ

با نظرتان موافقم قبول شدن هر کس در مصاحبه علاوه بر رزومه، به شرایط شخصیتی، علمی، نحوه بیان، سن و سال، وضعیت تاهل و حتی تیپ ظاهری بستگی دارد تا حدود زیادی سلیقه ای است شاید شما هم اگر جای اساتید بودید هم همین شکل گزینش میکردید

نکته (صرفا جهت یادآوری)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ق٫ظ

افرادی که متعجب از عدم قبولی حتی با وجود رتبه مناسب یا خوب هستند باید توجه داشته باشند که تنها ۳۰ درصد از نمره نهایی را رتبه تشکیل میدهد. به عبارتی نمره ای را که دانشگاه مصاحبه به سازمان سنجش میفرستد با نمره آزمون کتبی تراز می شود و به آن ضریب ۰.۷ داده می شود. یعنی ممکن است کسی که رتبه ۱ باشد و ۰.۳ نمره را کامل گرفته باشد، در مصاحبه مورد قبول مصاحبه کنندگان واقع نشود (حتی با وجود داشتن مقالات و کتاب) و نتواند نمره مصاحبه را بگیرد. به عبارتی وزن مصاحبه آنقدر بالاست که می توان معناداری تأثیر نمره کتبی را چنان تجت تاثیر قرار دهد که حتی رتبه به ظاهر پایین توان قبول شدن را داشته باشد. رتبه فقط و فقط در دو جا تاثیر گذار است. اول در هنگام معرفی دانشجو به دانشگاهها برای مصاحبه (به عنوان اولین معیار برای صلاحیت شرکت در مصاحبه) و دوم در هنگامی که دانشگاه به دو نفر نمره مصاحبه مطلوب و در عین حال مشابه بدهد که در اینجا نیز علاوه بر اولویت خود دانشجو، نمره آزمون کتبی وی تاثیر میگذارد. لذا وزن عمده ی تراز و قبولی نهایی به مصاحبه و نظر مصاحبه کنندگان بستگی دارد. مصاحبه کننده بر این اساس این قدرت را دارد که حتی درباره رزومه و صلاحیت علمی آن اظهار نظر کند و ممکن است کسی با داشتن مقاله علمی پژوهشی، آی اس آی و همچنین سابقه تدریس قبول نشود، به گونه ای که تشخیص مصاحبه کننده عدم علمی بودن، تکراری بودن،… ادامه نظر»

امید
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

ببخشید ولی همین چیزی که میگید در واقع غیر مستقیم گفتید اگر استادا دوست داشتن میگیرن و نداشتن نمیگیرن. کسایی با رتبه بالا قبول شدن که رزومه ی داغونی هم داشتن. مصاحبشونم بد بوده . از این به بعد درس نخونیم شاید رتبمون بالا شدو قبولمون کردن. والله ظلمه رتبه بالای ۲۰ قبول شه تو دکتری. اگه علمی خوب بودن تو آزمون کاری میکردن. مقاله ۳ تا ISI الان ۲ میلیون میشه خرید . رزومه رو میشه خرید

محمد-برق کنترل
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

مسلما قابل ملاحظه است مطالب شما

حق و نا حق وجود دارد

معصوم و امام زاده نیستند افراد

بنده رفتم صنعتی اصفهان از مشهد پارسال به من ۰ داد حا انکه تربیت مدرس تهران ۴۰ داد همان پارسال با همان رتبه ۳۵

“یکی از خانمهای حاضر در جلسه اصفهان به من گفت شما از مشهد دور امده ای اینجا؟
گفتم میخواستم تبریز را هم بزنم ولی بعضی منصرفم کردند نزدم برای خودم مشکلی نیست”

جالب است بدانید دوست فعلی ام اقای اج… که در همان مصاحبه نوبت اش را بمن داد و با رتبه کتبی ۷۰ شرکت کرد بعدا گفت نمره مصاحبه اش را همین صنعتی اصفهان ۶۰ داده

پیمان
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

با نظرتون موافق نیستم
طبق فرمت مصاحبه که به هیئت مصاحبه کننده داده می شه خیلی فاکترها هست که می تونه تعیین کننده باشه

پوران
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

من برای مصاحبه دانشگاه تهران رفته بودم با رتبه ۷۴ ۵ تا مقاله همایشی هم داشتم به سوالات هم خوب جواب دادم. در صورتی که خیلیا رتبه بالا داشتن که حتی ارشدشون را توی مجازی خونده بودن و پایان نامه نداشتن چه برسه به رزومه پژوهشی. پس کی بالاخره قبول شده؟؟!!!

مرددددددوووددد!!!مگه میشه
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

من رتبه ۸۰ روانشناسی بودم مصاحبه امم خوبد اما حتی شبانه هم نیاوردم درصورتیکه رتبه ۲۰۰ آورده!!!!آخه بر چه اساسی؟؟؟؟مگه میشه؟؟باورم نمیشه!!

Adrian
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ب٫ظ

چرا مگه کجا را زدی؟ من با ۱۴۰ روزانه محقق قبول شدم

پارسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام.کسی اطلاع نداره ثبت نام دانشگاه تهران به چه صورت هست یا سال های قبل به چه صورتی بوده ،آیا حتما به صورت حضوری باید بیام تهران؟؟؟ لطفا اگر دوستی میدونه راهنمایی کنه

مژگان
شهریور ۱۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام آقا پارسا از طریق سایت میتونین مدارکتون رو بار گذاری کنین و تا تاریخی که دانشگاه میگه نیازی نیست تهران بیاید

پیمان
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۲ ق٫ظ

سلام
زراعت کسی هست؟

بدشانس
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ق٫ظ

منم قبول نشدم.رتبه تک داشتم. نمی دونم چکار کنم.

تابان
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  بدشانس

سلام رتبه ات چند بود کدام دانشگاه ها رفته بودی مصاحبهمن زراعت که قبول نشدم

دکترا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان من واقعا موندم تو این قبولی ها و مردودیها، من پارسال رتبه ام خیلی خوب بود ولی جای قبول نشدم،رزومه ام نسبت به امسال چندان تغییری نکرد،ولی امسال با رتبه بیشتر نسبت به پارسال،قبول شدم،من واقعا سر در نمیارم من حقم بود پارسال قبول بشم نشدم،و امساال با رتبه بدتر قبول شدم .درهرصورت خداروشکر شاکرم و امیدوارم دوستان هیچوقت نامید نشن. یه مثل فرانسوی میگه هیچوقت تسلیم نشو شاید اخرین فرصت حق تو باشه.ارزوی موفقیت برای همه دوستان.

داروگ
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  دکترا

مبارکه. خب حتما امسال رقبات ضعیفتر ار پارسال بودن. تپ مصاحبه بهتر ظاهر شدی. یادمون باشه که.کنکور یه مسابقه س

ساناز
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۸ ق٫ظ

سلام بچه ها.کی شیمی همدان قبول شده؟؟

....
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

کدوم گرایشش؟

نازی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۰ ق٫ظ

من با رتبه ۱دانشگاه شریف قبول نشدم

نازی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

اصلا باورم نمیشه

علی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

درکت میکنم امیدوارم لااقل جای دیگه ای قبول شده باشی

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

من که قبول شدم منم یک شدم

....
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۶ ق٫ظ

کسی شیمی کاربردی تهران قبول شده؟

سحر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ق٫ظ

بچه ها من قبول شدم ولی میخوام یه نکته ای رو به کسایی که قبول نشدن بگم من مهر ۹۱ دفاع کردم و دو سال دنبال کار گشتم اصلا قصد دکترا نداشتم نه حوصله درس داشتم نه مقاله باورتون نمیشه چقدر دنبال کار بودم ولی چون بچه داشتم بهم کار میدادن اصلا خانم متاهل هم به زور میگیرن چه برسه با بچه. از ناچاری زدم تو راه دکترا ولی بازهم دنبال کار بودم و آزمونهای استخدامی رو شرکت میکردم حتی از نداریم شش ماه بدون حقوق یه جا کار کردم بدون داشتن مقاله با ناامیدی کامل شروع کردم به دکترا. وقتی مجاز شدم تازه استاد راهنما گفت مقالت چاپ شده تا امروز که فهمیدم قبول شدم . فقط به خدا توکل کنید و تلاش خودتون و بکنید نتیجه دست خداست. خدا بهترین رو براتون رقم میزنه . مخصوصا اگر صبور باشید تلاش کنید دعا کنید و موانع استجابت را از بین ببرید

مادر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ق٫ظ

سلام عزیزانم خسته نباشید سه روزه که باهاتون هستم مطالبتون رو میخونم با شادیتون شاد وبا غمهاتون گریه کردم خیلی استرس داشتم امروز که خبر قبولی پسرم را شنیدم خیلی خداروشکر کردم برای اونایی که قبول شدن شاد شدم و برای اونایی که امسال موفق نشدن غمگین اما دعا میکنم برای همتون نعمت سلامتی بزرگترین نعمت خداونذ است انشالا سالم باشید و با پشتکار و تلاشتون سال دیگه قبول بشد ناامیدی کفر است به مهربونی خدا فکر کنید و امیدتون را هیچوقت از دست ندهید برای همتون آرزوی موفقیت میکنم

تار
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مادر

فدا مدا…

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مادر

برای خوتون و پسرتون آرزوی سلامتی دارم.

مریم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۳۴ ق٫ظ

از یه طرف خوشحالم برای کسایی قبول شدن از جمله خودم..از یه طرف ناراحت برای کسایی که رد شدن…حتما صلاح و مصلحتی بوده فقط توکل کنین به خدا…

م. ب
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۲ ق٫ظ

سلام دوستان تربیت مدرس کسی هست؟ ثبت نام چطوریه؟ تو سایتش نوشته ثبت نام ورودی ۹۴ و هنوز لینکش فعال نشده. اونجا نوشته ثبت نام مفعلا اینترنتی هست. واقعا اینطوره؟ لازمه مراجعه کنیم؟ یکی راهنمایی کنه لطفا

مژگان
شهریور ۱۳, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  م. ب

سلام نیازی نیست تشریف بیارید فقط مدارک رو روی سایت بارگذاری کنید بعدا میاید کارتتون رو میگیرین.

کوروش
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

سلام برهمگی من کارمندم و قبول شدم نمیخوام کارمو از دست بدم کسی هست راهنمایی بکنه که چند روز در هفته باید دانشگاه باشم من کاشان قبول شدم

داروگ
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  کوروش

اصولا دوروز در هفته س.همکارم علامه رو یک روز و نصفی میرفت این ترم.البته رشته هایی که آزمایشگاه دارن متفاوتن.اما غلب دوروز درهفته س.منم مثل شما کارمندم. محل کارم با دوروز مشکلی نداره.شمام صحبت کنین.ایشالا حله.

فیزیک
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داروگ

ممنون راستی حتما باید رضایتنامه کتبی از محل کار ببریم؟

روناک
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  کوروش

رشته‌ی شما چیه؟

زهرا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال دارم اگه کسی میدونه خواهش میکنم جواب بده. اگه اعتراض کنیم ممکنه نتایج تغییر کنه؟ همچین چیزی سابقه داشته؟

مهندس خسته
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

قبول شدیم.تازه اول راهه…دوستانی که قبول نشدن توکلتون بخدا باشه .برا موفقیت هزار راه هست…

ساناز
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

من انتخاب دوم، همدان قبول شدم. بچه ها منظورتون از گزینش چیه؟ چه سوالاتی توی گزینش می پرسند؟؟

..
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

هیچی نمی پرسن! در موردت تحقیق می کنند و از دیگران می پرسند! ممکنه اصلا خودت خبردار نشی.

ساناز
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

منم فبول شدم شهید بهشتی
خدایا شکرت
بجه ها ثبت نام کی هستش >؟ من رفتم سایت دانشگاه چیزی نبود ولی سنجش اون تاریخارو اعلام کرده

ماه تیتی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

سام به همه و خسته نباشید. منم شهید بهشتی قبول شدم و انگار شنبه تا دوشنبه باید بریم برا ثبت نام

مهندس هسته ای
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام خیلی بهتون تبریک میگم من ارشد رو شهید بهشتی بودم دکترا هم شریف قبول شدم. دانشگاه خیلی خوبییه فقط رو کوهه باید کوهنوردی کنی. اگه خابگاهی هم باشی محیط خابگاهتون عالیه و اینم بگم بالاشهرید دیگه

زیست سلولی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

منم قبول شدم. خدایا شکرت. هر کی هم قبول نشده مطمئن باشه خیر و صلاحی در کار بوده. به خدا اعتماد کنین بچه ها.

پریا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۶ ب٫ظ

بچه ها یکی جواب بده………….
کسی میدونه امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه؟
اخه یه جا خوندم نوشته بود دکتر توکلی اعلام کرده:امسال تکمیل ظرفیت نداریم!!!!

امید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

بستگی به رشته داره.. بعضی رشته ها دارن چون تو استعداد درخشان ظرفیتشون پر نشده تو تکمیل ظرفیت میگیرن….

امید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

بعضی از رشته ها داره چون تو استعداد کسی رو نگرفتن

امید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۵۸ ب٫ظ

وعده اعتراض یکشنبه صبح جلو سازمان سنجش
اطلاع رسانی کنید

....
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه اگه ۱جا قبول شیم وثبت نام نریم میتونیم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنیم؟؟

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

نه نمی تونید! حتی سال بعد محرومتون می کنند. اطلاعیه سازمان سنجش رو باز با دقت بخونید. خواستید تو سایت سنجش هم سوالتون رو مطرح کنید

مهدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۶ ب٫ظ

رتبه دو کنکور شدم، ۶ طرح پژوهشی داشتم و ۱۵ مقاله علمی تخصصی و همایشی، در مصاحبه نمره زبان رو کامل گرفتم و در تخصصی از ده سوال ۹ سوال رو درست جواب دادم، الان مردود شدم، گروه گفته نمره کامل رزومه رو دادیم، مگه میشه اینجوری

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

حتما پیگیری کن

۶ مردود
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

این استادای که حق دانشجو را ضایع میکنن و کسی را بر میدارن که نه زحمتی کشیده و نه از لحاظ علمی شایستگیشو داره ، چی بهشون میرسه؟ اخه خودشون تحصیل کردن زحمت درس خوندن را میفهمن چرا حق کشی میکنن ! نمیفهمم چرا ! منم شش بودم قبول نشم و کلا خورد شدم

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

توکل کن داداش. خدا بزرگه. آدمای موفق به اندازه موفقیتاشون شکست میخورن.

سلیمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۲۶ ب٫ظ

من رتبه م ۲۲ بود و مصاحبه عالی داشتم، ۳ نفر برمیداشت گرایش ما، استادم بهم گفتن که اسم من نفر سوم رد شده تو لیستی که برای سنجش داده بودن، الان نفر اول و دوم قبول شدن و من مردود اعلام شدم، نفر ۴ لیست از یه جای دیگه قبول شدن و نفر ۵ و ۶ لیست هم مردود شدن، این چطور ممکنه،
در ضمن برای گزینش هم از یکی از استادامون پرسیده بودن
به نظرتون اشتباه شده؟

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلیمه

دوست عزیز احتمال داره نفر چهارم نمره آزمون کتبیش از شما بهتر بوده و در مصاحبه نمره شما فقط یک کم از اون بیشتر بوده و وقتی در سازمان سنجش بر اساس نمره کتبی ۳۰ درصد و مصاحبه ۷۰ درصد حساب کردند، اون یک ذره نمره ش از شما بهتر شده و اون قبول شده. یا شاید رتبه چهارم سهمیه ای داشته که در مقایسه با شما نمره ش بالاتر شده. شاید هم اشتباه شده. شاید هم دانشگاه شما رو به عنوان نفر سوم رد نکرده و بهتون اشتباه اطلاع دادن. شما حتما پیگیری کنید. از همه افرادی که رفتن مرحله مصاحبه گزینش انجام می گیره و این دلیل بر قبولی و مردودی نیست.

سلیمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ..

نفر ۴ از یه جای دیگه قبول شدن و هنوز معلوم نیس نفر ۳ کیه

سلیمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلیمه

در ضمن استادم موضوع پایا نامه رو هم حتی برای من مشخص کرده بودن
این احتمالایی که شما گفتین رو خودم در نظر گرفتم و در بالا هم توضیح دادم که نفرات تکلیف همه مشخصه
این وسط من موندم

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلیمه

فقط همون یک دانشگاه رفتید مصاحبه؟من فکر کردم نفر ۴ تو دانشگاه شما پذیرفته شده پس اگه جایی دیگه قبول شده، حتما با رتبه های بالاتر جای شما قبول شدن. پیگیری کنید. واقعا ناراحت شدم. انشالله مشکلتون حل بشه

سلیمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سلیمه

خبری از نفر ۳ نیست، البته همه فکر میکنن که من نفر سوم هستم،
فکر میکنم سنجش یادش رفته که سهمیه ۳ نفر اعلام شده و ۲ نفر رو قبولی اعلام کرده به نظرتون این احتمال هست؟

سلیمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلیمه

۲ تا دانشگاه دیگه هم رفتم که هر دوشون عالی بود مصاحبه م
حتی ازم میپرسیدن که دانشگاه قبلی چیزی بهت نگفتن که برت میدارن یا نه؟ هی میپرسیدن که میتونی تو شهر ما بمونی و با شرایط اینجا سازگاری
اینا به کنار
دانشگاه خودم چرا دیگه
چرا مردود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

خیلی ناجوره. بدشانسی آوردید. توکلتون بخدا باشه. ایشالله سال بعد یا حتی تکمیل ظرفیت همین امسال…

ریحانه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۰۵ ب٫ظ

با اینکه خیلی زحمت کشیدم و رتبه خوبی داشتم قبول نشدم.البته انتخاب کمی هم داشتم چون نمیتونستم از هزینه شبانه و … بر بیام.پارسال دو برابر رتبه ی من قبول شده بودن.خیلی احساس شکست میکنم.همه زحماتم به باد رفت چون امسال منابع تغییر کرده.

حقوق جزا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

سلام.رشته تون چیه ریحانه خانم؟

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  حقوق جزا

شکست مقدمه پیروزیه. توکلتون بخدا باشه

پریا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۵۲ ب٫ظ

کسی میدونه امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه؟
اخه یه جا خوندم نوشته بود دکتر توکلی اعلام کرده:امسال تکمیل ظرفیت نداریم!!!!

ناصر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۴۳ ب٫ظ

سومین بارم بود رفتم مصاحبه.
پارسال و امسال تک رقمی شدم.
هر چی داشتم گذاشتم برا چاپ کتاب.
بازم مردود شدم. به همین سادگی.
خدا… اگه تو نبودی دیگه حوصله ی این دنیا رو نداشتم.
خیلی خستم.خیلی…

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

کاملا درکتون می کنم چون من چندین سال این شرایط رو تجربه کردم و در اوج خستگی و نا امیدی امسال دوباره تلاش کردم و شبانه قبول شدم. خوشحالم اما شغلی ندارم … این سالها هم عمرم گذشت و الان دیگه بر نمی گردن … امیدوارم نا امید نشید و دوباره تلاش کنید حتما نتیجه می گیرید.

ناصر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ..

مرسی دوست عزیز.
خوشحالم که خوشحالید !
شبانه نزدم. چون هم توان مالی نبود و هم اینکه وقتی میدونی لیاقتت روزانه است سخت میشه انتخاب شبانه. شایدم اشتباه کردم.

من همیشه با عشق ادامه میدم…
چون خدا بزرگتر از همه است.

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

رشته ما ظرفیت پذیرشش خیلی کمه. اگه فقط روزانه میزدم قطعا الان محدود بودم. چون هر جایی رفتم مصاحبه فقط یک یا دو نفر روزانه می خواستن و فقط دو جا هر کدوم یک نفر شبانه می خواست!تو رشته ما زیاد فرقی بین رتبه روزانه و شبانه نیست. چاره ای نداشتم که شبانه زدم چون چند سال پیش وضعیت مشابه شما رو تجربه کرده بودم. من هم از نظر مالی در شرایطی نیستم که بخوام به راحتی شهریه شبانه رو بپردازم. یعنی راشتش دوازه ملیون بیشتر پس انداز ندارم اون هم بعد ۸ سال حق التدریس درس دادن تو دانشگاه! چون واحدهایی که تدریس می کردم کم بودن چون رشته من جوری نیست که خیلی درسها برای تدریس بهش بخوره و همون دروس کم رو هم به چند نفر که آشنا دارن میدن و من ترمی دو تا شش واحد بیشتر تدریس نداشتم! حالا نمی دونم چطور باید شهریه رو پرداخت کنم. سخته تو سن بالای سی سال والدین بخوان آدم رو تر و خشک کنن! و اون هم والدینی که کارمند هستند نه ملیاردر! کاش تحصیل در مقطع دکترا اینجوری پولی نبود. همون شبانه رو هم به ظرفیت روزانه اضافه می کردن یا حد اقل کمی شهریه ش رو کمتر می کردند. اینجوری هر کسی که خیلی پولدار باشه میتونه با رتبه بدتر همون مدرکی رو بگیره که یک نفر دیگه با رتبه بهتر اما پول کمتر نمی تونه به دست بیاره! در هر صورت امیدوارم خدا کمک کنه و هزینه دانشگاه من و بقیه شبانه ها هم خودش… ادامه نظر»

ناصر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ..

به قول لرد بایرون :
اگر قلبی شکست
بهتر است با شکستگی هایش به راه عشق ادامه دهد !

ممنون دوست عزیز.
با خدا میشه هر جور ناملایمتی رو تحمل کرد.
بازم تبریک !
یا حق.

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر

آفرین، حفظ روحیه و امید مهترین کاره الان. انشالله به حقتون میرسید.

ناصر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مرسی دوست عزیز.

متین
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۹ ب٫ظ

قبول نشدم

امیر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  متین

نتایج تو جه سایتیه؟

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

تو سایت سازمان سنجش دیگه

تار
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

آخرشی شما…

امید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۷ ب٫ظ

رشته ما نفرات رتبه ۴۰ ۳۹ و بالاترو قبول کردن منکه ۶ بودم و رتبه ۵ و ۴ رو رد کردن…واقعا معلوم نیست رو چه حسابی میگیرن..
اول سالم بود ولی بدجور پشتم شکست.
بچه ها اونایی که اعتراض دارن کی میاد بریم سازمان تاریخشو مشخص کنیم؟

امیدوار
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

منم شدیدااعتراض دارم ولی شهرستانیم نمی تونم حضوری اعتراض کنم.
بنظر شما اعتراض کردن اصن فایده ای داره؟
تاحالا شنیدن کسی اعتراض کرده باشه و جواب گرفته باشه؟!!

....
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیدوار

دوست عزیز منم شهرستانیم ولی میخوام ۱ شهریور خود سازمان سنجش باشم
و حضورن اعتراضم رو اعلام کنم
حق خوردنی نیس

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

این رتبه هایی که می گید برای شبانه قبول شدن یا روزانه؟ گاها اتفاق می افته به دلیل کم بودن ظرفیت ها افرادی با رتبه تک رقمی روزانه قبول نمیشن و افرادی با رتبه های بالاتر شبانه قبول میشن چون اونها شبانه رو انتخاب کردن و شما انتخاب نکردید. اما اگه روزانه قبول شدن سه حالت وجود داره: یا شما رزومه قوی نداشتید و اونهایی که قبول شدن واقعا رزومه خیلی بالاتری داشتند. یا اینکه اونها سفارشی بودن و بهشون قول داده شده بوده. یا اینکه سهمیه ای ای علاوه بر رزومه قوی داشتند که در مقایسه با شما اونها قبول شدند. در هر صورت پیگیری کنید. انشااله مشکلتون حل میشه

سودی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام .منم قبول شدم. دانشگاه رازی

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سودی

سلام تبریک

پوران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام
من با رتبه ۷۴ مدیریت با ۵ تا مقاله همایشی قبول نشدم. حیف شد

امیدوار
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۰ ب٫ظ

بچه ها کسی نمیدونه اگه اعتراض کنیم سازمان سجواب میده یا نه؟

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

من والا سال ۹۱ اعتراض کردم. جواب درستی ندادند طوری که انگار اصلا متن اعتراض من رو نخونده بودن. دیگه من هم پیگیری نکردم و موندم تا امسال

زجرکشیده
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

۱۰ ماه بکوب خونده بودم و هروز خدا دست به دعا بودم چندین بار توسل کرده بودم و این اواخر هروز اشکم سر جانمازم جاری بود امروز قبل از اینکه نتایج را ببینم با خودم عهد کردم با همه ی زجری که تو این مدت کشیده بودم ا دعای خانواده و خیلی ها پشت سرم بوداگه بازم قبول نشدم کفر نگم و تسلیم معیشت خدا باشم و صبوری کنم معنای بنده بودن تسلیم بودنه ولی خدا رو شکر که قبول شدم خدایا شکرت

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  زجرکشیده

خدا رو شکر که نتیجه گرفتید

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زجرکشیده

تبریک میگم دوست عزیز. خیر خواهی خدا برای بندش فراتر از حد تصور بندس.

احسان
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۲۲ ب٫ظ

سلام… رتبم ۱۲ و مقاله هامم تکمیل بود. ولی قبول نشدم هیچ جا. ناراحت که هستم ولی اصلا اشکالی هم نداره. باز با قدرت میشینم میخونم واس سال های آینده. توکل بر خدا…

#
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

آفرین پسر!!!
ولی کار داشته باشی یه چیز دیگس
با مدرک دکترا نه بهت کار میدن نه زن میدن نه خونه نه ماشین نه پول نه نون ونه …….

احسان
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  #

با مدرک دکتری بهت کار که میدن، زن هم میدن، ولی خونه و ماشین و نمیدونم، پول , نون هم گاهی ممکنه بدن از بس که دانشجوهای دکتری بدبختن… ))))

پریا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام.
کسی میدونه امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه؟
اخه یه جا خوندم نوشته بود دکتر توکلی اعلام کرده:امسال تکمیل ظرفیت نداریم!!!!

مهندسی کشاورزی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

واقعا برای اوناییکه قبول نشدن ناراحتم…می دونم خیلی از بچه ها رتبه های خیلی خوبی آوردن ولی تو مرحله مصاحبه رد شدن تو دانشگاه خود ما دو تا از بچه رو که رتبه خوبی داشتن با وجود اینکه دانشجوی خودشونم بود رد کردن…خیلی سخته می دونم ولی بچه هامن ایمان دارم که وقتی آدم توکل به خدامیکنه اونوقت بدترین اتفاقم می تونه بهترین باشه…اینو من در شروع دوران ارشدم به چشم دیدم و تجربه کردم و شاید عامل قبولی امسال من اتفاقی بود که دو سال پیش از افتادنش ناراحت بودم..
توکل کنید به خدا…ناامید نشین

..
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۸:۰۶ ب٫ظ

من هم همینطور چون همه ش حس و حال سالهای قبلم برام تداعی میشه. خیلی ها با رتبه های وب قبول نمیشن هر سال هم این اتفاق می افته

پویا از تشان
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۳ ب٫ظ

درود دوستان کسی مدیریت ورزشی قبول شده..؟

علی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۱ ب٫ظ

به قول مش قاسم پنداری دوووود شدم با این مردودی

فاطمه
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان کسی حسابداری قبول شده

مهندسی کشاورزی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ

کسی بیماری شناسی گیاهی قبول شده؟؟