نبود زیر ساخت های مناسب در پردیس دانشگاه های قشم و کیش

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از وجود پاره ای مشکلات در پردیس های دانشگاه ها و عدم اعضای هیأت علمی مناسب خبر داد.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص اقدامات کمیسیون در حوزه آموزش عالی گفت: رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحیقات مجلس گزارشی از بازدیدهایی که از پردیس های قشم و کیش شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و پیام نور و دانشگاه آزاد ارائه کرد و نتیجه این گزارش این بود که دانشگاه ها زیرساخت های خوبی در این پردیسها ندارند و فاقد اعضای علمی مناسب هستند. پردیس های پزشکی هم شرایط خوبی از نظر امکانات و اعضای هیئت علمی ندارند، لذا یا باید اصلاح شوند و یا ادامه فعالیت آنها به این شکل به صلاح آموزش عالی نیست.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

14 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام ، پردیس کیش گفتند ٢ تا سی دی ببریم اما فقط یکی رو با فرم ١ تحویل گرفتن قبل مصاحبه و گفتند بقیه مدارک رو ببرین داخل . غیر از این سی دی و فرم چیزی باید تحویل می دادیم؟

آزیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام شما چه رشته ای هستید؟؟ من هم پردیس کیش قبول شدم ولی هنوز تصمیم قطعی برای ثبت نام نگرفتم. شما نمی دونید کلاسها کیش تشکیل میشه یا تهران؟؟!!

جاسمینا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۴۴ ق٫ظ

من که کیش دانشگاه تهران هنر خوندم، استاد هاش از همه جا بهتر بودن! چه ربطی داره؟ الان اگه یه جوان بره و دو تا کتاب ترجمه و تالیف کنه دیگه یعنی شرایطش مناسبه؟

آزیتا
شهریور ۴, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  جاسمینا

همه کلاسها توی کیش تشکیل میشه؟؟

بهار
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ

سلام، دوستان کسی می تونه راهنمایی کنه در مورد پردیس دانشگاه تهران کیش، من قبول شدم تو رشته مدیریت منابع انسانی پردیس کیش، اما اصلا اطلاعی راجع به کیفیت دانشگاه اونجا ندارم، می خوام بدونم کیفیت اموزشی اونحا چه طوره؟ ارزش داره اونجا ادامه تحصیل بدم یا نه؟

جاسمینا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

من اونجا درس خوندم، ، بهترین کیفیت و بین دانشگاه های ایران داره

phd_93
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۶:۱۶ ب٫ظ

خدا قوت آقای قاسم جعفری امیدوارم در پناه خدا همینطور بر اراده فوق العادتان افزوده شود و مجلس و دولت و سایر نهادهای مرتبط شما را حمایت کنند

مژگان
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام من هیچ اطلاعی راجع به آزمون دکترا و نحوه آمادگی اون ندارم از چه کسانی میتونم کمک بگیرم و چطور خودمو آماده کنم ممنون میشم اگر کمکم کنید

مهسا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

سلام
۱. توصیه میکنم کتاب مصاحبه دکتری رو تهیه کنید که در اون به معرفی نحوه پذیرش در دکتری در دانشگاه ها و دوره های مختلف پرداخته شده.
۲. عضو خبرنامه سایت بشید تا در جریان اخبار دکتری قرار بگیرید.
۳. هر سوالی پیش اومد بپرسید، دوستان و من خدمتتون هستیم.

صادق
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

قبلا ی سری گفتن مدرک دانشگاه پیام نور باید معادل بشه
چی شد ؟ بنظرم خوبه بشه

الهام
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

یعنی چی معادل بشه؟

صادق
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سه چهار سال پیش ی حرفی شد اصلا اجرا نشد و نخواهد شد
ولی کلا طرح مناسبیبود :))
من خودم دانشجو پیام نور بودم و الان پشیمونم

فیزیولوژی ورزشی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

منو نا امید کردید
فردا مصاحبه دارم

میثم
خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۸ ب٫ظ

با سلام.
پردیس کیش رشته ی هنر – با کمال احترام به اعضای هیئت علمی و مدرسین این رشته در پردیس کیش این افراد بیشتراز کسانمی انتخاب شده اند که فقط کارهای عملی مناسبی دارند و یا اسم و آوازه ی آن ها شناخته شده می باشد و عزیزانی رو می شناسم که مدرک دکتری ندارند اما مدرس کارشناسی ارشد هستند و یا به دکتراهای افتخاری بسنده کرده اند، در صورتی که افراد جوان و متخصصی که تحصیلات دانشگاهی دارند به قدری برای جذب هیئت علمی این مجموعه با محدودیت مواجه هستند که مکان های دیگری رو ترجیح می دند. به طور مثال قانون جذب فردی با ۱۰ سال سابقه تدریس و تالیف حداقل ۲ جلد کتاب زمانی که برای مدریسن و اعضای هیئت علمی حاظر در مجموعه رعایت نشده است چطور می توان برای افراد و نیروهای جدید چنین موردی را در نظر داشت؟ ای کاش به نیروهای تخصصی و آکادمیک توجه بیشتری می شد تا نیروهای سفارش شده.