فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز سال 1394

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه  تبریز ازبین متقاضیان واجدشرایط پذیرش استعداد درخشان برای سال تحصیلی 95 – 94 دانشجوی دکتری جذب می کند.

به گزارش پی اچ دی تست ، دانشگاه تبریز به اطلاع متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) می رساند که بر اساس مصوبه شماره 553 شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تاریخ 22/1/94  مطابق آئین نامه شماره 67272/21  مورخ 18/4/1393 و  اصلاحیه شماره 237200/21 مورخ 16/12/1393 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق ارزیابی علمی، پژوهشی و انجام مصاحبه علمی از حائزین شرایط استعدادهای درخشان (بر اساس بندهای زیر) برای سال تحصیلی 95-94 با شرایط ذیل دانشجو می پذیرد.

شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان:

الف – شرایط عمومی

1-      داشتن اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

2-      پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران.

3-      عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و عدم هواداری از آنها

4-      نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع دارای صلاحیت.

5-      نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از لحاظ نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد (داشتن کارت پایان خدمت یا دفترچه آماده به خدمت بدون غیبت و همچنین مشمولان در حال خدمت در صورت اخذ مجوز رسمی از سازمان محل خدمت خود و یا داشتن کارت معافیت دائم).

ب- شرایط اختصاصی ثبت نام:

1-      داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتـری حرفه ای( دانشجویان نیمسال آخر این مقطع به شرط اتمام تحصیل تا تاریخ 31/6/94 می توانند در این فراخوان شرکت نمایند).

2-      دارا بودن شرایط مندرج در “آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلات تکمیلی دکتری” و اصلاحیه آن

تبصره 1 : براساس مصوبه مورخه 2/3/94 شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه حداقل معدل کارشناسی مورد نیاز برای متقاضیان شرکت دراین فراخوان به شرح ذیل تغییر یافته و ترازبندی شده است :

الف) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاههای تبریز، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، صنعتی امیر کبیر، صنعتی شریف و صنعتی اصفهان به اتمام سانده اند با لحاظ ضریب همترازی 05/1 ، معادل 23/15 می باشد.

ب) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کاشناسی خود را در دانشگاههای دولتی مراکز استان به اتمام رسانده اند با اعمال ضریب همترازی 1 ، معادل 16 می باشد.

ج) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاهها ی دولتی و پیام نور به اتمام رسانده اندبا اعمال ضریب همترازی 95/0 ، معادل 84/16 می باشد.

د) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاهها اعم از آزاد اسلامی و غیر انتفاعی و پردیس های مختلف مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتمام رسانده اند با اعمال ضریب همترازی 9/0 ، معادل 77/17می باشد.

بدیهی است حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای فارغ التحصیلان کلیه دانشگاهها بدون اعمال ضریب همترازی 17 (بدون نمره  پایان نامه) می باشد.

تبصره 2:  براساس شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، نتایج آزمون زبان انگلیسی عمومی این دانشگاه UTET نیز هم سطح با آزمون زبان  MCHE) MSRT) ارزیابی خواهد گردید.

3-      موفقیت در مصاحبه علمی و ارزیابی مدارک علمی، پژوهشی و سوابق تحصیلی.

مدارک لازم جهت شرکت در بررسی :

     1-  تصویر صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی

     2-  فرم تکمیل شده تقاضانامه ثبت نام  و فرم بررسی احراز شرایط اولیه و فرم تاییدیه دانشگاه  ( فرم ها لازم است تایپ و سپس پرینت شود ) (چنانکه هنگام تایپ در مورد حرف ی بامشکل مواجه شدید از Shift x استفاده نمایید).

     3-  الصاق یک قطعه عکس 43 به فرم شماره 1

     4-  تصویر مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت پایان تحــصـیلات و کارنامه دوره های کارشـــناســــی و کارشناســی ارشــــد/]داوطلبانی که آخرین نیمسال تحصیلی دوره کارشناسی ارشد را می گذرانند، موظفند نسبت به تکمیل و ارسال فرم شماره 3(فرم مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد ) اقدام نمایند[.

     5-  تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه یا آماده به خدمت معتبر بدون غیبت، مجوز رسمی سازمان محل خدمت مشمولین در حال خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل مطابق فرم شماره 3.

     6-  کپی مقالات و سوابق پژوهشی و آموزشی و سایر مدارک بر اساس آئین نامه.

     7-  واریز مبلغ 700000 ریال (هفتصد هزار ریال) جهت بررسی اولیه پرونده به حساب شماره 2177220430005 نزد بانک ملی شعبه دانشگاه تبریز ( کد4544 )به نام در آمد اختصاصی دانشگاه تبریز( ارسال اصل فیش جهت برسی اولیه پرونده الزامیست ).

تذکرات:

     1-  متقاضیان محترم می توانند جهت انتخاب رشته مورد نظر به دفترچه کنکور دکتری سال 94 و یا لیست رشته های موجود در فراخوان مراجعه نمایند.

     2-  دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط حداکثر تا دوسال پس از دانش آموختگی می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری بهره مند شوند.

     3-  متقاضی در صورت دانشجو بودن لازم است تا 31 شهریور 94 فارغ التحصیل شود.

     4-  متقاضیانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد می باشند لازم است به استثنای پایان نامه کلیه واحدهای درسی خود را اعم از سمینار ها را گذرانده باشند.

     5-  مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. لذا فقط کپی مدارک را ارسال فرمایید.

     6-  وجه پرداختی توسط داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

     7-  تحصیل در دوره دکتری به صورت تمام وقت می باشد. حضور دانشجو در طول مدت تحصیل (آموزشی و پژوهشی) در دانشگاه الزامی است.

     8-  پذیرش افراد مشمول مازاد بر ظرفیت پذیرش دانشجویان از طریق کنکور بوده و تحصیل پذیرفته شدگان رایگان خواهد بود.

     9- داوطلبانی که متقاضی شرکت در بیش از یک رشته گرایش می باشند ملزم به تکمیل و ارسال پرونده جداگانه (شامل فیش واریزی و فرمها ) می باشند.

 10-  مطابق آیین نامه وزارتی کلیه دانش آموختگان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشـگاه های داخلی مورد تایید وزارت می توانند نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

 11- متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد معادل نمی توانند در بررسی شرکت نمایند.

 12-  در صورت پذیرفته شدن و هنگام ثبت نام، ارائه برگ ماموریت، استعفا، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که موید امکان تحصیل تمام وقت دانشجو باشد، ضروری است .

 13-  دانشگاه تبریز هیچگونه تعهدی برای پذیرش داوطلبان حائز شرایط اولیه و مصاحبه شده را ندارد. اتخاذ تصمیم نهائی بر عهده شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

 14-  پذیرش نهایی داوطلبان مصاحبه شده منوط به پذیرش حداقل یک نفر از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور در رشته مورد تقاضا می باشد و در صورت عدم پذیرش دانشجو از طریق آزمون، متاسفانه پذیرش ازطریق استعدادهای درخشان نیز امکان پذیر نخواهد بود.

 15-  ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته گرایش های اعلامی بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نظر گروه های تخصصی اعمال خواهد گردید.

 16-  نتیجه بررسی و دعوت به مصاحبه از طریق وب سایت دانشگاه www.tabrizu.ac.ir اعلام خواهد شد .

 17-  داوطلبان با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی باید فرم تکمیل شده تقاضا نامه و فرم های شماره2 و 3 و سایر مدارک درخواستی را حداکثر تا 11/4/94  با پست پیشتاز به نشانی : تبریز بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ، کد پستی 5166616471 ارسال نمایند. روی پاکت پستی نوشته شود ( مربوط به بررسی پرونده استعدادهای درخشان جهت ورود به دوره دکتری سال تحصیلی 95-94 در رشته ………).

 18-  تاریخ و محل برگزاری مصاحبه از طریق وب سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

داوطلبان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با دفتر گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز از طریق شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند: تاریخ های فوق به هیچ عنوان تغییر نخواهد یافت.

گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریزتلفن  : 3-33392971  – 041

ثبت‌نام
باخبرم کن!

171 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۸ ق٫ظ

با سلام
تو رو خدا این چه وضعیت اصلاحیه زدنه خوب .
تورو خدا تجدید نظر بشه
من خارج از این ۱۳ دانشگاه هستم و فقط معدل کارشناسیم ۱۵ صدم کم داره.
اما رزومه خیلی عالی دارم.):

مدیریت ورزشی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۴ ۱:۲۱ ب٫ظ

کسی خبر نداره کی جوابارو میزنن تو سایت؟

کویستان
تیر ۱۴, ۱۳۹۴ ۶:۰۱ ب٫ظ

سایت دانشگاه تبریز باز نمیشه . اگه کسی خبر داره از تاریخ مصاحبه لطفا اعلام فرماید

دکتر
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۴:۴۷ ب٫ظ

دانشگاه تبربز اصلاحیه داده… این یعنی چی….؟ منظورشون چیه؟ من که نفهمیدم

Hibod
تیر ۲, ۱۳۹۴ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

به این میگن اصلاحیه

مهندس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۵۸ ب٫ظ

بچه ها میشه یه نفر این معدل ها رو به حروف بنویسه؟من قاطی کردم واقعا!
راستی یه اصلاحیه برا این فراخوان تو سایت دانشگاه تبریز هست.
و یه سوال دیگه!شرط شاگرد اولی اینا نیست؟فقط شرط معدل کافیه؟

مهندس مکانیک به سواال
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

فقط شرط معدله.
یه مثال:۲۳/۱۵ یعنی پانزده ممیز بیست و سه صدم (از راست به چپ بخونید)

azin
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۳۶ ب٫ظ

دوستان یعنی من که پیام نور کارشناسی خوندم با معدل ۱۶/۰۲ نمیتونم شرکت کنم؟ رتبه م ۱ بود آخه

مهسا
تیر ۵, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  azin

خیر نمیتونید. حداقل معدل برای کارشناسی پیام نور ۱۶/۴۸ هستش.

نسیم
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

بچه ها پنج نیمسال حتما باید طول دوره ارشد باشه جز شرایط الزامی هست؟

مهندس مکانیک
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

خیر الزامی نیست اما امتیازی نمیگیرید

سواال
خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
یه سوال مهم: تو این دانشگاه داشتن مقاله برای بررسی مدارک مهم هست؟ اگر درگرایشی هیچکس مقاله نداشته باشه کسی را برا مصاحبه دعوت میکنن؟ یا مدارک رد میشن و هیچ کس به مصاحبه دعوت نمیشه؟؟

مهندس مکانیک
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سواال

شما مدارک بفرستید.اساتید بررسی میکنند

سواال
خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱:۴۶ ب٫ظ

آخه من و دوستام که میخوایم مدارک رو بفرستیم میترسیم مدارک رو دفتر استعداد رد کند و اصلا به دست اساتید نرسه!! یعنی مشکل اصلی همون بررسی مدارک هس!

مهندس مکانیک
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سواال

دوست عزیزم اگه معدلتون موردی نداره بفرستید
موفق باشید

سواال
خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۹:۱۸ ب٫ظ

خیلی ممنون دوست عزیز
خوشبختانه مشکل معدل ندارم، بخدا توکل میفرستم…
شما هم موفق باشید

مهندس مکانیک به سواال
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

تشکر.موردی براتون پیش نمیاد انشاالله.
فقط برای من هم دعا کنید در این ماه مبارک
پاینده باشید

سواال
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ

سپاسگزارم مهندس مکانیک ، حتما، امیدوارم شما و همه دوستانی که زحمت کشیده اند به نتیجه دلخواهتون برسید. بخدا توکل
موفق باشید

سلام
خرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

با سلام دوستان معدل کارشناسی بنده ۱۶.۸۶ است واز دانشگاه آزاد البته ارشد دانشگاه تبریز ۱۶.۸۹ می باشد. آیا احتمال بررسی پرونده برایم هست که مدارک بفرستم ممنونم پاسخ بدبد؟ لطفا

پریسا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

سلام دوست عزیز
به نظرم بهتره ارسال نکنید
چون بنده با اختلاف ۳ صدم مدارکم برای دانشگاه علامه بررسی نشد
کارشناسان کاری ندارند شما از کدوم دانشگاه بودید، معدل رو دقیق طبق آیین نامه اعمال میکنند
بازم از مسئولین سوال کنید که پشیمان نشید

ریاضی به جبر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ب٫ظ

سلام. منم دقیقا گرایشم مثل توه. اردبیل تا ۲۷ ام وقت داره بنظرت اگه فردا بفرستم میرسه؟

سارا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی به جبر

آره پست ویژه باید کنی، نه پست پیشتاز، ۱۲ ساعته میرسه
ولی هزینش ۳۰ تومنه

جبر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام شما کجا خوندین؟ استاد راهنماتئن کی بوده؟ معدلتون؟
اونا گفتن تا ۲۷ ام باید پست کنین نگفتن که ۲۷ ام برسه به دستمون.
بفرستین توکل بر خدا جور میشه

جبر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  جبر

من واسه شهید مدنی میخواستم بفرستم گفتن پست پیشتاز واسه مرکز استانا یه روزه میرسه . ازشون سوال کن

مونا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ب٫ظ

سلام
اگر کسی برنامه ریزی شهری هست
میشه بگید که آیا از رشته های مدیریت شهری، شهرسازی و محیط زیست هم میشه واسه برنامه ریزی شهری شرکت کرد؟؟؟؟

بهار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۶:۱۳ ب٫ظ

من مقاله از پایان نامه ام فعلا پذیرش نشده غیر مرتبط با پایان نامه دارم به نظرتون می تونم شرکت کنم؟

مهندس مکانیک
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

به نظرم بفرستین ضرری ندارد.

ریاضی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام. دوستان من رشتم ریاضیه و جبر هستم. مقالم هنوز پذیرش نشده. بنظرتون اگه مدارکمو بفرستم بدون داشتن مقاله امکان قبول شدنم هست؟ با توجه به اینکه مقاله نوشتن در رشته ی ما سخته.
اصلا کسی هست که جبر باشه و در بدون آزمون شرکت کرده باشه امسال؟

جبر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  ریاضی

سلام. منم رشته م ریاضیه جبرم میخونم. ترم ۴ مم. واسه شهید مدنی مدارک فرستادین؟ اردبیل چی؟ منم مقاله ندارم. واسه بدون ازمون به یکی دو دانشگاه که زنگ زدم گفتم چون ترم چهارمی شاید قبول کنن بهت وقت بدن که مقاله اماده کنی. بفرست یا قبول میکنن یا نه.شانس داری تاحدی

ریاضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  جبر

من شسهید مدنی با آزمون دعوت شدم.
برای هیچ دانشگاهی نفرستادم آخه یک سال از فارغ التحصیل شدنم می گذره ولی مقاله ندارم که چاپ شده باشه. بنظرت بفرستم؟

جبر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  ریاضی

دنیا دنیای احتماله؛ یا قبول میکنن یا نمیکنن. بعدا حسرت نمیخوری که کاش میفرستادی. من واسه دانشگاه کردستان نفرستادم تنبلی کردم یه هفته غصه خوردم

مونا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  جبر

یاد آینده پژوهی و سناریو نویسی افتادم، عصر احتمالات..

ریاضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  جبر

درسته دنیای احتمالاته ولی در آیین نامه نوشته حداقل ۷ امتیاز برای مقالات الزامیه.
بنظرم بیهودس که مدارکمو برای چیزی که از اول قانونشو ندارم بفرستم. خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی نمی دونم ارزش داره مدارکمو بفرستم و هزینه کنم در حالی که هیچ رزومه ای ندارم؟ شاید برای یه دانشگاه فرستادم!

جبر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  جبر

واسه اردبیل بفرستین. شما جبر چی میخونین من جابجایی در واقع ترکیبیاتم

سحر به سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۳۹ ق٫ظ

سحر جان عزیزم میشه بپرسم رشته تون چیه و کدوم دانشگاه ؟!
واقعا معدل بالای ١۵ (١۶ نه ها ،١۵) تو بعضی رشته ها و بعضی دانشگاهها سخته !!! شرط معدل لیسانس برا استعداد ارشد باید باشه نه برا دکتری عزیزم ، میتونستن امتیازی کنن نه شرط اصلی ، خیلیا دوران لیسانس معدلشون پایینه ولی ارشد جبران کردن ،

سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  سحر به سحر

اگر با بنده بودید که پایین تر نظر گذاشتم، من معدل کارشناسیم ۱۵/۹۴ و معدل ارشدم ۱۹/۳۰
رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری، هر دومقطع هم دانشگاه فردوسی مشهد بودم، دور
اما خب به خاطر معدل کارشناسیم نتونستم خیلی از دانشگاه ها اقدام کنم…
در حالیکه رزومه ی عالی و قابل قبولی دارم…

سحر به سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بله عزیزم با شما بودم , شما خودتون هم مشکل معدل کارشناسی دارید چرا اعتراض نمیکنید ؟ چون اینجا تراز گذاشته و معدلتون اوکی شده با بچه هایی که اعتراض میکنن مخالفت میکنید؟؟؟
چه خوب بود که حتی بچه هایی که معدل کارشناسیشون حتی بالای ۱۶ جمع میشدن اعتراض میکردن مطمئنا تو رشته ی ما خیلی کم اند بچه هایی که معدل بالای ۱۶ دارن مطمئنم حتی بالای ۱۵ هم خیلی کمه
خود شما هم نسبت به دوره کارشناسیتون خیلی پیشرفت کردید! و اگه بچه هایی با معدل پایین تر از شما بیان مصاحبه نباید ترسی داشته باشید

سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر به سحر

نه عزیزم، من نمی گم کسی که معدلش پایینه نباید شرکت کنه! البته من واقعا با شرکت کردن دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام نور و… مخالفم، چون دانشگاه های دولتی اینقدر استعداد داره که دیگه به نخبگان این دانشگاه ها نمی رسه!!
من دانشگاه هایی هم که معدلم نمی خورد اعتراض نکردم، چون معتقدم وقتی یک دانشگاهی آوانس میده، ما هی بیشتر می خوایم
بیشتر و بیشتر
ولی اگر از ابتدای امر هیچ گونه ترازی نمیذاشت و شرط وزارت علوم رو اعمال میکرد و حتی سخت تر
مثلا افراد واجد شرایط باید کارشناسی ۶ ترمه تموم کنند! ارشد ۳ ترمه! و مدرک زبان msrt بالای نمره ۸۰!
بعد میرفتین میدیدن با همون شرایط ۱۰ نفر منتظر مصاحبه اند!!
و مثلا دانشگاه مورد نظر میگفت شرط من همینه! و تغییر هم نمی کنه!!!
اما وقتی تعدیل می کنند، این خاصیت نوع بشر هست که بیشتر میخواد!
در حالیکه حتی سایر دانشگاه ها تراز رو با ضریب وزارت علوم اعمال کردند!! مثلا رشته ی بنده دانشگاه فردوسی ضریبش ۱/۰۳ هست ! و اگر بنا بود با شیوه ی وزارت علوم تراز شه، کمتر میشد، درحالی که دانشگاه تبریز با ۱/۰۵ داره اعمال می کنه که خدا خیرش بده
خلاصه ی کلام حق شماست که برای آیندتون بجنگید
اما من معتقدم باید قبول کرد که یک سری دانشگاه ها درجه ۱ هستند و برترند و دانشجویان اون دانشگاه ها محق هستند که امتیاز بیشتری بگیرند
امیدوارم موفق باشید

سحر به سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بله عزیزم شما راس میگید من خودم دانشجوی دانشگاه تبریزم ولی معتقدم استعداد درخشان فقط کنکور نیس فقط دانشجوهای تراز اول نیس حتی خود اساتید هم به این نتیجه رسیدن برا همینه من معتقدم آزاد پیام نور هم استعداد میتونه داشته باشه و چه خوب که بتونه با بچه های سراسری رقابت کنه و خودشو نشون بده اگر بخواید میتونم اسم استادی رو بگم که خودش به شخصه به من گفت من یه دانشجویی دارم که تحت شرایطی ارشدش رو دانشگاه آزاد قبول شده ولی من واسه دکتری ایشون رو برمیدارم میتونم اسمشون رو هم بدم ! پس آزادیا و پیام نوریا و … هر کی تواناییش رو داشته باشه میتونه شرکت کنه تراز هم خوب خوبه ولی زمانی که مغقولتر باشه من چون مطمئنم میگم ۱۵/۲۳ معدلیه که تو رشته برق کمه حتی خود دانشگاه تبریز
منم دوس دارم هر کی لیاقتشو داره قبول شه ولی معتقدم نمره ملاک استعداد بودن نیس , دوست خود من همیشه از استادا نمره میگرفت استادا هم خوششون میاد از این تیپ دانشجوها !

برق به سحر مخابراتی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سحر عزیزیم منم موافقم با شما واقعا فرق معدل دانشگاه تاپ با ازاد و … در حد ۵-۶ نمره است مخصوصا رشته های فنی مثل برق

سحر به سحر و برق
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

ضمنا ربطی به رشته نداره! البته بیشتر مخاطبم دوست برقی هست که گفت رشته های فنی!!
رشته ی شما ، انتخاب شماست
و علاقه ی شما
از ابتدا علاقه داشتید که رفتید، پس اگر فکر می کنید استعداد هستید باید حدنصاب نمره رو بیارید و اگر نیاوردید به عوامل محیطی مثل رشته ی فنی نسبت ندید!!
کم معدل تاپ تو رشته های فنی نداریم
من معدل کارشناسی خودم نزدیک ۱۶ است و جالب نیست، پس اگر از استعداد یک سری دانشگاه ها حذف شم، باید این کاستی رو قبول کنم…
آدم ها موفقیت خودشون رو به خودشون نسبت میدن، و شکست رو به محیط و عوامل خارجی…
بدرود

سحر به سحر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من معتقدم صداقت آدما خیلی مهم تر از استعدادشونه ، عزیزم قصد ندارم توهینی کرده باشم ولی معدلتون ١۵/۴۶ هست ، چند کامنت پایین تر که با تراز ١/٠۵ شده ١۶/٢٣ ، به هر حال من هنوز به مهم بودن معدل کارشناسی اعتراض دارم ، باید یا امتیازی میشد و یا حذف ،

سحر
خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر به سحر

دوست عزیز هرکس دانشگاه فردوسی بود، هم اسم بود، و یا تراز معدل پرسید الزاما یک نفر نیست!

به سحر دانشگاه فردوسی
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحر به سحر

عزیزم بله هر کسی بر اساس علاقه و استعدادش رشتشو انتخاب کرده و در این شکی نیست اما شما به این باور ندارید که اساتید در رشته های فنی ملاک نمره دهیشون با اساتید مثلا رشته های علوم انسانی متفاوته؟اساتید رشته های فنی به نمرات بالا اعتقادی ندارند!و این نمره های تاپ که می فرمایید در دانشگاه های رده پایین بیشتر داده میشه تا دانشگاه های سرشناس. اگر به توانایی هامون اعتقاد داریم نباید از بیشتر شدن رقبا بترسیم!

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ

آنهایی که همترازی رو قبول دارن بیان با همین بچه هایی که توی دانشگاه سطح پایین مدرک کارشناسی گرفتن توی مصاحبه رقابت بکنن!!!!!

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

نیازی به رقابت نیست اونها در کنکور سراسری رقابت کرده اند دوست عزیز.
انشاالله شما هم موفق باشید

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۰۹ ق٫ظ

مثل دانشگاهای سطح بالا باید رقابت آزاد باشه
مثل آیین نامه وزرات علوم باید معدل کارشناسی رو ۱۶ و معدل ارشد رو ۱۷ بزران سپس بر اساس رزومه انتخاب نهایی شورش بگیره

سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۳ ق٫ظ

اتفاقا به نظر من هرچی دانشگاه سطح پایین بود، خدا وکیلی سطح پایین ها، شرط وزارت علوم رو عینا بدون تراز اعمال کرد!!

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ

موافقم

reza
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۱۸ ق٫ظ

این که باید توی مصاحبه رقابت بکنن نظر خوبیه

فهیمه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۶:۱۰ ب٫ظ

بچه ها به نظرتون من چقد شانس قبولی دارم؟ ترم چهار ارشد دانشگاه تبریزم کارشناسی هم سراسری خوندم نفر اول کلاسم ۴ تا مقاله کنفرانس بین المللی دارم یه مقاله علمی پژوهشی هم به مجله دانشکده خودمون فرستادم زبان msrt 67 گرفتم مقاله دیگری ندارم احتمالش هس منو بردارن؟

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فهیمه

بله

سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۱۵ ق٫ظ

نه، رزومتون کافی نیست
البته به نظر من

مهندس مکانیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۱۴ ق٫ظ

دوست عزیز شما شرکت کنید من ۷۰درصد مطمئنم قبول میشید.

فهیمه
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ

مرسی از نظراتتون

مونا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۳:۵۷ ب٫ظ

مرسی دانشگاه فردوسی مشهد که همـــــــــــــــــه جا اسمش تو لیست دانشگاه های تیپ الف هست

تبریز
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۳:۱۲ ب٫ظ

دوستان یک سوال، اکر استانی فقط یک دانشگاه صنعتی داشته باشه و این دانشگاه در مرکز استان هم نباشه، بنظرتون شامل بند ب تبصره ۱ میشه؟؟

مهسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبریز

سلام
فکر نمیکنم.

حسین
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۹ ب٫ظ

سلام به دوستان
افراد آموزش محور (فاقد پایان نامه)در دوره ارشد، هم می تونند در این فراخوان شرکت کنند؟

مهسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
تماس بگیرید از دانشگاه سوال کنید

دکتر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۲:۰۲ ق٫ظ

دوستان از شنبه صبح شرو میکنیم به زنگ زدن. اینقد زنگ میزنیم تا بفهمن که واقعا شرط معدل کارشناسی ناعادلانه ست. شاید اصلاحیه بدن….

سحر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

آخه کجاش ناعادلانه است؟!
حتی دانشگاه آزاد و … رو هم مشمول کرده، در حالیکه سایر دانشگاه ها اصلا اجازه ی شرکت نمی دادند
به نظرم باید قبول کرد که سطح یک سری دانشگاه ها بالاتره، یک سری دانشگاه ها درجه ۲ و یک سری درجه ۳
و معدل دانشگاه های الف باید تراز شه چون قاعدتا پایین تر هست…
و حتی به نظر من نیازی نبود ارشد تراز شه، چون ۳۲ واحد اونقدر نیست که کسی بخواد معدلش خیلی پایین باشه! یا نمرات عجیب غریب بگیره…
یعنی به جرات بگم دانشگاه تبریز خیلی آوانس داده که دستشون درد نکنه

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

با سحر خانم کاملا موافقم

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

مگه سایر دانشگاه این شرط رو گذاشتن که تبریز گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

کدوم شرط رو ؟اگر منظورتون تعدیل شرط کارشناسیه بله:
شهید بهشتی گفته ضریب میده و پایین ۱۶ ثبت نام کنه، صنعتی شیراز هم که کلا شرط معدل رو (الان تو سایت بگردید پیدا میکنید)برداشته امیرکبیر هم که اصلا شرط کارشناسی نگذاشته و اصفهان هم داده ۱۵ یا نمیدونم ۱۵.۵ و علم وصنعت هم گفته۱۵.۵ تازه اینها دانشگاههای تراز اول بودن و …

سحر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ۰:۱۱ ق٫ظ

بله مهندس مکانیک درست می گن، غالبا دانشگاه های تراز اول همترازی برای معدل کارشناسی اعمال کردند، که باز دانشگاه تبریز دیگه خیلی تخفیف داده که دستش درد نکنه ، و معدل تراز شده ی ارشد هم که دیگه آوانس اضافی…!!! که به نظر شخصی بند ضرورت نداشت

کم استعداد درخشان نداریم که به خاطر معدل و نمرات درخشان دوره ی کارشناسی اونم تو دانشگاه های درجه ۱ ، با شرایط جدید وزارت علوم حذف شدند..
انشالله همه موفق باشید

سارا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

منم کاملا با سحر خانم موافقم

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

بهترین نظر اینه که همان شرط معدل وزرات علوم که معدل ۱۶ کارشناسی و ۱۷ ارشد بود را بزارن بدون اعمال همترازی
یا همترازی رو واسه معدل ارشد بزارن

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۰:۱۰ ق٫ظ

خیر برای کارشناسی حتما باید همترازی داد.

مهندس مکانیک
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۰:۱۳ ق٫ظ

حتی شهید بهشتی هم این همترازی رو اعمال کرده.

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۲:۳۶ ق٫ظ

چرا کارشناسی؟؟؟؟

یاشاسین آذربایجان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ق٫ظ

درسته چون کارشناسی مهم نیست زیاد

لیلا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۲ ق٫ظ

والا باید کارشناسی تراز شه نه ارشد!!!

زهرا
خرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

موافقم چرا که اکثر رشته ها حتی رتبه آخر کلاسشون هم مشمول شرایط میشن این یعنی چی؟؟؟؟

سحر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ

به نظر من اگه اعتراض کنیم به معدل کارشناسی خیلی خوبه ، حداقل کسایی که ارشدشون رتبه دارن بتونن استفاده کنن ، نمیدونم کجا باید اعتراض کرد کسی میدونه ؟

phd
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اگه زنگ بزنیم دفتر استعداد درخشان دانشگاه و اعتراض کنیم میتونن دوباره اصلاحیه بدن. دانشجوهای خودشون هم از نظر معدل کارشناسی مشکل دارن.

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  phd

موافقم

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  phd

باید به شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعتراض کنیم

دکتر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من چند بار زنگ زدم. پرسیدم ازشون. گفتن که فعلا همینه. هر اصلاحیه ای که بیاد تو سایت دانشگاه اعلام میشه.
ولی تا میتونید زنگ بزنید.. همه زنگ بزنن. که این شرایط ناعادلانه ست

phd
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

از شنبه زنگ بزنین که واسه رتبه های اول تا سوم که شرط معدل کارشناسی رو ندارن اما شرط معدل ارشد را دارن اصلاحیه بدهند

phd
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  phd

اگر بخواهند حتما میتونن اصلاحیه بدهند. پذیرش کاملا دست دانشگاهه

مکانیک جامدات 94
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۴ ب٫ظ

سلام به همه دوستان

دو تا سوال داشتم.اگر کسی جواب بده ممنون میشم.
۱-دانشگاه تربیت مدرس در سطح کارشناسی رشته های بیشتری داره یا دانشگاههای علم و صنعت و خواجه نصیر تهران؟اصلا دانشگاه تربیت مدرس کارشناسی هم داره؟در بند الف این اطلاعیه بهش اشاره شده است.

۲-اخیرا سیزده مورد از دانشگاههای برتر اعلام شد که اسم دانشگاه علم و صنعت و خواجه نصیر هم بود.چرا پس تو این لیستی که دانشگاه تبریز اعلام کرده اسمی از اونها نیست؟

موفق باشید

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۹ ب٫ظ

همترازی رو واسه ارشد بزارین نه کارشناسی!
کارشناسی رو توی بچه گی گرفتیم معدلمون پایینه

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

منم موافقم

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام
۱- خیر، تربیت مدرس دانشگاه تحصیلات تکمیلی ه و کارشناسی نداره
۲- لزومی نداره دانشگاه تبریز حتما از اون لیست استفاده کنه. دانشگاه ها مختار به گذاشتن شرایط اختصاصی خودشون هستن.

مکانیک جامدات 94
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام مهسا خانم
ممنون از پاسخ دقیقتون.بنظر میرسه دانشگاه تبریز بطور سهوی اشتباه کرده باشه.اگر دقت کنید معدل کارشناسی رو برای دانشگاهی گفته که اصلا در کارشناسی پذیرش نداره.قبول دارید؟
موفق باشید

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۵:۵۴ ب٫ظ

بالاخره این یه اشتباه محض بوده که تربیت مدرس کارشناسی نداره اسمش رو توی بند الف آوردن!!!!!!!!

مهسا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

دوست عزیز، خب اشتباهی در نام دانشگاه ها ایجاد شده، الان هم بهشون بگید، میگن ببخشید اشتباه کردیم! همین!

ساراااااااااااا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

رشته ها رو چرا اعلام نکردند؟؟؟

بهار
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

تو سایت هست دانشگاه تبریز

سارا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ

دوست عزیز تو صفحه اول سایت دانشگاه تبریز اطلاعیه مربوط به استعداد درخشان رو باز کنین داخل خبر (تو بخش تذکرات) لینک مربوط به رشته ها هست…
موفق باشین

سحر
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۰:۵۳ ق٫ظ

اعتراض رو واسه معدل کارشناسی بکنید نه ارشد!
حداقل مث بعضی جاها کسایی که تو ارشد رتبه آوردن از معدل لیسانسشون بگذرن دیگه ،

سلام
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

آره این نظر خوبیه

برق
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

منم موافقم

سلام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

بچه هااصلاحیه جدید:
حداقل معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاههای ذکر شده در بند الف این تبصره به اتمام رسانده­ اند با لحاظ همترازی ۰۵/۱ معادل ۱۹/۱۶(بدون نمره پایان نامه) می­باشد حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاهها اعم از دولتی، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پردیس­های مختلف مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون اعمال ضریب همترازی ۱۷( بدون نمره پایان نامه) می­باشد.

سلام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

این شرط جدید خیلی خوبه

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

مقاله ندارم

saeed
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

سلام چه رشته هایی؟

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

معدل کارشناسی تو ازاد باید چند باشه شرکت کنیم ۲۰؟

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

۱۷.۷۷

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۵ ب٫ظ

میدونم نه خب ضریب همترازی میخوره فک کنم باید بیست باشه

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

نه عزیزم با همترازی ۰.۹ برای شرط معدل۱۶ میشه ۱۷.۷۷ و من در این باره مطمئنم.
دوستا کلا دقت بفرمایید معدل شما در مقطع کارشناسی اگر از این حدودها بالاتر باشه مشمول خواهید بود:
۱.سراسری تبریز و ….دانشگاههای بند الف)بالای ۱۵.۲۳
۲.دولتی سایر مراکز استانها بند ب) بالای ۱۶
۳.سایر دولتی ها و پیام نور بالای ۱۶.۸۴
۴.آزاد و … بندد) بالای ۱۷.۷۷

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۲ ب٫ظ

خب من ۱۸/۶۲ ازادم چند میشم؟

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۳۴ ب٫ظ

اقای مهندس من ۱۸/۶۲ ازاد . می تونم؟

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بله میتونید و امیدوارم موفق باشید

دکتر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

واسه ازاد باید ۱۹.۷۵ باشه که در ۰.۹ ضرب میشه ۱۷.۷۷ . به نظرم باید اینجوری باشه
این خیلی ناعادلانه ست.

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دوست عزیز نه خودتون رو و نه بچه های دیگر رو منحرف نکنید .من مطمئنم که ۱۶ رو ضریب زدند و شده ۱۷.۷۷ یعنی دوستان آزادی اگر معدلشون بالای ۱۷.۷۷ باشد(اونی که در مدرکشون اومده ۱۷.۷۷ به بالا باشد)میتوانند شرکت کنند.
باور نمیکنید تماس بگیرید. اما من مطمئنم.
همگی موفق باشید

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

من تماس گرفتم ولی جواب نمیدن

بهار
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

میشه کسی به نمایندگی سوال کنه

مهندس مکانیک
خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

با اعمال ضریب (مثلا)۰٫۹ معادل ۱۷٫۷۷ میباشد نگفته که ضریب ۰٫۹رو برای ۱۷٫۷۷محاسبه کنید.این طوریه:
۱۷.۷۷*۰.۹=۱۶
۱۶.۶۴*۰.۹۵=۱۶
۱۵.۲۳*۱.۰۵=۱۶
البته مهسا خانم که دانشجوی دکتری هستند پایین کامل توضیح دادند.

مهندس
تیر ۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۵ ق٫ظ

سلام دوستان.

این نمره دهی که دارن اینا نشون میده که امکان گرفتن ۷۰امتیاز برای شرکت کننده های حایز شرایط خیلی لب مرزیه چون معمولا نفرات اول کلاس هم المپیادی و..نیستن و در ضمن نمره زبان رو هم‌‌ فکر نمیکنم اکثریت داشته باشیم.مگر اینکه تعداد مقالات علمی پژوهشی بالای ۲-۳ باشه در اینصورت شانس قبولی بالاست.

نظراتتون رو بفرمایین.

دکتر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

با سلام
من کارشناسی دانشگاه ازاد دارم. با معدل ۱۶.۷۵ نمیتونم شرکت کنم؟

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

خیر متاسفانه

مهدیه
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

ینی دانشگاههای خود استان همشون از سایر دانشگاههای دولتی بالاترن؟

S.A
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

دوستان مقاله همایش ملی در مصاحبه چقدر امتیاز داره؟ اگه فقط نویسندش خودم باشم

مشاور ادبیات فارسی دانشجوی دانشگاه تهران
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
سحر معترض
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

نیس دانشجوهای خودش معدلاشون خیلی بالاس آخه ؟؟؟؟ جز دو سه نفر اول همه معدلاشون زیر ۱۵ هست چطور این شرط رو گذاشته من موندم !!!!!
مخصوصا برق – مخابراتش !!

سارا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر معترض

دوست عزیز همون دو سه نفر اول شرایط رو داشته باشن کافیه دیگه!!!
مگه از هر کلاس چند نفر میتونن استعداد باشن؟؟!!

سحر معترض
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

آخه سارا جون اون ۲و۳ نفر دیگه ایران نیستن , حداقل تو رشته برق که من میدونم ورودی خودمون یه نفر هم از اون ۲و۳ نفر ایران نیستن , میتونی آمار بگیری ,

سارا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر معترض

مسئله بودن یا نبودنشون نیس دوست من، اونا بهرحال استعداد کلاس شما هستن، اسمشون تو لیست نفرات برتر کلاسا هس، حالا چه بخوان از سهمیه شون استفاده کنن یا نکنن و تا جایی که من میدونم نفرات بعدی نمیتونن از سهمیه اسفاده کنن مگه اینکه شرایط رو داشته باشن (حالا یه سالی شرط جز نفرات اول تا سوم بودن هس و یه سالی هم مثل امسال معدل)…
باز امیدوارم شمام بتونین از این سهمیه استفاده کنین، موفق باشین

کمک کمک کمک کمک، سحر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۹ ق٫ظ

سلام دوستان
طبق بند اول و دانشگاه های نامبرده
من فردوسی مشهد بودم و معدل کارشناسیم
۱۵/۴۶ یعنی ضربدر ۱/۰۵ میشه ۱۶/۲۳ ؟؟؟ و مجازم مدارک بفرستم، درسته؟؟؟
توروخدا جواب بدید الکی هزینه نکنم!
اینکه نوشته ۱۵/۲۳، یعنی بعد از اعمال ضریب باید ازین مقدار بیشتر شه؟؟؟

شیمیست
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۴۳ ق٫ظ

سلام بعد از هم ترازی باید بیشتر از ۱۵.۲۳ بشه. بله شما اگه بقیه شرایط رو دارین میتونید بفرستین. توکل بر خدا. موفق باشین

سحر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  شیمیست

mersi

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۵ ب٫ظ

نخیر دوست عزیز معدل ۱۶ رو همتراز میکنند و میگن ۱۵.۲۳ به بالا نه این که شما معدلتون رو همتراز کنید.اما با شرط معدل۱۵.۲۳ به بالا هم شما شرایطش رو دارید.
موفق باشید

F-روانشناسی تربیتی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

بچه ها من دانشجوی خود دانشگاه تبریزم هر جور حساب می کنم ۷۰ نمیشم از جدولها به نظرتون مدارکم رو بفرستم؟ من نفر اول کلاسمونم امکان داره به ۷۰ نرسه ولی بردارن؟
مرسی اگه جواب بدین

سحر
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۰:۲۱ ق٫ظ

آره

سلام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۲ ق٫ظ

بفرست آخرش یه تجربه واست میشه

سیما
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

شرایط اولیه ای که گذاشتن خیلی خوبه. یعنی هیچ دانشگاهی رو نذاشتن کنار و صرفا یه ضریب برای معدلشون اعمال کردن. یعنی این فرصت به دانشجوهای بالای هر دانشگاهی داده شده

ولی از کدوم رشته ها می گیرن؟

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

چرا اگه مدرک ارشدت غیر دانشگاه دولتی باشه توی استعداد ردت می کنن و اصلا نمیزران مصاحبه بری

نسیم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

الان که نگفته فقط دولتی ؟؟/

نسیم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

بدیهی است حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای -بدون اعمال ضریب همترازی ۱۷ (بدون نمره پایان نامه) می باشد.

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

بله به نظر من هم نسیم خانم درست میگن آزاد ارشد هم میتونه شرکت کنه.

سارا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

دوست عزیز تو صفحه اول سایت دانشگاه تبریز اطلاعیه مربوط به استعداد درخشان رو باز کنین داخل خبر (تو بخش تذکرات) لینک مربوط به رشته ها هست…
موفق باشین

سیما
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

کدوم رشته ها؟

مهندس مکانیک
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

دوستان اتفاقا این از همه دانشگاهها بهتره.
تازه دانشگاههای دیگه کلا دانشجویان آزاد و پیام نور و… رو قبول نمیکنن که اینجا میکنه.
کجاش ناعادلانست؟از مشهد ؟شیراز؟صنعتی اصفهان؟یا حتی دانشگاههای درجه دومی مثل ارومیه؟!!!

سحر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

اره من با ازمونم تبریز اووردم ولی به خاطره رزومه مصاحبه نرفتم

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

کارشناسی با مدرک هر دانشگاهی میشه اما ارشد فقط باید از دانشگاه دولتی باشه

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

خیر :
بدیهی است حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای فارغ التحصیلان
کلیه
دانشگاهها بدون اعمال ضریب همترازی ۱۷ (بدون نمره پایان نامه) می باشد.

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

بیشتر دانشگاه ها که فراخونشون رو بررسی کردم مطابق آیین نامه وزرات علوم، مدرک دانشگاهی هر دانشگاهی رو قبول می کنن اونم با معدل ۱۶
فقط دانشگاه تربیت مدرس یه سری محدودیت ها گذاشته
تبریز با شرط همترازی منصفانه رفتار نکرده کاش این شرط رو برای مدرک ارشد میذاشت

Reza
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

دوستان یکی محبت کنه هم فکری بده و جواب سوال من رو در مورد مدارک زبان که پایینتر نوشتم بده. منتظرم
ممنون

سحر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Reza

اکثرا زمان تحصیل در دکترا مدرک زبان میگیرند

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Reza

عزیزم ارائه مدرک زبان تا قبل از آزمون جامع دکتری لازم نیست اما اگه مدرک زبان الان دارید می تونید ارائه بدین توی مصاحبه این مدرک زبان میتونه UTET نیز باشه. UTET همان مدرک زبان عمومی دانشگاه تبریز که هرزگاهی برگزار میشه

سحر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۱۰ ب٫ظ

مقاله باید از پایان نامه داشته باشیم؟

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بله حداقل یک مقاله علمی پژوهشی باید از پایان نامه داشته باشیم

سحر
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

اینجور که هفتاد نمره نمی گیریم

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

بله قطعا با دو سه مقاله قبول شدن میسر میشه اونم اگه هیت مصاحبه کننده به خاطر پاسخگویی به سوالات سی بدن

سارا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

ظاهرا داشتن دو مقاله علمی پژوهشی از الزامات هست

نسیم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۸:۴۹ ب٫ظ

مدرک زبان الان میخواد؟

Reza
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

سلام
نه. تا قبل از آزمون جامع دکتری باید ارائه داد.
ولی داشتنش امتیاز است.

دکتری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۵۹ ب٫ظ

دوستان زنگ بزنین دانشگاه تبریز اعتراض کنید به معدل کارشناسی. شاید اصلاحیه بدن.

Reza
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۲۲ ب٫ظ

بچه ها یک چیز دیگه:
من یکی از اساتیدم میگفت در دوره دکتراشون دو نفر از بچه ها را در سال سوم دکتراشون که با این سهمیه استعداد درخشان اومده بودن، عذرشونو خواستن.
گفته بودن که ما بررسی کردیم شرایط لازمه را ندارید!
یک نکته: مگه همون موقه ارسال مدارک بررسی نمیشه مدارکمون؟
اینه که استاد ما کلا با این نحوه دکتری رفتن مخالفه. میگن آدم رو هواست… ممکنه عذرشو بخواهند.
اما امیدوارم برای دوستانم و خودم همچین مساله ای در صورت پذیرش پیش نیاد.

سارا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Reza

دوست عزیز دانشگاه تبریز رو دانشجویان استعداد درخشان خیلی حساس هست و به قولی میخواد دانشجویانی که به این طریق وارد دکتری میشن یه سر و گردن بالاتر از دیگران باشن (یعنی تو دکتری باز هم جز نفرات برتر کلاس باشن)، نمیشه به کل گروهها تعمیم داد ولی من خیلی این حرفها رو از طرف اساتید شنیدم و نباید تو دوقشون بخوره که یکی از طریق استعداد بیاد ولی ضعیف عمل کنه!

Reza
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام
ممنون از پاسختان آقا مهدی
بچه ها من الان ترم ۴ ارشدم.
به نظر شما من مدرک زبان ام سی اچ ای بگیرم، بعد سال دیگه در فراخوان شرکت کنم؟یا همین امسال شرکت کنم؟
من شنیدم دوره دکتری خیلی درس هست. گفتم نکنه نتونم این مدرک زبانو با توجه به فشرده بودن کارها بگیرم.
یا به نظر دوستان شرکت کنم؟ چون ممکنه شرایط سال دیگه کلا تغییر کنه؟
از دوستان خوبم ممنونم

سلام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۶:۴۰ ب٫ظ

به نظرم درسته اگه اعتراض به مصوبه دانشگاه زیاد بشه یا درخواست کنندگان زیادی براساس شرط معدل کارشناسی از حضور در مصاحبه محروم بشن امکان اصلاح فراخوان وجود داره

معدل
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۶:۳۵ ب٫ظ

لازمه که همترازی معدل کارشناسی برداشته بشه واقعا ناعادلانه… تربیت مدرس و علامه که شرایط سخت خودشون رو اصلاح کردن امیدوارم که دانشگاه تبریز هم این کار رو بکنه

یه دانشجو
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  معدل

دوست گرامی مخالف نظر شما هستم
احتمالا شما یه دانشگاه سطح پایین بودی که اینطور ناراحت شدی.
بر همگان واضح است که معدل دانشجویان دانشگاههای برتر خیلی پایین تر از دانشگاههای پولی است
حتی به نظرم باید برای عادلانه تر معدل ضرایب به این صورت اصلاح گردد
۱/۱
۱/۰
۰/۸

Reza
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام
من دانشجوی ترم ۴ ارشدم.
اگر امسال در فراخوان استعداد درخشان شرکت کنم و قبول نشوم( فقط یک مقاله همایشی دارم. مدرک زبان ندارم) سال بعد هم میشود شرکت کرد؟
یا فقط یکبار از این سهمیه میشه استفاده کرد؟
منظورم اینه که امسال اگر رد شدم سال بعد میتونم دوباره شرکت کنم؟

اگر دوستان اطلاعی در این موضوع دارند کمک کنند.
سپاسگزارم

مهدی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Reza

با سلام. بنده یکبار از جناب دکتر نوه ابراهیم پرسیده بودم گفتن عملا ۳ بار مجاز به استفاده هستین

یه دانشجو
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۷:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Reza

تا دوسال از تاریخ فارغ التحصیلی بگذره میتونین شرکت کنین

سارا
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Reza

دوست عزیز من پارسال رد شدم و امسال دوباره شرکت خواهم کرد انشالله!! منعی نیست

ستایش
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ب٫ظ

رشته ها چیه؟ حقوق عمومی داره

دکتری
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ب٫ظ

من امروز زنگ زدم دانشگاه تبریز. گفتن که حتما باید شرط معدل کارشناسی رو داشته باشی. وگرنه نمیتونی ثبت نام کنی. به خاطر چند صدم معدل نمیتونم شرکت کنم. تراز بندیشون ناعادلانه ست.

لیلا
خرداد ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

منم خیلی جاها به خاطر چند صدم نتونستم شرکت کنم اما تبریز میتونم
به نظرم بخشی از معدل کارسناسی شانس هست واقعا
شانس آدم بگیره به شرایط اون دانشگاه نزدیک باشی…

سوسن
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۵۰ ب٫ظ

دانشجویان آزاد هم میتونن ثبت نام کنن؟

نسیم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

اره

مهسا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

تو شرایط که منعی براش نذاشتن، ولی باز هم با دانشگاه تماس بگیرید برای اطمینان

مهندس مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

بله با شرط معدل کارشناسی بالاتر از ۱۷.۷۷

نسیم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۲ ب٫ظ

بچه ها معدل تراز شده رو چطوری حساب می کنند؟

مهسا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  نسیم

الف) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاههای تبریز، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، صنعتی امیر کبیر، صنعتی شریف و صنعتی اصفهان به اتمام سانده اند با لحاظ ضریب همترازی ۰۵/۱ ، معادل ۲۳/۱۵ می باشد.
یعنی اگه از اینجاها مدرک گرفتید، معدلتون باید بالاتر از ۱۵/۲۳ باشه!
ب) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کاشناسی خود را در دانشگاههای دولتی مراکز استان به اتمام رسانده اند با اعمال ضریب همترازی ۱ ، معادل ۱۶ می باشد.
یعنی اگه از اینجاها مدرک گرفتید، معدلتون باید بالای ۱۶ باشه!

ج) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاهها ی دولتی و پیام نور به اتمام رسانده اندبا اعمال ضریب همترازی ۹۵/۰ ، معادل ۸۴/۱۶ می باشد.
یعنی اگه از اینجاها مدرک گرفتید، معدلتون باید بالاتر از ۱۶/۸۴ باشه!

د) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاهها اعم از آزاد اسلامی و غیر انتفاعی و پردیس های مختلف مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتمام رسانده اند با اعمال ضریب همترازی ۹/۰ ، معادل ۷۷/۱۷می باشد.
یعنی اگه از اینجاها مدرک گرفتید، معدلتون باید بالاتر از ۱۷/۷۷ باشه!

پریسا . ب
خرداد ۱۸, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ

۱۶/۸۴ :(

یه دانشجو
خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ ۶:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا . ب

بله شما باید شط معدل را داشته باشین