برگزاری آزمون دکتری طلاب خواهران در روز جمعه 8 خرداد ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از برگزاری آزمون کتبی ورودی مقطع سطح چهار (دکترا)‌ حوزه‌های علمیه خواهران در روز جمعه 8 خرداد ماه 94 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد احمدی افزود: این آزمون روز جمعه هشتم خرداد به صورت همزمان در چهار مرکز آزمون در شهرهای قم، تهران، اصفهان و یزد برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را ۴۰۰ نفر ذکر کرد و ادامه داد: این شرکت‌کنندگان در رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی پذیرش می‌شوند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، ادامه داد: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ خواهند داد.

وی مراحل پذیرش طلاب در مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را شامل آزمون کتبی و مصاحبه علمی دانست و یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی این مقطع در روز دهم تیرماه اعلام خواهد شد و مصاحبه‌های علمی از ۲۴ مرداد آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را ۲۰ شهریور ماه ذکر کرد و ادامه داد: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده شاهد اجرای دومین دوره تحصیلی مقطع سطح چهار در حوزه‌های علمیه خواهران خواهیم بود، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲ نفر در مقطع تحصیلی سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران در حال تحصیل هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: تنها دارندگان مدرک تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران مجاز به شرکت در این آزمون هستند