برگزاری نود و هشتمین دوره آزمون تولیمو در روز پنج شنبه 25 تیر ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت  شرکت در جلسه  نود و هشتمین دوره  آزمون زبان انگلیسی پیشرفته،  از روز سه شنبه 23  تیرماه 1394 منتشر خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست ، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه کوتاه خود را درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo) به شرح ذیل مطرح کرد :

 بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته می‌رساند: 

1- نود و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 94/4/25 منحصراً در تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 94/4/23 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی درکارت ورودی خودداشته باشند می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 94/4/24 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند. 

2- آدرس باجه رفع نقص کارت:

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران: ‌تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان¬های 15 و 16.

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سئوالات در این باره از این تاریخ لغایت 25/4/94 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سئوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و یا با شماره تلفن¬های 88923595 الی 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزمون تولیمو
تیر ۳۰, ۱۳۹۴ ۸:۵۸ ب٫ظ

ممنون از اطلاع رسانی همیشگیتون
در مورد آزمون می بایست گفت سوالات نسبت به آزمون گذشته بسیار سنگین تر انتخاب شده بود …
باید رو گرامر بسیار مسلط می بودیم