برگزاری صد و یکمین دوره آزمون تولیمو در شهر زنجان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 ثبت نام صد و یکمین دوره آزمون زبان تولیمو آغاز و شهر زنجان به فهرست حوزه های امتحانی  این آزمون اضافه  گردید.

به گزارش پی اچ دی تست ؛ سازمان سنجس آموزش کشور طی اطلاعیه ای از اضافه شدن حوزه های برگزاری آزمون تولیمو خبر داد . در این اطلاعیه آمده است : بنا بر اعلام مرکز المپیاد علمی ـ دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور، علاوه بر حوزه‌های برگزاری آزمون تولیمو، برای نخستین بار این آزمون در شهر زنجان نیز برگزار می‌شود.
دکتر بهروز کاوه ئی رئیس مرکز المپیاد علمی ـ دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به منظور رفاه حال داوطلبان ، برای نخستین بار حوزه امتحانی شهر زنجان نیز به حوزه‌های امتحانی آزمون تولیمو اضافه شده است و در روز پنج شنبه 23 مهرماه،علاوه بر حوزه‌های برگزاری تولیمو برای نخستین بار آزمون تولیمو در شهر زنجان نیز برگزار می‌شود.
متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
گفتنی است که ثبت‌نام در این آزمون که صد و یکمین دوره آزمون تولیمو است ، از روز پنج شنبه (22 مرداد ماه) آغاز شده است. پیش از این، آزمون تولیمو در یازده حوزه امتحانی برگزار می گردیدکه با افزوده شدن حوزه شهر زنجان، تعداد حوزه‌های برگزاری این آزمون به 12 حوزه رسید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها