ظرفیت پذیرش بدون آزمون داوطلبان استعداد درخشان در مقاطع بالاتر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم از صدور ابلاغیه ای در رابطه با نحوه پذیرش نخبگان بدون آزمون در دانشگاه های تیپ یک و  تیپ دو خبر داد.

به گزارش خبر گزاری مهر دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان گفت: امسال به دانشگاهها ابلاغ کرده ایم که در دانشگاه های تپ یک ۲۰ درصد نخبگان بصورت  بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرش شوند. همچنین در دانشگاه های تیپ دو  ۱۰ درصد دانشجویان نخبه به صورت بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرش شوند.

همچنین معاون آموزشی وزیر علوم نیز در این زمینه گفت: طی یکی دو روز آینده به دانشگاه ها بخشنامه ای ارسال می شود که این بخشنامه به آنها اجازه می دهد، دانشگاه ها علاوه بر ظرفیت ۲۰ و ۱۰ درصدی که برای پذیرش دانشجویان نخبه بدون آزمون در مقاطع بالاتر برخوردارند، بتوانند دانشجویان نخبه ای که در سطح ملی نیز معرفی می شوند را بدون آزمون در مقاطع بالاتر پذیرش کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

127 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام خدمت همه بچه ها.
بچه ها ترو خدا همتون به دکتر نوه ابراهیم ایمیل بزنید و بخواید امتیاز ۷۰ رو کم کنه حداکثر تا ۶۰. من چند تا دانشگاه رفتم مصاحبه تو رشته ما هیچ کس نتونسته امتیاز ۷۰ بگیره و هیچ کس پذیرفته نشده. این امتیاز اصلا عادلانه نیست. لطفا شما هم اعتراض کنید تا همین امسال قانونش رو عوض کنند و روی نتایج تجدید نظر بشه.

سارا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان
بچه ها میشه در مورد دانشگاه ارومیه به سنجش شکایت کنیم؟این دانشگاه سال ۹۲ در زمینه استعداد درخشان تخلف داشت

مهسا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سال ۹۲؟ چطور میخواید اثبات کنید؟

مهسا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ضمن این که برای سال ۹۲، آیین نامه اجباری نبوده!

الی
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۵۱ ق٫ظ

سلام، بچه ها به خدا این آیین نامه خیلی طلمه در حق ما…من یکی از دانشگاه های تهران برای مصاحبه رفتم سه تا از اساتید مصاحبه کننده نمره ۷۰ و یکی از اساتید به خاطر لج و لجبازی نمره ۶۲ به من دادند و میانگین آن ها شد ۶۸. حالا که دانشگاه زنگ زدم میگن که نمره ی ۷۰ رو نیاوردی و قبول نیستی. به نظر شما من باید چی کار کنم؟

---
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام به همه
کسی مثل من منتظر اعلام نتایج استعدادهای درخشان اصفهان هست؟
نتایج اعلام شده من خبر ندارم یا هنوز نه؟
لطفأ اگه کسی اطلاع داره خبر بده
ممنون

سوال
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۵:۳۳ ق٫ظ

سلام. میدونید دانشجویان استعداد درخشان چه سهمیه هایی در دانشگاه دارند؟؟

مهدی
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوال

هر دانشگاهی فرق می کنه. بهتره از استعداد درخشان دانشگاهتون سوال کنید.

مهسا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  سوال

سلام
سهمیه خاصی ندارن. بعضی دانشگاه ها سهمیه پرینت و کپی و …!

فرشته
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۰:۳۶ ق٫ظ

با سلام
من امسال چهار تا دانشگاه رفتم برای مصاحبه بدون آزمون با وجود داشتن ۳ تا مقاله علمی پژوهشی لاتین- ۲ تا مقاله همایشی بین المللی و ۲ تا مقاله همایشی ملی- شاگرد اول با معدل ۱۹.۳۹ و سایر موارد اما در هیچ کدوم از دانشگاه ها قبول نشدم نه فقط من بلکه هر کسی هم که اومده بود قبول نشد و گفتن که حد نصاب رو کسب نکردید. واقعا این چه جوره شه یعنی اینهمه رفتن واس مصاحبه یکیشونم حد نصاب رو کسب نکرده…بخدا از کنکور میرفتیم راحت تر قبول میشدیم…..

تاسف
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرشته

سلام دوست عزیز
بنده ۵مقاله ای اس ای ۱ علمی پژوهشی ۱ علمی ترویجی ۱۷همایش ملی ۲ همایش بین المللی اختراع درحال ثبت و مقام از جشنواره های استانی و…… و رتبه ۱ به من گفتن قبول نشدی….. امتیازم رسیده ولی فرد دیگه ای رو ظاهرا دارند میگرن. این انصافه ایا………

خواهشا هر کی اطلاعات موثق داره جواب بده
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

بچه ها مدارک بدون کنکور رو سنجش هم بررسی میکنه؟ دانشگاه فقط اسامی میفرسته یا اسامی همراه با امتیازها؟ اگه دانشگاهی بخواد میتونه بدون اینکه امتیاز دانشجو به ۷۰ برسه اسمش رو بفرسته؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
دانشگاه فقط اسامی رو در پرتال سنجش ثبت میکنه. من از خود سنجش پیگیری کردم.

رها
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

؟ اگه دانشگاهی بخواد میتونه بدون اینکه امتیاز دانشجو به ۷۰ برسه اسمش رو بفرسته؟

پاسخ سوال دوست عزیز ناقص ماند؟

مهسا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  رها

بله میتونه. چون سنجش مدرکی از دانشگاه ها نمیخواد.

رها
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سوال دیگه اینکه این اسامی که میفرستن شامل همه افراد مصاحبه شده به ترتیب الویت هستش یا فقط افرادی که بالای ۷۰ اوردن رو در پرتال ثبت میکنند
برای مثال ۷ نفر مصاحبه شدند ۳نفر بالای ۷۰ مابقی زیر ۷۰
ایا اسامی هر ۷نفر رو به ترتیب الویت وارد پرتال می کنند؟
ممنون میشم این سواله من رو هم جواب بدید خیلی مهمه

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۴۷ ب٫ظ

سلام
بچه ها خود گروه میگه که ما براساس آیین نامه ارتقا بهت نمره دادیم.اگر اصلاحیه خورده ما اطلاعی نداشتیم….برو استعداد درخشان اعتراض کن تا پرونده ها رو دوباره بررسی کنیم…..
گرفتار شدیم.به نظرتون اونا قبول می کنن؟؟؟؟؟؟؟
خودشون میگن اشتباه شده….

حسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من هم همین مشکل رو دارم.. حتی مدیر گروه گفته ما تازه متوجه شدیم!!

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوستان چرا فکر میکنید اگه طبق آیین نامه ارتقا ندن، امتیاز بیشتری میدن بهتون؟! آیین نامه بدون آزمون گفته هر مقاله علمی پژوهشی مرتبط با پایان نامه تا ۷ امتیاز، ینی میتونه از صفر تا ۷ باشه!! حالا مبناش چی ه؟! هر چی اساتید دلشون بخواد! و احتمالا اساتید هم مبنا رو میذارن همون آیین نامه ارتقا! چون چیز دیگه ای وجود نداره! مگه این که …!!

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مهسا خانوم به یکی از مقالات آس اس آی من از ۷ دادن ۱.خود مدیر گروه گفت ظلم شد به شما…….حداقل اینطوری ۴ امتیاز میاد رو امتیازم….یا نه…؟؟؟؟؟؟بالاخره مجبوریم اعتراض کنیم.

aaa
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقایان و خانم ها اعتراض کنید
بنده معترض شدم و جواب گرفتم نه تنها پرونده خودم بلکه پرونده سایرین نیز مورد بررسی مجدد قرار گرفت

محمد
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  aaa

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست عزیز خبر خوبی دادی…..به استعداد درخشان؟؟؟آخه الان زمانی تا اعلام نتایج نمونده….قبول می کنن تو این زمان کم؟؟؟؟؟؟؟

رها
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  aaa

سلام
چه زمانی معترض شدید؟ و از کجا مطلع نتیجه شدید که به این سرعت برای اعتراض اقدام کردید؟ چرا که بیشتر دانشگاه ها طی یه ماه گذشته اسامی نهایی رو دارند اعلام میکنند شما قبل از اعلام اسامی اعتراض کردید یا قلا از آن؟؟؟؟ لطفا راهنماییکنید تا ماهم استفاده کنیم

متین
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  aaa

به کجا اعتراض کنیم؟؟؟ شما توی یه پیج دیگه هم یه سری صحبت کردید و دیگه خبری از شما نشد

متین
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من با نظر مهسا خانم کاملا موافقم

شیمیست
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۱۵ ب٫ظ

در جواب farmer
دقیقا نمره زیاد در طول دوران تحصیل به شناخت استاد از دانشجو برمی گرده و اگه از دوره کارشناسی بشناسه دانشجو رو قطعا نمره بیشتر همیشه به ایشون تعلق داره و پایان نامه با هر استادی بگیری استادای دیگه نمره کمتر رو به شما اختصاص میدن اصلا نمره ملاک هوش برتر نیس درک و فهم عمقی مطالب و به کارگیری عملی علم فراگرفته شده مهمه.استادای بزرگ دانشگاهای برتر دنیا اندازه دانشجوی ایرانی که هنوز ازعلمش به صورت عملی بلد نیس استفاده کنه مقاله ندارن!!!!!!!انکار نکنیم سیستم اموزشی مشکل دار را

م
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیست

دوست عزیز هیچوقت کلی صحبت نکنین من کارشناسیم رو یه دانشگاه متفاوت از ارشدم خوندم تو دوره ارشد نفر اول شدم چون واقعا همیشه خوب میخوندم هستن کسایی که تو طول ۴ ترم واقعا خوب میخونن و معدل بالایی میارن حالا انصاف نیس تفاوتشون با اونایی که شب امتحان برا ۱۲-۱۳ می خوندن و فقط قبول می شدن دیده نشه

بهادر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  م

شما خوشبختانه سخت کوش بوده اید دوست عزیز. ایا واقعا همه با این سخت کوشی نمره گرفته اند؟

شیمیست
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۰۶ ب٫ظ

در جواب arkin
حالا ده نفر مث شما دلیل نمیشه بی عدالتی رو انکار کنین وقتی کسی که رتبه اش پنجاه تا بیشتر ازمنه و روزمه اش مث من پذیرش میشه که اکثرا همین منوال در همه دانشگاهاست پس اعتراض حق همه هست کسی که رتبه پایینتری در کنکور داره توش و فهم عمقی مطالبش مطمئنا بهتره و مث مصاحبه شانسی نیس

arkin
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیمیست

آیا این شخصی که به دلیل فهم عمقی مطالب تونسته رتبه پایین بیاره نمیتونسته تو دانشگاه معدل خوب بیاره؟ آیا همه اساتید باهاش مشکل داشتن؟ به نظر یه کم غیرمنطقی نمیاد؟ من آدم میشناسم معدل ارشدش به زور از ۱۵ بالا بود، اما همین آدم با مهارت رو تست و دو سه ماه مطالعه تونست رتبه دو رقمی بیاره. بعدش هم تو مصاحبه رد شد! مصاحبه واقعا شانسیه به نظر شما؟!!!

چکاوک :)
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

آقا پیام دانشجوی دکتزی سراسری میتونه تو فراخوان دانشگاه آزاد هم شرکت کنه؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  چکاوک :)

گویا آقا پیام نیستن.
بله میتونید.

arkin`
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۲ ب٫ظ

من امسال استعداد درخشان امیرکبیر دکتری قبول شدم. معدل لیسانسم نزدیک به ۱ و معدل فوقم بالاتر از ۱۹ بود. دو تا isi داشتم، یه دونه کنفرانس، یه دونه هم علمی پژوهشی. تافل با نمره ۹۸ از ۱۲۰ هم داشتم. این چه بحث ای که اساتید نمره صادقانه نمیدن؟ اگه اینجور باشه که اعتبار همه دانشگاه ها و مدارک زیر سئوال میره که! اونهایی که این حرف رو میزنن همونهایی هستن که دوران دانشجوییشون به خوشی میگذره و انتظار دارن با دو ماه تست زدن واسه کنکور وارد دکترا بشن! در ضمن مصاحبه رو واسه چی گذاشتن؟ اگه کسی تقلب کرده باشه تو مصاحبه هم میتونه تقلب کنه؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  arkin`

دوست عزیز، روا نیست این طور قضاوت کنید. واقعا کسب رتبه در کنکور دکتری با ۲ ماه تست زدن حاصل میشه؟؟!

شیمی الی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دقیقا حرفتو با طلا نوشت
لایک

دنیا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چقد غرور. ۲ ماه تست؟

arkin
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دوست عزیز اگر اینجور قضاتی درست نیست، قطعا این قضاوت هم صحیح نیست که بگیم دانشجوهای استعداد درخشان هم صرف ذهنیت خوب استاد نمره بالا میگیرن!

مهسا
مرداد ۳۱, ۱۳۹۴ ۷:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  arkin

صددرصد!

بهادر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۶:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  arkin`

مطمئنم اگه خود شما با دو ماه تست زدن رتبه می اوردید کنکور می دادید.

رضا
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  arkin`

عزیز برادر چرا مغلطه میکنی من خودم هم شرایط استعداد رو داشتم هم کنکور قبول شدم و حق با دوستان واقعا تو استعداد درخشان حق کشی میشه من دوسال حقمو خوردم رفتم کنکور دادم قبول شدم و با دوماه خوندن نیس عزیز همین هایی که میگی به خوشی گذروندن پس نباید چیزی هم از درسا بدونن پس چطور قبول میشن وقتی میدونن که لازم نیس زیاد سخت بگیری وقتی اوضاع کارو میدونن چرا دوران دانشجویی رو بد کنن شما دو تا مقاله داشتی من واسه استعداد درخشان ۸ مقاله داشتم اما مث اب خوردن حقمو خوردن یه اب هم روش و در ضمن مگه تو مصاحبه چکار میکنن چی میپرسن که اونای دیگه نمی تونن ج بدن که شما ج میدین

arkin
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دوست عزیز، همه جای دنیا مشخصه که سوال های چهار جوابی کاملا روندش با سوالات تشریحی فرق داره! مهمترین مزیت سوالات چهار جوابی اینه که جواب یکی از اون چهارتاست! حرف من مغلطه است؟ خود شما تایید میکنید که چرا اون افراد باید دوران دانشجویی را بد کنن واسه خودشون! در واقع خودتون تایید میکنین که اغلب افراد دوران دانشجویی رو به خوشی میگذرونن و از کنکور وارد دکترا میشن! خوب نباید هیچ فرقی باشه بین کسی که دو سال از عمرش رو پای کتاب بوده با کسی که همون سالها رو با گیم و تفریح و خوشگذرونی کذرونده؟ آیا هیچ فرقی در درک و معلومات کسی که چهار ترم مداوم درس میخونه با کسی که نهایتا چهار ماه تست های دکترا رو میخونه؟ غیر از اینه که تست های دکترا از یک سری منابع محدود مطرح میشن و مهارت پیدا کردن خیلی راحت تره تا در طول ترم درس بخونی. اگه قرار بود همه تو مصاحبه به یک شکل جواب بدن، پس مصاحبه کلا چه معنی داره؟؟؟؟؟؟ قطعا بعضی ها تو مصاحبه کارهایی میکنن و جواب هایی دارن که بقیه ندارن!

آینده و امید
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۴:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  arkin`

سلام
میشه بفرمایید چه رشته ای بودید با این رزومه پذیرش شدید؟
چرا که بنده با رزومه زیر بهم گفتن قبول نشدی بالای ۷۰ شدم ولی یک نفر دیگه رو میگن بیشتر شده

بنده ۵مقاله ای اس ای ۱ علمی پژوهشی ۱ علمی ترویجی ۱۷همایش ملی ۲ همایش بین المللی اختراع درحال ثبت و مقام از جشنواره های استانی و…… و رتبه ۱ در کارشناسی و ارشد معدل ۱۹ و ۱۸.۹۰
ممنون میشم بفرمایید متقاضی چه رشته ای بودید تا سایر دوستان هم استفاده کنند

arkin
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آینده و امید

عزیز من چرا همه با قبول نشدن باید عالم و آدم را به حق خوری متهم کنن؟ والا من اگه قبول هم نشده بودم نمی اومدم بگم اینجا حقمو خوردن و فلان و بسان! آخه چرا باید حق شما رو بخورن؟ عزیز من، بنده هیچ کدوم از اساتید دانشگاه امیرکبیر رو نمیشناختم. حتی سر مصاحبه اسمشون رو هم نمیدونستم! واقعا اگه این رزومه ای که شما بهش اشاره میکنین همین باشه، که واقعا عالیه. بهتر نیست به جای متهم کردن بقیه، وقتتون رو بزارین که از این رزومه درخشانتون استفاده بهتری کنین؟؟؟

ارزو
شهریور ۱, ۱۳۹۴ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  arkin`

من هم با شما موافقم

ok
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

یکی بهم بگه لطفا،جواب استعداد درخشان خوارزمی کی قراره بیاد خیلی نگرانم.

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ok

متأسفانه هیچ کس نمیدونه این رو دوست عزیز.

محسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

آقا محسن عزیز که میگی ۵ مقاله علمی پژوهشی و… داری
برای استفاده از استعداد درخشان باید طبق جدول داده شده امتیاز لازم رو کسب کنی

کسب این امتیازات به این سادگی نیس که هر کسی رو بتونن پذیرش کنن

الهه
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
تحت چه شرایطی این امتیاز کسب میشه لطفا توضیح بدین

الهه
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

یکی جواب منو بده

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

الهه جان از منوی سمت راست برو صفحه پذیرش دکتری بدون آزمون، آیین نامه و نحوه امتیازبندی رو ببین.

دانشجو
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

ای بابا! استعدا درخشان برای اینه که دانشجو های خودشون رو بگیرند.

محسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

نه اتفا قا توی این طرح نمیتونن دانشجوی خودشون رو بگیرن
چون کسب امتیازات لازم به این سادگی نیس

دانشجو
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

اگه یه دانشجو از خودشون باشه مطمئن باشید که همون قبوله. حتی اگه شما رزومه بهتری داشته باشید.
این مساله رو دیدم که می گم.

مهساااااا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

اصلا اینجوری نیس
من شاگرد اول امیرکبیر بودم و جواب مقاله ام نیومده بود، رد ام کردن با اینکه بقیه امتیازات رو داشتم
خانم مسئولم خیلی راحت بهم گفت واسه ما بین امیرکبیر و … که مقاله دارن اون ….. انتخاب میشه

mechanic
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهساااااا

بابا شاید در مورد شما اینطور اجراکردند و اعمال سلیقشون برا رشته های دیگه انجام شده و…

متین
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام. دقیقا با دانشجو موافقم. در عین اینکه امتیازبندی مشخص دارن، اما به راحتی با بالا پایین کردن امتیاز مصاحبه و امتیاز مقالات، نتایج رو هم میشه جابجا کرد!!! قبلا با یه توضیح واسه بعضی دوستان عرض کردم

دانشجو
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

اتفاقا به سادگیه

حسین
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام.
من با ۵ تا مقاله علمی پزوهشی و یک آی ای آی و طرح پژوهشی و نامه از بنیاد ملی نخبگان قبولم نکردن. اونم دانشگاه ارومیه. گفتن که هیچکس امتیاز لازم کسب نکرده هیچکس. کنکور میدی دقیقه ۹۰ منابعا عوض میشه و اساتید گرامی لطف می کنن و امید جوونا را ناامید می کنن.

هادی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

کی بهتون اطلاع داد قبول نشدین

کامران
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

یکی بگه دانشگاه ارومیه چه خبره. با ۳ مقاله علمی پژوهشی و چن تا سخنرانی و …. بعد چن هفته زنگ زدم میگم چرا دعوت نکردین واسه مصاحبه میگه کسی امتیاز لازمو کسب نکرده. یعنی چی این حرف!!!!!! مگه واسه مصاحبه هم باید امتیاز کسب کرد؟؟؟ هر فردی که مدارکو میفرسته حتما شرایط لازمو داره که بره مصاحبه.

مهساااااا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

مگه هرکی به هرکی که هرکی مدارک میفرسته لابد شرایطو داره…
از اون حرفا بود:D

محمد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۰۵ ق٫ظ

سلام. کسی میدونه نتایج کلی استعداد درخشانو کی و در کجا اعلام میکنن؟؟؟؟؟

هادی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

محمد آیین نامه ارتقا چیه کجاست/

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
در سایت دانشگاه ها اعلام میشه فقط. اعلام نتایج کلی وجود نداره.

حسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۶:۱۱ ق٫ظ

دانشگاه تهران متاسفانه خیلی دیر از اصلاحیه استعداد درخشان باخبر شدند و اساتید با توجه به بخشنامه قبلی عمل کرده اند و نمره داده اند . بخاطر همین اساسا سهمیه استعداد درخشان را از دست داده اند و کسی قبول نشده ….
چجوری میشه اعتراض کرد؟؟؟

هادی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

اصلاحیه جدید استعداد درخشان رو میدونید تو رو خدا اینجا بذاررید من هر چقدر گشتم پیداش نکردم

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

تشریف ببرید صفحه دکتری بدون آزمون (منوی سمت راست) همین سایت، اونجا هستش

هادی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

آقا حسن اصلاحیه بدون آزمون سازمان سنجش چیه؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

به نظر من که صحت نداره!!! یعنی چی دیر خبردار شدند؟! آیین نامه ای که اون همه سروصدا کرد، بعد دانشگاه تهران به اون بزرگی بی خبر مونده؟! یعنی سر مصاحبه از شما مدرک زبان msrt با نمره ۷۰ خواستن؟!

حسن
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۹ ق٫ظ

دوستان استعداد درخشان دانشگاه تهران کی جواب میده؟
من با اینکه رتبه داشتم ولی از طریق استعداد درخشان اقدام کردم.
الآن جوابها اومده ولی من سرگردون شدم دانشگاه تهران هم که تعطیلند کلا

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

سال گذشته نیمه های شهریور اعلام کرد فکر کنم!

محمد
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

من جزوه کسایی هستم که میخواستم از طریق استعداد درخشان وارد دکتری بشم.استادای من طبق آیین نامه ارتقا به من نمره دادن….آیا اون اصلاحیه که بعد سازمان سنجش گذاشته و دیگر اشاره ای به آیین نامه ارتقا نشده،من میتونم به نمره دهی اعتراض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟چگونه؟؟؟؟؟؟؟و از چه طریق؟؟؟؟؟تورو خدا کمکم کنید.بد جور نیاز دارم

احسان
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اون آئین نامه رو بعضی دانشگاه اعمال کردن و بعضی دانشگاه ها خبر، مثلا دانشگاه مدرس اعمال نکرد و به معترضین که خود من یکی از اون ها بودم جواب رد دادن. ظاهرا وزارت علوم دست دانشگاه ها رو در این مورد باز گذاشته. اگر دانشگاه شما اعمال کردن که باید از طریق خود دانشگاه(گروه- آموزش- دفتر استعداد درخشان یا هرجا که مسئولشه) اعتراض کنید. چون استعداد درخشان هیچ ربطی به سنجش نداره و صرفا دانشگاه اون رو به سنجش معرفی میکنه

هادی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اصلاحیه بدون آزمون سازمان سنجش چیه؟

الف
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام
نتایج سنجش هم اعلام شد و من پذیرفته شدم. اما چون علمو صنعت بدون ازمون قبول شدم (تماس گرفتم) میخوام برم اونجا.
مشکل اینجاس ک تاریخ ثبت نام شنبه تا دوشنبه هست و از طرفی نتایج علمو صنعت هنوز اعلام نشده. حالا بایستی چکار کنم؟
چرا علموصنعت اعلام نمیکنه؟
کسی تماس نگرفته؟ کسی اطلاعی راجب زمان اعلام نتایج نداره؟
خ نگرانم لطفا جواب بدین

م.شیمی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  الف

شما که نگران محروم شدن از کنکور سال آینده نیستید،‌ بالاخره یکی از این دو گزینه رو امسال انتخاب خواهید کرد. از طرفی قرار هم نیست که شهریه‌ی خاصی موقع ثبت نام بپردازید،‌ پس بهتره که ریسک نکنید و ثبت نام هفته‌ی آینده رو انجام بدید. حداکثر بعد از اعلام نتایج رسمی علم و صنعت از دانشگاه اول انصراف می دید و ظرفیت باقی مانده میرسه برای تکمیل ظرفیت.

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  الف

برید در جایی که قبول شدید، ثبت نام کنید. بعد که نتایج علم و صنعت اومد و ثبت نام کردید، انصراف بدید.

نیلوفر
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

اقا مسعود اینجائید؟

به نیلوفر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

من فکر میکنم آقا مسعود خواجه نصیر قبول شدند چون ی فردی به اسم مسعود تو اسامی بود که اتفاقا ارشد دانشگاه تهران بودند. اکر ایشونن بهشون تبریک میگم.

رها
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان
الان این درصد مازاد که میگن که دانشجویان نخبه ملی که معرفی می شوند
۱ این نخبگان ملی از کجا معرفی میشند؟ هر دانشگاه به صورت مجزا یا نخبگانی که زیر نظر بنیاد ملی نخبگانن؟
۲ ایا این نخبگان باید جزو استعدادهای درخشان هم باشند یعنی برفرض مثال دانشگاهی برای استعداد درخشان شرط معدل ۵نفردعوت به مصاحبه شدند یک نفر پذیرش شد برای جذب این نخبه ای که میگن از بین همین افراد مصاحبه شده که شرط معدل رو هم دارا می باشند انتخاب می شوند و از طرف دانشگاه معرفی میشند؟
یا اینکه در این زمان محدود باز قراره ایین نامه بذارن و افراد ی که شرایطه ان اینن نامه رو دارند مدارکو ارسال کنند و مصاحبه شند
دلیل اینکه در این زمان محدود که همه دانشگاه ها نتایجشون اعلام شده این کار دارد صورت میگره چیه؟
نکنه چون بخث شرط سخت گذاشتنه ۷۰امتیاز باعث شده خیلی از دانشگاهیان پذیرش بدون ازمون نداشته باشند با این کار خواستند تا حدودی سختی این موضوع رو.کم کنند
لطفا کسی که واقعا اطلاعات داره جواب بده لطفا
وخواهش ازمسیولین اینه که این بخشنامه رو تو سایت سنجش هم کذاشته تا دانشجویان هم در جریانه جزییات باشند

علی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

این رو دیروز تو مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری گفتند. این سهمیه برای دانشجویان نمونه کشوری است.

رها
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

یعنی یه مراسمه یه روزه گرفته شده یه بخش نامه یه روزه میخوان به دانشگاهیان بفرستن
همنطوریشم خیلی از استعداد های درخشان شرط معدل هم با شرابط سخت۷۰ خیلی از دانشگاهیان پذیرش نداشتن
چطور میشه نمونه کشوری از این سهمیه برخوردار بشه؟
در صورتی که تا الان تو ایین نامه المپیاد بود …. جشنواره ها خوارزمی بوده اونهم برای مقطع ارشد
بعید میدونم منظور این بوده و هست

علی
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

من خودم جز منتخبین بودم. اگر خبرگزاری ایرنا را چک کنید متوجه می شوید که برای دانشجویان نمونه کشوری گفتن.

یکتا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ

سلام به ها
تو رو خدا یکی بگه اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این این نامه از کی اجرایی میشه؟؟؟؟؟؟
پس نفر اول و دوم الکیه !!!!
یعنی دانشگاه هرکیو دلش بخواد پذیرش میکنه!!!
تکلیف حد نصاب ۷۰ چی میشه!!! حذف شد؟؟؟؟

ویولت
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  یکتا

سوال منم هست یکتا جان من اصلا سردر نمی ارم این به چه معنی هست,نخبه چیه؟همون استعداددرخشان یا اینم بحثش جداست؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ویولت

دوستان عزیز
این همون ه! شرایط هم سر جاش ه! فقط گفتن کسانی که نخبه ملی هم هستن، سهمیه جداگانه میگیرن و جزو اون ۲۰درصد ظرفیت پذیرش بدون ازمون نیستن. سهمیه شون جدا میشه.

رها
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سپال اینجاس منظور از این نخبه ملی چیست؟

عشق
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ

دانشگاههای تیپ یک از این قرارند ،تهران،بهشتی،مدرس،خوارزمی،علامه،الزهرا،شریف،امیرکبیر،خواجه نصیر،علم و صنعت،اصفهان،شیراز،صنعتی اصفهان ،به گمانم فردوسی و تبریز هم باشن برای اطلاعات بیشتر به اگهی استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کنید.

fateme
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۱۴ ب٫ظ

اون موقعی که یک عده دانشجوها در طول دوران تحصیل درس می خونن و زحمت میکشن مابقی خوش میگذرونن کسی چیزی نمیگه ولی وقتی میان برای این بچه ها در قالب ورود به مقاطع بالاتر سهمیه استعداد درخشان قائل میشن صدای اون عده که کمتر زحمت میکشیدن در میاد
مرد میدونید خب شمام زحمت بکشید ازین سهمیه استفاده کنید
نمره ی یک استاد صادقانه و بر مینای عدالت نیست نه همه ی اساتید ،این بهانه ها مسخرست،کسی درسخون باشه میتونه برای کسب این سهمیه موفق باشه

محسن
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  fateme

نمره ی استاد با استاد فرق میکنه …دانشگاه تا دانشگاهم فرق میکنه….درضمن هیچ کجایه دنیا از روی معدل استعداد درخشان تعیین نمیکنن…

آرام جدید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  fateme

شاید توی دانشگاههای تاپ اینجوری باشه اما توی دانشگاههای درجه دو اصلا اینجوری نیست. وقتی فضا کوچیک باشه اساتید بر اساس دید خودشون به دانشجو نمره میدن نه بر اساس برگه ی امتحان یا وانایی و زحمتی که دانشجو در طول ترم کشیده. من از این مدل نمره دهی خیلی ضربه دیدم. توی دانشگاه ما خیلی از اساتید اصلا برگه صحیح نمیکردن و سیستم نمرده دهیشون به این صورت بود که به هر دسته ی پنج شش نفره از بچه ها یه نمره میدادن. مثلا من خیلی از درسهام رو که یک ترم براشون زحمت کشیدم و تک به تک تمرینهای کتاب رو حل کردم و امتحان خوبی دادم، نمرم می شد ۱۳! چون من توی ذهن خیلی از اساتیدم توی دسته ی ۱۳ بودم. ضمن اینکه خیلی از بچه ها هستن که متقلب حرفه این، حتی بچه های معدل بالا. جوریکه حتی خودشون میگن من اگه مثلا ماشین حساب کلس پد نداشتم حتی لیسانس هم نمیگرفتم! تا وقتی که وضعیت تقلب توی اکثر دانشگاهها وجود داره نمیشه توزیع نمرات رو عادلانه دونست. پس خیلی مطمئن صحبت نکنید دوست من!

mechanic
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرام جدید

لایم….منم اون ۱۳هستم اکثرا”

تارا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۶:۴۵ ب٫ظ

کسی میدونه سازمان سنجش چه مدارکی رو برای تایید قبولی دکتری بدون ازمون بررسی میکنه؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

من پیگیری کردم؛ گفتن هیچی! فقط تأیید اسامی!

فاطمه
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام مهساجان من یک سوال داشتم من به مصاحبه دکتری استعداددرخشان دانشگاه تبریزدعوت شدم بعدازمصاحبه بهم گفتندفرم ثبت نام پرکن زیرهم مدیرگروه امضاء زدیعنی من قبول شدم؟توراخداجواب بده منتظرم باتشکر

روانشناس
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۶ ب٫ظ

خدایش استعداد نباید باشه. معنی نداره به نظرم.
همه باید از فیلتر کنکور رد بشن. چون نمرات سرکلاس صادقانه نیست

آرام جدید
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناس

علاوه براین، حداقل یکبار از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنن. مثلا کسی که ارشد با سهمیه استعداد درخشان اومده دیگه معنی نداره دکتری هم با همون سهمیه بیاد.

دانشجو
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرام جدید

موافقم

عمران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۸ ب٫ظ

دانشگاهای تیپ یک، ۱۱تا دانشگاه هستن که تو اینترنت سرچ کنین پیدا می کنین (شریف.تهران.امیرکبیر.مدرس.خواجه نصیر.علم و صنعت….)
منظور از این خبرم اینه که برای دانشگاهای تیپ ۱ مثلا اگه ۱۰تا ورودی داشته باشن تو ارشد، اونوقت میتونن برای دکتری ۲ نفر اول اون ورودی رو بدون کنکور پذیرش کنن. طبعا برای دانشگاهای تیپ ۲ این تعداد میشه ۱ نفر از ۱۰ نفر…

مهدی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

یعنی با این شرایط دانشجویان یک دانشگاه در دانشگاه دیگه نمی تونن درخواست بدن؟

به عمران
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

منظور از ۲۰ درصد و ۱۰ درصد پذیرش شده های با کنکور اون رشته در مقطع دکتری می باشد نه ارشد. به عنوان مثال چنانچه پذیرش با ازمون یه رشته ۵ نفر باشد با اعمال ۲۰ درصد یه نفر و چنانچه ۶تا ۱۰ نفر باشند ۲ نفر بدون کنکور پذیرش میشوند.

خواجه به خواجه نصیری ها
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۳۵ ب٫ظ

بچه های استعداد درخشان کجایید؟؟ چرا صفحه استعداد باز نمیشه؟؟

خواجه به خواجه نصیری ها
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۰۸ ب٫ظ

جواب های خواجه اومد:(((

سوال
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان
من اصلا متوجه این خبر نمیشم میشه یکی موضوع رو بازکنه……

ویولت
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۳۹ ب٫ظ

معلوم نیست چرا تا نتایج دکترا اومد دیگه صفحه استعداد باز نشد

یکتا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

فیلترش کردن لابد.
شاید سایت مشکل پیدا کرده
خدا داند

امیرحسن
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ

اقااین استعداد درخشان دیگه چه صیغه ایه بر دارید شرایط برا همه یکسان باشه

ZOHA
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۱۶ ب٫ظ

نتایج استعداد کی میاد؟

مهسا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ZOHA

زمان ثباتی نداره. بسته به دانشگاه هاست.

لزوم بازنگری در شرط مدت زمان فراغت از تحصیل
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۸ ب٫ظ

لطفا این نکته رو هم به وزیر محترم علوم و سایر تدوین کنندگان آیین نامه احراز شرایط استعداد درخشان و نخبگی اعلام کنید که به حال اونایی هم که به ناچار خدمت مقدس سربازی رفتند فکری کنند و شرط مدت زمان فراغت از تحصیل رو با لحاظ مدت خدمت احتساب کنند. یا نکنه اینا فک می کنن هرکی خدمت رفته بی استعداد بوده!

هادی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۴:۰۷ ب٫ظ

بچه ها فقط به نوه ابراهیم برای کاهش امتیاز ۷۰ ایمیل بزنین خواهشا
آدرس naveh1954@yahoo.com

روانشناس
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

اگه اسمه این سری از دانشجوها رو گذاشتن استعداد درخشان، پس لزرومی نیست نمره رو به زیر ۷۰ کاهش بدن. اتفاقا باید ۷۰ بیشترم باشه. من پیام دادم و گفتم بیشترش کنن.چون شرایط کنکور واقعا سخت تره

hedy
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناس

خودت میدونی داری چی میگی دوست عزیز؟

مریم
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناس

من هم کنکور دادم و هم شرایط استعداد رو دارم و اصلا منصفانه نیست که کنکور سخت تره…شاید برای مقطع ارش میتونستید این رو بگید ولی برای ازمون دکترا اصلا اینطور نیست….
امتیازی رو که برای استعداد دکترا گذاشتن تقریبا دست نیافتنی،در صورتی که خیلی ها با یه ماه درس خوندن دکترا قبول میشن فقط کافی مصاحبه خوبی داشته باشن….
خیلی از اساتید هم این اعتقاد رو دارن که این امتیاز زیاده و با وجود رضایت از خیلی از دانشجوها که واقعا خوبن،نمیتونن پذیرششون کنن چون این امتیاز زیاده….
پس همینطوری و بدون اطلاع نظر ندین لطفا

الهی شکر
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

۳۰ نمره مصاحبه به صورت مستقیم دسته استاده. فقط کافیه دانشجو چند تا مقاله داشته باشه.راحت ۳۰ نمره رو میدن.
۳۰ نمرم که امتیاز اموزشیه و معمولا همه بالا می گیرن (کیفیت دانشگاه، معدل، ..).
من هم استعداد پذیرش گرفتم و هم کنکور. رشته شهرسازی بهشتی. ولی واقعا استعداد رقبتش خیلی کمتره. من ۷۴ گرفتم تو استعداد.
دانشجوهای رقیب من تو استعداد ضعیف بودن برعکس کنکور

ارزو
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهی شکر

تبریک میگم. الان شما کدوم رو انتخاب می کنید برای ثبت نام؟ من میخوام سال بعد برای هر دو شرکت کنم. شنیدم که اولویت ثبت نام با کنکور هست اینطوریه؟ یعنی باید از طریق کنکور ثبت نام کنید؟

ارزو
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناس

چون شما نمیتونید شرکت کنید به همین خاطر خواستید که بیشتر بشه؟ اگه فرم امتیازها رو نگاه کنید میبینید که واقعا سخته ۷۰ امتیاز آوردن. ۷۰ امتیاز نتیجه زحمت ۶ یا ۷ سال کارشناسی و ارشد هست ولی کنکور نتیجه ۴ یا ۵ ماه.

الهی شکر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

من از طریق کنکور ترجیح دادم پذیرش بشم و نفر دوم استعداد خدارو شکر قبول شد اونم.
برای کسی که واقعا استعداد باشه سخت نیس. چند تا مقاله باشه کافیه. اگه سخته چرا دانشگاه بهشتی تو همه رشته ها کلی پذیرش کرده از طریق استعداد؟
کنکور شرایط واقعا سخت تره. ۵-۶ ماه باید شبانه روزی مطالعه کرد در حالی که برا استعداد یک شبم نیاز به مطالعه نیس.
ولی استعداد فقط نمره کلاسیه که گرفتنش کاری نداره. به هر حال اساتیدم گفتن با کنکور بیا که ذهنیت ها بد نباشه بهت. استعدادو ول کمردم و نفر دوم اومد تو.

روانشناس
مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

من شرکت کردم و خوبختانه قبول شدم. روانشناسی در دانشگاه های تهران. انشالله همه قبول شن.

نه واقعا ۷۰ راحت بود. دانشجو اگه استعداد باشه کاری نداره ۷۰. اما متاسفانه خیلی از استعدادیا ضعیفن. چون کتابای کنکورو مطالعه نکردن.

حیرت
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناس

جزییات این آیین نامه منصفانه نیست دوست عزیز. یکی از دوستان بود که ۱۱ تا مقاله آی اس آی (منتشرشده در مجلات معتبر) داشت اما چون فقط یکی از اینها مرتبط با پایان نامه بود اساتید نمیخواستن قبولش کنن! شما بگید این شخص با این تعداد مقاله آی اس آی لیاقت قبول شدن از طریق استعداد درخشان رو نداره؟ این ظلم نیست؟! این ظلم نیست که کسی مدت زیادی را برای ترجمه یا تألیف کتاب صرف کنه و فقط حداکثر ۴ امتیاز به این مقوله اختصاص بدن. این ظلم نیست که طرح و پروژه های زیادی کار کنه و طبق این آیین نامه امتیازی نگیره؟!
استعدادی هابه جای شب امتحانی بودن کل عمرشون (در طول ترم ها) گذاشتن برای درس و خیلیهاشون رزومه‌های حیرت انگیزی دارند اما…
متاسفانه فقط خودتون رو دارید می بینید و متوجه نیستید چه میگید

م
شهریور ۲, ۱۳۹۴ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناس

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

....
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۰۰ ب٫ظ

منظور از نخبه چیه؟
۲۰درصد از نخبگان یعنی چی؟یعنی همون استعداد درخشان؟
پس الان‌تکلیف دانشگاههایی که دو نفر رو بعنوان استعداد درخشان وارد پورتال کردند چیه؟ یعنی باید یک نفرشونو حذف کنند؟

گیلانی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ....

آقا این نخبه کیه ایشون گفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟دانشگاه تیپ ۱ و ۲ کدوما هستن؟؟؟؟؟؟؟

گیلانی
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۵۲ ب٫ظ

یعنی شهرستانی ها همه میشن تیپ دو…..تهرانی ها همه تیپ یک…..اینو لابد میخوان از امسال اجراکنن؟؟؟یعنی حداقل اگه ظرفیت ۴ نفر با کنکور باشه،باید یک نفر رو در شهرستان بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟پس این نمره ۷۰ چی میشه که یک ماه روزگار مارو سیاه کردن؟؟؟؟؟؟؟

mechanic
مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ ۲:۱۸ ب٫ظ

نتایج اومد من قبول شدم…مبارک همتون باشه…

مکانیک تهران
مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  mechanic

کجا قبول شدین؟