پذیرش دکتری بدون آزمون 94 دانشگاه ادیان و مذاهب

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه ادیان  و مذاهب در نظر دارد از میان واجدین شرایط در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجوی بدون آزمون نماید.

به گزارش پی اچ دی تست ، دانشگاه ادیان و مذاهب طی انتشار اطلاعیه ای شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون 94-95 این دانشگاه را اعلام کرد .

این اطلاعیه به شرح ذیل منتشر شده است : 

پیرو ابلاغیه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 96474/21 مورخ 24/5/1394 و با استناد به آیین‌نامه‌های استعداد درخشان به شماره های 67272 و 77948 وزارت علوم، دانشگاه ادیان و مذاهب از میان داوطلبان واجد شرایط ذیل در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون می‌نماید.

شرایط پذیرش در مقطع دکتری نیز به شرح ذیل است:

  1. معدل دوره کارشناسی حداقل 16 و دوره کارشناسی ارشد (بدون احتساب نمره پایان نامه) حداقل 17 باشد.
  2. بیش از 2 سال از تاریخ دانش‌آموختگی مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.
  3. کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه دانشگاه.

شایان توجه است داوطلبان برای شرکت در طرح استعدادهای درخشان، با عنایت به بند 1-3 از ماده یک آیین‌نامه پذیرش استعدادهای درخشان که کسب حداقل 10 امتیاز پژوهشی را الزامی می‌داند، ارائه دو مقاله علمی ـ پژوهشی مرتبط با پایان‌نامه و یا یک مقاله علمی ـ پژوهشی و یک بار برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی بین‌المللی مانند خوارزمی، فارابی، رازی و ابن‌سینا الزامی می‌باشد.

هم‌چنین پرداخت شهریه در مقطع دکتری برای دانشجویان طلبه و غیر طلبه الزامی است. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، واجدان شرایط می‌توانند جهت ثبت نام از تاریخ هشتم شهریورماه تا بیست و پنجم شهریورماه 1394 به سامانه ثبت نام سایت دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی azmoon.urd.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهلا جواهری
شهریور ۲۹, ۱۳۹۴ ۲:۴۲ ب٫ظ

خبر های بروز دکترا