تصویب نهایی سر فصل‌های دروس دوره دکتری آینده پژوهی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با توجه به سرفصل های دروس مصوب، دوره دکتری آینده پژوهی دارای دو گرایش علم و فناوری و نیز فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرگروه آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از تصویب نهایی سر فصل های دروس دوره دکتری آینده پژوهی خبر داد.

حاکم قاسمی درجمع دانشجویان جدید الورود دوره دکتری آینده پژوهی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد: سرفصل های دروس دوره دکتری آینده پژوهی تصویب شده است.

وی با اشاره به فرایند طولانی تصویب سر فصل‌های رشته آینده پژوهی که موجب نگرانی و دغدغه دانشجویان این رشته شده بود اعلام کرد: تصویب سرفصل‌ها نگرانی‌ها را مرتفع کرده و زمینه هماهنگی بیشتر در آموزش دانشجویان را در دانشگاه‌هایی که این رشته تحصیلی در آنها دایر است فراهم آورده است.

مدیر گروه آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: با توجه به سرفصل های مصوب، دوره دکتری آینده پژوهی دارای دو گرایش علم و فناوری و گرایش فرهنگی و اجتماعی است که این اطلاعات برروی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه هایی که مجوز پذیرش دانشجو در دوره دکتری آینده پژوهی دارند می توانند با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی در هریک از این گرایش ها اقدام به پذیرش دانشجو کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها