خرید پستی کتاب مرجع لغات زبان عمومی ارشد و دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

امکان خرید پستی کتاب مرجع لغات زبان عمومی ارشد و دکتری از طریق فروشگاه سایت فراهم گردیده است.

 

01

جهت خرید پستی کتاب اینجا کلیک نمایید

03

لینک دانلود رایگان فصل ۱ کتاب

ویژگی های کتاب :

خلاصه لغات پرکاربرد منـابع زیر در قالب یکـ کتاب :

 04

 

 05

 

میـزان پوشش منـابع استفاده شده :

06 

کتاب مرجع لغات زبان عمومی توسط سعید نیک پور(مدرس دوره های زبان عمومی کنکور دکتری در دانشگاه های صنعتی امیرکبیر،علامه طباطبایی،تهران و…) در قالب ۱۸ فصل و شامل ۱۶۰۰ لغت تألیف شده است. مولف با رویکردی هدفمند و با تجربه چند ساله در آموزش زبان انگلیسی، لغات پرکاربرد و پرتکرار بیش از ۱۵ منبع اصلی واژگان را به همراه لغات پرتکرار کنکورهای دکتری و ارشد ۸ سال گذشته و لغات پرتکرار آزمون های بین المللی زبان (آیلتس ، تافل و…) گلچین کرده و در قالب یک منبع یکپارچه تالیف نموده است.

چینش لغات از ساده به سخت :

در منابع لغت موجود ، لغات بر اساس ترتیب حروف الفبا یعنی A – Z و فارغ از توجه به میزان اهمیت و پرتکرار بودن یا نبودن چیده شده اند ، لذا در همان ابتدای فرآیند مطالعه ممکن است داوطلب با لغات دشوار و کم کاربردی رو به رو شود که به دلیل عدم آمادگی برای یادگیری ، وی را از ادامه مطالعه دلسرد کند. این امر در حالی اتفاق می افتد که ممکن است بسیاری از لغات کاربردی و پرتکرار بنا بر ترتیب الفبا در انتهای منبع آورده شده باشد و فرد به دلیل زمان محدود و عدم انگیزه کافی موفق به مطالعه آنها نشود.

لذا در کتاب حاضر برای حل تمامی معایب روشهای پیشین، لغات از سطح ساده به سخت و از پرتکرار به کم تکرار از فصل ۱ تا ۱۸ چیده شده اند.

چینش لغات شبیه به هم در کنار هم :

در فرآیند به خاطرسپاری لغات ، داوطلبان همواره با مشکلی به نام لغات شبیه به هم رو به رو هستند. در کتاب حاضر برای حل این مشکل ، لغات شبیه به هم در کنار هم چیده شده اند تا فرآیند یادگیری برای داوطلب تسهیل شود. چند مثال را در ذیل مشاهده می کنید :

Claim – Acclaim

Bend – Blend

Dedicate – Delegate – Delicate

Delude – Elude

Deplete – Replete

Convoke – Revoke – Provoke

Adopt – Adapt – Adept

میزان تطابق کتاب با سوالات لغت کنکور دکتـری ۹۴ کلیه رشته ها:

07

شیوه تاکید شده برای به خاطر سپاری لغات در این کتاب مبتنی بر یادگیری لغات در قالب متن و جمله-مثال های کوتاه است که موجب تثبیت هر چه اصولی تر و ماندگارتر واژگان در ذهن داوطلب می شود.

جهت خرید پستی کتاب اینجا کلیک نمایید

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمانه
مهر ۲۷, ۱۳۹۴ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام
بیییییییییی نهایت ممنون و سپاسگزار از شما بابت معرفی این کتاب