موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان دکتری 95 تا روز شنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام کنندگان آزمون دکتری 1395 می توانند در صورت تمایل، تا روز شنبه، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید مهلت ثبت نام درآزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز  سال 1395 به شرح زیر منتشر شد:

پیرو اطلاعیه مورخ 94/10/06 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1395 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (94/10/15) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت نام بتوانند تا روزشنبه مورخ 94/10/19 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشورمراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

 

 

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاهره
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۹ ق٫ظ

سلام برای من مشکلی پیش اومده که بایدروزامتحان دکتری دریک شهرستان دیگه باشم اگه ممکنه حوزه امتحانی راتغییردهم
پاسخ

طیبه سادات طباطبایی
بهمن ۱۰, ۱۳۹۴ ۱:۴۴ ب٫ظ

سلام ثبت نام دکتری انحام دادم اما غیرانتفاعی نزدم امکان داره راه حلی بفرمایید