اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون 95-96 دانشگاه الزهرا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه الزهرا از میان واجدین شرایط پذیرش استعداد درخشان در مقطع دکتری برای سال تحصیلی 95 – 96 دانشجـو می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه الزهرا در نظر دارد بر اساس ” آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره تحصیلی دکتری” وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (ابلاغیه شماره 21/67272 مورخ 93/4/18 و اصلاحیه 21/237200 مورخ 93/12/16)، از میان متقاضیان واجد شرایط دانشگاه های منتخب، تعداد محدودی دانشجو برای تحصیل در مقطع دکتری رشته های ذیل و به شرح مندرج در این فراخوان، بپذیرد:

1

نحوه ثبت نام:

متقاضیان میتوانند مدارک خود را از تاریخ 94/11/28 تا 95/2/5 فقط از طریق پست سفارشی به نشانی: تهران، خیابان شیخ بهایی، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا (س) کد پستی 1993891176 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دفتر استعدادهای درخشان اتاق – 110 ارسال و رسید پستی آن را جهت پیگیری های احتمالی نزد خود نگه دارند. دانشگاه تحت هیچ شرایطی مدارک داوطلبانی را که به صورت دستی تحویل داده و یا پس از این تاریخ به دانشگاه برسد، مورد بررسی قرار نخواهد داد. لذا، ارسال مدارک با احتساب زمان لازم برای پست مرسوله لحاظ و ضرورتاً چند روز پیش از تاریخ اتمام فراخوان ارسال گردد.

شرایط لازم جهت ثبت نام:

متقاضی می بایست:

1- دارای میانگین کل دست کم 16 در دوره کارشناسی و 17 در دوره کارشناسی ارشد ( بدون احتساب نمره پایان- نامه) باشد.

تبصره 1- داشتن فرم معدل تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل برای دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد الزامی است(کاربرگ شماره 2).

تبصره 2- مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری برای ورودی بدون آزمون، مورد پذیرش نخواهد بود.

دانش آموختگان و دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دوره های الکترونیکی و مجازی، و نیمه حضوری مجاز به ارائه درخواست نیستند. لذا، مدارک این دسته از دانشجویان در صورت ارائه درخواست بررسی نخواهد شد.

2- بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی نگذشته باشد.( داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 92-93 و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند).

3- طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 5 نیمسال و کارشناسی حداکثر 8 نیمسال باشد.

4- تنها مدارک متقاضیانی که در مقطع کارشناسی ارشد از میان دانشگاه های منتخب مندرج در ذیل، دانش آموخته شده یا خواهند شد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

الزهرا (س)، ارومیه، اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تحصیلات تکمیلی زنجان، تهران، خوارزمی، شهید بهشتی، شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت، فردوسی مشهد، شهید چمران اهواز، رازی کرمانشاه، بوعلی سینای همدان، یزد

5- حداقل 70 امتیاز از مجموع مواد مندرج در جدول 1 تا 4 اصلاحیه  شماره 21/237200 وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و شیوه نامۀ دانشگاه کسب کند.

تبصره 1- برای ورود به مرحله مصاحبه، کسب حداقل 7 امتیاز از ردیف 1 جدول 1 ( فعالیت پژوهشی) اصلاحیه شماره 21/237200 وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری الزامی است.

تبصره 2- ارائه گواهی رسمی و معتبر دال بر علمی-پژوهشی بودن مجله ای که مقالات متقاضی در آن چاپ و یا پذیرش قطعی شده، الزامی است.

6- فقط در یک رشته درخواست دهد.

7- در صورت پذیرش، در زمان شروع تحصیل، دانشجوی مقطع دکتری در سایر موسسات و دانشگاه ها نباشد.

تذکرات مهم

  •  به مدارک ناقص و یا مدارکی که در مهلت مقرر ارسال نشده باشد، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  •  مدارک ارسالی مسترد نمیشود.
  •  در صورت احراز هرگونه مطلب خالف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله از تحصیل از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت عواقب آن به عهده داوطلب خواهد بود.
  • دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در صورت پذیرش می بایست حداکثر تا تاریخ 95/6/31 دانش آموخته گردند. در غیر این صورت قبولی آنها منتفی خواهد شد.
  • ارائه درخواست از سوی متقاضی و شرکت وی در مصاحبه، به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی نیست.
  • وجه پرداختی بابت بررسی پرونده بوده و در صورت عدم پذیرش و یا واریز اشتباهی، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
  •  پذیرش در هر رشته، صرفاً از میان دانش آموختگان دانشگاه های مندرج در این فراخوان صورت خواهد گرفت.
  •  افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند نیز میتوانند از این سهمیه برای تحصیل در دوره دکتری استفاده نمایند.
  • تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهدبود.
  •  دانشگاه در پذیرش یا عدم پذیرش تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.
  • با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری بصورت تمام وقت میباشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی برادامه تحصیل کسب نمایند.
  • پس از بررسی، اسامی پذیرفته شدگان علمی در سایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه الزهرا (س) اعلام خواهد شد.
  • خواهشمند است از هرگونه تماس و مراجعه غیر ضروری با دفتر و دانشکده های مربوطه خودداری نمایید.
  • هرگونه اطلاع  رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.alzahra.ac.ir صورت می پذیرد لذا، به داوطلبان توصیه میشود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه و یا هرگونه نکته لازم ، اطلاعیه های  مربوطه را از طریق سایت دانشگاه بطور منظم پیگیری نمایند .
  • قطعی شدن پذیرش منوط به وصول تأییدیه نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و تأییدیه صلاحیت  عمومی داوطلبان توسط دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 95 است. بدیهی است دانشگاه از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تأییدیه معذور است.

دانلود فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا برای سال تحصیلی 95-96

ثبت‌نام
باخبرم کن!

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الی
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام . من شهریور ۹۴ از دانشگاه فارغ التحصیل شدم . آیا من هنوز میتونم از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنم ؟؟؟؟؟

گلی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام,دانشگاه اوقاف (علوم ومعارف قران)چی؟میتونن ثبت نام کنند؟

azra
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام. من کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه الزهرا(س) هستم. هم در دوران کارشناسی و هم دوران کارشناسی ارشد رتبه اول (با معدل بالای ۱۸ در هر دو مقطع) در بین هم ورودی های خودم بودم. تقریبا دو سال پیش فارغ التحصیل شدم و امسال اخرین سالی هست که میتونم از سهمیه استعداد های درخشان استفاده کنم.
رزومه تقریبا خوبی هم دارم، چندین مقاله کنفرانسی داخلی و یکی هم بین المللی دارم. هم سابقه تدریس، هم چند طرح تحقیقاتی، در دوران دانشجویی و بعد از آن جزو دانشجوهای فعال بودم. من همه شرایط برای پذیرش بدون آزمون دکترا دانشگاه الزهرا رو دارم فقط حتما باید دو مقاله علمی- پژوهشی از پایان نامم رو داشته باشم که فقط چاپ یکیش اومده و اون یکی هنوز رو هواست.
خواهش میکنم مساعدتی کنید و شرایطی گذاشته بشه که حداقل برای بچه های رتبه اولی، تا موقع مصاحبه زمان داده بشه که بتونن دو مقاله علمی پژوهشیشون رو ارائه بدن.

نسیم
فروردین ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام کسی میدونه که میشه من که ارشدم زبان شناسیه برا رشته اموزش زبان اقدام کنم یا نه؟

ملیحه
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

سلام.خیر.نمیشه

شیدا
فروردین ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام من کارشناسیمو دانشگاه دولتی زنجان خوندم ولی ارشدمو از دانشگاه آزاد میتونم
ثبت نام کنم؟

sheida
فروردین ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام من کارشناسیمو دانشگاه دولتی زنجان خوندم ولی ارشدمو دانشگاه آزاد میتونم ثبت نام کنم؟

مرى
اسفند ۲۴, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

سلام چراگرایش فق وحقوق نیس :-(

مریم
اسفند ۱۴, ۱۳۹۴ ۱:۵۷ ب٫ظ

پس دانشگاه مازندران چی؟ اگه یکی از دانشگاه مازندران ۱۰تا مقاله داشته باشه ولی یکی از رازی کرمانشاه یکی، دومی میتونه شرکت کنه، اولی نه؟ این چه منطقیه؟

حکیمان
اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

منطق خاصی در کار نیست!!!

متین
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام. اینکه گفته شده داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند، یعنی از چه تاریخی؟
من ۳۰ بهمن ۹۲ فارغ التحصیل شدم می تونم یا نه؟

حکیمان
اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  متین

نه متاسفانه نمیتونید شرکت کنید.

بی نام
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۴:۲۶ ب٫ظ

دانشگاه علوم تحقیقات چطور ممکنه جز دانشگاه برتر نباشه؟

نینا
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

صنعتی ارومیه جز ده دانشگاه صنعتی برتر ایرانه بعد مدرکش قبول نیست!

محدثه
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

نینا جان آخه همش ۱۰ تا دانشگاه صنعتی داریم و صنعتی ارومیه ۱۰ اُمیشه

اعظم
اسفند ۸, ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

چرا برای رشته پژوهش هنر پذیرش نداره???