اقدامات دانشگاه آزاد در جهت اخذ مجوز کد رشته در سال 95

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان فرصت 6 ماهه‌ای که تا پایان شهریور 95 جهت رفع نقص رشته‌های این دانشگاه باقی مانده است از اقدامات این دانشگاه جهت ترمیم وضعیت رشته‌ها خبر داد.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رفع مشکلات و نواقص رشته‌های این دانشگاه که طبق مهلت اعلام شده باید تا شهریور 95 رفع نقص شوند، گفت:جذب هیات علمی به نوبه خود می تواند در بهبود این مشکل کمک شایانی را انجام دهد که این امر طبق بند 1 در حال انجام است.
وی ادامه داد: مهمترین عوامل برای تصویب رشته علاوه بر امکانات فیزیکی نیروی انسانی کافی است و با توجه به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجازه داده است تا شهریور 95 کمبودهای موجود ترمیم شود، ما در این راستا اعضای هیات علمی مورد نیاز را در فراخوان 3 هزار و نهصد نفر اعلام کرده ایم که در تاریخ 30 ساله دانشگاهی بی سابقه است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد با تاکید براینکه هیات علمی مهمترین عامل تصویب رشته است اظهار کرد:در کنار این کار، راه اندازی کارگاه ها و آزمایشگاه ها( خصوصا راه اندازی ساها) نیز وجود دارند که این امکان را فراهم آورد تا کلیه محققین با استفاده از این کارگاها و سامانه ساها در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند که به نوبه خود مهمترین قسمت سخت افزاری برای بهبود وضعیت تحصیلات تکمیلی از سال گذشته تاکنون بوده است و می توان گفت اکثر واحدهای دانشگاه آزاد به این سامانه( ساها) اتصال یافته‌اند.
وی خاطر نشان کرد: رشته‌هایی که دارای نقص بوده‌اند هم در مقطع کاردانی و هم کارشناسی وجود دارند اما مقدار آن در مقطع ارشد و دکتری بیشتر بوده است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مانا
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ق٫ظ

من الان دانشجوی ترم ۱ دکتری قوچان هستم و آمل هم تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه شدم که ۱۷ فرودین باید برم مصاحبه.ولی گرایش آمل با قوچان فرق داره.
آیا در صورتیکه که من آمل قبول بشم وبخوام برم واحد هابی که قوچان گذروندم حساب میشه یا نه؟
و آمل اون یکی گرایش را هم داره ولی اصلا تکمیل اون گرایش را بر نداشته.
ٱیا من می تونم اصلا اون یکی گرایش را برم ؟؟؟؟

رها
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۴ ب٫ظ

یادمون نره که دانشگاه آزاد نقش کلیدی رو داره ایفا میکنه.

علی
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ق٫ظ

جناب دکتر لطفی کلاس بیش از ۵ نفر در دوره دکتری کیفیت ندارد و اگر ماهرترین اساتید هم باشند کلاس بیش از ۵ نفر مناسب مقطع دکتری نیست

s
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

تو دانشگاه سراسری یکی که تازه استادیار میشه تا سه ستا فقط مشاور پایان نامه میشه بعد از اون راهنمای ارشد میشه بعد دانشیار شد دکترا اما تو آزاد یارو نیامده راهنمای دکترا میشه زنده باد آزاد

شیلا
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام استاد علی شما مدرس کدام دانشگاه تهران هستید؟

کیانا
فروردین ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

زنده باد دانشگاه محترم ازاد.پاینده باشید.

میثم
فروردین ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

ایشالا مجوز بگیره و تمام منتقدین رو بشونه سرجاشون

رستاخیز
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

وزارت علوم که واقعا با دانشگاه آزاد همکاری میکنه دانشگاهی که دکتری در بعضی از رشته ها بیش از ۹۰۰ نفر در سال پذیرش دارد …!!!!!

حسین
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

برای مقطع دکتری بایستی در رشته محل مورد نظر عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری داشت استخدام جدید تا به مرحله دانشیاری برسه سالها طول میکشه شاید هم اصلا نتونه ارتقاء پیدا کنه. واقعا ملت رو نفهم فرض کردید.