اعلام حدنصاب پذیرش دکتری 1395 دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جدول زمان بنـدی برگـزاری آزمـون ارزیابی اختصاصی و حد نصـاب نمـره تراز پذیرش دکتـری 95 دانشگاه تهـران اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشرشده از سوی این دانشگاه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبین دوره دکتری تخصصی Ph.D سال ۹۵ که جهت مرحله دوم از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند می‌رساند:
ثبت نام داوطلبین از تاریخ ۹۵/۰۲/۱۱ لغایت ۹۵/۰۲/۱۵ از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه صورت می‌پذیرد.

دانلود جداول زمان بندی آزمون و حد نصاب دکتری ۹۵ دانشگاه تهران

دانلود دستورالعمل پذیرش دکتری 95 دانشگاه تهران

دانلود فرم نحوه امتیازدهی دکتری سال تحصیلی 95-96 دانشگاه تهران

ثبت‌نام
باخبرم کن!

655 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۵ ۸:۴۴ ب٫ظ

کسی میدونه که دانشکده محیط زیست ثبت نام گلستان را تمدید می کنند یا خیر؟
من هر کاری کردم تو سایت گلستان فقط تونستم فرم اول و فرم پرداخت مالی ۹۰۰۰۰ تومانی را انجام بدم بقیه مراحل را نتونستم و الانم دیگه اجازه ورود نمیده؟ چیکار کنم؟

ادبیات
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سیستم گلستان دانشگاه تهران چرا تو قسمت اطلاعات شخصی اشتباها معدل کارشناسی ارشد با احتساب پایان نامه رو تو قسمت بدون احتساب نمره پایان نامه گذاشته و قفلش کرده؟ چطور میشه درستش کرد؟

بیو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ادبیات

سلام چطوری باید وارد بشیم و توی دعوت به مصاحبه ثبت نام کنیم؟

علیرضا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

چطور باید تو این سیستم گلستان ثبت نام کرد؟؟

س
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

یه راهنما داره که همه چیز رو توضیح داده

بیو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  س

اون راهنما کجاست؟

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  س

کجاس راهنماش؟

fafa
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ

سلام تراز مجاز دانشگاه ها رو چه طوری پیدا کنیم اول میگن انتخاب رشته کنید بعد میگن مجاز نیستی خیلی مسخره اس

س
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

کسی تونسته توی اون سیستم مسخره گلستان ثبت نام کنه؟ نه کد شهر رو میزنه و نه رشته رو باز میکنه؟؟؟ اصا داستانش چیه؟

سلولی مولکولی
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  س

من هم نمیتونم توی سایت ثبت نام کنم. شناسه کاربری وگذرواژه چیه؟ باید چیکارکرد؟تروخدا یکی جواببده

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  س

اونایی که ثبت نام کردن از طریق استعداد درخشان بودن؟ آخه یوزر و پسورد نداریم برای ثبت نام. آموزش دانشگاه هم که جواب نمیده

زهرا
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

کسی تو سایت دانشگاه تهران تونست ثبت نام کنه؟ برای من شماره داوطلبی و پس ورد میزنم وارد نمیشه؟

س
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پسورد رو چی میزنید؟

مینا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ب٫ظ

دوستان چرا فایل پیام نور باز نمیشه؟؟

آیدا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

اینها تراز رو بالا کردن که خودشون رحت باشن برای صنایع غذایی بالای ۶۰۰۰ ! راستی من با ۱۰ سال گذشتن از فارغ التحصیلی امیدی دارم برای آبان می خوام زبانم خوبه و آیلتس ۸ دارم

pasokh
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

ربطی به تراز نداره. تعداد نفری که مد نظرشونه حدنصاب میدن.

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۴۰ ب٫ظ

کسی اطلاع داره عدد حد نصاب بر چه اساسیه؟

زبل خان
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

ترازشون رو بر اساس رتبه دادن

مهتاب
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ

تهران ترازشو خیلی بالا اعلام کرده, اعتراض فایده داره؟

داوطلب
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

اگر از طریق سیستم پاسخوگی سازمان سنجش اعتراض کنید خوبه

حسن
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

کسی میدونه نمره تراز چطوری محاسبه میشه؟

samane
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۹ ب٫ظ

بنده معدل کارشناسی ارشد خود را در مشخصات ثبت نامی اشتباه وارد کرده ام کسی میدونه راهی برا اصلاحش وجود داره یا نه؟ اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ب٫ظ

کسی میدونه این عدد حد نصاب برای هر رشته بر چه اساسیه؟

هستی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ

حالا با این نتایج عادلانه و منطقی، بالاخره آبان هم آزمونی در کار هست یانه باید تا اسفند ۹۶ منتظر بمانیم؟

مرمر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ

هجدهم مصاحبه کتبی نوزدهم مصاحبه شفاهی شش ماهم خوندیم واسه امتحان اسفند توروخدا رودروایسی نکنین آزمون دیگه چیزی ما آماده ایم

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ

چرا
چرا مسخره بازی در اوردن،،،
چرا اینقد بالا گرفتن ترازو

مهتاب
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

کاملا موافقم

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

اومد،،،، فقط سه جا،،، باور نمیشه،،، سی تا انتخاب با اون رتبه فقط سه تا

بیشعورا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

الکی مجاز کردن
بعدم حدنصاب بالا واقعا که

مریم حقوق
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۴ ب٫ظ

همون بهتر که نمی اومد. چه وضعشه. با این تراز اعلام کردنشون. اخه خدایی بی انصافیه که تراز حقوق بین الملل انقد بالا باشه

مم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ

نتایج اومد.

یوسف
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – نتایج حد نصاب
متن درخواست :
سلام
نتایج حد نصاب دکتری رو ساعت چند اعلام میکنن؟؟ بابا مردیم بخدا از استرس
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۵/٠٢/٠٩-١٣:٢۶
پاسخ :
با سلام
تا ساعت ۱۸ اعلام خواهد شد
با سپاس

Masi
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ

چایت را بنوش
نگران فردا نباش
از گندمزار من و تو
مشتی کاه میماند
برای بادها …

آقایون داداشا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ

آقایون داداشا اولا که سلام دویما کسی میدونه الان چه کار کنیم با این ترازا سیوما کسی میدونه امتحان آبانی در کار هست یا میره برای اسفند.

محمدحسن
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

لایک

یوسف
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – زمان ازمون دکتری
متن درخواست :
سلام
ببخشید ایا کنکور دکتری ابان برگزار میشه؟ انوقت واسه ورودی نیمه دوم (بهمن ماه) هست؟
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۵/٠٢/٠٨-١۵:٠٨
پاسخ :
با سلام
طبق برنامه آزمون برگزار می شود
با سپاس

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ب٫ظ

ب اقایون داداشا، من با سنجش تماس گرفتم، گفتن که ازمون ابان برگزار میشه،،،،، بعد پرسیدم که مثه ازمون دکتری وزارت بهداشت کسایی که ابان ازمون میدن ورودی نوبت دوم، بهمن، هستن،،،، گفتن که همون موقعه تصمیم میگیرن،،،

خنده داره ازمون اسفندو کنسل کنن ، چون نمیدونن ورودی بهمن میخوان یا مهر سال بعد:-)

بهرام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

دوستان در نظر داشته باشید دانشگاه تهران هست که تراز ها بالاست، معمولا دانشجوهای تاپ و سطح اول میخواد، به همین دلیل تراز بالا اعلام کرده. حالا اگه میومد تراز پایین تر اعلام میکرد و شما هزینه و وقت صرف میکردید و قبول نمیشدید خوب بود؟ دانشگاه خوبی مثل امیرکبیر ترازهارو پایین تر و در حد دانشگاه متوسط اعلام کرده. اگه حدنصاب تهران ندارید، قطعا حد نصاب دانشگاه های سطح اول دیگه ای مثل امیرکبیر دارید. نگران نباشید.

سیاح پور
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهرام

درسته
ولی باور کنید دانشجوی تاپ فقط رتبه ۱ و ۲ بودن نیست
الان رتبه ۱ ما هنوز پایان نامه شو دفاع نکرده
هیچ کار پژوهشی نداره …

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیاح پور

دوستان
اساتید نداشتن کار پژوهشی، دفاع نکردن رو در نظر میگیرن، دوست من
رتبه ۲ اورد پارسال قبول نشد،،،،، دقیقا دانشجوی تاپ بودن فقط ملاکش رتبه عالی اوردن نیس،،،،، توی این بحث رتبه عالی داشتن یا رزومه عالی داشتن من کامل بی طرفم،،،، چون نهایتش مهر سرکلاس دکتری هستم،،،،، اما خب رزومه رو هم اساتید در نظر میگیرن

یوسف
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیاح پور

big like

نگار
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام
دوستان چرا نتاجو اعلام نمیکنن؟بابا ما که مردیم دیگه

بهرام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

احتمالا مثل نتایج ساعت ۱۸ اعلام میکنن!!!

سارا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

دوستان من تراز شبانه تهران رو آوردم ..رزومه خوبی هم دارم..نظرتون چیه؟ راستی توی مدرک شبانه هم نوشته میشه؟ برای هیت علمی مشکلی نداره؟ لطفا اگه کسی میدونه جواب بده..

بهرام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خیلی زیاد نداره. چون همه میدونن شما داری با همون سیستم آموزشی روزانه درس میخونی. برای هیئت علمی شدن، اول رزومه پژوهشی مناسب شرطه و بعدش دانشگاه و روزانه یا شبانه بودن. شما باید در طول تحصیل در دوره دکتری، تعداد مقالات را بالا ببری، به خصوص ISI با IF مناسب، تالیف و ترجمه کتاب انجام بدی و ..
بله معمولا در مدرک معمولا مینویسن نوبت دوم یا شبانه.

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

نه اعلام نمیشه اما تو مدرکتون میزنه که بدهی دارید یا نه که هرکسی حرفه ای باشه متوجه میشه

آرزوa
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

توی مدرک نمیزنه نوبت دوم، در ضمن فقط در صورت بدهی در گواهی موقت مقذار بدهی ثبت میشه و وقتی بدهی پرداخت شد و مدرک اصلی را دادند، هیچ چیزی مبنی بر نوبت دوم بودن در مدرک نیست و جایی هم تاثیر نداره ، چون رزومه خیلللی مهمتر خواهد بود

حسی مدیریت
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سلام من امسال بارتبه ۵۴ مدیریت و تراز ۶۵۰۴ با توجه به ترازهای اعلامی فارابی هم برای مصاحبه نمیرم در حالی که پارسال تا ۱۵۰ هم اومده بودن

حلی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسی مدیریت

تازه عزیزم اگه مث پارسال بود الان تک رقمی بودی
تجمیع گرایش شدیده
متاسفانه حقمون ضایع شد

سحر- مالی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسی مدیریت

مدیریت دولتی هستین شما؟ تراز مدیریت دولتی تو همه دانشگاه ها بالاست نمیدونم چرا؟!!!

احسان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

من در زندگی ام از هرکی بگذرم از کسی که اومد یه شبه طرح GRE و تجمیع گرایش ها باهم رو داد نمی‌گذرم
چی میشد کنکور رو از همون منابع پارسال میگرفتید؟

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

احسنت منم نمیگذرم بابت آزمون مسخره و منابع هم نتایج و ترازای عجیب و آزمون کتبی.

فلق
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

دوستان تو فرم امتیاز دهی قسنت سوابق پژوهشی برتی همایش بین المللی که توشته “خلاصه” منظورش اینه که فقط abstract پذیرفته شده باشه هم امتیاز داره؟ چون من برا یه همایش بین المللی abstract مقالم رو فرسنادم و برای ارائه شفاهی پذیرفته شد. ولی چون امکان رفتن رو نداشتم مقاله کامل رو ارسال نکردم. یعنی همین پذیرش خلاصه مقاله هم امتیاز داره و مدرک پذیرش رو ببرم؟

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  فلق

ااره، این سوال منم هس، یعنی پذیرش چیکده هم ببریم؟!؟!!؟!؟؟!؟!!!؟؟
لطفا جواب بدین

Somayyeh
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

عنوان درخواست :عمومی | دکتری – اعتراض به نمره ترازهامتن درخواست :با سلام
یه اعتراضی دارم واقعا اگه قراره کف تراز ها مثل دانشگاه تهران اینقدر بالا اعلام بشه. نهایت بی انصافیه. اون هم موقعی که چند گرایش باهم تجمیع شدن. معلوم نیست وضعیت داوطلب در گرایش مورد نظرش چطوره.تاریخ ارسال پاسخ :١٣٩۵/٠٢/٠٩-٠٩:۵٨پاسخ : با سلام
داوطلب گرامی: برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص با وزارت علوم تحقیقات و فناوری تماس حاصل فرمایید. تلفن: ۸۲۲۳۱۰۰۰ الی ۱ ادرس: تهران – منطقه ۲ – شهرک قدس (غرب) – فاز ۲ – خ. هرمزان – نبش خیابان پیروزان جنوبی

حلی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Somayyeh

واقعن این مشکل و سوال خیلی ها هست

الهام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ

ای کاش سازمان سنجش تا شب ما رو معطل نکنه و زودتر نتایج رو روی سایت قرار بده….
خسته شدیم دیگه…

امیدوارم به خدایم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

صبح یعنی آغاز
یعنی پرواز
قد کشیدن درباد
فکر رفتن باشیم
چه کسی می گوید
پشت این ثانیه ها تاریک است
گام اگر برداریم
روشنی نزدیک است

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

برخی دانشکده های دانشگاه تهران بناست در ترازشون تجدید نظر کنند به خصوص رشته مدیریت. احتمال داره تا آخر شب طول بکشه. اوضاع داغونه.

samane
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ق٫ظ

به نظر می آید بعد از تموم شدن ثبت نام برا مرحله مصاحبه کلا آمارشون تغییر کنه چون خیلی ها خیلی از جاهایی رو که میتونن برا مصاحبه برن رو ثبت نام نمی کنن و اینطوری آمار دعوت شده هایی که برا مصاحبه میرن پایین میاد

معصومه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  samane

از خداشونه. زحمت کمتر براشون داره

مهراب
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ق٫ظ

چرا شبانه تراز۵۰۰۰روزانه تراز ۳۰۰۰
برعکسه؟:(

ZHRH
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهراب

دقیقا برای رشته معدن هم تراز شبانه بالاتر از روزانه اس… یعنی ارزش روزانش کمتر از شبانشه؟؟؟؟

روان ، شنا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهراب

به چند دلیل: ظرفیت پذیرش که در تعداد دعوت شده گان تاثیر دارد ،اولویت اخر بودن نوبت دوم در انتخاب رشته شرکت کننده گان ،و اینکه انتخاب گننده گان نوبت دوم خود زیر مجموعه ای از کل می باشند

هستی به ناشناس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ق٫ظ

سلام.
با ناشناس کاملا موافقم .افرین گل گفتی بخدا..دقیقا همینه

nazanin
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز. دوستان میشه مثلا من انتخاب اول و دومم رو نرم مصاحبه از انتخاب سومم برم واسه مصاحبه ؟ به نظرتون مشکلی پیش میاد؟چون قبولیم تو کد رشته سومم زیاد هست ولی کد رشته ای که انتخاب اول و دومم هست هم امکان قبولیم کم هست هم به دلیل طولانی بودن مسافت و هزینه برام سخت هست . اگر این دو کد رشته اول رو واسه مصاحبه اقدام نکنم مشکلی برام پیش میاد یا دیگه سنجش حذف شده درنظر میگیره؟

الهام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  nazanin

نه مشکلی پیش نمیاد نگران نباشید

مجید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  nazanin

سلام نه مشکلی پیش نمیاد اونی که فکر میکنی احتمالش بیشتره قبول شی رو برو

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  nazanin

مشکلی پیش نمیاد اما موندم شما که میدونستی مسافت دوره و احتمال قبولی کم اصلا چرا انتخابش کردی.

سودی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  nazanin

میدونی اکر رتبه ت خوب بوده باشه با این انتخاب کردن و نرفتنت باعث شدی تراز اون رشته بره بالا و هم از رفتن به مصاحبه کسی که حق شه جلوگیری کردی .؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

alireza
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سودی

درسته چون ترازها رو بر همین اساس اعلام کرده اند.

سپیده
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  alireza

پس چرا انتخاب کردین؟ که ترازا رفت بالا

امیدوارم به خدایم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سودی

بـــهار را ببین چگونه از

خود می تکانَد

برگ های فرسوده را

تو هم جوانه ای بزن

سبز شو

بـهار ادامه ی لبخندهاے

تو خواهد بود

ناشناس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ق٫ظ

در مورد آزمون آبان که چیزی مشخص نیست که اصلا باشه یا نه و اینکه تازه اگرم باشه آیا همین ظرفیت هایی که الان برای این رشته ها هست برای آزمون آبان هم هست یا نه و در مورد اون دوستمون که متولد ۷۱ هست آره چرا نشه به لطف این همه موسسه ای که برات مقاله میدن در حد لالیگا چرا نشه کتاب چاپ میکنن در حد بندس لیگا چرا نشه فقط اشکال کار اینجاست کتاب ۵۰۰ صفحه که هیچ اگر ۱۰۰۰ صفحه هم باشه و کاربرد نداشته باشه آخه به چه دردی میخوره بعد نگین که کتاب و مقاله داشتم ولی قبولم نکردند نه قبول نشدین چون الکی رفتین وقتتونو و پولتونو صرف چاپ مقاله و کتاب بی فایده کردین من که لیسانس و ارشد تهران خوندم دارم بهتون میگم اینجا مقاله ای و کتابی نیست. اوکی؟

پاسخ
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

با سلام دوست عزیز، بله حرف های شما درسته، این همه مقاله در طی دو سال ارشد شاید غیرطبیعی باشه، ولی برخی رشته ها که نمونه هاش هم در رشته های فنی و هم در رشته های علوم انسانی هستن، واقعا این تعداد مقاله جای تعجب نداره، چون ماهیت اون رشته نظری هست و نیاز به کار آزمایشگاهی و عملیاتی برای تحقیقات نیست، پس خواهشا همه تلاش های دوستان رو زیر سوال نبرید. بله بنده خودم دانشگاه تهران درس خوندم و الان هم که میخوام برم مصاحبه دکتری، نهایتا سابمیت یکی دوتا مقاله در دستم هست که احتمالا هیچ ارزشی نداره، درست میفرمایید، بعضی دانشگاه ها خیلی به مقالات کاری ندارند، بلکه بیشتر سطح علمی فرد ولو بدو کار پژوهشی مد نظرشون هست.
پس دوستانی که خیلی مقاله دارن نباید زیاد خوشحال باشن و دوستانی هم که مثل من مقاله ای ندارن، نباید خیلی ناراحت باشن.
به امید موفقیت همه

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  پاسخ

تو رشته های انسانی هم درسته بعضا کار نظری انجام میشه اما مگه همین کار نظری زحمت نداره حداقل یک ماه زمان میبره در بهترین حالت که جمعش کنی بعد حداقل ۶ماه زمان داوری اونم باز در بهترین حالت (همه اینا یک در هزار) اونوقت طرف تو دوره ارشد نهایتا بتونه ۳ تا مقاله بده. بقول یکی از اساتیدم که میگفت دوره بچاپ بچاپ شده همه فقط دنبال چاپ مقاله و کتابن کلا محتوا هیچ. اگه این همه سروران گرامی کار پژوهشی مفید انجام داده بودن که الان مملکت گل و بلبل بود.

علی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ق٫ظ

پنجشنبه از راه رسید به امید موفقیت همه دوستان. انشاءالله که هرچه خیر است در مورد تک تک عزیزان اتفاق افتد

مهراز
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ق٫ظ

دوست عزیزی که رشتتون معماری بود
مگه.دکتری سراسری آزمون اسکیس داره؟
من برای سال دیگه میخوام آماده بشم. ممکنه کمی راهنمایی کنید؟؟،رتبه تراز درصد منابع؟؟، و آیا آبان ماه هم آزمون تستی مثل اسفند ماه برگزار میشه؟؟،یعنی سالی دوبار قراره که کنکور ارشد برگزار بشه تو کشور؟؟؟
ممنون.میشم

مونا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهراز

سلام
دوست عزیز بله اسکیس گذاشتن…ولی اسکیسش اون چیزی که احتمالا شما فکر می کنی نیست …مثلا ازمون کتبی دانشگاه تهران همراه با اسکیس و بخش تشریحی فقط دو ساعته…این یعنی شبیه به ازمون های اسکیس ۸ ساعته نیست…فقط میخواد قدرت تحلیل شمارو بفهمه…البته من این رو با توجه به تجربه دوستان که سال قبل در دانشگاه علم و صنعت داشتن هم میگم….درمورد ازمون سال دیکه چیزی نمیدونم که به چه نحویه….دانشگاه تهران میدونم تا رتبه ۶۴البته شبانه به مصاحبه دعوت شده…تراز روتو همین صفحه اون بالا گذاشتن…موفق باشی…منابع رو با توجه به سوالات سال های قبل پیدا کن…کتاب های دکتر گلابچی که پایه ثابت امتحانا هستن….مبانی هم کتاب معاصر امیر بانی مسعود وکتابهای پیرنیا و مزینی رو بخون….

امین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۵۰ ق٫ظ

درود ، با آرزوی موفقیت برای دوستان
آزمون کتبی تشریحی کجای دلم بذارم ،
خدا کنه اعتبار بذارن برای آزمون اسفند

اعتبار
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امین

باید اعتبار داشته باشه مطابق شیوه نامه. باید حرفمون رو به گوش مسئولین برسانیم.

سوین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ق٫ظ

دوستان مگه نگفتن اولویت مهم نیست دانشجویان به دلخواه انتخاب رشته میکنن! وای نگین که بیچاره میشم! الان حدنصاب دانشگاه تهران و نیگا میکنم شبانه حدنصاب رشته من و میرسونم ممکنه فردا که حدنصاب اعلام میشه چون جزو اولویتام نبوده دعوت به مصاحبه نشم؟! تاکید میکنم انتخاب کردم رشته رو اما اولویتم نبوده یکی راهنمایی کنه بنده رو که کنکور پیرم کرد، داغونم کرد عمرم تباه شد

امین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  سوین

درود، دوست عزیز اتفاقا تاکید میکردن توی اطلاعیه ها انتخاب رشته اینترنتی رو، قبولی هم براساس اولویت انتخابی هست، ولی بازم مشورت کنین، شاید راه چاره ای پیدا شد، نگران نباشین

G.h
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  سوین

تا جایی که من متوجه شدم تا الان اولویت مهم نیست، دیگه نمیدونم شاید اشتباه متوجه شدم

nazanin
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سوین

سلام دوست عزیز این که راه حلش ساده هست.مصاحبه اون کد رشته ای رو که نمیخاد رو نرید دیگه براتون در نظر نمیگیرند و میرن سراغ انتخاب های بعدی

G.h
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ق٫ظ

هرکی دو اولویت اول رو مجاز شه میتونه، میتونه اولویت. دوم رو بره؟
آخه خود سازمان سنجش موقع انتخاب رشته اصلا تاکیدی روی موضوع ترتیب نکرد، فقط میگفت کد رشته ای رو که میخواید برید مصاحبه حتما موقع انتخاب رشته باید وارد کرده باشید، اگه کسی اطلاعی داره ممنون میشم

مریم socio
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ق٫ظ

خدایا یعنی میشه فردا لبم خندون باشه؟
بله که میشه. یه روز جدید از عمرم. یه قلب که برای ادامه تحصیل می تپه . یه تن سالم و دستهای سالم که مطلب تایپ میکنه . چشمهای سالم که میتونن بخونن و زیبایی های بهار رو ببینن و مثلا گوشه تخت بیمارستان خیره به در و منتظر پرستار و تزریق داروی بعدی نیستن .
. یه خانواده ی عزیز که نگران دغدغه های من هستن و یه سقف امن بالای سرم . خداوند قادر رو دارم که صدامو میشنوه و از رگ گردن بهم نزدیک تره . خدایا شکرت به خاطر همه داشته هام. دکتری چه امسال بشم چه نشم راضی ام به رضای تو و آرامم به حکمتت … دوستت دارم . خدایا به همه تن سالم و دل خوش بده …

هوشنگ
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم socio

احسنت مریم خانم ، واقعا در این تلاطم و چشم انتظاری اعلام نتایج ، حرفاتون آرام بخش بودن ، امیدوارم همه دوستان موفق باشن و اونچه خیرو صلاحشونه براشون رقم بخوره

moshaver alame
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ق٫ظ

دارم از استرس میمیرم..من اشتباهی معدل کارشناسیمو۰/۱۴ بیشتر وارد کردم…حالا باید چیکار کنم….چجوری به سنجش بگم…

رضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  moshaver alame

بله حتما
قابل اصلاحه
اگه اصلاحش نکنید در صورت قبولی اخراج می شین

moshaver alame
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ممنونم…خیلی نگران بودم….

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۵۱ ق٫ظ

هنوز نیومده

برق قدرت
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۸ ق٫ظ

سلام
تراز من در برق ۳۷۰۰ است برای روزانه تهران نشده ام. تهران تراز ۴۰۰۰ می خواد . به نظرتون دانشگاه صنعتی اصفهان میارم؟

مجید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۰ ق٫ظ

حالا یکی مثل ما که دو سال ارشد رو خوندیم که معدلمون بالا بشه رو نباید تاثیر بدن تو رتبه؟؟ اگر که به لطف خوندن یک ماهه بعضیا ترازشون بالا بشه و برن مصاحبه و یکی مثل ما که دوسال خوندیم به مصاحبه نرسیم..
چرا معدل رو در امتیازات پژوهشی بعد از امتحان کتبی تاثیر دادند؟؟

آزمون غیراستاندارد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

اگه معدل رو بخوان بعد از اعمال حد نصاب ها اعمال کنن بی عدالتیه چون برا همه افراد شرکت کننده در آزمون اعمال نشده پس درستش این هست که تو اعلام ترازهای فردا هم معدل ها رو اعمال کنن

یه زمین شناس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

خدمت آقا مجید و دوستان دیگه میگم
درسته معدل خیلی تاثیر گذاره ولی کیفیت دانشگاه هم خیلی مهمه
همه کم و بیش میدونیم که بعضی دانشگاها به سخت گیری و نمره ندادن مشهورن!!
خوب مطمئنا نمره ای هم که داده میشه کمتر و معدل هم پایین تر میاد
پس انصاف نیس معدل هم بیاد رو آزمونی که فقط به نفع یه عده از گرایش ها بوده و شرایط بی انصافانه تر بکنه

فرمند
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

من از حالا دارم رفرش میکنم شاید کارنامه بیاد. :-D

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

من استرس دارم فشارم افتاد

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

احتمالا ۴ بعداز ظهر میزنن

الهام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

مثل من….!!!

سودی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

تاریخ سایت هنوز ۸مه!!!!

یه زمین شناس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

درد مشترکه
دوستان هم باهم رفرش میکنیممم

احسان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

دیگه با این ترازها من که از دیدن کارنامه نا امید شدم

امیدوارم به خدایم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرمند

بچه ها مطمئنم بهترین نتائج رو فردا میبینین وخوشحال میشین مطمئن باشین حد نصاب ها ب بهترین صورت اعلام میشن

خدا هست غصه دگر چرا

مدیریت
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

یه سوالی از دوستان دارم. اگر دو جا قبول بشم امکانش هست در سنجش این جایی که دوم قبول شدم رو برم؟ مثلا تهران و علامه رو هر دو قبول بشم و علامه انتخاب بعد از تهران بوده باشه و من نخوام تهران برم؟

الهام
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

نه دیگه اگر انتخاب اولتون رو قبول بشید باید اون رو برید

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

چرا کسی نمیخواد تهران بره؟

مهندس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

نه نمیشه. واسه همین میگفتن که اولویت بندی تو انتخاب رشته مهمه

کیوان
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – مرحله اخذ تعهد
متن درخواست :
با سلام و تقدیم احترام
با توجه به بند ۸ نامه ای که توسط سازمان محترم سنجش در تاریخ ۹۵/۱۲/۲۲ به معاونین اموزشی دانشگاههای کشور ارسال شده است: ( شایان ذکر است چنانچه برخی از پذیرفته شدگان به هر دلیلی قصد انصراف از کد رشته محل قبولی خود را داشته باشند امکان حذف از طریق دانشگاه ثبت کننده محل قبولی وجود دارد) …… در صورتی که قبولی داوطلبی در بازه زمانی ۹۵/۵/۲ لغایت ۹۵/۵/۱۱ در اولویت های ۱ و۲( دو دانشگاه مختلف) فرم انتخاب رشته اش توسط هر۲ دانشگاه مربوطه به وی اطلاع رسانی گردد ایا داوطلب اختیار دارد برای اخذ تعهد صرفا به کد رشته دانشگاه اولویت ۲ مراجعه کرده تا نهایتا توسط سازمان سنجش در اولویت ۲ پذیرفته اعلام شود؟؟؟؟ با نهایت سپاس
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۵/٠١/٢٣-٠٩:٢٣
پاسخ :
با سلام
به هر دانشگاهی که مراجعه و تعهد دهید و دانشگاه نام شما را به عنوان قبولی ثبت کند محل قبولی شما همان دانشگاه خواهد بود.
با سپاس

م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  کیوان

ممنون بابت اشتراک این موضوع

م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

قاعدتا پاسخ منفی ست.

دکتر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

باید انتخاب اولو برید

مریم socio
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

نه دیگه اولویت برای همین مهم بوده

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

واقعا کمال بی انصافی در تراز. من بدبخت با سن متولد ۱۳۷۱ و چاپ ۳۲ مقاله در ژورنال‌های isi, Scopus, isc و چاپ ۱ جلد کتاب در ۵۰۳ صفحه و دیپلم‌های افتخاری از دانشگاه آکسفورد و… با این وضعیت هیچ کجا نمی‌تونم برم. اما حتی نمیتونم وارد ارزیابی تخصصی بشم. در شوک کاملم. این همه تلاش کردم. منی که دانشگاه نور همه میشناسنم. در ۶ ترم لیسانس خوندم و ۳ ترم ارشد و با نمره ۲۰ از پایان نامم دفاع کردم. واقعا افسوس.
امیدوارم همگی موفق باشید.

حلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چ با کلاس
خوب استعداد درخشان اقدام کن
ب منم ظلم شد

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حلی

قضیه کلاس یا چیز دیگه نیست طبیعیه امسال من رو باید نذارن. بعد هم که میری خارج از کشور میگن غرب زده بودی. پذیرش الان ۱/۵ ساله از دانشگاه کارلتون و ساسکچوان کانادا دارم دوست داشتم تو کشور خودم درس بخونم. نذاشتن. هر چی زودتر میرم و بدون دردسر از مهر شروع میکنم. در جایی که اندازه یه اپسیلون برای پژوهش ‌هایی که انجام دادم ارزش قائل‌اند. فقط ناراحتم که چرا انقدر ناجوان مردانه!!

ایران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

داداش از لحاظ رزومه شرایط شما رو دارم …
اما چه میشه کرد؟
تمام وقتمو گذاشتم واسه مقاله که هیچ جا بکار نمیاد…
فقط طعنه میشنوم…

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تاسف خوردن نداره،بدون کنکور ثبت نام کنین …با این همه افتخارات حتما قبول می شین

فرشاد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز سنت که خوبه ایشاا بخون برا کنکور سال بعد

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اشکال نداره منم قبول نمیشم برای ابان تلاش می کنیم

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

نمیشه دوست عزیز یک سال دیگه از عمرم رو بزارم دوباره سال بعد هم همین داستانه. خیلی راحت از ترم مهر تو بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور شروع می‌کنم. من دانشگاه ساسکچوان و کارلتون کانادا پذیرش دارم فقط دوست داشتم تو کشور خودم باشم که ظاهرا نمیشه مهم نیست. خیلی راحت برای همیشه میرم. امیدوارم همه موفق باشید.

مایسا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بانظره شما موافقم واقعا که هیچ عدالتی تو این ازمون نبود منم جزو نخبگان هستم و حدود ۲۰مقاله و ۵ کتاب ترجمه وتالیف وکلی طرح پژوهشی وهمایش دارم اما در این ازمون باوجود اینکه چندماه درس خوندم رتبه ی خوبی نیاوردم .واقعا متاسفم

سعید ب.
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه نور!؟
۳۲ مقاله در ۲۴ سالگی!؟

فردین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

مگه میشه. مگه داریم

بابک
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

به نظر منم یه جای کار میلنگه

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  بابک

نه دوست عزیز جایی از کار نمیلنگه این فکرهای بعضی افراد هست که میلنگه. اگر شما هم از کارشناسی شروع به نوشتن می‌کردی میشد. نمیدونم چرا بعضی دوست دارن طعنه بزنن. ممنونم از شما موفق باشید

مهدی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام از طریق استعداد درخشان میتونی بری و به حقت برسی ….

بابک
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه نور دیگه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟

امین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  بابک

آره، والا یه پژوهش اصیل که ۳-۴ ماه وقت میبره و کلی فرآیند داوری مقاله هست ما کلی تلاش کردیم مجموع مقالات کنفرانس و پژوهشی و isc و ترویجی از ۱۰ تا رد نشده و هنوز توی فرآیند داوری هستن، تازه بعد دوسال فارغ تحصیلی ارشد اونم دانشگاه تهران ، شما خوب مقاله جمع کردی

ملیکا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

چی بگم والله!!! آدم نمی دونه کجای این دکتری رو بگیره!!! به قول اون دوستمون مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟
آدم از غصه دق می کنه وقتی می بینه یه همچین مخ هایی رو از دور خارج می کنن!!! ای بسوزه این پدر تستی!!!

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

وقتی نمیخوان نمیشه کاری کرد قضیه مخ یا… نیست این بی انصافی اینا رو میرسونه. بعد هم که بنده حرف از زندگی یا درس خوندن در خارج از ایران میزنم همه میگن غرب زده شدی!

آرشیتکت
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شما که کنکور لازم ندارین، استعداد درخشان رو گذاشتن برا شما که بی انصافی نشه در حقتون.

niloofar
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  آرشیتکت

این اقا نمیتونه استعداد درخشان شرکت کنه چون پیام نوری هست.خودشون نوشتن کارشناسی و ارشد پیام نور

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar

ربطی به پیام نور و .. نداره میشه ولی اونجا هم پارتی حرف اول رو میزنه. که من ندارم. پس بهترین گزینم دکتری خارج از کشور هست و تمام. از کجا معلوم یک سال دیگه بخونید وضع بهتر از این بشه. به چه امیدی!!

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

نه آقا استعداد درخشان با پیام نور نمیشه رفت پس بیخودی نگید ربطی نداره دقیقا این بند تو اطلاعیه اکثر دانشگاها هست. درسته که آشنا بازی هم میشه اما شما دیگه داری زیادی داغش میکنی. از طرفی چرا ارشد باز رفتی پیام نور؟

پاسخ
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اتفاقا ربط داره همه دانشگاه ها زدن واسه استعداد درخشان پیام نور نمیتونه شما دقت نکردی.مگه اینکه خود پیام نور بردارت واسه استعداد درخشان

سپیده
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

عااااااالیه،،،، منم رزومه خیلی خوبی دارم،،، اما مال شما عالی هس،،، معدلی اقدام کنید اگر شرایط دیگه شو دارید،،،، من خیلی خوندم که با سنجش برم سرکلاس،،، اما حالا میخوام معدلی برم ، معدلی صددرصد قبولم، ب خاطر کنکور دو سال عمرم تلف شد،، اون از پارسال که با دو رقمی قبول نشدم،،، اینم از بچه بازی امسالشون

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سپیده

عزیزان الان فک کردید استعداد درخشان عالیه دیگه همین که ثبت نام کردی میگن بفرما برو والا اونجا اوضاع بدتره ۱- بیش از دوسال از فراغت تحصیل نگذشته باشه ۲- معدل ارشد بالای ۱۷ وکارشناسی بالای ۱۶ ۳- حتما دانشگاه دولتی درس خونده باشید و بعضا تنها دانشگاههای سطح یک کشور را قبول دارن ۴- حداقل یک مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه بعضا دو تا ۵- کسب حداقل ۷۰ امتیاز از جدول امتیازات. خیلی دانشگاهها نتونستن سال قبل با استعداد کسی بگبرن چون کسی نبود که ۷۰ امتیاز بگیره. این من میگم که ارشد بدون آزمون اومدم و دکتری هم اقدام کردم

alireza
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

خوب بدون آزمون از طریق استعدادهای درخشان اقدام میکردی این همه دانشگاه اطلاعیه دادن که.

somayyeh
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

دوستان یه سوال
وقتی میگن ۳- ۴ برابر ظرفیت پذیرش دعوت به مصاحبه میشن منظورشون چیه؟
مگه نباید ۳ تا ۴ برابر ظرفیت کل رشته امتحانی در سطح تمامی دانشگاهایی که اون رشته رو میگیرن دعوت به مصاحبه بشن یا هر دانشگاهی با توجه به ظرفیت خودش عمل میکنه؟

............
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان . من هم تهران و هم تربیت مدرس دعوت به مصاحبه شدم ولی تهران نمیرم.میخوام دانشگاه ارشدم که تربیت مدرس بوده برم. تهران دانشگاه لیسانسم بوده ولی از اساتید و جوش خوشم نمیاد. انشالله همه کسایی که زحمت کشیدن دعوت به مصاحبه بشن.

مدیریت
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ............

من هم دقیقا نظر شما رو دارم. انصافا تربیت مدرس و علامه در سطح علمی بالاتر از تهران هستند. ترسم از اینه که تهران قبول بشم نتونم دیگه با اساتید خودم در دانشگاه علامه کار کنم. هیچی نباشه برام پروژه جور می کردند و هزینه زندگی ام تأمین می شد. یک اشتباه بزرگی که کردم علامه رو بعد از تهران زدم ولی تربیت مدرس رو بالاتر از تهران. تهران رو احتیاطا می خوام برم. ای کاش بعد از علامه زده بودم و گرنه اگر تهران قبول بشم ناچارم بعضی کلاسها رو مثل بقیه دوستانم سر کلاس علامه حاضر بشم.

ماهور
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

میتونید تهران مصاحبه نرید.اینگه نگرانی نداره!!!

معدن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

دوستان کسی از تراز اکتشاف معدن دانشگاه سهند تبریز خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  معدن

دوست عزیز سهند تبریز حدنصاب تراز اعلام نکرده! صبر کنین نتیجه سنجش که اومد متوجه میشین.

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ب٫ظ

بله دقیقا هین طوره
من خودم در مدیریت همه گرایشا رو زدم
و الان بعضی ها رو نمیخوام برم
و اعتراف میکنم که اشتباه کردم
چون این تفکر در دوستان دیگه که رتبه بهتری داشتن باعث شده من اون گرایشی رو که میخواستم در دانشگاه تهران رو دعوت نشم
و احتمالا دوستان دیگه که رتبه و تراز بهتری از من داشتن و اون گرایش رو زدن اون گرایش رو نرن واسه مصاحبه
اینطوری شد که من با تراز نسبتا خوب ۵۷۸۰ اون چیزی رو که میخواستم بهش نرسم

پوریا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۷ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان عزیز
من یه سوال داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید من الان دانشجوی دانشگاه فردوسی هستم رشتمم برق الان سال اخرم معدلمم بالاست رزومم خوبه اما یه نگرانی دارم واسه قبولی دکتری سال اینده من لیسانسمو دانشگاه غیر انتفاعی بودم میخاستم ببینم امید دارم به اینکه بازم داشنگاه های تهرانو قبول شم یا نه کلا بیخیال بشم
ممنون میشم کمکم کنید

نگران نباشید...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

آقا من میشناسم افزادی که هم دوره کارشناسی و هم ارشدشون رو غیرانتفاعی بودن و دکتری دانشگاه تهران قبول شدن!
خیلی قوی مطالعه کنید و به خدا توکل کنید، اگر خدا بخواد حتما قبول می شید.
موفق باشید

پوریا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

ممنونم لطف کردین
شما هم موفق باشید

مهدی عمران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

اره.خیالتون راحت.
مهم پایان نامه و کارا پژوهشی و مدرک ارشد و معدل هست

امیر.م
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

اصلا جای نگرانی نیست فقط به آزمون و درس و فکر کن
موفق باشی

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

چرا که نه، امیدتون اولا بخدا باشه، ثانیا سعی کنید فرصتهای خوبتون رو از دست ندین، مثل همین دانشگاه. اگه رزومتون خوبه بنظرم اقدام کنید.

مدیریت آموزشی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام دوستان برای من دانلودنمیشه فایل میشه بگین ترازمدیریت آموزشی چنده برای دانشگاه تهران .لطفابگین منتظرم مرسی

الهام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

من توی دانشکده مدیریت پیداش نکردم ولی پردیس قم روزانه ۴۹۷۱ و شبانه ۴۵۲۷

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ب٫ظ

۵۲۹۴ روزانه مدیریت اموزشی

م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

موارد دکتری زیاد داریم، که کارشناسی ارشد غیرانتفاعی بوده است.

شهرسازی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ

سلام
دوستان لطفا اگه کسی رشته شهرسازی هست و رتبه اش زیر ۱۰ شده اعلام کنه ببینیم حداکثر تراز حدودا چند بوده امسال. لطفا…

Somayyeh
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۷ ب٫ظ

دوستان بیاین به این وضع اعتراض کنیم برید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و اعتراض کنید. واقعا حق خیلی از دوستان پایمال شده . امروز اعتراض کنیم بهتر از فرداس.

somayyeh
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Somayyeh

سازمان سنجش امروز اصلا به سوالا جواب نمیده؟

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ب٫ظ

من دیگه جوابشو نگاه نمیکنم
رتبه تراز شمارو میبینم نمیخوام اصلا وضعیتمو ببینم فشارم افتاد

123
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من الان مطمععن شدم قبول نشدم بچه ها موفق باشین ………….

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ب٫ظ

سلام بچه لطفا یکی جواب بده تو این ترازای تهران تراز ۷۰۰۰ هم هست مگه تراز از۶۰۰۰نبود؟؟؟؟؟چه جوری این ترازای ۶هزار و خوردی رو زدن این چه جوری؟

M
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه تو رشته ما تراز بالای ۷۰۰۰ هم هس

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب بستگی به درجه سختی سوالات داشته دیگه! تراز با توجه به درصدی از سوالات هست که متقاضیان هر رشته پاسخ داده اند

مرسدس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۲ ب٫ظ

کاش شرایط طوری بود که هرکی نخواد بره اعلام کنه که بقیه به جاش برن برا کتبی که امادگی از لحاظ رزومه و مطالعه برای کتبی وارند….

مهندسی برق کنترل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۲ ب٫ظ

من ترازم تو برق ۴۲۳۵ شده برا کنترل ترازم کمه اونوقت برا سایر گرایشهای دیگر برق همه ترازها زیر ۴۰۰۰ شده، ازونطرف امیرکبیر ۲۲۰۰ زده تراز کنترل

مرسدس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۰ ب٫ظ

دوستان پس معدل چی تراز معدل باید اضافه بشه به ترازمون توسط سنجش! بعد اینکه ما تو کارنامه برامون تراز کلی داده شده برای کل گرایش ها یه تراز گفتند اما تو اعلام دانشگاه تهران یا بقیه هر گرایش جدا کردند پس منتظر باشید که اعلام بشه تراز هر گرایش بهتره و با حساب ترلز معدل خیلیا میرن برا کتبی …. ان شاالله که این طوره….

سپید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مرسدس

امتیاز معدل به صورت جداگانه در امتیازات آموزشی در نظر گرفته میشه

مهندسی شیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرسدس

برای رشته ما که همه گرایشا با هم هست تراز بالای ۵۰۰۰ گذاشتن و برای رشته هایی که همه گرایشا با همند بالای ۳۵۰۰ این نشون میده که این موارد و رو در نظر گرفتن
رشته ما تا رتبه ۴۰ فقط مجاز شده

مم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

بله رشته ما تفکیک گرایش نکرده اصلا!! فکر کنم حوصلشون نشده!!!!

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرسدس

چی میگی؟ترازاشونو شفاف اعلام کردن
الکی به کسی امید نده
منم ناراحتم

سودی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ

من احتمال دعوت به تهران م بالا بود اما متاسفانه دوستانی که رتبه بالا اوردن تمام گرایش ها روزدن و حق ماهارو پایمال کردن…..عملا اونا در روز مصاحبه رد خواهند شد (مگر با آشنا بازی) و شانس مارو هم برای پذیرش از بین می برند…از ماست که بر ماست

منتظر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سودی

لایک!!!

محسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ

دوستان کسی از دانشگاه های دیگه اطلاعی داره؟ مثل علامه تربیت مدرس…….

منتظر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ب٫ظ

نفس ها در سینه حبس شده است.
فردا سنجش با ما چه خواهد کرد؟ :D

طیبه1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

کف تراز همه دانشگاه ها بالاس …

پریسان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان. من تراز دانشگاه تهران اوردم ولی نمیدونم برم یا نه. واقعا برا مقاله مجله که بعد از دوسال اکسپتشو گرفتم ۲امتیاز.!!!! کاش همایش مینوشتم الان ۱۰امتیاز داشتم نه ۲امتیاز. واقعا اصلا با چه اصولی این ایین نامه ها رو تدوین میکنن؟

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

همایش ۴ امتیاز بیشتر نداره این ۱۰ را از کجا اوردی مقاله بژوهشی و ای اس ای ۲۲ امتیاز دارد و مقاله ترویجی ۶ امتیاز

نسترن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان، من رتبم خوب شده . به دانشگاه تهران هم دعوت شدم، اما چیزی نخوندم، بقیه دوستان شرایطشون چیه؟ چیزی خوندید؟ اگه همه نخونند شرایط مساوی میشه و دیگه کاری به کتبی نخواهند داشت. درسته؟

مهناز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

عزیزم منم از فردا میخوام شروع کنم یه هفته وقت هس نمیدونم رو چه حسابی فردا نتایج میاد هفته بعد آزمون کتبی

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ

خیلی جالبه!
من با تراز ۵۵۰۰ و رتبه ۲۵ با کسی که تراز ۳۰۰۰ داره باید امتحان مشترک بدیم. پس چه فایده از امتحان اسفند وقتی قرار بود همه رتبه پایین ها هم به این مرحله برسند! حیف از وقتی که بابت امتحان اسفند گذاشتیم کاش بجای اون منابع درسهای تخصصی رو خونده بودیم. با ۵ تا مقاله و ۱ طرح پژوهشی و مدرک زبان باز هم باید نگران امتحان کتبی باشیم…

مکانیک
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ب٫ظ

بچه ها تو رو خدا راهنمایی کنید
الان تراز ها رو نگاه کردم و دیدم که تراز لازم را دارم ولی متوجه شدم اشتباه احمقانه ای کردم و در انتخاب رشته اشتباهی بجای روزانه شبانه انتخاب کرده ام در حالیکه تراز روزانه را برای مرحله تخصصی آورده ام. آیا هیچ راهی وجود دارد در مصاحبه روزانه شرکت کنم و انتخاب رشته ام را اصلاح نمایم؟ هیچ راهی برای اصلاح انتخاب رشته و رفتن به مصاحبه وجود نداره؟
خیلی اعصابم داغونه.بسیار ممنون میشوم پاسخ مرا بدهید

محمد از مشهد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

هیچ راهی نیست. اگه میخوای روزانه بخونی دیگه اصلا اون دانشگاههی که شبانه اشتباهی زدی نرو که اگه قبول شی بدبختی با این هزینه ها. دانشگاههای دیگه برو

یه زمین شناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

اعصاب داغونی چرا
اون رشته ای که برا شبانه زدید مصاحبه نمیرید

marco
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ب٫ظ

ای داد بیداد ای داد بیداد

محمد امین.علوم سیاسی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان اعتراض کنید.سنگ تو تاریکی.چاره دیگه ای نداریم….
تو سایت سنجش قسمت ورود به سیستم پاسخگویی.
تو رشته من امسال تا رتبه ۶۰ دعوت به مصاحبه دانشگاه تهران شده.
سال قبل تا رتبه ۱۲۰ دعوت به مصاحبه شده بودند.
این انصاف این عدالت.خدایا دردمون رو به کی بگیم؟؟؟؟

مدیریت آموزشی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

بااین ترازای که تهران زده مطمئناشهرستانا بالاتزازاین هستن خیلی ظلم شددرحق بچه ها بااین آزمون امسال

Arash
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۴ ب٫ظ

دوستان کجا حد نصاب دانشگاه فردوسی رو زد لینکشو میزارید

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

مگه فردوسی اعلام کرده؟ من که چیزی ندیدم تو سایتش

طیبه1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  saba

به طور رسمی اعلام نکردن ولی ترازای فردوسی از تهران بیشتره من از استادم پرسیدم…

M
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ب٫ظ

بچه ها جالبه من رفتم از دانشگاه شهرستان تراز رشتمون رو پرسیدم گف ۵۴۳۸ تهران زده ۵۴۱۲ تراز شهرستان از تهران بالاتره

معصومه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

کدوم شهرستان و کدوم رشته؟

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  M

خوب عزیزم تو که نمیخواستی بری واسه چی زدی جای یکی زو گرفتی
همین تفکر باعث شده تو بعضی رشته ها تراز کف بیاد بالا دیگه

محمد از مشهد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ

اقا من حد نصاب تهران رو اوردم. تازه هزار و خورده ای هم ترازم از حد نصاب بالاتره. رتبم هم ۴۶. به نظرتون برم برای مراحل بعد؟ اخه روزانه دو نفر بیشتر نمی خوان. از مشهد این همه راه و …

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد از مشهد

طوری که شما میگی برا دو نفر صد نفر دعوت کردند!!

معصومه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

تو گرایش پر طرفدار ما زیر ده نفر به مرحله دوم راه پیدا می کنند. پارسال خیلی بیشتر دعوت شده بودند. خیلی خیلی بیشتر. ترازم شد وسیله پز و پرستیزشون

محمدحسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد از مشهد

ببخشید آقامحمد رشته شما چیه؟

محمد از مشهد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسن

زبان انگلیسی هستم محمد حسن جان. حسن عزیز اره فک کنم بالای صدنفر دعوت کردن! من تمرکزم روی دانشگاه خودم فردوسیه بیشتر! واسه همین میگم نرم خب چه کاریه

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدحسن

فلسفه

برنامه ریزی محیط زیست
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد از مشهد

حتما برو. شانستو امتحان کن که بعدا پشیمون نشی دوست عزیز.

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد از مشهد

حتما برید، حتمااااااااااااااا

ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ب٫ظ

من معدل دیپلمم ۱۲/۵ و معدل لیسانس ۱۴/۵ فکر کنم از ۲۵نمره۱/۵ تا ۲ بشم

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ب٫ظ

خیلی جالبه. رتبه امسال من ۱۰۳ و رتبه پارسال من ۱۷۳ بوده و ۷۰ پله رتبه ام بهتر شده اما جالبه که من امسال نسبت به پارسال وضعیت بدتری دارم. ترازم اومده پایین تر و مثلا شبانه دانشگاه تهران که پارسال آوردم بودم رو امسال نیاوردم.
حالا من که سرباز بودم و نخونده امتحان دادم اما متاسفم برای دوستانی که اینجوری زحماتشون هدر میره.

مهری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست من رشته و کرایش و ترازتو میشه بگی؟؟؟؟؟

حلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تازه خبر نداری
رتبت امسال خیلی بهتر شده
پارسال ک تجمیع رتبه نبود و اون آزمون عمومی رو ندادیم ک فقط ب نفع یه عده بود

سید حمید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست من تراز و رشتت رو میگی؟؟؟

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سید حمید

ترازم ۵۸۴۷ و رشته ام فلسفه

تراز پارسالم ۵۸۷۴ بوده

تخصصی پارسالم ۱۴ درصد و امسال ۴۹ درصد

سحر- مالی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب امسال اصلا معدل تو تراز حساب نشد

سلما
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان
واقعا اگر این ترازهای اعلامی واقعی باشه یعنی اینکه تصمیم گیرندگان دانشگاه تهران فلسفه آزمون امسال با تمام سختی هاش رو نادیده گرفتن!!!تمام قضیه ها برای این بود که اون همه تاثیر یک آزمون تستس چن ساعتی بیاد پایین و پارامترهای دیگری هم برای انتخاب دانشجو در نظر گرفته بشه. نه اینکه فقط رتبه!!!
ببخشید یه سوال مهم دارم. برای مقاله علمی-پژوهشی مستخرج از پایان نامه حتما باید اسم استاد راهنما و مشاور رو قبل اسم خودمون بذاریم؟ آخه اونا راهنمایی و مشاوره هم ندادن!!! یعنی اگه اول اسم خودمون بذاریم در دید استادای روز مصاحبه تاثیر منفی میذاره؟؟؟
لطفا اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه.
یه دنیا ممنونم از دوستانی که پاسخ میدن.

معماری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

به نظر من اسم اساتید رو اول بزارید. در این گونه مقالات به شما همون امتیاز نفر اول رو میدن و به هر حال از نظر ادب و متانت تصویر مثبتی را در دید داوران ایجاد میکنه

sara
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

سلام
مشکلی نداره
منتها بستگی ب استاد راهنمات داره
بعضی اساتید میخوان حتما اسمشون اول باشه
بعضیا هم ک نیازی ب ارتقا ندارند مهم نیست براشون

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

بهتره که مقاله اسم استاد راهنما یا مشاورتون باشه،،،،،
موقعه دفاعم دوتا پژوهشی و ۱۲ همایشی بردم از دو نمره پژوهش بهم ۱،۲۵ دادن،،،،، بعد همون موقع گفتن که شما با استاد راهنما و مشاورت مقاله ای ننوشتی مرتبط با پایان نامه،،،،، مصاحبه سنجشو دقیق نمیدونم، اما برای دکتری استعداد مستخرجتون باید اسم استادتون باشه

مهدی (جامعه شناسی)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

اگه فقط یه مقاله باشه اسم راهنما رو بیارید.
اگه دو تا مقاله باشه میتونید در مقاله ی دوم، فقط اسم خودتونو بزنید.

مهدی (جامعه شناسی)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۱ ب٫ظ

منظورم این بود که اسم راهنما رو قبل از خودتون بیارید

میترا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

سلام تا جایی که من مقاله هارو دیدم البته خودم هم مقاله دادم اول اسم خودتون رو میزارید بعد راهنما وبعد مشاور.. این که نخواین اسمشون رو بیارید تو روز مصاحبه اصلا براتون خوب نیست چون میگن اگه اینو بگیریم همین کارم با ما میکنه و اسممون رو تو مقالاتش نمیبره.. واینکه اساتید کاری نکردن و اسمشونن هم برده میشه یه موضوع مشترکه که همیشه هم بوده!!
بازهم دوستان دیگه میتونن نظر بدن…

سلما
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  میترا

ممنونم از همه دوستان که پاسخ دادند.
بله می دونم اسمشون بیارم بهتره. حتما هم می یارم. ولی چون این مقالم نوآوری ای داره که استاد راهنمام زیاد قبول نداشت، میگم اگه قراره رفرنس یک مطلب علمی یا مقاله ای بشه اسم خودم به همراه همکاران در رفرنس بیاید و نه راهنمایی که با اصل موضوعم مشکل داشت ولی به عللی راهنمایی آن را به عهده گرفت! که البته نیازی به ارتقاء هم ندارد. میگم ممکنه در روز مصاحبه اساتید مصاحبه گر بگذارند به حساب بی وفایی و یا بی معرفتی و اگه اسمشون بعد من باشه؟؟؟ باز هم ممنون

آرزوa
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

سلام، معمولن نویسنده اول ، کسی است که مقاله را نوشته و در همه جای دنیا نویسنده آخر نویسنده مسئول مقاله است ، بنابراین اسم شما باید اول باشد مگر به علت حساسیت استادهای محترم که خود را برتر میداند و فکر میکنن همه چیز به اسم است

sara
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

عزیزم از راهنمات بپرس
خودش میگه کیو اول بزنی
هر کاری گفت انجام بده
من خودم راهنمام دانشیار بود الان استاد تمام شده ولی گفت اسم خودت رو اول بزن
اسم اول با دوم فرق داره
تو اول اجازه بگیر اگه گفت خودتو بزنی ک چ بهتر …هم امتیازت بالاتره هم اگه برا دانشگاه خودتون رفتی استادت در جریانه دیگه.اگرم گفت نه ک هیچ.اسمتو دوم بذار

احسان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

فک نکنم ربطی داشته باشه… قانون دانشگاه ما اینطوریه اول دانشجو، بعد راهنما، بعد مشاور…

m
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ

با سلام مثلا تراز رشته عربی رو اعلام کردن ۵۲۹۴ این منطقی نیست.وقتی امتحان کتبی میگیرن باید تراز پائین باشهو امتحان کتبی هم بسیار سطح بالا و فرصت بین اون تا مصاحبه حداقل یک هفته باشه تا خوب تصحیح بشه و افراد باسواد برا مصاحبه دعوت شن. وقبلش هم باید رزومه داوطلبارو ببینن.

عربی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  m

آره دقیقاااااااااااا

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۶ ب٫ظ

کسی نیست پاسخ منو بده؟

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۱ ب٫ظ

جریان امتحان آبان چیه؟ افرادی که تو مرحله اول امتحان دادن میتونن یا همه افراد شامل میشن

مجید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

همه میتونن شرکت کنن البته اگه امتحانی بخوان بگیرن ونظرشون عوض نشه تابع نظراتشون سینوسی هتسش

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

همه میتونن، ی ازمون جدا هس،،،،، مرداد ثبت نام ازمون هس،،،، ابان هم ازمون هس،،،،،،،،، فعلا ازمونو هر شش ماه کردن،،،،، اما معلوم نیس که ورودی بهمن هس یا مهر،،،،، از سنحش که جویای ازمون شدم که ورودی بهمن میگیرن قبولی های ابانو ،مثه دکتری وزارت بهداشت، گفتن که معلوم نیس همون موقع مشخص میکنند….
دوستان اینطور که معلومه تکلیف ازمون ابان هم مشخص نیس

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام من متوجه نشدم نمره کل تراز نهایی بای بالا باشه یا پایین

سعید ب.
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

اگر حدنصاب مثلا ۴۵۰۰ اعلام شده باشه، افرادی که ترازشون ۴۵۰۰ و بیشتر از آن (۴۵۰۱-۴۵۰۲-۴۵۰۳۳…. ۵۹۹۹-۶۰۰۰ و ….) شده باشد می توانند در اون دانشگاه برای مصاحبه ثبت نام کنند

معماری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۹ ب٫ظ

واااقعا خیلی جالبه!!!! علمی پژوهشی دو امتیاز اون وقت کنفرانس بین الملی هم دو امتیاز !!! در صورتی که اصلا قابل مقایسه نیستن اینا باهم! واقعا تاسف آوره! بعد ازون طرف هم گیر دادن به معدل دیبلم و …! هر سال همه چیشون عوض میشه بعد امتیاز مصاحبه کلا ١۵! امتحان کتبی تشریحی که یه روزه بخواد تصحیح بشه و فرداش دعوت به مصاحبه بشیم هم جای بسی حیرت داره! جالبه امتیازش هم ٣۵ درصده!!!! برای ما که اسکیس و تحلیلیه هم کاملا سلیقه ای خواهد بود.

سپید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

امتحان کتبی یه روزه تصحیح نمیشه و کلیه کسانی که ازمون کتبی شرکت کردن برای مصاحبه دعوت میشن. بعدا ۱۵ درصد مصاحبه شفاهی و ۳۵ درصد ازمون کتبی در نمره کل تاثییر داده خواهد شد.

سحر- مالی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

قرار نیست یک روزه تصحیح بشه! قراره آزمون کتبی و مصاحبه با هم در نظر گرفته بشه.

معماری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر- مالی

من این رو دقیقا از قسمت تحصیلات تکمیلی دانشکده مون پرسیدم و گفتند به عنوان مثال در رشته معماری که ٨٠ نفر دعوت به آزمون کتبی میشن همون روز برگه ها تصحیح میشه و ٢۵ نفر به مصاحبه دعوت میشن! این روال رو دانشگاه تهران پارسال هم داشت ولی پارسال ٣٠ نفر دعوت به امتحان کتبی و اسکیس شدند و از بین اونها ١٢ نفر دعوت به مصاحبه! و برگه ها هم دقیقا در یک روز تصحیح شد !!!! البته این در مورد دانشکده ما صدق می کنه بقیه رشته هارو نمی دونم! ولی خوب مصاحبه با ١٠٠ نفر هم کمی بعیده چون پارسال ١٢ نفر، یک روز و نیم زمان گرفته از اساتید

محمدرضا معمار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

شما دانشگاه تهران خوندید؟ مطمئن هستید ۸۰ نفر دعوت میشن؟ من رتبم ۴۸ شده.

معماری
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۱ ق٫ظ

راستش به من هفته پیش گفتن ٨٠ نفرو دعوت می کنیم شاید منظورشون با فناوری بوده یا با شبانه! شما با ۴٨ دعوت نشدید یعنی؟؟!!

محمدرضا معمار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

۸۰ نفر برا معماری خالی هس یا با گرایش فناوری؟

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۷ ب٫ظ

اینا اخرش با صندلی خالیشون چیکار میکنن، با این ترازای بالاشون
،،،،،، تکمیل ظرفیت پر باری داریم اگر تراز پایین نیاید

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

دوستان من رییس دانشکده هستم در شهرستان. نامه ای که از سنجش به دانشگاه آمده بود را دیدم در هر رشته فقط ترازهای انتخاب شده را درج کرده بودند نام اشخاص و گرایش آنها درج نشده بود. حالا بک سوال در مجموعه ای که شش گرایش دارد اگر افراد دارای تراز بالا همه گرایشها را انتخاب کنند روز مصاحبه ممکن است بعضی رشته ها با کمبود متقاضی مواجه شوند

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

بله صد در صد همین طور خواهد بود
من خودم تو بعضی گرایش ها در بعضی دانشگاه ها مجاز شدم ولی اصلا شانسی تو ازمون تخصصی و کتبی ندارم
به خاطر همین نمیرم
پس جای من و امثال من خالی میمونه و…

رضا حکیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

منظورت چیه!! اینا تراز جوری میگن حداقل پنج برابر ظرفیت برن مصاحبه , یعنی چی خالی میمونه

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا حکیمی

در نظر بگیر برای رشته ای که سه نفر پذیرش داره ۲۵ نفر اول که دانشگاه را انتخاب کردند به مصاحبه دعوت کنند. آن رشته هم تو مجموعه ای از سش رشته باشد. آیا این احتمال وجود نداره که ۲۲نفر از ۲۵ نفر از گرایشها دیگه باشه؟

یه زمین شناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

عزیزم آزمون آبان پرباری داریم

پگاه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان
آقا یکی بگه جریان این حد نصابا چیه؟!
یعنی هر کس ترازش بالاتر از اون حد نصاب هست دعوت میشه واسه مصاحبه؟
من کلا هنگ کردم!
بی زحمت یه نفر دقیق توضیح بده.
ممنون.

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

منم اینطور که میبینم اگر بالاتر از این تراز باشه من رد شدم

ارشد روانشناسی بالینی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

سلام
آره مثلآ دانشگاه تهران حد نصاب تراز روانشناسی سلامت رو ۶۲۸۹ اعلام کرده..
یعنی شخصی که ترازش از ۶۲۸۹ شروع میشه و بالاتر از اون میتونه مصاحبه شرکت کنه…

سعید ب.
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

بله. اگر حدنصاب ۴۵۰۰ باشه، افرادی که ترازشون ۴۵۰۰ و بیشتر از آن (۴۵۰۱-۴۵۰۲-۴۵۰۳۳…. ۵۹۹۹-۶۰۰۰ و ….) شده باشد می توانند در اون دانشگاه برای مصاحبه ثبت نام کنند

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  پگاه

بله هرکس ترازی بالاتر از تراز اعلام شده داشته باشه دعوت میشه. نگران نباش فردا که کارنامه بیاد همه چی مشخص میشه

محمد مدیریت
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ

دوستان مدیریتی!!!!!!!!! شک نکنید تراز مدیریت تغییر محسوسی خواهد داشت به خصوص فارابی قم. البته تا ۱۵ اردیبهشت صبر کنید. چون ثبت نام تا اون موقع صورت می گیره و وقتی ببنند تعداد نفرات دعوت شده از ظرفیت پذیرش کمتره روز ۱۶ اردیبهشت اعلام تراز جدید می کنند و زمان آزمون و مصاحبه با یکی دو روز بیشتر به تعویق می افته. افرادی که ترازشون بالای ۶۰۰۰ هست بشینن برای تهران بخونند کتاب رو کنار نذارند.

سحر- مالی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مدیریت

شما رتبه تون چنده؟ برای کدوم گرایش هستین؟

مجتبی به مدیریت
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر- مالی

تراز من ۶۴۹۰.

سحر- مالی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ب٫ظ

من ۶۴۱۱
شما مالی هستید؟

مجتبی به مدیریت
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر- مالی

من دولتی هستم. با یکی از اساتید دانشگاه تهران صحبت کردم و براشون توضیح دادم که حتی امکان داره دانشگاه فارابی کلاس دکتری تشکیل نشه. گفت فردا حتما این موضوع رو بررسی می کنیم خود ما در جریان تراز نیستیم. با این وجود مصاحبه هم نکنیم بهتره.

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد مدیریت

منم مدیریتم
ترازم هم ۵۷۸۴
مالی نوبت دوم دعوت شدم
رشتم چیز دیگه بوده
میخواستم مدیریت فناوری اطلاعات قبول شم که ترازم نرسیده
پردیس فارابی که هیچ جا دعوت نشدم

سحر- مالی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

بله متأسفانه تو خیلی رشته ها به مصاحبه دعوت نمیشن. من که مالی بودم خدا رو شکر هم دانشکده مدیریت هم فارابی. به نظرتون چند نفر مالی تو ۱۰۰ نفر اول هستن؟ چون رتبه های زیر ۱۰۰ هستن.

م
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ

آزمون کتبی و مصاحبه هر دو در یک روز!!!! این همه رو تو یک روز چجوری هم میخوان آزمون کتبی بگیرن و بعد هم مصاحبه؟! این کار اصلا عاقلانه نیست. من همه امیدم این بود که ابتدا آزمون کتبی بگیرن، بعد پذیرفته شده هاش ماه بعد برن برای مصاحبه! مقاله ها و کتاب من اکسپتش تا ماه بعد آماده میشه. الآن هیچی ندارم! این چه کاریه دانشگاه تهران انجام میده! من که کلا بیخیال این دکتری شدم. میرم آماده شم برای آبان!

من :-)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ

دیگه همه چی مشخصه. دانشگاه های دیگه هم نهایت اختلاف ناچیزی با اینجا داشته باشند، تازه همه اونایی که تهران مجاز شدند، سایر دانشگاه ها رو هم انتخاب کردن. پس فقط همون صد نفر اول همه جا میرن. حداقل در دانشگاه های تهران همینه. تازه شهرهای دیگه هم باز صد نفر اول انتخاب کردند، تراز اونا هم همینه.

پردیس ها رو همه می تونن انتخاب کنن علت مجاز قبول کردن همه هم همون پر کردن پردیس های خودگردان بوده.

سما
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۳ ب٫ظ

وای بچه ها چقد ترازا بالا اعلام کرده!!!! من که تهران نیاوردم
خدایا کمکم کن

سمیرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۸ ب٫ظ

دوستان میخوام یه معادله ریاضی حل کنیم که به خیلی از جوابها می رسیم
مثلا در رشته ای مثل علوم سیاسی در کلیه گرایش ها ۲۵۰نفر روزانه شبانه و پردیس و پیام نور کلا پذیرش داشته باشه و بخوان برای هر رشته ده برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه کنن به عبارتی میشه :
۲۵۰۰=۱۰*۲۵۰
یعنی ۲۵۰۰ نفر میتونن برای مصاحبه دعوت شن.
اما اگر از ۵۰فرصت انتخاب رشته که هرکس میتونه داشته باشه هرکس ۵۰ رشته رو انتخاب کرده باشه داریم:
۵۰=۲۵۰۰/۵۰
یعنی همون ۵۰ نفر اول همه مصاحبه هارو خواهند رفت.
و اگر در بهترین شرایط هرکس از ۵۰ انتخاب رشته ای که میتونست داشته باشه ۲۵ خونه رو پر میکرد داریم:
۱۰۰=۲۵۰۰/۲۵
در این شرایط هم باز ۱۰۰ نفر اول فقط به مصاحبه دعوت میشن.
با یه مثال ساده متوجه میشیم که ظاهر کار به جای ۳برابر ۱۰ برابر دعوت به مصاحبه شدن ولی در اصل حتی صندلی ها پر نمیشه. چون همونطوری که اول گفتم ۲۵۰ صندلی ولی فقط ۵۰ یا ۱۰۰ نفر فقط به مصاحبه دعوت شدن.
لطفا با دقت به این مثال فکر کنید و به گوش عزیزان سنجش و مسئولین دانشگاه ها برسونید.
مسئولین دانشگاه امیرکبیر که مهندسی خوندن فکر میکنم این مساله رو درک کردن و تراز ها رو پایین تر اعلام کردن اما متاسفانه در بعضی از دانشگاه ها مثل تهران شاهد اعلام ترازهای غیر منطقی هستیم. و احتمالا همون رتبه های ۱تا۶۰ قراره تمام گرایش های علوم سیاسی دانشگاه تهران رو امتحان بدن و مصاحبه بشن.

سمیرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

لازم به یادآوریه که ظرفیت دانشگاه تهران در دکتراعلوم سیاسی در کلیه گرایش ها تقریبا همون ۶۰ نفره و سال گذشته با رتبه های حدود ۱۲۰روزانه و رتبه ۳۰۰ شبانه دعوت به مصاحبه میشده اما الان در ظاهر ده برابر دعوت به مصاحبه میشن اما فقط همون ۶۰ نفر اول هستن که برای ۶۰ صندلی رقابت میکنن. یعنی تا ۵ برابر حتی مصاحبه شمندگان کمتر شدن. پس نتیجه میگیریم نه تنها تاثیر کنکور کم نشده بلکه به مراتب بیشتر هم شده و کافیه برای سال بعد فقط کنکور خوب بدیم بالاخره یکیشو قبول میشیم.

من :-)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

یکی از استادای علامه دکتر طباطبایی گفته تا ۷۰ رو فقط علامه دعوت میکنه.

من از خواهرم شنیدم.

من :-)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  من :-)

استاد گروه روابط فکر کنم. دکتر طباطبابی .

حلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

تازه اینم در نظر داشته باشید ک تجمیع گرایش ها شده.ما شش تا گرایش بودیم.تراز من شده ۴۲۰۰با رتبه ۱۶۰.من واقعن تو گرایش خودم رتبم چنده؟؟؟؟ک حالا حتی شهرستان هم دعوت ب مصاحبه نششم!!!!!!!!!!؟
من درصدام خوب بود اگه مث پارسال تجمیع گرایش نمیشد۲۰-۳۰میشدم
حتی تهران قبول شدن بچه های پارسال دانشکده خودمون با رتبه ۵۲حتی تو مصاحبه پذیرفته شدند.

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

دقیق بیان فرمودید

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

افرین بسیار عالی گفتین..دقیقا بزرگترین مشکل امسال همینه و ظاهرا هیچکدوم از مسئولان سنجش و دانشگاهها هم حواسشون به این مسئله نیست..بیچاره ما داوطلبا:((
واقعاکه امسال با این حرمت تجمیع گرایشها و دادن رتبه کلی و ازونطرفم برداشتن محدودیت ۵ مصاحبه، بدترین ضربه رو دارن به ما میزنن و اینطوری فقط به نفع رتبه های خیلی عالی میشه که راحت و بدون رقابت میتونن قبول بشن

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

همینطوره
دانشگاه تهران و تصمیم گیرندگان سخت اشتباه کرده اند
روز ازمون و مصاحبه خواهند دید که برخی رشته ها و گرایش ها با کمبود حضور متقاضی همراه خواهد بود.
من خودم نوبت دوم مالی و نوبت دوم رفتار سازمانی دعوت شدم ولی احتمالا نرم و زورم رو برای دانشگاه دیگه بزنم
با تشکر

الف. میم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

استنباطی که شما کردین، با فرض ثابتی شروع شده است که ۱۰ برابر دعوت به مصاحبه شوند و بر اساس همان نتیجه گیری کرده اید. چرا فرض ثابت می کنید که رتبه های ۱ تا ۵۰ تمام کد رشته ها را انتخاب کرده اند؟؟؟ عملا برخی از کد رشته ها به دلیل ناهمخوانی با گرایش داوطلب، بعد مسافت، بی اعتبار بودن دانشگاه، عدم امکان حضور در دوره های شبانه و پردیس توسط رتبه های برتر انتخاب نمی شوند. اگر شما رتبه زیر ۲۰ رو آورده باشین حاضر هستین به دوره شبانه یا پردیس جز به هنگام ضرورت رضایت بدین؟؟؟ بعد از همه این حرفها، در نهایت میزان دعوت به مصاحبه دانشگاهها در حد سالهای قبل است. مگر قبلا جز معدودی از کدرشته ها جای خالی باقی می ماند؟

سلمان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

بچه ها ممکنه تا شب نتایجو بزنن؟؟؟؟؟ مردیم بخدا

شیمی فیزیکی ام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلمان

وای کاش بزنن… رسما روانی شدیم

آرزوa
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ

من نمیفهمم الان این تراز دانشگاه تهران تایید شده؟؟؟

رها
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ

خیلی بی انصافیه
عمرمون بی خود تلف شد لابد بقیه دانشگاه ها هم همینطور هست

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

خیر برای همه دانشگاهها همینطورنیست .مثلا برای رشته مکانیک تبدیل انرژی امیرکبیر حدود ۳۲۰۰ اعلام کرده در حالیکه یک دانشگاه شهرستان که من از مدیر تحصیلات تکممیلیش پرسیم ۱۲۰۰ حد نصاب تراز اعلام کرده

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ

یه روز دیگه دندون رو جیگر بذارید تکلیف همه معلوم میشه،شایعه ممنننننوع

مینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام امتحان تستیه یا تشریحی؟

اسیه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام برای بعضی رشته ها سه تا تاریخ مصاحبه هست چرا؟

اعظم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  اسیه

احتمالا یعنی در سه روز، مصاحبه داوطلبان تقسیم بندی خواهد شد

طیبه1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اعظم

این احتمال هست آزمون کتبی رو به صورت انفرادی بگیرن…کاری که شهید بهشتی پارسال تو بعضی رشته ها میکرد.اول یک برگه میدادن حل میکردن همونجا جلوی خود دانشجو صحیحش میکردن بعد مصاحبه شفاهی میگرفتن که بیشتر سوالاشونم از سوالایی بوده که نمیتونستن به صورت کتبی جواب بدن

mary
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ

دانشگاه تهران و امیرکبیر مگر در رشته های فنی هر دو از سطح بالایی برخوردار نبوده و از دانشگاه های برتر نیستن ؟ پس چرا در گرایش های مشابه در این دو دانشگاه سطح تراز ایییینقدر متفاوت اعلام شده؟؟؟؟ اگر بر مبنای انتخاب رشته داوطلبین تراز اعلام شده یعنی رتبه های برتر فقط دانشگاه تهران رو اول زدن و امیر کبیر رو قابل ندونستن و اون آخرا زدن؟؟؟؟!!!!
چه قدر عجایب در آزمون امسال نهفته بودو هست و خواهد بود…

شادی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۳ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه تهران حد نصاب پردیسشس رشته تاریخ رو زده ۱ یعنی چی ؟
یعنی هرکی دلش خواست بره مصاحبه ؟
۱ که نمیشه.

M
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۹ ب٫ظ

اونایی که میگفتن تراز مهم نیس تراز پایین اعلام میشه کجان؟؟ کاش از خودمون شایعه پراکنی نکنیم وقتی از چیزی مطمئن نیستیم مگه مجبوریم از خودمون اظهار نظر کنیم.

شیمی فیزیکی ام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

یه تهران فقط اینجوری بوده…فعلا دانشگاه کاشان…امیرکبیر… این ها که ترازهای خوبی رو اعلام کردن!

بهتره ترازهای مشخص شده باشه نه اینکه عین امیرکبیر هر نوع رتبه ی نجومی وارد مصاحبه بشن و تازه معلوم نشه اون ده برابر ظرفیتی که دعوت میشن چه کسانی هستن! آفتِ اون نوع غربالگری به مراتب خیلی بیشتر از تراز بندی های بالاست!

معماری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۲ ب٫ظ

دوستان یعنی ما قبل از امتحان کتبی نباید رزومه رو براشون بفرستیم؟ یعنی فقط بر اساس امتحان تشریحی دعوت به مصاحبه صورت می گیره؟؟!!!

political Geoghraphy
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب٫ظ

آدم فقط میتونه آه سردی بکشه و حسرت روزهای بر باد رفتشو بخوره.
انشاالله خدا به همتون صبر خیلی مضاعف بده.
من که پاک نا امید شدم و اصلا انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم….اخرش چه میخواد بشه؟ هیچی. اخرش همون آزمون و رتبه و این جور چیزا…صلیقه و…آخرش هم هیچ به هیچ

سودی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  political Geoghraphy

دقیقا فقط اه سرد

امیدوارم به خدایم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سودی

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است

باز هم می خندم

آنقدر می خندم که غم از روی رود