انتشار حدنصاب پذیرش دکتری 95 دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حداقل نمره تراز قابل قبول جهت حضور در مرحله ارزیابی تخصصی پذیرش دکتری سال 1395 دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه امیر کبیر طی اطلاعیه ای، حدنصاب پذیرش دکتری این دانشگاه در سال تحصیلی 95-96 را به شرح ذیل اعلام کرد:

کلیه داوطلبان گرامی، که در انتخاب رشته- گرایش- محل سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب نموده اند، در صورت دارابودن حدنصاب های تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، مجاز هستند وارد سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده و اطلاعات خود را وارد نمایند. حدنصاب های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای کد رشته-گرایش- محلهای دانشگاه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین در جدول زیر قابل مشاهده می باشد. بدیهی است منحصراً داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته–گرایش– محل به دانشگاه درخواست دهند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حدنصاب در آن کد رشته- گرایش– محل باشند.

دانلود جدول حدنصاب پذیرش دکتری 1395 دانشگاه امیرکبیر

ثبت‌نام
باخبرم کن!

152 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدا کنه همه نتایج زحماتشونو ببینن..
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ق٫ظ

سلام هزینه ثبت نام رو الان باید پرداخت کنیم یا در صورت دعوت شدن به مصاحبه باید بدیم؟

علی مکانیک
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ

سلام دوستان
این مورد ۱۷ تو تکمیل پرونده سایت (یعنی همون متقاضی استفاده از بورسیه، سهمیه و هزینه شخصی) آیا محدود کننده است؟
یعنی مثلا اگه من بزنم متقاضی بورس هستم و بعد نیارم بورس رو، آیا کلا دیگه پذیرش نمیشم یا فقط بورس رو نمیگیرم و میتونم بدون بورس پذیرش شم؟
سپاس

سارا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

امیرکبیر قانونی نداره . استاد راهنما می تونه هر دانشجویی که می خواد رو بگیره . من دو سال پیش مصاحبه ی امیرکبیر رفتم. و کاملا می دونم که میشه بدون هیچ سوادی هم اونجا قبول شد . اون دوستی که گفته امیرکبیر مطرح نیست یه جوری درست گفته . من ۷ سال اونجا بودم.
ترجیح دادم برای دکترا برم صنعتی اصفهان . دانشگاه فوق العاده با نظم و قانونی هست . اساتید اونجا از نظر سطح علمی واقعا بالا هستند. از نظر سطح علمی هم در سطح شریف جزو برترین دانشگاه های دنیا شناخته شده.

حسن
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ

کسی میدونه نمره تراز چطور محاسبه میشه؟

نظر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ

سیاستشون اینه که زیاد بیان مصاحبه که پول زیاد بگیرن خوب واسه همین ترازها رو پایین گرفتن

نگار
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

تاریخ امتحان دانشگاه شیراز کی؟

رضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ

چرا اینقدر تراز پایین زدن طرف حد نصاب امیر کبیر رو تو مهندسی شیمی آورده ولی شیراز رو نیاورده!!! من رفتم تو سایت وزارت علوم شکایت دادم به شما هم توصیه میکنم برید شکایت کنید اینا پارتی بازی میکنن میخوان دانشجوهای درس نخوان خودشون رو بردارن

مم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ

نتایج اومد.

cs
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

پی اچ دی تست، واقعاً از اطلاع رسانی های به موقعتون ممنون من فک نمیکردم امیرکبیر اینقدر زود به زود اطلاعیه های جدید بده. اگه شما اطلاع نمی دادید کنترل نمی کردم و برای تحویل مدارک مشکل پیش میومد.

مخابرات-سیستم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

یه بار گفتن کلیه مجازین میتونن بیان مصاحبه و مدارک بفرستن، الا اومدن حدنصاب گذاشتن.
اینا دیگه کی هستن؟؟؟؟؟
اینم یکی از معتبرترین دانشگاههای کشور!!!
خدا همه تونو شفا بده
بدرود

به سیستم مخابرات
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

بابا آخه چطور بیش از چند هزار نفر را پرونده هاشون برسی میکردن
همه که نمیشه قبول بشن از هر چندین نفر فقط یه نفر پذیرش میشه که حتما باید رتبه خوبی داشته باشه

مسعود
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام.
دوستان یکی میشه توضیح بده حد نصاب یعنی نمره کل تراز نهایی یا رتبه؟
ما که نفهمیدیم منظور از حد نصاب کدومشه؟

امیر م
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

دوست گرامی حدنصاب همون نمره تراز در کارنامه هست نه رتبه و در ضمن دانشگاه امیرکبیر حدنصاب را پایین اعلام کرده برای درخواست شرکت در ارزیابی تخصصی و نه لزوماً دعوت به مصاحبه یعنی مثلا خود من که خیلی رتبه و نمره ترازم جالب نیست میتونم در سایت دانشگاه درخواست و مدارک و سوابق آموزشی و.. را بارگذاری گنم ولی این تضمین کننده دعوت به مرحله ارزیابی تخصصی و مصاحبه نیست
(این موارد را جهت اطلاع و ورفع ابهام همه دوستانی که شاید کمی موضوع براشون مبهم بود عرض کردم) بنظر من با توجه به ظرفیت هر کد رشته و رتبه ما در کارنامه انتخاب رشته در بین نفراتی که آن کد رشته محل را مثل ما انتخاب کردند و وضعیت رزومه و سوابق آموزشی مشخص کننده میزان شانس پذیرش در آن کد رشته محل هست مثلا اگر حد نصاب یک رشته ۳۵۰۰ اعلام شده باید ببینیم رتبمون در بین کسانی که آن کد رشته را انتخاب کردند با توجه به کارنامه امروز سنجش در چه وضعیتی هست؟)
من نظر شخصیم این هست که بطور منطقی و صرف نطر از اتقافات پیش بینی نشده کسانیکه رتبشون جزء ۳۰ درصد اول انتخاب کنندگان در آن کد رشته محل هست با فرض رزومه خوب شانس موفقیت ببشتری دارند.
موفق باشید

مسعود
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر م

ممنون دوست گرامی

سارا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

دوستان من تراز شبانه تهران رو آوردم ..رزومه خوبی هم دارم..نظرتون چیه؟ راستی توی مدرک شبانه هم نوشته میشه؟ برای هیت علمی مشکلی نداره؟ لطفا اگه کسی میدونه جواب بده..

sh
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

عزیزم تو مدرک و حتی تو کارت دانشجویی ت هم نمیزنه شبانه رو. ربطی نداره که نتونی هییت علمی بشی

-
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

خیلی جالبه خیییلی جالبه
منابع رو پیدا کن. درس بخون. حفظ کن. تست بزن. ثبت نام کن. توی آزمون شرکت کن. برو بیا. زنگ بزن. بپرس. کارنامه تو در مراحل مختلف بگیر.
آخرش بگن
تراز یعنی هیچ
رتبه یعنی هیچ
سازمان سنجش هیچ

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۴۱ ق٫ظ

قرار بود حدنصاب نداشته باشه که!!!

پس چی شد؟؟!!!!

چند جور صحبت میکنن؟؟ خودشون هم نمیدونن با این جمعیت تحصیل کرده بیکار باید چیکار کنن!!!!

باران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۱ ق٫ظ

یه چیز جالب تر
عمران ژئوتکنیک روزانه حدنصاب۲۶۹۱
عمران ژئوتکنیک نوبت دوم حدنصاب۲۹۵۶
یعنی دستشون درد نکنه واقعا با این دقت شون …

امید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  باران

من رشته ام ژئوتکنیکه و اینکه حد نصاب شبانه را بالاتر از حد نصاب روزانه اعلام کردند برام خیلی جالبه!
هفته گذشته هم که اعلام کرده بود حدنصاب نداره!

موادی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ

یه سوال اساسی برام پیش اومده؟مگه قرار نیس فردا نتایج بیاد؟پس حتما همه دانشگاهها ترازشون مشخصه..اونوقت چرا فقط چن تا دانشگاه اطلاعیه برا حد نصابشون دادن و بقیه دانشگاهها اطلاعیه ندادن؟؟؟

کلید کند
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

سلام، خوش بحال خودم با اینکه حدنصاب امیرکبیرا داشتم اما این دانشگاههاانتخاب نکردم

هانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  کلید کند

آفرین به شما $$

مدرک دکترى
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

ببینید دوستان… حالا همه این حرفا به کنار یه خورده به اون ور قضیه هم نگاه کنیم کسى که براى یک مدرک دکترى اقدام کرده و با همه این شرایط و اوضاع و احوال که همه شاهدش هستیم قبول میشه… تازه میشه نقطه سر خط… اینکه چطور دکترى میگیره… نتیجه این آزمون سنجش و اون مصاحبه عجیب و غریب در بعضى حالت ها خودش عجیب غریب میشه نمونه اون استاد راهنماى خودم بود که مثلا دوسال پیش یه دانشوى دکترى گرفته… الان بعد دو سال خودش گفت همش خدا خدا میکنم آزمون جامع رد بشه بره از دستش خلاص بشم این یک نمونه در یک دانشگاه سطح متوسط بود حتما از این موارد بازم پیدا میشه… شاید این وضع نتیجه همین جور آزمون گرفتن باشه… که الان همه اینقدر درگیر تراز و حدنصاب و رتبه هستن که از اصل ماجرا غافل موندن… الان شاید خیلیها بگن اى بابا دلت خوشه بزار این را رد کنیم یه فکرى هم براى اون میکنیم… ولى باید دونست که ما قراره مدرک دکترى بگیریم
تکیه برجاى بزرگى نتوان زد به گزاف… مگر اسباب بزرگى همه آماده کنیم اى کاش قدرى هم به فکر اسباب بزرگى باشیم

طاقت بیار رفیق ، داریم می رسیم !
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مدرک دکترى

چرا فکر می کنید بزرگی به مدرک دکتری گرفتنه ؟؟؟؟؟ اگه منظورتون به داشتن موقعیت و مقامه ، من آدمهایی رو دیده ام که حتی شاید مدرک لیسانس غیر مرتبط با شغل و کارشون داشتن و هزاران هزار دکتر متخصص نخبه و برجسته زیر دستشون دارن کار میکنن و هر روز باید مثل بت ، تعظیمشون کنن و هیچ امنیت شغلی هم ندارن و حقوق آنچنانی درخور مدرک دکتریشون و امتیازاتی که داشته اند نمیگیرن !!!!!

کاوه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۶ ق٫ظ

نه من اصلا منظورم پست و مقام و پول نبود منظورم از بزرگى، بزرگ بودن در عرصه علم و فرزانگى بود، اینکه کسى که مدرک دکترى میگیره باید خیلى به فکر این باشه که در رشته خودش سرامد علمى باشه خاصیت علم همینه ثروت و علم خیلى با هم جور نیستن یعنى منظورم اینه که کسى که دنبال علم میره نباید زیاد به فکر ثروت باشه… مطلب شما هم متین است و از این قسم آدمها هم پیدا میشه… و براستى که قلب آدم به درد میاد وقتى میبینه اینجور یک فرد عالم و علمش به هیچ انگاشته میشن… دریغ و درد و تاسف

فاطمه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۴ ق٫ظ

هزاران هزار؟!!

کنکوری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

الان باز یه سری از دوستان میگن ساعت ۱۲:۰۱ شد چرا کارنامه نیومد.
انگار طرف پشت سیستم سنجش منتظره ساعت ۱۲ بشه کارنامه رو بزنه.
بگیرید بخوابید تا فردا ۴ بعدازظهر.

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

لایک …
میدونی چرا به عقل خودم دارم شک می کنم؟ چون با اینکه رتبه افسایدی آوردم (در اصل منو باید غیرمجاز می کردن) اما نمیدونم چه مرضی دارم که خیلی بیشتر از دوستانی که رتبه خوبی دارن و کلی برنامه ریزی کردن، پیگیر هستم!!!! انگار قراره بدون مصاحبه یه راست ببرنم ثبت نام توی دانشگاه امیرکبیر …
رسما خل و چل شدیم رفت …
ای دکتری تو با ما چه کردی …
چرا رفتی چرا من بی‌قرارم // به سر سودای آغوش تو دارم

نا شناس
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

درسته منم همین حس رو دارم

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

دقیقا! یک عده همه ی این کارها رو موقع انتشار کلید سوالات، انتشار کارنامه انجام دادن بازم میان امشب جو رو متشنج می کنند. :)

اعتبار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

با این وضعیت باید آزمون اسفند برای پذیرش بهمن معتبر باشه. بایددددددددددددد

معدن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۷ ب٫ظ

دوستان از تراز اکتشاف معدن دانشگاه سهند تبریز خبر دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهندسی آی تی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  معدن

فردا بهت میگم :-)

توجه توجه ا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم الکی جو ندید
مگه میشه ظرفیتی خالی باشه دوستان مثل اینکه یادشون رفته کنکور دادن
هر دانشگاهی یک پرتال داره که به سنجش متصل است و میدونن تا تراز چند انتخاب کردن قانون مصاحبه حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ برابر ظرفیت می باشد
حالا دانشگاه تهران مستقیم ۵ تا ۱۰ برابر در هر کد رشته دعوت کرده اصلا اینطور نیست که این حدنصاب ها شانسی باشه اصولی هست
اما دانشگاه امیرکبیر نه اینکه این همه دعوت به مصاحبه میکنه بلکه تو اطلاعیه گفته این افراد فقط میتونن اطلاعات خود را وارد کنن سپس بر اساس تراز و سوابق آموزشی ۵ تا ۱۰ برابر دعوت به مصاحبه میکنه

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  توجه توجه ا

آقای توجه به نظر شما در رشته ای که ۶ گرایش امسال با هم تجمیع شده و هر گرایش ای هیچ سنخیتی با هم ندارند ب رای مثال رشته علوم تربیتی را میگویم که دارای ۶ گرایش ۱- فلسفه تعلیم و تربیت۲- برنامه درسی ۳- مدیریت اموزشی ۴- اموزش عالی ۵- تکنولوزی اموزشی ۶- اموزش از راه دور در مجموع فقط ۲۰۰ نفر ظرفیت روزانه دارد اما الان در کل مجموع تا رتبه ۲۵۰ می توانند رشته های روزانه در کل دانشگاههای کشور بروند . برای ۲۰۰ نفر روزانه اگر ۱.۵ هم در نظر میگرفتند باید تا رتبه ۳۰۰ میتوانستند در مصاحبه روزانه شرکت کنند ولی درعمل این طور نیست شما رشته خودتان را در نظر نگیرید. امسال متاسفانه ۲۰۰ نفر اول کل ۵۰ ظرفیت همه رشته ها را انتخاب کرده اند ولی در عمل در مصاحبه انها شرکت نمی کنند… برای مثال کسی که ارشد فلسفه تعلیم دارد رشته های و محل های برنامه درسی و تکنلوزی و بطور کلی هر ۶ رشته دیگر را زده چون ۱۰ تا روزانه رشته خود را اول زده و ۴۰ تای دیگر را رشته دیگر زده و این باعث شده تراز رشته ها بالابرود شما فکر کنید ۵۰ نفر اول تمام ۵۰ رشته از ۶ گرایش تمام روزانه ها را انتخاب کرده باشند چه اتفاقی می افتد… همین اتفاقی که الان افتاده…. اصلا ایا رشته فلسفه میتواند خودش را برای ازمون کتبی برنامه درسی با تکنلوزی و یا ۴ رشته دیگر عملا اماده کند… امسال این اتفاق افتاده

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

بله دقیقا هین طوره
من خودم در مدیریت همه گرایشا رو زدم
و الان بعضی ها رو نمیخوام برم
و اعتراف میکنم که اشتباه کردم
چون این تفکر در دوستان دیگه که رتبه بهتری داشتن باعث شده من اون گرایشی رو که میخواستم در دانشگاه تهران رو دعوت نشم
و احتمالا دوستان دیگه که رتبه و تراز بهتری از من داشتن و اون گرایش رو زدن اون گرایش رو نرن واسه مصاحبه
اینطوری شد که من با تراز نسبتا خوب ۵۷۸۰ اون چیزی رو که میخواستم بهش نرسم

توجه توجه ا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دانشگاه تهران در رشته شما بهترین دانشگاه خاورمیانه است خوب حتما باید برای قبولی رتبه تک رقمی بشید انشاالله موفق باشید

امیر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  توجه توجه ا

آقای توجه توجه واقعا تعجب می کنم!!! الان بنظرتون این ترازا براساس ۵-۱۰ برابر ظرفیته دوست من؟؟؟ ماذا فازا؟؟؟

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

اگه تهران را میگید بله
امیرکبیر هم بیشتر دعوت نمیکنه اطلاعیه را بخون

امیرعلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۲۲ ب٫ظ

دوستان اعتراض کنید.سنگ تو تاریکی.چاره دیگه ای نداریم….
تو سایت سنجش قسمت ورود به سیستم پاسخگویی.
تو رشته ما امسال تا رتبه ۶۰ دعوت به مصاحبه دانشگاه تهران شده.
سال قبل تا رتبه ۱۲۰ دعوت به مصاحبه شده بودند.
این انصاف این عدالت.خدایا دردمون رو به کی بگیم؟؟؟؟

کاوه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

سلام دوست من، به احتمال خیلى زیاد سنجش با گفتن اینکه ما فقط مجرى قانون هستیم به همه جواب میده… به نظر من خیلى از این مشکلات از این ناشى شده که در حال حاضر دو ماولى براى آزمون دکترى پیدا شده از یک طرف سنجش با این آزمون تستى که میگیره و خیلى جاى بحث داره… از طرف دیگه دانشگاهها که مصاحبه اونها هم خالى از اشکال نیست… به هر حال اگر داوطلبین حداقل با متولى واحد طرف بودن شاید یه مقدار از این مشکلات کم میشد… به امید اون روز

موادی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۱۶ ب٫ظ

یکم بعد رفرش زدن ها شروع خواهد شد

به همه دوستان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۰ ب٫ظ

ای همه بچه هااااا… به نظرم به جای پرداختن به اینکه چه دانشگاهی امسال چکار کرده خوبه که فکری بشه که یک وحدت رویه در پذیرش آزمون دکتری ایجاد بشه که هر سال با سال بعد فرق نکنه! اگه قراره سازمان سنجش آزمون بگیره خب اختیار کار را به اون بدن اگه قراره دانشگاهها اختیار کار را بگیرن خب اینطور بشه الان دو متولی برای این آزمون پیدا شده نتیجه اون هم این وضع شده… مگه ده سال قبل یا پانزده سال قبل آزمون دکتری چطور بوده؟ یعنی واقعا نمیشه یه فکر اساسی کرد؟ الان مثلا ببینید این طرح جدید هم که اجرا بشه چون باز هم هم سنجش هم دانشگاهها در اون دخالت دارن سال بعد هم همین میشه

رضا حکیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۳ ب٫ظ

من نمیفهمم چطور میگید ظرفیتا خالی میمونه؟؟ اگه برا ده نفر ظرفیت صد نفر برن مصاحبه چرا خالی بمونه؟؟ چی بلغور میکنین برا خودتون
ازمون ابان برا مهر ۹۶ هس احتمال زیاد , تازه اگه برا بهمن باشه ظرفیت جدیدی اعلام میکنن

یه زمین شناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا حکیمی

جناب حکیمی
از رشته خودم مثال میزنم
مجموعا هشت تا گرایش داشتیم که سوالا به نفع سه تا گرایش بود
خوب تا اونجایی هم که امار از بچه ها گرفته شده بیشتر رتبه های مثلا زیر صد همون سه گرایش هستن
خوب میرسیم به گرایش من ظرفیت مثلا ۵۰ نفره !! چقد تضمین وجود داره که از این صد نفر حتما حتما ۵۰ نفر گرایش منو دارن که سوالات به نفعشون نبوده!!
بهتر در این مورد یکم فکر کنیم!!

رضا حکیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

رشته ما که همه گرایشا یه جا شرکت میکنن, اینجور که من میبینم اصلا خالی نمیمونه

ANASTASIA
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

متوجه شدم که شما با مراجعه حضوری به سازمان سنجش باخبر ششدید که امتحان آبان بر قرار هستش من هم چند بار از سیستم پاسخگویی سوال پرسیدم همیشه گفتن برگزار میشه خواهش میکنم دقیقا به ماهم بگید که چه پاسخی به شما در مراجعه حضوری به شما دادند یعنی منظورم جزئیات گفتگی شما با سازمان سنجش هستش بلکه استرس ماها هم کمتر بشه

با تشکر

بدون آزمون
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ANASTASIA

به نظر میرسه که با وجودى که ایشان حضورى رفتن و جواب گرفتن با این اوضاع و احوال متغییر و ناپایدار هیچ معلوم نیست همین فردا همه چى تغییر کنه و واقعا در حال حاضر حتى اگه جوابى هم داده بشه ممکنه تغییر کنه… دقت کنید در حال حاضر سازمان سنجش خودش را مجرى قانون میدونه… و در حال حاضر آزمون آبان به نظر سرجاش هست ولى ممکنه چند وقت دیگه ( معلوم نیست کى) ولى به نظر بعد از تشکیل شورایى که رییس سنجش از اون نام برد همه چیز عوض بشه

مجید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

حق باشماست

امیر صنایعی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۲ ب٫ظ

داوطلب های عزیزی که طرفدار شیوه امیر کبیر هستند و از این که تراز پایین زده راضی هستند یک سوال؟
بنظرتون خوبه ۱٠٠ نفر آدم علاف ۶ تا ظرفیتی که احتمالا چند تاش هم قبلا نشون شده کنن. مثل دانشگاه تهران خوبه که همون محترمانه تراز های منطقی تر برای شانس قبولی اعلام کرده. آفرین بر تهران

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر صنایعی

اقای محترم امیرکبیر بازم غربالگری میکنه. واسه همین ترازها رو پایین زده

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر صنایعی

تا یه حدی درست میگی
ولی اخه روش دانشگاه تهران هم ایراد داره
دانشگاه تهران خواهد دید که در ثبت نام مرحله دوم و ازمون تخصصی و مصاحبه بعضی از گرایش ها با کمبود شرکنت کننده مواجه خواهند بود
چون اونایی که ظرفیت ها رو پر کرده اند(تراز بالا ها) فقط چن تا گرایش رو میرن ولسه مرحله دوم و بقیه رو نمیرن
عملا فقط جا اشغال کردن
پس مرحله دوم ارزبابی در دانشگاه تهران با چالش همراه خواهد بود
البته این ایراد ناشی از روش سازمان سنجش است و ربطی به دانشگاه تهران ندارد ولی عملا دانشگاه تهران و متقاضیان ان رو با چالش روبرو کرده
به نظر بنده روش امیرکبیر بهتر از تهران است (البته در این شاریط)
ولی حالت ایده ان تغییر در روش سازمان سنجش است
بهتر است که ازمون سنجش برای هر گرایش بصورت تخصصی تر برگزار شود.

امیدوارم به خدایم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۶:۱۹ ب٫ظ

راز زندگی این است
که…
بفهمیم…

هر روز
یک معجزه است…

امیدوارم معجزه های زندگی تان زیبا و شاد و پر از برکت باشد…

امیر.م
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

مرسی دوست بزرگوار و همچنین شما و دیگر دوستان گرامی

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۳۴ ب٫ظ

چقدر مسخرست…واسه رشته برق قدرت,همه دعوت میشن ب مصاحبه!!!!دانشگاه تهران منطقی عمل کرده ولی امیرکبیر دنبال کاسبیه فقط

ستاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

دقیقا همینطوره

پیمانه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

در مرحله ی اول اصلا امیرکبیر پولی نمیگیره

خدا کنه همه نتایج زحماتشونو ببینن..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۸ ب٫ظ

یه سوال این تراز۲۹۰۰ معادل رتبه چنده؟

ستاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ب٫ظ

چه رشته ای؟؟؟؟

خدا کنه همه نتایج زحماتشونو ببینن..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

مهندسی شیمی

سعید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۰۱ ب٫ظ

حدودا ۳۰۰ فکر می کنم.

بدون آزمون
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۵ ب٫ظ

این چرا اینجورى شد؟؟؟؟ اى بابا یعنى دانشگاهها میخان اینجورى کار پذیرش را به دست خودشون بگیرن؟؟؟ یعنى ممکنه مثلا فردا یه اطلاعیه دیگه بزنه بگه نه منظورم ما یه چیز دیگه هست یا مثلا در کارنامه یه چیز دیگه بیاد؟؟؟…. اینا چرا اینجورى میکنن؟؟؟؟ خب اگه تراز میزارى از اول بگو …اگه نمیزارى چرا اینجورى میکنى؟؟؟؟

شیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ

خدا به همه ی اونایی که حد نصابارو آووردن کمک کنه.واقعا هر کی امسال با این اوضاع پذیرش دکتری به دانشگاه راه پیدا کنه خیلی هنر کرده

منتظر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

تازه اونا مصیبت هاشون شروع شده.اونی که ترازش نمی خوره حداقل باری از رو دوشش برداشته میشه و میره دنبال ادامه زندگیش.استرس کات.اما اونی که ترازش خورده یه دردش میشه ده تا.خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کنه !

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ

واقعا که……..
ایششششششششششششششششششششش

ریاضی کاربردی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ

تو سایت امیرکبیر زده غربالکری انجام میشه و ۵ تا ۱۰ برابر ظرفیت واسه مصاحبه دعوت میکنه

پذیرش نهایی
۳۰ درصد آزمون سنجش و آموزشی
۲۰ درصد پژوهشی
۵۰ درصد مصاحبه
http://edu.aut.ac.ir/iCMS/pg/?f=p1&s=an.view&id=130&l=1

mary
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۱ ب٫ظ

دانشگاه تهران و امیرکبیر مگر در رشته های فنی هر دو از سطح بالایی برخوردار نبوده و از دانشگاه های برتر نیستن ؟ پس چرا در گرایش های مشابه در این دو دانشگاه سطح تراز ایییینقدر متفاوت اعلام شده؟؟؟؟ اگر بر مبنای انتخاب رشته داوطلبین تراز اعلام شده یعنی رتبه های برتر فقط دانشگاه تهران رو اول زدن و امیر کبیر رو قابل ندونستن و اون آخرا زدن؟؟؟؟!!!!
چه قدر عجایب در آزمون امسال نهفته بودو هست و خواهد بود…

کریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ

سلام
امیرکبیر ازمون کتبی هم دارد؟

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ

دوستان امیرکبیر یک اطلاعیه زده نحوه پذیرش دانشجوی دکتری سال ۱۳۹۵ اطلاعیه شماره ۱ (ویرایش ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) تو اونجا گفته بعد از اعلام حد نصاب غربال گری هم توسط خود دانشگاه صورت میگیره

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

به نظر من نه امیرکبیر تراز رو منطقی اعلام کرده نه تهران..هردو ایراد داره..تهران که خیلی خیلی بالا گفته و اصلا توجهی به تجمیع گرایشها نکرده به طوری که الان ممکنه حتی بعضی از گرایشها خالی بمونه، فقط به نفع رتبه های خیلی تاپ شده و به ضرر رتبه های متوسط!!! ازونطرفم امیرکبیر دیگه خیلی پایین تراز داده و باز هم به ضرر رتبه های متوسط..چون رتبه های خیلی پایین هم الان میتونن بیان مصاحبه..هیچکدوم تعادل رو رعایت نکردن

sahar
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  saba

نمیدونم چرا میگید توجه نکرده به تجمیع گرایشا، این حد نصاب بر اساس انتخاب رشته اعلام شده، یعنیدانشگاه تهران در نظر گرفته که هر گرایش رو چه رتبه و ترازی زدن بعد اومده تصمیم گرفته برای حد نصاب، و خب منطقیه دو برابر ظرفیت دعوت کنه مصاحبه پس نباید انتظار داشته باشیم ترازها و رتبه‌های نجومی دعوت کنن مصاحبه، امیر کبیر هم تراز اعلام کرده خودش تصمیم میگیره کی مصاحبه دعوت شه

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  sahar

از کی تا حالا دوبرابر ظرفیت منطقی شده؟ پارسال ۵برابر دعوت شد، امسال که ازمون عمومی بود و قرار بود غربالگری اولیه باشه، بشه ۲برابر؟؟ اگه قرار بود ۲برابر دعوت بشه که عملا مصاحبه بی معنی میشه و همه قبول میشن چون نصف این افراد انتخاب قبلیشون که شریف هست رو خواهند رفت و از میان همون ۲برابر عملا فقط یک برابر باقی میمونه که خب همه اونا هم عملا قبول میشن..پس دیگه نقش مصاحبه این وسط چی میشه؟

سلما
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  sahar

ببخشید سحر خانم به نظرم کلا حرتون غیر منطقیه! اینکه می گید رتبه و تراز. اصلا شیوه امسال به گونه ای بوده که تراز و رتبه ملاک اصلی نباشه و آزمون تخصصی دانشگاه ها اصل باشه.
اینکه می گید دوبرابر ظرفیت! که کلا غیر منطقیه. گیریم از هر ۱۰ نفر ۹ نفر توان پژوهشی و دیگر گزینه ها را نداشتند، آنوقت خود دانشگاه است که قافیه را باخته و خودش را از داوطلبین مستعدی که صرفا خیلی رتبه عالی در آزمون تستی نمی آورند محروم کرده
ولی ایول به امیرکبیر!! باز دودوتا چهارتا کرده و دست دانشگاه و گروه های آموزشی را در تصمیم گیری و غربال گری باز گذاشته…

فیزیک 1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۵ ب٫ظ

بچه ها تراز دوره های پولکی رو ببینید
حالا بگید همه لم بهتر است یا ثروت؟؟؟!!!LOL

مهندسی ای تی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک 1

برای پردیس رشته ما تا رتبه ۶۵۰ رو گفته

فیزیک ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

چقد مسخره که تکلیف این دانشگاه با خودش معلوم نیس..هر دفعه یه چیزی اعلام میکنه..حالا خوبه که دانشگاه مطرحی نیس

به فیزیک ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک ب

فک کنم ارشد ام ای تی میخوندید):

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک ب

شما به دانشگاه اول فنی و مهندسی کشور ار نظر منابع معتبر خارجی و داخلی میگین مطرح نیست!!!! شما احتمالا هاروارد ارشد گرفتین!!

فیزیک ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۵:۵۱ ب٫ظ

ن نیس.حداقل برا رشته من که اصلا نیس

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک ب

دوست عزیز شما که نباید یک دانشگاه مطرح و مهم رو به خاطر نیاوردن تراز لازم تخریب کنید.

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

سلام
من با اساتید دانشگاه امیر کبیر صحبت کردم استاید این دانشگاه یک بار دیگر از بین دعوت شدگان اقدام به غربالگری می کند.

پیمانه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ

بچه ها من اصلا متوجه نمیشم. دانشگاه تهران ترازای نجومی اعلام کرد همه تون اومدین گفتین میخواد دانشجوهای خودشو بگیره، امیرکبیر اینجوری اعلام کرد بازم میگین میخواد دانشجوهای خودشو بگیره.اینجور که معلومه همه ی دانشگاها برا دانشجوی خودشون ارزش قائلن به جز دانشگاه خودم شریف… آخه پس عدالت چی میشه، خب همه ی دانشگاه ها یکم منطق به خرج بدن بد نیست، دیگه خسته شدم از دنیا ، بریدم واقعا…

ماهور
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیمانه

وای پیمانه جان من منتظر اقدام دانشگاه شریف هستم.خبری داری از نحوه پذیرششون؟؟

فیزیک 1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  پیمانه

واقعا من عاشق شریفم

مهندسی شیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

فعلا که امیر کبیر تا اینجارو منطقی و منصفانه عمل کرده امیدوارم توی نتایج نهایی و مصاحبه ها هم عدالت رو درنظر بگیره نه وساطت.

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ

امیرکبیر خیلی بهتر از دانشگاه تهران عمل کرده
واقعا برای دانشگاه تهران متاسفم
کسی که توی اون کنکور مسخره که اصلا هیچ ربطی به گرایش ما نداشت تراز بالاتری اورده باید دعوت بشه به مصاحبه ؟؟؟
اخه این کنکور کدوم قسمت توانایی منو در زمینه رشته تحصیلی خودم نشون داده که الان نباید مصاحبه تهران شرکت کنم ؟؟
واقعا مسخره

reza
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ب٫ظ

با این کف ترازها در سطح دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کاملاً مشخصه که فقط قراره دانشجوهای خودشونو بردارن. پس تقریباً همه سرکاریم . . .

فرشته ن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ

حد نصاب شیمی الی روزانه و شبانه چنده؟ من نمیتونم دانلود کنم فایلو؟؟

فیزیک
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته ن

شیمی
روزانه ۲۴۸۷
شبانه ۲۵۴۱

فیزیک
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

اشتباه کردم
۱۷۶۷ روزانه
۹۲۶ شبانه البته کاربردی

شیمی فیزیکی ام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته ن

آلی نداره که این دانشگاه!!! جل الخالق
فقط مهندسی و کاربردی داره!!!

مطمئنید اصلا انتخاب رشته تون امیرکبیر داشته؟؟؟

شیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته ن

امیرکبیر اصلا شیمی آلی نداره که
شیمی کاربردی داره

شیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته ن

امیر کبیر که شیمی آلی نداره!فقط کاربردی

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

بچه ها الان این ترازو داشته باشیم میریم مصاحبه؟ یا باز قراره خودشون انتخاب کنن از بین این افراد؟

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  saba

خودشونم غربالگری میکنن

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

اخه تو این اطلاعیه حرفی از غربالگری نزده.. تو اطلاعیه قبلی که حد نصاب نداشت گفته بود همه بیاین ثبت نام بعد ما خودمون غربالگری میکنیم..ولی الان که حد نصاب داده چیزی راجع به غربالگری نگفته..تو متن فقط اومده:
(حداقل نمره تراز قابل قبول جهت حضور در مرحله ارزیابی تخصصی پذیرش دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد.)
این یعنی چی الان؟شما مطمئنین باز غربالگری هست؟

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  saba

یکی از دوستام امیرکبیره، گفت که غربالگری هم میکنن واسه همین ترازها رو پایین زدن

فیزیک ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  saba

نه دیگه اگه حد نصاب اوردی میتونی بری مصاحبه

مرتضی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک ب

طبق اون چیزی که در سایت خود دانشگاه اومده غربالگری مرحله اول بر اساس سوابق آموزشی و نمره کنکور و زبان انجام میشه و اسانی قطعی دعوت به مصاحبه یکم خرداد اعلام میشه

مهندسی ای تی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ب٫ظ

همچین پایین هم نیس مثلا واسه گرایش شبکه و تجارت روزانه رتبه های زیر ۲۵۰ رو دعوت کرده

نادیا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

این چراا اینشکلی شد پس…مگه قرار نبود طور دیگه ای پذیرش کنه….؟؟؟ اطلاعیه ی قبلیش که بهتر بود که….
ای بااباااا

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ب٫ظ

دوستان خیلی از اساتید امیرکبیر دانشجوهاشون رو مشخص کردن…
با چند استاد تماس گرفتم…

دکتری کامپیوتر ٩۵
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

اخه کدوم استادی میاد میگه من این دانشجورو برمیدارم؟ و کنکور و بقیه برام مهم نیستن؟
حتی اگه اینکارم بکنه جرات نمیکنه این حرف و بزنه!

یه زمین شناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ

میگما بچه ها
آیا دانشگاه تهران در تهران است یا امیرکبیر در تهران نیست!!!!
اینجا چه خبره!!

آیدا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۴ ب٫ظ

هر دم از این باغ بری میرسد
تا فردا داستان داریم با این اعلام تراز ها!!!!

سحر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۳ ب٫ظ

سلام به همه دوستانی که دانشگاه امیرکبیر رو انتخاب کردند و مجاز هستند تبریک میگم باید از اساتید این دانشگاه تقدیر کرد چرا که انصاف رو رعایت کردند تا اندازه ای حق دوستانی که زحمت کشیدن ولی بعلت استاندارد نبودن سوالات نتیجه دلخواه نگرفتند ادا شود موفق و پیروز باشید

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ

دوستان اشتباه نکنید امیرکبیر بازم غربالگری میکنه

نجم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ

سلام بچه ها کنکور آبان برگزار میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه زمین شناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نجم

بله
بنده ده بار پرسیدم هر ده بارم گفتن بله
مراجعه کردم گفتن بله!!
الان با این حد نصاب ها مشخص شد که بله برگزار میشه! چون صندلی ها خالی میمونن

رضا حکیمی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

چرا خالی بمونه؟

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

همینطوره خالی میمونن

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

اره
چون ترازا بالا گرفتن ، بیشتر از پنج جا مصاحبه میرن رتبه های عالی،،، مثلا بیست جا،،،،، بعدشم اگر ده نفر برن ازمون کتبی، بعد پنج نفر برای مصاحبه بگیرن، از این پنج نفرم یک نفردفاع نکرده باشه، ی نفر رزومه نداشته باشه، یا ب هردلیلی معیارای ارزیابی رو نداشته باشن،،،،، یا از ی گرایش متفاوت باشه،،،، بعد اون رشته سه نفر بخواد،،،، اما فقط ی نفر صلاحیت داشته باشه، وحداکثررتبه رو بیاره،،،،،، بنابراین بقیه صندلیا خالی میمونه……

ANASTASIA
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

واقعا که قاه قاه خندیدم عالی بود جملات شما، اما جدا از شوخی فکر میکنم که همینطور باشه من قبلا هم گفتم که جای خالی روزانه باقی خواهد ماند واسه بهمن ماه

اعتبار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  یه زمین شناس

امیر کبیر که خالی نمیمونه چون رزرو قبولی هم اعلام میکنه که تکمیل کنه برای مهر

عمران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

متاسفم که با این تراز ها برای رتبه برتر ها ارزش قائل نشد. بهترین دانشگاه تهران

سپیده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

از اولم قرار نبود ارزشی قائل بشن. شما اگه از اول پیگیری میکردید خود سازمان سنجش گفت آزمونش فقط در حد غربالگریه نه اینکه دعوت شدگان به مصاحبه رو مشخص کنه

فیزیک ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

برای رشته ما امتحان استانداردی برگزار نشد که الان بخوایم رتبه خوب و بد واقعی از هم جدا کنیم..چارتا درس عمومی و سوالات غیرنرمال شده راه گزینش دانشجو با استعداد و بی استعداد

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

به نظرتون تراز ۲۸۰۰ سازه تا چه رتبه ای میشه؟ چندبرابر دعوت کردن؟ البته شاید خودشون دوباره میخوان غربالگری کنن از بین این افراد

reza
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

بابا اگه قراره همه دانشگاهها تراز بالا اعلام کنن که فقط عده ای معدود برا کل دانشگاهها میرن مصاحبه،یکم انصاف داشته باشین خداوکیلی امتحان سنجش امتحان استانداردی نبود نباید اون رو معیار سنجش قرار داد

مکانیک
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ

مطمئن باشین فقط برای اینکه دانشجوهای خودشون رو بگیرن این ترازهای پایین رو اعلام کردن
به نظرم منطقی ترین کار رو دانشگاه تهران کرده
برای دانشگاه امیرکبیر متاسفم!

..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

بله این اتفاق افتاده … اساتید دانشجوهاشون رو گرفتن

مهندسی ای تی ب نا امید
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

همچین پایین هم نیس مثلا واسه گرایش شبکه و تجارت روزانه رتبه های زیر ۲۵۰ رو دعوت کرده

دکتری کامپیوتر ٩۵
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۷ ق٫ظ

موافقم

فیزیک 1
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

دقیقا

امیر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ

تراز شبانه عمران خاک نباید کمتر باشه از عمران روزانه!!

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

اره ..این چرا اینطوریه؟ جل الخالق

امیر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  saba

زنگ بزنیم بگیم بهشون

سودی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ب٫ظ

مرسی امیرکبیر….

ali2019
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

دم امیرکبیر گرررررررررررررررررم

physics
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان امیرکبیر برای بعضی از رشته ها گرایش تعیین نکردن از کجا باید بدونیم کدوم گرایش رو برمیدارن؟

کنکوری
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ

حد نصاب گذاشته ولی توجه کنین که باز غربالگری داره برای دعوت به مصاحبه.
یعنی ممنکه حد نصال رو بیارید ولی دعوت به مصاحبه نشید. برای همین حد نصاب رو پایین گرفته که هم قانون سنجش رو در اعلام حد نصاب رعایت کرده باشه و هم برای غربالگری مرحله اول تعداد بیشتری رو مورد بررسی قرار بده.

میترا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۷ ب٫ظ

آفرین به امیرکبیر .. تراز دانشگاه تهران که دلسردم کرد.. خوش به حال بچه هایی که رشته هاشونو امیرکبیر داره .. موفق باشید

عمران- امیدوار...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۷ ب٫ظ

خیلی خیلی دمش گرم
عالی و خیلی منطقی بین گرایش های مختلف عمران تراز کف معلوم کرده.
فقط تعجبم چرا زلزله بیشتره سازه است. فکر کنم امسال تراز و رتبه بچه ها زلزله بهتر سازه ای ها شده!!!
خیلی آقایی امیرکبیر!!!

مهدی عمران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ

به نظرتون چند برابر ظرفیت برای عمران حد نصاب تعیین کردن؟

عمران- امیدوار...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی عمران

تو اطلاعیه های قبلی گفته بودن ۵ تا ۱۰ برایر ظرفیت
البته این تعداد برا مصاحبه بودن.
ولی به نظر می رسه برای این مرحله با این ترازها ظرفیت بیشتری را اعلام کرده اند.

saba
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ

شما گرایشتون چیه؟ من سازه ام..الان یعنی این ترازو داشته باشیم میریم مصاحبه؟ یا باز قراره خودشون از بین این افراد یه تعدادی رو برای مصاحبه انتخاب کنن؟ من که گیج شدم..چرا هرلحظه یه حرف میزنن؟

عمران- امیدوار...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  saba

من راه و ترابری
نه اگه تراز را آوردید بعدش باید ثبت نام کنید و رزومه تون را تو سایتشون وارد کنی اون وقت خودشون غربال گری می کنند و بین اونایی که تراز راآوردند و تو سایت شون ثبت نام کردن با توجه به رزومه بچه ها، ۵تا ۱۰ برابر ظرفیت برا مصاحبه دعوت میکنن

بابا برقی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۶ ب٫ظ

اندک اندک، اندک اندک جمع مستان میرسد!

امیرکبیرى
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ

به نظر من ترازهاى دانشگاه تهران عاقلانه تر هستن اینطورى فرقى با تراز ندادن نداره

امیرکبیرى
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ

ولى این قدر پایین زده که همون نمى زد بهتر بود

وحید کنترلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ

خداییش کف تراز منطقیو اعلام کردند نه عین دانشگاه تهران با اون ترازای مسخرش

مهناز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  وحید کنترلی

آره والا به این میگن دانشگاه.دانشگاه تهران درست دانشگاه معتبری بخداسطحی علمی دانشگاه های دیگه بالاتر.حالاشمامقالات نگاه کنین بقیه دانشگاها دانشجوهاشون فعالترن تا تهران یارو رتبه تک رقمی آوردهنوز نه دفاعی از پایان نامش کرده نه یه دونه مقاله همایشی یاکارعلمی داشته چون شاگردخودشون بودگرفتنش حالادوسال بعد دکترهنوزم یه مقاله عامی پژوهشی تداره.بایدتبریک گفت به دانشگاه تهران براترازی که انتخاب کرده چون تو رشته من این تراز به بالا شاگردخودشون بوده

reza
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ

حد نصاب پایین هستش انصافا،باز دم امیر کبیر گرم

عمران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ

چقد اختلاف هست بین ترازهای دانشگاه تهران و امیرکبیر!!!!!
یعنی کار من از هنگ هم گذشته

مهندس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

امیرکبیر بازم خودش غربالگری میکنه فکر کنم. بررسی سوابق جهت دعوت به مصاحبه سرجاشه

شیمی فیزیکی ام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ

با اینکه قرار بود حد نصابی نباشه اما بنظرم بازم تااا تونستن ترازهای پایینو در نظر گرفتن… بعیده کسی دیگه شاکی باشه

من :-)
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ

حد نصاب داره اینجا هم، به همه چیز هم توجه کرده.

عمران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ

خخخخخ
امیرکبیر هم پشیمون شد، حد نصاب اعلام کرد، بدون حد نصاب که امکان نداشت دعوت به مصاحبه کنن، ولی حد نصاب هاش پایینه خدایی

رضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

پشیمون نشد
مجبورش کردن

شیمی فیزیکی ام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

امیر کبیر حد نصاب گذاشت که!!! چه خبر است!!!

حلی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ب٫ظ

خخخخخ امیر کبیر ک حد نصاب نداشت چی شد