فراخوان پذیرش دکتری استعداد درخشان ۹۵ دانشگاه تبریز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه تبریز از بین دانش آموختگان برتر کلیه دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی 95-96 دانشجوی دکتری بدون آزمون می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، در متن اطلاعیه منتشره از سوی این دانشگاه آمده است:

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ادامه تحصیل در دوره دکتری تخصصی (Ph.D) می رساند که دانشگاه تبریز بر اساس مصوبه شماره 553 شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تاریخ 94/1/22 آیین نامه ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۹۳/۴/۱۸ و اصلاحیه ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۹۳/۱۲/۱۶ و شماره 121707/ 21 مورخ 94/6/23 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مبنی بر کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت های آموزشی ،پژوهشی و مصاحبه) از حائزین شرایط استعدادهای درخشان (بر اساس بندهای زیر) برای سالتحصیلی 96-95 با شرایط ذیل دانشجو می پذیرد.

رشته های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون 95 دانشگاه تبریز

شرایط اختصاصی ثبت نام:

1- داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتـری حرفه ای (دانشجویان نیمسال آخر این مقطع به شرط اتمام تحصیل تا تاریخ 95/6/31 می توانند در این فراخوان شرکت نمایند).

2- دارا بودن شرایط مندرج در “آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلات تکمیلی دکتری” واصلاحیه آن

تبصره 1: براساس مصوبه مورخه 94/3/2  شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز حداقل معدل کارشناسی مورد نیاز برای متقاضیان شرکت دراین فراخوان به شرح ذیل تغییر یافته و ترازبندی شده است:

الف) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاههای تبریز، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، صنعتی امیر کبیر، صنعتی شریف و صنعتی اصفهان به اتمام رسانده اند، با لحاظ ضریب همترازی 1/05 ، معادل 15/23 می باشد.

ب) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه های دولتی مراکز استان به اتمام رسانده اند،  با اعمال ضریب همترازی 1 ، معادل 16 می باشد.

ج) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه های دولتی و پیام نور به اتمام رسانده اند، با اعمال ضریب همترازی 0/95، معادل 16/84 می باشد.

د) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه ها اعم از آزاد اسلامی و غیرانتفاعی و پردیس های مختلف مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتمام رسانده اند، با اعمال ضریب همترازی 0/9 ، 17/77 می باشد.

حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای فارغ التحصیلان کلیه دانشگاه ها بدون اعمال ضریب همترازی 17 می باشد.

تبصره 2:  براساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، نتایج آزمون زبان انگلیسی عمومی این دانشگاه UTET نیز هم سطح با آزمون زبان (MCHE) MSRT ارزیابی خواهد گردید.

3- موفقیت در مصاحبه علمی و ارزیابی مدارک علمی، پژوهشی و سوابق تحصیلی.

مدارک لازم:

1- تصویر صفحه اول شناسنامه یا کارت ملی

2- فرم تکمیل شده تقاضانامه ثبت نام و فرم بررسی احراز شرایط اولیه  و فرم تاییدیه دانشگاه (فرم ها لازم است تایپ و سپس چاپ شوند).

3- الصاق یک قطعه عکس 4*3 به فرم شماره 1

4- تصویر مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت پایان تحـصـیلات و کارنامه دوره های کارشناسـی و کارشناسی ارشد (داوطلبانی که آخرین نیمسال تحصیلی دوره کارشناسی ارشد را می گذرانند، موظفند نسبت به تکمیل و ارسال فرم مخصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد اقدام نمایند.)

5- تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه یا آماده به خدمت معتبر بدون غیبت، مجوز رسمی سازمان محل خدمت مشمولین در حال خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل مطابق فرم شماره 3.

6- تصویر مقالات و سوابق پژوهشی و آموزشی و سایر مدارک بر اساس آئین نامه.

7- واریز مبلغ 800000 ریال (هشتصد هزار ریال) جهت بررسی اولیه پرونده به حساب شماره 504100790 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه تبریز (کد5040) به نام در آمد اختصاصی دانشگاه تبریز(ارسال اصل فیش جهت برسی اولیه پرونده الزامیست).

تذکرات:

1-  متقاضیان محترم می توانند جهت انتخاب رشته مورد نظر به دفترچه آزمون سراسری دکتری سال 95 و یا لیست رشته های موجود در فراخوان مراجعه نمایند.

2-  دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط حداکثر تا دو سال پس از دانش آموختگی می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری بهره مند شوند. لذا داوطلبان توجه داشته باشند در زمان ثبت نام در فراخوان، از تاریخ فراغت از تحصیل آنها 2 سال بیشتر نگذشته باشد. بنابراین داوطلبانی که در نیمسال اول تحصیلی 93 – 92 و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

3- متقاضی در صورت دانشجو بودن لازم است تا 31 شهریور 95 فارغ التحصیل شود.

4- متقاضیانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد می باشند لازم است به استثنای پایان نامه کلیه واحدهای درسی خود را اعم از سمینارها گذرانده باشند.

5- مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. لذا فقط کپی مدارک را ارسال فرمایید.

6- وجه پرداختی توسط داوطلبان به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

7- تحصیل در دوره دکتری به صورت تمام وقت می باشد. حضور دانشجو در طول مدت تحصیل (آموزشی و پژوهشی) در دانشگاه الزامی است.

8- پذیرش داوطلبان حائز شرایط این آیین نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است، بنابراین داوطلبانی که از این طریق پذیرفته می ­شوند درصورت انصراف از تحصیل، ملزم به پرداخت هزینه های آموزش رایگان خواهند بود.

9- پذیرش افراد مشمول، مازاد بر ظرفیت پذیرش دانشجویان از طریق آزمون سراسری می ­باشد.

10- داوطلبانی که متقاضی شرکت در بیش از یک رشته گرایش می باشند، ملزم به تکمیل و ارسال پرونده جداگانه (شامل فیش واریزی و فرم ها) می باشند.

11- مطابق آیین نامه وزارتی کلیه دانش آموختگان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشـگاه های داخلی مورد تایید وزارت می توانند نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

12- متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد معادل نمی توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

13- در صورت پذیرفته شدن و هنگام ثبت نام، ارائه برگ ماموریت، استعفا، مرخصی بدون استفاده از حقوق یا هر گونه سند رسمی که موید امکان تحصیل تمام وقت دانشجو باشد، ضروری است.

14- دانشگاه تبریز هیچگونه تعهدی برای پذیرش داوطلبان دعوت شده  به مصاحبه را ندارد. اتخاذ تصمیم نهائی بر عهده شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

15- ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته گرایش های اعلامی بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نظر گروه های تخصصی اعمال خواهد گردید.

16- پس از بررسی اولیه مدارک، متقاضیان به مصاحبه دعوت خواهند شد. ضمناً زمان و محل مصاحبه متعاقبا اطلاع رسانی خواهند شد.

17- داوطلبان با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی باید فرم تکمیل شده تقاضا نامه و فرم های شماره2 و 3 و سایر مدارک درخواستی را حداکثر تا 95/3/22 با پست پیشتاز به نشانی: تبریز  بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ، کد پستی 5166616471 ارسال نمایند. روی پاکت پستی نوشته شود (مربوط به بررسی پرونده استعدادهای درخشان جهت ورود به دوره دکتری سال تحصیلی 96-95 در رشته ………).

ثبت‌نام
باخبرم کن!

287 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
تیر ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ق٫ظ

سلام اگه یه دانشگاهی ترم چهار هم درس بزاره تکلیف این بند چیه ؟ تکلیف دانشجو چیه ؟
متقاضیانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد می باشند لازم است به استثنای پایان نامه کلیه واحدهای درسی خود را اعم از سمینارها گذرانده باشند

امیر
تیر ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ق٫ظ

سلام یه سوال. درسته وقتش گذشته ولی ممنون میشم سایت یا دوستان جواب بدن .
اینکه نوشته ۴- متقاضیانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد می باشند لازم است به استثنای پایان نامه کلیه واحدهای درسی خود را اعم از سمینارها گذرانده باشند
شاید یه دانشگاهی ترم ۴ هم درس گذاشته باشه اونوقت تکلیف دانشجو چیه؟ چ.ن م.قع ارسال مدارک ترم ۴تموم نشده که پاس کنه. تکلیف چیه؟؟؟

تبریز
تیر ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان. کسی از زمان اعلام نتایج اولیه بررسی مدارک برای پذیرش خبر داره؟

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۵ ۳:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبریز

به احتمال زیاد و انشالله بعد ماه مبارک پرونده ها به دانشکده ها ارسال خواهند شد….
توکل به خدا

علوم اجتماعی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۷ ب٫ظ

بچه های علوم اجتماعی کسی اینجا هست؟
می دونید گروه بچه های خودشو میگیره یا به رزومه افراد توجهه داره؟
خواهشا اگه می دونین بگین که بیخودی اینقد پول ندیم

مرضیه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

سلام بچه ها میشه email اساتید رو بزارید هر چه بیشتر تماس بگیریم بهتره. یه جا نوشته ۱۴ولی اینجا دوباره نوشته معدل کارشناسی پیام نور ۱۶؟!!!

Roze
خرداد ۱۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۳ ق٫ظ

دوستان فرم های ۱ تا ۳ از کجا باید دریافت کنیم

---
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دوستان فرم های ۱ تا ۳ از کجا باید دریافت کنیم

مجنبی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ---

سلام خوبین. من باز رفتم اما همش نا امیدی میحرفن

بی نام
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مجنبی

سلام
دوستان میشه شماره تماس را اعلام کنین؟ کدام قسمت زنگ می زنید؟

نگار
خرداد ۱۶, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ---

سلام دوست عزیز، شما باید برین سایت دانشگاه تبریز و بعد تو بخش تحصیلات تکمیلی و دفتر هدایت استعداد تحصیلی روی اطلاعیه کلیککرده و بعدش روی هر سه فرم کلیک کنید خودش میاره و بعد دانلودشون کنید………

تینا
خرداد ۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

مکانیک تبریز و آقا مجتبی لطفا با تبصره همکاری کنید از لطف شما سپاسگزاریم

تبصره
خرداد ۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

مکانیک تبریز اینجایین؟

فردا ساعت ۱۰ میتونین جلوی دانشکده برق باشین؟

ایران به تبصره و مجتبی و مکانیک تبریز
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ

شماها کجایین؟؟؟
لطفا ناامید نشین ای میل بزنید تماس بگیرین و…

مهندس
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ

دوستان تاکید ما در مورد معدل کارشناسی بود به نظر شما امکان داره ضریب همترازی معدل کارشناسی را بیشتر کنند؟

....
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

شما پیگیری کنین. انشالله بی تاثیر نخواهد بود.

ایران
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

بله امکان داره پارسال هم همینکارو کردن

مهندس
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

خدا کنه معدل کارشناسی را درستش کنند.

علوم اجتماعی
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام. اصلاحیه زدن ولی دردی رو دوا نکرده. هیچی راجع به معدل کارشناسی نگفتن. زحمات بی نتیجه بود

....
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

شما نا امید نشید و به پیگیریهاتون ادامه بدین…
به احتمال زیاد هفته ی بعد تو یه جلسه ای این موضوع مطرح خواهد شد….

انشالله که نتیجه بده…

بهرام
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۰:۴۴ ق٫ظ

سلام دوستان کسی که پارسال پیام نور قبول شده میتونه فراخوان شرکت کنه و در صورت قبولی از پیام نور انصراف بده؟

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

حالا شما بگین امروز چیکار کردین؟؟؟

:(

چه خبر از پیگیری های شما؟؟

ایران
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام واقعا از لطفتون سپاسگزارم امیدوارم که بتونم جبران کنم
من دیروز ای میل زدم و امروز تماس گرفتم کسی جواب نداد و امشبم یه ای میل به دکتر اعلمی و دکتر ناظمی میزنم

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

خواهش میکنم. نیازی به جبران نیست. فقط شما دعا کنین نتیجه بگیریم.

ایران
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

باشه دعا میکنم که نتیجه بگیریم جالبه اینه پارسال واسه مقطع ارشدهم همترازی گذاشتن ولی امسال… حسم میگه که یه تبصره ای میزاران… چون اگه نزارن هیچ پیام نوری نمیتونه با این ضریب شرکت کنه …

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ب٫ظ

سلام

من امروز از حدود ۱۰ نفر امضا گرفتم. انشالله شنبه هم میرم یه چندتایی بگیرم.
مکانیک تبریز هماهنگ بشیم انشالله برای شنبه.

دو تا نامه نوشتم یکی خطاب به آقای دکتر اعلمی و دیگری به آقای دکتر ناظمی و هر کدوم جداگونه امضا گرفتم.

امیدوارم شنبه میریم خدمت آقای دکتر ناظمی و دکتر اعلمی

فقط دوست دارم اینبار هماهنگ بشیم با هم بریم.
تبریزیااااا

توکل به خدا

مکانیک تبریز۱
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

دستتون درد نکنه.امروز شرمنده تون شدم.چشم.قرار شنبه رو مشخص کنید درخدمتم‌

تبصره
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

خواهش میکنم.
باشه. انشالله فردا عصر بهتون میگم مکان و زمانش رو. حتما فردا اینجا سر بزنید.

مجنبی
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

نتیجه چی شد دوستان

تینا
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۷ ب٫ظ

سلام خبری نشد؟؟

علی مسلمی
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ

دوستارذخواهشا با کاربر تبصره همکاری کنید

.............................
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

تا جایی که من میدونم اگر مصمم باشین و پیگیری کنین یه جلسه ای تشکیل میشه برای تصمیم گیری در این باره.
پس لطفا همگی با هم تلفن و ایمیل فراموشمون نشه.

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

افرادی که دور هستند لطفا ایمیل بزنین با اسم و فامیلیتون. اینجا هم اگر میشد بنویسین اسم و فامیلیتون رو از طرف شما هم امضا میکردیم.

Hatami farzaf
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

….

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ

من دانشگاهم برای گرفتن امضا. مکانیک تبریز کجایین؟ میخوام واقعا از افرادی که این شرایط رو دارن امضا بگیرم. راهنماییم نمیکنین؟؟

مکانیک تبریز
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

تا ساعت۱۵ نمی تونم بیام دانشگاه.الان منم دانشگاه تبریزم.دانشکده مکانیک

مینا..خواهشا کمک ام کنید
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

کسی میدونه تبریز روی گرایش چقدر حساساه؟
من بالینی هستم.تربیتی بهتر میگیرن یا عمومی؟

مینا..خواهشا کمک ام کنید
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

شماره دفتر استعداد درخشان تبریز چنده؟
میخوام من تماس بگیرم.
دوستان کسی روانشناسی هست؟
من ارشدم بالینی بوده.نمیدونم تربیتی بزنم یا عمومی.

مجنبی
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام حساس نیست تا اون حد

ایران
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

دوستان تبریزی لطفا با کاربر تبصره همکاری کنید با تشکر

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

دوستان فردا من انشالله میرم دانشگاه. سعی میکنم موضوع نامه رو جدی بگیرم. فقط میخواستم بقیه هم همکاری کنن که بهتر باشه. ولی پاسخی دریافت نکردم :(

توکل به خدا… انشالله سعی میکنم فردا امضا بگیرم از دانشجویان ولی خیلی بعیده که بتونم فردا تمومش کنم. انشالله اوایل هفته بعد میرم خدمت آقای دکتر ناظمی….

من انشالله تمام تلاشم رو خواهم کرد ولی یه خواهشی که از شما دارم اینه که حتما حتما هر تک تک شما عزیزان هم پیگیری کنین.

تاثیر تماس حضوری بیشتر از تلفنی و تلفنی بیشتر از ایمیل هست. لطفا اگر حضوری نمی تونین تلفنی از مسئولین پیگیری کنین….

با سپاس

ایران
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام از زحماتتون سپاسگزارم والله من با آفای پرویزی حرف زدم اما نتونستم با جناب اقای دکتر ناظمی صحبت کنم ولی چشم پیگیر میشم

مکانیک تبریز
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام.به نظر بنده یه ساعت و محل معین کنید تا بتونیم هماهنگ بشیم.ما شما رو از کجا پیدا کنیم و امضا کنیم و پیگیر باشیم؟!!

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۰ ق٫ظ

شما میتونین فردا ساعت حدودا ۱ جلوی درب دانشکده مهندسی فناوریهای نوین ( پشت دانشکده برق) باشین؟

تبصره
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

بهم خبر بدین بدونم میاین منتظر باشم یا نه؟

تبریز
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۵ ب٫ظ

جالبه من پارسال همین شرایط شما رو داشتم معدلم از ۱۶ یه چند دهم کمتر بود، خودمو کشتم هیچکی از بچه ها نبود جواب بده! آخرش با فقط ۴ ۵ تا امضا رفتم و این ترازبندی رو درست کردم، البته من خیلی قبلتر از حتی اعلام شرایط رفته بودم.اما حالا چقدر متقاضی داره و چقدر هم معترض!!شانس من بود دیگه.
البته الانم با این ضریب شامل من میشه، ولی دیگه من نمیخوام. جای دیگه قبول شدم.
تلاش بکنید انشاالله که موفق میشید.

تینا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبریز

ممنون دوست عزیز

تبریز
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  تینا

خواهشم میکنم.

علوم اجتماعی
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ

دوستانی که تبریز تشریف دارن خواهشا حضوری قضیه ی معدل رو پیگیری بفرمایید. ۱۶ برای کارشناسی و ۱۷ برای ارشد قانونشه و اگه دانشگاه رده بالایی بودن، همتراز هم بشه که معدلشون بالاتر بره، نه اینجوری که تبریز زده!

تینا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام دوستان “کاربر تبصره” درست میگن لطفا تماس هم بگیرین با دفتر دکتر ناظمی و دکتر اعلمی…

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

ممنونم.

لطفا همه هماهنگ باشیم. حیفه این امتیاز رو ازمون بگیرن.

توکل به خدا….

از کاربر مجتبی خبری نیست؟

فرشته
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ

با سلام
دوستان مهلت ارسال مدارک دانشگاه تبریز الان ۱۲ امه یا ۲۲ ام ؟؟ آخه اول ۱۲ ام زده بودن….الان کدوم تاریخ درسته ؟؟؟؟ ۱۲ ام یا ۲۲ ام ؟؟؟؟؟

مهندس
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

فک کنم روز ۲۳ اردیبهشت که فراخوان بر روی سایت دانشگاه بود آخرین مهلت ارسال مدارک تا ۱۲ خرداد بود ولی حالا ۲۲ خرداد نوشته شده است.

مهندس مکانیک
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

خوب تو سایت دانشگاه زده ۲۲ خرداد پس ۲۲خرداد درسته.

مهندس
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ

منم ایمیل زدم، دوستان کسی میدونه چرا یک هفته زمان ارسال مدارک را تمدید کرده اند؟

تینا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام کی تمدید کردن؟ مگه قبلا همین ۲۲/۳\۹۵نبود؟
کجا اعلام شده که یه هفته تمدید کردن؟

...
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

کی تمدید کردن؟ کجا تمدید کردن؟ از اول تو سایت دانشگاه که ۲۲ ام زده بودن.

مهندس
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

۱۷- داوطلبان با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی باید فرم تکمیل شده تقاضا نامه و فرم های شماره۲ و ۳ و سایر مدارک درخواستی را حداکثر تا ۹۵/۳/۱۲ با پست پیشتاز به نشانی: تبریز – بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز، گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه ، کد پستی ۵۱۶۶۶۱۶۴۷۱ ارسال نمایند. روی پاکت پستی نوشته شود (مربوط به بررسی پرونده استعدادهای درخشان جهت ورود به دوره دکتری سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در رشته ………).

تینا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

منم ای میل زدم و تکرارش کردم

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  تینا

لطفا تماس هم بگیرین.

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

دوستان غیر تبریزی عزیز شما چیکار کردین؟ امروز تماس گرفتین؟

سهیل
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

من یه ای میل جدید ساختم با اونم به دکتر ناظمی و پرویزی ای میل زدم

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

ممنونم از شما. تلفنی تماس نگرفتین باهاشون؟؟
شما عزیزان چه خبر؟
ایران
مجنبی
شیوا
نگار
شادی
کامیار
تینا
نازلی-اقتصاد
مهندس
صبا
Saba
ناصر
احمد
فرید
مکانیک تبریز
نازی
رویا
علی
آدا
محمد عمران
پریسا
رسول
سیاووش
زیبا
تقاضای راهنمایی

سهیل
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام منم ای میل زدم تماس نگرفتم

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

لطفا تماس بگیرین با دفتر آقای دکتر ناظمی. بگردین دفتر استعداد درخشان دانشگاه شمارشون هست. چند روز فقط میتونیم مصرانه پیگیر باشیم. لطفا و خواهشا دریغ نکنین. پارسال اگر موفق بودن دلیلش جدیت و همت بوده.

احمد
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام دوست عزیز والله ای میل زدم و تکرارش کردم تماس هم گرفتم یه آقایی به اسم غایب جواب دادن اما از چیزی خبر نداشتن

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

نه اینکارو نکنین با ایمیل جداگونه. ما که نمیخوایم بیخودی افراد جمع کنیم. طرفدار این اصلاحیه زیاده. شما با همون ایمیل خودتون پیگیری کنین و تلفنی باهاشون تماس بگیرین انشالله خدا کمک میکنه.

ایران
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ق٫ظ

دوستان لطفا نا امید نشین لطفا همه به دکتر ناظمی اعلمی و آقای پرویزی ای میل بزنن تماس بگیرن و… لطفا کسایی که ساکن تبریزن با کاربر تبصر و آقا مجتبی هماهنگ باشن
با تشکر

مجنبی
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

کسی نیست

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجنبی

من هستم و انشالله فردا نامه رو میبرم رو دانشگاه که با دانشجویان هماهنگ بشم. شما هم همین کار رو بکنین لطفا. انشالله فردا عصر همین جا بگیم که نتیجه چی بوده و شنبه انشالله هماهنگ بشیم و نامه رو ببریم خدمت آقای دکتر ناظمی.

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مجنبی

شما چیکار کردین یا قراره انجام بدین؟؟ امضاجمع کردن رو هستین؟؟؟

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

آقا یا خانم مجنبی شما هم لطفا عین این نامه ای که نوشته شده به نظرتون اگر ایرادی نداره پرینت بگیرین و تا میتونین از افرادی که میخوان امضا بگیرین برین لطفا دانشگاه و از افرادی که میخوان امضا بگیرین من هم سعی میکنم چهارشنبه این کار رو انجام بدم. انشالله ببینیم چهارشنبه عصر اگر تونستیم از افراد بیشتری امضا بگیریم انشاالله شنبه هماهنگ میکنیم و نامه رو میبریم پیش آقای دکتر ناظمی.

اگر صلاح میدونین نامه رو هم خطاب به آقای دکتر اعلمی و هم خطاب به آقای دکتر ناظمی بنویسیم به طور جدا گانه.

هر کسی هم نظری داره اینجا بگه.

شما فردا پس فردا لطفا تا میتونین امضا جمع کنین از افراد طرفدار این اصلاحیه.

متاسفانه امکان تماس جز از طریق این سایت امکان پذیر نیست. همینجا با هم تماس داشته باشیم.

از افراد دور هم که نشد امضا جمع کنیم. لطفا شما هم تلفنی و ایمیلی حتما حتما پیگیری کنین. تلفنی تاثیرش بیشتره.

همکاری میکنین لطفا؟؟

انشالله خدا کمک میکنه

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

لطفا هر کسی هم تبریزه این کارو بکنه در نهایت با هم بریم خدمت آقای دکتر ناظمی….

توکل به خدا

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

بخصوص آقا سیاووش. شما هم لطفا شنبه این کار رو بکنید.

تو خود اطلاعیه دانشگاه مهلت نهایی رو ۲۲ زده و به همین دلیل “کاربر آدا” فک نمیکنم دیر باشه اوایل هفته بعد.

آدا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

ممنون از لطفتون

ایران به تبصره و مجتبی
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

از کابر تبصره عزیز و اقای مجتبی به خاطر لطف و زحمتی که میکشید سپاسگزارم و امیدوارم مثل پارسال این زحمات جواب بده و حتما هم اینطور خواهد بود…
از مدیریت سایت Phd هم سپاسگزاریم

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

لطفا هر کسی هم تبریزه این کارو بکنه در نهایت با هم بریم خدمت آقای دکتر ناظمی….

توکل به خدا

تبصره
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

بخصوص آقا سیاووش. شما هم لطفا شنبه این کار رو بکنید.

تو خود اطلاعیه دانشگاه مهلت نهایی رو ۲۲ زده و به همین دلیل “کاربر آدا” فک نمیکنم دیر باشه اوایل هفته بعد.

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب٫ظ

دوستان کسی اینجا هست؟؟

چیکار کردین شما؟

آدا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام من ای میل زدم

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

تبریزیا هستین برای چهارشنبه قرار بذاریم؟؟

آدا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

کرجم

مجنبی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

من در خدمتم

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ

یه کاری میخوام بکنیم. حالا که شما دورین، میخوام هر کدومتون یه امضای با کیفیت با نام و فامیلی بزنین و عکسشو بگیرین و برام بفرستین. ( اگه بخواین آدرس ایمیل میدم) من این نامه رو به فرمت پی دی اف دربیارم و امضاهای یک یک شما رو ایمپورت کنم.

این کار رو کیا انجام میدن؟؟

مجنبی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام من در خدمتم

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

من انشالله عصر برمیگردم.
لطفا هر کس گزارشی از کاری که داده بده و بگه که امضاشونو برام میفرستن؟

با شما ( مجنبی) هم هماهنگ میشیم انشالله برای رفتن پیش آقای دکتر ناظمی

ایران
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

منم در خدمتم

آدا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

منم هستم

Sheler
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام منم هستم.
ممنون از زحماتتون

ایران
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
لطفا به تلاشتون ادامه بدین و امید داشته باشین به دکتر ناظمی و اعلمی و پرویزی ای میل بزنین

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

شما خودتون امروز زنگ زدین؟ ایمیل فرستادین؟
لازمه همه متحد باشیم

ایران
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام بله من به دکتر ناظمی دکتر اعلمی و جناب پرویزی ای میل زدم

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ

دلم گرفت از سکوت حاکم بر این صفحه :(

ایران
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

نگران نباشین واقعا ازشما ممنونم که پیگیر هستین
منم تبریزی نیستم ارشدو اونجا بودم

ایران
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

اگه میشه یه دوستی یا همکلاسی پیدا کنین و نامه ای که زحمت کشیدین تهیه کردین رو ببرین تحویل بدین

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

دوستان کسی امروز زنگ زده؟ خبری گرفتین؟ پیگیری میکنین؟

تبریزیا برای کی نامه ببریم؟؟

سیاووش به تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۰۱ ق٫ظ

من تبریزیم اما توی شهرستانم واسه مصاحبه تا آخر هفته هم نمیام

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۲۸ ق٫ظ

باشه اگر هفته ی بعد شنبه هستین برای شنبه هماهنگ بشیم.

آدا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

شنبه دیر نیست؟؟ اگه میشه اقدام بکنید

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  آدا

آخه من که تنهایی نمیتونم کاری بکنم حداقل آقا یا خانم مجنبی و آقا سیاووش باشن میتونم تعداد زیادی امضا جمع کنیم.
من منتظر پاسخ و همکاری بقیه دوستان حاضر در اینجا هستم. به یاری خدا تمام تلاشم رو خواهم کرد….به کمک و حمایت همه هم نیازمندم.

مجنبی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

سلام دوستان

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

من میخوام از افراد امضا بگیرم به نظرتون چجوری؟؟

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

در ضمن هر کی تبریزیه هماهنگ بشیم با هم بریم. یک دست صدا نداره

شما کجایین پس؟؟ چرا کسی نیست اینجا؟

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ب٫ظ

دوستان با این اسامی کاربری کجایین پس؟؟

به همت همه شما نیازمندیم تا انشالله به نتیجه برسیم…
شما چی کار کردین برای پیگیری؟ لطفا به دوستانتون هم بفرمایین همکاری کنین و افرادی که اینجا سر میزنن ولی پیامی نمیگذارن لطفا لطفا همکاری کنین با زنگ و ایمیل به آقای دکتر اعلمی و ناظمی و پرویزی

ایران
سهیل
مجتبی
شیوا
نگار
شادی
کامیار
تینا
نازلی-اقتصاد
مهندس
صبا
Saba
ناصر
احمد
فرید
مکانیک تبریز
نازی
رویا
علی
آدا
محمد عمران
پریسا
رسول
سیاووش
زیبا
تقاضای راهنمایی

آدا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

دوست عزیز من تبریزی نیستم اما ای میل زدم

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آدا

لطفا ایمیل هاتون رو تکرار کنین و حتما حتما باهاشون تلفنی صحبت کنین.

آدا
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

چشم
واقعا ازتون ممنونم که زحمت میکشید
دوستان تبریزی لطفا با خانوم تبصره همکاری کنید

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  آدا

خواهش میکنم. امیدوارم به حرمت این روز عزیز و مبارک نا امید نشیم….

فرید
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

به دکتر ناظمی و پرویز ای میل زدم

فرید به تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

نامه ای که نوشتین خوبه لطفا همینو ببرین بدین دکتر ناظمی و اعلمی

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

خوب میخوام از طرف تعداد زیادی افراد ببرم. قطعا اینطوری تاثیرش بیشتره.
تبریزیا کجایین؟

فرید به تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

متاسفانه تبریزی نیستم

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ

پس از شما خواهشمندم تلفنی و از طریق ایمیل حتما پیگیری کنین. پارسال هم همین وضعیت بوده و نتیجه گرفتن با اعتراض…. قول میدین که همکاری میکنین و من هم پشتم گرم باشه؟؟؟

نازلی- اقتصاد
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

من ایمیل زدم به دکتر ناظمی

تبصره
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ق٫ظ

خیلی ممنونم. ولی خواهشا تا حصول نتیجه پیگیری کنین. لطفا و خواهشا با آقای دکتر ناظمی تلفنی هم صحبت کنین و ایمیل ها رو تکرار کنین به آقای دکتر اعلمی هم ایمیل بزنین.

نازلی- اقتصاد
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

چشم حتمأ

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۰۸ ب٫ظ

دوستان لطفا همکاری کنید تا این نامه رو بهتر کنیم و با همکاری شما انشالله نتیجه بگیریم.

چطور بنویسیم که تاثیرگذارتر باشه انشالله؟؟

“بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ناظمی

رئیس محترم گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز

موضوع: درخواست اصلاحیه آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در مقطع دکتری سال ۱۳۹۵

با سلام و احترام
بدینوسیله به استحضار می¬رساند اینجانبان جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از آن مقام محترم تقاضا داریم در آیین نامه تجدید نظر نموده و اجازه دهید داوطلبانی که شرط معدل کارشناسی قید شده در آیین نامه را احراز ننموده اند ولی دارای سوابق پژوهشی و آموزشی برجسته هستند در این فراخوان شرکت نمایند.
پیشاپیش از بذل توجه و دستور مساعد کمال تشکر و امتنان را داریم.

و من الله توفیق
با تشکر و سپاس”

ایران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

خوبه داداش

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

من خواهرم :)

شادی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

ممنون خوبه

تبصره
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۷:۴۴ ب٫ظ

دوستان این لینک رو ببینید

https://phdtest.ir/1394/03/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2-94/

پارسال هم اینطوری بوده و با همت و اعتراض جواب گرفتن.

تا میتونید زنگ و ایمیل به تحصیلات تکمیلی ( آقای دکتر اعلمی) و آقای دکتر ناظمی

ای خدا کمک کنه به حرمت همین روز مبارک

ایران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان به تلاشمون ادامه بدین و هنوز فرصت داریم لطفا با دفتر دکتر ناظمی و دکتر اعلمی تماس بگیرید ای میل بزنید و با دلایل خوب درخواست اصلاحیه بکنید…

استعداد درخشان تبریز
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

با سلام،
تاکید دوباره دارم اونایی که رزومه خوبی دارن و میتونن سقف امتیاز لازم را کسب کنند مدارک بفرستند. صرف نظر از پایین بودن معدل کارشناسی
با آرزوی موفقیت

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

میشه بفرمایین که احتمال بررسی مدارک هست؟؟؟؟

شما امیدوارمون میکنین.. انشالله خدا کمک میکنه به حرمت این شب عزیز

مجنبی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

ببخشید من دیروز رفتم ی چیز دیگه گفتن . گفتم من مدارکمو بفرستم گفتن ن . شما چطوری میگید

مهندس مکانیک
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ب٫ظ

نخیر دوست عزیز،من دانشجوی این دانشگاه بودم و سال گذشته پرسیدم گفتن که در اداره استعداد درخشلن دانشگاه شرط معدل و دوسال فراغت را بررسی میکنند و اگر کسی شرایط را ندارد همون اول رد میکنن.بعد اگه شرایط رو داشتید میفرستن دانشکده ها و اونجا رزومه پژوهشی بررسی میشه.
حالا اگه میخواین شانستون رو امتحان کنید دیگه بحث جدایی.

مجنبی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ

میشه بهموون بگید من دیروز ساعت۲ اونجا بودم گفتن نمیشه . آخه

سهیل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

دوستان ناامید نشین کسانی که در تبریزن حضوری برن دفتر استعداد درخشان و با دکتر ناظمی صحبت کنن.
و کسانی هم که مثل من تبریزی نیستن به دکتر اعلمی دکتر ناظمی و آقای پرویزی زنگ بزنن و ای میل بفرستند…

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ

کسانی هم که نمیتونن حضوری پیگیر باشن حداقل با دفتر آقای دکتر ناظمی که شماره تلفنشون در دانشکده کشاورزی هست تماس بگیرن.

........
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ب٫ظ

من به آقای دکتر اعلمی هم ایمیل زدم
شما هم لطفا از هیچ تلاشی دریغ نکنین. انشالله به حرمت همین لحظات پر برکت عیدی میگیریم.

شیوا
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۲۳ ب٫ظ

دوستان عزیز نا امید نشین لطفا به دکتر ناظمی و آقای پرویزی و دکتر اعلمی ای میل بزنید

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیوا

من که اونروز دفتر استعداد بودم آقای پرویزی گفتن اعتراضا به دستمون رسیده و رد شده. به نظرم اگر کسانی که تبریز هستند ( از جمله خودم) با هم متحد بشیم و نامه خیلی خوب بنویسیم و از همه کسانی که میخوان اصلاحیه بخوره امضا بگیریم خیلی بهتر خواهد بود.
کسی هست که دست به قلمش خوب باشه؟؟
من خودم حاضرم که حضوری برم.

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

کاش می گفتین صبح با هم می رفتیم

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

ی چیز هم هست ته دلم تا الان تا اون حد هم مدارک نفرستادند.مجبورااطلاعیه بزنند

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

من چهارشنبه رفته بودم دوست دارم با یه نامه ی خیلی حساب شده و با امضای تعداد کثیری از دانشجویان بریم. پارسال هم همین کارو کردن…

من امسال خیلی به در بسته خوردم امیدوارم هممون خوشحال بشیم….

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان واقعا شما نمیخواین کاری بکنیم؟؟؟؟

لطفا و خواهشا بیاین متحد بشیم و یه کاری یه فکری اخه…..

نذاریم رزومه بسوزه…

نگار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

باید چیکار کنیم؟

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

یه نامه رسمی بنویسیم و با امضای تعداد کثیری از دانشجویان ببریم اداره استعداد درخشان

نگار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

باشه بسم الله…

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

رشته شما چیه ببخشید. تبصره هم بزارند .مقاله ای اس ای میخواند

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

من به لطف خدا مقاله آی اس آی دارم با ایمپکت حدودا ۲. دردم اینه که رزومه خوبی دارم و معدل ارشد خوب. کارشناسی به دلیل مشکلات و سیستم خیلی سختگیرانه دانشگاه معدل خوبی نیاوردم.

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ

آقا مجتبی رفتین پیش آقای دکتر ناظمی؟

شادی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

آقا مجتبی کجایین؟

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام وقتتون بخیر من رفتم پیش آقای پرویزی ، نا امید شدم کلا از زندگی بخدا ، با این رزومه که داریم کسی ارزش قائل نمیشه

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

با نا امید شدن که کاری پیش نمیره. پارسال هم در ابتدا تبصره ۳ نبوده و بعدا که دانشجویان نامه نوشتن و امضا گرفتن تبصره اضافه شد. خواهشا دوستان نا امید نشین و متحد باشیم تا به یه جایی برسیم.
شما ارشدتون دانشگاه تبریز بوده؟ میشه از دانشکده ها در خواست کرد که اونا درخواست کنن از اداره استعداد درخشان؟؟

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

آقای ناظمی نبودند .اریالای پرویزی بودند اونم انگار ک انگار چی پرسیدم ازش . گفت نمیخواهیم .خواستیم اصلاحیه میز نیم. ن سلامی ن چیزی . خیلی نابود شدم با این طرز جواب دادن اینا

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

آقای ناظمی نبودن؟
دقیقا بهتون چی گفتن؟

فرهاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دوستان سلام
من تقریبا تمام کامنتهایی رو که در این لینک هست خوندم و خواستم یک آمار ارقامی دقیق بدیم که بتونید تصمیم درستی بگیرید و فراخوان سایر دانشگاه ها رو از دست ندید.
سال گذشته از ۱۲۶ گرایش ممکن در استعداد دانشگاه تبریز تنها ۲۲ دانشجو گرفت پس از اینکه نمره رو به ۶۰ تقلیل دادند میدونید علت چی بود؟؟؟
گروه ها برا اساس آیین نامه ارتقا امتیاز دهی انجام داده بودند یکی از دانشجویان به وزارت علوم شکایت کرد و نتیجه این بود که دانشگاه نباید این کار رو انجام می داد. طی جلسات و مراجعات متعدد پیش آقای دکتر ناظمی و دکتر اعلمی نتیجه ای شد که امکان امتیاز دهی بدون وجود آیین نامه ارتقا وجود ندارد.

من با تمام دوستان موافقم که آقایان دکتر ناظمی و دکتر اعلمی شخصیت بسیار والایی دارند و انسان شریفی هستند اما از بسیار بسیار قانونمند و قانونمند و قانونمند.
موضوع اینجاست که این بحث معدل مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هست و اگر قرار بود معدل رو تبصره سال گذشته رو بزنن چرا نظر؟؟؟؟؟
چون این بند عمدا و با علم قبلی است و مصوبه شورا است.

من تلاش های شما رو تحسین میکنم ولی به عنوان یک برادر مسن تر از شما خواهش می کنم فراخوان سایر دانشگاه ها رو از دست ندید هر چند این امکان وجود داره صرفا و صرفا به خاطر پول تبصره سال گذشته تکرار بشه.

کامیار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

دوست عزیز اطلاعات شما را تکمیل میکنم… بله پارسال یکی از دانشجویان رشته حقوق با نام مخفف ف.ج.خ به وزارت علوم رفت و پیگیر شد نتیجه این شد که دکتر اعلمی و هم دکتر ناظمی عزیز برای تمام گروها نوشتند که با نظر کمیته مصاحبه کننده امتیاز داده شود نه آیین نامه ارتقا… اما گروها باز به علت اختلافی که بینشون بود( و هست) پرونده ها رو برگشت دادند و فقط یک نفر به قبولی ها اضافه شد…
دوستان حتی اگر مطابق آیین نامه ارتقا به من امتیازدهی کنند به ۶۰میرسم و…
و امیدوارم هر که شایسته هست قبول شود…

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

درسته . بحث قبول شدن و نشدن نیست .منم پارسال مدارک فرستادم .گفتن باید ای اس ای داشته باشی بعد ۱ ماه اکسپت شد . امسال هم این جوری .

تبصره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

کسانی که تبریزی هستند یا تبریز تشریف میارن (از جمله آقا مجتبی که گفتن امروز تشریف میبرن پیش آقای دکتر ناظمی) و میخوان لطفا اعلام بفرماین هماهنگ بشیم و با نامه ای خدمت آقای دکتر ناظمی برسیم. اگر تعداد افراد زیاد باشه و متحد باشیم انشالله به یاری خدا به نتیجه میرسیم.

لطفا همکاری کنین و نگین نمیشه.

لطفا و خواهشا این پیام رو نمایش بدین…ما هدفمون فقط یه چیزه….خواهشا شما هم همکاری کنین جهت رسیدن به هدفمون. با نهایت سپاس

ایران
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  تبصره

ممنون دوست عزیز

مجنبی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

آقای دکتر ناظمی س فردا استعداد درخشان بنظرم میان تا ظهر ، ی کاری کنید . من ک خدایش نا امید نشدم نا امیدم کردم .ام امیدم ب خداست

شادی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم به تلاشتون ادامه بدین و نا امید نشین و منتظر نباشین که سایر نفرات اقدامی بکنن…
از دوست گرامیمون که قرار برن دفتر استعداد و شخصا با دکتر ناظمی صحبت بکنن سپاسگزارم

تبصره
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

شما تبریز هستین؟

اگر تمایل دارین یه نامه خیلی خوب نوشته بشه و از کسانی که تبریز هستند امضا بگیره و افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارن اسامی آنها در نامه قید بشه و از طرف همه دانشجویان این نامه به دفتر استعداد درخشان ارسال بشه.

تبصره
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

(امضا گرفته بشه)

کسانی که حاضرن جلو بیفتن و برای آینده خودشون و دوستاشون کاری بکنن اعلام کنن. چه حاضر کردن یک متن بسیار خوب و چه امضا گرفتن و بردن نامه به دفتر استعداد.

شادی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

من حاضرم

ایران
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

تصمیم خوبیه

شادی
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

سلام خیر

استعداد درخشان تبریز
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

با سلام خدمت دانشجویان و دانش آموختگان گرامی،
من تقریبا تمامی کامنت های دوستان رو خوندم. این هفته هم با جناب آقای دکتر ناظمی دیداری خواهم داشت و تاکید خواهم کرد که نظرات شما رو اینجا بخونن. قطعا با شخصیت فوق العاده ای که ایشان دارند امیدوارم نظرات شما سازنده باشند. یک توصیه هم بکنم اینکه اونایی که رزومه عالی دارند حتما مدارک بفرستند صرف نظر از معدل!
با احترام و آرزوی موفقیت

تبصره
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

متشکرم از پاسخ و امیدواری شما….

واقعا حیفه کسی که رزومه خوبی داره بخاطر معدل کارشناسی نتونه از این امتیاز استفاده کنه. ما تمام حرفمون اینه که اجازه بدن مدارک افرادی با رزومه خوب هم بررسی بشه.
ای کاش ضریب ۱.۰۵ رو برای همه دانشگاههای دولتی مد نظر قرار بدن. تو دانشگاههای دولتی غیر مطرح بدلیل جوان بودن اساتید خیلی سختگیری شده در نمره دهی….

آقای دکتر ناظمی لطفا این فرصت رو بهمون بدین…

با نهایت سپاس

کامیار
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ

با تشکر از شما دوست عزیز
من با ایشون همکلام شدم ایشون انسان شریف و با سوادی هستن خواهش میکنم بهشون بگین مثل پارسال یه تبصره ای بزارن تا کسانی که رزومه خوبی دارن بتونن شرکت کنن…

تینا
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۱۵ ق٫ظ

با سلام خدمت استاد عزیز
جناب آقای دکتر ناظمی بله درست است که دانشگاه تبریز در سطح دانشگاهای برتر می باشد اما بلا شک از آنها بالاتر نیست اگر بخواهیم نگاهی به شرایط دانشگاهای برتر ایران در خصوص جذب دانشجوی دکتری بدون آزمون بیاندازیم می بینیم که شرایط به مراتب آسان تری در خصوص معدل کارشناسی گماشته اند از این رو از شما درخواست دارم شرط معدل کارشناسی را با این ضرایب زیاد در خصوص دانشگاهای دولتی غیر مراکز استان و پیام نور آزاد و…تعدیل بخشید.
یا تشکر از لطف شما

تبصره
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۴۱ ب٫ظ

کسی که کارشناسی رو تو دانشگاه های مطرح خونده دو بار ارفاق در حقشون شده حال آنکه نمره گیری در این دانشگاهها نسبت به دانشگاههای کوچکتر خیلی خیلی آسونتر بوده. شما خودت بیا مثلا دانشگاه تبریز رو با سهند مقایسه کن. اونایی که تبریز خوندن هم تو کل دوران ارفاق شده در حقشون حالا هم معدلشون ضریب بالا میخوره و دوباره ۱۶ رو براشون ۱۵/۲۳ لحاظ میکنن. ولی اونایی که تو دانشگاه های کوچکتر درس خوندن با اساتید جوان درس داشتن که غالبا سخت گیر بودن از طرفی هم باید معدلشون ۱۶ باشه. کسی هم که واقعا مشکل داشته باشه از جمله خود من که از یه بیماری مزمن رنج میبردم.

کسی که تو کارشناسی ارشد تونسته هم با معدل هم با رزومه پژوهشی خوب و مقاله آی اس آی جبران کرده باید این فرصت بهش داده بشه مثل خیلی دانشگاههای دیگه مثل امیر کبیر، علم و صنعت و چند تا دانشگاه دیگه که این فرصت رو بهشون دادن.
دانشکده ها مدارک رو بررسی کنن و هر کس رو لایق دیدن گزینش کنن.

این درست نیست برای همه این رشته ها این کف معدل رو در نظر بگیرن…

دوستان لطفا با هم متحد باشیم تا به نتیجه برسیم من چند بار ایمیل زدم و یکبار حضوری رفتم بیاین با هم باشیم تا انشالله نتیجه بگیریم.
ای کاش از دانشکده ها بخواهیم درخواست اضافه کردن تبصره رو داشته باشن

شادی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

منم ای میل زدم و تماس گرفتم دوستان لطفا همکاری کنید

کامیار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

بله با نظر شما موافقم منم گفتم که واسه دوستان دانشگاه برتر ظریب بزارن ولی برای دانشگاه های غیر مرکز استان پیام نور و آزاد و… همان معدل ۱۶ رو قید کنن

کامیار
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  کامیار

منظورم دانشگاهای دولتی غیر مرکز استان هستش…

معصومه
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز. لطفا یکی به سوال من جواب بده. خیلی ممنون میشم اگه بگید من میتونم ثبت نام کنم با خیر؟ معدل ارشدم هفده و.پانزده صدم با احتساب نمره ی پایان نامه ام است. ولی بدون نمره ی پایان نامه شانزده و نود و دو. اینجا فقط زده معدل ارشد هفده و اسمی از نمره ی پایان نامه نبرده. یعنی میتونم ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مجنبی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

نوشته بدن احتساب پایان نامه با خود استعداد های درخشان هم حرف بزنید توکلتون به خدا باشه.بستگیبه رزومه اتونم هم داره.

ایران
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  معصومه

نمی تونید چون توی آیین نامه اومده معدل ارشد ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه.
نگران نباشین با ما باشین تا به هدفمون برسیم یعنی کاهش معدل …
لطفا مثل ما به دکتر ناظمی زنگ بزنید ای میل بزنید ایشون انسان بسیار با شخصیت و دلسوزی هستن…

ایران
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ب٫ظ

آقای پرویزی آدم خوبین اما تصمیم گیر نیستن لطفا روی استاد ناظمی یا استاد اعلمی_معاونت پژوهشی_ متمرکز بشیم
با تشکر

نازلی- اقتصاد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۱ ب٫ظ

من هم ایمیل زدم به دکتر ناظمی

مجنبی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ

سلام منم شنبه میرم پیش دکتر ناظمی . بچه ها همممون شنبه زنگ بزنیم . من ۳ تا خط داشتم با ۳ تا خط هم زنگ زدم .شما هم این کار رو کنید . ممنون از لطفتون

تبصره
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

بله باید این کارو کرد. یه تبصره ای بذارن کسی که شرط معدل کارشناسی یا ارشد رو نداره مدارکش بررسی بشه. این همه زحمت و این همه رزومه حیف نیست بخاطر فقط یه معدل کارشناسی که خیلی عوامل دخیل بوده و سیستم بسیار سختگیرانه دانشگاههای کوچک نسبت به مادر.

مجنبی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۴ ب٫ظ

هم ایمیل هم زنگ بزنید به استعداد های درخشان که اکثرا اقای پرویزی جواب میدند

ایران
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ

وستان منم با استعداد درخشان تبریز تماس گرفتم نا امید نشین به دکتر ناظمی لطفا ای میل بزنید و تماس بگیرید ایشون استاد بسیار خوبی هستن

تبصره
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ب٫ظ

دوستان من امروز دفتر استعداد درخشان دانشگاه تبریز بودم.
آقای پرویزی گفتن به هیچ عنوان اصلاحیه نمی زنیم. گفتن اعتراض ها دستمون رسیده و امروز بردیم جلسه باز تصویب نشد…..

ولی نباید نا امید شد اگر متحد باشیم و سماجت کنیم انشالله نتیجه میگیریم.

لطفا هماهنگ بشیم و با هم یه کاری بکنیم تا دیر نشده.
واقعا حیفه

مهندس
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  تبصره

ممنون دوست عزیز از اطلاع رسانی که انجام دادین اگه خبری جدیدی شد ما منتظریم.

تبصره
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

خواهش میکنم
ولی شما هم لطفا هر کاری که میتونین انجام بدین. اگر حضوری نمیتونین هم تلفنی تماس بگیرین. یک دست صدا نداره…
البته این هم گفت باز اصلاحیه بخوره میزنیم ولی احتمالش کمه…. ولی اگر ببینن اعتراض ها زیاده شاید یه کاری بکنن.

نگار
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۹ ب٫ظ

با سلام و تشکر از خانم پونه عزیز بخاطر پاسخگویشون…من ی سوال دیگه هم دارم و اینکه: من هر سه تا فرم رو دانلود کردم ، حالا تو این فرمای خالی باید دقیقا چی تایپ و چاپ کنیم……؟ ۱_ فرم تقاضانامه ۲_ فرم احراض صلاحیت و ۳_ فرم تاییدیه………ممنون میشم اگه کمکم کنید….

پونه
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام. خواهش می کنم، فرم ها دوتاش همون اطلاعات خواسته شده باید وارد شه توسط خودتون و امضاء کنید، روی فرم یک هم که گفته شده عکس بچسبونید. فرم سه دو کادر داره که دانشجوهای سال آخر اولین کادر و فارغ التحصیلات دومی رو باید پر کنن، معدل بدون احتساب پایان نامه باید ثبت شه و ببرید دانشگاه محل تحصیلتون مهاون آموزشی مهر و امضاء کنن و این سه فرم با مدارک خواسته شده پست پیشتاز شه.

پونه
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

فرمی که بالاش شماره ی ۳ هست رو من تایید گرفتم از دانشگاه اما یکی از فرم ها اسامی استاد راهنماها رو خواسته که من شناختی از اساتید ندارم و هنوز اون قسمت رو پر نکردم. گویا باید در همین فرم استاد راهنمای احتمالیتون رو هم قید کنید.

Saba
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۸ ب٫ظ

دوستان آقای پرویزی جواب دادن لطفا باهشون تماس بگیرید ویا ای میل بزنید و درخواست اصلاحیه بکنید.
شماره تماسشون توی سایت استعداد درخشان تبریز هست.

صبا
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ق٫ظ

دوستان منم ای میل زدم

ناصر
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  صبا

منم الان زدم امیدوارم که بخونن و تاثیر داشته باشه

شیوا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ

کاش تبصره ۳ پارسال رو بزارن… دوستان همه ای میل بزنیم.

ح. م.
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیوا

بله باید هماهنگ بود تا به جایی رسید….

من هم ایمیل زدم

ایران
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

کاش واسه فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی برتر کشور که معدلشون کمه اضافه بشه نه اینکه من از دانشگاه دولتی غیر مرکز استانم معدلم ۱۶\۲۳ کم بشه

شیوا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

بله مثل تهران

احمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ب٫ظ

دوستان منم ای میل زدم

صبا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۰۸ ب٫ظ

من به دکتر ناظمی و هم به آقای پرویزی ای میل زدم.

آحمت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

مرسی
منم زدم. ایشالاه که به نتیجه برسیم

آحمت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ

ahnazemi@yahoo.com
ایمیل دکتر ناظمی

فرید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان ای میل بزنید پارسال اعتراضات جواب داد و شرط معدل و همترازی برداشته شد. فقط با تعداد زیاد ای میل بزنید و مستدل و مسنتد تقاضای اصلاحیه بکنید.

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرید

اتفاقا اول همترازی نبود،اعتراض کردن همترازی رو گذاشتن!!!

رویا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

دوستان از کدوم قسمت دانشکده کشاورزی میشه ایمیل اقای ناظمی یا پرویزی رو پیدا کرد؟

فرید
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

دانشگاه تبریز_ دانشکده کشاورزی _لیست اعضای هیات علمی_ دکتر امیر حسین ناظمی رو اسمش کلیک کنین

آحمت
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

بچه ها دانشگاه تبریز اصن مشخص نیست چه تصمیمی گرفته. دیروز زنگ میزنی میگن برا ارشد همترازی داریم
امروز زنگ میزنی میگن همترازی نداریم.
به هر حال مشخص نیست. اما تو اطلاعیه که زدند همترازی ارشد ندارند

نازی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ق٫ظ

باسلام
این همترازی به هیچ وجه قابل تایید نیست.دانشگاه غیرانتفاعی که بچه های فارغ التحصیلش رتبه یکه ارشد دانشگاه تهران, بهشتی, یزد, علم و صنعت میشن, از خیلی از دولتی هذ بهتر کار کرده. سیستم نمره دهی سختگیرانه و بدون ارفاق بوده و هست. بنده سال ۸۵ کارشناسیمو تمام کردم از غ انتفاعی و ارشد رتبه اول دولتی شدم.زمان ما نمره دادن مثل الان نبود به هیچ وجه. من الان خودم مدرس دانشگام سیستم نمره دهی دانشگاهی افتضاحه, افتضاح. دلیل نمیشه سختی هایی که ما اون سالها کشیدیم نادیده گرفته بشه.
لطفا همگی ایمیل بزنیم به مسولین

شادی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۶ ب٫ظ

دوستان عزیز همه ایمیل بزنن واین خیلی مهمه که منتظر ایمیل و اقدام دیگران نباشن.
با تشکر

sakht
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

میشه ایمیل رو کسی اینجا بذاره.

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  sakht

اجازه نمیدن منتشر بشه.برید از دانشگاه تبریز سایت دانشکده کشاورزی بردارید

ح. م.
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  sakht

از گوگل آدرس ایمیل آقای دکتر امیر حسین ناظمی و رسول پرویزی رو سرچ کنین
یا از دانشکده کشاورزی بردارین

مجنبی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

سلام اینم ایمیل rslparvizi@tabrizu.ac.ir

نگار
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۵۴ ب٫ظ

با سلام…دوستان یکی میتونه منو کمک کنه…همه شرایطم اکی هستش با شرایط دانشگاه…اما این سال فارغ التحصیلی مشکل ساز شده…من فارغ التحصیل ۹۲/۶/۲۰ هستم،،،،میتونم شرکت کنم؟ و از ریس استعدادهای درخشان آقای ناظمی…میشه درخواست اصلاحیه برا این بخش رو داشت؟؟ در کل حساب کنید میشه ۲/۵ .،،،،،،چرا ما نمیتونیم شرکت کنیم؟!!!!!

پونه
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

اینجور که گفته شده می تونید عزیزم، نیمسال دوم محسوب می شید. گفتن نیمسال اول و قبلش نمی تونن.

پونه
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز………………………………….تلفن : ۳۳۹۲۹۷۳– ۰۴۱۱

ح. م.
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

کسی صحبت کرده و خبر گرفته که اصلاحیه میخوره یا نه؟

ح. م.
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

این درست نیست برای دانشگاههای بزرگ بیان این ضریب همترازی رو بذارن. واقعا تو دانشگاههای کوچکتر سیستم نمره دهی خیلی سختگیرانه تر بوده. هم در دانشگاه بزرگ بودیم و هم در دانشگاه کوچک و دیدیم که در کدامیک سخت نمره بهمون دادن.

آحمت
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

سلام. من با آقای پرویزی صحبت کردم. ایشون گفتند. برا مقطع ارشد هم همترازی داریم.
موفق باشین

ایران
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  آحمت

کاش به آقای پرویزی میگفتین اون تبصره۳ رو بزارن

ایران
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ق٫ظ

دوستان از هر کسی که میشناسید ومیتونه کمک کنه بخواین یه ایمیل بزنه مبنی بر اینکه همترازی با ضرایب نا عادلانه هستش

رویا
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

سلام
دوستان میشه ادرس ایمیل اعتراض رو بفرمایید.مرسی

ح. م.
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

از دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز ایمیل آقای دکتر امیر حسین ناظمی رو بردارین.

ایران
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  رویا

باید به دکتر امیر حسین ناظمی ریاست استعداد درخشان دانشگاه تبربز ای میل بزنیم ای میلشون رو سرچ بزنید یا از دانشکده کشاورزی تبریز بردارید

کامپیوتر
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ب٫ظ

دوستان مدرک زبان باید داشته باشیم ؟؟؟

ح. م.
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

باید نیست. ولی امتیازتون باید به ۶۰ برسه.

ح. م.
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۰ ب٫ظ

کسانی که به مسئولین ایمیل زدن بفرماین.
من که دیروز ایمیل زدم.
خواهشا هماهنگ بشیم تا انشالله نتیجه بگیریم جهت اضافه کردن تبصره.

ایران
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ح. م.

من زدم
مکانیک تبریز
پونه
شادی
نازی اقتصادی
ادا
علوم پایه
رسول
۹۵
کجایی؟
شما هم بزنین

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

منم دیروز ایمیل زدم

پونه
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

من هم باید ایمیل ارسال کنم چون با احتساب این ضریب همترازی معدل کارشناسیم ۱۴ صدم کم هست! :-\

پونه
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

برای دانلود فرم هایی که اشاره شده به آدرس :
http://talentoffice.tabrizu.ac.ir/
مراجعه کنید. در متن آگهی قسمت فراخوان استعدادهای درخشان قابل دانلود هستن.

پریسان
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پونه

لطفا میشه دقیقا بگین کجاست. کل صفحه رو نگاه کردم چیزی ندیدم

پونه
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریسان

دقیقا همین آدرس رو تایپ کنید تو مرورگرتون، وارد که شدید اولین خبر فراخوان هست، در متن همون خبر زیر فرم ۱،۲و ۳ خط کشیده شده و روی اسمشون که بزنید دانلود می شن و وارد پوشه ی دانلودتون می شن در مدیریت فایلهای گوشیتون، اگر با گوشی وارد می شید البته.

http://talentoffice.tabrizu.ac.ir/
فرم ۲خواسته از دانشگاه محل فراغت از تحصیلتون گواهی بگیرید با مهر و امضاء، من خوزستانم و فارغ التحصیل آزاد تبریز و الان مشکله بخوام برم حضوری تو این بازه ی زمانی :-(

پریسان
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  پونه

ممنون

پونه
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  پریسان

روی همین لینکی که فرستادم بزنید وارد شید.در متن آگهی زیر خط دار هستن، گفتن باید تایپشون کنیدو پر کنید.

http://talentoffice.tabrizu.ac.ir/

پونه
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

سلام. اینکه به فارغ التحصیلان همه ی دانشگاه ها فرصت داده شده خوب هست، اما در مورد معدل کارشناسی با دوستانی که اعتراض دارند موافق هستم . . . ان شاءالله تبصره رو دوباره اضافه کنن . . .

علی حقوقی خطاب به روسای دانشگاهها و مسولین محترم وزارت علوم
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

باسلام . این طرح دانشگاه تبریز خیلی خوب است و امید وارم سایر دانشگاهها نیز از طرح و ابتکار استفاده کنند زیرا دانشگاهها فقط برای این طرح دانشگاههای دولتی را قبول داشتند .ضمنا”اگربرای این طرح دانشگاهها فقط معدل کارشناسی ارشد را ملاک می گرفتند خیلی خوب بود . برای من بنده به دلیل مشکلاتی که در دوره کارشناسی داشتم معدلم ۱۲ شد و بعدا که امکان ادامه تحصیل برایم بیش آمد کارشناسی ارشدم را با معدل نزدیک ۱۸ و بایان نامه با درجه عالی و نمره۲۰ تمام کردم و موضوع آن هم موضوعات روز دنیا هست ولی متاسفانه در تست زنی کنکور ضعیفم ولی بر عکس آن در مسایل تشریحی و استدلالی بسیار قوی هستم لذا امیدوارم اینگونه دانشگاهها به اشخاصی مانند بنده نیز توجه کنند چون امثال بنده که برخی از آنها می توانند از نبوغ کشور شوند کم نیستند .انشالله به این موضوع توجه شود .

نازلی- اقتصاد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ق٫ظ

وای منم که معدلم نمی رسونه

نازلی- اقتصاد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ق٫ظ

سلام بچه ها من معدل کارشناسیم ۱۸.۹۱ بوده ارشد هم بدون پایان نامه۱۹.۴۴ نمره پایان نامه هم۱۷.۸ ازادم ۲ ماهه دفاع کردم هیچی نخوندم مصاحبه چی بخونم ؟مصاحبه اش کی هست؟

ایران
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

دوستان زحمت بکشید و به به دکتر ناظمی ریاست استعداد درخشان دانشگاه تبریز ای میل بزنید و همه بزنید و منتظر نباشید که من بزنم و یا دوستان بزنن هر چقد ای میل بیشتر باشه تاثیر بیشتری داره
دکتر ناظمی انسان بسیار با اخلاق و با سوادی هستن و قطعا به درخواست ما گوش میدن و راهی میاندیش.

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

دکتر امیرحسین ناظمی،توی گوگل سرچ بزنید به راحتی میتونید ایمیلشون رو پیدا کنید.حتما همه ایمیل بزنید.مطمئنا جواب میگیریم

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

توی گوگل سرچ بزنید به راحتی میتونید ایمیلشون رو پیدا کنید.حتما همه ایمیل بزنید.

مکانیک تبریز
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

دوستان حتما به آقایان دکتر امیرحسین ناظمی و رسول پرویزی مسئولین استعداد درخشان دانشگاه تبریز ایمیل بفرستید که اصلاحیه بزنن.حتما جواب میده.سال قبل جواب داد

ایران
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

ممنون دوست عزیز

دینامیک کنترل
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ق٫ظ

سلام مهندس
امسال کنکور داده بودین؟
مصاحبه میاید؟

مهندس
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
دوستان به نظرم باید شرط معدل کارشناسی در آیین نامه جدید حذف بشه مثل اصلاحیه و اطلاعیه جدید در مورد آیین نامه دکتری بدون آزمون سال ۹۵ دانشگاه امیر کبیر که ملاک معدل دوره ارشد و یا دانشگاه های دیگر برای معدل کارشناسی یک سری تبصره در نظر بگیرند برای مثال برای رشته های فنی و علوم پایه حداقل معدل کارشناسی ۱۵ و برای رشته های علوم انسانی معدل کارشناسی ۱۶ در نظر بگیرند چرا که استعداد برتر بودن صرفا معدل نیست که در اکثر فراخوان دانشگاهها اولین شرط معدل کارشناسی و ارشد هستش و یا معدل تراز شده است به نظرم اگه معدل تراز شده مد نظر بعضی دانشگاه هست باید علاوه بر ضریب دانشگاه، ضریب رشته در معدل کل اعمال بشه.

ح. م.
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

بله. این انصاف نیست همه رشته ها معدل یکسانی اعلام بشه. باید حداقل تبصره ای بذارن.

95
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

اتفاقا اینها که دانشگاهها را اینطور طبقه بندی کردند سخت در اشتباه هستند به فرد بستگی داره که چقدر مطالعه داشته باشه ویه دانشگاه رفتم مصاحبه بچه های آزاد یه نفر اومده بود بمب اطلاعات بود انگلیسی بلبل اما به صرف آزاد بودن قبول نشد این کار دانشگاهها ظلم است

مهسا
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی تجربه داره دانشگاه تبریز بچه های خودشون رو میگرن یا نه؟ مخصوصا گروه علوم اجتماعیش

خاک
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ

دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط حداکثر تا دوسال پس از دانش آموختگی می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری بهره مند شوند. لذا داوطلبان توجه داشته باشند در زمان ثبت نام در فراخوان، از تاریخ فراغت از تحصیل آنها ۲ سال بیشتر نگذشته باشد. بنابراین داوطلبانی که در نیمسال اول تحصیلی ۹۳ – ۹۲ و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
واقعا من نمیفهمم خودشون گفتن از فراغت از تحصیل ۲سال نگذشته باشه بعد میگن ۹۲-۹۳ شامل نمیشه
دوستان لطفا راهنمایی کنیم

TEFL
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  خاک

نیم سال اول ۹۲-۹۳ یعنی از مهر ۹۲ تا اسفند ۹۲. نیم سال دومش یعنی از فروردین ۹۳ تا شهریور ۹۳

علی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۵۵ ب٫ظ

۱۷/۷۷ برا کارشناسی خیلی زیاده! بگو کم کنند ، ۱۷ بشه!

آدا
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ب٫ظ

واقعا اینجور همترازی اونم در مقطع کارشناسی!!!
از مسئولین دانشگاه تبریز به خصوص دکتر ناظمی درخواست دارم که مساعدت کنن و اصلاحیه بزارن و گرنه افراد کمی در این فرآخوان شرکت میکنن.

محمد عمران
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۳ ب٫ظ

کل دانشگاه های برتر ایران برای مهندسی عمران دکتری بدون کنکور اعلام ظرفیت کردن ولی دانشگاه تبریز این کار رو انجام نداده جای بسی تاسف هست .دانشگاه تبریز برای ازمون ارشد با رتبه ١٢٠٠ قبولی داده روزانه و دانشگاه تهران رو ٢٠٠ بعد تو دکتری تراز دانشگاه تیریز میشه ٣۴٠٠ مال دانشگاه تهران ٣۶٠٠ این نشون میده که اصلا با عدالت رفتار نکردن و همین الانم برای رشته عمران سازه تو استعداد درخشان سهمی قایل نیستن

ح. م.
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ب٫ظ

آدرس ایمیل های آقای دکتر ناظمی و پرویزی لطفا در گوگل آدرس ایمیلشون رو سرچ کنین و ازشون درخواست کنین برای آئین نامه اصلاحیه بزنن.

شادی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ح. م.

دوستان من فرستادم همه بفرستید پارسال که اعتراضات رو شنیدند و اعمال کردن امیدوار باشیم که امسال هم اعمال میکنن.

پریسا
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  شادی

آدرس ایمیل رو لطفاً میگید؟ ممنون

شادی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

از دانشکده کشاورزی تبریز بردارید

پریسا
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان، واقعا این همترازی عادلانه نیست! من کارشناسی رو پیام نور خوندم و تو رشته آیتی بالاترین معدل رو تو دانشگاهمون با معدل ۱۵.۴۵ گرفتم و تو این رشته نفر ۱۴۷ ام کشور شدم و از طریق استعداد درخشان هم ارشد قبول شدم. حالا واقعاً این انصافه که میگن باید بالاتر از ۱۶.۸۴ تراز معدل باشه! واقعاً حق ما داره ضایع میشه. کاش تراز بندی رو اصلاح می کردند… .

شادی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

بله واقعا همینطوره که میگید

رسول
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

منم شرایطم دقیقا مثل شماس. زمان ما سوالات نمره منفی هم داشت. من با ۱۵.۵ نفر اول ورودیمون بودم.

ح. م.
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

بیایین همگی اعتراض هامون رو به گوش مسئولین استعداد درخشان دانشگاه تبریز برسونیم. پارسال به اعتراض ها پاسخ خوبی نشون دادن

شادی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ح. م.

بله باید اعتراض کنیم و بگیم واسه ارشد همترازی بزارن