اعلام زمان‌بندی مصاحبه و نتایج پذیرش بدون آزمون دکتری 1395 دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه زمان‌بندی اعلام نتایج و زمان مصاحبه متقاضیان پذیرش دکتری استعداد درخشان 95 دانشگاه امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، زمانبندی اعلام نتایج اولیه، زمان مصاحبه و اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون این دانشگاه برای سال تحصیلی 95-96 به شرح زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت و بررسی مدارک کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون دکتری سال 1395 که از طریق  اینترنتی ثبت‌نام نموده‌اند، در صورتی که طبق آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر واجد شرایط گردند، مدارک ایشان به دانشکده مربوطه ارسال می‌گردد.

2- پس از بررسی اولیه سوابق تحصیلی واجدین شرایط بند 1، با توجه به وضعیت داوطلبان در هر رشته/گرایش تا 5 برابر ظرفیت اعلام شده برای آن رشته/گرایش به مصاحبه تخصصی دعوت می‌گردند. اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه در تاریخ 1395/3/6 در سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام خواهد شد. شاخص‌های اصلی بررسی سوابق تحصیلی، در بخش آموزشی کیفیت دوره دانشگاه و رده دانشگاه‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، رتبه و معدل مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، مدت دوره تحصیل کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، مدرک زبان و رتبه المپیادهای کشوری؛ و در بخش پژوهشی دستاوردهای پژوهشی نظیر مقالات، ثبت اختراع، برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی و … می‌باشد.

3- کلیه دعوت‌شدگان به مصاحبه تخصصی باید در تاریخ‌های یکشنبه الی سه‌شنبه 16 الی 18 خرداد ماه جهت انجام مصاحبه به دانشکده‌های مربوطه مراجعه نمایند. لازم است قبل از مراجعه دعوت‌شدگان گرامی به دانشکده مربوطه، به سایت دانشکده مراجعه و از زمان و مکان دقیق مصاحبه اطلاع یابند.

4- پس از انجام مصاحبه تخصصی با کلیه دعوت‌شدگان، نتایج اولیه در بازه زمانی 2 الی 11 مرداد ماه 95 از طریق سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود.

5- اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان اصلی و درج اسامی در پورتال سازمان سنجش

لازم است کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه در بازه زمانی 12 الی 20 مرداد ماه 95 به تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) مراجعه و ضمن ثبت‌نام اولیه نسبت به ارائه تعهد مبنی بر ثبت‌نام در این دانشگاه و عدم ثبت‌نام در دانشگاه دیگر اقدام نمایند.

صرفاً اسامی داوطلبانی وارد پورتال سازمان سنجش آموزش کشور می‌شود که نسبت به ارائه تعهد مذکور اقدام نموده باشند. عدم ارائه تعهد دراین بازه زمانی به منزله انصراف از قبولی در این دانشگاه می‌باشد و دانشگاه مخیر است تا نسبت به ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان رزرو اقدام نماید.

توجه: پذیرش کلیه داوطلبانی که ثبت‌نام اولیه می‌نمایند مشروط بوده و پذیرش قطعی و نهایی منوط به تأیید صلاحیت عمومی از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو می‌باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها