موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

عدم تمدید مهلت مصاحبه دکتری 95 دانشگاه علم و صنعت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: تمدید مهلت مصاحبه دکتری مفهومی ندارد و دانشجو باید در زمان تعیین شده حضور پیدا کند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعهد گرفتن از دانشجویان دکتری گفت: در دانشگاه علم و صنعت ایران تعهد کتبی معنایی ندارد مگر در موارد خاص که از جانب مراکز قانونی لازم به تعهد باشد که آن هم در مورد تمام دانشجویان صدق نمی کند.
محمد علی برخورداری در خصوص زمان مصاحبه دکتری عنوان کرد: مصاحبه دکتری در زمان بندی که در سایت دانشگاه گذاشته شده صورت می گیرد که این زمان تمدید نخواهد نشد.
برخورداری در خصوص اعلام نتایج  اظهار داشت: اعلام نتایج دکتری زمان بر است اما داوطلبان می توانند از طریق سایت دانشگاه پیگیر اخبار و اعلام نتایج باشند.
 وی در خصوص ملاک های ارزیابی گفت: هر کدام از سوابق تحصیلی و آزمون وزارت علوم وزنی دارد و هر دانشکده ای برای مقاله، معدل ارشد و کارشناسی و مصاحبه امتیازی در نظر گرفته اند که در نهایت با جمع بندی امتیازها افراد جذب می شوند. به علاوه ملاک های ارزیابی در هر دانشکده ای با دیگر دانشکده ها فرق می کند.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها