افزایش سه برابری شهریه دانشگاه علم و صنعت در سال 95

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر آموزش‌های آزاد دانشگـاه علم و صنعت از افزایش سه برابری شهریه‌ این دانشگاه در سـال تحصیلی جدید خبر داد.

دکتر روزبه قوسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر فوق و با بیان این که شهریه‌ دانشگاه علم و صنعت طی سالهای گذشته افزایش نیافته بود، افزود: به طور کلی شهریه‌ ثابت و متغیر دانشگاه علم و صنعت طبق مصوبه هیات امنا این دانشگاه برای سال جدید حدود سه برابر افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که افزایش شهریه‌ دانشگاه در دفترچه سازمان سنجش نیز قید شده بود، افزود: این افزایش شهریه برای دانشجویان همه مقاطع نوبت دوم و  مهمان دانشگاه علم و صنعت  اعمال خواهد شد که طبق آن برای مثال شهریه 212 هزار تومانی به حدود  700 هزار تومان افزایش خواهد یافت. با این وجود شهریه دانشگاه علم و صنعت باز هم از شهریه‌ دانشگاه‌های همتراز خود پایین‌تر است.

مدیر آموزش‌های آزاد دانشگاه علم و صنعت در پایان اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت برای این افزایش شهریه اطلاعات دانشگاه‌های دیگر را مورد بررسی قرار داد و باز هم حداقل میزان را اعمال کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بدوون آززموون
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

چقدررر جالبه؟؟؟ الان دیگه مد شده… هر وقت میخان اضافه کنند اولش میگن چون در چند سال اخیر اضافه نکردیم حالا اضافه میکنیم!!! خب بگو برادر من الان هم که اضافه کردى همه اون سالهاى اخیر را هم جبران میکنى… نکته بعدى اینه که فورا میرن سراغ مقایسه با جاهاى دیگه… خب چرا این جورى توجیه میکنید بگید گرون کردیم تموم شد… دیگه چرا این همه صغرى کبرى میکنید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

سعید ب.
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

حالا کی وقت و حال داره سابقه موضوع را بررسی کنه تا ببینه واقعا سالهای قبل افزایش نداده بودند یا نه!

.....
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان
از زاهدان برای برق قدرت به کسی زنگ زدن؟

هدف برتر
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان ازمون آبان ماه چطور برگزار میشه؟ بنظرتون منابع همان منابع آزمون قبله یا تغییر میکنه؟ ممنونم اگر جواب بدید

آینه دار
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۰:۱۴ ق٫ظ

دلیل منطقی ولی تناقض در مدعا: دانشگاههای پرمدعای تهرانی دو گانه محور عمل میکنن: از یه طرف در همه رسانه ها خودشونو به عنوان پایه های علمی و فنی کشور و الگوی پیشرفت و تکامل معرفی میکنن و شاخصهای بین المللی رده بندی دانشگاهها رو ملاک ادعای خودشون قرار میدن. برای انتخاب دانشجوی دکتری معیارهای پیچیده و مراحل مختلف میذاردن و به نحو مداوم جلسات تجدید نطر در نحوه جذب دانشجوی دکتری تشکیل میدن و بعد از انتخاب دانشجوی دکتری باز هم شکایت میکنن که اینها همونهایی نبودن که انتظار داشتیم و باز هم به سنجش فشار بیشتری میارن تا بره تشخیص بهترینها باز هم فیلترهای بیشتری به کار گرفته بشه- از اون طرف همۀ این دانشگاهها در سالهای اخیر در یک رقابت بی انتها وارد شدن که در کسب درآمد از طریق تأسیس شعبه ها و مراکز مکمل پولی از بقیه عقب نمونن-و تأکید میکنن که مدرک این دسته از داوطلبان با مدارک دوره روزانه فرقی نمیکنه. و تناقض مدعا همینجاست: اگه چشم انداز این دانشگاهها جذب بهترین دانشجو با سخت ترین ملاکها و بیشترین فیلترهاست جذب دانشجوی پولی فقط در صورتی با این چشم انداز و دیدگاه سازگاره که این دانشگاهها بتونن دلیل روشن بیارن که این دسته از دانشجوها هم جزو همون بهترین ها هستن منتها فقط به دلیل نبودن ظرفیت روزانه از حق طبیعی خودشون محروم موندن ولی در تمام شاخصهای دیگه در تراز دانشجوی روزانه هستن-ولی مگه اینطور نیست که بهترین دانشجوها دقیقاً همون دانشجوهایی هستن که در دوره های روزانه این دانشگاهها قبول نمیشن… ادامه نظر»

فیزیک
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  آینه دار

دقیقا. بخش فیزیک دانشگاه شیراز سطح بالایی برای خودش قائل هست طوری که برای دکتری دانشجوی پولی -شبانه و پردیس- نمیگیره . گرچه هم پردیس داره هم امکانات و هیئت علمی و …

بدوون آززموون
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آینه دار

واقعا که فقط ادعاست… آخه برید ببینید با همه این حرفها در رتبه بندى هاى جهانى جاى این دانشگاههاى به قول خودشون (قطب علمى کشور) کجاسسسسستتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

از شریف مونده
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آینه دار

آقا ما هم همینو میگیم.فقط مونده بود شریف این کارو بکنه باورنکردنیه ولی داخل دانشکده ها رو دو قسمت کردن این طرف روزانه اون طرف پردیس.بعد میگن اینجا شریفه فرق داره.اینجوری کار دانشگاه ازاد و غیرانتفاعی رو هم خراب کردن.شعبه شریف در کیش کم بود این هم اضافه شد.تقسیم کار در مملکت ما معنی نداره.باید دولتیا فقط بدون شهریه میگرفتن و ازاد و غیر انتفاعی فقط با شهریه.استادای دولتی هم اگه میخواستن درامد اضافه ایجاد کنن میرفتن غیرانتفاعی میزدن یا ازاد.الان نه معلومه دانشگاه دولتی وظیفش چیه نه ازاد و غیر انتفاعی

امیر
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۶:۲۱ ب٫ظ

منتظر تصویب مجلس.

شیمی تجزیه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۵ ۴:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
آیا صحت دارد که آزمون دکترا ب ه روال سابق برگشته ؟یعنی فق۱ط از درس های تخصصی آزمون گرفته میشود؟