اختصاص وام دکتری به دانشجویان دوره روزانه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وام تحصیلی موسوم به “وام دکتری” تنها به دانشجویان دوره روزانه دکتری تخصصی دانشگاه های وزارت علوم تعلق می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به رایزنی با بانک های مختلف برای افزایش تسهیلات وام دکتری گفت: این وام فقط به دانشجویان دکتری روزانه اختصاص خواهد یافت.

ذوالفقار یزدان مهر  گفت: صندوق رفاه دانشجویان حدود ۳۰ میلیارد تومان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی حدود ۲۰ میلیارد تومان وام برای دانشجویان دکتری اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با چند بانک مانند بانک رفاه، سرمایه، قرض الحسنه مهر ایران، توسعه تعاون و کارآفرین امید در حال مذاکره هستیم که با یک هم افزایی پولی را که ارایه می دهیم یا به عنوان سود بانکی و یا آورده صندوق حساب کرده و بخشی نیز آنها تخصیص دهند تا ما بتوانیم حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان به دانشجویان دکتری تسهیلات ارایه دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: این وام فقط مختص دانشجویان دولتی روزانه است و فقط به این دانشجویان ماهانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان وام ارایه خواهد شد.

یزدان مهر با اشاره به بازپرداخت وام مذکور نیز گفت: بعد از فارغ التحصیلی این وام را با یک تنفس یک ساله یا ۹ ماهه دریافت خواهیم کرد.

گفتنی است وام شهریه دوره دکتری به دانشجویان سایر دوره های دکتری پرداخت می گردد و ارتباطی با “وام دکتری” ندارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

115 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
؟؟؟
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

سلام
دوستان کلا چند میلیون میشه کل وام داده شده در طول دکتری؟؟
بعد از ترم چند داده میشه؟؟
باز پرداخت ان به چه صورته و در چند ماه باید انجام میشه؟؟؟
اگه لطف کنید شفاف به سوالاتم پاسخ بدید ممنونم.

مهدا
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

وام دکتری ب ظاهر خوبه.چهار سال وام میدن بهد میخان تو نه ماه پس بگیرن.تقریبا میشه ماهی دو و خورده ای قسط.=-O

رها
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدا

واقعن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمعنید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قسط های وام های دانشجویی ک ۶۰ماهه هست

بهار- اقتصاد
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  رها

۹ ماه بعد از فراغت از تحصیل پرداخت وام شروع میشه نه اینکه ۹ ماهه پس بدی

سیما
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدا

دوست عزیز وام ماهانه ۶۰۰ تومان بعد از تصویب پروپوزال پرداخت میشه به مدت ۲ سال و ۹ ماه بعد از فارغ التحصیلی بازپرداخت اقساط طی سه سال صورت میگیره !!!

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدا

دوست عزیز اطلاعات اشتباه ندید ۹ماه بعد از فارغ التحصیلی اقساط این وام شروع میشه

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدا

دوست عزیز اطلاعات اشتباه ندید ۹ ماه بعد از فارغ التحصیلی اقساط این وام شروع میشه

سیاوش
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدا

۹ ماه بعد شروع میشه ولی اونم باز خیلیه باید ماهی ۵۰۰ ۶۰۰تومن قسط داد.

فاطمه
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیاوش

میشه تقریبا ماهی ۱۰۰یا ۲۰۰. نهایتا ۳۰۰.

آنا
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

میشه ۲۷۷ تومن ماهی
خیلی هم خوبه
بعد ۹ ماه

تأیید شهید احدی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

دوستان علوم سیاسی کسی هست؟ در گرایش روابط بین الملل برای ارشد این رتبه بندی درسته؟
تهران
علامه
مدرس
بهشتی
خوارزمی

مینا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۳۵ ب٫ظ

ماهی ۶۰۰ تومان یا ترمی ۶۰۰ تومان؟؟

.
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

نوشته ماهی ۶۰۰ یعنی برای یک ترم ۲۷۰۰ .

*****
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۰۵ ب٫ظ

کسی میدونه فردوسی مشهد توی کشاورزی گرایش تغذیه دام به کسی زنگ زدن یا نه?بوعلی همدآن و علوم طیور مدرس?ممنون

میترا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  *****

خیر- هیچ یک از دانشگاههای ذکر شده اعلام نشده است. هفته آخر تیرماه تماس خواهند گرفت.

m
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

اوناییکه میگین وام نباید برای شبانه باشه
اولا سطح علمی با دو تا تست بیشتر زدن نیست
ثانیا خیلی ها رو من سراغ دارم که در حین تحصیل هم کار میکنن و پول در میارن و خرج تحصیلشون رو میدن و این آدما بعدا بسیار موفق ترند.
پس بهتره دنبال تلاش بیشتر باشیم نه منتظر مثلا ۶۰۰تومان دانشگاه، دکتر جان،تو میخواهی دکتر بشی دکتر

صنایع
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام .
اگر کسی تو مصاحبه قبول نشه ایا میتونه با همین رتبه و تراز در انتخاب رشته سا ل بعد شرکت کنه؟ یعنی ایا اعتبار دوساله داریم یا خیر؟

سیاوش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  صنایع

جواب قطعی نمیشه داد ولی با توجه به تغییر قانون و ۵۰ ۵۰ شدن بعیده اعتبارش ۲ساله باشه.

محمدرضا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

به نظرم این وام اصلا شدنی نیستش خیلی دلخوش نباشید. بعدشم کلا دوسال میدن این وامو. و شرایط خاصی براش میارن که به خیلی ها تعلق نمیگیره. قبلا ازین وعده ها به دانشجویان داده شده مثل پژوهانه و…
همش بلوفه و فقط در حد اخبار

a
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام. من وام را گرفتم. مطمئن باشید که می دهند. بعد از ازمون جامع و تصویب پروپوزال.

111
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ق٫ظ

بابا حالا کی وام داده کی گرفته که شما ها دارین سرش دعوا میکنین :))))

M
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

خیلی از راهنماییتون ممنونم شبنم خانم

.
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ

دوستان این وام رو به هر دو روزانه و شبانه میدن: شبانه صرف تحصیلش میکنه ، روزانه صرف امور دیگه، ماهی ۶۰۰-۷۰۰ میشه همون حدود ۲.۵ الی ۳ میلیون که به بچه های شبانه هم میدن.
االان مشکل چیه؟

کیمیا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

لااااایک

مینا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  .

ماهی ۶۰۰ تومن که خیلی بیشتر از ۳ میلیون!

.
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

ماهی ۶۰۰ برای هر ترم میشه
۶۰۰*۴.۵=۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

مسعود
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۴۶ ب٫ظ

اختصاص دادن این وام به دانشجویان روزانه بسیار درست هستش چون به هر حال افرادی که برای شبانه اقدام می کنند حتما برنامه ریزی درست را دارند و توانایی مالی اون رو دارن و این مبالغ برای انها ناچیز هستش ولی دانشجویان روزانه هم دارای سطح بالاتری هستن و به هر حال زحمت بیشتری کشیده اند من خودم بارها شاهد بودم در برخی رشته محل های مصاحبه فقط یه نفر برای مصاحبه شبانه آمده بود و همان یک نفر با خودش رقابت می کرد. مشکل اینجاست که ای کاش این مبلغ به صورت وام نبود.

رضا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام
کسی که رفته شبانه حتما پولدار بوده و فکر هزینه هم کرده.
اونی هم که اومده روزانه حتما خیلی زحمت کشیده که شده روزانه وگرنه اون هم میتونست خیلی زجر نکشه و درس نخونه و بیاد شبانه. معلومه که وضعیت مالی خوبی نداشته که اومده روزانه
در نهایت من خودم میتوانستم سال های قبل به شبانه دانشگاه تهران بروم ولی بعد از چند سال به دلیل نداشتن وضع مالی خوب آمدم روزانه شهرستان.
پس وام و پژوهانه و … باید به دانشجوی روزانه تعلق بگیرد.

مدرس
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دوست عزیز یکم داری بی انصافی میکنی شرایطی که شما گفتین زمانی صحیح بود که انقدر ظرفیت روزانه و شبانه داشته باشیم که به اختیار خودمون انتخاب کنیم نه اینکه الان انقدر ظرفیت پایین باشه که روزانه و شبانه و پردیس با اختلافات جزیی از هم مشغول درس خوندن باشن

ایسان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مدرس

لایک

پارسا
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مدرس

کاملا موافقم.خود من پردیس فردوسی رو آوردم و روزاته جای دیگه رو.دلیلش هم سطح علمی پایین من نیس.دانشگاه ترلزشو بالا گرفت چون سطح علنیش بالاست

نگار
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

حق با رضا و مسعوده من الان تو دانشگاه خودم با اینکه دانشگاه معتبری هم هست کسی که شبانه اومده بینمون اصلا رقابت سختی نداشت تازه ارشدم همینجوری پولی اومده بود آزاد بود

دوست
شهریور ۱۱, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام، من دانشجوی روزانه تربیت مدرس هستم، و از طرز تفکرتون واقعا احساس شرمندگی میکنم!!!! این چه طرز نگاهیه! من میشناسم یکی رو که رتبه ۵ کنکور دکترا بوده ولی به خاطر یکسری پارتی بازیها و چون فرصتی نداشته مجبور شده شبانه بخونه!!! و خیلی هم بار علمی بالایی داره!!! نمیشه اینجور به قضیه نگاه کرد! اگر این وام ، وام پژوهش هست باید به همه تعلق بگیره! چه روزانه چه شبانه! چون همه این دانشجوها دارن وقت و انرژی میزارن و به نظر من چه بساااا خیلی خیلی از دانشجوهای شبانه هم هستن که به خاطر تامین هزینه دانگاهشون تلاش و انرژیشون بیشتر هم بوده!!!!!!!!!!
خیلی نگاهتون بده! خیلی بده که بین شبانه و روزانه تفاوت نگاهی دارین! تمام اونایی که اومدن تو این مقطع نشستن این توانایی و شعور و سواد رو داشتن که اومدن! ممکنه فرقشون چندتاتست بالا پایین باشه!
من احساس میکنم شاید بچه های شبانه نیازشون به این وام بیشتر هم باشه حتی!!! دانشگاه خیلی وقتا داره به ما روزانه ها وام میده، هدیه بدون بازپرداخت میده! شاید ما نیازمون کمتر باشه به اون پول نسبت به اونا!
یه جوریه نگاه کنی انگاراونا دارن پول میدن که ما هم بتونیم از دوره رایگان بهره مند بشیم!
درست ببینیم…

کشاورزی دانشگاه فردوسی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ

دوستان با کسی از دانشگاه فردوسی تماس گرفتن؟

سرباز وطن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

کدوم گرایش؟

شیده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سرباز وطن

آبیاری و زهکشی؟ یا هر گرایشی؟

سرباز وطن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیده

تا جایی که از دوستانم توی فردوسی همیشه میشنیدم،بی بخارترین گروه هست…البته یکی از بی بخارترین گروه هاست…
وقتی همه گروه های کشاورزی رو اعلام کن بعدش بایذ طی نامه ای اختصاصی از گروه آب خواهش کنن تا اسامسجی رو اعلام کنن وووووو

کشاورزی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سرباز وطن

مگه بقیه گروه های دانشکده کشاورزی رو اعلام کرده دانشگاه فردوسی؟؟؟؟تماس گرفتن بقیه گروه ها؟ از طرف گروه بیوسیستم تماس گرفته شده؟

صنایع غذایی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۰۲ ب٫ظ

صنایع غذایی فردوسی با کسی تماس گرفتن؟

shabnam
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۶ ب٫ظ

دوستان وام شبانه که جای خودش هست مبلغ زیادی هست و واقعا کمک می کنه دز پرداخت شهریه و در ضمن پولی ردو بدل نمی شه وبعد دانشجو پرداخت می کنه ولی وام روزانه هم خوبه که پرداخت میشه ایینطور نیست که همه شبانه ها بی نیاز همه زوزانه ها نیازمند وام باشند !!

M
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  shabnam

خیلی از راهنماییتون ممنونم شبنم خانم..

M
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ

با سلام
امروز با اینجانب از دانشگاه صنعتی اصفهان تماس گرفتن و گفتن که شما قبول شدین و تا آخر هفته مهلت دارید که بیاین تعهد بدین.از طرفی شانس قبولیم در دانشگاه تهران هم خیلی بالاست. کسی اطلاعی داره که دانشگاه تهران کی نتایجو اعلام میکنه؟ ممنون میشوم مرا راهنمایی بفرمایید. خیلی نگران هستم. سوال دومم اینکه که با توجه به اطلاعیه سنجش که گفته تو بازه زمانی ۲ تا ۱۱ مرداد تعهد قابل قبوله آیا بنظر شما مشکلی ایجاد نمیشه؟ خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید

shabnam
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  M

تهران به بعضیا گفته همون مرداد به بعضیا گفته تا هفته بعد بهتره برید خود دانشگاه و یه جوری ازشون بپرسید قبل تعهد دادن نگران این قوانین بین سنجش و دانشگاه ها نباشین اینا با هم کنار میان خودشون تاریخ هارو عوض می کنن شما نگران اینا نباشین

شیده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام دوست عزیز چه رشته ای هستید شما؟

M
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  شیده

سلام کشاورزی

فرزند کارگر
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  M

۰اگر بهت زنگ نزدن تا حالا با خاطر جمع برو اصفهان. تهران به قبولیهاش زنگ زده.

......
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزند کارگر

چرا شایعه پراکنی میکنین
تهران تماس نگرفته با کسی

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

سلام
دوستان اینکه وام را فقط به دانشجوهای روزانه بدهند بسیار کار پسندیده ای هست. علت دارم برای حرفم:
من پارسال شبانه همه دانشگاه های تهران را آوردم ولی مصاحبه نرفتم چرا که پرداخت این هزینه را نداشتم. خب یکی جای من رفته که از وضع مالی خوب برخوردار بوده پس نیاز به وام نداره. من امسال دوباره کنکور دادم و روزانه قبول شدم و اکثریت هم مثل من هستند پس نیاز به وام دارند
نتیجه اینکه دانشجوی روزانه نیاز به این وام دارد و بقیه مثل شبانه و پردیس و … هیچ نیازی به کمک دولت و وزارت علوم و دانشگاه ندارند و همه حمایت وزارت علوم باید از دانشجویان روزانه از ترم اول ورود باشد.
با تشکر

....
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا مثل من
منم پارسال میتونستم شبانه دانشگاه تهران رو بخونم ولی بخاطر عدم توانایی در پرداخت شهریه یه سال موندم :(

ملیکا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

حرفتان حق هست. من هم سه سال کنکور دادم که پول شبانه نداشتم و نرفتم و در عوض دوستام که پولدار بودند رفتند شبانه. من امسال روزانه قبول شدم. باید یک فرقی بین من و دوستام باشه یا نه
این وام باید مخصوص روزانه باشه. البته نباید وام باشه باید مجانی حقوق بدهند

ملیکای واقعی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

لطفا از این نام کاربری استفاده نفرمایید.
این نام من است که از ابتدای آزمون امسال در برخی پست ها پیام می گذارم.
ممنون ازشما

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

خخخخخخ

shabnam
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

:)))))))))))))))))

فاطیما
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۵۰ ب٫ظ

به سایر بچه ها وام شهریه میدن…
ولی خیلی ناحقی باید کمک هزینه تحصیلی بدن نه وام…اونو که باید پس داد ارزشی نداره که ….

...
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

واقعا درست میگین اینکه هیچ دردی رو دوا نمیکنه، این مبلغو باید برگردوند. حداقل نصف مبلغیو که ماهانه به دانشجوای وزارت بهداشتو به دانشجوای وزرات علوم بدن…تازه اونا آینده شغلیم دارن ما باید تو فکر این باشیم که آیا بعد این ۴ سالم میتونیم کار پیدا کنیم یانه

حسن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ

اولا این وام رو بعد از امتحان جامع و بعد از تصویب پروپوزال میدن.
دوما برای دریافت این وام دوتا ضامن معتبر دولتی و ضمانت محضری میخوان.
خوب این ضامن پیدا کردن خودش داستان داره

بی نام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۰۵ ب٫ظ

دوستانی که میفرماین این وام باید به دانشجویان شبانه داده بشه نه روزانه
کسی که شبانه میخونه پس قطعا از وضع مالی خوبی برخوردار هستش که حاضره ترمی حداقل ۱۰ تومن شهریه واریز کنه و بخونه پس دیگه نیازی به این دو قرون نداره
ولی در مقابل بیچاره برخی دانشچویان روزانه که سطح علمی خیلی خیلی بالایی دارن و رزومه خوبی دارن به دلیل نداشتن وضع مالی مناسب تو دانشگاه های درجه دو مجبور میشن روزانه را انتخاب کنن و بخونن ولی تو دانشگاه های درجه یک به دلیل شهریه خیلی زیاد نمیتونن شبانه تحصیل کنن

مکانیک
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

دوست عزیز بهتره ی طرفه به قاضی نرید من خیلی ها رو میشناسم که در دوره شبانه درس میخونن فقط به امید و با هزار مشکل دارن شهریه میدن حتی کسایی رو میشناسم که زندگیشون رو فروختن، به نظرم هیچ وقت با قطعیت صحبت نکنید!!!

فرزند کارگر
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مکانیک

آفرین به این نگاه باز شما،

حسین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

دوستان منطق وزارت علوم در عدم اعطای این وام به دانشجویان غیر روزانه اینه ک خب اونا از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودن ک تونستن برن شبانه یا …. پس لزومی نداره مججدا پول یا وام بهشون تزریق بشه همین. ک منطق بسیار بجایی هم هست. و اگر کسی واقعا استطاعت نداره ک بره شبانه و صرفا میخاد ب امید وام بره تا بتونه از پس شهریه شبر بیاد خیلی کار بی منطقی انجام میده. شما وقتی نمی تونی از پس هزینه بربیای خب بشین خوب بخون تا روزانه قبول شی

من
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

لایک

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

توی رشته ای که هر سال نهایتش ۱۰ نفر در کل کشور پذیرش داره به نظرتون یکنفر باید چند سال بخونه تا روزانه قبول بشه؟؟؟؟؟؟

کیمیا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

دانشجویان شبانه هم وام شهریه بهشون داده میشه که مبلغش هم کم نیست پس لطفا نگید شبانه ها بیشتر نیاز دارن، کسی هم که شبانه می خونه حتما از اول فکر پولش رو کرده من سه سال شرکت کردم و می تونستم پردیس و شبانه برم ولی چون مطمئن نبودم می تونم از پس هزینه اش بر بیام نرفتم
در مورد رتبه هم قبول دارم تفاوت بین روزانه و شبانه اونقد زیاد نیست ولی درمورد پردیس خیلها با رتبه نجومی قبول میشن پس نباید توقع داشته باشن مثه بچه های روزانه باشه شرایطشون

به وام دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ

دوست عزیز کدوم رزومه؟ رزومه خریدنی در برخی نقاط در تهران که همه خوب میدونن شد رزومه؟ باشه شما برو خوش باش.
موفق باشید؟؟؟؟؟؟؟؟

@
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

از ترم یک این وامو میدن؟

آرمین
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۰۶ ب٫ظ

به عنوان دانشجوی دکتری روزانه معتقدم حتی دانشجوهای شبانه و پردیس به اینگونه وام ها احتیاج بیشتری دارند زیرا انها باید از پس هزینه های تحصیلی برای پرداخت شهریه نیز بر بیایند. کاش حداقل بر اینگونه بود که اگر دانشجوی روزانه ای از این وام ها استفاده نیمبرد از ظرفیت مالی آن برای دانشجویان سایر دوره ها استفاده میگردید.

suzan
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

اینم از جالبیجات سیستم هست. عجب!!!!!!!!!!

فرزند کارگر
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  suzan

همه جای دنیا همینه. البته اگر از دنیا خبری بدون واسطه از رسانه ها داشته باشید. یکی از دوستان من فاوند دانشگاه ساکس رو گرفت چون فقط یه ایرانی اونجا به استاد مربوطه گفته بود طرف رو میشناسه و آدم علم دوستیه. درحالیکه ایمیل یکی دیگه رو اصلا حتی باز هم نکرده بود بخونه اون استاده. بعدا به این بنده خدا گفته بود من میترسیدم ایمیل ویروسی قوی تر از ویروس اسکنهای دانشگاه داشته باشه. فقط اونایی رو باز میکنم که کسی سفارش کنه.

سارا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ب٫ظ

انگار بقیه دانشجو نیست،
اگه بقیه دانشجو نیستن چرا راه میدید یونی، اگه هستن پس چرا تفاوت قائلید؟؟؟
ملت سرکار گذاشتن فقط پول بگیرن

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

لایک

سرباز وطن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ب٫ظ

میشه بگید دقیقا کجا نوشته ۶۰۰تا۷۰۰تومن وام میدن؟اونم ماهانه؟
لطفا منبع اینکه گفتن این اعداد و ارقامو و اینکه ماهانه هست کجاست؟
تا جایی که سراغ دارم و داشتم و هست این بوده که وام دانشجویی ترمی هست.

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سرباز وطن

این وام یکسالی هست که میدن و اسمش ماهانه ست ولی هر ترم کل مبلغ رو میدن و اینم بگم ۵۰۰ بیشتر نمیدن

مهران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۷ ب٫ظ

دوستانی که دکتری میخونن جواب بدن.
این وام رو از کی میدن؟ بعد از تصویب پروپوزال؟

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

بعد تصویب پروپوزال البته ترم ۴ باید پروپوزال تصویب کنید

دانشجوی دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ

ینظرمن روزانه ها به این وام نیاز ندازن بهتره این وام به شبانه ها و پردیس ها تعلق بگیره جون اینا شهریه میپردازن نه روزانه ها

وام دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

با سلام و احترام
ببینید دوست عزیز مجبور نیستید به هر نحوی که شده دانشجوی دکتری بشین و قرار نیست تمام دانش آموخته های ارشد تحت هر شرایطی دکتر بشن. اگر وامی قراره تعلق بگیرد لایق ترین افراد دانشجویان روزانه هست و نه هیچ کس دیگر.
موفق باشید.

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  وام دکتری

توی این سیستم کنکوری به نظرم به سختی بشه گفت لایق چه کسیه وقتی توی کلاسی رتبه شبانه و روزانه با هم نهایتش ۳ تا ۴ تفاوت داره پس لطفا اینقدر قاطعانه نظر ندید

مینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

ان شالله بورس خارج از کشور بگیرین نینا خانم

وام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  وام دکتری

وام من برای شما نخبگان عزیز

من
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  وام دکتری

دقیقا

سیاوش
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ

سلام. از ترم اول میدن این وامو؟ اگه ادا درنیارن باز من قبول شدم

وام دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیاوش

با سلام
بله، این وام از ترم ۱ به دانشجویان تعلق می گیرد.
موفق باشید.

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  وام دکتری

نخیر این وام بعد از تصویب پروپوزال هست و با وامی که ترمی پردات میشه فرق داره

سیاوش
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

بالاخره کی میدن؟

مهران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

مگه ترمی هم قرار جدا پرداخت شه؟ اون چجوریه؟ اونم ماهی ۶۰۰؟

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

این وام بعد از تصویب پروپوزال قبل از ترم ۵ یعنی شما باید پروپوزالتون ترم ۴ تصویب بشه بعد این وام رو میدن ماهی ۵۰۰
از ترم ۱ شما میتونیئ همون وام ترمی رو بگیرید که برای همه دانشجویان روزانه پرداخت میشه ترمی ۴۲۵ تومن

بهار- اقتصاد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

پس این خبر که عنوانش به صورت زیر می باشد چه بود؟
اختصاص وام دکتری وزارت علوم به همه متقاضیان سال ۹۵

وام دکتری
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار- اقتصاد

با سلام
منظور کلیه پذیرفته شدگان روزانه می باشد.
موفق باشید.

بی نام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

یعنی واقعا ماهانه ۶۰۰-۷۰۰ به دانشجوی دکترا وام میدن؟؟ یعنی ترمی تقریبا ۲.۵ میلیون تومن؟
این وام از ترم اول تعلق میگیره؟ یا بعد دفاع از پروپزال؟

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

میگن ماهی ۶۰۰-۷۰۰ ولی شما باور نکن همون ماهی ۵۰۰ میدن

دکتر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

زیاد نگران نباشید، فعلا فقط خبر می‌دن، چون این ترم که پرداخت نشد

امیر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

ماهی ۶۰۰- ۷۰۰ تومن خوبه. اگه واقعا بتونن بدن. این وام سودش ۴ درصد اه.

ABD
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

آقا یه فکری به این آشفته بازار دکتری ۹۵ بکنید تا حق به حقدار برسد حالا اگر ما قبول شدیم خوب وامم میگیریم حالا که قبول نشدیم وام به چه دردمون می خوره

شیده
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ABD

سلام واقعا الون اصلا معلوم نیست کی قبوله کی نه؟؟

کیمیا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

بهتر از این وامو بانکا و ادارات میدن خسته نباشین

پاسخ
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

کدوم موسسه ها همچین وامی می دهند؟

مهران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

کجا وام با این درصد میدن؟ هزارتا ضامن و مدرک و ۶ ماه دوندگی داره.

داوطلب آبان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

آقا وام نخواستیم فقط تکلیف ما رو روشن کنید.

دکتر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

جالبه چون شبانه ها بیشتر به این پول نیاز دارن تا روزانه ها… به نظرم باید به هر دو گروه وام بدن

مهسا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

سلام
دوست عزیز این وام شهریه نیست که به شبانه ها تعلق میگیره. این وام در حقیقت همون پژوهانه سابق هست.

Phdسازه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

یعنی روزانه ها فقط پژوهش می کنن؟؟و بقیه دوره ها دستشون تو جیبشون تو دانشگاه قدم می زنن فقط؟و پژوهانه نمی خوان؟؟؟؟

شیمی 80
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Phdسازه

سوال خوبی واقعا!!!

نینا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

خب اگه پزوهانه ست باید به همه بدن اگه برای گذران دوران دانشجویی و … بازم به همه باید تعلق بگیره اگر ی چیز دیگه ست که اونوم باید روشن بشه

شیمی 80
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نینا

موافقم