انتشار نتایج آزمون اختصاصی دکتری 95 دانشگاه امیرکبیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دعوت به مصاحبـه آزمون دکتری 1395 دانشگاه امیرکبیر و نیز زمان برگزاری مصاحبه و نحوه ارسـال مدارک اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشره از سوی این دانشگاه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون دکتری سال 1395 می رساند که پس از بررسی سوابق آموزشی داوطلبان، نتایج دعوت به مصاحبه رشته/گرایش/محل های دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) مشخص و از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی و با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه هر داوطلب قابل مشاهده می باشد.

ضمن عرض پوزش از داوطلبانی که برای سال 1395 نمی توانیم پذیرای آنان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) باشیم، از دعوت شدگان به مصاحبه درخواست می گردد به موارد بسیار مهم زیر توجه نمایند:

– داوطلبان پس از ورود به سامانه از دعوت یا عدم دعوت به مصاحبه در هر رشته-گرایش- محل مطلع می شوند.

داوطلبان در صورت دعوت به مصاحبه لازم است در بازه زمانی شنبه 95/03/01 الی پنجشنبه 95/03/06 در سامانه تحصیلات تکمیلی نسبت به حضور و یا عدم حضور در مصاحبه هر رشته- گرایش- محل تعیین وضعیت نمایند.

در صورت انصراف داوطلب جهت حضور در مصاحبه هر رشته-گرایش-محل، نام ایشان از فهرست نهایی مصاحبه شوندگان حذف خواهد شد.

– نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلبی یک رشته- گرایش-محل را در انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب نکرده باشد، ولی علیرغم تذکرات متعدد، آن رشته- گرایش- محل را در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه انتخاب نموده باشد، حق شرکت در مصاحبه آن رشته-گرایش- محل را ندارد.

– ضروری است کلیه دعوت شدگان به مصاحبه از تاریخ شنبه 1395/03/01 لغایت پنجشنبه 1395/03/06 مدارک شخصی و سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) خود را از طریق پست پیشتاز به دانشکده مربوطه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ارسال نمایند (عدم ارسال مدارک در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه این دانشگاه می باشد). همچنین داوطلبان گرامی می توانند در ساعات اداری (8 الی 14:30) بازه زمانی مذکور (بجز پنجشنبه مورخ 1395/03/06) مدارک خود را بصورت حضوری به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه تحویل نمایند.

– داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه) را در بازه زمانی فوق الذکر از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند و رسید آن را همراه با سایر مدارک خود ارسال نمایند.

هزینه ثبت نام برای هر رشته- گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مبلغ 800/000 ریال (هشتاد هزار تومان) می باشد. وجه پرداخت شده به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

نکته مهم: در صورتی که داوطلبی برای یک رشته/گرایش به صورت همزمان متقاضی دوره روزانه و یا نوبت دوم و یا پردیس بین الملل (پردیس خودگردان) باشد، صرفاً هزینه یک ثبت نام از ایشان دریافت می گردد.

– زمان کلی مصاحبه داوطلبان دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) روزهای یکشنبه الی سه شنبه 16 الی 18 خردادماه می باشد. لازم است داوطلبان برای مشاهده زمان و ساعت دقیق مصاحبه هر رشته- گرایش- محل به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

1- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

2- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

3- تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

4- رسید پرداخت هزینه مصاحبه

5- تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

– در صورت عدم وجود دانشنامه، گواهی نامه پایان تحصیلات و یا نامه معرفی به نظام وظیفه ارائه شود.

6- تصویر ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد

7- چکیده پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد

8- گواهی مبنی بر انجام دفاع برای دانشجویانی که دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشده اند.

9-  گواهی اشتغال به تحصیل دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویانی که مشغول به تحصیل در این مقطع تحصیلی می باشند.

10- مدارک و مستندات دستاوردهای پژوهشی (مقاله، ثبت اختراع، کتاب و …)

11- تصویر مدارک زبان (IELTS – TOLIMO –TOEFEL- MSRT و…) دارای اعتبار

12-  تصویر گواهی رتبه المپیادها و جشنواره ها

13-  گواهی ایثارگری برای داوطلبان ایثارگر که مورد تایید مرجع صادر کننده باشد.

14-  دو عدد توصیه نامه

15-  سایر مدارک مورد نیاز دانشکده

توجه: اصل کلیه مدارک نظیر شناسنامه، کارت ملی، حکم کارگزینی و … باید در روز مصاحبه همراه داوطلب باشد.

تبصره 1) آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2) آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 95/6/31 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 94/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

357 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری کامپیوتر 95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

برای نتیجه مصاحبه امیرکبیر با کسی تماس گرفتن؟

دکتری کامپیوتر 95
خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ

لطفا اگه تماس گرفتن یه خبر بدین اینجا

اعلام نتایج آزمون تولیمو 107
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام دوستان گرامی نتایج آزمون تولیمو ۱۰۷ در سایت سنحش اعلام شد با آرزوی موفقیت همگی دوستان عزیز

....
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۰:۳۷ ق٫ظ

من مدارکو ۶ ام رفتم پست کنم گفتن با پیشتاز ۸ ام میرسه ! نکنه امیرکبیر قبولش نکنه

مهم تاریخ ثبت شده ارسال توسط پست هست
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

سلام نه دوست گرامی مهم اونه که تاریخ ثبت و ارسال به امیرکبیر ششم خورده باشه با این حال بنظرم از تحصیلات تکمیلی امیرکبیر هم تلفنی بپرس بد نیست
موفق باشید انشالله

....
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۷:۴۱ ب٫ظ

ممنونم .زمان مصاحبه را در سایت گفته متعاقبا اعلام می شود کی پس؟

مهندس شیمی
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ

مدارک امیرکبیر رو به کجا پست کنیم؟

مهندس مکانیک
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس شیمی

تهران-خیابان حافظ-(روبروی خیابان سمیه)-شماره ۴۲۴- دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران)-دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی…..(احتمالا برای شما دانشکده مهندسی شیمی)-صندوق پستی: ۴۴۱۳-۱۵۸۷۵

مهندس شیمی
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۵:۱۹ ب٫ظ

ممنون

مهندس مکانیک
خرداد ۶, ۱۳۹۵ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس شیمی

خواهش میکنم

Amir
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

یک کار دیگه این دانشگاه ارسال کپی تمام مدارکیه که قبلا آپلود کردیم.اسراف کاغذ و پرینت و وقت و هزینه پست و ….
این همه دانشگاه هیچ کدوم همچین کار نکردند (حد اقل اونایی که من مصاحبشون رو ثبت نام کرده بودم)

...
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Amir

دانشگاه تهرانم میخواست

reza
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Amir

مدرکی اپلود نکردیم. فقط اطلاعاتو وارد کردیم چیزی اپلودی نبود برای امیرکبیر…..

یه خبر مهم
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ

یه خبر مهم: دوستانی که مهندسی هسته ای گرایش پرتوپزشکی امیرکبیر دعوت به مصاحبه شدن دقت داشته باشن که “ممکنه” قبل از مصاحبه آزمون کتبی داشته باشن، چون به اطلاعیه ای که تو سایت دانشکده زده شده اگه دقت کنید گفته شده تمام داوطلبان پرتوپزشکی یکشنبه شانزدهم خرداد صبح ساعت ۸ و نیم دنشکده باشن!!

رادار
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  یه خبر مهم

هر چیز دیگه ای هم ممکنه نه لزوما آزمون کتبی.

یه خبر مهم
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رادار

البته من با واسطه شنیدم که گروه پرتو پزشکی قصد برگزاری آزمون داره، به هر حال گفتم در جریان باشید

زهرا
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  یه خبر مهم

تستی یا تشریحی

mho
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

احتمالا تستی، بازم تاکید میکنم این خبرها در حد احتمال هست

زهرا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  یه خبر مهم

کجا نوشته

یه خبر مهم
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

به سایت دانشکده مراجعه کنید

زهرا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  یه خبر مهم

من رو پاکت یادم رفت دانشکده رو بنویسم چیکار کنم؟

سلام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ب٫ظ

دوستان من دیروز مدارکمو برا امیر کبیر پست کردم، اما امروز دانشکدهاطلاعیه زده گفته فرم پذیرش هم بفرستیم همراه مدارک، حالا چه کنم؟

sanaz
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

زنگ بزنید از مسئول تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه بپرسید.

آزاده
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

منم همینطور
تماس که گرفتم جواب نمیدن
کسی میدونه باید چیکار کرد؟؟؟؟

sanaz
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  آزاده

کدام دانشکده؟

زنگ بزنید تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، حتما کمکتون میکنند.

کنکوری
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

من که سایت دانشکده مربوط رو دیدم نوشته بود فرم رو پر کنید و روز مصاحبه همراه مدارک بیاورید.

سلام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

من تماس گرفتم گفتن بقیه مدارکو پست کنید،گفتن فقط رو پاکت بنویسید مدارک تکمیلی تا بدونیم شما بقیه شو قبلا ارسال کرده بودی

سلام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بود

زهرا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

فرم پذیرش چیه برا همه دانشکده ها لازمه دانشکده ک چیزی ننوشته

---
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

همون فرم یک که مربوط به رزومه و مشخصات فردی هست. دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات خودش فرمو گذاشته و گفته اونم همراه مدارک ارسال بشه

الهام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام. کسی میدونه زمان مصاحبه علم و صنعت کیه؟

الهام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

دیدم اظلاعیه شو. رشته به رشته فرق میکنه. بعضیا انجام شده بعضیا هنوز نه.

بهنوش
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

برای ما ۳-۵ خرداد. یعنی از دیروز شروع شده.
به این آدرس برین:
http://www.iust.ac.ir/index.php?site=pga

الهام
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

ممنونم.
موفق باشید

عمران
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۱۸ ق٫ظ

من دعوت شدم ولی چون انتخاب ۱۶ ام زدم قطعا نمیرم :))

بهنوش
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۰۴ ب٫ظ

من امروز دانشکده مهندسی شیمی بودم و در مورد نحوه گزینش پرسیدم. گفتن دانشکده انجام داده و براساس سوابق آموزشی بوده نه پژوهشی.
میگفتن اعتراض هم بی فایدست چون بررسی ها کاملا دقیق انجام شده.

به بهنوش
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

راست گفته خیلی دقیق بوده، انقدر که کسانی که ISI داشتند نتونستن از فیلترشون رد بشن. یه خسته نباشید بهشون می گفتید.

ندا
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهنوش

دانشکده انجام داده؟یا تحصیلات تکمیلی کل دانشگاه؟

بهنوش
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ندا

نوشتم که گفتن دانشکده انجام داده.

منتظر
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۵:۳۷ ب٫ظ

من تو رشته خودم رتبه م ۱۱ شده ولی مطمینم جزء سیالشگرا هستم
دوستایی که با رتبه و رزومه خوب دعوت نشدن تنها یه دلیل میتونه داشته باشه اینکه رقیب خود دانشجوای امیرکبیر نشن
مام که دعوت شدیم فقط بخلطر اینه که کارشون خیلی تابلو نشه
مام که بریم مصاحبه به اندازه کافی دلیل و برهان میارن که پذیرش نشیم…. امیرکبیریا بسیار زیرکانه و باهوش برخورد کردن…
به امید موفقیت همگی دوستان

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

شما با قدرت برو مصاحبه کن مام بالاخره خدایی داریم موفق باشید

مهندسی شیمی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۰۲ ب٫ظ

پس امسال وزن اینطور شده: رزومه ۰٪ سوابق آموزشی ۱۰۰٪!!!!!!
واقعا برای خودم نهایت تاسف رو دارم که دو ساله آزگاره دارم کار تحقیقاتی میکنم که رزومم رو قوی کنم. خداروشکر موفق هم شدم ولی انگار رزومه بدرد دانشگاههای ما نمیخوره و همشون روی سطح دانشگاهت و معدلت دارن قضاوتت میکنن..
هر دو مقطع دولتی ولی متاسفانه از نوع درجه دو بودم

میم شیمی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

رزومتون چ جووره مگه و کدوم دانشگاهیید شما؟

به مهندسی شیمی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

نه عزیزدلم امسال وزن اینطور شده:

رزومه ۰٪
سوابق آموزشی ۰٪
دانشجوی خودشون باشی حالا هر چی و با هر رزومه ای باشی ۱۰۰٪!!!!!!

رشته فیزیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید. داوطلبین محترم از تاریخ جدید آزمون کتبی و مصاحبه دانشگاه تهران خبر دارید؟

فیزیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

سلام شما که دانشگاه تهران دعوت شدید امکان داره رزومه و رتبتون رو بفرمایید؟

رشته فیزیک
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

سلام بار اول نشدم الان که ترازها را پایین آوردن ثبت نام کردم. رتبه ام بین ۲۰۰ تا ۲۵۰. یک مقاله ISI

حسین
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ب٫ظ

من‌ نمی دونم دعوت به مصاحبه عادلانه بوده یا نه. من رتبه ام یک شده و شریف و امیرکبیر دعوت شدم. ضمنا دوتا isiو دوتا کنفرانس هم داشتم بنابراین بهتر زود قضاوت نکنید. اتفاقا این سیستم خیلی بهتر از قبل هست چون اغلب کسایی که سال های قبل دانشجوی دکترا شدن بی سوادان و فقط با خوندن چهارتا کتاب اومدن کنکور دادن.

عباس
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دکتر جان دانشگاه شریف هنوز اسامی که دعوت به مصاحبه شده اند نزده!

دکتری کامپیوتر ٩۵
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  عباس

مگه دانشگاه شریف یه حدنصاب تعیین نکرده و همه ی کسانیکه اون حدنصاب و اوردن تو مصاحبه ش شرکت میکنن؟ روند اون چطوریه؟

علوم کامپیوتر
خرداد ۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ق٫ظ

اونم مثل امیرکبیر اول مدارک چک میکنه بعد مصاحبه

به حسین
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

حالا شما اول برو مصاحبه امیرکبیر بعد که نتایج اومد بیاید اینجا به ما بگید عادلانه بوده یا نه.

به حسین
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

چه تعداد افراد با چندین ISI با ایمپکت بالا و مدرک لیسانس و ارشد از تهران و با چه معدل ها و رتبه هایی به مصاحبه دعوت نشده اند! اگر شما ۲ تا ISI و ۲ تا کنفرانسی داری، من ۲ مقاله ISI چاپ شده و ۵ مقاله علمی پژوهشی چاپ شده، ۵ مقاله همایشی و کنفرانسی پذیرش شده، یک مقاله علمی ترویجی، ۲ مقاله ارسال شده به مجله ISI در الزویر و تحت داوری، ۲ مقاله ارسال شده به مجله ی علمی پژوهشی در ایشپرینگر و مجله ای غیر ایشپرینگر تحت داوری، ۱ مقاله آماده ی ارسال به مجله ی ISI در ایشپرینگر. رشته ام ریاضی است.

دوست عزیز برو مصاحبه بعد بیا اینجا نظرت رو بگو. شما هم رتبه ی خوبی داری هم رزومه ی خوب، انشاءالله که قبولی
موفق باشید.

به حسین
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  به حسین

البته اینم بگم که من با این روزمه ی درخشان که براتون گفتم به مصاحبه ی امیر کبیر دعوت نشده ام. این یعنی نهایت عدالت. نمیدونم شاید واقعا با این رزومه نتونستم سوادم رو به اثبات برسونم.

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ب٫ظ

پاسخ سازمان سنجش به اعتراض برای همه همین رو میزنه با سلام و احترام داوطلب گرامی سلام پیرو ارسال ایمیل بابت آزمون دکتری سال ۹۵ نکات زیر خدمت شما اعلام می¬شود: ۱. کلیه داوطلبانی که حدنصاب اولیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر را دارا بوده و اطلاعات خود را وارد سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه نموده و آن را قطعی کرده¬اند، وارد فرآیند غربالگری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده¬اند. ۲. دانشگاه صنعتی امیرکبیر حد نصاب اولیه مربوط به آزمون سازمان سنجش را پایین تعیین نمود تا بتواند پرونده داوطلبان بیشتری را مورد بررسی قرار دهد. در دانشگاه صنعتی امیرکبیر غربالگری بر اساس سوابق آموزشی هر داوطلب انجام شده است. امتیاز آموزشی هر داوطلب بر اساس معدل و کیفیت دانشگاه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نمره آزمون سازمان سنجش، نمره مدرک زبان و نمره رتبه المپیاد محاسبه شده است. ۳. نمره سوابق آموزشی کلیه داوطلبان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه و به صورت مکانیزه و بدون اعمال نظر دانشکده و هر فرد خاصی توسط سامانه تحصیلات تکمیلی محاسبه شده است. ۴. برای هر رشته-گرایش-محل یک نمره کف برای امتیاز آموزشی توسط دانشکده¬ها مشخص شده است و کلیه داوطلبانی که امتیاز آموزشی آنها بالاتر از نمره کف فوق¬الذکر می¬باشند به مصاحبه دعوت شده¬اند. این امر به صورت مکانیزه توسط سامانه انجام می¬شود و در این امر نیز هیچ فردی دخالت ندارد. در مجموع میتوان بیان داشت امکان هرگونه اعمال نظر شخصی وجود نداشته است. ۵. در هر رشته-گرایش-محل بین ۵ الی ۲۰ برابر تعداد ظرفیت آن رشته-گرایش-محل به مصاحبه دعوت شده¬اند. بدیهی است امکان… ادامه نظر»

chem eng
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

از اعتراض کسی نتیجه نمیگیره بیخود وقتتون تلف نکنید

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

با توجه به پاسخ مدیریت تحصیلات تکمیلی به اعتراض موارد زیر را در نظر بگیرید: با توجه به اعلام درنظر گرفتن حدود ۲۰درصد نمره اموزشی و تا۳۰ تا ۴۰ درصد نمره پژوهشی و ۵۰ درصد نمره مصاحبه از طرف سنجش و دیگر دانشگاهها ،غربالگری تنها براساس سوابق آموزشی یعنی نادیده گرفتن سوابق پژوهشی و مصاحبه که عملا منجر به عدم استفاده اینجانب و داوطلبین دیگر که دارای سوابق پژوهشی ارزنده ای بوده و احتمال آوردن نمره مصاحبه بالا را نیز دارا می باشد. هیچ نوع ترازی برای این قسمت اعلام نشده است و معلوم نیست که ما از لحاه آموزشی چه نمره ای و با چه فرمولی کسب کردهایم که به مصاحبه دعوت نشدیم. اگر واقعا نیازی به سوابق پژوهشی نبوده چرا فرم بسیارکاملی در مرحله اول داده شده تا تمامی داوطلبین تمامی اطلاعات خود را چه از لحاه پژوهشی و آموزشی اطلاعات توصیه کنندگان و ……وارد کنند. اگر واقعا پایین آوردن تراز دانشگاه امیرکبیر بدلیل بررسی پرونده بیشتر داوطلبین بوده تا ظلمی متوجه داوطلبین اصلح نشود پس چرا این بررسی تنها به سوابق آموزشی محدود شده است که در تمام دنیا مهمترین اصل برای دکتری پژوهش و قدرت استدلال است که آنهم در هنگام مصاحبه مشخص می شود. در صورت عدم امکان مصاحبه برای تمامی داوطلبین این غربالگری می تواند از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و نه صرفا آموزشی و فقط معدل صورت گیرد و این کار از طریق افراد خبره و کادر هیئت علمی ونه یک روبات صورت گیرد. با توجه به عشق و علاقه وافر… ادامه نظر»

به مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من وقتی اطلاعاتم رو ثبت قطعی کردم در قسمت وضعیت پرونده ام نوشته بود ثبت قطعی اطلاعات، چند هفته بعد که وارد سایتشون شدم نوشته بود معرفی به دانشکده! حتی از تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر با من تماس گرفتن پرسیدن اگر احیاناً به مصاحبه دعوت بشید چه گرایشی انتخاب میکنید منم گفتم حتما آنالیز عددی میام، اما الآن در سایتشون برام نوشته عدم دعوت به مصاحبه! این یعنی تحصیلات تکمیلی تمام سوابق آموزشی و تمام رزومه ام را که شامل ۱۸ مقاله ی ISI، علمی پژوهشی، همایشی-کنفرانسی و علمی ترویجی بود رو کاملا قبول داشت اما دانشکده منو با رتبه ۱۵۷ قبول نکرد ولی با رتبه ۱۰۹، ۷۰۰ و بدتر از این رتبه ها هم در رشته ی ریاضی به مصاحبه دعوت شده اند. دوستان شک نکنید قراره دانشجوهای خودشون رو بردارند و این ۵ برابر ضرفیت .روزی حق به حق دار میرسه. در این سالها فقط به این هدف مقاله می نوشتم که رزومه ام سنگین شود و بتوانم در امیرکبیر شاگرد یکی از اساتیدش که دانشمند ریاضی هست بشوم که نشد، اما خدایی هم هست.

مصی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام اخرین مهلتی که اعلام کردن یعنی پنج شنبه معیاری که باید تو تاریخ تحویل به اداره پست ثبت بشه یا باید تا پنج شنبه برسه اونجا؟ کسی ادرس پستی کامل دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک رو بلده؟

امیر.م
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مصی

سلام دوست گرامی فکر میکنم ملاک تاریخ ارسال توسط پست هست آدرس دانشکده فیزیک را هم بنظرم بطور دقیق تلفنی بگیرید بهتر هست
اگر حضوری بتوانید ببرید که چه بهتر البته با پست پیشتاز هم میشه بسته پستی را رهگیری کرد
موفق باشید

رشته فیزیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصی

سلام. من به این آدرس فرستادم
تهران-خیابان حافظ-شماره ۴۲۴- دانشگاه صنعتی امیرکبیر-دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک-صندوق پستی: ۱۵۸۷۵-۴۴۱۳

رشته فیزیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

صندوق پستی را سیستم برعکس نوشت. این درسته: ۴۴۱۳-۱۵۸۷۵

مهندس مکانیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

ممنون

سالار
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

سلام. شما رزومتون چطور بود؟دانشگاه ارشد و کارشناسیتون؟

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
chem eng
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این واسه چیههه مریم خانم؟؟؟

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  chem eng

برای اعتراض به سازمان سنجش

chem eng
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به نتایج اعتراض داری؟ رتبه آزمون و رزومه و رشتت چیه مریم؟

مریم
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
تلفن: ۶۶۴۰۱۳۶۹ (۲۱) ۹۸+
دورنگار:۶۴۵۴۲۲۳۳ (۲۱) ۹۸+
email:’graduateoffice@aut.ac.ir’
email: ‘mzkabir@aut.ac.ir’

مهندسی پزشکی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۸ ق٫ظ

با رتیه ی زیر ۲۰
یک مقاله ی علمی پژوهشی
وچندین سال تدریس
و فارغ التحصیل دانشگاه های تهران

البته همان بهتر چون ادامه ی کار با
این چنین دیدگاهی مشکل است

و من الله التوفیق

م.پزشکى
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ق٫ظ

واقعا دعوت نشدید؟؟
من با رتبه ۵٠ دو مقاله کنفرانس یک علمى پژوهشى و یک ژورنال دعوت به مصاحبه نشدم. ارشد دولتى تهران با معدل ١۶/۶٠ . دلیلشون کم بودن معدلم بوده؟؟

sanaz
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  م.پزشکى

فکر نکنم.
ولی واقعا عجیب است.
گرایشتون چی بود؟

م.پزشکى
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  sanaz

من بیوالکتریک بودم

sanaz
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  م.پزشکى

امیر کبیر الویت چندم شما بود؟

لیسانس دولتی بودید؟

وگرنه واقعا عجیبه ، معدلتون خوبه،نهایتا اگر امیرکبیر الویت نخست شما بوده و لیسانس هم یک دانشگاه دولتی بودید ، احتمالا به خاطر رتبه بوده

م.پزشکى
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  م.پزشکى

الویت اولم بود، لیسانس دانشگاه ازاد بودم

برق
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ق٫ظ

سلام
چقد شلوغه اینجا. دوتا جمله با همه افراد دارم
اول کسایی که دعوت نشدن: یا دانشگاه افراد ضعیفو دعوت کرده که خب باید خوشحال باشید و یا اینکه افراد قوی را که خب باید قبول کنید ک قبل گرفتن پول ازتون به شما گفتن. هم پولتون هدر نرفته هم اینکه وقتتون ماله خودتونه.
دوم کسایی که دعوت شدن : دوستان بنظرم با قدرت برید و حرف بقیه را در مورد اینکه اومدن بچههای خودشون و ی سر یافراد ضعیف را انتخاب کردن اصن گوش ندید. ب هیچ وجه چنین نیست. دانشگاه با این اعتبار هرگز خودشو خراب نمیکنه. با قدرت برید مصاحبه.

ی سوال هم داشتم: الان جلوی اسم زده دعوت به مصاحبه و ی کلید داره ک برای تمایل به رفتن یا نرفتنه. اونو باید تغییر وضعیتش بدیم؟. الان رو روش نوشته خیر. چجوریه قضیش ؟

امیدوارم همه کسایی که دعوت نشدن جای بهتر قبول شن و اونایی ک دعوت شدن هم مصاحبه خوبی داشته باشن.
همه اینا خاطره میشه. سخت نگیرید

sanaz
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  برق

بله تغییر بدهید و بر روی آری قرار دهید.(البته اگر میخواهید برای مصاحبه بروید در غیر این صورت بر روی خیر قرار دهید.)

و بعد از آن باید پول را واریز کنید.

موفق باشید.

مینو
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  برق

بله باید رو همون خیر بزنید تا به آری تغییر وضعیت پیدا کنه، بعدشم ادامه رو بزنید تا صفحه پرداخت باز بشه

برق
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینو

ممنون از دوستانی که جواب دادند.

میم شیمی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۵۹ ق٫ظ

دوستان مهندسی شیمی من روزانه دعوت شدم الان رتبموو بگم شاااکی میشید!!!!
ولی ب نظر ملاکشون دانشگاه محل تحصیل بوده و مقالاات

مهندس
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  میم شیمی

حتی مقالات هم زیاد مهم نیست براشون، چون من یدونه علمی پژوهشی دارم.اما معدل و دانشگاهم بالاست.نمره زبان هم دارم.

کامپیوتر
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۱۷ ق٫ظ

من فکر میکنم ملاک اسم دانشگاه و اینکه دانشگاه و انتخاب چندم زدی و رتبه در کارشناسی و ارشد براشون مهمه
اینایی که میگن از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شدیم اسم دانشگاهاتونم بگین دیگه و اینکه امیرکبیر اولویت چندمتونه؟

سحر
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

ارشد سهند تبریز و کارشناسی گیلان معدل ۱۷.۳۵.مدرک زبان .دو مقاله isi. یه کنفرانس و سابقه تدریس در دانشگاه ازاد.رتبه ۲۳. و اولویت اول امیر کبیر!توضیحات کافیه فک کنم.
متاسفانه امیر کبیر فقط دانشگاهاا را ملاک قرار داده همین و بس.وبسیار شیوه ظالمانه ای.

مریم
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دانشگاه اعلام کرده بیست درصد سوابق آموزشی ۳۰ درصد سوابق پژوهشی ۵۰ درصد مصاحبه پس این غیر قانونی است که غربالگری اول تنها بر اساس سوابق آموزشی که تنا بیست درصد است و از همه موارد کمتر است صورت بگیرد مگر اینکه بخواهند فقط ضعیف ها بیاند بالا تا بعدا هر کی رو از قبل تععین کردند قبول بشند

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دوست عزیز وقتی یه دانشگاهی این کارا رو میکنه مسلما میتونه از بین افراد خیلی قوی هم اون افراد مدنظر خودشو بگیره. هیچکسی هم نمیتونه اعتراض کنه. اعتراضی هم بشه راه به جایی نمیبره. تا بوده همین بوده.
واقعا مناسب یک داوطلب دکترا نیست که بدلیل ناراحتی خودش، همه افراد رو یکجا زیر سوال ببره. اون هم نه یکبار بلکه چندین و چند بار.
وقتی طبق فرمایش شما از قبل معلومه کیو میخوان بگیرن و فقط افراد ضعیف دعوت شدن پس شما باید خوشحال باشید که دعوت نشدین و قوی هستین. این که ناراحتی و بحث نداره. خلاصه کلام شما این هست که افرادی که دعوت شدن یا دانشجوی خودشونن یا ضعیفن. پس دانشگاه، دانشگاه خوبی نیست. بنابراین دیگه جا برای بحث نمی مونه.

کامپیوتر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

خانم الهام هر انسان آزاده ای هنگامی که حقی ناحق میشود حتما اعتراض میکند مگر اینکه نفعی شامل حالش شود. به نظرم این شما هستید که حتی اگر دعوت شده اید نیز در صورت مشاهده هر گونه بی عدالتی باید اعتراض کنید. نه اینکه فقط به فکر خود باشید

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

کسی منکر داشتن حق اعتراض نیست. صحبت این جاست که به بقیه نباید توهین کرد حتی اگر از نظر من نوعی کسی لایق توهین باشه. همه وقت خوشحالی، مهربون و مودب هستند مهم اینه که موقع ناراحتی مواظب رفتارمون باشیم. من هم امیدوارم همه به صلاحشون برسن. من هم مخالف بی عدالتی هستم. کسی غیر آزاده نیست. مطمئن باشید همه همینطورند چه کسایی که دعوت شدن و چه کسایی که دعوت نشدن. ولی انگ زدن به مردم هیچ وقت کار درستی نبوده و نیست.

به الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

یعنی چی که دانشگاه، دانشگاه خوبی نیست!!!!!!!!!!!!!!!

امیرکبیر هم دانشگاه خوبیه هم اساتید عالی داره فقط باید نحوه ی گزینشش رو تغییر بده. بالاخره که چی؟! تا کی باید هیچی نگیم؟! این حرف شما اصلا منطقی نیست!!!!!!!!!!!حالا واقعا باید هرکی امیرکبیری نبود حق ورود به دکتری این دانشگاه رو نداره؟! واقعا ارزش نداره لااقل به خاطر اونهایی که رفتند و از جونشون گذشتند تا وضعمون بهتر بشه، لااقل صدایی به نشانه ی اعتراض از ما بلند بشه؟ این چیز زیادی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کمی به خودمون بیایم.

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  به الهام

دوست عزیز کسی نمیگه اعتراض نکنیم. همه باید به بی عدالتی اعتراض کنند. شاید کسایی هستند که دعوت شدن ولی با خودن این نظرات و جوی که درست شده، (اونایی که دعوت شدن با ضعیفن یا دانشجوی امیرکبیر) منصرف میشه از رفتن به مصاحبه در صورتی که همونظور که دعوت نشده ها حق اعتراض دارند دعوت شده ها هم حق شرکت در مصاحبه رو دارند.

مهندس مکانیک
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

الهام خانم کاملا درست و منطقی صحبت میکنن دوستان.من خودم دانشجوی شهرستانم و دعوت شدم و مقاله زیادی هم ندارم. ایشون همه حرفشون اینه که مودبانه اعتراض بشه و به اونهایی که دعوت شدن توهین نشه که ضعیفها رو دعوت کردن. به صرف مقاله دادن که نمیشه رزومه خوب داشت.حتما ملاکهای دیگه ای هم هست.شاید مقاله از پایان نامه مهم است.
همگی موفق باشید

رادار
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

واقعا با این نحوه اثبات کردنت نشون دادی که صرفا اسم دانشگاه فارغ التحصیلی ملاک خوبی برای قضاوت در مورد افراد نیست! خلاصه فرمایشات شما این بود که هر جا ظلمی دیدیم سرمون رو بندازم پایین و بدون هیچ اعتراضی از کنارش رد بشیم!

م
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

سلام. من با رتبه زیر ۳۰ عمران گرایش سازه، دو تا ISI ، یک کنفرانسی، یک کتاب و یک مقاله ISI تحت داوری دعوت به مصاحبه نشدم.
واقعا متاسفم براشون.

محسن
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  م

چرا؟دانشگاه ارشدتون چی بود؟شاید ببه این دلیل دعوت نکردن!!

مهران سازه
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  م

واقعا یا دوستان دقیق رزومه اموزشیشون نمیگن یا واقعا واسشون اشتباه شده.
اخه رتبه ۶۰ سازه خودم میشناسم با ارشد پردیس و بدون هیچ سابقه پژوهشی و کارشناسی دانشگاه درجه سه دعوت شده
رتبه ۳۰۰ هم میشناسم در گرایش دیگه ای دعوت شده

سحر
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

من به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه کردم گفتن فقط اموزشی بررسی شده یعنی فقط دانشگاه لیسانس و فوق لیسانس و معدل!!!هر چن بازم شک دارم راست بگن چون اونروز چن نفر دیگه هم اومدن واسه اعتراض یکیشون رتبه ۴بود فوقم تربیت مدرس اونم دعوت نشد!!!همونجا هم گفتم که واقعا این شیوه ناعادلانه هست و غیر منطقی!!حتی اساتید دانشکده هم مخالف این شیوه بودن.بهرحال تصمیم آقایون این بوده….متاسفم واسشون

مریم
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۷ ب٫ظ

اگه قرار بود فقط معدل و سابق آموزشی بررسی بشه پس چرا این همه اطلاعات از ما گرفتند که فقط اونایی رو که ضعیف ترند قبل کنند تا خودیاشون قبول بشند. لطفا اونایی که دعوت شدند بگن جه سوابقی دارند تا واقعا معلوم بشه حق با کیه

سحر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب٫ظ

وااااا این دیگه چیه !!!!من با رتبه ۲۳ و دو مقاله ,isi با اینکه انتخاب اولم امیر کبیر بود دعوت نشدم.لیسانس و فوق لیسانسمم دانشگاههای خوب بود معدلمم خوب بود!!!!!!یعنی چی اخه.رشتمم مهندسی شیمیه

رادار
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

ظاهرا ملاکشون همون اسم دانشگاه لیسانس و ارشد بوده! واقعا مایه تأسفه

مهندس شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سحر جان من با رتبه ۴۹ و یه مقاله isi و انتخاب سوم و معدل لیسانس و ارشد زیر ۱۶ ، تحصیل در دانشگاه های خوب و داشتن مدرک زبان دعوت شدم !!! قرار هم نیست برم مصاحبه.واقعا متاسفم براشون با این غربال گیری!!!

سحر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس شیمی

من گیج شدم واقعن!!!!خوب یعنی چی اخهه..اخه تاسف چه دردیو درمون میکنه ملاکشون چی بوده؟؟

مهندس شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

به قول دوستمون (رادار) ملاک فقط اسم دانشگاه بوده! من ارشد شریف بودم.

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ب٫ظ

من که امیرکبیر دعوت شدم ولی نمیرم. رتبه ۱۴۰ عمران.
فقط بچه های خودشون رو میگیرن

به عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

مقاله هم دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تهران درس خوندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معدلتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میخوام مطمئن بشم که امیر کبیر تمام رزومه های خوب رو دعوت نکرده و کسانی رو دعوت کرده که نتونن با شاگردای خودشون رقابت کنند.

مهندس ای تی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  به عمران

من رتبه ۱۷۳ ولی رزومه معمولی بوده حتی پردیس دعوت نشدم

مهندس
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس ای تی

منم حسم اینه ک بچه های خودشون رو دعوت کردن و ی سری رو هم شانسی و البته با رزومه پایین، منم علم و صنعتی بودم هم کارشناسی هم ارشد

زهرا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

شما دعوت نشدین؟

به مهندس
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۷:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

شما رو هم که کارشناسی و ارشد علم و صنعت بودید به مصاحبه ی امیر کبیر دعوت نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ترانه،ریاضی محض.
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

من رتبه ۱۰۹ ریاضی با یک رزومه معمولی و دانشجوی شهید مدنی تبریز دعوت شدم،جالبه که شماها اینو میگید

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

یک Isc و شش کنفرانسی و یک کتاب و مدرک زبان
با رتبه ای که دارم بعید میدونم قبول شم. ۳ نفر فقط میخواد

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

در ضمن لیسانس شریف و ارشد بهشتی بودم

Electronic
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۵:۴۲ ب٫ظ

ببخشید دوستان کسی میدونه توصیه نامه حتما باید به فرمتی که خودشون توی سایت اعلام کرده باید باشه؟

کامپیوتر
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  Electronic

منم واقعا موندم چکار کنم. همین چند روز پیش از یکی از اساتید با بدبختی توصیه نامه گرافتم. حالا برم بگم یکی دیگه تو این فرمت بده

غربالگری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ

دوستان عده ای واقعا الکی شلوغش کردند.من با رشته شیمی کاری ندارم اشتباه شده یا نه!اشتباه هم شده باشه اصلاحیه میزنن
ولی اینکه دانشجوهای خودشون رو میخوان بگیرن و… درست نیست.شاید بعداز مصاحبه امتیازی واسه اونا قایل بشن.که اکثر دانشگاهها اینطوری هستند.ولی تو این مرحله امیرکبیر حداقل پنج برابر رو دعوت کرده.دانشگاه آزادی و دولتی و… هم بوده.بستگی به گرایش و رتبه داره.حالا تو یک گرایش رزومه آموزشی و رتبه ها نزدیک و سهمیه پذیرش پایین مثلا یک نفر و دو نفر بوده.حتی رتبه های ده هم دعوت نشدن.ولی تو یک گرایش ۶ نفر میخواسته رتبه ها بالا هم دعوت شدن.

Amir
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۵:۵۲ ب٫ظ

بله واقعا
تو رشته ما که پنج نفر می خواست رتبه های دو رقمی نزدیک تک رقمی دعوت نشدند ولی رتبه های سیصد دعوت شدند
بله قطعا حق با شماست

**
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۳:۲۲ ب٫ظ

روز اول که امیرکبیر تراز رو پایین اعلام کرد معلوم بود غربالگری به شیوه ی مسخره ای قراره انجام شه
فقط نمیدونم چرا عده ای خوشحال بودن و فکر میکردن معجزه شده
امیدوارم این همه قدرت از دانشگاه ها گرفته شه تا سلیقه ای بودن کمتر اتفاق بیفته در انتخاب دانشجو

مهندس ای تی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  **

واقعا

معترض
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ

من با رتبه ۱۵ علوم کامپیوتر و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی حتی در ۱۰ برابر ظرفیت هم قرار نگرفتم… دانشگاه امیرکبیر اول اومد یک حد نصاب خیلی پایین اعلام کرد تا مطمئن بشن تمام دانشجویان مدنظر خودشون می تونن ثبت نام کنن… بعدش از بین کسانی که درخواست دادن کاملا گزینشی عمل کرده و افراد مورد نظر خودشون رو انتخاب کردن و پارتی بازی کردن… حداقل در مورد رشته من اینطوری بود… شاید بعضی دانشکده های دیگه پارتی بازی نکرده باشن ولی در مورد رشته من شک ندارم که پارتی بازی شده…
می دونم حتی اگر اعتراض هم کنم اینا توی مصاحبه ردم می کنن.. مخصوصا اگه بدونن اعتراض کردم.

علوم کامپیوتر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

منم رتبه ۴ علوم کامپیوتر ولی مجاز نشدم

علوم کامپیوتر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

سلام میتونم تراز تون بپرسم

معترض
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۵:۳۰ ب٫ظ

ترازم ۵۰۷۹. خودشون گفتن تنها معیارهای غربالگری مرحله اول رتبه و تراز آزمون، کیفیت دانشگاه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و مدرک زبانه.

علوم کامپیوتر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

انشالله بیوانفورماتیک شهید بهشتی بیاریم

معترض
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

شما مصاحبه بیوانفورماتیک دانشگداه تهران رو رفتین؟

علوم کامپیوتر
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  معترض

بله ولی مشخص نیست ورمیدارن یا نه شما چطور؟

معترض
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۵:۴۴ ب٫ظ

منم همینطور مصاحبه کردم ولی اصلا مشخص نیست نتیجش. مشه بدونم کارشناسی ارشد و کارسشناسی کدوم دانشگاه بودین؟

chem eng
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

دوستان من که مهندسی شیمی هزینشوو دادم الاان میگه اصلاحیهه میاااد.

داستان چیهه؟ ممکنه رد شیم یعنی…. :-))

اسپینوزا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

این امیرکبیر تکلیفش با خودش هم مشخص نیست.
اونجا بودم که میگما.
میزنه ۵ تا میگیریم بعد یه نفر میگیره.
خدا شفا بده.

دکتری کامپیوتر 95
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  اسپینوزا

راجع به چه سالی و چه رشته ای میگین؟

Samane
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

امیر کبیر رسما همان غربال گری اولیه سنجش را هم زیر سوال برد. اول یک تراز بسیار پایین اعلام کرد که همه بتونند ثبت نام کنند بعد به سلیقه خودش فقط به معدل و دانشگاه توجه کرد. البته من اگر به فرض اینکه کجاز به مصاحبه هم می شدم وقت و پولم را برای مصاحبه دانشگاهی که میدانم مرا قبول نمیکند هدر نمیدادم. رتبه ۱۷ مکانیک هستم با دو مقاله ISI و معدل ارشد ۱۸.۴۵ ولی دانشگاه آزادیم. فقط افسوس وقت و انرژی ای که برای کنکور گذاشتم میخورم که عملا هیچ نقشی نداشت. به مصاحبه تربیت مدرس هم دعوت نشدم

***
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Samane

سلام.متاسفم دوست عزیز.منم مشکل شما را دارم و فارغ التحصیل دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستم و احساس میکنم دکترا رو هم باید دانشگاه آزاد بخونم.

ندا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

از مصاحبه سمنان کسی خبری داره کی هست؟

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

سمنان تموم نشد مگه ؟

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

دانلود کن نداا خانم

http://www6.sanjesh.org/download/phd95m/1084.pdf

ندا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

ممنون.خداروشکر نگذشته هنوز.

سوین
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

چه رشته ای بعضی از رشته هاش تو اردیبهشت بود

سوین
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

بعضی از رشته هاش تو اردیبهشت بود

مریم
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

من با ۱۴ ژورنال ۳ تا مقاله ISI بیش از ۶ کنفرانس و هیئت علمی و تراز ۲۰۰۸ حتی پردیس کنترل نمره نیاوردم.این واقعا اعتراض داره

....
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

تراز شما نشون میده که اصلا قصد دکتری خوندن نداشتین همینجوری رفتین سر جلسه. توی این مرحله ظاهرا رزومه پژوهشی مهم نبوده، تراز و سابقه آموزشی مهم بوده. حتی در مصاحبه ها هم سه یا چهارتا از مقالات ژورنال شما امتیاز خواهد گرفت چون یه سقفی داره.

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

سلاااام دوستان

بچه های مهندسی شیمی که دعوت شدن و نشدن لطفااا رتبه و رزومشون رو بگن ببینیم واقعاا ناعادلانه بوده؟

مرسییی

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

دوستان من با شیمی یا رشته های دیگه کار ندارم. صحبتم کلی هست.
نظر من اینه که این مرحله فقط سوابق آموزشی بررسی شده یعنی معدل و دانشگاه محل تحصیل کارشناسی و ارشد. سوابق پژوهشی بررسی نشده. خیلی واضح هست که با توجه به این نوع گزینش، کسی که معدل بالاتر یا سطح دانشگاه بهتری داشته از کسایی که تعداد زیادی مقاله، کتاب یا رزومه پژوهشی خوب دارند پیشی می گیره. خودش هم نوشته که غربالگری با توجه به سوابق آموزشی انجام شده. در مرحله مصاحبه هست که سوابق پژوهشی به چشم میاد احتمالا.

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

الهام خانم به نظر معیار تنها معدل و رتبه آزمون و دانشگاه فارغ تحصیلی نبوده.

اینجور که من کامنت ها رو خوندم اکثر کساایی که ارشدشون تهران بوده دعوت نشدند و دوستان از دانشگاه های شهرستان هستند اکثرا

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

الهام خانوم خود دانشکده زده اشتباه کردیم اصلاحیه میزنیم اونوقت شما میگید سوابق!!! ما هم معدل بالا دانشگاه دولتی حتی رتبه دو رقمی هستیم. مسئله این است یا الان میان دوستانی که بقول خودشون اشتباه اعلام کردن حذف میکنن باز یا میان اونایی که حقشون در کنار این افراد دعوت میکنن که باز یک عده ای دعوت نمیشن در صورتی که گروه اولم حقشون نبوده که دعوت بشن در ضمن بیشتر ۴۰ نفر که نیستن عین بقیه دانشگاه ها از همه مصاحبه بگیرن

Rz
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

معترض رتبه و رزومتو لطف میکنی بگی؟

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ

من که گفتم منظورم شیمی یا یه رشته خاص نیست. من خودم عمرانی ام. تو صفحه اعلام نتایج هم نوشته نتیجه بررسی سوابق آموزشی. به همین خاظر فکر کردم اینظوره.

سحر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ

ببخشید کجا زده اصلاح میکنیم؟؟

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

دوستان معترض به نتایج مهندسی شیمی به ریاست دانشکده و مدیریت تحصیلت تکمیلی و ریاست کل دانشگاه و مدیر آموزشی متن بالا در اعتراض ایمیل کنند به آدرس ایمیل هایی که در سایت دانشگاه امیر کبیر موجود هست و حتما تماس بگیرید دیدید که تا الان حداقل هنوز یک اعلامیه گذاشتن که اصلاح میشود باید فشار بیاریم تا درستش کنند متاسفانه نمیدونم چرا نمیزاره این سایت ایمیل آدرس ها رو بزارم خودتون برید تو سایت دانشگاه سرچ کنید پیدا میشه ایمیل اساتید و ریاست. البته تماس تلفنی فراموش نشه فردا یا حق

کنکوری
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

آقا یا خانم معترض
امسال حق پذیرفتن یا نپذیرفتن دانشجو کاملا به دانشگاهها واگذار شده. بنابراین به چی معترض هستین. اگه صرفا دوست دارین هزینه ای متقبل بشین و برین مصاحبه و رد بشین اون بحث دیگریست.

رادار
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  کنکوری

بله و امیرکبیر اثبات کرد که از سال بعد حق پذیرفتن یا نپذیرفتن دانشجو باید کاملا به سازمان سنجش واگذار بشه.

علوم کامپیوتر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

معنا حق پذیرفتن اینه که شما فقط انتخاب بشید. دانشگاه امیرکبیر تو اطلاعیه نوشته بود ۲۰ درصد رتبه ۳۰ درصد سوابق پژوهشی و آموزشی و ۵۰ درصد مصاحبه عزیز.
سعی کن عادلانه قضاوت کنید

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۲۴ ب٫ظ

واقعا این طوره؟ من الان این تقسیم بندیو دارم می بینم. خود دانشگاه گفته؟

معترض
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

الان که شما انتخاب شدید پس حتما همه چیز بی نقص بوده و عدالت رعایت شده

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

سلام
با تراز ۷۶۶ مهندسی شیمی کدوم دانشگاه روزانه میپذیرد ؟ لطفا جواب بدید ممنون میشم

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ

با سلام با توجه به اعلامیه ی دانشکده مهندسی شیمی و بوجود آمدن این حس تخلف یا اشتباه در اعلام کردن اسامی متقاضیان دکتری ۹۵ و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویانی که با رزومه بسیار عالی در این غربالگری ظالمانه رد شده اند بخصوص در رشته مهندسی شیمی برای مصاحبه دکتری و این یک جور بی احترامی به تمامی دوستانی است که اکثرا در بهترین دانشگا ه های ایران تحصیل کرده اند و بعضا دارای رتبه های دو رقمی در کنکور سراسری با مقالات متعدد بوده اند اما این نکته را خدمتتان عرض نمایم برای مثال دانشجویانی که برای مصاحبه دکتری ۹۵ دانشگاه شیراز برای مهندسی شیمی با دوره های شبانه و حتی پردیس حدود ۴۰ نفر بوده اند و دانشگاه تمامی دوستان را مصاحبه بعمل آورد با درنظر گرفتن اینکه اکثر دوستان که الان اسم فقط نوشته اند بعلت شاغل بودن در جنوب یا نمی آیند و ترجیح می دهند که در دانشگاه هایی مثل شیراز ادامه تحصیل بدهند بخاطر مسافت کمتر آن تا محل کار لذا نسبت به حذف کنونی متقاضیانی که بدون دلیل روشن و واضحی دچار تحقیر شده اند در برابر سایر دوستانی که بعضا سوابقی بنسبت پایین تر داشته اند از این مقام مسئول خواستار حذف این غربالگری ناعادلانه میباشیم و مانند دیگر دانشگا های دیگر که از افرادی که در روز مصاحبه حضور رسانده بودند حداقل مصاحبه بعمل آوردند امیدواریم دانشگاه امیرکبیر هم در مهندسی شیمی با توجه به دلایل بالا از تمامی دوستانی که از طرف سازمان سنجش واجد شرایط میباشند… ادامه نظر»

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

سلااام جناب شما رتبه و رزومتوون چه جوره که نشدید؟

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ

دوستان معترض به این افراد ایمیل بزنند به امید پیروزی

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ق٫ظ

مدیریت تحصیلات تکمیلی : graduateoffice@aut.ac.ir
اداره کل امور آموزشی دانشگاه : registraroffice@aut.ac.ir
رئیس دانشگاه: motamedi@aut.ac.ir
بهرام ناصرنژاد : banana@aut.ac.ir
روئین حلاج : halladj@aut.ac.ir
منصوره سلیمانی : soleimanim@aut.ac.ir
دکتر محمد رحمانی : m.rahmani@aut.ac.ir

شبنم
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ق٫ظ

جالبه! من تربیت مدرس قبول شدم اما امیرکبیر، اصلا لیاقت دعوت به مصاحبه نداشتم!!!!!!!

متعجب
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

تربیت مدرس قبول شده ها رو اعلام کرده؟باهاتون تماس گرفتن؟

مصاحبه
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

تبریک شما که قبول شدی حداقل و حداکثر نمره مصاحبه قبولی رو میدونید خیلی مهمه برام

نگراااان
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

میشه لطفا بگید چطور مطلع شدید تربیت مدرس قبول شدین؟ بهتون زنگ زدن؟

سعیده
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۳۴ ق٫ظ

بچه ها یه سوال مگه به ازای هر رشته گرایش ۸۰ تومن نمیگیرن. من دو گرایش شرکت کردم اما سامانه ازم ۸۰ تومن کم کرد !! برای شما هم اینطوری بوده؟ نکنه نذارن دو تا گرایشو برم مصاحبه

reza
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

در صورتی که داوطلبی برای یک رشته/گرایش به صورت همزمان متقاضی دوره روزانه و یا نوبت دوم و یا پردیس بین الملل (پردیس خودگردان) باشد، صرفاً هزینه یک ثبت نام از ایشان دریافت می گردد.

مرتضی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

بله دقیقا منم دو تا گرایش و برای هر کدوم شبانه ها رو هم انتخاب کردم اما فقط ۸۰ تومن ازم گرفت

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

چه شانسییی

من رشته مهندسی شیمی روزانه رو تویه تهران و واحد ماهشهر زدم ۱۶۰ کم شد…

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

میشه بگید رتبه تون چند بوده دوست عزیز؟ شبانه یا روزانه ؟ دانشگاه و معدلتون با سپاس

اپلای
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۸ ق٫ظ

دوستان مصاحبه علم و صنعت هم قراره مثه تربیت مدرس و غربالگری امیرکبیر باشه؟؟؟؟؟؟

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۸ ق٫ظ

با سلام با توجه به اعلامیه ی دانشکده مهندسی شیمی و بوجود آمدن این حس تخلف یا اشتباه در اعلام کردن اسامی متقاضیان دکتری ۹۵ و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویانی که با رزومه بسیار عالی در این غربالگری ظالمانه رد شده اند بخصوص در رشته مهندسی شیمی برای مصاحبه دکتری و این یک جور بی احترامی به تمامی دوستانی است که اکثرا در بهترین دانشگا ه های ایران تحصیل کرده اند و بعضا دارای رتبه های دو رقمی در کنکور سراسری با مقالات متعدد بوده اند اما این نکته را خدمتتان عرض نمایم برای مثال دانشجویانی که برای مصاحبه دکتری ۹۵ دانشگاه شیراز برای مهندسی شیمی با دوره های شبانه و حتی پردیس حدود ۴۰ نفر بوده اند و دانشگاه تمامی دوستان را مصاحبه بعمل آورد با درنظر گرفتن اینکه اکثر دوستان که الان اسم فقط نوشته اند بعلت شاغل بودن در جنوب یا نمی آیند و ترجیح می دهند که در دانشگاه هایی مثل شیراز ادامه تحصیل بدهند بخاطر مسافت کمتر آن تا محل کار لذا نسبت به حذف کنکونی متقاضیانی که بدون دلیل روشن و واضحی دچار تحقیر شده اند در برابر سایر دوستانی که بعضا سوابقی بنسبت پایین تر داشته اند از این مقام مسئول خواستار حذف این غربالگری ناعادلانه میباشیم و مانند دیگر دانشگا های دیگر که از افرادی که در روز مصاحبه حضور رسانده بودند حداقل مصاحبه بعمل آوردند امیدواریم دانشگاه امیرکبیر هم در مهندسی شیمی با توجه به دلایل بالا از تمامی دوستانی که از طرف سازمان سنجش واجد شرایط میباشند… ادامه نظر»

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ق٫ظ

بچه ها من تازه اطلاعیه رو خوندم ، دیگه وقت نیست شرکت کنم ؟ لطفا جواب بدید

غزل
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

تا پنجشنبه وقت دارید

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  غزل

پنجشنبه ای که گذشت گویا وقتش تموم شده، تا ۲۸ اردیبهشت وقت داشت

علوم کامپیوتر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

به نظرم یجوری انتخاب کردن افرادی که رتبه و روزمه خوبی داشتن حذف کردن تا با دانشجوهای خودشون رقابت نکنن

mansoureh
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ق٫ظ

اینا دیگه کین؟!!!!!!!!
من رتبم ۱۸۴ فردوسی خوندم اونم با معدل ۱۸
۲ تا ISI و ۴ تا کنفرانسی دارم بعد شبانه دعوت شدم روزانه نه؟!!!!!!!!! :O

مهندسی شیمی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  mansoureh

چه رشته ایی منصوره خانم؟

mansoureh
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

فیزیک ذرات بنیادی

سلام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ق٫ظ

دقیقا، ،زدید تو خال منم همین احساسو دارم به همین خاطر با اینکه دعوت شدم اصن حس خوبی ندارم.

متعجب
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

سلامو رزومه تون رو میگید لطفا

mansoureh
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

اصلا ارزش رفتن نداره فکر کنم!!!!!!!!!
من آخرش واسه محکم کاری زدم شبانه اگه نه خداییش ظلمه این همه هزینه کنیم واسه دکترا…اونم در حالی که حقمون چیز دیگست.

تیسا
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ق٫ظ

موافقم . کاملا معلومه

وحید کنترلی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

من یه آی اس آی با ایمپکت ۱٫۸۲ و دو علمی پژوهشی و یه کنفرانسی ایندکس شده در ieee و یه کارگاه آموزشی و همکاری در دو تا کتاب و …. رد شدم. دانشگاه ارشدم خواجه نصیر هست معدلم ۱۸.۶۱. واقعا جای تاسف داره برای امیرکبیر با این غربالکریش

مهندس ای تی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  وحید کنترلی

دقیقا

ساسان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان واقعا این چه وضعی من رتبم ۵ شده دانشگاه دولتی معتبر هم بودم و هم مقاله داشتم. و دعوت نشدم

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساسان

خواهشا دوشنبه از صبح زنگ بزن یا اگر میتونی برو حضوری اعتراض کن و بگیید که الان با توجه به ابهام پیش آمده باید همه بتئنن تو مهندسی شیمی بیان مصاحبه.

آزاده
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ق٫ظ

اعتراض کردن چه فایده ای داره به نظر شما؟
وقتی اونایی که تصمیم گیرنده هستن با توجه به سوابق شما ، شما رو انتخاب نکردن پس اگه برا مصاحبه هم برین انتخاب نمیشین
پس چرا هزینه الکی کنین و وقتتون رو هدر بدین؟؟؟؟؟
من هم دعوت نشدم با اینکه رزومه خوبی دارم ولی اعتراضی هم ندارم
چونکه به جای اینکه تو جلسه مصاحبه ردم کنن همین جا رد کردن :)
موفق باشین

fiber
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ساسان

من ۴ تا ISI با ابمپکت بالای ۲ دارم با ۱۲ تا مقاله کنفرانس داخلی و خارجی. از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شدم با معدل ۱۷ اما حتی برای شبانه هم ذعوت به مصاحیه نشدم.

مجنبی
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  fiber

چه رشته ای هستید

fiber
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجنبی

فوتونیک

ساسان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان واقعا این چه وضعی من رتبم ۵ شده دانشگاه دولتی معتبر هم بودم و هم مقاله داشتم.

مهندسی شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

ببینید دوستان ماهایی که دعوت به مصاحبه نشدیم با این اعتراضات اگر دعوت بشیم بهتره نریم چون چه بخوایم چه نخوایم ردمون خواهند کرد فقط هزینه رو برا خودمون بیشتر میکنیم…
امیرکبیر همه ساله پذیرشش بی قیدوشرط بوده چه برسه به امسال…
معدل و نوع دانشگاه براشون مهم بوده و بس…پژوهشی رو اهمیت ندادن بهش..
امسال کنکور دکتری۳۰٪ آزمونای عجیب غریب دانشواهها و ۷۰٪ سوابق آموزشی بوده و فقط معدل و سطح دانشگاه برای همه جا مهم بوده و بس…
من در رزومم فقط کتاب جاش خالیه و المپیادها ولی تربیت مدرس از اونطرف حالمو گرفت امیرکبیر هم از اینطرف‌..

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

دوست عزیز منم دولتی شیراز بودم حتی کتاب هم ترجمه کردم اما یک جور بی احترامی که حتی گفتن نیا مصاحبه. من میگم اعتراض کنیم تا حداقل تو دل خودمون راضی باشیم که چرا بیخود یک روز کامل فقط صرف پر کردن رزومه برای این دانشگاه وقت صرف کردیم وگرنه منم جاهای دیگه میدونم قبول میشم اما اینا از دانشگاه زاهدان هم بدتر کردن حداقل زاهدان من رفتم برای اینکه میخواستم ببینم شهرش چجوریه رفتم اما دکتر صادقی استادا اونجا بود بهم گفت چرا با این رزومت آمدی اینجا و گفت بخدا من از قبل ۳ نفر از تهران (احتمالا وزارت علوم) بهم گفتن که کی را بگیریم و ظرفیت ندارم دیگه اما باز دیگه اینقدر احترام گذاشتن که بگن بیایید!! اما اینجا یکجوری ردمون کردن که انگار نه انگار که ما متقاضی دانشجو دکتری م. دوستان اعتراض نشانه شخصیت افراد است برای بدست آوردن حق و احساس بزرگی.

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

دوستانی که الان دارن میان میگن اصلا تخلفی صورت نگرفته معلومه که کاملا ترسیدن برای خودشون اگرم دقت کنید چه لزومی داشت که دو روز قبل از اعلام نتایج بیان سامانه ثبت نام باز کنند این دوستان ازش بیارن بیرون بجای کسانی که کلی زحمت کشیدن تا به اینجا رسیدن بدون پارتی بازی البته من روی سخنم با مهندسی شیمی است تماسیم که گرفتم اذعان نمودن دوستانم که تخلف آشکار صورت گرفته طوری که الان دانشکده مجبور به اعلامیه گذاشتن تو سایت شده اما دوستان این نکته توجه داشته باشین کسانی که با نفوذ و رابطه اسمشون الان درآمده هم دیگه نمیتونن حذف کنند پس ناحقی است که یک عده دیگه که هیچ پارتی ندارند باز دعوت نشن به مصاحبه بهترین راه حل دعوت به مصاحبه همه افرادی است که در مهندسی شیمی مجاز شده اند بیان مصاحبه. دوستان معترض مهندسی شیمی لطفا تمام تلاش کنند که با دانشکده مهندسی شیمی و تحصیلات تکمیلی پشت سرهم روز دوشنبه تماس بگیرن و این نکته را عنوان کنند که باید برای مهندسی شیمی باتوجه به گفته خودشون خطای صورت گرفته تمامی افراد مجاز باید مصاحبه شوند مثل سایر دانشگاه ها دیگر. ببخشید که طولانی شد.

مرتضی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

دوستانی که چند تا گرایش رو انتخاب کردن ۸۰ تومن واریز کردن؟ چون برای من به ازای دوتا گرایش ۸۰ تومن گرفت

مطلع
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ب٫ظ

دوستان امیر کبیر فقط بر اساس سوابق آموزشی دعوت به مصاحبه کرده و بس، در ضمن برای مقالات فقط مقالاتی که اسم استاد راهنما هم ذکر شده باشه ملاک قرار گرفته احتمالاً.

منصور
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۹ ب٫ظ

بچه اصلا جای اعتراض نیست چون فقط از روی رتبه دعوت به مصاحبه کردن …نه چیزه دیگه

m.shimi
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

بخاطر اعتراض که لیست قرار تصحیح بشه !!! همه اوناییکه رزومشون خوبه و دعوت نشدن اعتراض بدن شاید یه تاثیری داشته باشه

مهندس مکانیک
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

نه من رتبم زیاد خوب نبود اما دعوت شدم.

تبریز
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ

بچه هایی که تبریز رفتین مصاحبه مطمئن باشید اگه آزمونتون رو خوب دادید که ۳۰نمره محسوب میشه، شانس بالایی دارید خصوصا اگه نمره سنجشتون خوب باشه که دیگه بهتر،
من خودم دانشجوی تبریز بودم خبر دارم که سربرگهای اوراق رو کنده و بعد تصحیح کردن یعنی هیچ استادی نمیدونه داره ورقه کی رو امضا میکنه؛ همچنین نمره مصاحبه فقط ۱۰نمره از ۱۰۰نمره هست؛ کاملا عادلانه و برعکس سایر دانشگاهها به نفع همه دانشجویان و نه فقط دانشجوهای تبریزی، (مثلا همین امیرکبیر۵۰نمره داده واسه مصاحبه)اما تبریز فقط ۱۰نمره مصاحبه، ۳۰نمره آزمون کتبی(با کندن سربرگها و تصحیح اونها)۳۰نمره آموزشی ۳۰نمره پژوهشی و تازه اینها همگی ۸۰درصد نمره کل رو داره و ۲۰درصد هم نمره سنجش هست.

تبریز
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  تبریز

البته این رو هم بگم من دانشجوی تبریز بودم اما امیرکبیر هم دعوت شدم،هردو مقطع دولتی بودم و البته مقاله یکی دارم.اما معدل و نمره پایان نامم بالاست . قصدم از مطرح کردن نمره مصاحبه امیر آوردن مثال عینی برای مقایسه با تبریز بود.
همگی موفق باشید

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ب٫ظ

دوستان خواهشا روز دوشنبه تمام دوستان زنگ بزنن یک سره به تحصیلات تکمیلی امیرکبیر و همچنین سازمان سنجش اعتراض بزارن و همچنین روی سایت خودشون ( اعلام نتایج) . این چه معنی داره که ما که امتیاز حدنصاب آوردیم رد کردن درجا حداقل میرفتیم مصاحبه بعد ردمون میکردن واقعا باعث تاسف که خودشون دارن میگن اشتباه شده باید درست بشه همه باید اگر دوست داشتن برن مصاحبه. بخصوص دوستان مهندسی شیمی همه معترض باشن که دیگه همه بیام مصاحبه با توجه به اقرار خود دانشکده و اعلامیه که گذاشتن باید همه بتونن برن مصاحبه معلومه که تخلف صورت گرفته است.

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

من راه و ترابری هستم دوتا مقاله آی اس آی با ایمپکت ۲ به بالا دارم، لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه گیلان خوندم، نمره پایان نامه ۱۹ رتبم ۲۸۰ اما دعوت نشدم، پس کیو دعوت میکنن، من تو گرایش راه نپذیرفتن، واقعاً متاسفم

مرتضی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۲ ب٫ظ

هم برای دوستانی که دعوت به مصاحبه شدن و هم برای دوستانی که دعوت نشدن حسن عاقبت آرزو میکنم. چون ماها واقعا نمیدونیم صلاحمون در کجا و چه چیزیه. عید همتون مبارک دوستان عزیز، برای همدیگه دعا کنیم

مهندس مکانیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

کاملا درست میفرمایید دوست عزیز.
من هم عید رو تبریک میگم. به حق آقا امام زمان همگی به بهترین شکل ممکن موفق باشیم و خصوصا عاقبت بخیر.

الهام
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ب٫ظ

سلام
لطفا راهنمایی کنید که قضیه این فرم صلاحیت چیه؟ من اصلا سر در نمیارم. برای هر دانشگاه باید فرم پر کنیم؟ چه مراحلی داره؟
لطفا توضیح بدین. ممنونم

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سازمان سنجش اعلام میکنه به وقتش فعلا زوده برای صلاحیت عمومی!

الهام
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

ممنون از راهنمایی تون. :)

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۲ ب٫ظ

داخل سایت دانشکده مهندسی شیمی اطلاعیه زده که اسامی اصلاح شده دعوت به مصاحبه دکتری به زودی اعلام می شود!
اینم لینکش:
http://chemeng.aut.ac.ir/autcms/news/newsDetail.htm?id=1778221314&depurl=chemical-engineering&lang=fa&cid=21022046

یکی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۹ ب٫ظ

دوستانی که همه با اعتماد به نفس از اینکه تو رشته خودشون بهترینن میگن قدری انصاف داشته باشن. تا به امروز چهارتا مصاحبه رفتم و بن عینه دیدم که خیلی از کسانی که ادعا دارن که مقاله منتشر کردن یا چه و چه کردن هیچی بلد نیستن و ساده‌ترین سوالهای مصاحبه رو نمیتونن جواب بدن همه هم ادعا میکنن باید پذیرفته بشن تکلیف استاد و دانشگاه چیه؟

saba
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۲۴ ب٫ظ

به نظر من که این غربالگری کار غیرقانونی هست و اصلا با هیچکدوم از قوانین ازمون ها و کنکورها مطابقت نداره!!!!الان اصلا معلوم هست که چی شده؟ ملاک چی بوده؟ کی قبول شده کی رد شده؟ چطور رتبه ۹۰۰ و ۳۰۰ دعوت به مصاحبه شدن و خیلی رتبه های بهتر نشدن؟ اون از غربالگریه دیشب خواجه نصیر تو رشته عمران که معلوم بود فقط بچه های خودشون رو دعوت به مصاحبه کردن اینم از امیرکبیر…توروخدا برید لیست عمران خواجه نصیر رو ببینین،بعضی از اسامی هستن که توی ۴تا گرایش دعوت به مصاحبه شدن!!!! در کل لیست دانشکده عمران برای ۵تا گرایش یک سری اسامی تکراری رو به وفور میتونین ببینین…میخوام بپرسم که ایا این چطور غربالگری علمی هست که یک نفر میتونه به ۴تاگرایش غیرمرتبط با ارشد خودش دعوت به مصاحبه بشه؟؟؟؟ چطور اقای x یا خانم y هم مصاحبه سازه دعوت شده هم زلزله هم خاک هم اب؟؟؟ ایا این افراد ۴تا فوق لیسانس در این ۴ رشته که یک دنیا باهم تفاوت دارن داشتن که الان از لحاظ علمی شایستگی خوندن دکتری همه این رشته ها رو دارن؟؟ این یعنی غربالگری علمی و بررسی سوابق پژوهشی؟؟؟معلومه که یک نفر نمیتونه همزمان تو ۴تا گرایش سابقه پژوهشی داشته باشه… پس دوستان معنی جدید غربالگری علمی رو هم خوب بدونینن…این واقعا غیر منصفانه و غیرعادلانه هست..به نظر من باید به سنجش اعتراض کنیم..

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  saba

سلام دوستان منم رد شدم توی رشته مهندسی شیمی در صورتی که رتبه دو رقمی کنکور سراسری داشتم و حتی دو مقاله اما حتی توی شبانه در نیامدم باید اعتراض بزاریم چطور تمام دانشگاه های دیگه حداقل مصاحبه رفتیم اما امیرکبیر اینجوری کرده مگه میشه من روی سیستم سایتشون اعتراض زدم وحتی تلفنی زنگ زدم بهشون لطفا دوستان دیگه هم اعتراض کنند.

منصور
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ب٫ظ

سلام. امیر کبیر ۵ برابر ظرفیت دعوت کرده. من لیسانس کرمانشاه و فوق لیسانس گیلان بودم. دعوت شده ام

الهام
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  saba

اتفاقا من هم دیدم این موردو. بنظرم تاکید روی دانشگاه محل فارغ التحصیلی هست. من یک نفر از اون افرادی که تو ۳-۴ تا گرایش اسمشونو زده بودن می شناسم. مال امیرکبیر و دانشگاههای تهران نبودن ایشون، از یکی از دانشگههای درجه اول شهرستان بودن. ولی حرف شما هم درسته. غیر منظقی هست یه مقدار.

وای دد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  saba

سلام. مگه دانشگاه خواجه نصیر نتایج غربالگری رو داده؟ کجا؟ میشه لینکشو بزاری. متشکرم

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  وای دد

رشته به رشته فرق می کنه. تو صفحه اصلی سایت دانشگاه گذاشتن.

سواللللل
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

تو صفحه ی اصلی که نتایج دعوت شده ها به مصاحبه برای استعداد درخشانو گداشتن!
میشه لینکی که میگیدو بذارید؟

ممنون

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سواللللل

بله. ببخشی. داخل سایت دانشکده زده زمان مصاحبه رو. اونایی که هایلایت کرده بدون آزمونن بقیه با آزمون. البته تا جایی که من میدونم.
http://civil.kntu.ac.ir/ShowPage.aspx?page_=news&lang=1&tempname=newmain&sub=5&isPopUp=false&PageID=6444&PageIDF=13&isPopUp=false

شیرین
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  saba

مگه خواجه نصیرم قراره غربالگری کنه؟؟؟؟ مگه همه اونایی که ثبت نام کردند نمیتونن برن؟؟؟؟؟

F.A
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  saba

سلام دقیقا من امروز رفتم دانشگاه خواجه نصیر اعتراض کردم

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  saba

پاسخی که امروز دانشگاه امیرکبیر داد:
غربال گیری توسط آموزش کل صورت گرفته و دانشکده ها هیچ نقشی نداشتن
فقط در نهایت یک لیست به دانشکده ها دادن و گفتن حداقل ۳ یرایر ظرفیت دعوت کنید
اون چیزی کخ گفتن سازه و زلزله در مجموع ۳۰-۴۰ نفری دعوت کردن
مواردی که در غربال گیری توسط آموزش دانشگاه صورت گرفته
۱- رتبه کنکور
۲- دانشگاه ارشد و کارشناسی
۳- معدل
۴- مدرک زبان
۵- مقام در جشنواره علمی

افرادی که دعوت به مصاحبه شدن، سوابق پژوهشی مثله مقالات، تازه بررسی میشه

ولی به هر حال خیلی از اساتید اونجا هم از این قضیه ناراحت بودن و احتمال میدادن یه سری از افرادی که مقالات معتبر دارن اصلا دعوت به مصاحبه نشدن و خیلی از گزینه های خوبشون داره از دست میره، ولی یه اشتباهی تو غربالگری کردن و نمی تونن جبران کنن دیگه

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

ببخشید این خبر موثق هست؟ مخصوصا اون قسمت ۳ برابر ظرفیت؟
مثلا برای رشته ای که ۱ نفر میخاد بگیره فقط ۳ نفر دعوت کردن یعنی؟
ممنون میشم جواب بدین.
و اینکه موارد پژوهشی تو جلسه مصاحبه بررسی و نهایتا ۱ نفر انتخاب میشه؟ یا بعد از دعوت به مصاحبه باز هم سوابق آموزشی در نظر گرفته میشه؟
لطفا راهنمایی کنید.

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

این خبر من از معاون آموزشی گروه عمران گرفتم
حداقل سه برابر ظرفیت دعوت کردن
ممکنه تا ۱۰ برابر ظرفیتم یه گرایش دعوت کرده باشه
ولی چیزی که دانشکده عمران گفته، اگر در میان افراد دعوت شده به دلیل این سبک از غربال گری گزینه مناسبی نباشد، ظرفیت خالی نگه میدارن و دانشجو دکتری نمی گیرند

الهام
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

بله. متوجه شدم. ممنون از شما.موفق باشید.

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  saba

دکتری بدون ازمون بوده. هنوز کنکوریا اعلام نشده

مهران
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان.خواهشا اطلاعیه های قبلی امیزکبیر بخونید.ببینید ملاک دعوت به مصاحبه اصلا به مقاله و تدریس و هییت علمی و… نیست
حداقل واسه هر رشته گرایش پنج برابر ظرفیت دعوت کردند.من پرسیدم.
اگه دوس دارین خیالتون راحت بشه روز مصاحبه بروید دانشکده ها ببینید انبوه جمعیت و ببینید آیا همه دانشجو اونجا بودن!!

رادار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

ما هم میدونیم که ملاک دعوت به مصاحبه اصلا به مقاله و تدریس و هییت علمی و… نیست! ملاک فقط دانشجوی امیرکبیر بودنه!

مهران
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رادار

آیا پنج برابر ظرفیت هر گرایش دانشجو خودشون دارند که دعوت به مصاحبه کنه!! خیلی ها دعوت شدند که دانشجو خودشون نبودن

علوم کامپیوتر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ

تراز منم ۶۹۵۴
استاد نمونه استانی
دو تا طرح پژوهشی
کسب رتبه ۱۳ مسابقات acm
هر دو مقطع هم در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه های برتر و سراسری بودم(روزانه)
و کلی ….
ولی واقعا امیرکبیر بصورت کامل پارتی بازی یعنی هیچ شکی تو این نیست

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۰ ب٫ظ

سلام، ظاهرا نکته تو همون دانشگاه های محل تحصیلتون بوده، این جور که پیداست ملاک اصلی در این غربالگری اسم دانشگاههای قبلی و معدل بوده

رشته فیزیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۰ ب٫ظ

سلام. داوطلبین از تاریخ جدید آزمون کتبی و مصاحبه دانشگاه تهران خبر دارید؟ میخوام بدونم با دانشگاه امیرکبیر تداخل ندارن؟

تو رو خدا راهنمایی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۰ ب٫ظ

من کارنامه ام رو هم چک کردم خبری نبود بنظرتون برم برا مصاحبه میفتم تو دردسر؟اخه چطوریه که اسمم درومدخ لطفا اگه اطلاعی دارید راهنمایی کنید مگه میشه ترازم نخوره اما دعوت به مصاحبه بشم اونم جز نفرای اول لیست

m.shimi
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۵ ب٫ظ

شما یه سر برین دانشگاه بپرسین، خودتون میگین تراز نیاوردین پس قرار نیست چیزی از دست بدین.

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ

با همون دانشگاهی که میگید تماس بگیرین مطمئن شید تا از نگرانی در بیاین.

...***...
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۰۵ ب٫ظ

دوستان چرا بیخودی جو درست میکنین من دانشجوی امیر کبیر نبودم به مصاحبه دعوت شدم. اصلن اینکه دانشجوشون باشی یا نباشی مهم نیس تو این مرحله فقط سوابق اموزشی مهمه

علی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ...***...

سلام
میشه رزومه و سوابق آموزشیتون رو بگید.

علوم کامپیوتر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...***...

عزیز جو چیه؟ هر سابقه آموزشی و پژوهشی داریم. اگه راست میگن نفراتی که قبول شدن رزومه شون بزنن تا بفهیم چه فرقی با ما داشتن

مدررررس!!!
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...***...

منم موافقم. من رزومه خیلی قویی ندارم ولی رتبه ام ۵۳ شده و سوابق اموزشی خوبی دارم همین . دعوت شدم

شیرین
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...***...

منم به امیر کبیر دعوت شدم دانشجوی اونجا نبودم، سوابق پژوهشیم خیلی جالب نیست ام سوابق آموزشیم خوبه

حمید کامپیوتر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ

منم با تراز ۴۹۰۰ و رتبه ۸۰ با ۶ ۷ صفحه رزومه پژوهشی از جمله ۳۰ مقاله و طرح تحقیقاتی و عضویت هیات علمی و پژوهشگر برتر و استاد نمونه و هر چی ک فکروشو کنید دعوت به مصاحبه نشدم لیسانس دولتی بودم و فوق علوم تحقیقات. همونطور که قبلا هم گفتم بر اساس مصاحبه هایی که این چند مدت دادم در تهران همه چیز رابطه ای و پس پرده رقم میخوره یه چندتا رو هم قاطی میکنن که قضیه تابلو نشه !!!

علی منتظر
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۰:۳۲ ق٫ظ

برای چه گرایشی درخواست داده بودین؟

عمران
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

دانشگاه ازاد بوده ارشدت. پس فاتحه بقیه سوابقت خوندست

پرسپولیسی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

سلام

میخواستم بدونم این ۳۰ مقاله در چه ژورنالهایی هست؟؟ یه چنتاشون رو اگه میشه نام ببرید بدونیم. شاید اصلا امتیازی نداره این مقالاتتون.

علی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۵ ب٫ظ

رشته مهندسی مواد

علی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۲ ب٫ظ

من با تراز ۴۷۰۰ و ۲ عدد ISI و ۴ عدد علمی پژوهشی و ۹ عدد کنفرانسی و یک خارجی اورال و دانشگاه کارشناسی و ارشد سطح یک و ملی کشور ایران و خلاصه رزومه خیلی عالی دعوت به مصاحبه نشدم. واقعا جای تعجب داره. یعنی امیرکبیر فقط از دانشجوهای خودش گرفته؟

..
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

واقعا متأسفم بااین دیدگاه’شون!!!
:|

دکتری 96
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

این نظرات را که می خونیم به ارزش طرح سنجش و پذیرش مجلس پی می بریم.امیدوارم این طرح زودتر اجرا بشه

علوم کامپیوتر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ

منم رتبه ۴ علوم کامپیوتر شده
۱- ۲ دوتا مقاله کنفرانس
۳- ۳ مقاله علمی پژوهشی
۳- ۱ مقاله ISI
و …
ولی تو دانشگاه امیرکبیر دعوت نشده ام.

بدون آزمون امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام
جواب بدون آزمون امیرکبیر کی میاد؟

استعداد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام
۶ام اسامی رو تو سایت میزنن

mho
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۲۱ ب٫ظ

من دوتا گرایش رو انتخاب کردم چرا فقط ۸۰ تومن برای پرداخت اینترنتی ازم گرفت؟؟ برای کسی همچین اتفاقی افتاده؟

زهرا
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  mho

اره منم همینم سواله برام

مرتضی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

پس اینطوری نبود که خودمون بتونیم مبلغ رو ویرایش کنیم درسته؟

زهرا
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

اره

دکتری کامپیوتر ٩۵
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۸ ب٫ظ

بچه های هوش کامپیوتر کیا دعوت به مصاحبه شدن؟ با چه رتبه ای؟ و چه رزومه ای؟

منصور
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی خبر نداره دانشگاه شهید بهشتی کی نتایج امتحان را اعلام می کند؟
چهارشنبه مصاحبه گذاشته اند

مرتضی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  منصور

ظاهرا هیچ کس اطلاع دقیقی نداره!!! ممکنه به پذیرفته شد ها زنگ زده باشن؟؟

شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۴ ب٫ظ

من زنگ. زدم آموزش امیر کبیر گفت غربالگری مکانیزه وکامپیوتری بوده هر کدوم از آیتمها ی شماره ونمرهای داشته
من خیلی معترض وناراحتم رتبه ام هم ١ بوده تو مدرس

معترض
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

دقیقا حق با شماست … کجا باید اعتراض کرد؟

Rz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

غربالگری توسط هیت علمی دانشکده ها انجام شده نه توسط سیستم

شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ

واقعا معلوم نیست ملاکشون چیه من ترازم تقرییا نزدیک روزانه رشته ام بوده ولی شبانه قبول شدم ینی از کف تراز شبانه خیلی بالاتر بودم لیسانس خواجه نصیر فوق تربیت مدرس بودم ولی شبانه هم دعوت نشدم
به نظرتان اعتراض دادن تأثیر داره؟

تو رو خدا راهنمایی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ

سلام بچه تورو خدا کمکم کنید من برا شهری که دانشگاه لیسانسم بوده ترازم مجاز نبوده اما الان از جایی فهمیدم اسمم جز اسامی هست که قراره برن برا مصاحبخ خودمم نمیدونم چجوری ولی هست بنظر شما برم برای مصاحبه اصلا چنین چیزی ممکنه

پاسخ فوری به دوست گرامی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام دوست گرامی اگر حتما نام شما در لیست مصاحبه شوندگان هست بسرعت از تحصیلات تکمیلی دانشگاه مربوطه از طریقی که جواب موثق و روشن یدهند پیگیری کنید نا دیر نشه موفق باشید

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ

بعضی دانشگاه ها برای بعضی رشته ها ترازو آوردن پایین هفته پیش!
سایت سنجش برین و یکبار دیگه کارنامتونو
چک کنین و مطمئن شین که آوردین یا نه!
بعد با دانشگاه تماس لگیرین و بپرسین برای مصاحبه باید چه مدارکی بفرستینو کلا جزییاتو بپرسین.
موفق باشید

محمد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۳ ب٫ظ

شاید شبانه انجا را اورده باشی

شقایق
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ب٫ظ

اینجا کسی هست که از دانشگاه تبریز یا صنعتی سهند تبریز برای اخذ تعهد باهاش تماس گرفته باشند؟ یه شایعاتی شنیده ام!

omran saze
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

نه شایعه هست به ما و دوستان کسی زنگ نزده

naji
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ

یوزر و پسورد سامانه امیرکبیر چی بود؟

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  naji

یوزرنیم که ایمیله، پسوردتونم که سیستم داده بود. یادتون نیس بزنین روی بازیابی

Rz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  naji

ایمیل ! پسوردم خود سایت اعلام میکرد

رادار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

من با رتبه ۱ فارغ التحصیلی و یک مقاله ISI و یک مقاله ISC و دو کنفرانسی و با تراز ۴۱۲۲ و رتبه کنکور ۱۶۶ دعوت به مصاحبه مهندسی برق مخابرات سیستم نشدم! چرا؟!

Rz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رادار

رتبه کنکور

رادار
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Rz

رتبه ۳۸۲ دعوت به مصاحبه شده!

برق
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رادار

ارشد کجا بودید دوست عزیز؟
فک کنم برا این مرحله دانشگاه ارشد و نمره ازمون و معدل اینا ی امتیازی دادن جمشون باعث دعوت یا عدم دعوت بچه ها شده.
ملت میگن اصلاحیه قراره بیاد تو سایت زده. کجای سایت دانشگاه زده؟
نکنه تو پی اچ دی تست زده :)

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رادار

من توی یکی از اطلاعیه ها دیدم که برای غربالگری اولیه معیارشون دانشگاه کارشناسی و ارشد و همچنین ترازه.
نمیدونم دیگه برای رشته شما چه مدلی در نظر گرفتن.

Amir
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

من با پنج تا ای اس ای دعوت نشدم و رتبه حدود صد
ارشد دانشگاه دولتی
معیارشون چی بوده
حتی شبانه هم دعوت نشدم

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Amir

نمیدونم والله!
اعتراض بزنین، امیدوارم اثر داده بشه.

عمران- راه
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Amir

با توجه به اطلاعیه ۱ امیرکبیر معیارشون سوابق آموزشی است نه پژوهشی
سوابق آموزشی هم معدل و دانشگاه لیسانس و ارشد و همچنین رتبه کنکور و مدرک زبان هست و کاری به مقالهر ندارن

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ

برای توصیه نامه دوستان گفتند باید حتما در پاکت با ارم دانشگاه باشد.

نامه توصیه نامه من ، آرم دانشگاه داره و همچنین امضا استاد ، آیا این حساب میشه؟

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

همین کفایت میکنه! سخت نگیرین.

عمران
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

من دعوت شدم. رتبه ۱۴۰ عمران خاک و پی

مهندس ای تی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ

منم با رتبه ۱۷۳ حتی پردیس هم دعوت نشدم

رشته فیزیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ

سلام گفتن مدارک را با پست پیشتاز بفرستید. کسی آدرس دانشگاه امیرکبیر را بلده و کدپستی؟ دانشکده فیزیک. ممنون

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

این شماره تحصیلات تکمیلیه فیزیکه تماس بگیرین بپرسین:
۹۸۲۱۶۴۵۴۵۲۰۰

رشته فیزیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

سلام تماس گرفتم آدرسی که دادن با آدرسی که داخل سایته متفاوته نمیدنم به کجا باید فرستاد! با تماس گفتن: تهران، خیابان انقلاب، بین چها راه ولیعصر و چها راه کالج، خیابان سعید، دانشگاه صنعتی امیر کبیر (کدپستی هم ندادن). اما داخل سایت نوشته: تهران، خیابان حافظ، شماره ۴۲۴، دانشگاه صنعتی امیرکبیر صندوق پستی: ۴۴۱۳-۱۵۸۷۵ حالا کدوم درسته؟!

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  رشته فیزیک

داخل سایت آدرس یه درب ورودیه، شما که تماس گرفتین آدرس اون یکی درب ورودیو دادن :))
اونیکه خودشون گفتن آدرس دسترسی به دانشکدتونه! در ضمن بن بست سعید نه خیابان سعید.
در واقع این :
خیابان انقلاب-بین چهار راه کالج و چهار راه ولیعصر- بن بست سعید- دانشکده مهندسی انرژی وفیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

عکس گفتما! بن بست سعید درسته

رشته فیزیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

خیلی ممنون. خیلی لطف کردی. امیدوارم در مصاحبه موفق باشی

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ

سیستم پرداخت هزینش درست شد.
اطلاعیه اعلام نتایج هم داخل سایت اصلی دانشگاه اومده.

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ب٫ظ

امیر کبیر فرم گداشته برای توصیه نامه ، یعنی باید بریم دوباره از اساتید تو فرمت جدید ، توصیه نامه بخواهیم؟

لطفا جواب بدهید، یعنی دوباره باید برویم به محل تحصیل ارشد و از اساتید ، درخواست توصیه نامه به فرمت جدید بکنیم؟

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

برای منم جالبه که فرم توصیه نامه گذاشته!
من که نمیرم دوباره بگیرم :))
باید زودتر میذاشت.
فکرم نکنم زیاد مهم باشه چون اگر مهم بود داخل اطلاعیه میگفت توصیه نامه به فرمت گذاشته شده در سایت.

غزل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

نه فک نمیکنم مهم باشه، چون دانشگاه تهرانم فرم داده بود، اما من توصیه نامه ای که اساتیدم نوشته بودنو تحویلشون دادم اونام چیزی نگفتن

مهدی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

خیلی بد شد امیر کبیر فقط دانشجوهای خودش رو دعوت به مصاحبه گردد دوستم با ۳۰۰ نفر فاصله از من در آزمون اسفند ۹۴ فقط بخاطر دانشوی امیرکبیر بودن دعوت به مصاحبه شد من نشدم.

Rz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

با ٣٠٠ نفر فاصله؟ مگه داریم مگه میشه

مهدی. مدیریت ساخت
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اتفاقا تعداد زیادی به مصاحبه دعوت کرده.حداقل دو برابر تعدادی که دانشگاه تهران و علم و صنعت و….دعوت کردند

احمد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من دانشجوشون نیستم با رتبه ۹۲۵ دعوت به مصاحبه روزانه مکانیکم

مهندس مکانیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

منم دانشجوش نیستم ولی دعوت شدم.
انشاالله همگی موفق باشیم، حتی اونا که دعوت نشدن ایشالا موفقیت بهتری نصیبتون بشه.

احسان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

من با ۴۲ دعوت نشدم

مکانیک
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

من با رتبه ۱۷ مکانیک دعوت نشدم، شما با ۹۲۵ دعوت شدید؟!! رتبه ۹۲۵ قاعدتا اصلا کف تراز رو نباید آورده باشه به نظرم

احمد
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

مکانیک ساخت تولید روزانه هر دو کدش (هم خود دانشگاه هم پژوهشگاه فناوری) بیشتر از کف تراز رو دارم

احمد
خرداد ۲, ۱۳۹۵ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مکانیک

مطمئنی دعوت نشدی؟ شاید overqualify باشی یا شاید سوابق پژوهشی بقیه چربیده باشه. چون این آزمون تنها ۳۰ درصد نمره هست. بقیه سوابقو مصاحبه هست.
اون چهار پنج سوال آخر رو تویه سامانه پاسخ دادید؟

علیرضا
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام….شما کدوم دانشگاه درس خوندین کارشناسی و ارشدتون رو؟؟؟

reza
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

من دانشجوی امیرکبیر نیستم ولی دعوت شدم.

کنکوری
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ب٫ظ

فکر میکنم اطلاعیه کامل نشده و الا لینک ثبت نام تو همون صفحه قرار داده میشد. برای همین فعلا پرداخت هزینه انجام نمیشه.

فرهاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ب٫ظ

کسی اینجا هست که برای مهندسی مکانیک دینامیک و ارتعاشات دعوت شده باشه؟؟من با ۳ تا isi و ۳ تا isc دعوت نشدم، نمیگم حقم بود دعوت شم، زیاد برام مهم نیست، فقط برام جالبه بدونم اونایی که دعوت شدن رزومشون چی بود؟

برق
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

منم با رزومه خوب دعوت به مصاحبه نشدم. معلومه فقط دانشجوهای خودشو دعوت به مصاحبه کرده

مهدی- برق قدرت
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  برق

سلام
منم با ۴ تا ISI و ۲ ISC و ۴ کنفرانس، معدل لیسانس ۱۸ و فوق ۱۹ سراسری دعوت نشدم. شاید به خاطر ترازم باشه من ترازم ۳۴۰۰ بود.
با این حال زندگی یعنی این….
برای دوستانی که دعوت شدن آرزوی موفقیت دارم

سجاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ

منم دانشجوی ارشد برق امیرکبیر بودم، رزومم عالی نبود، منتها فکر کنم خوب بود. منم دعوت نشدم. اینو گفتم که دوستانیکه میگن فقط دانشجوهای خودشو دعوت کرده مثال نقضی آورده باشم :)
ضمنا چندتا از دوستان رو دیدم که رزومه خوبی داشتن و دعوت نشدن. میخوام بگم که دانشگاه خیلیم دلش بخواد که ماها رو بگیره… :)

مهدی. مدیریت ساخت
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

به رزومه پژوهشی نگاه نکردند.معیارشون نمره آزمون، سوابق تحصیلی بوده.
اتفاقا بیش از ۵ برابر ظرفیت دعوت کرده

فرهاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

ممنون، حدس زدم که باید این طوری باشه، من دانشگاه مورد نظرمو رفتم مصاحبه و قبول شدم، واقعیتش نتیجه اینجا زیاد مهم نبود برام. موفق باشید دوست عزیز.

غزل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

ای وااای، عب نداره انشاالله دانشگاه های دیگه حتما قبولید حتما خیری توش بوده

علیرضا
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

سلام….شما کدوم دانشگاه درس خوندین کارشناسی و ارشدتون رو؟؟؟

فرهاد
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام، لیسانس دانشگاه تبریز، ارشد دانشگاه ارومیه. هر دو سراسری.

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

امیر کبیر فرم گداشته برای توصیه نامه ، یعنی باید بریم دوباره از اساتید تو فرمت جدید ، توصیه نامه بخواهیم؟

پژمان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

کجا فرم گذاشته؟ میشه لینکشو به اشتراک بزارین؟ ممنون

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

تو همین لینک اعلام نتایج

http://edu.aut.ac.ir/iCMS/pg/?f=p1&s=an.view&id=134&l=1

پژمان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

ممنون. بله، ظاهراً بایستی معرفی نامه دوباره در فرمت جدید تنظیم شود.

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان

اینجا
http://edu.aut.ac.ir/iCMS/pg/?f=p1&s=an.view&id=134&l=1
کنار اطلاعیه شماره ۳

پژمان
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهنوش

ممنون. بله، ظاهراً بایستی معرفی نامه دوباره در فرمت جدید تنظیم شود.

پاسخ
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  پژمان
غزل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

دوستان من که میخام همون توصیه نامه ای که استادام قبلا نوشته بودنو تحویلشون بدم، فک نکنم براشون مهم باشه، چون دانشگاه تهرانم فرم توصیه نامه داده بود اما منم توصیه نامه های از قبل نوشته شده اساتیدمو دادم اونام اصن چیزی نگفتن

سعید
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

لطفا یکی از کسانی که امیر کبیر تو رشته مهندسی شیمی دعوت به مصاحبه شده بیاد بگه که چه رزومه ای داشته.
برای من جای سوال واقعا من چطور با ۴ تا مقاله ISI دعوت نشدم؟؟؟!!!

m.shimi
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من دعوت شدم، یه مقاله ISI، یه کنفرانس، مدرک زبان.

سعید
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  m.shimi

شما رتبتون چند بود؟

m.shimi
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

۴۸. گویا به رزومه پژوهشی نگاه نکردند.معیارشون نمره آزمون، سوابق تحصیلی بوده.

م. شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

من هم دعوت شدم, با ۴ مقاله ISI و ۴ مقاله کنفرانس معتبر و ۲ مدرک زبان.

سعید
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

لطفا یکی از کسانی که امیر کیر تو رشته مهندسی شیمی دعوت به مصاحبه شده بیاد بگه که چه رزومه ای داشته.
برای من جای سوال واقعا من چطور با ۴ تا مقاله ISI دعوت نشدم؟؟؟!!!

غزل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

واقعا چه بد! انشاالله دانشگاه های دیگه حتما قبولید شک نکنید…

موردی شاید خواندنی و جالب توحه
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  غزل

سلام دوستان گرامی شاید چیزی را که اینجا قصد دارم خدمت همگی عرض کنم یه کمدی درام باشه نمیدونم ولی گفتنش شاید به لحاظ تجربه جالب باشه و ببخشید اگر کمی خواندنش وقت گرانبهای شما عزیزان را میگیرد راستش شاید بهم بخندید ولی من به عنوان یه داوطلب علاقه مند که با بیش از پنجاه سال سن و مجرد که در ۴۸ سالگی لیسانس آی تی از دانشگاه شیراز و فوق هوافضا گرایش مهندسی فضایی از خواجه نصیر بترتیب با معدل ۱۶.۴۵ و ۱۵.۸۱ فارغ التحصیل شدم (ارشدم آموزش محور بود و پایان نامه هم نداشتیم در ارشد متاسفانه ) هر دو مقطع را مجازی خوندم ! امتحان زبان تولیمو را هم تازه داده ام و تازه دارم رو مقاله کار میکنم بهمن ارشدم تمام شد و هدفم آزمون دکتری ۹۶ بود ولی در آزمون اسفند که بیشتر حکم آشنا شدن داشت رتبه ام وسط شد ۲۷۰ و ترازم ۱۸۸۷ شبانه مدرس و مالک اشتر و پلی تکنیک که اتفاقا تراز شبانش لب مرز بود قبول شدم ولی حد نصاب پردیس پلی تکنیک خیلی کم اعلام شده بود حدنصابش ۵۸ بود! من در هر حال امیر کبیر ثبت نام کردم و کلی توضیح ضروری و روشنگر هم براشون نوشتم فقط یادم رفت بگم مجازی خوندم ولی نوشته بودم آموزش محور هستم حالا هم اسمم برای تمام شبانه و پردیس هوافضای پلی تکنیک درآمده دو تا از اساتید در خواجه نصیر لطف بزرگی کردند و گفتند فردا برم برای گرفتن فرم در بسته توصیه نامه راستش الان از یه طرف میگم… ادامه نظر»

قابل توجه دوستان بسیار کرانی
خرداد ۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

دوستان گرامی خواهشمندم اگر فرصت کردید مطلبی را تخت عنوان : موردی شاید خواندنی و جالب توجه » را که در همین صفحه پست کرده ام مطالعه فرمایید برآن مهم هست برداشت و نظرات بی تردید محترم شنا دوستان گرامی ،شاد و برفراز باشید انشاالله

سحر
خرداد ۵, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ب٫ظ

چه عالی…موفق باشید دوست عزیز با این پشتکار و علاقه به تحصیل.امیدوارم یه مصاحبه عالی هم در پیش رو داشته باشید.
در ضمن اصلا خنده دار نیست خیلی هم مایه افتخار و خوشحالیه که شما انقد مصمم هستید تو کارتون.
موفق باشید

سپاس از. شما دوستان بسیارگرامی
خرداد ۷, ۱۳۹۵ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام و سپاس از همه دوستان گرامی که مطلب و گزافه گویی مرا تحت عنوان <> را خواندند و ممنونم از نظرات ارزنده و لطف بی دریغ همگی باشد که همگی همواره لبریز از شادمانی و امید و بر بلندای علم و خرد و کامیابی باشید و پایدار و تندرست همیشه انشالله

مدررررس!!!
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

برا منم چند بار نتونستم پرداخت کنم. کلا نمیشه

مهندسی شیمی
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلاام دوستان

کسایی که واحد ماهشهر قبول شدن مدارک رو باید به تهران بفرستن یا ماهشهر؟ اگر کسی پرسیده از دانشگاه لطفاا به بنده اطلاع دهد.

ممنووون

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

با تحصیلات تکمیلی تماس بگیرین.
ولی فکر میکنم همین جا باید فرستاد چون قید نشده تو اطلاعیشون که هرکدومو کجا باید فرستاد.

معترض به غربال گری امیرکبیر
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

عزیز برای ماهشهر چه رتبه ای داشتی و سوابق آموزشی لطفا بگیید

ساحل
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام بچه ها من امیرکبیر دوتا جا زدم یکی خود دانشگاه امیر کبیر یکی دیگه پژوهشکده فناوری نو من بایس چقدر پرداخت کنم؟۸۰تومن یا ۱۶۰ تومن؟کمکم کنید

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

داخل سیستمش که بشین انتخاباتونو که آری کنین قسمت پرداخت که برین مشخص میکنه چقدر باید پرداخت کنین.

دکتری کامپیوتر ٩۵
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

من به توصیه نامه دارم که تو پاکت دربسته ست
باید بازش کنم ایا؟ استادم گفت دربیته بیار تو جلسه مصاحبه

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

وقتی دربستس دیگه بازش نکنین دیگه!!
مگر اینکه پاکت دانشکده رو داشته باشین.

منیره
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

کسی هس مهندسی شیمی باشه؟ من رتبه ام ۱۸۳ بوده و رزومه ام هم خوب بود ولی دعوت نشدم

سعید
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  منیره

اره من با ۱۴۵ دعوت نشدم!!!

b.s
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  منیره

من رتبه ۶۰ بوده دعوت نشدام

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

توصیه نامه را باید به چه شکل ارسال کرد؟

خودمان نامه توصیه نامه را در یک پاکت قرار دهیم ؟ یا استاد خودش باید توصیه نامه را داخل پاکت مخصوص میگذاشت؟

بهنوش
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

پاکت باید از استادتون میگرفتین، پاکتی که آرم دانشگاه روش باشه.

m.shimi
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

معمولا استاد پاکت امضا می کنه و بعدش چسب میزنه.

sanaz
خرداد ۱, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  m.shimi

نامه توصیه نامه من ، آرم دانشگاه داره و همچنین امضا استاد ، آیا این حساب میشه؟