احراز تخلف برخی دانشگاه‌ها در روند پذیرش دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تأیید خبری مبنی بر تخلف برخی از دانشگاه‌ها در روند پذیرش دانشجویان دکتری 95 گفت : سازمان سنجش آموزش کشور به صورت جدی با دانشگاه‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به بازه زمانی ابلاغ شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها برای اخذ تعهد از داوطلبان،افزود: دانشگاه‌ها موظف شده‌اند در بازه زمانی 2 تا 11 مردادماه به صورت هماهنگ نسبت به اخذ تعهد از داوطلبان اقدام نمایند اما گزارش هایی به سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اینکه برخی از دانشگاه ها زودتر از موعد مقرر اقدام به اخذ تعهد می‌کنند ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه اخذ تعهد از داوطلبان زودتر از موعد تعیین شده تخلف محسوب می شود،گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به صورت کتبی با دانشگاه‌های متخلف برخورد می‌کند و چنانچه دانشگاه‌ها تغییری در روند تعهد گرفتن از متقاضیان خود ایجاد نکنند،با آن‌ها برخورد جدی تری صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش،برخی از داوطلبان در تماس با ایسنا،از ناهماهنگ بودن برخی از دانشگاه ها در اخذ تعهد از پذیرفته شدگان دوره دکتری که باعث سردرگمی این داوطلبان شده است،انتقاد کردند.

براساس تغییرات قانون نحوه پذیرش دانشجوی دکتری، اخذ تعهد کتبی برای زمانی است که  دانشجو در چندین دانشگاه قبول شده باشد و تعهد بدهد که در یک دانشگاه ادامه تحصیل دهد و طبق بخشنامه‌ای که در  اردیبهشت ماه  سال ۹۵ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه ها ابلاغ شده، دانشگاه ها تنها در بازه زمانی ۲ تا ۱۱ مرداد می توانند از داوطلبان قابل پذیرش در دانشگاه ها تعهد اخذ کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

189 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۳۷ ق٫ظ

اگر کسی هم از اولویت اول و هم اولویت دومش قبول بشه میتونه برای اولیت دوم تعهد بده یا مجبوره برای اولویت اولش تعهد بده؟
تو رو خدا جواب بدین

احسان
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۲۸ ق٫ظ

سلام به همه دوستان .از داشگاه مازندران خبری ندارید؟ نتایجش رو زدن یا نه

یلدا به مدرسی ها
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ق٫ظ

دوستان، تربیت مدرس دانشجوهاشو برداشته امروز دو نفرشونو دیدم اومده بودن پیش اساتید برای صحبت در مورد پروژه! فقط شریف و تهران موندن. همه انتخاب کردن تعهد گرفتن. خودتونو اذیت نکنید

مصطفی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

اقتصاددددد. بچه ها انگار ظاهرا از دانشگاه اصفهان دو تا فرم میچرخه تو گروه های تلگرام که نمره کلی رو مشخص کردن. انگار ظاهرا مسئول اموزشی چیزی عکس گرفته باشه

مبهم
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ق٫ظ

تذکر شما به دانشگاهها برای ما عمر از دست رفته و اعصاب خراب شده میشه؟

حسین
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مبهم

احسنت به این جمله دندان شکن

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان. من رتبه ۱ تو الی شدم هردو مقطع دانشگاه ازاد بودم.چند جا مصاحبه رفتم.تربیت مدرس .علم و صنعت .شهید بهشتی .شریف.دانشگاه تهران. زنجان .تو تربیت مدرس گفتن به درد ما نمیخوری .تو علم و صنعت گفتن چون ما رو انتخاب ۶ زدی نمیخوایمت.شهید بهشتی و شریف هم گفتن دانشگاه ازادی هستی ردی.دانشگاه تهران هم کلا ۲دقیقه مقاله دیدن.زنجان هم گفتن راه دوره نمیتونی بیای.ولی الان همشون زنگ زدن که قبولی ما تو رو انتخاب کردیم و نباید جای دیگه ای تعهد بدی.حالا باید چیکار کنم.؟

سعید ب.
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

هنوز شریف، بهشتی و تهران نتایج را اعلام نکرده اند. تربیت مدرس هم که اونطوری جواب داده!

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

ولی با من تماس گرفتن.از شهید بهشتی دکتر شعبانی.از شریف دکتر مطلوبی.از تربیت مدرس دکتر یاوری و از دانشگاه تهران دکتر ادیب.

maryam
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

شوخی می کنید دیگه؟

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

نه مریم خانم. خودمم نمیدونم چیکار کنم

علی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

چند سالی هست که به دانشگاها بخشنامه شده که حتما باید یک مقطع دولتی باشید تا دکتری دولتی بخونید!!!قبلا هر دو مقطع باید دولتی میبود اما الان با یک مقطع دولتی میتونید دکتری دولتی بخونید…

سلام
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام برادر عزیز این چه بخش نامه من درآوردیه. چرا اخبار کذب میگید. آزمون دکتر ی با آزمون هیچ شرطی اعم از اینکه دو مقطع آزاد باشی یا نه نداره. اونی که شما میگید برای استعداد درخشانه اونم اگه تو مقطع ارشد دولتی باشید فکر نمی کنم مشکلی باشد البته اینو مطمئن نیستم. ولی برای ّبا آزمون هیچ تفاوتی نمیکنه دو مقطع قبلو کجا خونده باشید.

دکتری رفتار
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

عزیزم همه دانشگاه هایی که الان تعهد میگیرند معمولا از همه مصاحبه شوندگان یا تعداد دو الی سه برابر. اینکه گفتند بیا تعهد بده، دلیل بر قبولی نهایی نیست. برو دانشگاه هایی که اولویتت بود یا احتمال قبولیت بیشتره و ازشون بپرس که قطعا توی اون تعداد ظرفیت حتمی قبولی هستی یا نه. بعدش میتونی تعهد بدی. گرچه برخی از دانشگاه ها جواب دوپهلو میدن ولی بلاخره یه برآیندی دستت میاد.

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری رفتار

ممنونم دوست عزیز ولی گفتن که ما تو رو انتخاب کردیم و قبولی.

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

تبریک

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری رفتار

اتفاقا جایی که با من تماس گرفتند با همه تماس نگرفتن از دوستانی که اومدن مصاحبه سوال کردم. روزی هم که رفتیم تعهد بدیم همون چند نفر بودیم. گفتن نتیجه همینه و تغییر هم نمی کنه.شما رفتار کدوم دانشگاه قبول شدید که از چند برابر ظرفیت تعهد کرفتند؟

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

امسال که اولویت مهم نیست.روزی که رفتم تعهد گفتن اینجا تعهد دادی دیگه جای دیگه نمی تونی بری.چون من بهشون گفتم که چند جای دیگه هم قبولم.

دکتر جون
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

خب خوش بحالتون هرکدومو که می خوای برو انتخاب کن.

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر جون

ممنونم انشالله شما هم قبولید

دکتر جون
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

تشکر به امیدخدا

بهزاد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

از دانشگاه تهران با شما تماس گرفتن؟؟

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

بله

Am
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

سلام از دانشگاه شهید بهشتی با شما تماس گرفتن؟؟
شما از کجا متوجه شدین که رتبه ١ آلی هستین؟ بخاطر اینکه امسال برا تمام گرایش های آلی با هم رتبه اومده؟!

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Am

بله از شهید بهشتی دکتر شعبانی تماس گرفتن.تو کارنامه زده بود رتبه ۱ و اینکه کمترین درصد من استعداد تحصیلی بوده که ۶۵ درصد زدم.تخصصی رو ۹۰ و زبان رو ۱۰۰ درصد زدم.قطعا باید ۱ شده باشم.

ma
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

تبریک میگم دوست عزیز

پریسا - شیمی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

تخصصی ۹۰؟؟؟؟؟؟؟؟ این حرفها چیه؟؟؟ دوست من رتبه اش ۲ شده، تخصصی رو۴۶زده.

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا - شیمی

خوب دقیقا فرق رتبه ۱با ۲تو همین هست که درصد بیشتری زده

پریسا - شیمی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا - شیمی

نه جانم، اختلاف اینقدر نیست، خیلی باشه ۴-۵درصد اختلاف هست!
خوب میشی

سیما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

چه درصدهای جالبی! من از بچگی آرزو داشتم این درصدا رو کنار هم بببینم! :)))))… شما عجیبه با این درصدا ارشدو آزاد بودید!

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

با یکم تلاش بیشتر همه چی شدنی هست

سین
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

خیلی عالیه، خیلی

maryam
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

بابا سر کاریه زبان ۱۰۰ اصلا نداریم شما چطور می خواین دکتر بشین واقعا برای همه کسایی که حرف این دوستمون و باور کردن متاسفم شما نزدیک ۳۰ سال دارید این دوستمون اسم و شماره داوطلبی شو بذاره بعد ما با ور می کنیم که استثنا هستن!!!!۱

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

مریم خانم میشه بگید چه دلیلی داره بخوام دروغ بگم؟به من چیزی اضافه میشه یا کم میشه؟؟من صرفا یه راهنمایی خواستم و جواب بعضی دوستان رو دادم. جای تاسف داره.در ضمن مشخصات و شماره داوطلبی اطلاعات شخصی به حساب میاد خانم دکترر

AA
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

الان جو جوریه که هر کی هر چی میگه باور می کنند. وقتی که یک روال منظم و منطقی اعلام نتایج که نباشد همین می شود.

شیمی الی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  maryam

قکر نکنم برای کسی که مدرس کانون زبان هست ۱۰۰ زدن سخت باشه.

زهرا
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

اخه این دانشگاه ها اصلا نتایج اعلام نکردن

ویکتاریون
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی الی

خب الان شما چرا نمی دونی چیکار کنی؟ یکی از این دانشگاه ها رو به هر دلیلی توی انتخاب رشته الویت اول زدین دیگه. الانم می تونین همونو تعهد بدین. وقتی تکلیف همه شون با شما معلومه که شک کردن نداره. اگرم به حرف سنجش چیزی لغو بشه اون تعهده که واسه همه کنسل میشه. نه قبولی شما.مبارکه.

امیر بهادر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

توصیه به کسایی که این روزا استرس دارن:
برید به کاراتون برسید بی خیال بشید یک ماه دیگه بالاخره از یه جایی یه صدایی در میاد … نشدم فدای سرتون … من یکی که چندجا رفتم مصاحبه الانم ساکم رو بستم دارم میرم سربازی زندگی همش دکتری نیست چیزای خوبه دیگه زیادن … خوش باشید …

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر بهادر

آقاجون.. ما قبلا سربازی رفتیم… الانم کاری نداریم …. برای همین اینجاییم دائم

برق
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ

چرا از برق خواجه نصیر خبری نمیشه. مردم از استرس

امیدوار
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

دوستانی که دانشگاه قزوین در دانشکده کشاورزی مصاحبه رفتند میتوانند نتایبج ،رتبه و امتیازات مصاحبه و وضعیت قبولی یا ذخیره بودنشون از کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده بپرسند.شماره تماس ۰۲۸۳۳۹۰۱۷۲۴

سیما
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیدوار

فقط کشاورزی؟ مابقی رشته هارو نمیگن؟

جامعه شناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ب٫ظ

دوستان کسی برای آزمون جامعه شناسی مشهد رفته بود؟ سوالات چی بودن؟ مصاحبه چی پرسیدن؟ این قضیه پورپوزال چیه؟ ممنون

.....
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

دوستانی که خوش خشونشون بود که امسال روال این شده.اونایی که میگفتید ما هنر تست زدن نداریم و فلان و بهمان.اونایی که میگفتید آخیش که امسال به حقمون رسیدیم.کجایید آیا واقعا کسی به حقش رسید.یازده ماه تلاش و زحمت من تلاش واسه مقالهآخرش هیچ.

f
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام.
دانشگاه علامه با بچه های قبولی مدیریت آموزشی تماس گرفت

رضا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  f

سلام. چه زمانی تماس گرفتند؟

f
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

روز شنبه هفته جاری

امیر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام
برقیا کجایین، دقیقاً کجایین؟؟؟
علم وصنعت خبری هست، نیست یا گزینه ۳ صحیح است!!؟؟؟

برق
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام. ما دقیقا همینجاییم. اما مساله اینه که روز مصاحبه منو نابود کردن برا همین کلا پیگیر نتایجش نیستم.

محمد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام بامن خود استاد تماس گرفتن گفتن قبول شدی

سیما
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چقدر به شما شیک خبر دادن!

زهرا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۰ ق٫ظ

سلام
کسی از دانشگاه تهران اینجا خبری از قبولی ها نداره؟

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

یکی از دوستان در زیر مطلب دیگری نوشته به صورت حضوری به او گفته اند: نتایج در روزهای آتی از طریق سایت دانشگاه تهران اعلام خواهد شد

روانشناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۷ ق٫ظ

کاش به مصاحبه فقط سهم ۳۰ درصدی رو بدن نه سهم ۵۰ درصد و هفتاد درصد!!!!!!!!!!!!!!!

دکترا باید ۷۰درصد کنکور با دروس کاملا تخصصید باشه
۳۰ درصد هم مصاحبه تا جلوی آشنا بازی و مصاحبه های ۳۰ ثانیه ایی گرفته بشه
اینطوری جلوی خیلی از بی نظمی ها گرفته میشه
خسته شدیممممممممممممممممم بخداااااااااااااااااا

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۲۴ ق٫ظ

اگه سنجش خودش به تواناییها نمره بده بهتره مثلل کسی که حد نصاب رد داره مقاله هاش و مدارک زبان همه چی رو بفرسته براشون خودشون نمره بدن چون اینطوری واقعا فقط استادا به تعداد مقاله ها توجه میکنن و دانشجو ورمیدارن در حالی که اصلا شرایط آزمایشگاهی و محیطی دانشگاهها باهم یکی نیست و مقاله ها تموم کننده هستن هرچی میخوای باش فقط به مقاله هات نیگا میکنن

شیمیست
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

بهترین راه این است که سازمان سنجش هم الان جهت جبران بی عدالتی ها در مصاحبه سهم امتیاز مصاحبه را کم کند و سهم بیش تری از امتیاز ات را به ازمون سازمان سنجش اختصاص دهد.
بنده این درخواست را دربخش پاسخگویی به سوالات در سایت سازمان سنجش وارد ساخته ام.

zahra
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۱ ق٫ظ

باید فقط آزمون باشه مصاحبه باید حذف بشه وقتی ازمون گرفته میشه خوب همه سنجش میشن کسی رو نمیبینن حداقل.ولی مصاحبه با تموم استرسش اخرش اینجور.همیشه از شرکت در دکتری وحشت داشتم بخاطر این کارها میگفتم همیشه بخونی قبولبشی ولی مصاحبه چی اینجوری با چه امیدی قبول بشی
خواهشا مصاحبه رو کلا حذف کنید رتبه تک رقمی حقشه قبول بشه چرا باید بخاطر مصاحبه رد بشه .اشکم در اومد

متین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

با سلام.ما که امسال سه بار امتحان دادیم.یکبار سنجش ، یکبار دانشگاه، یکبار هم مصاحبه!جالبه که توی مصاحبه هم دو باره سوالات درسی را می پرسند.یعنی چی؟

محسن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  متین

جالبه ما کنکور رد کردیم با رتبه خوب ازمون تخصصی را هم رد کردیم.بعد تو مصاحبه یه سوال ریز میپرسن میگن خوب پاسخ ندادی ردی..
واقعا داخل شوک عجیبی هستم! چی داره میشه اصلا!!

شیمیست
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

بهترین راه این است که سازمان سنجش هم الان جهت جبران بی عدالتی ها در مصاحبه سهم امتیاز مصاحبه را کم کند و سهم بیش تری از امتیاز ات را به ازمون سازمان سنجش اختصاص دهد.
بنده این درخواست را دربخش پاسخگویی به سوالات در سایت سازمان سنجش وارد ساخته ام.

مهتاب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

میشه یه نفر به طور دقیق بگه که نتایج به طور قطعی کی اعلام میشه؟
آخر تیر قرار اعلام بشه آیا؟؟؟؟؟

فیزیک
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

اگر طبق اطلاعیه باشه
همه بطور هماهنگ آخر تیر اعلام میکنند و دهه اول مرداد تعهد میگیرند

مهتاب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

واااای من استرس دارم خیییلییییی

زینتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  فیزیک

کدوم اطلاعیه؟کجاست این اطلاعیه؟لطفا راهنمایی کنید

فیزیک
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  زینتی
بدوون آززموون
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

شاید این نظر من تکرارى باشه…
فقط میخام بگم… اینا چرا اینجورى میکنن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

AnaDi
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

دانشگاه علامه هم زودتر از موعد می خواد تعهد بگیره و موضعش خیلی محکمه خوبه سنجش رسیدگی کنه

دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  AnaDi

علامه چند روز وقت بهتون داده برای تعهد؟

مرتضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ب٫ظ

تراز من ۵۶۰۰ بود همه دانشجوهای دختر ورمیدارن به من استاده میگه تو میخوای ازدواج کنی تو دکترا؟ میگم نه استاد ازدواج نمیکنم میگه من میترسم ازدواج کنی من دختر ورمیدارم که ازدواج کرد درگیر کار نشه

سیما
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

دانشجوهای دختر و مجرد برمیدارن! تجرد هم یکی از اولیت هاس!

دیدمممممممممممم
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۲۵ ب٫ظ

منم دیدم از ۴نفر ۴تا از دانشجوهای خودشونو برداشتن
رتبه یکیش ۱۵۰بود
فقط ۷۰نفرو از راه های دور کشیدن مصاحبه

سوگلی فردوسی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ

چرا جای دوری‌میری…استاد کمتراز ۱۰دقیقه بعد از مصاحبه منو صدا زد رفتم اتاقش و کاغذای که چرک نویس‌داشت و روش اسامی افرادی که جهت مصاحبه وارد اتاق مصاحبه شده بودند رو نشونم داد و گفت: تو و فلانی و فلانی و فلانی از دانشگاهای فلان و فلان رو گرفتیم…درضمن گفت:اون دختری ک رتبه تک رقمی بود و از دانشگاه غیرانتفاعی بود رو اصلا حساب نکن حتی نظر راجبش ندادیم ووووو
اسم منو که رد کردند جز لیست تایید شده ها …ولی بخدا حق ناحق میکنن که خیلی هارو از اون سرکشور با کلی خرج و خستگی و بدبختی و و و میکشن مشهد و بعد مسخرشون میکنن و ……
خداوکیل اینا حق والناسه….

حلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

عاقبت بخیر شیم
دکترا آخرش نیس

سمیرا شیمی معدنی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  حلی

چه خوب گفتین. اینو باید یادمون بمونه

مرتضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

صنعتی سهند هم همینطور بود مارو کشوندن اونجا سه تا امتحان کتبی از ما روز اول گرفتن صبح ۹ تا ۴ بعد از ظهر بود امتحانش که سوال اساتید اونجا بود میخواستن دانشجوهای خودشون جواب بدن.تقریبا تراز کف رو گفته بودن واسه مصاحبه .بعدش هم که رفتیم مصاحبه سوالی نپرسیدن اصلا .ولی متوجه نشدم چرا مارو الاف کردن اگه نمیخواستن. این که سوالی نپرسیدن رو بنده به این حساب گذاشتم که رزومه خوبی داشتم واسم سخت نگرفتن دو روز بعد یکی از دانشجوهاشون رو تو تهران دیدم گفت قبولی های اونجارو استاد به من نشون داد اسم شما توش نبود و انگار خودش اونجا قبول شده بود

شیمی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۳۱ ق٫ظ

دلم آتیش گرفت برای این همه زحمت اون خانم غیرانتفاعی

پردیس
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق٫ظ

برعکس قضیه هم اتفاق افتاده
استاد به من زنگ زد که شما انتخاب من هستید و روز مصاحبه اعلام کنید که با من موضوع من کار خواهید کرد. من هم با هیچ استاد دیگه ای واسه موضوع کاریم صحبت نکردم.
بعد از اعلام نتایج دیدیم که آقااااا یکی دیگه رو ورداشته.

شیمیست
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ق٫ظ

بهترین راه این است که سازمان سنجش هم الان جهت جبران بی عدالتی ها در مصاحبه سهم امتیاز مصاحبه را کم کند و سهم بیش تری از امتیاز ات را به ازمون سازمان سنجش اختصاص دهد.
بنده این درخواست را دربخش پاسخگویی به سوالات در سایت سازمان سنجش وارد ساخته ام.

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

چ رشته ای و کجا؟

صدرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام. منبا چشم خودم دیدم که سلیقه ای عمل کرده دانشگاه یزد . شک ندارم من ترازم شش برابر دوستم بود همه چیز عین هم اما الان دوستمو قبول کردن منو نه . چون سبیقه ای عملکردن . این سازمان سنجش چکارکرو . ما را نابود کرد . این عدالته . سلیقه ای عمل کردن اقا کاش یه جا بود اعتراض میکردیم. خودکشی میکنم اخرش .

علی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

چه رشته ای هستید. مگه دانشگاه یزد اسامی قبول شده ها رو اعلام کرده؟

پاسخ به صدرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

دوست گرامی درک میکنم شما و دیگر دوستان گرامی را که متاسفانه برخی جاها سلیقه ای میشه و عدالت رعایت نمیشه در مصاحبه دکتری اما شما به عنوان یک جوان تحصیلکرده و مستعد و پرتوان باید باز ادامه بدی تا به آنچه که قطعا شایسته اش هم هستی برسی و خودمونی بگم در زندگی نباید آدم از رو بره من بابت جسور نبودن در زندگیم بهای سنگینی پرداختم و آنچه عرض کردم نتیجه این تجربه و بهای تلخ بود ،شادمان و پرتوان و پیروز باشید

سوگلی فردوسی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پاسخ به صدرا

البته در پاسخ به صدرا جان باید بگم که، رتبه و تراز کنکور فقط یک مجوز جهت ورود به دانشگاه ها برای مصاحبه بوده،بعد از اون رزومه و توانایی و مهارت ما در پاسخ به سوالات اساتید تاید کننده ماست،درضمن در این زمینه موضوع پایان نامه خیلی مهمه و اینکه استادی توی اون گروه باشه که موضوع و محوریت کاری ما با اون بخونه و ما بتونیم نظرشو جلب کنیم وووو

شیمیست
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  پاسخ به صدرا

بهترین راه این است که سازمان سنجش هم الان جهت جبران بی عدالتی ها در مصاحبه سهم امتیاز مصاحبه را کم کند و سهم بیش تری از امتیاز ات را به ازمون سازمان سنجش اختصاص دهد.
بنده این درخواست را دربخش پاسخگویی به سوالات در سایت سازمان سنجش وارد ساخته ام.

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

چ رشته ای؟ بگین من پیگیرش میشم

متین
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  صدرا

خدا نکنه .این چه حرفیه ؟ سرتون سلامت .درسته خیلی عذاب کشیدیم ولی آخر دنیا که نشده.خدایی هم هست !!!!

شیمی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۴۹ ب٫ظ

این که دانشگاهها اسامی قبولین رو زود اعلام می کنن خوبه سازمان سنجش محبت کنه و جبران مافات کنه و زمان اعلام نهایی رو تغییر بده….به نسل جوان که امسال همه از استرس پیر شدن سر سوزن رحم کنید..

زهرا کیانی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۳ ب٫ظ

زینب خانم چه گرایشی هستی؟کجاها رفتی مصاحبه؟من ۴جا رفتم زنجان اردبیل رست و گرگان

زینب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

من گرایش زینتی هستم
اصفهان لرستان زنجان و ارومیه رفتم
هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده
خیلی نگرانم

زینتی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

خانم کیانی دانشگاه فردوسی ترازشو تغییر داده در رشته های میوه و زینتی،پس نگاه کنید شاید بتونید به اونجا هم برید،ونکه اساتید نتپنستم دانشجوی مورد نظرخوشون رو پیدا کنن دوباره ترازارو تغییر دادند و دوباره دعوت به مصاحبه کردند ووووو
تاریخ مصاحبه و امتحانم ۲۰و۲۱تیرماهه

زهرا کیانی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ

سلام زینب جان منم باغبانی هستم نه زنگ نزدن تا حالا

احمد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۳۵ ب٫ظ

سلام
حالا به این نتیجه قطعی رسیدیم که دانشگاههای ما نمی توانند حتی به ارزش ده درصد پذیرش حقیقی و واقعی سالم داشته باشند حالا فهمیدیم که چرا سازمان سنجش این پذیرش رو به دانشگاهها نمی داد. هر جور که استاد دوست داره اقدام میکنه تا نتیجه خودش رو بگیره معیار و ارزیابی فقط وسیله شدند -خطاب ام بیشتر با دانشگاه تهرانه همونی که باید الگو باشه،به ویژه حقوقی ها که باید ذاتا حقیقت دوست و عدالت پیشه باشند به خدا همون پنجاه درصدی که قانونا بهشون دادن،می تونند هر نوع ناحقی کنند و اگر اهل حق باشند صد در صد هم اختیار دار بشوند باکی نیست.کسی که چهار سال پشت کنکور رشته مورد علاقه اش بوده حالا با رتبه خوب الان بلاتکلیف دست برخی ها باشد،،البته بدانند که خدایی هست

منصور
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

۱۰۰% لایک به تمام گفته هاتون

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۵ ب٫ظ
پونه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

اگر کامنت هاتون رو زیر خبر اصلی که در ایسنا منتشر شده درج کنید بیشتر دیده میشه و ایسنا پیگیری میکنه

نسترن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ

دوستان همگی به دیوان عدالت اداری نامه بزنید. ما فقط حق مون رو میخوایم.

سارا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام . دوستان امتحان کتبی توسط دانشگاهها تصحیح میشه؟ آیا روز مصاحبه امتیاز امتحان کتبی رو درنظر میگیرن یا اساتید هم نمره کتبی رو نمیدونن و باید از سمت سازمان سنجش اعلام بشه ؟ خواهشا هرکی میدونه جواب بده

ساناز
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ

خیلی جاها خب هنوز اسامی قطعی نیست که بگن.

زینب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۸ ب٫ظ

دوستان باغبانی به کسی زنگ زدن؟ لطفا

کیمیا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

واقعا رشته ی باغبانی داریم؟چه رشته ی خوبی ادم شاد میشه

زینب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

بله کیمیا جان یکی از شاخه های مهندسی کشاورزیه با گرایشای گل و گیاهان زینتی، گیاهان دارویی، میوه کاری، سبزی کاری و بیوتکنولوژی
بسیار رشته جذاب و البته سختیه
از اسمش به نظر میرسه راحته ولی واقعا سخته دوستان باغبانی متوجه حرف من میشن…
ولی حرفتون درسته ادمو شاد میکنه کارای عملیش

پریسان
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

من رشته ام چیز دیگه ایه ولی باید چند درس باغبانی پاس می کردیم واقعا رشته باغبانی خیلی خیلی سخته

مینا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

دوستان اینجا از متقاضیان دکتری رشته باستان شناسی کسی هست؟
اگر آره
آیا شما اطلاع دارید از سوی دانشگاه ها با متقاضیان تماس گرفته شده یا نه؟
کدوم دانشگاه ها؟

سمیر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ

ت رو خدا یکی جواب منم بده..

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمیر

به دانشگاهتون بستگی داره دوست عزیز….من از دوستان همین سایت شنیدم کسی ترم اول دکترا رو مرخصی تونسته بگیره…

سمیر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

ممنون سیما خانم

آرزوa
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

یه چیزی رو دیدید؟؟؟؟ تربیت مدرس فرم تعهدرا از تو سایتش برداشته؟؟؟ الان تکلیف چی میشه خدا میدونه؟؟؟!!

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرزوa

واقعا؟؟؟ نوبرانه ایست این مدرس…: ))))))
البته خوب بارشون رو بستن… همه ی دانشجوهاشون رو گرفتن

.....
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ب٫ظ

جالب اونجاست که پارسال برای توجیه تغییرات ناگهانی، دم از پیروی از شیوه ی پذیرش در دانشگاه های مطرح دنیا می زردن!!!!!!!!حالا من نمیدونم کجای این کارا به شیوه ی پذیرش در دانشگاه های مطرح دنیا میره؟

سمیر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

دوستان اکر کسی دولتی قبول شد نیمسال اول نتونه بره میشه مرخصی بکیره؟لطفا راهنمایی کنید…

من
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم لطفا بگید از دانشگاه شاهرود به کسی زنگ زدن
یا دانشگاه پیام نور؟
توروخزا ج بدین اگه کسی شرکت کرده

؟؟؟؟؟؟
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ

ما اعتراض داریم

دکتری 95
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ

خود سنجش هم فکر کنم نمیدونه داره چیکار میکنه. عدم شفافیت قانون پذیرش کاملا مشهوده.
در بحث ذخیره ها هم علیرغم اینکه مسپولان میدونند که داوطلبان دغدغه دارند،‌هیچ اطلاع رسانی شفافی نمی کنند.
به نظرم میشه به خاطر احتمال ضایع شدن حق داوطلبان قوی تر و اینکه قانون شفاف نیست،‌به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.
پارسال به خاطر شکایت یک دانش آموز دیوان عدالت دستور داد کل فرایند کنکور و تاثیر معدل اصلاح شود.
کنکور دکتری که بسیار مهمتره و تمام اطلاعیه هایشون هم مبهم است و هم جلوی ضایع کردن حق داوطلبان را نگرفته است.

م
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 95

دقیقا… شکایت به دیوان عدالت کاملا نتیجه بخشه…

مرتضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 95

من هم پایه ام برای شکایت بیاید بریم

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

رفتن نمیخواد بزرگوار… از سایتشون یه فرم هست دانلود میکنید – پر کرده و پست میکنید!… منم موافقم..کاش همین سایت راهی میشد تا دوستان دیگر هم مطلع بشن و این کار رو با تعداد حداکثری انجام بدیم

مرتضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

سایتش انگار مشکل داره باز نمیشه

روانشناسی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ

کاش سازمان سنجش تدابیری رو در نظر بگیره که کنکور دکترا مثل ارشد فقط برپایه سنجش آزمون باشه نه آشنا بازی و این مصاحبه های الکی و ۳۰ ثانیه ایی!!!!!!!!!!!!!!!

اره
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

دقیقا فقط همین روش جوابگو هست

ma
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  اره

فقط همین روش جواب میده…این سلیقه ای بودن انتخاب دانشجو دکتری باید برداشته بشه

سمیر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان اکر کسی برای دانشکاه دولتی تعهد بده دیکه همون سال اکر پشیمون شد ازاد نمیتونه بره؟

سعید ب.
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سمیر

مشکلی نیست.

بی​مهابا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

شما خیلی خوب فعال هستین تو این سایت پی اچ دی، آفرین به این پویایی

سمیر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

منظورتون جواب به سوال من بود؟میشه لطفا توضیح بدین؟

داوطلب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

ازمون ابان فعلا تو برنامه سازمان سنجش هست…و برداشته نشده..دلیلی هم برای برداشتنش نیست..چون خیلی از دانشگاهها همزمان یه گرایشو برای امسال برنداشتن و ظرفیت دارن برای پذیرش..غیر منطقیه ازمون ابان لغو بشه.

Arimas
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

منظورم دانشگاه رازی بود

جواد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Arimas

از دانشگاه رازی فعلا که خبری نیست…

Arimas
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام به همه
ببخشید خواهشاً بگید از دانشگاه راری به کسی زنگ زدن؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم

شاهین
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Arimas

رشتتون چیه؟

sara
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Arimas

دانشگاه رازی به کسی زنگ نزده. من از ریزوبم دانشگاهمون خبر دارم. برعکس بقیه دانشگاه ها بر اساس لیاقت فقط نمره میدن. خیلی قانونی کار میکنن.

غزل
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سازمان سنجش لطفا طرز پذیرش ۲۰۰ و ۱۰۰ نفری مصاحبه کردن در دانشگاه ها وسر در گمی مردم رو برسی کنه که فقط گرفتن پول هدف شون بود نه مصاحبه که در بعضی یک دقیقه هم وقت نمیدادن!!!!!راستی کی باید رسیدگی کنه ؟؟؟؟

مرتضی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  غزل

دقیقا مارو صدا کردن جالبه پسر خود استاد هم تو مصاحبه بود همون رو ورداشتن

من
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

دوستان برای کسی از دانشگاه شاهرود زنگ زدن؟

من
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام
دوستان برای کسی از دانشگاه اصفهان زنگ زدن
توروخدا اگه ز زدن بگید

مثلا که چی؟
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

اصفهان دانشگاه بسیار اصولی هست.شک کن خودش تدابیری درستی اتخاذ خواهد کرد.هنوز هم به کسی زنگ نزده

سحر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

به منم هنوز زنگ نزدن

مهتاب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  من

به منم زنگ نزدن هنوز

Araz
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام. ببخشین به کسی از دانشگاه اردبیل زنگ زدن. و در چه رشته ای؟ ممنون میشم جواب بدین

بدوون آززموون
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

به نظر میاد در مورد آزمون آبان باید منتظر تصمیم مجلس باشیم که شورایى که جناب خدایى گفتن تشکیل بشه و تصمیم بگیرن… امیدواریم با شروع کار مجلس جدید این شورا هم هرچه زودتر تشکیل بشه و تکلیف هم آزمون آبان و هم اسفند معلوم بشه… و با توجه به اعلام آزمون آبان از قبل، روال منطقى اینه که این آزمون بدون تغییر در شکل و محتوى برگزار بشه…

محسن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام دوستان از دانشگاه شهید مدنی اذربایجان چه خبر. برای کسی زنگ زدن. کسی اطلاعی در مورد این دانشگاه داره. لطفا کسی اطلاعی داره کی اعلام میکنن ممنون میشوم بگه

روانشناسی سلامت پردیس خوارزمی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

واقعا خوب کاری کردن ..دستشون درد نکنه …تا کی باید دانشجویان الاف بشن تا مرداد بخاد نتیجه بیاد!!!!!!حداقل تکلیفشونو میدونن میرن خودشونو واسه آزمون بعدی آبان آماده میکنن …

دکتر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

خوب آخه برای چی وقتی نتایج اکثر دانشگاه ها معلوم شده این قدر زمان تعهد را دیر گذاشتند. به نظرم سنجش بهتر است زمان تعهد دادن را اصلاح کند. اکثر دانشگاه ها مرداد تعطیل هستند. بهتر است از ۵ تا ۱۵ تیر تعهد بگیرند.

فیزیک
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دکتر جان ماه رمضانه

فوری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

کی میگه نتایج دانشگاه ها اعلام شده؟؟؟؟
مگه قرار نبود هفته اخر تیر ماه اعلام کنند؟؟؟؟
سازمان سنجش به خودش زحمت داده میخواد با دانشگاه هایی که تعهد گرفتن برخورد کتبی بکند!!!! اول باید با اعلام نتایج پیش از موعد برخورد کند و سپس به این تخلف!!!

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

دوست عزیز…اتفاقا درد اینه همه ی دانشگاه ها باهم اعلام نشده و تعهد ها باعث شده افراد رو به زحمت بندازه! به استرس که آیا برم آیا نرم!… مگرنه صرفِ اعلام دانشگاه ها با هم که مشکلی وجود نداشت…حالا تعهد اینور اونور تر! مشکل اینه یه دانشگاه تو یه رشته گفته…ده تا دانشگاه دیگه نتیجه رو نگفته!…

منتظر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه اعتبار ۲ ساله بالاخره چی شد؟ ما روش حساب کنیم یا بریم تعهد بدیم؟والا مثله شهر بی کلانتره ، آزمون آبان چی شد؟ منابع چیه؟ اصن برگزار میشه؟؟ و ده تا سوال دیگه …

Sami
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

من موندم اگه ریگی تو کفش دانشگاهها نیست چرا با اینکه الان اسامی قبول شدگانو دارن اعلام نمیکنن میخوان دو ماه دیگه اعلام کنند

آلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

دانشگاه زنجان زودتر از موعد از دانشجوها تعهد گرفتن….هیچ چیز نظم و قانونی نداره.آزمون به این مهمی توی کشور به بدترین نحو ممکن اداره میشه و فقط با روح و روان دانشجوها بازی میکنن…خودشون هم نمیدونن دارن چیکار میکنن والا

AA
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  آلی

ببخشید مگه زنجان تعهد گرفته؟ از کدوم رشته ها؟ ممنون اگه جواب بدین.

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  AA

شیمی…تمام گرایش ها

AA
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سیما

ممنون از شما………….موفق باشید.

عمران
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

سنجش مگه چه قدرتی داره که برای دانشگاه ها شاخ و شونه میکشه

دکتر
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

چقد جالب واقعااااا
دو نفر همزمان مصاحبه دادیم ایشون زنگ زد گفتن قبولی به بنده گفتن نتیجه ت معلوم نیست.یه رشته و گرایش…مدرس رو میگم

حسن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

چی میشد اگر دکتری فقط با کنکور انجام میشد…؟

روانشناسی سلامت پردیس خوارزمی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

دقیقا…اینقدر حق کشی نمیشد و اصرار نمیکردن فقط دانشجویان خودشونو بگیررررررررررن

ma
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

منم کاملا موافقم بهترین کار اینه ک با کنکور تکلیف آزمون دکتری مشخص بشه
مصاحبه کاملا حق کشی و سلیقه ای هست

شیمی آلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

کاش همینجوری بود. من بل رتبه ۶۰ رفتم خواجه نصیر ولی مث اینکه به قبول شده ها زنگ زدن و به من زنگ نزدن. کاش مث ارشد با رتبه بود قبولی

روانشناسی سلامت پردیس خوارزمی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

چه ناراحت کننده ..ناراحت نشو ایشاله که زنگ میزنن و حقت ضایع نمیشه

ma
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

نگران نباشین
انشالا دانشگاه های دیگه حتما تماس میگیرن باهاتون و ب حقتون میرسین

شیمی آلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ma

دانشگاهای دیگه چیه. واقعا بی عدالتیه. بخدا چندماهه خواب و خوراک ندارم.

ma
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

موافقم.کنکور امسال سراسر بی عدالتی بود متاسفانه

شیمی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی آلی

دوست من امسال رتبه مهم نبود. من با ۱۹۰ آلی مدرس قبول شدم! لابد رزومتون قوی نبوده

کتابدار
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیمی

توی رشته شما تا چه رتبه ای مجاز شدن؟ و اینکه توی دانشگاهی که بهتون زنگ زدن چند نفردعوت به مصاحبه شدن و چند نفر ظرفیت قبولی داشته این دانشگاه؟

جواد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

حسن جان اگه این طور می شد جلو خیلی رابطه بازی ها را می گرفتن خوب میشد

ناامید
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام بنظر شایسته است تمام دانشگاهها اسامی قبول شدگان و رزرو هارو تا پایان خرداد اعلام کنن و هر کس تکلیف خودش رو بدونه بعد طبق علاقمندیش یکی رو انتخاب کنه بره توی بازه مشخص شده تعهد بده اینجوری هم تکلیف اساتید و هم تکلیف دانشجوها هرچه سریعتر مشخص میشه
بهترین بازه تعهد هم حداکثر نیمه تیرماه باشه

ma
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناامید

منم موافق نظر شما هستم…واقعا با این وضعیتی ک پیش اومده و هر دانشگاه داره ساز خودش میزنه نمیشه تا مرداد صبر کرد

علی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

دوستان سلام
نحوه گزینش باید به گونه ای باشد که اول تمام دانشگاه ها اسامی قبولی ها رو برای سازمان سنجش بفرستند ، و سپس سازمان سنجش براساس رتبه ها و اولویت های انتخابی داوطلبان به ترتیب قبولی ها رو اعلام کند.
سپس دانشگاه ها اقدام به اخذ تعهد بکنند….

در غیر این صورت اگه دانشگاهها بخوان به صورت جداگانه اسامی قبولی ها رو بدون هماهنگی با سازمان سنجش اعلام کنند، قطعا رتبه های بالا در چند دانشگاه قبول میشوند و رتبه های متوسط و پایین سرشون بی کلاه میماند. و از طرف دیگه رتبه های خوب فقط به یکی از دانشگاهها مراجعه میکنند و لذا بقیه دانشگاهها هم بدون دانشجو میمانند…

لطفا دوستانی که موافق هستند با ارسال نظرات و اعتراض در سایت سازمان سنجش به احقاق حق همگی کمک کنیم….
موفق باشید
یا حق

محمدرضا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز
امسال سازمان سنجش اسامی اعلام نمیکنه و اینکه دانشگاه ها زودتر تعهد می گیرن موجب میشه سر دانشگاههایی که قانونی عمل می کنند بمونه بی کلاه و دانشجوها هم فرصت فک کردن به رفتن به اونجارو ندارند. دانشجوها فقط حق دارند به یک دانشگاه تعهد بدن در غیر این صورت چند جا تعهد دادن اونها باعث میشه که قبولشون لغو بشه.

فوری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

باسلام
بزرگوار مگه انتخاب رشته بر اساس نمره تراز نبود؟؟؟
الان اولویت اینجا چه مفهموی دارد؟؟؟ وقتی تراز ملاک است، خود به خود اولویت حذف می شود..
بی دانشجو بمانند؟؟؟ این فقط یک تحلیل ساده و سطحی است

parisa
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

چرا اعلام نمکنن آبان کنکور هست یا نه

الهام
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  parisa

سلام

دوست عزیز چرا دچار تردید میشین؟؟؟؟؟
باید برگزار بشه باید
چون ما برنامه ریزی کردیم و یک سال از عمر ما شوخی نیست که منتظر بمونیم ببینیم چی میخاد بشه. اعلام کردن و باید برگزار کنن

منصور
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

دوست عزیز دلت خوشه هاااا….امسال ببین هر کاری خواستن سر ما در آوردن..حالا فکر میکنی اصلا براشون مهمه ؟؟؟

میثم
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  parisa

سلام آبان کنکور نیست چون اگه قرار بود برگزار بشه تا الان اطلاعیه داده بودن هم چنین من از دانشگاه خودمون (شیراز) پرسیدم گفتن آزمون نداریم چون همه ظرفیتاشونو برداشتن

فاطمه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

منم فکرنکنم دیگه آبان آزمون باشه. چون اصلا روند پذیرش دکتری دوباره تغییر کرده مگر اینکه با همین شرایط و منابع۹۵ کنکور آبان برگزار بشه بعد دوباره توی اسفند برای ورودیهای ۹۶ کنکوری دیگه با منابع تخصصی ووزن ۵۰-۵۰ برگزار بشه. والا ما که گیج شدیم چکار کنیم؟؟؟

ای کاش زودتر یه اطلاع رسانی بشه که آدم بدونه باید چکار کنه و چه برنامه ای داشته باشه.
خسته شدیم دیگه از این هم اماواگر وای کاش و استرس ونگرانی :(

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ق٫ظ

خوب الان نتیجه چی میشه؟
وقتی باااااااز هم ما مجبوریم و بریم تعهد بدیم و اثر انگشتی که نمیتونیم انکارش کنیم!!! الان چیکار باید کرد دقیقا؟؟؟
مهم اینه که بازم به دانشگاه ها میگیم، میگن باشه نیاید! ما حذفتون میکنیم و از جایگزینتون تعهد میگیریم!!!
الان این مورد یعنی ما میتونیم تو بازه ی ۲ مرداد باز به یک دانشگاه دیگه تعهد بدیم و زیر تعهد قبلی بزنیم و سنجش هم از ما حمایت میکنه؟بعید میدونم!

مهران
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ق٫ظ

هنوز از نحوه آزمون سال بعد خبر دقیقی اعلام نشده؟

پردیس
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۴ ق٫ظ

دوستان منظور سنجش اینه که دانشگاه ها میتونن جلوتر از مرداد هم تماس بگیرن و قبولیهارو اعلام کنن ولی تعهد فقط ٢تا١١ مرداد باید باشه تا تمام دانشگاه ها زنگشونو زده باشن و داوطلب بین جاهایی که قبول شده انتخاب کنه نه اینکه سردرگم باشه

hasan
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ق٫ظ

به نظر من اعلام نتایج باید به این صورت باشه که اول دانشگاه‌های تهران تعهد بگیرن و نتایج را تو سایت اعلام کنند سپس دانشگاه های درجه یک شهرستانها با توجه به اسامی قبول شده در دانشگاه های تهران که از لیست خودشان حذف میکنند قبول شدگان را اعلام کنند و به همین ترتیب تا دانشگاه های درجه دو و.. به این ترتیب تداخل قبول شدگان و ظرفیت خالی پیش نمیاد.

شکوفه
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  hasan

به این ترتیب یک سال زمان می بره تا همه دانشگاه ها اعلام کنند!

hasan
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  شکوفه

از همین الان که دانشگاههای تهران نتایجو دارن اعلام میکنن تا ۲۰ روز دیگه با همین روش پرونده دکتری ۹۴ بسته میشه

hasan
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  hasan

ببخشید ۹۵

زهرا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۳۹ ق٫ظ

بجای اینکه سنجش با دانشگاها برخورد کنه بیاد این زمان بندازه جلو وقتی نتایج مشخص شده چه لزومی داره تا مرداد داوطلبین تو استرس باشن. تا تیرماه تکلیف مشخص بشه دیگه کم امسال بهمون استرس وارد شد حالا تا مردادم منتظر بمونیم.

hasan
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

این خیلی مسخره است که اسامی رو نگه دارن ۵۰ روز دیگه اعلام کنن

علی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

موافقم

دقت
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام ، البته فکر کنم قضیه به همین سادگی هم نباشه ، مشکل تاخیر در اعلام از اینجا ناشی میشه که برخی دانشگاه ها که نمره سنجش به میزان مثلا بیست ردصد در اون تاثیر داره باید نمره مصاحبه خود را به سنجش بفرستند و بعد سازمان در هر رشته به تفکیک نمرات مصاحبه را ترازبندی و استاندارد نموده و سپس با نمره کنکور اسفند به نسبت اعلامی دانشگاه (مثلا ۲۰ به ۸۰) ادغام نموده و نمره نهایی را مجددا به دانشگاه مربوطه اعلام نماید و این تاخیر ۴۰ روزه ظاهرا باید به این دلیل باشه

امیدوار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ق٫ظ

مصاحبه تکمیلی فردوسی مشهد درhttp://gsa.um.ac.ir/

قابل توجه معرفی شدگان جدید سازمان سازمان سنجش در آزمون دکتری ۱۳۹۵ جهت دریافت اطلاعیه اینجا کلیک کنید(جدید).

امیدوار
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۸:۲۸ ق٫ظ

برخورد جدی باشد تا برخی داوطلبین از سردر گمی نجات یابند.این کار کاملا درستیه..