اعلام جزئیات مصاحبه 16 رشته دکتری بدون آزمون 95 آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تاریخ، زمان و محل برگزاری مصاحبه ۱۶ رشته دارای پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دکتر بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت : «دعوت به مصاحبه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اطلاع حاصل نمایند.»

وی افزود: «واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف که در زمینه های مربوط به رشته تخصصی خود را دارند، به انضمام ریزنمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند».

رئیس مرکز سنجش و پذیرش تاًکید کرد: «عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش می باشد.»

وی در پایان گفت: «اطلاعات لازم در خصوص تاریخ ، زمان و محل مصاحبه سایر رشته های دوره های بدون آزمون متعاقباً از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.»

شایان ذکر است نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

347 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
مهر ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

سلام.وقت بخیر.من ۵ترم فارغ التحصیل شدم.دعوت به مصاحبه شدم با وجود اینکه مصاحبم خوب بود ولی در نهایت در کارنامه نوشتن مردود به دلیل عدم فراغت از تحصیل در ۴ نیم سال!!واقعا کاری نمیشه کرد؟

مشکل ۴ ترمه دکتری بدون ازمون دانشگاه ازاد
تیر ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ق٫ظ

سلام خدمت همه ی دوستانم، بنده کارشناس ارشد شهرسازی هستم و کارشناسی معماری دارم. در دوره ی ارشد که از جریان دکتری بدون ازمون دانشگاه ازاد با خبر شدم،تمام تلاشم رو کردم که از دانشجویان خوب دانشکده ام باشم و بتونم شرایط شرکت در دکتری بدون ازمون رو با تمام سختگیری های دانشکده مون به دست بیارم. همون طور که در جریان هستین، پیدا کردن استاد راهنما هم که تو بعضی از دانشگاه ها شرایط وحشتناکی داره، منم که میخواستم با یکی از اساتید تراز اول رشته ی خودم بردارم و به قول خودم پایان نامه ام رو با کیفیت انجام بدم با مشکل مواجه شدم. خوب شرایط هم که برای ثبت نام دکتری بدون ازمون شش ترمه بود و من با ۵ ترم و با نمره ی ١٩ و معدل ١٨.۵ فارغ التحصیل شدم. ۵ مقاله دارم(٢مقاله از پایان نامه) و عضو باشگاه پژوهشگران هستم و نفر اول رشته ی خودم تو دانشکده به لحاظ معدل بودم تو دو ترم و…ولی با این شرایط بازم نمیتونم شرایط دکتری رو به خاطر ۵ترمه بودن داشته باشم. آخه این درسته؟! مگه نباید اگه قانون جدیدی گذاشته میشه، شامل شرایط کسانی که قبل از تصویب اون قانون تحصیل میکنن نباشه؟!نباید از قبل گفته میشده که کسانی که رو اون حساب باز کردن اسیب نبینن؟! راه حل: حالا من که ثبت نام کردم و مثل همه ی شما موندم که چی میشه زمان مصاحبه؟! ولی با دست رو دست گذاشتنم چیزی درست نمیشه،باید یه خودی نشون بدیم بالاخره که ما هم حق داریم.… ادامه نظر»

فهیمه
مرداد ۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

سلام
من هم مشکل را داشتم حضوری رفتم
بهم با قاطعیت گفتن نمیشه
دلیل هم اینه که یه سری ها موقع ثبت نام به این دلیل که ۴ ترمه نبودن ثبت نام نکردن حالااگر بیام ۵ ترمه ها را قبول کنیم در حق اونایی که میتونستن ثبت نام کنن و نکردن بی عدالتی شده و از این حرفا
گفتن سال بعد شاید مجددا شرط شد ۶ ترمه!

الیمدیریت ساخت_پاسخ خانم الی
تیر ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۲۴ ب٫ظ

سلام خانم الی
درپاسخ به سوال شما
یک گواهی پزشکی برای همون روز تهیه کن وببر دفتر مرکز ازمون(پاسداران بوستان ..) وبگو که مریض بودید وشاید اجازه بدهند ومصاحبه شوید.
موفق باشید

meysam
تیر ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۹ ق٫ظ

سلام
اگه هنگام مصاحبه مدارک مثل توصیه نامه یا مدرک آیلتس یا هر مدرک دیگه ای همرامون نباشه میتونیم بعد از مصاحبه پروندمون تکمیل کنیم؟

آرمان.2
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

دوست عزیز لیست حضور غیاب همون روز گویا بسته میشه خودتوت اذیت نکنید انشاالله سال بعد

الی
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ق٫ظ

باسلام من به مصاحبه نرسیدم عمران آب و سازه هیدرولیکی بودم بنظرتون دوباره فرصت بهم میدن برا مصاحبه؟خیلی پشیمونم نرفتم برام دعا کنید من ۳ ترمه تموم کردم الانم منتظر دفاع هستم.قبلا که فرصت دادن نمیدونم امسال هم فرصت مجدد میدن یا نه

الی
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۳:۲۲ ق٫ظ

باسلام من به مصاحبه نرسیدم عمران آب و سازه هیدرولیکی بودم بنظرتون دوباره فرصت بهم میدن برا مصاحبه؟خیلی پشیمونم نرفتم برام دعا کنید

منا
تیر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ق٫ظ

دوستان کسی اینجا برای اول مرداد مصاحبه مدیریت دولتی هست ؟

پوریا
تیر ۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ

یه سوالی داشتم از دوستانی که به مصاحبه رفتن برای فنی مهندسی
از فارغ التحصیلانی که ۵ ترم ارشدشون گرفتن مصاحبه نگرفتند؟
دوستان کسی هست ارشد برق تو چهار ترم گرفته باشه؟

فرهاد
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

سلام من ارشد رو تو چهار ترم گرفتم البته ترم ۴ فقظ پایان نامه داشتم

4535
تیر ۷, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ

سلام ایا میپرسن که باازمونم شرکت کردیم یانه؟

حسابداری95
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام دوستان، برای مقالات همایشی داخلی ،اصل اکسپت را ببریم یا کپی؟اکسپت دارم هنوزم مقالاتم چاپ نشده بنظرتان امتیازشو میدن؟…..با تشکر

مهران
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری95

دوست عزیز اگر منظورت تایید این هست که مقالت تو همایش قبول شده به اون اکسپت نمیگن.مقالات همایشی یا کنفرانسی اکسپت ندارن. اکسپت فقط مربوط به علمی و پژوهشی و isi هست .فقط مقاله پرینت بشه همراه با گواهینامه اون کنفرانس رو باید ببرید.

مریم
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام
دوستان برای مصاحبه بدون ازمون باید ۵۰۰ هزار تومن پرداخت کنیم؟
من رشتم مهندسی کامپیوتر

نفیس
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۶ ق٫ظ

سلام خواهش میکنم یکی جواب منو بده.من دعوت به مصاحبه شدم و با آزمون بودم باید هفتاد تومن برای مصاحبه به حساب دانشگاه واریز کنم؟

raha
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  نفیس

سلام . نه عزیزم
با آزمون هزینه نداره
بدون آزمون ۷۰ ت باید واریز کرد

ارزو
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان،من رفتم مصاحبه و تموم شد،برا من که خیلى سوال پیچم کردن در مورد رساله ارشد و حتما هم اول چک میکردن که چهار ترمه تموم کرده باشین ولى بودن از بچه هایى هم که چیزى ازشون نپرسیده بودن چون کلا هیئت داوران متفاوت بودن،کلا تجربه خوبى بود،گفتم بیام بهتون خبر بدم

مهسا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ

دوستان عزیزی که تجربه مصاحبه دارید . با سلام. لطفا بفرمائید که از پایان نامه سئوال نکردند ؟ و دیگر اینکه زبان عمومی پرسیدن یا تخصصی رشته خودتان ؟ ضمنا مصاحبه سر ساعت انجام شد یا با تاخیر بود ؟ با تشکر

ارزو
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

از روند کلى پایانامم پرسیدن و با یه متن تخصصی به اندازه ٢سطر خواستن ترجمه کنم،کلا هم تاخیر داشت،یعنى افراد شرکت کننده زیاد بود خب

مهسا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

آرزو خانم با سلام و تشکر . مصاحبه تا چه ساعتی طول کشیده و تا چه ساعتی معمولا اساتید هستند ؟ ضمنا سئولات از دروس هم پرسیدند ؟ باتشکر.

ارزو
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

برا من که ساعت ١بود،٢:٣٠صدام کردن نفر سوم بودم،نه سولات درسى نبود،فقط پایانامه و مقاله

مدیریت ...
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

آرزو جان موفق باشید،شما بدون آزمون بودید؟چه رشته ای؟

ارزو
تیر ۴, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارزو

ممنون،بدون آزمون معمارى،شما هم موفق باشید

سمیه
تیر ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ارزو

آرزو خانم شما چند ترمه تموم کردین؟ منم معماری ام ۵ ترمه تموم کردم نمیدونم برم یا نه؟

ارزو
تیر ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

من ۴ترمه تموم کردم،ولى اونجا حتما چک میکردن و هیئت داوران از رو ریزنمراتتون نگاه میکردن که ۴ترمه تموم کردین یا نه و درج میکردن

ارزو
تیر ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمیه

بازم اگه تونستین از چندنفر دیگه بپرسین شاید شرایطشون فرق کنه ،ولى برا من و دوستام اینطور بود،اگه تونستین برین چون تجربه ى خوبیه و هیچى رو نمیشه از الان نتیجه گیرى کرد،به هرحال براتون آرزوى موفقیت دارم.

حسابداری95
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام، لطفا اگه بچه هایذحسابداری هم با ازمون و هم بدون ازمون رفته اند مصاحبه، بیاین تجربیاتشون را به سایر عزیزان بگن که استرظ نداشتهدباشیم….اجرتان با خدا

urban planner
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ق٫ظ

سلام دوستان. من رشته م شهرسازیه. دیروز مصاحبه داشتم. انقد امسال ددعوت به مصاحبه داشتن که من از ساعت هشت نشسته بودم ساعت یک و نیم صدام کردن. از اساتید اقای دکتر طبیبیان و عندلیب و زرابادی با چند نفر دیگه تشریف داشتن. جو خیلی خوب و صمیمانه بود. یه خط از مقاله م دادن گفتن به انگلیسی ترجمه کن که من نتونستم. و سوال راجع به تز دکترا پرسیدن. همین. موفق باشید…

سارا
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  urban planner

موفق باشید. اصلا سوال درسی نپرسیدن؟ یا مثلا حرفی نزدن که بدونید از مصاحبه شما راضی بودن؟

شهرسازی
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  urban planner

سلام موفق باشین
منم زبانم خیلی ضعیفه و بخاطر همین خیلی نگرانم. به نظرتون اگر انگلیسی پرسیدن چی جواب بدم؟

raha
تیر ۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  urban planner

دوست عزیز با سلام . یعنی همه گروه ها و رشته ها با تاخیر مصاحبه می کنند. مگر اساتید و مصاحبه در ماه رمضان تا چه ساعتی ادامه دارد. متشکرم اگر پاسخ دهید .

طیبه
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

با ین مطلب موافقید؟ توجه : واجدین شرایط دعوت به مصاحبه لازم است هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به این رشته دارند ، به انضمام اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد، گواهی رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ( در صورت احراز رتبه ) خود را همراه داشته باشند. جهت شرکت در مصاحبه علمی لازم است تصویر صفحه اول شناسنامه و مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال(معادل هفتادهزار تومان) به حساب شماره ۰۲۱۵۹۵۵۸۶۳۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واریز و اصل فیش را در زمان مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل نمایند. دعوت به مصاحبه هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی نماید و عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش می باشد. نتیجه نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و توسط مرکز سنجش و پذیرش اعلام خواهد شد. تذکرات مهم: ۱- با توجه به اینکه اطلاعات فارغ التحصیلی ارائه شده توسط متقاضیان بدون آزمون شامل معدل و نمره پایان نامه، جهت دعوت به مصاحبه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه مغایرتی در معدل و نمره پایان نامه اعلام شده در زمان ثبت نام و مدارک ارائه شده در زمان مصاحبه وجود داشته باشد، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد. ۲- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، حداکثر در چهار نیمسال در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و فاقد دروس… ادامه نظر»

خبر خوش
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۴:۳۷ ب٫ظ

دوستان تماس گرفتم سنجش دانشگاه گفتند گفتم زمان ما شش ماه باید از تاریخ پروپزال مبگذشت تا میتونستیم دفاع کنیم بعدش استادا اکثرا کد خالی نداشتند و در ضمن کارامون سخت بود نمیشد چعار ترمه تموم کرد و فقط ترم پنج تمدید پایان نامه بود گفت نامه ای بنویسید خدمت مسولان دانشگاه تا شرایط امثال شماها رو هم در نظر بگیرند

پنج ترمه ها پیش بسوی موفقیت پیش بسوی صندلی دکترا پیش یسوی پژوهش

بچه ها فرصت باقی مانده تا میتونید مقاله بدید نه تو مجلات پولی که ارزش ندارن و اکثرا بلک لیستند تو مجلات یک ماهه که داخلی هم هست

موفقیت همگی انشالله

مجید
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خبر خوش

الان این یعنی گفتن مشکلی نیست که شما اینقدر خوشحالی؟؟!!
گفته یه نامه بنویسین. ما هم که هممون میدونیم نامه نوشتن سر انجامش چی میشه.
من خودمم شرایطم مثل شماست، و دعوت به مصاحبه شدم.
ولی احتمالا ۷۰ تومن ناقابل و نریزم به حساب که بعدا بهم بگن شما شرایط لازم رو ندارین.
همین الان بیخیالش میشم !!

اتنا
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ق٫ظ

مصاحبه میکروبیولوژی حبر نداره؟؟؟

حسابداری95
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ

.سلام، نماز و روزه هاتون قبول، انصافا عزیزانی که رفتن مصاحبه حداقل بیان بگن در زمینه هایی مصاحبه کردن، تا ما هم بتونیم وقتمون را مدیریت کنیم و استرس نداشته باشیم، همه تون رو دعا میکنم، موفق باشید.

تجربه های مصاحبه
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب٫ظ

دوستانی که زودتر به مصاحبه دعوت شدن لطفا از تجربه های روز مصاحبه و سوالات و محیط آنجا توضیحاتی بدن به سایر دوستان کمک کنن
ممنونم

حسابداری95
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام، بچه های حسابداری کسی هست مصاحبه داده باشه یا همین یکی دو روز بره مصاحبه؟ لطف کنه بیاد در مورد نحوه مصاحبه نظر بده….خدا خیرتون بده خیلی نگرانم تجربه مصاحبه ندارم….تشکر

اصغر
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ب٫ظ

دوستان سلام. من یک ترم مرخصی گرفتم و در چهار ترم ارشد را تموم کردم.آیا ترمی که مرخصی گرفتم جزو سنوات حساب میشه.در ضمن شهریه ثابت ترم مرخصی را از من کامل گرفتن.

raha
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

سلام شما هم وضعیتت تا حدودی شبیه منه ، بله حساب میشه ، نباید کامل میگرفتن باید نصف یا دو سوم شهریه ثابت رو میگرفتن

دوست شما به ورزشی
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

سلام دوست خوب من. لطف میکنید منظورتون از اینکه از قسمت آماری پایان نامه میپرسند چیه؟ آخه من هم پایان نامم تحلیل آماری داره. یعنی اینکه همه اعدادی که در تحلیل آماری رو آوردیم باید حفظ کنیم یا اینکه نتایجی که در رابطه با رد یا پذیرش فرضیه هست رو باید بدونیم؟

ورزشی
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان من دانشجوی دکتری هستم . اصلا کاری به اینکه شما چند ترمه ارشد را تموم کردید ندارند سوالات :
رزومه – در مورد مقاله – پایانامه نامه مخصوصا قسمت آمار – متن تخصصی زبان که ترجمه میخواد و شما مفهوم را برسونید کافیه – فقط استرس نداشته باشید و با روی گشاده برید همین اصلا سخت نیست

آزاد حسابداری
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ورزشی

سلام
از منابع درسی سوال نمیپرسن؟
متن زبان میدونین به چه شکل هست؟
از متون دوران کارشناسی ؟

مجید
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ورزشی

حق با شماست. تو مرحله مصاحبه فقط صلاحیت علمی فرد سنجیده میشه.
و قاعدتا هم هیچ کسی انتظار نداره استادی که اونجا نشسته بیاد و سنوات ما رو چک کنه.
بعد از ثبت نمره مصاحبه، نتایج به مرکز آزمون دانشگاه ازاد ارسال میشه و اونها با توجه به نمرات و انتخابهای انجام شده تعیین تکلیف میکنن.
و بدیهیه که در این مرحله است که مرکز آزمون سوابق تحصیلی کسانی که حد نصاب قبولی رو به دست اوردن چک میکنه.
در این مرحله است که ما به مشکل خواهیم خورد

خبر خوش دکترای بدون ازمون
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

بچه ها من تماس گرفتم دانشگاه تهران جنوب با گروه فنی گفتم مصاحبه دکترای بدون ازمون چطوره گفتند که:
سوال از پایان نامه

بررسی مقالات و کارای علمی

سوال در مورد منبع درامد و هدف

و متن انگلیسی که معنی کنید

در ضمن پرسیدم پنج ترمه ها راسته که رد میکنید؟؟گفت که گفتع گفتم شایعه شده گفت وظیفه ما فقط مصاحبه گرفتنه و اصلا کار پنج ترم و شش ترم نداریم تو برگه مصاحبه امتیاز رد میکنیم اگه دانشگاه شما رو پذیرفته پس حتما شرایطش داشتید

گفتم من مقالع isi ندارم گفت مهم نیست بیشترا ندارن یا اگه دارن از این مجلات پولی بی ارزش هست

دوستان تنها راهی که تونستم خبرتون بدم و از دل اشوبی در بیاید حواستون به شایعات نباشه با قدرت برید سراغ مصاحبه انشالله قبولید

التماس دعا

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۷:۴۱ ب٫ظ

ممنون از شما .یعنی واقعا بعدش مرکز آزمون رد نمیکنه؟؟؟ یعنی کارشناسای مرکز آزمون دروغ  میگن؟؟؟؟؟ من خودم ۵ شنبه مصاحبه دارم نمیدونم چیکار کنم.

مهران
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  دوست

نه بابا دوست عزیز اصلا کارشناسی در کار نیست همش کامپیوتری میدونین چندتا کارشناس باید استخدام کنن؟؟؟اونا هم که بهشون زنگ میزنیم تلفنچی هستن.روزی که من زنگ زدم واسه نتایج گفتن ۲هفته دیگه ولی فرداش نتایج اعلام شد

مریم
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۰۷ ب٫ظ

من معدلم ۱۹.۵ پایان نامه ۲۰
۴ترمه تموم کردم یه مقاله isi و یه مقاله همایش داخلی دارم.
به مصاحبه با آزمون و بدون آزمون دعوت شدم. هر دوتاشم اگه خدا بخواد میرم.رشته ام هم حسابداری

آزاد حسابداری
تیر ۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

شما isi برای چاپ پول پرداخت کردین؟
انتخاب اولتون کجاس؟

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۴:۰۵ ب٫ظ

دوستان الکی پول برای مصاحبه ندید .منم شرایطم مثل شماست ۵ ترمه هستم دعوت هم شدم .چند بار با مرکز آزمون با کارشناساش صحبت کردم. اساتید با شما مصاحبه میکنن حتی اگه ۱۰۰ هم بدن به شما .وقتی پرونده ها رفت مرکز آرمون اونجا رد میکنن وقتی ۴ ترمه نباشید. گفتم تا الکی ۷۰ هزار تومان ندید. التماس دعا

بدون آزمون
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

بچه ها لطفا بگید چند نفر اینجا دقیقا شرایط بدون آزمون رو دارند و میرن مصاحبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هدیه
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

بچه ها من با آزمون مردود شدم بدون ازمون قبول به نظرتون اگه سوال کردن چی بگن میتونن بفهمن که مردودم میترسم اگه راست بگم تاثیر منفی بذاره یا بگم اصلا شرکت نکردم فردا وقت مصاحبه امه

لیلی
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه

به نظرم اگر بگید که شرکت نکردید هم اونا نمیدونن…
ببخشید شما که بدون آزمون مصاحبه دارید چهار ترمه هستید؟

گلبرگ
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه

هدیه جان فردا اگه رفتید بعدش میایید بگید با افرادی که ۵ ترمه بودن چطور رفتار میکردند؟! یا اصلا ۵ ترمه ها آمده بودن!؟!
راستی به نظرم بگو برای امتحان کتبی آمادگی نداشتم و چون به بدون آزمون امیدوار بودم, به صورت آزمایشی فقط شرکت کردم!

ایمان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

سلام خانم گلبرگ.نگران نباشید.من ۵ ترمه تموم کردم امروز صبح مصاحبه داشتم هیچ مشکلی هم پیش نیومد.براشون توضیح میدین و قبول میکنن. به من از ۱۰۰نمره۸۱.۲۵دادن شرایط مصاحبه هم خیلی خوب بود.

مریم
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

چه خوب. پس مصاحبه کردن با شما. براتون آرزوی موفقیت دارم.. نمیخوام نگرانتون کنم اما به نظرم فقط واسه اینکه مجبور نشن پول مصاحبه رو برگردونن با پنج ترمه ها مصاحبه میکنند. اما به احتمال زیاد چهارترمه ها رو در اولویت قرار بدن. بعد کلا ظرفیت دکترى بدون آزمون خیلى کمه. اگه قرار باشه دونفر بگیرن حتما تو هممه رشته ها دو نفری هست که همه شرایط رو داشته باشه.

ایمان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

نه مریم خانم مشکلی نیست.خود اساتید جریان ۴ترم و ۵ترم رو میدونن.از استاد خودمم پرسیدم گفت بهشون گفتن مصاحبه کنن و مشکلی نداره.

گلبرگ
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

واقعاا باهاتون مصاحبه کردن؟ چه رشته ایی بودید؟ رزومتون چطور بود ؟ همونوقت نمره را اعلام کردند بهتون؟!سوال درسی هم پرسیدن؟؟

ایمان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

من چون استاد راهنمام اونجا بود بهم نمرمو گفتن.همه چی پرسیدن

4535
تیر ۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

سلام هدیه جون .
ازاینکه باازمون مردود شدی هم پرسیدن؟ایاپرسیدن ازت؟

من
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

لطفا از دوستانی که ۵ ترمه بدون ازمون دعوت شدن و در نهایت هم قبول شدن بیان اینجا اعلام کنن که بقیه از نگرانی دربیان.

مریم
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ق٫ظ

رفتن به مصاحبه بهتره. حداقل اونجا بهتون بگن نمیشه بهتره تا بعدا به گوشتون برسه که شاید شده.

ایمان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

احسنت به شما حرف حساب جواب نداره

طیبه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

پاسخ به سوالات رایج در خصوص آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی (این فایل از سایت phdtest.ir استخراج شده است.) در این صفحه تلاش کرده ایم سوالات مهم رایج در زمینه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را طرح نموده و پاسخ گوییم. امیدواریم برای کاربران عزیز پی اچ دی تست مفید و کاربردی باشد. ۱- مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی چه زمانی برگزار خواهد شد؟ زمان مصاحبه ها به طور دقیق از طریق سایت azmoon.net اعلام می گردد و به محض اعلام، از طریق سایت پی اچ دی تست و خبرنامه، شما را در جریان آخرین اطلاعات قرار خواهیم داد. اما به نظر می رسد که شروع مصاحبه از ۱۷ خردادماه باشد. ۲- رتبه ای که در کارنامه من اعلام شده است مربوط به کدام کد محل انتخابی است؟ رتبه دانشگاه آزاد نسبت به صورت کلی اعلام می گردد و این رتبه در تمام اولویت های انتخابی شما صدق می کند. ۳- من پنج کد رشته محل را انتخاب کرده ام، آیا پنج مصاحبه خواهم داشت؟ خیر. در آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی برخلاف دکتری سراسری تنها یک مصاحبه برگزار می گردد . روند کار به طور معمول به این صورت است که از ترکیب نمره آزمون کتبی شما (با سهم ۷۵ درصد در نمره نهایی) و نمره همین یک مصاحبه (با سهم ۲۵ درصد در نمره نهایی) نمره کل (نهایی) شما مشخص می گردد. سپس بر اساس این نمره کل در بالاترین اولویت انتخابی خود که نمره لازم را کسب کرده باشید پذیرفته خواهید شد. ۴- محل برگزاری مصاحبه… ادامه نظر»

ستایش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

این مساله ۴ ترمه هم از همون زمان ثبت نام بحث بود و به تعداد داوطلبین درمورد اون بند کذایی تفسیر وجود داشت حتی مشاور محترم سایت هم برداشتشون این بود که ۵ ترمه یا ۶ ترمه اشکالی نداره و این برای اون معادل سازی ها و تابستون و مرخصی و ایناست. خلاصه همه شرکت کردن و ۳۵ تومن رو دادن حالا که دعوت به مصاحبه اومده برای دوستان نوشته باید ۴ ترمه باشه (البته من خودم رشتم هنوز اعلام نشده و ندیدم) ولی اگه درست بگن و این قید باشه باز دوباره بحث هست که بریم نریم چیکار کنیم؟! خلاصه جوونای مردم سرگردان هستن باید پاشی دو بار بیای تهران از شهرستان (من هر دو رو دعوت شدم) کلی هزینه کنی بعدم تازه ریسک ۷۰ تومنم بکنی (مطمئنا همه بچه ها که دعوت شدن این ریسک رو میکنن) معلومم نیست چی بشه! به مرکز پاسخگویی هم چندان اعتمادی نیست هر بار یه چیزی میگن. ولی بچه ها بدونین که ماها که فقط بخاطر یک تمدید پایان نامه بدلیل نبود کد و غیره ۵ ترمه شدیم در اکثریت هستیم فکر کردین چند درصد ۴ ترمه تموم کردن اونم تو رشته های مهندسی یا علوم پایه؟! بچه های دولتی که اکثرا ۶ ترمه تموم میکنن با اون وضعیت سختیگری اساتید، دانشگاه آزادی هام اکثرا بخاطر خالی نبودن کد و محدودیت تعداد اساتید اکثرا همین وضعیت رو دارن بویژه در واحدهای جامع، پس فقط عده قلیلی این شرایط ۴ ترمه رو دارند. ولی خوب کلی افراد ۷۰ تومن رو می پردازند…

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ستایش

ستایش جان منم فکر می کنم هدفشون کم کردن رقابت بود. چون با معدل پایین تر و عدم وجود شرط سقف نیمسال ها؛ خیلی ها واجد شرایط بودن و برای همه حق ایجاد میشد.

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ستایش

سلام
من پرسیدم از کارشناس مرکز آزمون گفت کسی که بالای ۴ ترم هست مصاحبه رفتنش بی فایده است چون اگه قبول هم بشه در مصاحبه در نهایت مرکز آزمون ردش میکنه

میکروبیولوژی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ب٫ظ

تاریخ مصاحبه بدون آزمون من دقیقا یک هفته بعد از تاریخ مصاحبه با آزمونم هستش آیا هر کدومشو باید سر وقتش برم یا تو روز مصاحبه با آزمون می تونم بگم که هفته بعد مصاحبه بدون آزمون دارم و فیشم رو همون روز تحویل بدم و نمره بدون آزمونم رو هم ثبت کنن لطفا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

دکتری بدون آزمون
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۱۲ ب٫ظ

دوستان من دوباره دفترچه رو مطالعه کردم. هیچ جا اسمس از ۴ ترمه نبرده مگر یه جا که معنیش میشه اینکه ترم تابستان و مرخصی را مشروط به ۴ ترمه بودن کرده نه در کل. اگه شما برداشت دیگه ای دارین بگین.
هیچ توجیهی هم لازم نیست که استاد نبوده یا مقاله زمان لازم داشته.
اگر بخوان زیرش بزنن همه بای بریم اعتراض به صورت حضوری. معنی نداره که پول بی زبون رو بگیرن و بعدش یه شرطی که اصلا تو دفترچه نبوده رو اضافه کنن.

پریسان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۳۸ ب٫ظ

موافقم

دوست
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ق٫ظ

موافقم .
واقعا دوستان چه طوری میشه اون همه واحد و پایان نامه را در ۴ ترم تموم کرد .اگه بخوای یه کار خوب ارائه بدی زمان میبره . من خودم ۳ ترممه دروس رو تموم کردم اما پایان نامه دو ترم شد .هر چی به مرکز آزمون میگم میگن شرایط اینطوریه

ن ش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ

من هم دو ترم پایان نامه ام رو تمدید کردم ۴ ترمه نیستم.تهران دعوت به مصاحبه شدم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟
چرا توی ذفتر چه فقط ذر مورد مرخصی و ترم تابستان نوشته چرا مستقیم اسمی از ۴ ترم نبرده

نسترن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ن ش

عزیزم دفترچه تلویحا اشاره شد. اما الان که دیگه صراحتا زیر دعوت نامه اتون نوشته شرط چهار ترمه بودن رو. یه کم بیشتر دقت کنید.

پریسان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

خب دوست عزیز تو دفترچه بیان نشده چهار ترم شما چقدر اصرار داری بگی ۴ ترمه بودن ذکر شده

گلبرگ
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

پریسان جان منم باحرفتون موافقم که تو دفترچه صریح عین سالهای گذشته نگفتن اما الان تو دعوتنامه صربح نوشته . من خیلیییییییییییییی ناراحتم بابت این ماجرا! حقمون نییست

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

بله گلبرگ‌جان منم بخاطر همین ناراحتم ، همین صراحت بیان رو میتونستند تو دفترچه موقع ثبت نام بیارن نه الان بالای صفحه اعلام زمان و محل مصاحبه، حداکثر ۴ ترم رو باید تو دفترچه می آوردن نه اینکه مبهم بیان کنن.
بله واقعا حقمون نیست

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

موافقم . واقعا حقمون نیست

دکتری 95
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۲ ب٫ظ

از مقاله انگلیسی سوال انگلیسی میپرسن؟

طیبه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ب٫ظ

مریم عزیز برات از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم با اطمینان قدم بردار و به خدا توکل کن.هیچ شناختی از اساتید ندارم ولی به اندوخته های کوچیکم امیدوارم ما از شهرستان میایم و خوشحالم که همه مصاحبه ها تهرانه.حداقلش اینکه چندتا از اساتید مطرح رو ملاقات میکنیم و از گفتگو باهاشون لذت میبریم قبولم نشدیم حتما خیری بوده و باید در مسیر زندگی تغییراتی ایجاد کنیم.موفق باشید

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ

من گواهی موقت کارشناسی رو موقع ثبت نام ارشد تحویل دادم ،و ازم سفته گرفتن و تا الان هم مدرک اصلی رو ارائه ندادم ، میخواستم بدونم‌ من مشمول این تبصره میشم یا نه ؟
بصره ۳ – در مورد پذیرفته شدگان فاقد مدرک پایه؛ یکسال تاخیر جزو سنوات مجاز تحصیلی محسوب نمی گردد و واحد دانشگاهی باید مرخصی تحصیلی بدون احتساب صادر و شهریه ثابت این مدت را بر مبنای سال ورود از دانشجو اخذ نماید.

آتنا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۹ ب٫ظ

کسی میدونه با مدرک ارشد فراگیر میشه تو مصاحبه دکتری آزاد قبول شد؟

Mohsen
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

بدون پایان نامه خیر

بهنام
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

آره، هیچ مشکلی نداره

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۲ ب٫ظ

بچه ها خدا خیرتون بده ، هر کس میدونه لطفا راهنمایی کنه ، اگر راهی هست بگید ، گواهی موقت همون مدرک پایه هست ؟
من با آزمونم پذیرفته شدم ولی انتخاب اولم مجوز نداره ، ولی برای بدون آزمون انتخاب اولمو مجوز دار زدم

بیو
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  raha

گواهی موقت تا زمان دریافت دانشنامه اصلی معتبر است. در ضمن اگر رشتتون مجوز نداره حتما برای مصاحبه برید چون احتمالا با جذب هیات علمی این مشکل را برطرف می کنند.منم مشکل شما رو دارم و هیچ کدوم از انتخابهایی که دعوت به مصاحبه شدم مجوز نداره ولی برای مصاحبه می رم.

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیو

بله .ممنون از پاسختون
من گواهی موقت کارشناسی رو موقع ثبت نام ارشد تحویل دادم ،و ازم سفته گرفتن و تا الان هم مدرک اصلی رو ارائه ندادم ، میخواستم بدونم‌ من مشمول این تبصره میشم یا نه ؟
بصره ۳ – در مورد پذیرفته شدگان فاقد مدرک پایه؛ یکسال تاخیر جزو سنوات مجاز تحصیلی محسوب نمی گردد و واحد دانشگاهی باید مرخصی تحصیلی بدون احتساب صادر و شهریه ثابت این مدت را بر مبنای سال ورود از دانشجو اخذ نماید.

من
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  raha

فکر کنم شما که داری دکتری شرکت می کنه منظورش اینجا از پایه ارشد باشه. باز سوال کنید.
اما روز مصاحبه ما که مدرک لیسانس برده بودیم اصلا نگاهش نکردن و موقع ثبت نام دانشگاه هم اصلا مدرک لیسانستونو نمی گیرن. فقط ارشدتون رو باید تحویل دانشگاه بدید.

بدون آزمون
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ب٫ظ

مرخصی ها جز سنوات محسوب نمیشه دوست عزیز

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بدون آزمون

مرخصی من با سنوات حساب شده

بدون آزمون
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

تذکرات مهم:

۱- با توجه به اینکه اطلاعات فارغ التحصیلی ارائه شده توسط متقاضیان بدون آزمون شامل معدل و نمره پایان نامه، جهت دعوت به مصاحبه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه مغایرتی در معدل و نمره پایان نامه اعلام شده در زمان ثبت نام و مدارک ارائه شده در زمان مصاحبه وجود داشته باشد، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
۲- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، حداکثر در چهار نیمسال در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادل سازی باشند.
۳- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است قبل از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ فارغ التحصیل شده باشند.
۴- چنانچه در هر مرحله مشخص گردد که داوطلب فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما جهت دوره دکتری بدون آزمون می باشد، مطابق ضوابط با داوطلب برخورد خواهد شد.

بیو
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بدون آزمون

امسال توی دفترچه حرفی از ۴ ترمه تموم کردن ارشد نیومده.لطفا مجددا مطالعه کنید.

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیو

بیو جان تو نتیجه دعوت به مصاحبه که تاریخ و زمان و مکان مصاحبه رو‌ گفته ، نوشته حداکثر ۴ نیمسال ، حرف شما کاملا درسته موقع ثبت نام صریحا ننوشته بود حداکثر ۴ ترم ، بخدا خودشونم نمیدونن میخوان چیکار کنن

biotech
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  raha

اوکی.چون من هنوز تاریخ مصاحبم معلوم نشده این تبصره رو ندیده بودم.من خودم پایان نامه ارشدم کاملا عملی بوده واصلا امکان ۴ترمه بودن وجود نداشته

منتظر
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

دوستان من پنج ترمه فارغ التحصیل شدم بدون آزمون اگه برم مصاحبه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟

نسترن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

فکر کنم اجازه مصاحبه ندن

نسترن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

فکر کنم اجازه مصاحبه ندن
شاید هم بخاطر اینکه مجبور نشن پولتون رو برگردونند الکی باهاتون مصاحبه کنند و بعد بهتون بگن شما که شرایطشو ندارید!

سعید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

هیچ مشکلی پیش نمیاد خیالت راحت.منم مثل خودت ۵ترمه تموم کردم.اگر قرار بود مشکلی پیش بیاد از اول کلا دعوت نمیکردن و مثل خیلی ها تو قسمت نتیجه مینوشتن دارای شرایط نیستید.من تمام استادام واسه مصاحبه میرن علوم و تحقیقات ازشون پرسیدم گفتن مهم نیست وقتی مرکز سنجش اجازه داده ما چیکار داریم.گفت ما فقط مصاحبه میکنیم.

نسترن
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ

دیگه رسما مشخص شد که چهارترمه ها باید برن مصاحبه. واسه من افتاده هفده مرداد!

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ

خواهشا هر کس میدونه راهنمایی کنه

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ

من سالی که آزمون ارشد آزاد رو دادم‌ و پذیرفته شدم نرفتم ، یکسال بعد رفتم‌ برای ثبت نام و ثبت نام با تأخیر برام حساب کردن و جز نیمسال های تحصیلی حساب شده ( یعنی الان تعداد ترمهام شده ۶ ترم ) ، موقع ثبت نام من مدرک اصلی کارشناسی رو نداشتم و مدرک موقت ارائه دادم و سفته ازم گرفتن ، میتونم از این طریق اقدام کنم و‌ بخاطر نداشتن مدرک پایه سنوات تحصیلیمو ۴ ترم کنم ( یعنی مرخصی ها حساب نشن ) ؟

میلاد
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ

دوستان تو توضیحات بدون ازمون گفته ۴ترم فارغ التحصیل باشید ولی من ۵ترمه تموم کردم و دعوت شدم.پس جریان چیه

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۸ ب٫ظ

طیبه جون منم مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی ام و تقریبا یک روز زودتر از شما مصاحبه دارم

طیبه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مریم عزیز برات از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم با اطمینان قدم بردار و به خدا توکل کن.هیچ شناختی از اساتید ندارم ولی به اندوخته های کوچیکم امیدوارم ما از شهرستان میایم و خوشحالم که همه مصاحبه ها تهرانه.حداقلش اینکه چندتا از اساتید مطرح رو ملاقات میکنیم و از گفتگو باهاشون لذت میبریم قبولم نشدیم حتما خیری بوده و باید در مسیر زندگی تغییراتی ایجاد کنیم.موفق باشید

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ

من بدون آزمون : ٩۵/۴/٣٠ ساعت ١ دعوت شدم

حسابداری95
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ب٫ظ

سلام دوستان، برای مصاحبه بدون ازمون حسابداری باید چه منابعی مطالعه کرد، چکار کنیم؟لطفا بچه های حسابداری تجربیات خودشان را ازسال های قبل بگن….تشکر

طیبه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام
دوستان خیلی از رشته ها مصاحبه شون اعلام شده حتما چک کنید و به بقیه هم اطلاع دهید تاریخ مصاحبه بنده مدیریت بازرگانی-بازاریابی ۳۱ تیر ماه هستش از دوستان کسی هست که زودتر مصاحبه داشته باشه؟

صادق
تیر ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  طیبه

طیبه جان اگه در مورد دروس رشته ی مقطع ارشدت کاملا مسلط نیستی، به نظرم وقتتو تلف می کنی اگه بری، سوالاتی که میپرسن فک کنم زمانی که دکتراتو تموم کنی میفهمی.
در کل اصلا به کارهای پژوهشی کاری ندارن، زبانم که نپرسیدن، معدل مهم بود همین

منتظر
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ

سلام دوستان اینکه گفته برای یدون آزمون ۴ ترمه باید باشی چرا قبلا در دفترچه نگفتن؟؟؟؟؟

آزی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

آخه حواسشون نبوده بنده خدایا

ab
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ

بچه ها اکثر رشته ها رو اعلام کردن برید ببینید تاریخ مصاحبتونو

ab
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

بچه ها من بدون آزمون ۲۶ تیر و با آزمون ۲۳ تیر هستم . میتونم یه مصاحبه انجام بدم برای هر دوتاش ؟ هر دو هم علوم تحقیقات هستن
با تشکر از خانم ک.م که اعلام کردن مابقی رشته ها رو اعلام کردن .سپاس از شما

آتنا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

سلام.با مدرک ارشد فراگیر آیا امیدی به قبولی در دکتری آزاد هست؟ رشته لیسانسمم مرتبط با ارشد و دکتری که شرکت کردم نیست.یک کتاب و سابقه تدریس و دومقاله علمی پژوهشی دارم

مصاحبه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ب٫ظ

دوستان واسه مصاحبه چه مدارکی باید ببریم؟

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصاحبه

مدارک اعلام شده در سایت …
ریز نمرات..مدرک ارشد ..هرگونه سابقه پژوهشی و آموزشی .و..

Neda
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۰۸ ب٫ظ

سلام .برای مصاحبه با ازمون هم باید فیش واریزی داشته باشیم ؟

4535
تیر ۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Neda

خیر

ک.م
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۹ ب٫ظ

دوستان یک سری رشته های دیگه هم اعلام شد، به سایت آزمون برای زمان مصاحبه سر بزنید

ab
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ک.م

ممنون از اینکه اطلاع دادین

حقوق بین الملل
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

سلام، واحدهای بین الملل رو که در فرم انتخاب رشته بودن اگر انتخاب کرده باشیم شامل ما هم می شود یا مختص به کسانی است بهمن ماه امتحان داده بودند؟

فرشته...لطفا کمک کنید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام به همه خواهشا یکی کمک کنه
من رفتم دانشگاه برای ریز نمرات ترم هام بهم میگن چون هنوز کار فارق التحصیلیتو کامل انجام ندادی هیچ واهی و یا نمره ای بهتون داده نمیشه برید یک ماه دیگه بیایید هر چی اصرار کردم برای مصاحبه دکتری می خوام قبول نکردن …..الان من چکار کنم اگر اطلاعاتی دارید بهم بگید ممنون میشم

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ

حداقل کاری که می تونید انجام بدید اینه که از طریق سایت دانشگاهتون ریز نمرات رو بگیرید ….حتما ریز نمرات ارشد رو همراه داشته باشید…

فرشته...لطفا کمک کنید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ

بعید میدونم بشه کاری کرد ولی از راهنماییتون ممنونم

a
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ب٫ظ

اگر میتونی کارای فارغ التحصیلیتو سریع انجام بده دو سه روز پیگیری کن کاراتو

فرشته...لطفا کمک کنید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  a

رفتم برای کارام گفتم لازم دارم و خواهش کردم گفتن نمیشه ….نمی تونیم کمک کنیک نمی دونم انگار اصلا براشون مهم نیست که دانشجوی واحد خودشونم …..با همین پرینت خودم میرم امید به خدا

دکتری 95
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

بچه ها یعنی اکثر شما که بیشتر از ۴ ترم بودید میرید واسه مصاحبه بدون آزمون؟؟؟ من نمیدونم برم یا نه!!!!

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 95

مطمئن باش همه می رن …

با و بدون آزمون
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 95

بند پنجم بدون آزمون :ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسالهای تحصیلی محسوب نمیشوند مشروط به این که تعداد نیمسالهای تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته از ۴ نیمسال بیشتر نشود.

https://phdtest.ir/1394/09/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-95-96/

گلبرگ
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری 95

والا منم موندم این نامردیه. میخواستن پول در بیارن که اول ثبت نام کردن تو دفترچه هم به صورت گنگ گفته بودن. در حالی که دفترچه سال گذسته صریح ذکر شده بود حداکثر ۶ ترم,

به آقا میلاد مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

ببخشید شما مطمئنید؟؟ یا باید زده شود گروه مصاحبه کننده مدیریت…ممنون میشم جواب بدهید.

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ

من از دوستان پارسالی که پرسیدم این رو گفتن دوست گرامی…

h
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

ضمناا جز شروط اصلی نبود اگر می خواستن گیر بدن از اول مدارک می گرفتن نه اینهمه دعوت کنن بعد بگن مصاحبه نمی کنیم از این خبرها نیست ملت که بیکار نیستن تازه پول مصاحبه هم بدیم بعد نگیرن ؟؟

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  h

بله . شروط اصلی رو گفتن معدل و نمره پایان نامه ، اگر کسی نمره و‌معدل رو اشتباه وارد کنه و دعوت بشه متخلف محسوب میشه

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  h

تذکر ۴: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان بدون آزمون شامل : رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

وحید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  h

سلام
من نیم ساعت پیش با شماره ۴۷۴۳ تماس گرفتم درخصوص شرط حداکثر ۴ نیمسال تحصیلی، کارشناس مرکز سنجش ابتدا با قاطعیت گفت که اگه دوره ارشد بیش از ۴ ترم بوده نباید ثبت نام میکردین، بعد که بهش گفتم به خاطر تمدید پایان نامه ۵ ترمه شدم گفت بیا برای مصاحبه!

هانیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

اخه دوست عزیز کارشناس چه بدونه

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

دوست عزیز یا قبول می کنند یا نمی کنند..در هر صورت حضور در مصاحبه می تونه تجربه خوبی باشه ..هرچند واقعا پذیرش به صورت بدون آزمون بسیار مشکله…

به آقا میلاد مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

ببخشید شما مطمئنید؟؟ یا باید زده شود گروه مصاحبه کننده مدیریت…

هانیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

میلاد فکر کنم تمام نظرات کار خودته خخخخخ اسمتو هی عوض میکنی خخخخ

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

تشکر از نظر شما…..!!!!

هانیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

بچع ها چرا رشته های فنی مهندسی برای بدون ازمون رو هنوز نزدند ؟؟؟بیخیال تکمیل ظرفیت بشید دیگه

هدیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

بچه ها تا حالا کسی با گواهی موقت به مصاحبه رفته ؟ دارم دق میکنم شرایط تسویه وام ندارم

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

دوست عزیز گواهی موقت دقیقا همون ارزش مدرک رو از نظر علمی دارهو هیچ موردی هم نداره…نگران نباشید…

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

منم گواهی موقت دارم . مدرک نخواستن که ، گفته ریز نمرات + پایان نامه کارشناسی ارشد
مدرک اصلی من دو سه ماه دیگه آماده میشه. الان فقط مدرک موقت دادن بهم
شما هم مدرک موقتتو ببر

هدیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  raha

اخه مال من از رئی تاریخ ۶ ماه اش گذشته الان زنگ زدم ۴۷۴۳ گفت شاید قبول کنن

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

هدیه جان ۴۷۴۳ هیچی نمیدونن اطلاعاتشون ناقصه. شما ببر با خودت. ریز نمرات + پایان نامه رو خودشون گفتن بیارید برای مصاحبه ولی مدرک هم ببرید با خودتون

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  هدیه

تاریخ، زمان و محل برگـزاری مصاحبـه ۱۴۳ رشتـه آزمـون مقطع دکتـری تخصصـی سال ۱۳۹۵ دانشگـاه آزاد اسلامـی اعلام شد.
به گزارش پی اچ دی تست، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر گفت :«دعوت به مصاحبه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://www.azmoon.net از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اطلاع حاصل نمایند.»
وی افزود: «واجدین شرایط دعوت به مصاحبه لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به رشته تخصصی خود را دارند، به انضمام ریزنمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.»
رئیس مرکز سنجش و پذیرش تاًکید کرد: «عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش می باشد.»
وی در پایان گفت: «اطلاعات لازم در خصوص تاریخ، زمان و محل مصاحبه سایر رشته های آزمون دکتری تخصصی ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دوره های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی متعاقباً از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.»
شایان ذکر است نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه

با خیال راحت و امید به خدا برید مصاحبه مطمئن باشید که مدرکتون قابل قبوله..الکی ذهنتون رو درگیر حاشیه نکنید دوست عزیز…

نتایج تکمیل ظرفیت در هاله ای ابهام چرا؟؟؟؟
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ق٫ظ

چرا نتایج تکمیل میخواد بندارند ۲ ماه دیگه احتمالا با شهریور یکی میشه چرا بعد از یکسال نتایج ۹۴ تعیین تکلیف نمیکنند اصلا نکنه همه سرکار بودیم؟؟؟به بازرسی و شکایات اعتراض کنید؟؟

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

من با ۰۲۱۴۷۴۳ تماس گرفتم. در مورد شرط سقف نیمسال ارشد برای دکتری بدون آزمون پرسیدم. گفتندفبرای همه دانشجویان متقاضی از شش نیمسال به چهار نیمسال کاهش پیدا کرده. چندبار هم ازش تاییدیه گرفتم. تاکید کرد که دو نیم سال کاهش پیدا کرده. نمىدونم اونهایی که. بیش از ۴ ترم ارشدشون طول کشید رو اصلا مصاحبه میکنند یا خیر. به نظر من یه ناظر ریز نمرات رو می بینه اگه چهارترمه باشه میفرسته داخل برای مصاحبه. احتمالا برای اینکه وقت اساتید گرفته نشه اینکارو کنند.
به نظر من اینها با بالا بردن شرط معدل و پایین آوردن سقف نیمسال ها خواستن رقابت رو بین بدون آزمونی ها کاهش بدن.
خیلی سخته بخصوص برای کسانی که معدلش رو دارن ولی دو ساله تموم نکردن. می تونم درکتون کنم اما نگران نباشید. انشاء الله همه با آزمون رو قبول میشید.
موفق باشید

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

من پیام دادم‌ تو سیستمشون که من شرایط ۴ ترمه بودن رو ندارم ولی دعوت شدم به مصاحبه ، برم یا نرم مصاحبه ؟ گفتن ما همه شرایط رو قبلش بررسی کردیم

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  raha

۴ترمه تموم کردن شما فقط با دیدن ریزنمراتتون مشخص میشه. که اونم موقع ثبت نام اسکن نشده که بررسی کنند. شرایط معدل و پایان نامه رو بررسی کردن. دیگه ۴ ترمه اش رو که علم غیب ندارند. باید ریزنمرات رو ببینند تا مطمئن بشند

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

گفتن اگر شرایط مورد نظر رو نداشتین اصلا دعوت نمیشدید به مصاحبه ، آقا احسان هم همینجا کامنت گذاشتن و گفتن از دانشگاه که پرسیدن گفتن ما فقط مصاحبه میگیریم برای ما چند ترم بودن فرق نداره و فقط مصاحبه با ماست .

گلبرگ
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  raha

بچه ها به نظر من برای اطمینان باید از یکی از اساتید که مثلا در ان واحد مصاحبه کننده هست بپرسیم! دوباره با ما کاسبی نکنند ۷۰ تومن بریزیم ضایعمون کنند!

نازیلا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ق٫ظ

سلام دوستان، یکی از شما لطف کنه در حد چند خط: معرفی خودش رو به زبان انگلیسی بنویسه که منم ترتیب نوشتن و بیان کردنش رو یاد بگیرم باتشکر.

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نازیلا

در حد چند خط؟؟

لطفا جواب بدهید......
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ق٫ظ

سلام
دوستان واسه مصاحیه گواهی تدریس رو دانشگاه باید به کجا بزنه؟چون من رفتم بگیرم گفتن باید بگید واسه کجا میخاید؟؟

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

واسه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی …

لطفا جواب بدهید......
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

ببخشید شما مطمئنید؟؟ یا باید زده شود گروه مصاحبه کننده مدیریت….

حمیدرضا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۷:۱۹ ق٫ظ

سلام‌قبل‌ازمصاحبه‌بدون‌آزمون‌مدارک‌روچک‌وبررسی‌میکنن.اگه‌کسی‌مغایرت‌داشت‌اجازه‌مصاحبه‌نمیدن.حتماریزنمرات‌همراه‌داشته‌باشید.بایدچهارترمه‌تموم‌کرده‌باشین‌.

فرحنازرسولی مدیریت آموزشی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۸ ق٫ظ

درضمن بنده تومصاحبه باآزمون شرکت خواهم کردکه یادم رفت خدمت تون عرض کنم.

فرحنازرسولی مدیریت آموزشی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۰۵ ق٫ظ

باسلام خدمت دوستان عزیز.سوالی داشتم ازشماعزیزانم.من رشته اصلی ام مدیریت آموزشی هستش وفرهنگی رسمی آموزش وپرورش که سالهادروس مختلف من جمله ادبیات تدریس کرده ام وبواسطه عشق به ادبیات ومعلمی ام خواستم تواین موردادای دین بکنم وشروع به نوشتن کتابهای ادبیات داستانی کردم به تعداد۱۰ جلدبه سالهای ۹۲ و۹۳ که چهاربارنویسنده ومولف برترکشوری واستانی انتخاب شدم.حال سوال من اینه که آیابردن این کتابهاکه همه اش درحیطه آموزش وپرورش است می تونه بعنوان فعالیت جنبی حقیرموثرباشه یانه؟ودیگراینکه یک مقاله آی اس آی ویک مقاله عملی پژوهشی ونیزمدرک زبان استانبولی ازاستانبول رودارم درکنارسایرفعالیت های مرتبط بارشته خودم .پاسخ درموردکتاب هاومدرک زبان استانبولی وبردن برای مصاحبه رولطف کننددوستان برام عنایت فرمایند.ممنون خواهم شدآرزوی موفقیت برای شماعزیزان رودارم.

میلاد-مدیریت دولتی(منابع انسانی)
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

ضرری که نداره بردنش… به هرحال اینم جزو سوابق تحقیقاتی و پژوهشی شما می تونه محسوب بشه …

گلناز مدیریت
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  raha

سلام بله ولی هیچ شماره ای برای واریز مبلغ اعلام نکردند، چه کار باید بکنیم؟

raha
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۱۸ ق٫ظ

سلام گلناز جان ، بله شماره حسابی اعلام نشده فعلا ولی به احتمال زیاد طی چند روز آینده باید اعلام بشه .

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۳۷ ق٫ظ

سلام به دوستان همیشه در صحنه…..
فقط خواستم یه “شب بخیر” گفته باشم

هانیه
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۲۲ ق٫ظ

بچه ها رزومتون واسه مصاحبه چیه؟!؟؟

مریم
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۲۰ ق٫ظ

پارسال هم هزینه داشت. هم اصل مدرک کارشناسی هم میخواستن. امسال حرفی از هیچ کدوم نزدن. لینکشو فرستادم!

امید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۱۰ ق٫ظ

دوستان همه با هم فردا یک روز وقت بزارید زنگ بزنید بازرسی و پیگیر نتایج تکمیل ظرفیت ۹۴ باشید این به نفع همه است
چون ما دیگه در مصاحبه ۹۵ شرکت نمی کنیم و این به نفع بقیه و خودمونه
من امروز زنگ زدم فردا هم زنگ میزنم

به امید
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  امید

بهتر است واقع بین باشیم . شما در هر صورت در مصاحبه ٩۵ هم شرکت مى کنید تا چه بسا جاى بهترى قبول شوید.

maral asghari
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۹ ب٫ظ

سلام
لیست این ۱۶ رشته شامل چه رشته هایی می شود؟
از کجا باید مطلع شد؟
سپاس

a
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  maral asghari
...مدیریت آموزشی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  maral asghari

سلام برید سایت http://www.azmoon.net اونجا نوشته

مدیریت آموزشی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ

دوستان اطلاع دارین سال گذشته هزینه مصاحبه بدون آزمونی ها چقدر بود؟؟همه واحد ها دانشجو بدون آزمون میگیرن؟

نهال
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ب٫ظ

دوستان عزیز من چهارترمه تمام کردم پایان نامه هم خودم انجام دادم چرا میگید کسی که چهارترمه تمام کرده پایان نامه رو خریده؟بد نیست کمی هم انصاف داشته باشیم…ما هم مشکل کد و اینکه استاد راهنما ظرفیتش تکمیل بود رو هم داشتیم ول تمام تلاشمو کردم که چهار ترم دفاع کنم..چهارتا مقاله هم دراوردم دادم همایش نمره هم گرفتم مقاله ی علمی پژوهشی هم از پارسال فرستادم تا الان داره داوری میشه…پس لطفا با بی انصافی نگید که هرکی چهارترمه تمام کرده پایان نامه رو خریده یا خودش کار نکرده…مقاله دادن ربطی به این نداره که چندترمه دفاع کنیم مانع دفاع کسی نمیشه..

هدیه ل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام تورو خدا کمک کنید من اصل مدرکم دست دانشگاه است و الان گواهی موقت دارم که ۶ ماه از روی تاریخ اش گذشته ریز نمرات هم دارم الان این موقت رو برای مصاحبه قبول دارن؟

بهنام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هدیه ل

آره گواهی موقت با هر تاریخی اعتبار داره و فرقی با اصل مدرک نداره

هدیه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام تورو خدا کمک کنید من اصل مدرکم دست دانشگاه است و الان گواهی موقت دارم که ۶ ماه از روی تاریخ اش گذشته ریز نمرات هم دارم الان این موقت رو برای مصاحبه قبول دارن؟

بهاره
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۵:۱۴ ب٫ظ

دوستان دعوا چرا؟؟؟
کنکور(با آزمون) دکتری بیشتراز منابع کارشناسی و کارشناسی ارشد است
ولی بدون آزمون فقط کتاب های ارشد رو مسلط اند!
در نتیجه کسانی که با آزمون قبول شدن یعنی به هردومقطع تسلط داشتن و مستحق قبولی بیشتری هستن
موفق باشید

متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

من با ازمون هم موفق شدم خانم دلیل نمیشه همون درسهای ارشد بود من درسی از کارشناسی نداشتم که تو کنور دکترا بیاد .واقعا با یه همچین دیدی نباید نگاه کرد

ک.م
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

دوست عزیز بهتره این قدر عجولانه قضاوت نفرمایید، وتنها ۲۰ % ظرفیت برای بدون آزمون هستم، حالا برای اینکه هم درس خوندیم و هم پایان نامه گذراندیم و سعی کردیم دوران درخشانی رو به صورت فشرده سپری کنیم شدیم دانشجوی غیر مستحق!!!!!

هانیه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۵۲ ب٫ظ

در ضمن الان تماسی که گرفتم گفتن به ما ارتباطی نداره باید با مرکز سنجش و پذیرش تماس بگیرید اونا باید بگن فلان تاریخ اعلام میشه و اگر مثلا اعلام کردن یک تاریخ رو و نتایج اعلام نشد توی تاریخی که گفتند بعد میتونید از طریق ما شکایت کنید وگرنه در حالت عادی چون مرکز سنجش و پذیرش چیزی اعلام نکرده پس نمیشه شکایتی کرد اینو همین الان تماس گرفتم با قسمت بازرسی به من گفتند

نتایج تکمیل ظرفیت در هاله ای ابهام چرا؟؟؟؟
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۳ ب٫ظ

نتایج اعلام کنید ۴۹۷۵۴۴۱۰

دکتری 95 به متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ

دقیقا منم تماس گرفتم گفتن شرایط رو ندارید زمانی که مشکل از کمبود استاد و دانشگاه هست تقصیر ما چی هست؟؟؟؟ مجبور به دادن شهریه بیشتر بودیم ولی حالا قبول ندارن

متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۴۶ ب٫ظ

خدابزرگه بالاخره حق به حقدار میرسه به حرف که نیست مگه پایان نامه رو خریده باشیم که به سرعت بشه جمعش کرد کسی که خودش کار کرده و مقاله ای اس ای داده اساتید متوجه میشن بالاخره اونها استادن و میفهمن ما چی می گیم این اطلاع رسانی فقط بخشنامه می خونه

احسان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ

اقا من پنج ترمه تموم کردم تماس گرفتم گفتند که به اساتید مصاحبه کننده بستگی داره زنگ زدم دانشگاه تهران جنوب گفتند اگه قبول شدی که شدی به ما چهارترم و پنج ترم فرق نداره وظیفه ما مصاحبه هست همین

دوستان به بازرسی در این رابطه زنگ نزنید وگرنه شاید بخشنامه بدن بگن فقط چهارترمه ها

با این زبون روزه هر چی نوشتم واقعیت بود

تنها
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

ممنون ایشالا همینه که شما میگین

به اقا احسان
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

به نظر من اگه میخواستن ۴ ترمه بودنو شرط بزارن از اول دعوت نمیشدیم مثل خیلیا که میگن شرط معدل هم داشتیم و دعوت نشدیم چون معدلهای بالاتر بوده ! پس توکل بخدا

تنها
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۱۷ ب٫ظ

خوب ازاول میگفتن بدون ازمون نمیگیریم دیگه این اب پاکی که میریزن رو دستمون چیه ؟؟؟من خودم مقاله ای که باید رفرنس می کردم کلی طول کسید تا چاپ شد مجبور به تمدید شدم

متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۱۳ ب٫ظ

من شک ندارم کسانی که ۴ترمه ارشدو تموم می کنن تعدادشون کمه من مقاله ام کلی طول کشیده تا چاپ بشه راهنمام بخاطر شرایط دانشگاه که پولشون نمیده تا دانشجومقاله نده نمیذاشت دفاع کنم ای خدا ازدست اینها ادم به کجادادببره

آرزو
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  متاسفانه

حق باشماست منم ترم سه پروپوزال تصویب کردم ترم ۴ پایان ناممو دفاع کردم واقعا براش زحمت کشیدم مقاله هم ازش زدآوردم تونوبت چاپه ۲ساله

متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام ۴٧۴٣ میگن که اگرنیمسال بیشتراز ۴باشه حایزشرایط نیستین و خداحافظ شما .به نظر من باید تماس بگیریم وبه این ۴ترمه اعتراض کنیم تا پارسال ششنیمسال بود یهو عوضش کردن با اینهمه کمبود راهنما مگه میشه یا مرخصی با احتساب که نباید گیر بدن .تورو خدا اعتراض کنین تجدید نظربشه ضمناا تو دفترچه نوشته شرط لازم معدل وپایان نامس .

دکتری 95 به متاسفانه
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  متاسفانه

دقیقا منم تماس گرفتم گفتن شرایط رو ندارید زمانی که مشکل از کمبود استاد و دانشگاه هست تقصیر ما چی هست؟ ؟ ؟ ؟ مجبور به دادن شهریه بیشتر بودیم ولی حالا قبول ندارن

a
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ

به حرف کارشناسان اهمیت ندید
من پیام دادم تو سیستمشون و‌ پرسیدم که شرایط من اینه ، دعوت شدم به مصاحبه برم یا نه ؟ گفتن ما همه شرایط رو بررسی کردیم
اگر یکی از شرایط فقط یکی از شرایطو نداشته باشید تو کارنامه نمیزد دعوت به مصاحبه و مردود اعلام میکرد.
تو شرایط گفته شده تو دفترچه فقط گفته مرخصی بدون احتساب و ترم تابستانه ۴ ترمه باشن ،صریحا نگفته ۴ ترم

معماری
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  a

من امروز پرسیدم گفتن حداکثر ۴ترم،موقع ثبت نام بدون آزمون فقط معدل و نمره پایان نامه بررسی شده،شما وقتی میری مصاحبه میگن ریز نمراتت،اگر ۴ترم بود میگن بفرما

مدیریت منابع انسانی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۰۳ ب٫ظ

زمان مصاحبه بقیه ی رشته ها را کی میزنن ؟

.
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۶ ب٫ظ

سلام
برای مصاحبه با آزمون به جز سوابق پژوهشی ، چه مدارکی لازم(الزامی) هست ارائه کنیم ؟

مجیدب
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۲۱ ب٫ظ

ضمن سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از ریاست محترم دانشگاه آزاد تقاضامندیم لطفا نتایج تکمیل ظرفیت ۹۴ دکتری را اعلام فرمایند یا حداقل با یک خبر و یا مصاحبه زمان دقیق اعلام نتایج را اعلام فرمایند تا از داوطلبان گرامی رفع نگرانی گردد.با تشکر

دریا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

توروخدا نظر بدین وضعیت مصاحبه ها بدون آزمون چطوره . آسون می گیر ن یا سخت

raha
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۲ ب٫ظ

من سالی که آزمون ارشد آزاد رو دادم‌ و پذیرفته شدم نرفتم ، یکسال بعد رفتم‌ برای ثبت نام و ثبت نام با تأخیر برام حساب کردن و جز نیمسال های تحصیلی حساب شده ( یعنی الان تعداد ترمهام شده ۶ ترم ) ، موقع ثبت نام من مدرک اصلی کارشناسی رو نداشتم و مدرک موقت ارائه دادم و سفته ازم گرفتن ، میتونم از این طریق اقدام کنم و‌ بخاطر نداشتن مدرک پایه سنوات تحصیلیمو ۴ ترم کنم ( یعنی مرخصی ها حساب نشن ) ؟
خواهش می کنم هر کس میدونه راهنمایی کنه

مسعود
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

خواهشا نتایج تکمیل ظرفیت رااعلام کنیدهم ماازبلاتکلیفی دربیایم هم شرکت کننده های ۹۵راحت تربه مصاحبه بیایندچون اکثریت تکمیل ظرفیت های پارسال من جمله خودم دوباره دعوت شدیم به مصاحبه .

دلیل عدم اعلام نتیجه تکمیل 94
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

این شماره که بازرسی داده همه زنگ بزنید۴۴۷۵۴۴۱۰

شماره درست
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۳۲ ب٫ظ

۴۹۷۵۴۴۱۰

اعلام نتایج 94
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

بر اساس پیگیری و خبر رسمی نتایج تکمیل این هفته اعلام میگردد۴۷۳۵۲۱۲۹شماره بازرسی-۴۷۳۵۲۱۰۳-۴۷۳۵۲۱۰۴-۴۷۳۵۲۱۰۵

بهنام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ

ببخشیدا ، ولی خدا وکیلی خبرت موثقه؟ خود بازرسی دانشگاه گفت؟
از بس خبرهای ضد و نقیض شنیدیم این چند روز که به هیچ خبری نمیشه اعتماد کرد، البته شما بزرگوارید و عذر میخام از حضورتون.