سیاست وزارت علوم بر ساماندهی پردیس‌ها به شکل پذیرش‌های شبانه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت سیاست وزارت علوم براین است که پردیس دانشگاه ها در درون دانشگاه ساماندهی شوند و شکل پذیرش ها به صورت نوبت دوم باشد.

حسین حسینی درگفتگو با مهر گفت: روند تجمیع پردیس های خودگردان مربوط به پردیس های بین المللی نیست و درحال حاضر نیز تنها دو پردیس بین المللی در دانشگاه تهران و صنعتی شریف وجود دارد.

وی افزود: سیاست وزارت علوم براین است که مابقی پردیس های دانشگاه ها در درون دانشگاه ساماندهی شوند و شکل پذیرش ها به صورت نوبت دوم ساماندهی شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه از سال گذشته روند پذیرش دانشجو در پردیس ارس دانشگاه تهران متوقف شده است، گفت: برای این پردیس ماموریت خاص پژوهشی برنامه ریزی شده است و پس از تصویب در هیات امنا ماموریت این پردیس تغییر خواهد کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشگاه رویکرد پذیرش دانشجو در پردیس ارس را دنبال نمی کند و منطقه آزاد ارس نیز به دنبال انجام پژوهش در این پردیس است.

وی عنوان کرد: پذیرش دانشجو در پردیس البرز نیز به دانشگاه منتقل شده است و کلاس های جداگانه برای دانشجویان این پردیس برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: پردیس بین الملل دانشگاه نیز قرار است طی ۵ سال ۵۰ درصد ظرفیت خود را به پذیرش دانشجوی بین المللی اختصاص دهد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

74 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پویا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ق٫ظ

۱

محمد به**
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۰:۰۲ ق٫ظ

قبولی در پردیس و شبانه هیچ تفاوتی ندارند من هر دو را مصاحبه رفتم فقط نزدیکی به تهران قبولی را سخت تر میکند
درضمن اساتید پردیس و شبانه همان اساتید روزانه است
و فقط پردیس و شبانه ۷۰ تا ۱۰۰ ملیون ناقابل باید بدهند.

فرشید
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد به**

ناقابله!

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد به**

دوست گرامی قبولی درشبانه سخت هست.برای پردیس رتبه ها و ترازخیلی خوب لازم نیست.ولی شبانه قبول شدنش مخصوصا در دانشگاهای خیلی خوب خیلی سختر از روازنه شهرستان هست بند هم روزانه رفتم مصاحبه و هم شبانه و طبق نتیجه موجود در کارنامه میگم

حسین
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام به همه دوستان
اگه کسی جواب این سوالات رو میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه:
۱- کنکور آبان برگزار میشه؟
۲-دروس مثل اسفنده؟
۳- پذیرش این کنکور برای همین بهمنه یا مهر بعد؟
با سپاس فراوان

فائزه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

اینطور که معلومه کنکور آبان برگزار نمیشه و آزمون میمونه برای اسفند ماه. چون منابع رو مشخص نکردن دیگه هم وقتش گذشت. اسفندماه میشه مثل سابق با این تفاوت که از اسفند ماه سهم آزمون میرسه به ۵۰ درصد و تخصصی هم میشه.

بهاره
خرداد ۱۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

ببخشید شما این اطلاعات رو از منبع موثقی شنیدید که کنکور ابان برگذار نمیشه؟ چون قبلا اعلام کردن زمان ثبت نام کنکور دکتری ابان ماه از مرداد شروع میشه.
و اینکه سهم کتبی ۵۰ درصد و تخصصی میشه منظورتون چیه؟
ممنون

سارا
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ

سلام
بنده هم ارشد پردیس شهید بهشتی بودم و الان ترم آخر هستم به شدت مخالف حرفهای یه سری دوستان هستم
به هیچ عنوان دانشگاه آزاد با پردیس قابل مقایسه نیست
اساتیدی که ما در پردیس داشتیم همون اساتید دانشجویان روزانه و شبانه بودن و درسی که به اونا میدادن به ما هم میدادن حتی گاهی کلاسها ادغام میشد و حتی دو ترم اول ما در دانشگاه اصلی بودیم اما بعدا که ساختمان پردیس ساختن اومدیم پردیس ….
سطح دانشگاه آزاد به نظر من خیلی پایین تر از پردیس هست
چون هر کسی رو دیدم که توی دانشگاه آزاد درس میده
اما پردیس رو خود هیات علمی های همون دانشگاه تدریس میکنن من اگر دوباره هم کنکور میدادم قطعا بازم پردیس رو انتخاب میکردم
هم بسیار دانشجوهای قوی و علاقه مند به درس داشتیم هم اساتیدمون خوب بودن واقعا

***
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دوستان عزیز قضاوت نا عادلانه کار درستی نیست.هر کس بسته به موقعیت زندگی و شغلیش و هدفش راهی را در زندگی انتخاب میکنه.دکترا خواندن هم از این قضیه مستثنی نیست.من خودم ارشد رو در علوم تحقیقات خوندم و اساتید بنده از دانشگاه شریف دانشگاه تهران علم و صنعت دانشگاه های سراسری دیگر و تحصیل کرده از بهترین دانشگاه های دنیا بودند.خوب نیست اعتبار دانشگاه های دیگری را زیر سوال ببریم.امیدوارم همه دوستان موفق باشند.

مریم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  ***

سلام دوست عزیز قبولی در دانشگاه ازاد به مراتب سخت تر از پردیس است و نگاه مردم به پردیس متفاوت.به فرض مثال یکی از دوستان من خودش میگفت در کنکور منفی زدم ولی پردیس قبول شد من خودم کارنامشو دیدم .ولی در دانشگاه ازاد قبول نشد…چرا خودمونو گول بزنیم و تعصب به خرج دهیم.کمی واقع بین باشیم

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ***

قطعا دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و واحد تهران مرکز حسابش از دانشگاه آزاد جداست
و هم سطح سراسری ها به حساب میاد
اساتیدی هم که علوم تحقیقات و تهران مرکز درس میدن واقعا عالی هستن در این موضوع شکی نیست

ندا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

کاملا درسته. بی شک. ببینید حتی یکی از مسئولین وزارت علوم در مصاحبه ای پردیس رو با روزانه های شهرستان مقایسه کرده بود و گفته بود که مثلا کسی با فلان رتبه پزشکی ساری قبول میشه ولی میاد با همون رتبه پردیس شهید بهشتی می خونه که به مراتب از روزانه شهرستان بهتره.

مهندس
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ندا

دوست عزیز این که شما بگید روزانه فلان جا از پردیس تهران پایینتره واقعا بی انصافی است، این وسط تلاش یک فرد با پول فرد دیگر مقایسه میشود. و این درست نیست.

مینا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

بله درسته اما بحث سر این موضوع است که بهترین اساتید مسلما در دانشگاههای تهران تدریس میکنن و سطح دانشگاههای تهران با شهرهای دیگه قابل قیاس نیست
روزانه فلان رشته از پردیس تهران قطعا به لحاظ کیفیت تدریس و سطح دانشگاه پایین تره
اما به لحاظ رتبه فقط میشه گفت کسی که روزانه شهرستان قبول میشه بالاتر از فردی است که پردیس تهران قبول میشه

مریم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

یقینا چون شما در مقطع ارشد دانشگاه ازاد قبول نشدین پردیس بی کنکور را برای دانشگاه بهشتی انتخاب کردین .پس تعصب دارید؟؟؟؟؟؟؟

نرگس
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

شاید هم قبول شدن ولی پردیسو ترجیح دادن ادب رو رعایت کن

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

من فقط خواستم با توجه به تجربیاتی که از دانشگاه ازاد و پردیس بهشتی داشتم
به کسانی که بین این دو تردید داشتن بگم که چون هم دانشجوی پردیس بودم هم لیسانس ازاد بودم بگم که انتخاب پردیس بهتر از دانشگاه ازاد هست
هرکسی با توجه به تجربیاتش نظر خودش رو داره

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دوست گرامی اطلاعاتتون رو در زمینه ی پردیس بالا ببرید پردیس ها بدون کنکور دانشجو نمیگیرند
این موضوع در مورد چندین سال قبل بود که اونم فقط به مدت دو سال بدون کنکور پردیس دانشجو گرفت و بعد از اونم فقط از طریق کنکور سازمان سنجش پردیس دانشجو گرفته
بنابراین بهتره شما تعصب رو در مورد پردیس کنار بگذارید
ضمنا بنده با رتبه سراسری ۲۰۰ پردیس رو انتخاب کردم و اتفاقا آزاد هم تهران مرکز قبول شدم و نرفتم

پریسا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

با استدلالی که شما مطرح کردید پس دانشگاه آزاد ، هم سطح دانشگاه های روزانه است چون اکثر اساتید واحدهای معتبر دانشگاه آزاد هم همان اساتید دانشگاه های سراسری مثل تهران ، شهید بهشتی ، تربیت مدرس و غیره هستند و منابع معرفی شده هم همان منابعی است که به بچه های روزانه داده شده …
دوستان هیچ وقت به قطعیت نظری رو مطرح نکنید و بهتره قبلش فقط کمی اطلاعات کسب کنید

محمد
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

پردیس و شبانه هیچ تفاوتی با دوره روزانه ندارند فقط پردیس و شبانه شهریه می دهند و اگر نه اساتید همان اساتید مقطع روزانه هستند.

**
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اشتباه گفتید دوست عزیز
روزانه و شبانه هیچ شباهتی به پردیس ندارند
شاید فارغ التحصیلان پردیس و ازاد از لحاظ علمی مرتبه ی بالاتری داشته باشند حتی
اما ورود به مقاطع روزانه و شبانه قابل مقایسه با پردیس نیست
بالاخره متاسفانه اینجا ایرانه بیشتر به مدرک توجه میشه تا علم
البته استثنا هم موجود هست اما خیلی کم
شما این رو در مصاحبه ی امسال باید میدیدین
از اونجایی که قدرت تمامش دست اساتیده
تنها دانشجویان روزانه و شبانه دانشگاه های مطرح ظرفیت های امسال رو پر خواهند کرد
و رزومه و بار علمی اهمیتی ندارد

**
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  **

متاسفانه برای پذیرش دکتری دانشگاه های دولتی (روزانه ، شبانه و پردیس ) ، حرفتون کاملا صدق میکنه !!!!!

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا درست میفرمایید
اساتید کاملا یکی هستند هیچ فرقی ندارن
تنها تفاوت در این است که پردیس و شبانه ها شهریه میدن

علامت سوال ؟؟
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

سلام .
مصاحبه بعضی پردیس ها تمام شده کسی از دوستان اطلاعی داره که نتایج ازمون کتبی ومصاحبه دانشگاه ها معمولا چه زمانی وچگونه اعلام می شود …

مژده
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان. کسی از دوستان اطلاع دارد که پس از پذیرفته شدن در آزمون پردیس اگر انصراف بدهیم باز مجاز به شرکت در آزمون بعدی هستیم یا خیر؟ و سوال بعدی من از دوستانی که مدرک از دانشگاه پردیس گرفتن این است که آیا در مدرک نهایی قید میشه که پردیس بوده یا خیر؟

امیر حسین
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مژده

اگر در پردیس قبول نهایی بشید و نرید از کنکور سال بعد محروم خواهید شد. من خودم ارشدم رو از پردیس گرفتم و توی مدرک قید شده که دوره تحصیل در پردیس دانشگاهی بوده.

دانسجوی دکتری
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر حسین

حتما شما بدون کنکور وارد دانشگاه شدید من پارسال کنکور دادم و از پردیس خودگردان قبول شدم احتمالا در مدرک ما پردیس درج نخواهد شد چون از طریق سازمان سنجش وارد دانشگاه شدیم

phd
خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ق٫ظ

متاسفانه یا خوشبختانه کلمه پردیس ذکر خواهد شد.

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۷:۰۳ ب٫ظ

سلام
دانشگاههای واحد پردیس به هیچ عنوان بدون کنکور دانشجو نمیپذیرند و فقط تا سال ۹۲ و قبل آن اینطور بود که بدون کنکور دانشجو گرفتن
و در مدرک هم عنوان پردیس ذکر میشه

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مژده

بله در مدرک کلمه پردیس ذکر میشه

داوطلب
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

سلام
ازدوستانیکه در حال حاضر هیئت علمی هستن یا میخواین بشن ایا شرط سنی وجود دارد. واینکه چه فرق قابل توجهی بین هیئت علمی با حق التدریسی هست ممنون میشم هر کسی اطلاعاتی داره در اختیار بنده بذاره.ممنون

دانشجوی دکتری 94
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام
در حال حاضر فقط دکتری در فراخوان جذب هیئت علمی درخواست داده میشه و حداکثر سن ۴۵ سال است.
وقتی حق التدریس باشید به ازای ساعات تدریس مبلغی دریافت می کنید مثلا ساعتی ۱۰ هزار تومان و بعد از پایان ترم حقوق دریافت خواهید کرد و بیمه و مرخصی و.. ندارد.
اما اعضای هیئت علمی حقوق ماهیانه دریافت می کنند مثلا ماهی سه میلیون با مدرک دکتری که اونهم به پایه ی استاد بستگی داره استادیار، دانشیار یا استاد تمام و در ضمن حق بیمه، حق مرخصی، عیدی و پاداش تمام موارد پرداخت میشود یعنی سالی ۱۲ ماه حقوق و ۲ ماه حقوق اضافی بابت عیدی و پاداش در ضمن اساتید فعال در زمینه راهنمایی و مشاوره پایان نامه و کتاب و مقاله پاداش و ارتقا دریافت می کنند و مزایای دیگری هم خواهند داشت در ضمن یک تعداد واحد مشخص هر ترم موظف به تدریس هستند.
زمانیکه به عنوان استاد مدعو در دانشگاه دیگری تدریس کنند حقوق مجزا دریافت می کنند و برای حضور در همایش ها و… راهنمایی و مشاوره پایان نامه هم حقوق مجزا دارند. برخی از اعضای هیئت علمی سمت های اجرایی هم دارند که حقوق مجزا دارد.

دوست
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ق٫ظ

بی نهایت ممنون از وقتی که برای اسخ سوالم گذاشتید.

آلاله
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ

الان که زمان مصاحبه ها رو.به پایان هست. اطلاعیه را زدن؟؟

آرش
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ

یعنی اینجا همه مصاحبه قبول هستند ؟ کسی آزمون آبان شرکت نمیکنه؟ فقط خودم آبان امتحان میدم ؟ پس ۱۰۰ درصد ابان قبولم دیگه؟ بابا دم خودم گرم.

دکتری 96
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

بعید میدونم اصلا آبان امتحانی باشه.چون هم وزارت علوم هم سازمان سنجش و دانشجویان نتیجه تصمیمات عجولانه را مشاهده می کنند. و احتمالا طبق طرح مجلس امتحان در اسفند ماه و از دروس تخصصی گرفته می شود.

فایزه سادات
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری 96

کاملا درسته آبان خودبخود لغو شد اما منابع اسفندماه هم دیرشده اعلامش!!!! یک ماه که رمضان هست بقیش هم چندان فرصتی نیست مخصوصا روزهای کوتاه پاییز و زمستان. پیشنهاد بنده اینه که دوستان ٬شروع کنن به مطالعه منابع تخصصی که از قبل داشتن.

داوطلب دکتری
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فایزه سادات

کجا اعلام شده که آبان حذف شده؟

هادی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۸ ب٫ظ

سلام دوستان بجای اینکه بگین من مدرکمو از فلان دانشگاه گرفتم و… بار علمیتو ببر بالا اونوقت هست که اگر دکترارو در پایین ترین سطح دانشگاه های دنیا هم بگیری کل دنیا بهت نیاز دارن و بهت افتخار میکنن همیشه سعی کن انقدر خودتو قوی کنی تا بجای اینکه تو بری دنبال کسی اونا بیان منتت کنن که باهاشون همکاری کنی تا وقتی که خودت خودتو قبول نداشته باشی انتظار نداشته باش دیگران قبولت داشته باشن مردم به سوادت احترام میذارن و بهت نیاز دارن نه به محل تحصیلت… موفق باشین

امیر حسین
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

بالاخره یکی پیدا شد یه حرف حق بزنه. هستن اساتیدی که از دانشگاه آزاد دکتری گرفتن ولی بار علمی خیلی بالایی دارن

maryam
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  هادی

الان تمام دانشگاها برای مصاحبه دکتری به این .ه مدرک ارشدت برای کدوم دانشگاه بوده توجه میکنن و براشون خیلی مهمه.من چون ارشدم آزاد بوده روز مصاحبه باهام طوری رفتار میکنن انگار بی سوادم.با اینکه رزمه خوبی دارم
پس نگید که مهم رزمه.تو ایران خیلی مهمه که مدرکت برا کدوم دانشگاه باشه.به فرض مثال اگر دانشگاه تهران ارشد خونده باشید هرقدر هم که بی سواد باشید در همون دانشگاه پذیرش خواهید شد…….

قادر
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ

چطوری میشه ثبت نام کرد برای پردیس البرز دانشگاه تهران؟

سارا
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  قادر

به سایت پردیس البرز دانشگاه تهران مراجعه کنید
http://alborz.ut.ac.ir/

دانشجوی دکتری علوم و تحقیقات
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۷ ب٫ظ

با سلام
سال گذشته بین پردیس علامه طباطبایی و آزاد علوم تحقیقات تهران،
بعد از کلی بررسی و صحبت با اساتید و مسئولین
علوم تحقیقات رو انتخاب کردم.

مریم
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ق٫ظ

کار بسیار عاقلانه ای انجام دادید.اعتبار مدرک دانشگاه ازاد از پردیس بالاتر و از روزانه پایین تر است

آرش
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ

آقا بالاخره معلوم نشد که آبان ماه ۹۵ امتحان هست یا نه؟ منابع چی شد؟ منابع مثل اسفند ۹۴ هست یا برای آزمون آبان ۹۵ منابع تغییر میکنه؟

هستی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب٫ظ

استاد خودم گفت اگر کسی معدل بالا و رزومه قوی داشته باشه قطعا هیات علمی میشه چه پردیس باشه چه شبانه چه روزانه…خواهشن جو الکی ندیدن .دوست خودم پردیس بود هیات علمی شد چون معدل و رزومه قوی داشت اون وقت من هنوز…

منم
خرداد ۱۳, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

من با چندتا استاد دیگه هم مشورت کن بعد تصمیم بگیر شاید نطر اونا متفاوت از نظر استاد تو باشه

حسابداری
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۳:۴۹ ب٫ظ

زمانی که تمامی کلاس ها با همان اساتید روزانه برگزار میشه، محتوای دروس هم تفاوت نداره، نمی دونم چرا انقدر دوستان فرافکنی می کنن و سعی دارند فارغ‌التحصیل های پردیس رو بی سواد جلوه داده و مدارک آن ها را بی اعتبار، من از پردیس دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شدم، در همان سالی که کنکور فوق لیسانس بود در علوم تحقیقات هم پذیرفته شدم اما پردیس را انتخاب کردم و در حال حاضر بسیار راضی هستم، در ضمن بنده برای فراخوان هیئت علمی پارسال شرکت کرده و برای دانشگاه سراسری غیر انتفاعی قزوین انتخاب شده و در حال حاضر در مقطع دکتری پذیرفته شدم پس لطفاً و حتماً با مطالعه نظر بدین.

علی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

پردیسها رو برای هیئت علمی نمیگیر دانشگاههای دولتی که هیئت علمی تکمیل شده دارن فقط ازاده که الان دنبال هیئت علمیه که مسلما پذیرش پردیس اصلا نخواهد داشت اگر فقط به ادامه تحصیل علاقه دارین برین پردیس

امیر حسین
خرداد ۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

این حرف شما رو قبول ندارم. دانشگاه های بنام سراسری هنوزم جذب دارن. اگر سامانه جذب هیئت علمی وزارت علوم رو بررسی کنید متوجه میشید …

امیر حسین
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

منم بین دکتری پردیس و آزاد حتما پردیس رو انتخاب می کنم. البته بین کلیه واحد های دانشگاه آزاد، فقط واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد استثنا هست .

دریا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام
کی این سیاست اجرایی میشه؟
باور کنید همه پردیسی ها بیسواد نیستند به عنوان مثال خودم از بهترین دانشگا های تهران فارغ التحصیل شدم با رزومه خوب همه دوران ها هم روزانه بودم، اما الان مجبورم برم پردیس، ترازم هم برای رسیدن به حد روزانه زیاد فاصله نداشت اما بخاطر زندگیم مجبور شدم یک شهر رو بزنم که فقط روزانه و پردیس داره
بهتره زیاد تفاوت قایل نشین بخاطر چندتا تست اینور اونور

یعنی جه؟
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

یعنی چه؟ منظورش اینه که با نام نوبت دوم فارغ التحصیل میشن؟ تو مدرک نمیخوره پردیس؟

**
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

با این همه اعتبارموندم چرا تراز بعضی رشته هاش ۱ بود در آزمون امسال

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  **

همه با تراز ۱ نمی رن پردیس دوست من.من ارشد با رتبه ۲۸۰۰ رفتم پردیس و دکتری هم تراز ۲۳۰۰ دارم در رشته عمران و هم عده ای از روزانه ها رو مجاز شدم و هم عده ای پردیس ها رو.مطمئن باش در مقابل من و کسان زیادی مثل من که به مصاحبه پردیس می ریم دوستان با تراز ۱ شانسی ندارند و نخواهند داشت.هیچ وقت جانبدارانه قضاوت نکنیم

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  **

این هم بگم که همه رشته ها مثل هم نیستن.در رشته عمران هیچ جا تراز کمتر از ۱۰۰۰ نداشتیم برای پردیس.ولی قبول دارم که در بعضی رشته ها کار خوبی نمی کنن که تراز ۱ می زارن برای پردیس.همون رشته ها رو هم مطمئن باشین که دوستان با تراز ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ می رن و صندلی ها رو پر می کنن و تراز ۱ قطعا فرصتی نخواهد داشت

**
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

در رشته ی خود من هم تراز اعلامی پردیس ۲۳۰۰ بود در یکی از دانشگاه ها و ۱ نبود
اما تراز روزانه اش ۴۶۰۰
خوب تفاوتش خیلیه
اما خوب هستن رشته هایی ک ۱ رو اعلام کردن که خیلی بده
 بعدم من پردیس رو نبردم زیر سوال

از طرفی با اون دوستمون هم موافقم علوم تحقیقات از پردیس بهتره
بخصوص اگه بخواین ازاد هیئت علمی شید

پاسخ به سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

در تمام دنیا!!!؟ دانشجو برای تحیصیل پول میده؟ دانشجوی دکتری پژوهش می کنه و در دانشگاههای معتبر دنیا به دانشجویان پول میدن.

برنامه ریزی روستایی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  **

آره والا

بیومکانیک ورزش
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  **

من با تراز ۴۵۰۰ فردا دارم میرم پردیس خوارزمی مصاحبه فقط به خاطر اینکه رشته من را خوارزمی داره و اونم سه تا دانشچوهای خودش را میگیره و منم مجبورم اگه بخام ادامه تحصیل بدم برم پردیس
پس همه پردیسیها دانشجوهای ضعیفی نیستند
به قول دوستمون فرق رتبه ها چند تا تست هست

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

دوستانی که می گفتین پردیس اینجوری و انجوریه ؟؟؟
دیدین اعتبار پردیس رو؟فردا که بشه نوبت دوم همه با چراغ دنبال مدرک پردیس خواهند بود.بارها عرض کردم مدرکی که ارم وزارت علوم و تحقیقات بالاشه و مهر مثلا دانشگاه تهران یا امیر کبیر یا تبریز یا شیراز یا اصفهان نمی تونه بی اعتبار باشه.
با این حرف بنده که بین دو راهی دکتری پردیس دانشگاه دولتی یا ازادمونده بودم با تمام وجود پردیس رو انتخاب خواهم کرد.

دانشگاه تهران
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

احتمالا از این نظر که می فرمایید بین دکتری آزاد و پردیس، پردیس بهتر است درست باشد هر چند در مورد بعضی شعب دانشگاه آزاد مثل علوم و تحقیقات صدق نمی کند ولی در کل اعتبار پردیس همچنان زیر سوال است بنده ۳ سال در شعبه پردیس دانشگاه تهران شاغل بودم و کاملا از اعتبار مدرک از نظر اساتید و حتی خود دانشجویان اطلاع دارم. به نظر بنده تنها در یک صورت پردیس رفتن توجیه دارد که بجت ارتقا پست سازمانی استفاده گردد و گرنه بعدها در جذب اساتید مشکل خواهید داشت.

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

بنده ارشد پردیس خوندم و الان ۲ ساله دانشگاه ازاد تدریس می کنم و منتظرم به محض ورود به دوره دکتری درخواست جذب هیت علمی بدم در سامانه.در مدت مصاحبه برای دادن مدرک تدریس و بقیه مراحل هم هیچ کس از من نپرسید پردیس چیه و چرا پردیس و غیره.
در زمان تحصیل هم شما درست می فرمایید.عده ای از اساتید و بقیه دانشجوها یه جوری نگاه می کننی. که ان هم علتش نفس پردیس خوندن نیست.وقتی می بینن عده ای پول می دن و درس می خونن یه جوری می شن.
من خودم به شخصه معتقدم که کم کم این ذهنیت هم در بین جامعه ما جا خواهد افتاد.همینگونه که در تمام دنیا برای تحصیل پول می دهند اینجا هم کم کم همه این رو قبول خواهند کرد.شما مطمئن باشید دوست من

علی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

سلام. مدرک پردیس برای هیات علمی فاقد اعتبار است.دانشگاه ازاد اسلامی به هیچ وجه جذب از پردیس ندارد.دولتی هم که ندارد.در مقابل واحدهای پر افتخار دانشگاه ازاد مثل علوم وتحقیقات و واحد نجف آباد و تهران جنوب و تهران مرکزی که از هر لحاظ در رقابت با دانشگاههای تراز اول دولتی هستن پردیس بهترین دانشگاهها هم کم میارند.این راهم الان اینجا گفته اند تا پردیس ها خالی نماند.پردیس که خود دانشگاه تراز ۱ یا۲۰ و.. گذاشته وبعد نهایت ۳۰نفراز این همه واجد شرایط متقاضی شرکت کرده .خودتان قضاوت کنید

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

پس این دوستان هیت علمی که ما داریم تو دانشگاه می بینیم و رفقای خودمون در پردیس بودن و با هم درس خوندیم حتما ادم فضایی هستن و از مریخ اومدن

agah
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

در ضمن یادم رفت بگم مصاحبه (اگرم مصاحبه ای باشه) برای تدریس حق التدرس تو دانشگاه آزد خیلی متفاوته از مصاحبه برای جذب هیات علمی سیاجونم. معمولا حق التدریس ها رو با نطر مدیر گروه جذب می کنند و معمولا زیاد سخت گیری نمیشه و مخصوصا اگه پارتی داشتخه باشی کسی به مدرک و مقاله و نمره و پردیس بودنت نگاه نمیکنه.

دانشگاه تهران
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به هر حال قلبا امیدوارم هر چه زودتر سازمان سنجش اقدامی برای رفع بلاتکلیفی همه دوستان انجام دهد. روند پذیرش دکتری واقعا مشکل دار است و این باعث سردرگمی داوطلبان می شود

agah
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیا

سیا جون سلام
فکر کنم زیاد آرمانی فکر میکنی
اولا باید ذکتری بگیری
بعد رشته ات تو فراخوان باشه
تا بعد بتونی تو سامانه درخواست بدی
اصل کار بعد اینه شما بدترین دانشگاهم که درس خونده باشی
کسی مانع از این نمیشه که درخواست بدی تو سامانه و ثبت نام کنی
منتها بعدش شما رو با روزانه های هم رشته و سپس شبانه های و بعدش با دانشجویان آزاد و آخرش با دانشجویان پردیس مقایسه می کنند تا ببینند میتونی رقابت کنی. همین طور که میبینی تو تو پلههای آخر رقابت قرار گرفتی و عملا از اول کار حذف شده به حساب میایی

سیا
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  agah

دوستان همکلاسی دارم که هیت علمی شدن و من هم ایشالا امسال که وارد دوره دکتری شدم خواهم شد.انسان چیزهایی رو که می خواد بهش برسه باید اول در اعماق وجود خودش بهشون برسه تا بعد در عمل هم بتونه بدستشون بیاره.کسانی که همون اول به خودشون و ناامیدی خودشون ببازن قطعا در عمل هم شانسی برای برنده شدن نخواهند داشت دوست عزیز.
شما هم ایشالا همیشه موفق باشید

علی
خرداد ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

پردیس پردیسه دیگه