نمره مردودی دانشگاه ها در آزمون دکتری 95

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تغییرات متعدد در نحوه برگزاری آزمون دکتری و سهم دانشگاه ها، کنکور دکتری را به یکی از پرچالش ترین موضوعات آموزش عالی بدل کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال ۹۵ جمعه ۱۴ اسفند با رقابت ۱۵۸ هزار و ۹۴ داوطلب برگزار شد. این دوره ششمین دوره آزمون دکتری است که به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود و در این دوره داوطلبان به دروس اختصاصی و سوالات آزمون دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی پاسخ دادند.

در این آزمون ۳۰ درصد نمره فرد بر اساس آزمون کتبی و ۷۰ درصد بر اساس ارزیابی تخصصی محاسبه می شود.

مرحله دوم یا ارزیابی تخصصی به عهده کارگروه برگزار کننده است. بررسی سوابق عملی داوطلب شامل الف) امتیاز پژوهشی، ب) امتیاز آموزشی، ج) امتیاز آزمون تخصصی یا مصاحبه است.

در این مرحله دانشگاه ها به عنوان موسسات مجری دوره دکتری باید چگونگی تشکیل پرونده متقاضیان، زمان و مکان برگزاری آزمون، نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی و میزان تاثیر هر یک از مولفه ها را ضمن ارسال به سازمان سنجش، از طریق وب سایت، تماس تلفنی، پیامک و به صورت عمومی، صریح و شفاف به داوطلبان اعلام کنند.

بر اساس شیوه نامه برگزاری آزمون دکتری که به دانشگاه ها ابلاغ شده است زمان برگزاری هر یک از مراحل ارزیابی تخصصی باید به نحوی برنامه ریزی شود که با زمان بندی سایر موسسات تداخل نداشته باشد و تعیین حد نصاب سنجش علمی از سوی موسسات برای ورود داوطلبان به مرحله دوم الزامی بوده و این حد نصاب می تواند برای هر موسسه و یا هر کد رشته ای متفاوت باشد.

جلسه مرحله دوم با حضور حداقل ۳ عضو هیات علمی به انتخاب گروه آموزشی رسمیت پیدا می کند. معاون آموزشی موسسه مسئول نظارت بر فرآیند مرحله دوم است.

دانشگاه ها از مرحله دوم آزمون دکتری سربلند بیرون نیامدند

اما دانشگاه های مجری دوره دکتری تخصصی به عنوان یکی از ارکان تحصیلات تکمیلی تاکنون نتوانسته اند از این آزمون سربلند بیرون بیایند. اعتراضات پیاپی داوطلبان به نحوه برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری توسط دانشگاه ها و تاثیر زیادی که این بخش در پذیرش افراد دارد حاکی از ناموفق بودن این طرح دارد.

یکی از بدعت هایی که در این دوره داوطلبان با آن مواجه شده اند، مصاحبه های سه دقیقه ای برای ارزیابی تخصصی داوطلبان دکتری است.

نفس برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری، ارزیابی تخصصی افراد برای شروع یک دوره مهم تحصیلی است که به گفته بسیاری از داوطلبان مجاز و معرفی شده به مصاحبه بسیاری از دانشگاه ها این مرحله را به شکل فرمالیته، سه دقیقه ای و بدون نظم برگزار کرده اند.

از دیگر موضوعات مورد اعتراض داوطلبان معرفی شده به مرحله دوم کنکور دکتری، موضوع اخذ تعهد از داوطلبان پس از برگزاری مرحله ارزیابی تخصصی است. به این معنی که فردی که برای مصاحبه به دانشگاه الف و ب رفته اما در مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه الف، این دانشگاه از فرد تعهد گرفته است. در این صورت اگر فرد در دانشگاه ب پذیرفته شود نمی تواند به آنجا برود.

این در حالی است که سازمان سنجش ۱۹ خردادماه ۹۵ در اطلاعیه اعلام کرده است: «داوطلبانی که در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شرکت کرده و از نظر دانشگاه مربوط دارای شرایط علمی لازم (قبول مشروط) تلقی شده‌اند باتوجه به تماس گرفته شده از سوی موسسات مربوط منحصراً می‌بایست از تاریخ ۲ تا ۱۱ مرداد ۹۵ برای تکمیل و ارائه فرم تعهد به دانشگاه ذیربط (ارائه فرم تعهد منحصراً بایستی به یک دانشگاه داده شود) مراجعه کنند بدیهی است اخذ هرگونه تعهد قبل از بازه زمانی فوق فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر تلقی می‌شود.»

قانون شکنی دانشگاهها در مورد تعهد از داوطلبان کنکور

اما این اطلاعیه با رفتار دانشگاه ها مغایر است. بیشتر دانشگاه ها نسبت به اخذ تعهد در غیر از زمان اعلام شده اقدام کرده اند که این کار واکنش رئیس سازمان سنجش آموزش کشور را برانگیخت.

ابراهیم خدایی تاکید کرده است که با دانشگاه‌هایی که از داوطلبان دوره دکتری تعهد قبل از موعد مقرر می‌گیرند برخورد می‌شود و حق چنین کاری را ندارند. 

همچنین دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به تخلف برخی از دانشگاه ها در اخذ تعهد زودهنگام از دانشجویان دکتری گفت: این مسئله خلاف محسوب شده و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی گفت: دانشگاه ها باید در بازه زمانی که اعلام شده بود تعهد را از دانشجویان اخذ می کردند و غیر از این خلاف محسوب می شود و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

معاون وزیر علوم ادامه داد: این دانشگاه ها موظف هستند طبق شیوه نامه ای که سازمان سنجش آموزش کشور به آنها ابلاغ کرده است، عمل کنند تا دانشجویان بتوانند با فراغ باز در خصوص اینکه به کدام دانشگاه مراجعه کرده تصمیم گیری کنند و تعهد دهند.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: در هر حال تلاش ما این است که با دانشگاه هایی که اینگونه عمل کردند گفتگو کرده و به آنها متذکر شویم که تعهدات زودهنگام از دانشجویان اخذ نکنند تا دانشجویان بتوانند خارج از فضای جاری و با آرامش تصمیم گیری کنند.

از سوی دیگر شیوه های اطلاع رسانی دانشگاه ها نیز موجب ناراحتی داوطلبان کنکور دکتری را ایجاد کرده است. یک دانشگاه فضای مجازی، یک دانشگاه پیامک، یک دانشگاه سایت رسمی و دانشگاه دیگر تماس کارشناسان به داوطلبان اعلام کرده اند که باید تعهد خود را ارائه کنند.

داوطلبان در شبکه های اجتماعی و سایت ها از یکدیگر خبر می گیرند که آیا دانشگاه مورد نظر با آنها تماس گرفته است که به نظر می رسد شیوه ای غیرمعمول برای آگاهی از نتایج آزمون است.

آزمون دکتری بهانه ای برای کسب درآمد

اینکه برخی از دانشگاه ها تنها دو ظرفیت داشتند و اقدام به دعوت بیش از ۳۰ نفر کردند نیز از موارد مورد اعتراض افراد بود. چرا که هر فردی باید مبلغی را به عنوان هزینه به حساب دانشگاهی که حدنصاب آن را کسب کرده بود، پرداخت می کرد و این تصور بوجود آمد که دعوت افراد بیشتر تنها به عنوان منبع درآمد دانشگاه بوده است.

به عنوان نمونه یکی از داوطلبان می گوید یک دانشگاه مشهور امسال گرانفروشی کرده است! داوطلبانی که متقاضی یک رشته در دوره روزانه و شبانه بودند مجبور شدند دوبار مبلغ مصاحبه پرداخت کنند که من به دلیل نداشتن هزینه کافی مجبور شدم تنها یک کدام را انتخاب کنم !

یا در نمونه دیگری یکی از دانشگاه ها برای ظرفیت ۴ نفر اسامی ۱۰۷ نفر را اعلام کرده بود.

البته در این میان برخی از دانشگاه ها نیز در سایت ها خود اعلام کرده اند که اسامی نهایی پذیرفته شدگان را همزمان در سایت سازمان سنجش و دانشگاه اعلام می کنند تا داوطلبان به صورت شفاف و روشن در جریان نتایج قرار بگیرند.

آشنایی با استاد شانس پذیرش

جو نامناسب جلسات مصاحبه نیز مورد اعتراض بیشتر داوطلبان بود. مصاحبه های چند ثانیه ای تا چند دقیقه ای و یا آزمون های کتبی بی ارتباط با گرایش. همچنین نکته ای که داوطلبان به آن اشاره می کنند بازگشت موضوع آشنابودن با استادان در مصاحبه است، بسیاری از افراد گفته اند که از اساتید خود در زمان مصاحبه قول پذیرش گرفتند.

شیوه برگزاری مرحله دوم در امسال نکته دیگری نیز در برداشت که چون افراد پس از اعلام حدنصاب های دانشگاه ها، این اختیار را داشتند که برای مصاحبه چند دانشگاه شرکت کنند، برخی از داوطلبان ترجیح دادند که تنها در یک یا دو دانشگاه شانس خود را امتحان کنند که به این ترتیب ممکن است ظرفیت برخی دانشگاهها خالی بماند. 

برخی از داوطلبان معتقد هستند پذیرش دانشجوی دکتری فقط به واسطه کنکور روش کاملی نیست اما پذیرش با مصاحبه روش علمی است که در تمام دنیا رواج دارد اما در ایران و به ویژه در این دوره به بدترین روش انجام شده است.

یکی از داوطلبان می گوید: در زمانه ای که هر لحظه پیامک تبلیغاتی می آید، ما که در انتظار پیامک دانشگاه برای قبولی هستیم، دچار استرس می شویم چرا نتایج نباید به صورت هماهنگ و بر روی سایت اعلام شود که داوطلبان این گونه سردرگم نشوند.

این داوطلب یادآور می شود : دانشگاهها اعتراض داشتند که چرا آزمون کتبی دکتری باید ۷۰ درصد نمره را داشته باشد، چرا دانشگاه ها در گرفتن دانشجو اختیار ندارند اما بررسی صلاحیت را به بدترین شکل برگزار کردند. جلسه مصاحبه دو دقیقه ای ! آزمون های تشریحی بر اساس جزوه های کلاسی و در نهایت هم تمسخر داوطلب که چرا آنجا که ارشد خوانده ای دکتری نمی خوانی !

داوطلب دیگری می گوید: از زمان برگزاری آزمون تا برگزاری مرحله دوم در دانشگاهها دائم در حال سفر و رفت و آمد و هزینه کردن هستیم و حال ما را بلاتکلیف رها کرده اند و هر روز از سایرین می پرسیم آیا با شما تماس گرفته اند.

وقتی داوطلبان صلاحیت دانشگاهها را زیر سوال می برند

این داوطلب ادامه می دهد : تجربه این دوره از آزمون ثابت کرد دانشگاه ها به تنهایی صلاحیت گزینش دانشجوی دکتری ندارند و نتوانستند شیوه منطقی و منظمی برای پذیرش دکتری در پیش بگیرند. داوطلبان در این دوره بیشترین سردرگمی و اعتراض را به نحوه عملکرد دانشگاه ها داشتند.

البته چند دانشگاه هم بودند که از این مرحله روسفید بیرون آمدند چرا که برخورد مناسب مسئولان و استادان دانشگاه و نحوه برگزاری مرحله دوم داوطلبان را راضی نگه داشته بود. 

تمام این اتفاقات درحالی است که با تغییر قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مجلس نهم و ابلاغ آن از سوی حسن روحانی رئیس جمهور در دولت یازدهم، داوطلبان بار دیگر با تغییرات در نحوه برگزاری آزمون، سهم دانشگاه ها و تغییرات نمرات مواجه می شوند.

تغییرات جدید؛ بدعتهای جدید

این بار امتیازات مساوی و ۵۰ درصدی برای بخش کتبی و مرحله دوم ارزیابی درنظر گرفته شده است اما مشخص نیست با تجربه ناخوشایند دانشگاهها، این بار داوطلبان با چه بدعت هایی مواجه شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

707 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم
تیر ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

سلام وقت به خیر
رشته کلینیکال پاتولوژی دانشگاه شهید چمران اهواز دانشجویان خودشونو گرفتن حتی یکیشون با خود دکتر جلالی پایان نامه برداشته بود،حق منو ضایع کردن کی رسیدگی میکنه دردمو به کی بگم
با تشکر

تربیت مدرس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ب٫ظ

دوستان تربیت مدرس دیگه با کسی تماس نگرفته برای اخذ تعهد ؟؟؟ یعنی الان برای همه رشته ها افراد پذیرفته شدن مشخص شدن و تعهد دادن ؟؟؟

علی
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

سلام دوست عزیز، بنده امروز ساعت ۱۲:۲۰ با دانشگاه تماس گرفتم. گفتن که ما به کسی نتایج رو نگرفتیم. تمام رایزنی ها بر اساس دوستان وآشنایان در خود دانشگاه هستش و هیچ چیزی قطعی نیست. رشته معماری اصلا چیزی به کسی نگفته. مگر کسی آشنای قوی داشته باشه که اولویت قبولی رو ببینه. وگرنه پیغام پسغامی در کار نیست و دانشگاه هم به این سادگی خودش رو کوچک نمی کنه. پس بیخیال بعضی حرف ها و گمانه زنی ها. از اول هم گفتن که تو سایت می زنیم. تمام.

تربیت مدرس
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز این حرفشون که کاملا دروغ محضه چون من خودم چند نمونه رو سراغ دارم که زنگ زدن بهشون و ازشون تعهد گرفتن….فقط سوال من اینه که الان همه افراد پذیرفته شده ی این دانشگاه مشخص شدن و رزرو و ذخیره و اینچیزا ندارن ؟؟؟؟

سعید ب./
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

اکثر رشته ها را تماس گرفته اند. به جز رشته های کشاورزی ، حققوق و مدیریت. با ۰۲۱-۸۲۸۸۳۰۶۲ تماس بگیرید

نیاز
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

ما که هرچی زنگ زدیم گفتن صبر کنید تا خودمون تماس بگیریم

در تکاپوی دکتری
تیر ۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نیاز

سلام، شما چه رشته​ای هستین؟ و اینکه تا اونجا که می​دونم هنوز به برخی از گرایشهای مدیریت اطلاع ندادن که قبولین یا خیر.

نیاز
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

مدرس یکبار اطلاعیه داد که هفته آخر خرداد در سایت اعلام میکنیم.بعد که سنجش گفت برخورد میکنیم دیگه حتی تماس هاشون هم پنهانی شد طوری که دوستان خودمونم جرات نمیکنن بگن بهشون زنگ زدن…خوب چه کاریه..بیان تو سایت اعلام نتیجه کنن و بگن تو بازه زمانی مرداد برای تعهد بیاین
جالبه که حتی قبول نشودنمون رو هم نمیدونیم چه برسه به قبول شدن

حسین
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۸ ب٫ظ

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از قبل بر میداره و به همه نمره الکی میدن . مثلا بعضی از دانشجوها در کارنامه شان با نوره ۶یا،۷ مواجه خواهند بود که فقط نمره کارشناسی و ارشدشونم نیست !!!
پایان نامه نمره مصاحبه بماند ….
و دانشجویی که قبول شده مثلا با نمره شصت کل نمراتش سر جمع ۳۵هم نمیشه!!!!
طبق فرم هااا

بهار
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ب٫ظ

با سلام
از دانشگاه حکیم سبزواری با کسی تماس نگرفتند؟

الهام
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۰:۵۲ ق٫ظ

بچه ها کسی از چمران اهواز باش تماس گرفتن ؟جواب بدید لطف

--------
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

با من تماس نگرفتن ولی از دانشکده علوم با دوستان تماس گرفتن باهاشون ص کردن که میتونن هزینه تز بدن یا نه؟؟؟
من تو همون جلسه مصاحبه ازم پرسیدن گفتم نه نمیتونم برای تزم هزینه کنم و به همین راحتی رد شدم لازم به ذکره که واسه کد رشته روزانه مصاحبه رفتم

عمران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۷:۰۷ ب٫ظ

از دانشگاه زاهدان و یا سمنان با کسی تماس گرفتن؟

ارشاد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ

بخدا اگه سنجش همه چیزرو خودش به عهده بگیره خیلی بهتره.دانشگاه ها فقط رزومه رو بررسی کنند.آخه واقعا ازبین ۳۰۰نفرچطور میشه ۱۰ نفرانتخاب کرد؟؟؟ من امسال حدو چهارمیلیون فقط هزینه قطار واتوبوس وهواپیمادادم بماند که چقدرتکه تکه بلیط گرفتم تابه مقصدبرسم یک شهرفرودگاه نداشت یک شهر راه‌آهن نداشت یک شهر میگفتند فقط فلان روز پرواز داره یافلان روز قطارداره باورکنید دیوانه شدیم وبه جای مطالعه دوسه هفته درگیر بلیط وبرنامه ریزی بودیم آخه خدا رو خوش میاد؟؟؟

ارشاد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۱۸ ب٫ظ

ازجاهای که خیلی برخوردشون عالی بود، ارومیه بود که واقعا احساس میکردی اومدی دانشگاه.

ارشاد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

ببخشید خودم امسال شاهدبودم دانشگاه مازندراندان ۱۰نفرمی خواس ۳۰۰نفراومده بودن یایه دانشگاه دیگه ۴نفرمی خواس ۲۵۰ اومده بودن. بعضی مصاحبه ها۴۵تایه ساعت طول می کشیدوبعضیاش استادا می گفتن چون زمان کمه فقط ۴دقیقه باهات مصاحبه می کنیم ازهمین الانم تایمت شروع شد!!!! این مصاحبه س واقعا؟؟؟؟؟

موادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

دوستان من از زمان سایر رشته ها خبر ندارم کسی هم از امیرکبیر تماس نگرفت من از طریق یکی دیگه از اساتید خبر دار شدم که خودشون دانشجو دکترا ندارن

موادی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

ممنون از انرژی های مثبت شما دوستان. برای تک تک شما آرزوی بهترین ها را دارم

موادی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۱۴ ب٫ظ

من منتظر جواب امیرکبیر هستم رشته مواد زنگ زدم گفتند ۳ الی ۵ تیر جوابا توی سایت اما یکی از اساتید به من گفتند در قبولی های اصلی نیستم و توی رزروی ها هستم نمیدونم چی میشه من که بعید میدونم نفر قبلی انصراف بده اگر تا حالا جایی قبول شده بود خب رفته بود اونجا پس قطعا میخواد امیرکبیر بمونه

سپهر
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  موادی

از کجا اینقدر مطمئنی، به نظرم اشتباه می کنی، ان شاالله قبول میشی

پاسخ
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  موادی

سلام نه دوست گرامی که رشته مهندسی مواد هستی امیدوار باش شاید نفر اصلی مثلا دانشگاه دیگری بره هنوز که دانشگاه های برتر همشون نتایج را اعلام نکردند انشاالله که قبول بشید

به موادی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  موادی

استاد باهاتون تماس گرفت؟؟؟؟؟؟ یا خودتون تماس گرفتید؟

زهرا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  موادی

برای همه رشته هاشو تو این بازه میزنه؟

مهندسی برق کنترل
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  موادی

منم تو همچین شرایطی هستم، یک نفر قبل من میتونه سهمیه استعدادم بره بهشم گفتن که استعداد بره، اگه استعدذد بره من میشم یکی از اصلیا و قبول میشم، کارم شده فقط دعا

نیاز
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

منم شرایطم همینه دقیقا

مهندسی برق کنترل
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  نیاز

چه دانشگاهی و چه رشته ای؟

ﻋﻠﻲ
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۴:۵۸ ب٫ظ

اﺳﺎﺗﻴﺪ ﺑﺮﻕ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻗﺘﻨﺪ ﻳﺎ اﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺩﻳﮕﻪ اﻱ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪﻩ? ﺧﻮاﻫﺸﺎ اﮔﺮ اﺳﺎﺗﻴﺪ ﺑﺮﻕ ﺑﻬﺘﻮﻥ اﻃﻼﻉ ﺩاﺩﻧﺪ ﺑﮕﻴﺪ ﺗﺎ ﺑﻘﻴﻪ ﺑﻴﺨﻮﺩﻱ ﻣﻨاﺘﻆﺮ ﻧﺒﺎﺷﻴﻢ

مهندسی برق کنترل
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ﻋﻠﻲ

من برا امیرکبیر نیستم دوست عزیز

عزیز طلوعی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۵:۰۷ ب٫ظ

من تو رشته گرایش فیزیک هسته ای چهار تا دانشگاه رفتم انصا فا کارشوندتو مصاحبه و برخوردشون با دانشجو خیلی خوب بود .دامغان بابلسر ارومیه و بیرجند
بیرجند بیش از نیم ساعت وقت گذاشتند برای مصاحبه و ارمیه ازمون تشریحی از دروس تخصصی گرفت و خیلی خوب بود
فقط اینکه نتایج را دیر اعلام می کنند خیلی بده . مگه چقدر کار داره ؟ سر خرداد باید اعلام می کردند تا از بلاتکلیفی دربیاییم

فرشاد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  عزیز طلوعی

دقیقا همینطوره……دانشگاه بیرجند عالی بود از نحوه ی برخورد اساتید، از برگزاری جلسه ی مصاحبه، دقیقا مصاحبه ی علمی و تخصصی دکتری رو به معنای کلمه تو دانشگاه بیرجند دیدم…مصاحبه ی هر شخص حداقل ۴۵ دقیقه طول کشید و مصاحبه کاملا علمی بود…ضمن اینکه اساتید فوق العاده خوش برخورد و محترم با دانشجویا برخورد میکردند و سر جلسه مصاحبه کوچکترین استرسی به داوطلبا وارد نمیشد تازه طوری بود که اگه استرسم میداشتی اساتید طوری جلسه رو اداره میکردند که کلا استرس از یادت میرفت…خدا قوت میگم به اساتید و مسئولین محترم دانشگاه بیرجند…

بی نام
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  فرشاد

منم رفتم بیرجند
عالی بود برخوردشون
منظم
مودب
محترم
بیست
تبریک میگم بهشون
ما کامل نیستیم و برای همینم داریم.تلاش میکنیم،علامه نیستیم و جای کسب علم داریم،این رو خیلی از دانشگاه ها ندید گرفتن و برخورد تحقیر آمیزی داشتن،علم.اکتسابیه،نه ذاتی
پس غروری نیست بیشتر بلدیم یل بر کوته عقلی نیست دوکلمه کمتر دوکلمه بلدیم دبلدیم…
اگر بلد بودیم ما مصاحبه گر بودیم نه مصاحبه شونده
این مطلب،برای بعضی از اساتید سنگین و ثقیل

نرگس
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۵:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

بیگ لایک

تو رو خدا یکی جواب بده
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۷ ب٫ظ

دانشگاه ای یزد، صنعتی شاهرود و امیرکبیر به کسی زنگ زدن؟ چ رشته ای؟

لطفا جواب بدید دوستان عزیزم

mina
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

این دانشگاه های تهران که برای مصاحبه رفتم میگفتن چرا دانشگاه خودت نمیری ! دانشگاههای شهرستان از طرفی خیلی دانشجو رو در منگنه قرار می دهند . نظیرش دانشگاه زنجان. به من گفتن یکی از گزینه های انتخابی ما هستی ولی چون انتخاب آخرت دانشگاه زنجان هست !!! انتظار دارن با رتبه ی خوب امیرکبیر و تربیت مدرس رو بزنم بعد از زنجان! البته توهینی به هیچ استادی نمیکنم. این مدت مصاحبه ها، در واقع یه تور سفر کسب تجربه بود. با خیلی از اساتید آشنا شدم و با دیدگاه خیلی هاشون نظرم راجع بهد دانشگاهها و علاقه مندی هام واقعا عوض شد. یه جایی مثه دانشگاه شهید بهشتی .
اگر الان بگن برای دانشگاه هایی که رفتی اولویت بندی کن قطعا یه جایی مثه دانشگاه زنجان رو قبل از دانشگاه شهید بهشتی میزنم ! این حق هر دانشجویی هست با ترازی که بدست اورده-البته در یک آزمون عجیب- به تمام دانشگاه هایی که میتونه سر بزنه و شانسشو امتحان کنه!
در

مریم
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام
دوستان رو نمی دونم بر چه اساسی میگن رتبه واسه قبولی مهم نیست یا هست، اما من که فقط دانشگاه شیراز رو رفتم مصاحبه،اساتید صراحتا اعلام کردند آزمون سنجش رو کاملا قبول دارن و رتبه داوطلب براشون فوق العاده مهم هست.

منتظر امیرکبیر
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ق٫ظ

امیرکبیر و دانشگاه تهران به کسی زنگ زدن؟ چ رشته ای؟

hosein
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ق٫ظ

یعنی واقعا کسی اینجا نیست که جواب من رو بدا از چمران اهواز آیا کسی خبر داره به کسی واس هر رشته ای زنگ زده شده یا خیر

داوطلب آبان
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  hosein

نگران نباشین حتما هنوز زنگ نزدن وگرنه حداقل یک نفر در موردش میگفت.

-------
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب آبان

به یکی از دوستانی که مصاحبه دانشکده علوم رفتن زنگ زدن یکی از اساتید ولی با من برای همون رشته تماس نگرفتن. چون خ اصرار کردید گفتم ناامید نباشید توکل بخدا. تو مصاحبه از من پرسیدن چقدر برای تزت هزینه میکنی من گفتم هیچی ولی این دوستمون گفتن استاد که تماس گرفته این سوالو ازشون پرسیدن و ایشون گفتن مشکلی بابت پرداخت هزینه تز ندارن دیگه نمیدونم تو مصاحبه ازشون پرسیدن یا نه!! من گفتم هیچی هزینه نمیکنم و دلایلمو توضیح دادم یکی دیگه از اساتید فرمودن منظورشون هزینه شخصی نیست دکتر طرح منظورشونه کارتونو طرح میکنید منم گفتم اگه شرایطش باشه چرا که نه!! خ از بچه ها به اعتبار اساتیدشون کاراشون طرح میشه اهواز سیستم ش مهندسیه معکوسه فک کنم!!! بله خیلی هام بدون پشتوانه استادشون کارشون طرح شده دوستان گارد نگیرن لطفا! به هرحال این جور سوالات و درخواست های مالی اساتید چه تو مصاحبه هاذو چه بعد قبولی از دانشنجوها واقعا برای وجه اساتید و دانشگاه اصلا مناسب نیست.خب میرفتم آزاد میخوندم پردیس شبانه هر چیدغیر از سراسری

آرام
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  hosein

خواهر من از بچه های چمرانه و مصاحبه اونجا رو داده، به اون و دوستاش زنگ نزدن

سحر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  hosein

با من که هنوز تماس نگرفتن

قبولی نهایی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ب٫ظ

بچه ها من واسه سنجش این دو سوال رو فرستادم بیاین یه تحلیلی بدین

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – عدم تعهد یا انصراف
متن درخواست :
اگه دانشگاهی قبول بشم ولی واسه تعهد به اون دانشگاه مراجعه نکنم از کنکور سال اینده محروم میشم؟ یا نه، فقط وقتی تعهد بدم محروم میشم؟
جواب بدین تا اگه نیازه انصراف بدم چون از قبولی در ان دانشگاه پشیمان شدم ولی میخوام اگه بدون تعهد محروم نمیشم صبر کنم خبر قبولیم در اون دانشگاه بیاد بعد تصمیم جدی بگیرم
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۵/٠٣/٢٧-١۴:۴٠
پاسخ :
با سلام
قبولی نهایی در ازمون یک سال محرومیت دارد
با سپاس

و سوال دومم

عنوان درخواست :
عمومی | دکتری – عدم تعهد یا انصراف
متن درخواست :
قبولی نهایی یعنی چه؟ یعنی اعلام از طرف دانشگاه؟ یا قبولی اعلام شده بعد از تعهد از طرف سنجش؟
تاریخ ارسال پاسخ :
١٣٩۵/٠٣/٢٧-١۶:۵٧
پاسخ :
با سلام
داوطلب گرامی
باسلام قبولی نهایی از طرف دانشگاهها صورت می‌گیرد. فقط اسامی قبول شدگان به منظور بررسی صلاحیتهای عمومی به این سازمان ارسال می‌گردد. موفق باشید
با سپاس

سعید ب./
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  قبولی نهایی

تا تعهد ندهی، توسط دانشگاه در سامانه سنجش درج نمی شوی. بنابراین قبولشده نهایی نیستی

افشین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ

کاش پول داشتم سال قبل دانشگاه ازاد ثبت نام میکردم میخوندم واقعا خیلی خسته شدم اعصابم خرابه همش بی بینطمی وپارتی بازی و پول گرفتن الکی

زمین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۵:۲۶ ب٫ظ

علی آقا چه جوری میشه به دیوان عدالت اداری شکایت کرد؟ یعنی دانشگاه شیراز کارش غیر قانونی بود؟

علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ

باتوجه به اینکه نمره کف مصوبه داخلی دانشگاههاست مطمئنابا شکایت به دیوان عدالت اداری می توان از سد نمره کف عبور کرد ودانشگاهها را دیوان مجبور به پایین آوردن نمره کف میکند.

مینا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ

ببخشید دانشگاه خوارزمی رشته مشاوره با قبولیا تماس گرفته؟ کسی میدونه؟

جم
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

نتایج امیرکبیر
چند روز قبل تماس گرفتم با تحصیلات تکمیلی دانشکنده مهندسی انرژی گفتن هفته اول تیرماه. اما دوستان در اینجا گفتن حصوری رفتیم و گفتن ۴ تیرماه اما ۴ تیرماه جمعست. لابد ۵ شنبه بارگذاری میکنند.

منتظر امیرکبیر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  جم

همه رشته ها رو اعلام میکنن؟ از طریق همون سامانه ثبت نامشون نتایج رو اعلام میکنن؟

جم
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ

فکر کنم همه رشته هاست. و از طریق سایت.

خانم دکتر 95
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه دانشگاه تهران کی نتایجو اعلام میکنه؟؟؟؟

علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

زنگ بزنین، با نهایت احترام جوابتون رو خواهید گرفت.

خانم دکتر 95
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

به دانشکده زنگ میزنم میگن ما نمیدونیم!!!

ملیکا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

برید تو سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران، اونجا یه اطلاعیه زده که توی همان بازه زمانی که سنجش اعلام کرده، نتایج رو می زنه و بقیه اعلام قبولی ها، وجاهت قانونی نداره.

خانم دکتر 95
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

آخه مرداد ماه که دانشگاهها تعطیلن.چطور مرداد تعهد میگیرن؟

سعید ب.
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ق٫ظ

دانشکده پیشرفت، دانشگاه علم و صنعت هم زنگ زده گویا

رها
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ق٫ظ

کاش می شد شب بخوابم و صبح وقتی بلند بشم و گوشیم را روشن کنم از دانشگاه پیامک اومده باشه که قبولی.
خسته شدم از انتظار
دوست دارم فقط تکلیفم معلوم بشه چه خوب و چه بد

مهندس مکانیک
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رها

همه در یک حالیم دوست عزیز.
فتوکل علی الله و کفی باالله وکیلا.

زمین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ق٫ظ

من شنیدم دانشگاه شیراز رشته زمین شناسی برای دکترا (گرایش های مختلف) نمیخواد بگیره..نمیدونم دانشگاه میخواد چه چیزی رو به سازمان سنجش ثابت کنه؟ یعنی از نظر دانشگاه معرفی شدگان سازمان سنجش فاقد صلاحیت بوده اند؟ ما این وسط چکار کنیم که قربانی دعوای این دو شدیم؟ اگر دانشگاه تصمیم داشت کسی رو بگیره حتما کسانی واجد شرایط در بین معرفی شدگان پیدا میشد.. مگر اینکه جریان چیز دیگری باشه!!! تو رو خدا یکی جلوی این ظلم رو از طرف دانشگاه بگیره.. ما یک سال خوندیم..آزمون دادیم..هزینه کردیم..از جاهای دور اومدیم برای مصاحبه..پس حق ما چی میشه..راحت بگن شما نمره نیاوردید نمیگیریم!!!!

سارینا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زمین

سلام. واسه رشته ی شما چند نفر برای مصاحبه اومده بودن؟ فقط در مورد رشته زمین شناسی این قضیه وجود داره یا سایر رشته های دانشگاه شیرازم قراره دانشجو نگیرن؟!!!!!!

علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ق٫ظ

بچه ها شاید خنده دار باشه . من از روزی که فهمیدم قبول نشدم ( یکی از اساتید مصاحبه کننده به اصرار من گفت که جز اولویتهامون نبودی) هنوز باورم نمیشه قبول نشدم . نمی دونم چرا این حس لعنتی که از روز کنکور باهامه که بهم میگه امسال قبولی دست از سر کچلم بر نمی داره . نمی دونم چرا فک می کنم قبول میشم . فقط هم یه جا رفتم مصاحبه .

پاسخ به علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام دوست گرامی انشالله هم شما و همه عزیزن قبول و موفق بشین
حتی من که فقط مگه معجزه بشه قبول بشم هم تو این سایت اینقدر جوگیر شدم که ناخودآگاه استرس قبولی دارم

نیاز
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من تو این مدت به معجزه ایمان آوردم…اصلا ناامید نشید.

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ق٫ظ

دوستان من شنبه میرم تعهد میدم به علامه و برای همیشه این ماجرا رو تموم میکنم. با اینکه دانشگاه تهران هم قبول شدم ولی علامه رو ترجیح میدم.

سعید ب.
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۲۴ ق٫ظ

بدون فرم جدید تعهد؟

دانش آموخته جامعه شناسی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ق٫ظ

ببخشید
شما چه رشته ای هستید؟

معدنی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ق٫ظ

نتایج امیرکبیر چی شد؟ کسی خبر داره کی نتایج رو اعلام میکنن؟ اصلاً زنگ زدن یا نه؟ چ رشته ای زنگ زدن؟

منتظر امیرکبیر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۵:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  معدنی

دوستان واقعاً کسی خبر داره از امیرکبیر؟ لطفاً اگه کسی خبر داره اینجا هم بیانش کنه؟ ممنون از همتون

جم
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ب٫ظ

چند روز قبل تماس گرفتم با تحصیلات تکمیلی دانشکنده مهندسی انرژی گفتن هفته اول تیرماه. اما دوستان در اینجا گفتن حصوری رفتیم و گفتن ۴ تیرماهو اما ۴ تیرماه جمعست. لابد ۵ شنبه بارگذاری میکنند.

yan
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ق٫ظ

سلام
دوستان من متوجه نمیشم چرا بعضی در گفتن اینکه از کدوم دانشگاه باهاشون تماس گرفته شده خساست می کنن!!!!
زیاد وجهه ی خوبی نداره بعد از کامنت گذاشتن و گفتن اینکه تماس گرفتن و بعد پرسیدن اسم دانشگاه از طرف بقیه کامنت گذار نیست و نابود میشه!!!
کمی درستی پیشه کنیم.

به سوال عمرانی!
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ق٫ظ

سلام
روز و روزگار خوش
من ارشد علم و صنعت بودم،منتها فیزیک.
رییس دانشگاه از گروه عمران بودن و ماشاالله اکثر بودجه ها تخصیص داده می د به مهندسی ها.
جو اخلاق علمی دانشگاه به شدت ضعیف هستش….امکانات رفاهی بدک نیست.کارکنان دانشگاه به غیر از حراست،تاکید می کنم بهدغیر از حراست!!!رفتار تقریبن مناسبی دارند.
من به جایی رسیدم که عمرن واسه دکترا نمی مونم تو علم و صنعت….البته خب من هم رشته ی شما نیستم ولی جو خارج از دانشکده هم چندان تعریفی نیست.
ولی در مجموع اگه با موارد بالا مشکلی ندارید بین دو انتخابی که شما دارید به نظرم باز ببینید کدوم فضای علمی تری داره.
موفق باشید.

علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ق٫ظ

من که تعهد رو به تربیت مدرس دادم و این ماجرا ها رو برای خودم تموم کردم. به جای هفته اول مرداد مجبور شدماز بین ۴ دانشگاه انتخاب کنم که کردم. یک نفر هم می خواستن فقط تربیت مدرس.تعهد رو دادم و تمام.
رشته : هوافضا

هوافضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۴:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام دوست عزیز تبریک میگم گرایشتون چی بود؟

پاسخ به علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

تبریک میگم دوست گرامی قبولی در دکتری هوافضا خوش بحالتون با آرزوی موفقیت های بس بزرگتر برای شما و همه دوستان گرامی و قبولی دیگر عزیزان از جمله تمام بچه های هوافضا من که اگه پردیس هم قبول بشم باید کلاهم را بیاندازم هوا، شاد باشید

سوال مهم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

بچه ها لطفا اگه اطلاع دارین جواب سوالم رو بدین
اگه دانشگاهی قبول بشم ولی واسه تعهد به اون دانشگاه مراجعه نکنم از کنکور سال اینده محروم میشم؟ یا نه، فقط وقتی تعهد بدم محروم میشم؟
جواب بدین تا اگه نیازه انصراف بدم

برقی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سوال مهم

تا زمانی که تعهد ندید اسم شما وارد پرتال سنجش نمیشه بنابراین محروم هم نمیشید‌.

سعید ب./
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سوال مهم

اگر روال تغییر نکند خیر. نیازی به انصراف ندارید. تنهای نام افرادی در سامانه سنجش ثبت می شود که تعهد دهند در یکی از دانشگاهها

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

خواهش می کنم جواب سوال من رو بدین
من تو دانشگاه تهران در مجموع از ۱۰۰ امتیاز پژوهشی،آموزشی، مصاحبه و آزمون کتبی ۷۰ شدم و نفر اول هستم.
می خواستم بدونم دانشگاه تهران قرار تراز کنکور رو هم تاثیر بده یا نه؟
یعنی تراز کنکور هم ضریب داره؟ یا ضریبش صفر و من قبولیم قطعیه؟؟؟؟

...
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

مبارک باشه. دوست عزیز اصلا نگران نباشید پارسال هم که رتبه موثر بود تاثیر انچنانی روی نتایج نداشت امسال هم هر دانشگاهی خودش درصد تاثیر رو تعیین میکنه بعضی دانشگاه صفر بعضی بین ۲۰ تا ۳۰. ولی دانشگاه تهران این تاثیر رو در هنگام مصاحبه اعمال میکنه‌. یعنی کلا رتبه براش مهمه اون نمره ای که به شما دادن با درنظر گرفتن رتبه شما هم هست. مجددا تبریک.
من ارزومه که دانشگاه تهران قبول بشم.راستی رشتتون چیه؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  ...

فعلا نمی تونم بگم
چون نتایج نیومده

...
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ایراد نداره به هر حال کلی تبریک.

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

ممنون
ایشالا شما هم قبول شی دانشگاه تهران

خانم دکتر 95
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

تبریک.شما میدوتین دانشگاه تهران کی نتایجو اعلام میکنه؟

رضا
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

الان نهایی شده
شنیدم اول تیر

حمید
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

آزمون امسال صفر است ضریبش نه ۳۰!!

رضا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

مطمئنید؟

سعید ب./
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

بله. رسماً درسته. اما برخی دانشگاهها چند درصدی به ان اختصاص داده اند

تاثیر کارنامه
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

خیلی هم صفر نیست. دانشگاهی که من رفتم تو امتیازاتش ازمون تاثیر صفر داشت ولی استادا تک تک درصدا رو چک میکردن وروی دیدشون تاثیر داشت
در ضمن توی دعوت شدن ها که رتبه خیلی تاثیر داشت

نتایج امیرکبیر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دوستان خبر موثق از اعلام نتایج امیرکبیر ندارید؟

تربیت دبیر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام
از دوستان درباره دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی کسی اطلاعاتی داره
که در چه حدی هستش و آیا در آینده برای هیئت علمی شدن موثر هستش؟

الکترونیک ارومیه- دکتری 95
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

ببخشید کسی اینجا واسه رشته برق الکترونیک ارومیه رفته واسه مصاحبه.
احیانا کسی به تحصیلات تکمیلی ارومیه زنگ زده که بهشون بگن قبول شدید یا نه.

Phd عمران سازه
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ق٫ظ

خیر رسما چیزی اعلام نشده در رشته های فنی ارومیه

الکترونیک ارومیه- دکتری 95
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

ممنون

داوطلب 95 در پاسخ به عدالت
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ

متاسفانه جو دانشگاه زنجان عجیبه چون اکثرا بچه های زنجان دانشگاه زنجان را حتی با رتبه خوبی که میارن در الویت اولشون قرار میدن و استاداشم حتی اگه زنجانی هم نباشن این دوستان را در اولویت پذیرش قرار میدن حتی من خودم دیدم که صرفا همین دانشگاه را به عنوان تک الویتشون قرار میدن و همین برای قانع کردن اساتید دانشگاه خاص زنجان کافیه و متاسفانه درک نمیکنند که هرکسی حق داره انتخابای دیگه ای داشته باشه

.....
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۱۵ ب٫ظ

خواهش میکنم سازمان سنجش برنامشو برای کنکور آبان اعلام کنه !!!!!!!ما باید چکار کنیم؟ چرا کسی چیزی نمیگه

مریم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

نه دوست عزیز. شد یکبار در سال. ۹۹.۹۹ درصد کنکور آبان منتفی هست…………….

45
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ

خوارزمی با قبولی ها تماس گرفته؟ میشه رشته هایی که خوارزمی باهاشون تماس گرفته بگید

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  45

مدیریت

دکتری رفتار
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  45

تربیت بدنی

1111
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۰۵ ب٫ظ

من یه دانشگاه شهرستان رفته بودم برای پردیس مصاحبه ، یک اشنایی داشتم بهش زنگ زدم گفت نفر دوم ذخیره ها هستی . ۵ نفر هم بر می دارند . به نظرتون چقدر احتمال داره ۵ نفر قبلی جاهای بهتر قبول شن و برن و من اینجا قبول شم ؟!؟!؟!؟!!؟

علی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  1111

احتمالش کم نیست

عدالت
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۴۱ ب٫ظ

من با بهترین رتبه یه دانشگاه شهرستان مصاحبه رفتم جالب اینه روز مصاحبه رتبه هایی که اومده بودن اکثرا حول و حوش ۷۰۰،۸۰۰ بودن من ۱۰۰، الان زدن جزو پذیرفته ها نیستی، جالبتر اینه که من دانشگاههای تهران همشو مجاز بودم، یعنی نمیدونم ملاک پذیرش چیه!!!!!! ارشدمو تو دانشگاه برتر کشور با دو ژورنال و معدل بالا!!!! روز مصاحبه میگه چرا اینجارو اول نزدی اخه نمیگه منی که شریفم مجاز شدم چطور دانشگاه درجه ۳ شهرستان اول میزنم، سر دفاع فقط تحقیرم کردن که اخرش شد نفر اخر!!!!! یعنی نمیدونم چی بگم

zz
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  عدالت

منظورتون از داشتن ۲ ژورنال چیه عایا؟!!!

عدالت
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  zz

یه isi و یه isc

زهرا کیانی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  عدالت

دانشگاه زنجان واقعا مصاحبه الکی و فرمالیته بود من اینو احساس کردم من باغبانی هستم فک کنم دانشجوی خودشونو میگیرن به منم زنگ نزدن هنوز

استعداد درخشان یا قبولی در کنکور
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

روز مصاحبه کسی جرات نمیکرد اول بره تو، من اطمینان داشتم به خودم هم رتبه هم رزومه، خیلی جالبه برام نفر اخر بشم!!!!!!!!!!!!! کف تراز ۲۰۰۰ زده بودن من ۴۰۰۰ بودم

علی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  عدالت

ببخشید کدوم دانشگاه، چه رشته ای و چه گرایشی

عدالت
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دانشگاه زنجان مهندسی برق کنترل

zahra
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عدالت

باید تنها براساس قبولی ازمون باشه و مقالات و کارهای پژوهی اونم فقط سازمان سنجش در نظر بگیره و مصاحبه از بین بره تا این ناحقی ها نشه.واقعا ناراحت کننده ست.

یاوری
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

چطوره که دانشگاه های تهران فقط از دانشجوهای خودشون انتخاب میکنند. آنوقت دانشگاه های شهرستان حق ندارند از دانشجوهای خودشون بگیرند.
ایران که تو تهران خلاصه نمیشه. عزیزم همه ایران سرای من است.

حسین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

خب عزیز جان شاید زمینه کاریتون با اساتید اونجا همسو نبوده
قرار نیست که با یه سنجش ۴ گزینه ای هرکی انتخاب بشه

دکتر جون
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  عدالت

سلام چون کسی رو داشتن که می خواستن بردارن

م
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۱۴ ب٫ظ

سلام، من رشتم مدیریت ورزشی هست،پریروز تماس گرفتم دانشگاه تهران گفتن هیچ اطلاعاتی در مورد پذیرفته ها نمیتونیم بهتون بدیم و نتایج در همان بازه زمانی که سازمان سنجش گفته اعلام میشه، البته شاید دانشکده با دانشکده فرق داشته باشه

؟؟؟
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب٫ظ

من رتبه ۶ رو داشتم.ولی تا حالا خبری نشده.این انصافه؟

??
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟

چه رشته ای هستید

مریم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ??

من هم با رتبه ۴ بلاتکلیف هستم…دیگه خسته شدم ازین وضعیت

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ

ببخشید یه سوال

این درسته که میگن دکتراهای پژوهشگاه ها بعدا نمیتونن هیات علمی بشن یا دکتراشون به اندازه دانشگاه ها اولویت نداره؟
مثل پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

آرام
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

منم اینو شنیدم. ظاهرا به این دلیله که دکتری پژهشگاهها فقط پژوهش محور کار میکنن. جدای از اینها به نظرم با این هجوم بی دلیل به سمت دکتری و جمعیت رو به کاهش دانشجوها در سالهای آتی، نیاز به هیئت علمی هم کم خواهد شد و ممکنه فارغ التحصیل دکتری هر دانشگاهی باشی ولی جایی هیئت علمی نشی.

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

عجب… عجیبه که اون ۱۸ واحد تئوری رو هم پاس میکنن تو پژوهشگاه شیمی…فقط شنیدم ممکنه نشه با این مدرک هیات علمی شد! برام مهم بود….ممنون

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرام

امسال حتی دکترای پژوهشگاه مهمی مثل IPM را تبدیل به دکترای پژوهش محور کرده اند. البته یکی از اساتید مدعو انجا به من گفت که آنها قرار است هجده واحد تخصصی را هم ارائه دهند

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

بله دقیقا مسئله همینه…اصلا دیگه اسم پژوهش محوری وجود نداره “حتی تو دفترچه هم نبود” و سه ترم آموزشی دارن. خیلی همه چیز راجع به پژوهشگاه ها گنگه متاسفانه

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

نه اتفاقا امسال پژوهش محورها را بیشتر کرده بودند….من خودم دو موسسه شرکت کرده بودم

داوطلب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ب٫ظ

لطفا در قسمت ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش موارد اعتراضی و نظرات خود را نسبت به نحوی اعلام نتایج دکترااعلام کنید.

مصطفی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ

بچه ها دوتا فرم برا نتایج اقتصاد اصفهان تو سایت ها دست به دست میشه به نظرتون نتایج نهاییه؟؟؟؟؟

arash
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

نه نهایی نیست. پرسیدم از کارشناس اموزش گروه اقتصاد.

مصطفی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  arash

چطور نهایی نیست؟ نوشته نمره از صد

arash
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شما کدوم فرمو میگین؟!!!
نمرات منتشر شده، اما درج نشده از ۱۰۰، فقط قید شده نمرات مصاحبه!!! شما نمره ۱۰۰ رو از کجا اوردین؟!!!

مصطفی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  arash

عزیز دل شما حتما فرم رو ندیدی که اینطوری میگی

arash
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شاید حق با شما باشه و من اطلاع کافی نداشته باشم. من فقط یه فرمو دیدم که نمرات رو با عنوان نمرات مصاحبه درج کردن، این فرم دومی که میگین رو از کجا میشه تهیه کرد؟

maryam
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

اقای مصطفی میتونم خواهش کنم که بفرمایین این دو فرم رو از کجا میشه تهیه کرد؟

مصطفی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

سلام . من از تتلگرام دریافت کردم. فرمی که شامل شماره داوطلبی ؛ شماره ملی ؛ شماره پرونده و نمره از صد می باشد.

سارا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

ای کاش یکی این فرمو در اختیار ماهم میذاشت

پژوهش هنر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ

سلام دوستان. دانشکده هنر الزهرا امسال مصاحبه شرکت کردم از بین ۷۵ نفر شرکت کننده ۱۰نفر میخواستند. عده ای از دوستان گفتن که الزهرا نتایجو اعلام کرده و به قبولیها زنگ زدن ولی من وقتی تماس گرفتم گفتن که نتایج هنوز مشخص نشده و بچه ها از خودشون در آوردن. یعنی به نظرتون امیدوار باشم؟؟؟؟!!!

پژوهش
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پژوهش هنر

نه عزیرم با قبولی ها تماس گرفتن. مطمئن باشید.

...
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پژوهش هنر

دوست عزیز اولا که ۷۵ نفر نبوده بلکه بیشتر از ۱۰۰ نفر بودن. بعدشم من با خود منشی گروه پژوهش هنر صحبت کردم گفتن با ۱۴ نفری که پذیرفته شدن(قبولی های اصلی + ذخیره ها) تماس گرفتیم که بیان تعهد بدن.

...
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

میتونی با این شماره تماس بگیری

۸۵۶۹۲۵۲۵

golnar
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

دوست عزیز ۷۵ نفر بودن من خودم دانشجوی اونجام و علی رغم اینکه واسه موضوع پایان نامه و این چیزا استادم اوکی داده بودم ولی قبول نشدم. ولی بازم امید دارم چون بعضی افراد تو تایید صلاحیت عمومی رد میشن و هر چیزی ممکنه اتفاق بیوفته.

پژوهش هنر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  golnar

خدا کنه هم برای من هم برای بقیه

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  golnar

رد شدن در صلاحیت عمومی بیشتر از نیم درصد هم نیست

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ

نتایج دانشگاه تهران چی شد؟ مگه قرار نبود تا اخر هفته بگن؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ

واقعا کسی میدونه دانشگاه تهران کی نتایجو اعلام میکنه؟

ma
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

من تماس گرفتم با تحصیلات تکمیلی گفتن میزنیم روی سایت گفتم کی میزنین گفتن نمیدونیم!!

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۳۸ ب٫ظ

دوستان پس نتایج دانشگاه تهران چی شد؟ مگه قرار نبود تا اخر هفته اعلام کنند؟

بلاتکلیف
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

بچه هالطفا همراه با نام دانشگاه تماس گیرنده دانشکده رو هم بگید.چون شاید دانشکده به دانشکده متفاوت باشه

برق
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۶ ب٫ظ

خواجه نصیر که قرار بود ۲۶ نتایج اعلام کنه. چی شد پس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ندا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  برق

من الان به تحصیلات تکمیلی دانشکده برق تماس کرفتم.گفتند اواسط هفته بعد با قبولیا تماس میگیرن.گفتم رو سایت دیگه نمیزارید؟گفت نه.

مهران
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  برق

دیگه با اطلاعیه سنجش همون مواد رو هم برداشتن

دکترا فلسفه تعلیم و تربیت
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

دوستان کسی از دانشگاه شاهد رشته فلسفه تعلیم و تربیت خبری داره؟ به کسی زنگ زدن یا ن ؟

عشق دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

دوستان یکجوری از تاثیر سنجش بر نتایج سوال میکنن انگار اصلا آخرین اطلاعیه سنجش درارتباط با اعلام نتایج نهایی توسط هر دانشگاه ندیدن.
سنجش فقط فیلتر اولیه برای ورود افراد به مصاحبه بود و ۱۰۰درصد نمره دسته دانشگاست.

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

فرم جدید اخذ تعهد سنجش جق مسلم ماست.

دوستان همگی در نظراتتون به فرم جدید سنجش اشاره کنید.

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

دوستان حواشی رو کنار بگذارید. فقط دنبال فرم جدید سنجش باشیم.

از مدیر محترم سایت پی اپ دی تست عاجزانه خواهشمندم که مسئله فرم جدید و متفاوت سنجش که با فرم قبلی فرق داشته باشه رو مطرح کنه.

با فرم جدید سنجش نگرانی ها رفع میشه چون اعتبار فرم های فعلی رو کاملا زیر سوال میبره و هیچ استرسی نخواهیم داشت.

سعید ب./ سؤال درباره برگه‌های تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

همانظور که می دانید اسامی قبول شده ها فقط از طریق تلفن اعلام می شود و هیچ مدرک و سندی در دست دانشجو نیست.

سوال اینجاست: برگه های تعهد در چند نسخه امضا می شود؟ آیا نسخه ای از آن در اختیار دانشجو قرار می گیرد؟ یا از طرف دانشگاه هم کسی آن را امضا می کند تا فردا روزی که به هر دلیل اسم فردی به عنوان قبولی نهایی در سامانه سنجش ثبت نشد بتوان موضوع را پیگیری کرد و احقاق حق نمود.

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

سوال بسیار خوبی بود.پاسخ رو اینجا بدارید ما هم در جریان باشیم

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

دوستانی مانند شما که تعهد داده اند باید پاسخ دهید..

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

دو فرم بود یکی شرایط تعهد که گفت اول بخون بعد یکی داد که اطلاعاتم رو مانند کد رشته قبولی.شماره داوطلبی.کد ملی رو نوشتم و امضا و اثر انگشت. تاریخ هم گفتن نزنید چون همون تاریخ سنجش رو میخوان بزنن

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

در ضمن فک کردم شما از سنجش سوال کردید!

عشق دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

من ک تاریخ تکمیل رو فرم زدم ای خدا یعنی چی میشه!

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

تاریخ نباید میزدید.به ما تاکید کردن نزنید.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

ممنون. یعنی هیچ رسید یا رونوشتی به شما ندادند؟

عشق دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

بآید دوباره تعهد بدم خب اونها اسم فقط میخان وارد کنند بمن خب نگفتن تاریخ نزن خب حتما میدونستن عیب نداره دیگه

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

نه رسید ندادن.

آرزو
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

ببخشید از لرستان با شما تماس گرفتن چی گفتن؟ به من گفتن اسامی مشخص نشده هنوز

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

عزیزم پایین توضیح دادم. دو هفته قبل دکتر وحدتی معاون آموزشی دانشگاه تماس گرفتن اولویت هام پرسیدن گفتن منابع انسانی هم زده بودی ؟کد داوطلبی مو ازم گرفتن گفتن کارنامه تو میخواهیم. و از سنجش کارنامه منو گرفتن.الان نتایج مشخصه. شما کی زنگ زده بودی؟

آرزو
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

امروز زنگ زدم گفتن مشخص نشده هنوز و با کسی تماس نگرفتیم بره قبولی, ممنون از توضیحاتت عزیزم

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

خواهش می کنم. انشالله قبول بشین

م
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۲ ب٫ظ

یک نسخه…. چیزی به دست شما نمی دن!

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۹ ب٫ظ

هیچی دست تعهد دهنده نیست…یه دنیا ریسک و استرس…ایران همه چی به روش ازمون و خطاست

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

با سلام. دانشگاه ها فقط یک نسخه در اختیار دانشجو قرار می دهند.

ولی من یکجا قرار بود تعهد بدهم. از روی برگه یک عکس با موبایل گرفتم تا سندی در اختیارم باشد. هر چند که اخر پشیمان شدم و به ان دانشگاه اصلا تعهد ندادم.

مهران
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۰ ب٫ظ

یک نسخه بود. تاریخ خرداد ماه هم زدم

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

یک نسخه بود…تاریخ خرداد زدم…اثر انگشت هم نزدم!

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

ما که خوارزمی اثر انگشت زدیم.تاریخ هم به ما گفتن نزنید.کدوم دانشگاه تعهد دادید؟

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

یک نسخه شرایط تعهد رو نوشته بود . شامل شرایط آموزشی طول مدت تحصیل. حضور تمام وقت. و …..که رویت کردیم بعد ضمیمه فرمی کرد که اثر انگشت زدیم

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

خوب اگه تاریخ خرداد زدید و دوست دارید جای دیگه برید می تونید برید اگه جای دیگه قبول شدید چون در تاریخ قبل مرداد قبول نیست.

علوم دامی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی از نتایج فردوسی خبر داره؟

طیور
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علوم دامی

کدوم گرایشین شما؟

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ

حال خراب امروز من اصلا توی کلمات نمیگنجه.استاد خودم که بهم گفته بود اسمتو نفر اول قبولی اعلام کردیم رزومه ام هم خوب بود.الان دوستانی که تماس گرفته اند دانشگاه به صورت قطع به آنها گفته قبول یا مردود هستید.ولی من بعد از یک هفته تماس با برخورد بد میگن دیگه تماس نگیرید نتیجه شما هنوز معلوم نیست.استادم همچنان میگه جز قبولی ها به دانشگاه اعلامت کردیم و حتی اگر بر فرض محال رزرو باشم این خیلی سخته که بهم بگن؟ چرا میگن معلووم نیست…تو رو خدا اگه چیزی به ذهنتون میرسه کمکم کنید

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

متاسفانه، یکی از اشکالات روش اعلام قبولی پنهانی- تلفنی اینه که اصلا شفافیت نداره. اگر اسامی روی سایت دانشگاهها اعلام شود همه تکلیف خود را می دانند… خدا به همه ما صبر دهد

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

اگر بهم قطعا نمیگفتن قبولی این همه مدت امیدوارانه و مطمین نبودم و حالم الان انقدر خراب نبود
جالبه به دوستان دیگری هم که دانشکده گفته قبوولید معاونت اموزشی هم گفته قبول شدن..جز من…
خدایا کجای عمر ما اضافیه که اینجوری داری ریز ریز میگیریش ازمون

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

دوست عزیز نگران نباش انشالله جای دیگه قبول بشید. زیاد به وعده های روز مصاحبه توجه نکنید تا تعهد کتبی نگرفتن.شاید رودرواسی داره.دقیقا دانشگاهها همین کار رو کردن از قبولی ها تعهد گرفتن بعد هر کی زنگ میزنه میگن معلوم نیست

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

البته اول مطمئن بشید که اینهایی که میگن قبول شدیم ازشون تعهد خواستن یا نه؟نتیجه تونو از معاونت آموزشی سوال کنید

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

با معاونت آموزشی تماس گرفتم گفتن مشخص نیست.آیا امکان داره نتایج بعد از اینکه از دانشکده به مرکز آزمون ارسال میشه فرایندی روش صورت بگیره که نتایج افراد بالا پایین بشه؟
از دانشگاه مدرس بعید بود این کارا.من ارشد اونجا بودم.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

منم همین مشکل را دارم. نه استادم چیزی میگه. نه آموزش اعلام میکنه قبولی ها را

؟
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

اتفاقا در مورد همین مسئله که اساتید دانشجوهای خودشون و برمی دارن خیلی بحث شد دوست عزیز
ما هم مثل شما رزومه خوب داشتیم ولی با این تفاوت که استادی ما رو نمی شناخت چون از دانشگاه آزاد مدرک گرفتیم
کااش مدیریت بهتری در مصاحبه ها بود

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ؟

من رزومه خوبی هم داشتم یعنی انقدر مصاحبه ام خوب بود که قبل از اطلاع دانشکده هم به قبولی مطمین بودم….میبینید که آشنا بازی اونجوری هام نیس که بچه های غریبه بزرگش میکنن. در مورد من که صادق نبود

به همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  همدردی و کمک

دوست گرامی صبر داشته باش و روحیه خود را خراب نکن شاید به اون مسیول دانشگاه گفتند دیگر به سایر تلفنها جواب و اطلاعات نده به خاطر همین به شما اینطور بد پاسخ دادند ولی از راه های دیگربا صبر و درایت پیگیر باش انشااللله موفق باشید

همدردی و کمک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ

ممنون از آرامشی که توی کلامتون بود….واقعا از همه دوستانی که با حرفاشون آرامش دادن ممنونم و مرسی از نیت پاکتون

حسین/ دانشگاه ازادی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

رفتم مصاحبه دانشگاه بهشتی . ۲۸ ساله /رتبه ۷ دکتری . دارای ۴ مقاله علمی – پژوهشی ،۲ مقاله علمی – ترویجی ، مدرک زبان دانشگاه تهران. ازم چند سوال علمی پرسیدن و از پایان نامه ام پرسیدن . بعد پرسیدن لیسانس و ارشد کجا بودی ؟ گفتم دانشگاه ازاد تهران جنوب و علوم تحقیقات/ اینو که گفتم ۳۶۰ درجه نظرشون عوض شد انگار اصلا مقالات و… منمو کسی دیگه نوشته . هنوز که زنگ نزدن و خبری نیست. ولی احتمال ۹۹ درصد ردم کردن. با این که خیلی خونده بودم و از پس سوالاام براومدم.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۴ ب٫ظ

از پایان نامه کارشناسی ارشد در بهترین حالت بیشتر از دو مقاله علمی و پژوهشی در نمی آید. معمولا مقالات بیشتر از این تعداد، مقالاتی است که فرد به عنوان نفر سوم یا چهارم در آن مشارکت داشته.

دکتر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

من سه تا مقاله پژوهشی از پایان نامم نوشتم. میشه

بهشتی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ

من ارشد اونجا بودم. اصلا ازاد رو قبول ندارن
هیچ دانشگاه خوبی در تهران قبول نداره. این خیلی بده ولی متاسفانه واقعیته.

فرم جدید اخذ تعهد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

دوستان رفتم دیوان عدالت اداری. گفتن فقط یک راه دارین. برید سنجش و بگین که فرم جدید و با شکل متفاوتی چاپ کنن برای تعهد و تا ۲ مرداد در اختیار دانشگاه ها قرار ندن.

مهتاب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ

چه خوب میشه اگه اینطوری بشه

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

دقیقاااااااا این بهترین راهه!!! منم همینو برای سنجش به صورت سوال و یک پیشنهاد ارسال کردم

عشق دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب٫ظ

چرا بعضی دوستان وقتی شرایط وفق مراد نیست فکر میکنند اون شرایط یا دستورالعمل یا قوانین خوب نیست اتفاقا مصاحبه مهمترین معیار می تواند باشد البته در کنار آزمون کتبی به نظر من آزمون کتبی بیشتر به نفع دانشجویان ضعیف و فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر دولتی می باشد.پس اینقدر گلایه نکنید

احمد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  عشق دکتری

حق با شماست
ولی مصاحبه داریم تا مصاحبه!!!
لازم نیست من توضیح بدم خودت فکر کنی متوجه میشی چی میگم

ma
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  عشق دکتری

خیر اصلا چنین چیزی نیست
روش مصاحبه ب این صورت کاملا ناعادلانه سلیقه ای و همراه با خوشانسی هست
سرنوشت افرادی ک زحمت کشیدن و تلاش کردن شده بازیچه دست ی تعدادی از اساتید محترم

مهتاب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۲ ب٫ظ

دوستان آیا از دانشگاه اصفهان رشته علوم تربیتی به کسی زنگ زدن؟؟؟؟؟

سین
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

سلام، من فلسفه تعلیم و تربیت هستم هنوز تماس نگرفتن و البته شاید هم قبول نشدم

t
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

فکر نکنم.
تماس نمی گیرند
چون من باهشون تماس گرفتم
گفتند هفته آختر تیر

مهدی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

به نظر من سازمان سنجش و دانشگاهها دستشون تو یه کاسس…چون فرم تعهدی که بنده امضا کردم فرمی بود که سازمان سنجش در اختیار دانشگاهها گذاشته…ایا سازمان سنجش نمیتونس فرم مذکور را تا ٢ مرداد در اختیار دانشگاهها نذاره؟

رها
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب٫ظ

دوستان از دانشگاه شیراز خبری نیست به کسی زنگ نزدن؟

Zf
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رها

منم همین سوال رو دارم؟؟؟
مثل اینکه شیراز نمیخواد حالا حالا ها نتایج رو اعلام کنه !

کنکوری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ب٫ظ

دوستان خواهش میکنم به هر طریقی که ممکنه از سنجش بخوایم که از دانشگاهها بخوان نتایج رو رسما اعلام کنند نه به صورت سری

رتبه 2
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

من رتبه ۲ کنکور هستم
رزومم خیلی قویه بین بچه های گرایش خودم
الان هیج جایی قبول نمی شم
ولی رتبه های ۵۰-۱۰۰ بدون هیچ رزومه ای دارن تو بهترین دانشگاه قبول میشن، چون پارتی تو دانشگاه ها دارن
حداقل کاری که سنجش میتونه بکنه، آخرش بیاد یکبار لیست قبولی های دانشگاه رو چک کنه، ببینه واقعا این افرادی که قبول شدن حداقل یا رتبه یا رزومه داشته باشن
دیدم افرادی که نه رتبه دارن نه رزومه، ولی چون با فلان استاد یه جوری رابطه داشته اند، الان به راحتی قبول شدن

مائده
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 2

هیچ کس حرفامونو نمیشنونه….هیچ کس

شکوفه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مائده

خانوم سیدزاده؟

م
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 2

واقعا براشون متاسفم. سنجش باید رزومه علمی و پژوهشی افراد قبول شده رو بررسی کند. قطعا نتایج تغییرات زیادی خواهند داشت.
این منصفانه نیست که افراد با رتبه خوب و رزومه عالی جایی قبول نشوند ولی یکسری از افراد راحت و بدون رتبه و رزومه بهترین دانشگاه ها قبول شوند.

برقی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 2

فک میکنید فقط امسال اینجور شده تا بوده همین بوده. بعضی دانشگاه ها مثل شریف و تهران حق ندارن اینجوری باشن البته به نظر من. چون اینها دانشگاه برند هستن و هرکسی ارزوشه این دانشگاه ها قبول بشه اما دقیقا همین دو تا دانشگاه واقعااااا از قبل مصاحبه حداقل در گرایش من دانشجوهاشون معلومه. تهران در گرایش کنترل ۲ نفر ظرفیت داره و امسال یکی از اساتید خدا شاهده قبل مصاحبه گفت من دانشجوی خودمو برمیدارم که رتبش فلان شده‌. در دانشگاه شریف هم ۳ نفر ظرفیت بود که اساتید فرمودن ۲ یا ۱ نفر بر میدارن اونم از بین ۴ دانشجوی شریفی که دعوت شدن به مصاحبه البته کلا ۶ نفر دعوت شدن!!!!

سپیده
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رتبه 2

احسنت مشکل منم همینه با رتبه ۲۰ مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد ورودی ۹۱دانشگاه تهران ورزومه خوب همه جا دعوت به مصاحبه شدم اما متالسفانه تو لیست هیچکدوم از دانشگاهها نیستم چون همه جا بر اساس رابلطه دانشجو بر میدارن

محمد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دانشگاه ساری کی جواب ها را اعلام میکنه؟ کسی نیست؟

مهدی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

با سلام
بنده در دانشگاه الویت اولم به عنوان رزرو قبول شدم و در الویت سوم به عنوان قبول شده اصلی…اما به احتمال خیلی زیاد نفر اولی که در دانشگاه الویت اول من قبول شده به دانشگاه شریف تعهد خواهد داد و من بعنوان نفر رزرو به جای او تعهد دهم…اما متاسفانه بنده در دانشگاه اولویت سوم تعهد داده ام و ناگفته نماند که تاریخ تکمیل فرم تعهد رو واسه من دقیقا ٢ مرداد زدن تانتونم بعدا طبق ابلاغیه سنجش لغوش کنم؟؟؟به نظر شما من چیکار میتونم بکنم؟؟ به نظر من منطقی ترش اینه که سازمان سنجش یه فرم تعهد جدید چاپ کنه و تا ٢ مرداد در اختیار دانشگاهها نذاره تا قبل اون تاریخ نتونن دوباره تعهد بگیرن…از مسولان سنجش تقاضا داریم قضیه فرم تعهد جدید رو ترتیب اثر بدن.

جواد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

تعهد محضری بود یا برا خود دانشگاه؟ همین امروز یک درخواست به سازمان سنجش بدهید و درخواست خود را به عنوان سند نگه دارید. یا اگه تهران تشریف دارید به سازمان سنجش مراجعه کنید و اعتراض کتبی خود را به مسئول مربوطه ارائه دهید

....
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دوست عزیز شما ازهمین الان در سازمان سنجش پیگیر این قضیه باشید

مصاحبه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خب هنوز که اسامی وارد پورتال نشده اگر از بابت قبولی دانشگاه اولتون مطمئنید برید با دانشگاه دوم صحبت کنید که از نفر ذخیره دعوت به گرفتن تعهد بکنن.

درخواست از سازمان سنجش
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

از مسولین سازمان سنجش استدعا داریم دانشگاه هارو ملزم کنند بلا فاصله پس از مشخص شدن نتایج مصاحبه، اسامی رو برروی سایت دانشگاه قرار بدن. بجهت شفاف سازی و عدم سردرگمی و استرس داوطبین .

....
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ

کاملا موافقم
دانشگاه ها که یکی یکی دارن زنگ می زنن خب همه علنی اسامی رو بذارن رو سایت که خیال همه راحت بشه این پنهون کاریا دیگه چیه؟؟؟؟؟!!!!

سمیرا شیمی معدنی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

دوستان الزهرا امروز تماس گرفت.

سپیده
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

همه دانشکده ها آیا!
آخه من دیروز با دانشکده صنایع تماس گرفتم گفتند تا چند روز دیگه میگیم.
از هفت مصاحبه ای که رفتم فقط جواب این مونده بود که اینم پس با این حساب هیچی شد

چرا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

تا جایی که میدونم این آزمون ۷۰ به ۳۰ نبود و مصاحبه صد در صد نمره رو در بر میگرفت, آیا چیزی تغییر کرذه؟ و اگر کرده سازمان سنجش کی اعلام کرده؟

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  چرا

اشتباه نوشته. همان صفر به صده.

جواد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

درست آقا سعید اما بعضی از دانشگاهها برای آزمون مرحله اول سازمان سنجش، در نمره نهایی ۲۰ درصد تاثیر می دهند مثل دانشگاه تبریز.

ج.گ
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

در جواب به زهرا ضریب توسط سازمان سنجش اعمال میشه نه دانشگاه من با یه دانشگاه تماس گرفتم تا از وضعیتم مطلع شم گفت اینا نمره های خامه وقتی رفت سازمان سنجش ضریب میخوره بعد نتیجه نهایی معلوم میشه من موندم اگه بعد از اعمال ضریب تکلیف کامل مشخص میشه پس چطور دانشگاهها به طور قطع خبر میدن که جز روزانه ایم یا شبانه ؟

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ج.گ

فرد مزبور مطلع نبوده. بر مبنای شیوه پارسال پاسخ داده

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ج.گ

کدوم ضریب؟ اصلا این سری قرار نیست نمره ای وارد سایت بشه..دانشگاه ها اسامی رو وارد میکنن نه نمره!… متاسفانه یک سری اساتید دانشگاه ها در جریان بزرگترین تغییرات کنکور امسال نیستن!

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

دقیقا

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ج.گ

خود سنجش قبلا گفته بود دانشگاهها میتوانند نتیجه آزمون سنجش را در پذیرش تاثیر دهند یا ندهند. اختیار دست دانشگاههاست.بعضی ها نتیجه سنجش رو قبول داشتند فقط مصاحبه برگزار کردند که نحوه ی امتیاز دهی هر دانشگاه فرق میکرد و همراه دفترچه هنگام انتخاب رشته اعلام کردند.بعضی دانشگاهها هم آزمون گرفتند و هم مصاحبه. در کل هر دو دسته دانشگاه امتیاز رو از صد حساب کردند. حالا اگه قانون جدید تری اومده بگین ما هم بتونیم و در جریان باشیم.

مهدی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ج.گ

پاسخ به ج.گ
خیر…تاثیر دادن ضریب به سازمان سنجش ربطی نداره و همون اسامی که دانشگاهها اعلام کردن جواب نهاییه

t
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ج.گ

اگر سازمان سنجش نتیجه قطعی را میگه چرا باید تعهد بدیم؟
در خود اعلامیه های سازمان سنجش گفته که نتیجه نهایی بر عهده دانشگاه هاست.
سازمان سنجش فقط صلاحیت تو را بررسی می کنه.

داوطلب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام. وقتتون بخیر
از دوستان کسی میدونه نتیجه دانشگاه پیام نور کی اعلام میشه؟ به کسی تا حالا زنگ زدن؟
ممنونم

مدیریت آموزش
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام متشکرم .من دیروز با پیام نورمرکز تهران جنوب تماس گرفتم اعلام کردند که اسامی رو فرستادن سازمان سنجش و منتظر سازمان سنجش هستند. ضمن اینکه هنوز مصاحبه تعدادی از رشته ها در پیام نور تمام نشده .خود من ۳۰تیر نوبت مصاحبه دارم گرایش دوم.موفق باشید.

داوطلب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ

بسیار سپاسگزارم.
امیدوارم که مصاحبه خوبی داشته باشید

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اشتباه نوشته. همان صفر به صده.

بی​مهابا به سعید ب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

شما با علامه تماس نگرفتین که بپرسین مدیریتی​ها اعلام شده یا نه؟ اگه لطف کنین ممنون میشم.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

۴۸۳۹۲۲۸۰ هر روز تماس گرفتم. هر روز هم گفتن فردا!

اشنا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

من یک ساعت پیش تماس گ فتم. گفتن هنوز فقط مدیریت تماس گرفته نشده

بی​مهابا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  اشنا

شما مطمئنید اینجور گفتن؟ اگر اینجور باشه پس میشه هنوز امیدوار بود. چون من خودم علامه رو به نظرم خیلی خوب دادم. هم آزمون کتبیش و هم مصاحبه​اش رو.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشنا

باز هم اعلام نتایج رشته مدیریت افتاد به هفته ای دیگر!

سوال عمرانی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان
عمران علم و صنعت بهتره یا خواجه نصیر؟ از نظر رنک میدونم علم و صنعت بالاتره ولی از لحاظ اخلاق اساتید، وقتی که برای دانشجو میذارن، محیط دانشگاه، امکانات و … کدوم رو شما ترجیح میدین؟

سوال عمرانی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوال عمرانی

رشته خاک

اعتراض
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

ضمن تشکر از مدیر سایت بابت درج نگرانی ها و گله داوطلبان آزمون دکترا ولی خوب بود از تداخل مصاحبه دانشگاهها و از بین رفتن پول داوطلبان هم صحبت میکردید. نمونش آزمون کتبی و مصاحبعه فیزیک دانشگاه تهران(تکمیل ظرفیت) و فردوسی که هر دو در تاریخهای ۸ و ۹ و ۱۰ خرداد بودند. جالب بود دانشکده فیزیک تاریخ ثبت نام برای تکمیل ظرفیش ۴ خرداد بود بعدش بدون اینکه فرصت بده به خودمون بیایم تاریخ ۸ و ۹ خرداد رو زمان آزمون کتبی و مصاحبه اعلام کرد البته بدون اینکه آگهی رو در سایت پردیس علوم بزنه و صرفا رفته بود مخفیانه در لینک دانشکده فیزیک زده بود و عده معدودی از دانشجوهای خودشون خبر پیدا کردند و خیلی از بچه های دانشگاههای دیگه بازموندن. ۹۰ هزار تومن پول ما هم پرید و آقاییون پاسخگو نیستند . آخه مگه قرار نبود آزمون دانشگاههای الف در یک تاریخ نباشه؟

سید یونس موسوی مجد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

اینجانب سید یونس موسوی در ازمدن دکتری دانشگاه دولتی رشته بیوفیزیک پذیرفته شده ام ولی به حد نصاب دانشگاهها نرسیدهام الان می خواهم در دانشگاه بدون ازمون مقطع دکتری رشته بیو فیزیک شرکت کنمبه کدام نهاد مربوطه مراجعه کنم امتحان جمعه ۱۴ اسفند ۹۵

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

بدون آزمون را باید از طریق سایت دانشگاهها پیگیری کنید. همان دانشگاههایی که در دفترچه انتخاب رشته برای بیوفیزیک، ظرفیت اعلام کرده بودند.

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

البته اکثر دانشگاهها، مصاحبه بدون آزمون را همزمان با آزمونی ها انجام داده اند و فرصت ثبت نام مجدد برای آنها نیست

سعید ب./ درخواست از سازمان سنجش
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش (صفحه اصلی سایت سنجش/ سمت چپ/ بالا) در خواست زیر را ثبت نمودم. لطفا سایر دوستان برای کاستن از مشکلات پیش روی آزمون امسال، درخواست خود را با کارشناسان سنجش در میان بگذارند. شاید اثر کرد! {{ با سلام. در فرآیند کنونی اعلام نتایج مصاحبه‌ها توسط دانشگاه ها و اخذ تعهد مشکلات متعددی وجود دارد. خواهشمندم پیش از بحرانی شدن مسئله چاره ای برای آنها اندیشیده شود: ۱: اشکالات جایابی افراد قبول شده در دانشگاهها: اگر داوطلبی در دانشگاه الف (درجه ۱) در لیست ذخیره و در دانشگاه ب (درجه ۲) در لیست اصلی اعلام شود. مجبور به تعهد در دانشگاه ب خواهد بود. در این صورت اگر دانشگاه الف بعد از مدتی اعلام کند که ظرفیت خالی مانده و از لیست ذخیره استفاده میکند. ایا امکان لغو تعهد اول وجود دارد؟ یا داوطلب موقعیت مناسب و دارای اولویت دانشگاه الف را از دست میدهد؟ مشکل و قتی بیشتر می شود که بدانیم با خالی شدن جای داوطلب در دانشگاه ب، این دانشگاه نیز باید دوباره فراخوان بدهد برای افراد ذخیره. به نظر می رسد با چنین فرآیندی دانشگاهها تا آبان یا آذر ماه درگیر جایابی افراد اصلی و ذخیره در دانشگاهها باشند! خواهشمندیم راهکاری بیاندیشید تا در چنین مسئله مهم و حساسی که بهآینده داوطلبان مربوط است حقی ضایع نشود. .(راه حل پیشنهادی : ۱-در خواست سازمان سنجش از تمام داوطلبان برای اولوویت گذاری مجدد روی انتخاب رشته خود (زیرا برخی رشته ها بعداً به دفترچه انتخاب رشته اضافه گردید) ۲- ارسال… ادامه نظر»

درخواست از سازمان سنجش
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

موافقم

عشق دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ

مخالفم شدید, شما میخای ب صرف چند نفر قانون تغییر بدی جواب نهایی بر عهده سنجش یعنی چی!دودش اول در چشم خودتان میره وقتی اولویت اولتبشه پنجم متوجه خواهید شد .

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  عشق دکتری

جواب نهایی به عهده دانشکاههاست. اطلاعیه نوزده خرداد کاملا توضیح داده. و هنوزم رو سایت سنجش هست. که در پاسخ به سوالات مکرر داوطلبین که نتایج چطور اعلام میشه صادر شد.اولویت ها هم امکان تغییرش نیست من قبلا پرسیده بودم .البته اگه قرار باشه به درخواست دوستان سنجش راه به راه اطلاعیه جدیدتر صادر کنه به جای زودتر مشخص شدن تکلیف فکر کنم تا بهمن ماه درگیر نحوه ی اعلام نتایج باشیم.

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

این چه کنکوری بود امسال؟!سنجش مقصر ه که مثل سالهای قبل کارنامه صادر نمی کنه تا این همه سردرگم نباشیم

hasan
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

کاش قانون میذاشتن دانشگاهها حداکثر ۷ و یا ده روز پس از مصاحبه اسامی قبول شدگان و ذخیره ها را از طریق سایت اعلام کنند .من به تحصیلات تکمیلی یک دانشگاه زنگ زدم گفتن اول مرداد، به یکی از اساتید زنگ زدم گفت نتایج همون روز اول مشخص شده و به کسانی که دوست داشتن یا آشناشون بوده زنگ زدن گفتن که قبولی به بعضی افراد قبول شده هنوز اطلاع ندادند!!!!!

عمران
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

دوستان سلام
من انتخاب دومم هفته پیش رفتم تعهد دادم. ولی امروز انتخاب اولمم تماس گرفتند که قبول شدم. به نظرتون میتونم با توجه به تبصره ای که سنجش اعلام کرده خارج از بازه مرداد تعهد ها غیرقانونیه، برم و لغو کنم؟ به نظرتون برم سنجش فایده ای داره؟

فرشاد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

تبریک
الان میشه بگید کدوم دانشگاه ها به شما زنگ زدن_؟

زهرا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

حتما پیگیری کنید حقتونه.
مبارک باشه
میشه بپرسم کجاخبردادن؟

جم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

عنوان درخواست :عمومی | دکتری – اعلام نتایج دکتری با ازمون و بدون ازمون
متن درخواست :با سلام و احترام
بنده و همه دواطلبان دکتری تقاضا داریم که سازمان سنجش در طی اطلاعیه ای از دانشگاها بخواهند که نتایج نهایی دکتری را در تاریخی کاملا مشخص (همانند تاریخی که برای اخذ تعهد اعلام کردید) اعلام کنند تا داوطلبان با ارامش در انتظار نتایج بمانند. با تشکر

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  جم

هفته اول تیرماه خوبه. تقریبا همه جا نتایج معلوم شده

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

یه سری دانشگاه ها تازه از ۲۴ تیر مصاحبه هاشون شروع میشه! بعیده بشه

دکتر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

شهید بهشتی آخر تیر میخاد از استعداد تحصیلی ها مصاحبه بگیره

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

دو سه دانشگاه است. اونم برای ظرفیت مکمل است

علی- برق
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان
به نظرتون شبانه شهید رجایی بهتره یا پردیس علم و صنعت. با توجه به اینکه اختلاف هزینه اونها زیاد نیست. خواهش می کنم کمکم کنید و نظرتون رو بگید. ممنون..

حسین
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی- برق

سلام من ازشدمو رجایی خوندم
دانشگاه بسیار خوبیه، علم و صنعت رو نمیدونم
من بودم شبانه میرفتم چون هم دانشگاهش خوبه و هم مدرکم نهایتا شبانه میخوره نه پردیس که به نظرم اعتباری نداره

عمران سازه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی- برق

بدون شک علم و صنعت رو برو
چون شکل و ظاهر مدرک همه مثل همه و کسی که مدرکت رو نگاه می کنه قسمت مهمش همون اسم دانشگاهه که بالا زده.حالا تو متن مدرک و اونم تو قسمت دانشکده زده باشه شبانه یا پردیس یا روزانه دیگه کسی زیاد اونجارو دقت نداره.
بیشترین دقت و توجه روی مدرک اونجایی هست که اسم دانشگاه رو زده…
هزینه جفتشون هم که عین همه.چه شبانه و چه پردیس مقدار پولش یکسانه
حالا دیگه تصمیم قطعی با خودته

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  عمران سازه

با این ظرفیتهای کم، اختلاف چندانی از نظر علمی بین پذیرفه شدگان روزانه و پردیس و شبانه نیست واقعا

عمران سازه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

همشون زیر مجموعه یک دانشگاهن و تحت نام و برند همون دانشگاه مدرک می گیرن و واقعا هم نوع و سطح کلاسها و اموزش تفاوت چندانی نداره.
به نظرم همون برند دانشگاه مهمترین فاکتوره، که هر چه اسم دانشگاه بزرگتر باشه مدرکش هم بهتره.حالا چه روزانه چه پردیس و چه شبانه که در واقع فقط نوع دوره هستن.اصل همون ارم وزارت علوم و اسم دانشگاه هست که بیشترین اهمیت و توجه رو معطوف می کنه

عمران سازه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

عده ای از دوستان رو دیدم که به اشتباه فکر می کردن مثلا مدرک پردیس قراره شکل یا رنگ متفاوت داشته باشه یا پردیس یک دانشگاه دیگه هست و در رتبه بندی های بین المللی نخواهد بود اسمش و از این حرفها.ولی دوستان بدونید که پردیس یا شبانه تنها تفاوت در نوع دوره اون دانشگاه هستن و وقتی که یک مدرک شبانه یا پردیس رو از نزدیک ببینید تمام شکل و ظاهر و مهر و امضا ها دقیقا همون دانشنامه اون دانشگاه هست و فقط در قسمت داخل متن در مقابل نوع دوره کلمه نوبت دوم یا پردیس یا روزانه قید شده.و در واقع در رتبه بندی بین المللی دانشگاهها برای پذیرش گرفتن و اپلای و …برند شما همان نام دانشگاه هست و شما تحت نام اون دانشگاه هستید و نوع دوره باعث نمی شه که شما از زیر مجموعه اون دانشگاه خارج بشید یا مدرک با شکل و رنگ و اسم دیگه ای براتون صادر بشه.
ایشالا که همه موفق باشن

مهندسی شیمی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

من امروز فهمیدم که مصاحبه دانشگاه امیرکبیر چه جووور بوده. گویا روز مصاحبه حالت صوری داشته و بعد از اون باید پیش استاداش میرفتیم و صحبت میکردیم اوناا بعدش انتخاااب میکردن. نمیدونم این دیگه چ مدلش هست بیخود یک هفته باید بریم تهران دنبال استاد بگردیم اونم اگر اطلاع داشتیم. من که به استادا زنگ زدم همشون دانشجوشونو انتخاب کردن تموووم شد و رفت

مهندسی شیمی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

سلاام دوستان.
لینک ثبت نام ممتازین دکتری ۹۵-۹۶ شیراز داخل سایت زدند. این یعنی نتایج بدون آزمون دکتری ب نظر شما؟

مجتبی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

yes

سمیر
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهندسی شیمی

نه نکاه تاریخش کنید.این مربوط به ثبت نام برای مصاحبه هست

بی​مهابا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

اینجا کسی از دانشگاه لرستان خبر نداره که تو رشته مدیریت آیا اعلام کردن یا نه؟

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بی​مهابا

نتایج مشخص شده. ۰۶۶۳۳۱۲۰۱۰۲از این شماره به من زنگ زدن

آرزو
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

چی گفتن به شما؟ من تماس گرفتم گفتم هنوز اعلام نکردیم

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

دو هفته قبل تماس گرفتن در مورد اولویت هام سوال کردن.شماره داوطلبی مو گرفتن.کارنامه منو مجدد پرینت کنن.گفت داریم بررسی می کنیم.تو این هفته معلوم میشه

اقتصادی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

واقعا دانشگاه بابلسر افتضاحترین مصاحبه رو در رشته اقتصاد داشت. از ساعت یک ظهر تا هشت شب. واقعا مسخرست

نوشین
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  اقتصادی

از دانشگاه علامه خبر داری که با آیا با قبولی ها تماس گرفتن؟

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  نوشین

لطفا شما هم با ۴۸۳۹۲۲۸۰ تماس بگیرید و بخواهید که زودتر اعلام کنند

امید
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

سلام
کسی از دانشگاه رازی در رشته عمران باهاش تماس نگرفتن؟

برق مخابرات
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ق٫ظ

دوستان از برق مخبرات، کدوم دانشگاهها اعلام کردن؟
فردوسی و تربیت مدرس رو میدونم اعلام کردن نتایج
از بقیه دانشگاهها بیخبرم
کسی خبر داره از بقیه دانشگاهها؟

برق
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  برق مخابرات

فردوسی به قبول شده ها زنگ زده؟ یعنی کنترلشم اعلام شده من خبر ندارم!!

سحر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  برق

نه خودتون تماس بگیرید فردوسی با اخلاق خوش جواب میدن

فرشاد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  برق مخابرات

چطوری مشهد اعلام کرده پس چرا دانشکده ما مدیریت میگه اعلام نمیکنیم؟

فاطمه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ

دوستان عزیز لطفا در سایت سنجش پیگیری فرمایید تا مشکلات موجود رسیدگی شود.

عنوان درخواست :عمومی | دکتری – اخذ تعهدمتن درخواست :با سلام
با توجه به نحوه اعلام نتایج توسط دانشگاه ها و اخذ تعهد مواردی برای داوطلبان مشکل افرین شده که خواهشمندم رفع ابهام فرمایید ۱. در صورتی که داوطلب در دانشگاه الف (درجه ۱) در لیست ذخیره و در دانشگاه ب (درجه ۲) در لیست اصلی اعلام شود. مجبور به تعهد در دانشگاه ب خواهد بود. در این صورت اگر دانشگاه الف بعد از مدتی اعلام کند که ظرفیت خالی مانده و از لیست ذخیره استفاده میکند. ایا امکان لغو تعهد اول وجود دارد؟ یا داوطلب موقعیت مناسب و دارای اولویت دانشگاه الف را از دست میدهد؟ در این صورت خواهشمندیم راهکاری بیاندیشید تا حقی ضایع نشود. و دانشگاه درجه یک نیز مجبور به استفاده از دانشجوی درجه ۳نشود.(بهترین روش، استفاده از سیستم سازمان سنجش در سال های گذشته است در غیر این صورت هماهنگی بیش از ۵۰دانشگاه در هر رشته تحصیلی برای انتخاب دانشجوغیر ممکن است) ۲. اعلام نتایج از طریق پیامک یا تماس تلفنی با خطای انسانی و مخابراتی توام خواهد بود و امکان از دست رفتن یک موقعیت برای دانشگاه و دانشجو وجود دارد. استفاده از وب سایت رسمی دانشگاه و اعلام لیست اسامی بهترین روش است. ۳. اخذ تعهد به صورت محضری است یا در فرم طراحی شده دانشگاه؟
داوطلب گرامی درخواست شما بررسی می شود و پس از اماده شدن پاسخ در همین بخش قابل مشاهده خواهد بود. لطفا بعدا مراجعه نمایید

عمران
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دوستان سلام
من انتخاب دومم هفته پیش رفتم تعهد دادم. ولی امروز انتخاب اولمم تماس گرفتند که قبول شدم. به نظرتون میتونم با توجه به تبصره ای که سنجش اعلام کرده خارج از بازه مرداد تعهد ها غیرقانونیه، برم و لغو کنم؟ به نظرتون برم سنجش فایده ای داره؟

فاطمه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

تبربک میگم
اول به خود دانشگاه مراجعه کنید و بگید میخواید لغو کنید البته اگر از قبولی انتخاب اول کاملا اطمینان دارید. بعد اگر قبول نکردند به سنجش مراجعه کنید

زهرا کیانی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

خوش به حالتون تبریک میگم موفق باشید هر کدومو دوست دارید برید بلکه یکی دیگه بره جاتون زودتر تصمیم بگیرید

علی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۵۰ ق٫ظ

دوستان مصاحبه دانشگاه هرمزگان رفتم رشته بیابان کلی از مقالات و رشته سوال کردند من رزومه خوبی هم داشتم اما رشته فوق لیسانسم جنگلداری است ازعناوین پیشنهادی برا تز دکتری سوال کردند اما سوال تخصصی خیلی نپرسیدند مدرک زبان هم داشتم ۲تاisi مقاله دارم و تعداد ۱۵مقاله داخلی و بین المللی ۱۱طرح تحقیقاتی موندم آیا مغایرت رشته با رشته قبولی مشکلی ایجاد میکنه

زهرا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ق٫ظ

سلام
ممنون از پی اچ دی تست
ولی واقعا در این اطلاعیه اومد که سهم امتحان ۳۰درصده درصورتیکه صفره! کاسنی مثل من که با صرف زمان زیاد تونستم رتبه ۳ بیارم و در گرایشم رتبه ۱ باشم حقم ضایع شد و حتما به دیوان عدالت شکایت میکنم که در موقع ثبت نام آزمون سهم آزمون ۳۰ بیان شد و بعدش به سفر تقلیل یافت. درحالیکه اگر من میدونستم بجای سرمایه گذاری رو آزمون در بخش مقاله بیشتر کارمیکردم!

به زهرا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

دوست عزیز نگران نباشید امتیاز رتبه در نمره مصاحبه توسط اساتید لحاظ خواهد شد و به این صورت نیست که امتیاز صفر در نظر بگیرند من خودم سه تا از دانشگاههای درجه یک تهران رو شاهد بودم که نمره مصاحبه رو در رتبه بندی داوطلبان لحاظ کردند.

مکانیک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  به زهرا

من رتبه ۹ مکانیک بودم. شاید تو گرایش خودم رتبه ۲ یا ۳. اگه مثل پارسال بود حتما یکی از دانشگاه های شریف، امیر کبیر و تهران قبول میشدم ولی امسال فقط خواجه نصیر شانس دارم. با زهرا موافقم. ترازی که امیرکبیر گذاشته بود تو گرایش من رتبه ۳۰۰ هم مجاز شده بود و اتفاقا شانسش خیلی بیشتر از منه چون دانشجوی خود امیرکبیر بود

سعید ب./
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  به زهرا

با اینکه رتبم خوب بود ولی هیچ جا از من درباره رتبم سوال نکردند!!

به زهرا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب./

دانشگاه تهران،خوارزمی و بهشتی از رشته ما که سوال کردند بقیه رشته ها رو نمیدونم

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  به زهرا

دقیقا من هم هر جا رفتم اول رتبه رو می پرسیدن و کارنامه هم از ما گرفتن

حسین
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  به زهرا

من هم با شما موافقم و باید رتبه در پذیریش لحاظ بشه.ولی سنجش تو دفترچه اعلام نکرده بود که رتبه ۳۰ درصد تاثیر داره.تاثیر نداشتن رتبه ظلم آشکاری است به کسانیکه تلاش بیشتری کردن و راه آشنا بازی را باز خواهد کرد.

ساناز
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

حسین آقا
نمی شه الان که همه چی قطعی شده شما بخاطر منافع خودت بگی باید ۳۰ درصد برگرده
اخلاقی نیست

سعید
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

از پی اچ دی تست بخاطر طرح این موضوع خوب تشکر می کنم. پیشنهاد می کنم همه دوستان اعتراض و شکایت خود را به مراجه ذیصلاح ارسال نمایند.

ساناز
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

به زهرا
تو کدوم اطلاعیه؟
از یک سال پیش همه می دونستیم که آزمون تاثیرش صفره
منصف باشید

شیمی ( فرزانه)
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۲۹ ق٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه آزمون آبان دروس پایه است یا تخصصی؟ لطفا جواب بدید

رها
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ق٫ظ

دوستان همه زنگ بزنید تا نتایج رو تو سایت بزنن هر چه سریعتر باید تکلیفمون مشخص بشه

hasan
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ق٫ظ

من یک نظریه جدید تو زمینه پایان نامه ارشدم داشتم که استاد راهنما و اساتید داور در جلسه دفاع پذیرفتن و بصورت مقاله هم ارائه دادم که مقاله من پذیرفته شده . دانشگاه یزد مصاحبه رفتم به این نظریه گیر دادن و سعی داشتن ثابت کنن که اشتباهه منم دلیل می آوردم و جواب می دادم در این بین یکی از اساتید که جوان و کم تجربه بود چای میخورد و میخندید کلا جلسه مصاحبه را به تمسخر گرفته بود. نهایتا نه اونا نظریم رو قبول کردند و نه من قانع شدم که اشتباهه. فکر نکنم یزد قبول بشم ولی مصاحبه بسیار بدی بود ضمنا ۴ نفر میخواستن حدود ۶۰ نفر اومده بودن!!!!

سیما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  hasan

بنده که با مشاوره ی پروفسور به نامی در دانشگاه زوریخ کار کرده بودم ، فرمولمو زیر سوال بردن و اعتقاد داشتن فرمولم اشتباهه!!! دقیقا هم از همین دانشجوهای نوپا بودن که مهر مدرک دکتراشون خشک نشده..جدی نگیرید..زیاد نظراتشون اثری نداره “مگر اینکه دانشیار و استاد تمامی نداشته باشند”

اقتصادی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۳۵ ق٫ظ

درمیان ۵ دانشگاهی که برای مصاحبه رفتم .دانشگاه مازندران (بابلسر)دارای بدترین شیوه برخورد با داوطلب وبی نظم ترین دانشگاه در برگزاری آزمون بود.

اقتصادی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۳۰ ق٫ظ

فکر نکنم هیچ دانشگاهی به اندازه دانشگاه مازندران(بابلسر)در رشته اقتصاد باداوطلب به این تندی وظالمانه برخورد کرده باشه.در بخش مصاحبه آقتصاد خرد من جواب درست هم میدادم استاد عصبانی می شد اصلا سوالات اشتباه می پرسید هنوز هم من دارم تو کتابهای اقتصاد خرد دنبال جواب سوالش میگردم هنوز جوابی پیدا نکردم. رفتارشون بسیار تحقیر آمیز بود.واقعا متاسفم!!!! فقط همینو میتونم بگم.این از مصاحبه کردنشون . حتی یک لیوان آب خنک هم تو اون شرجی دست داوطلب ندادن .واقعا اسفناک بود

مائده
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  اقتصادی

کاملا بهتون حق میدم….یکیو نخوان بگیرن بدترین برخورد ممکن باهاش دارن…خدا خودش کمکمون کنه