سردرگمی داوطلبان دکتری 95 در بازار اخذ تعهد دانشگاه ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

عدم شفافیت آیین نامه پذیـرش دکتـری 95 سراسری داوطلبـان این آزمـون را با انتخـاب های پیچیـده ای مواجه کـرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هرچند که رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرده است که با دانشگاه‌هایی که از داوطلبان دوره دکتری تعهد قبل از موعد مقرر می‌گیرند برخورد می‌شود و حق چنین کاری را ندارند اما همچنان داوطلبان این آزمون نسبت به عملکرد دانشگاه‌ها گلایه دارند.

شورای سنجش و پذیرش دانشجو امسال تغییرات زیادی در کنکور دکتری ایجاد کرد به طوریکه آئین نامه آزمون دکتری برای سال‌های 95 و 96 با هدف تفکیک فرآیند سنجش علمی از فرآیند پذیرش دانشجو و اعتباربخشی و استانداردسازی آزمون‌ها ابلاغ شد.

در این آئین‌نامه اختیارات دانشگاه‌ها برای پذیرش داوطلبان دکتری بیشتر شد ولی با توجه به جدید بودن آئین‌نامه امسال در روند مصاحبه دانشگاه‌ها و پذیرش دانشجویان این مقطع با گلایه‌هایی از سوی داوطلبان مواجه هستیم.

جمعی از داوطلبان مقطع دکتری، شفاف نبودن قانون پذیرش دانشجویان دکتری را سبب سردرگمی دانسته و اعلام کردند: به طور مثال دانشگاه خوارزمی از طریق کانال تلگرام و دانشگاه تربیت مدرس از طریق پیامک دانشجویان را در زمان غیر قانونی ملزم به انجام تعهد کردند.

این داوطلبان عنوان کردند: حتی اگر تعهد در زمان قانونی گرفته شود هم احتمال زیادی وجود دارد که نام هر دانشجو در بیشتر از یک دانشگاه اعلام شود و در این صورت ظرفیت بسیاری از دانشگاه‌ها تکمیل نمی‌شود و در زمان اعلام ذخیره‌ها (23 مرداد ماه) اسامی دیگری را اعلام می‌کنند که یا از افرادی هستند که جای دیگری قبول نشدند یا داوطلبانی که ریسک کردند و در زمان اعلام نتایج اصلی (2 تا 12 مرداد) در دانشگاهی که قبول شدند تعهد ندادند، یعنی فردی که ضعیف‌تر بوده امکان دارد در ذخیره یک دانشگاه بالا پذیرفته شود اما دانشجویی که در دانشگاهی پایین‌تر مجبور به انجام تعهد بوده نمی‌تواند ثبت‌نام کند، در صورتی که در سال‌های گذشته انتخاب سازمان سنجش بر مبنای اولویت و نمره هر داوطلب در هر رشته محل بود که این مشکلات را نداشت.

در این زمینه سازمان سنجش نیز اطلاعیه‌ای صادر کرده که بر اساس بند 6 این اطلاعیه داوطلبانی که در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت کرده و از نظر دانشگاه مربوط دارای شرایط علمی لازم (قبول مشروط) تلقی شده‌اند باتوجه به تماس گرفته شده از سوی موسسات مربوط منحصراً می‌بایست از تاریخ دوم مردادماه تا یازدهم مردادماه برای تکمیل و ارائه فرم تعهد به دانشگاه ذیربط (ارائه فرم تعهد منحصراً بایستی به یک دانشگاه داده شود) مراجعه کنند.

سازمان سنجش در این اطلاعیه اخذ هرگونه تعهد قبل از بازه زمانی اعلام شده را فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر دانسته است

باتوجه به اینکه شرایط شرکت در مراحل ارزیابی برای داوطلبان در بیش از یک موسسه آموزش عالی وجود داشته است، لذا برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرایطی فراهم شده است که بتوانند از داوطلبان ذخیره در بازه زمانی 23 مرداد تا 28 مرداد برای اخذ و ارائه فرم تعهد دعوت کنند.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش نیز انجام تعهد دانشگاه‌ها از داوطلبان قبل از موعد مقرر را تخلف دانسته و اعلام کرده که با دانشگاه‌های متخلف برخورد می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

381 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیافر
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۲۷ ب٫ظ

داشتن دیدگاه منفی برای ثبت نام دانشگاه درست نیست شما بدون دغدغه به دانشگاه مراجعه و اقدام به انجام تعهد به دانشگاه کنید
شک نکنید مشکل خاصی پیش نمیاد ….موفق باشید

مخابرات میدان
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

از دانشگاه صنعتی شیراز رشته ی برق مخابرات میدان به کسی زنگ زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امید
خرداد ۳۱, ۱۳۹۵ ۹:۰۱ ق٫ظ

من نمیدونم چرا نتایج رو قراره دانشگاهها إعلام کنن !!!! یعنی نتایج دانشگاهها به سنجش فرستاده نمیشه که اون ٣٠ درصدی هم که قولشو داده بودن سهم سازمان باشه تأثیر بدن… واقعا نمیدونم چرا سازمان سنجش روی حرف خودش نمی ایسته… پس ترازها چی بود؟ آزمون سنجش تنها یه برگ سبز بوده و تراز یک با ٧٠٠٠ مساویه

95
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام بنظرتون پردیس تهران بهتره یا شبانه شهرستان؟ به دوره های شبانه خوابگاه و وام میدن؟

...
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  95

بنظر من هیچکدوم بشین یه سال بیشتر بخون روزانه قبول شو

پاسخ به 95
خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  95

دوست گرامی شبانه از نظر امکان دریافت وام و شاید اعتبار و میزان نمره مورد نیاز احتمالا در رده بالاتری نسبت به پردیس هست ولی مهم هدف شما از دکتری ،وضعیت و توان مالی و ….هست اگر فرصت و انگیزه لازم را در خود می بینید که برای کنکور بعد انشاالله برای روزانه آماده و قبول بشید قطعا روزانه بهتر هست

م ر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۰:۲۵ ق٫ظ

کسی از نتایج پیام نور خبر ندارد

حمیده
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

سلام دوستان. بعضی از دانشگاه ها برای کسانی که دوازدهم خرداد نرفتن مصاحبه، اعلام کرده بودند که در تاریخ بیستم تیر برن برای مصاحبه. بعد الان همین دانشگاه ها به بعضی ها زنگ زدن که قبولی و برای پرکردن فرم باید حضورا بیاید دانشگاه. حالا تکلیف اونایی که قرار بوده بیستم برن چی میشه؟؟؟

هبه
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام دوستان. ممنون میشم به سوال من جواب بدید. اگه دانشگاهیی که اولویت دوم من بوده باهام تماس بگیرن و بگن بیا تعهد بده، بعد من اولویت اولم قبول بشم یعنی نمیتونم اولویت اولم رو برم؟؟؟؟؟

زهرا
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  هبه

ن نمیتونی

علی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  هبه

میتوانید

مهران
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  هبه

طبق جوابیه خود سنجش باید بری جای قبلی انصراف بدی و بعدش جای بهتر تعهد بدی

shokoh
خرداد ۲۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ق٫ظ

سلام دوستان دانشگاه زنجان و همدان برای گرایشهای رشته بیوتکنولوژی کشاورزی تماس گرفتن با کسی؟

ممنون میشم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ب٫ظ

سلام. لطفاً اگه کسی تماسی از دانشگاه اردبیل داره اطلاع رسانی کنه

معترض
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

سلام به همگی امیر کبیر بعضی از رشته ها را داره خیلی خیلی کمتر از ظرفیت اعلامی میگیرد آیا این درسته به نظر شما باید چه کار کرد

الهام
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

بچه ها از اهواز با کسی تماس گرفتن ؟لطفا جواب بدید؟

هستی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

تا اونجا که من خبر دارم وزارت علوم حقوق نمیده البته مثل اینکه به بعضی ها وام میده ولی وزارت بهداشت حقوق خوبی میده من از هفتصدهزار تومن در ترم اول تا یک و خورده ای در ترم های آخرش رو شنیدم البته بعدش دوبار دورن تحصیل تعهد داری که یجایی کار کنی واسشون

راهنماییییی کنیددددددددد دد
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان.
آیا به دانشجویان دکتری روزانه ، ماهیانه پول میدند ( هر چند کم)؟؟؟؟؟
چقد میدن؟؟؟؟

سلما
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ

امسال ماهی ۶۰۰۰۰۰اعلام شده.البته وام

خانم دکتر 95
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

البته بعد از تصویب پروپوزال

سید علی اکبر کاشانی
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام به عرض دوستان برسانم که سازمان محترم سنجش واضح گفته است، اخذ تعهد در بازه زمانی مشخص و خارج از آن معتبر نیست، به این معنی که اگر دانشگاهی به اشتباه و یا عمد در خارج از زمان اعلامی تعهدی بگیرد معتبر نیست، لذا جای نگرانی نیست و می توانیم در بازه زمانی مشخص به هرکدام از دانشگاه ها که تمایل داشتیم مراجعه و تعهد بدهیم و این مورد اخیر مورد قبول و معتبر است.

صدیقه
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام.. مشکل اینجاست که دانشگاه هایی که تعهد میگیرن تاریخ نمیزنن،،،یعنی بهمون گفتن تاریخ نزنید.بعد خودشون تاریخ مورد نظر سنجش رو میزنن.

دکتری
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ق٫ظ

لطفا در قسمت ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش موارد اعتراضی و نظرات خود را نسبت به نحوی اعلام نتایج دکترااعلام کنید.

دکتری
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۷:۲۴ ب٫ظ

سلام دوستان. داوطلبان ذخیره که سازمان سنجش عنوان کرده کیا هستند

سجاد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستان
عمران-ژئوتکنیک علم و صنعت امروز به من زنگ زدن
ان شاالله همه دوستان موفق بشن

مهران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

تبریک
بهتون گفتن که قبولی یا برای مرحله دوم بیاید؟
شما خواجه نصیر تعهد ندادین؟

هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

برای هوافضا تا حالا با کسی تماس گرفتند؟؟

پاسخ به هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوافضا

سلام دوست گرامی منم هوافضا هستم البته نوبت دوم و پردیس فقط امیرکبیر را رفتم مصاحبه البته تا الان تماسی گرفته نشده و نمیدونم پردیس امیر کبیر با اینکه کف تراش خیلی پایین اعلام شد حدود یک سی ام تراز من بود! شانسی دارم یا نه شما یا دیگر عزیزان از پردیس ها و شرایط آموزشی و پژوهشی برای قبولی در آنها اطلاعی دارید ؟ انشاالله که خبر قبولی همتون را در این سایت ببینم

هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

تربیت مدرس و علم وصنعت و پژوهشگاه را می دانم تماس گرفتن بقیه را بی اطلاع هستم.

هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام نه دوست عزیز من متاسفانه از شرایط پردیس ها هبچ اطلاعی ندارم

تشکر از دوست هوافضایی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  هوافضا

سلام و ممنون دوست گرامی در هر حال از پاسخ شما و با آرزوی صمیمانه قبولی شما و دیگر دوستان و سروران ارجمندم این زمان در هر زمان،شاد باشید

سعید ب.
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

توی مصاحبه پردیس هم شما با رقباتون سنجیده می شوید مثل روزانه. تفاوتی در آیتمهای امتیاز وجود نداره

پاسخ به سعید.ب
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

سلام و ممنون دوست گرامی در هر حال از پاسخ شما البته بیشتر منظورم احتمال قبولی در پردیس نسبت به روزانه و میزان تمایل و استقبال دواطلبان به قبولی در پردیس مخصوصا در رشته های خاص مانند هوافضا هست ، با آرزوی صمیمانه قبولی شما و دیگر دوستان

پویا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام واقعا نمیدونم استرس برای چیه؟؟همه ی ما تلاش خودمونو کردیم..دیگ بسته به شانسمون داره ک کجا قبول بشیم.مخصوصا خانم ها دیگ استرسوشن بای چیه.ما اقایون باید استرس داشته باشیم که اگ قبول نشیم….خددددمتتتتتتتتتتت.
امسال هم که صد درصد دست اساتید دانشگاه ها بود.من دامپزشکی کرمان تماس گرفتن و گفتن نمره ت بالاست و اولویتت پایینه، جایگزینت میکنیم با کسی ک نمرش پایینه و اولویتش بالاست.پس اینطو مسائل دیگ دست ما نیست.
امیدوارم موفق باشید دوستان.

...
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

این نظر شماست.
شما شرایط دیگران رو ندارین که متوجه بشین علت استرشون چیه!

من خانم هستم. من و همسرم هردو بیکار هستیم با سن های بالای ۳۰ سال و چند سال برای دکتری زمان صرف کردیم رشته هایی هستیم در علوم انسانی که کار براش نیست و دکتری هم از جهت علمی و هم از جنبه کاری فوق العاده برای شرایط زندگی ما اهمیت داره!
یک زن هم میتونه استرس داشته باشه!
بستگی به شرایط فرد داره. شما شرایط ذهنی خودتون رو به همه تعمیم میدهید و نتیجه نادرست میگیرید

پویا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

بحث جنسیت مطرح نیست
بحث من اینه ک همه ی ما زحمت کشیدیم هرکسی به اندازه ی خودش پس دلیلی برای استرس دیگ وجود نداره.صحبت من اینه.

شما دیگ هر برداشتی میکنید ، اون برداشت شخصی خودتونه.

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

من با سن زیر ۳۰ و فوق لیسانس آزاد دو تا شغل و درآمد بالای ده میلیون دارم، اونوقت توی مصاحبه مدرک آزادم رو مسخره می کردن اساتید محترم دولتی، ولی جالب بود که بدون اینکه حتی یک دقیقه برای کنکور وقت بگذارم رفتم مصاحبه، در حالی که بچه های خودشون میگفتن امسال کم درس خوندیم روزی ۴ ساعت!! و رتبه هاشون از رتبه من بالاتر بود…
به هر حال امسال آخرین سالی بود که برای دکتری دولتی پر از آشنا بازی اقدام کردم، دفعه بعد یا همون آزاد، یا خارج از کشور…

آسىه 95
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  من

موافقم با تمام صحبتهاى شما،

مهندس مکانیک
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

دوست عزیز شما به خاطر فرار از سربازی تحصیل میکنید اما خیلی ها هدف بالاتری دارند و میخوان در دانشگاه با رنکینگ بالا تحصیل و پژوهش کنند که با تعهدگیری توسط دانشگاههای رنکینگ پایینتر این شانس رو از دست میدن.

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ

رنکینگ!! تحصیل و پژوهش!! چند درصد از پایان نامه های ایران کاربردی هست و میره توی صنعت برای تولید؟ چند درصد از پایان نامه ها واقعا مشکلی از مشکلات جامعه را حل کرده؟ نتیجه چند تا از پژوهش های قبلی شما تولید شد مهندس؟ من از دانشگاه آزاد یه شهر کوچک پایان نامه ام را ثبت اختراع کردم و کارگاه زدم و مشغول تولید شدم، اونوقت شما دنبال رنکینگی؟ این تفکر غلط هست که نگذاشته به جایی برسیم، گسترده ترش میشه فرهنگ ۷۰۰۰ ساله ای که بهش دل خوش کردیم در حالی که از پس آمریکای ۳۰۰ ساله بر نمیایم

مهندس مکانیک
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز این نظر شما است، پس اگر اینطوره چرا دکتری دولتی شرکت کردید؟همون آزاد رو ادامه بدید و از درآمد بالاتون لذت ببرید.
ضمنا تمام پژوهش ها به محصول نمیرسند، خیلی از پژوهشها تنها بخش کوچکی از علم رو تغییر میدهند و ادامه کار شاید بعد از مرگ یک محقق به نتیجه برسه؛ اگر همه اینطور فکر میکردند دیگه هیچ وقت نباید برق اختراع میشد چون این اختراع محصول عمر چندین دانشمند است.

مهندس مکانیک
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ

محصولاتی که در کارگاهها تولید میشوند محصولاتی هستند که نیازی به تحقیق و پژوهش ندارند بلکه تنها کپی برداری هستند و نه محصول جدید، ضمن اینکه ثبت اختراعهای ایران هم قبلا در کشورهای دیگر تولید شده اند و فقط اون هم شاید در کشور دست اول باشند، اما مقالات با استناد بالا که در کشور ما هم کم نیستند توسط محققان کشورهای دیگر هم به دلیل تازگی مورد استناد قرار میگیرند و این یعنی پژوهش، هروقت از کاری مقاله ای با استناد بالا استخراج شد میتوان به آن به عنوان ایده ای جدید نگریست. مشکل این است که همه میخوان دکتری بخونن و پز بدهند.

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۶:۴۶ ب٫ظ

خلاصه بگم: ۱- استناد دیگه داره برکنار میشه، اطلاعات علمیتون رو بالا ببرید؛ اتفاقا یکی از دلایلش این هست که استناد پژوهشگر رو از نوآوری جدا می کنه و به سمت پژوهش های تکراری و مورد توجه سوق میده؛ بعلاوه ژورنال ها ترجیح میدن برای اینکه ایمپکتشون بالا بره مقالاتی رو چاپ کنن که مورد توجه همه هست و از چاپ مطالب نوآورانه سر باز می زنن
۲- دولتی آزمون شرکت کردم چون افرادی مثل شما که جز یکی دو دانشگاه بقیه دانشگاه ها رو رده پایین میدونن، زیادن و مدرک آزاد رو به سخره میگیرن
۳- اگر محصولی کپی و تکراری باشه توی کشور ما و با این رکود جای تولید نداره چرا که یا از چین ارزانترش وارد میشه؛ یا برند خوش نامش از اروپا که مسلما در این صورت درآمد میلیونی در پی نداره؛ مگه مهندسان مکانیک عزیز خودروسازی که پشتیبانی دولت را دارن اینطور عمل کنند
۴- مخترعین برق هزاران اختراع جزئی دیگه هم داشتن که همه اش همون موقع به بهره برداری رسید اینطور نبودکه ۴ سال با بودجه بیت المال تلاش کنن فقط یه بخش کوچک علم رو تکون بدن!
۵- مدرک دکتری رو برای پز دادن نمیخوام؛ برای تدریس میخوام که یکی از کارهایی هست که دارم انجام میدم؛ اتفاقا چون نمیخوام افرادی با اطلاعات پایین و اساتیدی که توی مصاحبه باهاشون همکلام شدم صندلی های استادی رو پر کنند

مهندس مکانیک
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

!!!!!!!

من
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

تعجبی که سازنده باشه خوبه، شروع کن به سرچ کردن، برای شروع میتونی از عباراتی چون Impact Factor Distortions یا Impact Factor Mania استفاده کنی.

مهندس مکانیک
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ق٫ظ

با سلام
جناب من
اولا چه قدر شما بدبین هستید، جناب ویکتوریون دوست دیگری است؛ شما فکر میکنید حرف شما فقط برای من عجیب بوده؟!
ثانیا من باندازه کافی از اطلاعات به روز برخوردارم علامت تعجب برای تعجب از حرفهای کاملا غیرعلمی و فقط منحصر به شما بوده نه برای کسب نصیحت شما.

ویکتاریون
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

جناب من!از بحثتون اینطور برداشت کردم که شما به ضرورت هر دو نوع پژوهش های بنیادی و کاربردی اعتقاد! ندارین و بین مخترع و دانشمند هم تفاوتی قائل نیستین. با این استدلال که “دمده شده”. خب در نوع خودش ادعای عجیبیه. منظورتون همین بود واقعا؟
پایان نامه های کاربردی کم هستن و یه دلیل مهمش اینه که دانشگاه ها حاضر نیستن کمک هزینه و زمان لازم رو اختصاص بدن به این کارا. استادا هم چندان روی خوش نشون نمی دن.
به طور کلی فعالان حوزه ی دانشگاه و صنعت هم دیگه رو قبول ندارن و تلاشی برای آشتی دادن این دو قشر صورت نمی گیره یا با شکست مواجه میشه. تا وقتی کسایی که کار می کنن اهمیت تحقیق نظری و مدرسین دانشگاه اهمیت پژوهش کاربردی رو قبول نکنن بهبودی در اوضاع حاصل نمی شه.

من
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

۱- خلط مبحث نکنید. ایشون (شاید خود شما) گفتند نوآوری یعنی چاپ مقاله پراستناد (ایشون داشتن با این بیانیه مخترع و دانشمند را یکی می دانستند) و من در پاسخ گفتم اتفاقا رابطه نوآوری و استناد معکوسه. ۲- صحبت از دمده شدن نیست، صحبت از غلط بودن یک نگرش هست که الان دنیا داره بهش پی می بره. صحبت از وارد شدن به یک بازی است و حرام کردن هزینه ها و وقت برای برنده شدن در آن بازی. ۳- ایشون(شاید خود شما) سعی در کوبیدن نظریات و اهداف دیگران و بزرگ جلوه دادن اهداف خودشون دارن در حالی که من گفتم انقدر با اطمینان از صحیح بودن نگاه خودشون دم نزنند. ۴- و البته هنوز هم معتقدم نگاهی که دانشگاه ها و اساتید و تعداد زیادی از افراد جامعه به رنکینگ دارن نگاه غلطی است؛ ما نباید مسیر پژوهش های خودمون رو به سمتی ببریم که تایید خارجی ها رو بگیریم، ما باید پژوهش هامون رو در جهت رفع نیازهای خودمون بهینه کنیم حتی اگر اصلا به مزاق خارجی ها خوش نیاد و حاضر به چاپش نشوند. نیازی به آشتی صنعت و دانشگاه نیست، دانشگاه خودش میتونه پیشرو باشه، دانشگاه میتونه نیازهای جامعه رو ارزیابی کنه و در مسیر بر طرف کردن آن قدم برداره. ۵-(و الان که باز سخن از نوآوری به میان آمد در پرانتز لازم به ذکر است که از نظر اینجانب، اول بودن اصلا مهم نیست، بهتر بودن مهمه. گوگل اول نبود، آمریکا ۷۰۰۰ سال پیش نبود… بنابراین حتی اگر کپی کار خارجی ها را… ادامه نظر»

به جناب پویا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

با این تفاسیری که فرمودید، بالاخره جزو قبولی ها محسوب شدید یا خیر؟
منظورم این است که با جایگزین شدن با شخصی که نمره پایین و اولویت بالا دارد، جزو قبولی ها قلمداد شدید؟

پویا
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  به جناب پویا

ببخشید اینو میگم اما باید به دانشگاه ها دروغ بگید

باید بگیم که اولویت بالا زدیم.
من ب ترتیب تهران اهواز شیراز و کرمان رو زدم

باید میگفتم کرمان رو دوم زدم که درصد قبولیم بالا بره و جز نفرات اول و دوم قرارم بدن.متاسفانه یه ضعف بزرگ دانشگاه هاست.که از دانشجو میپرسن اولویتت چندمه!!!که من راستشو گفتم و احتمال زیاد جایگزین میشم باکسی که اولویتش کرمانه.

سیما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

یکی از اساتید دانشگاه های خوب میفرمودن : برید خدارو شاکر باشید همین هایی که از شما تعهد گرفتن، تا روز اعلام نتایج روِ حرفشون باشن و اسمتون رو واقعاً اعلام کنن! نیاد و بشه و ببینید یهو روز اعلام نتایج اسمتون حذف شده و شما هم هیچ سندی جز یه شماره تلفن نداشته باشید!!!

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

حالا ما که تعهد دادیم تکلیف مون در این آشفته بازار چیه. از طرفی دانشگاه میگه تعهد دادید جای دیگه نمی تونید برید از طرفی بعضی ها میگن دانشگاه میزنه زیرش. این چه آزمونی بود امسال من که واقعا گیجم

سیما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

دقیقا نگرانی من همینه سلما جان… من تعهد دادم…و جاهای دیگه نرفتم تعهد بدم و میترسمم راستش!… اما اومدیمو این دانشگاه که تعهد دادم هم زد زیرش!!! بعددددد دقیقا چه کار کنم؟؟؟من که مدرکی ندارم دستم!
وای از این همه بی برنامگی…وااای.. بقول دوستی، امسال تا کارت دانشجوییتو تو دستتات نگرفتی به هیچی اطمینان نداشته باش

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

کجا قبول شدی شما؟ من الان زنگ زدم دانشگاهی که تعهد دادم گفت شما جزو اصلی ها بودی .حق نداری و نباید جای دیگه تعهد بدی.بهشون گفتم میترسم شما بزنید زیرش آخه دوستان ی چیزایی میگن. حتی مدیر گروه هم اون روز بهم گفت قبولی شما قطعیه و تغییر نمی کنه. می فرستیم سنجش.

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

خب شما هم از اونا تعهد بگیرید!

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

شما خودت رو مسخره کن

سیما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

من اصفهان و زنجان قبول شدم که زنجان رفتم. البته من نمیتونم با این صراحت بهشون بگم نمیزنید زیرش؟؟؟؟ اما به مدیر گروه ایمیل دادم که بدانیدُ اگاه باشید که اومدم تعهد دادم اما به من برگه ای مبنی بر اینکه ایشون به ما تعهد دادده، ندادید…نوشتن سلام..با تشکر…!
پپارسال این اتفاق تو دانشگاه خوارزمی برای دوستِ همسر من افتاد و ابدا دوست ندارم خودم باهاش مواجه شم! اما فعلا که زور دانشگاه ها به قولی می چَربه!

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلما

پارسال که تعهد نمیگرفتن؛
در ضمن مسخره نیست؛ یاد بگیرید وقتی یه چیزی تحویل میدید حداقل یه رسید بگیرید؛ من اگر بودم میگرفتم؛ اصلا به یک نفر وکالت میدادید رسمی برای این کار اقدام کنه؛ اگر واقعا نگرانی داشتید راه های زیادی بود؛ شماره پیامک و شماره تلفن که اصلا قابل استناد نیست؛ چون میتونن بگن تعهد به دست ما نداده

علی
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سلما

مدرس که هفته پیش من رفتم تعهد محضری دادم رسید به من دادن و خیالم راحت شد

مهران
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

من ک عکس گرفتم از برگه تعهد

زهرا کیانی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

چرا به من زنگ نمیزنن آخه مگه من چی کم دارم از اونایی که بهشون زنگ زدن والا

یک دانشجویی که حقشو خوردن
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

خانم کیانی رشته شما چیه؟گرایش شما چی؟
رزومه شما رو میشه بگید چیه؟ممنون میشم…
با تشکر…
درضمن اگه بگید کجاها برای مصاحبه رفتید ممنون میشم

زهرا کیانی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ

من کشاورزی باغبانی هستم زنجان اردبیل رشت و گرگان رفتم مصاحبه من یک مقاله علمی پژوهشی و پنج کنفرانسی دارم رتبم هم خوبه بد نیست

من
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

من ثبت اختراع دارم، دو تا آی اس آی یکی چاپ شده یکی پذیرش دارم، یک علمی پژوهشی چاپ شده دارم، یک چاپ شده آی اس سی، دو سابمیت علمی پژوهشی، چهار کنفرانسی، سابقه تدریس، یک کتاب تالیف، یک کتاب ترجمه، سابقه کاری مرتبط با رشته، رتبه و تراز خوب، اما فارغ التحصیل آزاد، و جالب بود که اساتید جز مورد آخر هیچ موردی را نمی دیدند

یک دانشجویی که حقشو خوردن
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

مقاله پژوهشی شما مربوط به پایان نامه شما هست یا نه؟
معمولا بچه های باغبانی تعداد مقالات زیاد دارن….
ولی معلومه خیلی خیلی خیلی استرس قبولی دارید.
امیدوارم هرچه زودتر خبر قبولی رو بشنوید.

سحر
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۷:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

باید خودت زنگ بزنی تحصیلات تکمیلی دانشگاه نباید منتظر بمونی اونا زنگ بزنن، تحصیلات تکمیلی بعضی دانشگاه ها با برخورد خوبی هم جواب می دهند

ma
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام دوستان
دانشگاه فردوسی و خوارزمی گفتن تا نهایتا هفته اول تیر تماس میگیرن با پذیرفته شده ها

یک دانشجویی که حقشو خوردن
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ma

واقعا؟
جدی؟
فکر نکنم…چونکه بعضی از رشته های فردوسی دوباره ترازهارو پایین آوردن که دانشجوی جدید بره مصاحبه….درضمن تاریخ مصاحبه تا جایی که من میدونم تا ۲۲تیر هم مصاحبه دارن…

حمید
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان، متاسفانه امسال سازمان سنجش کاملا بدون برنامه ازمون رو برگزار کرد، به طوری که اوج بی عدالتی در چند سال قبل رو شاهد بودیم، باز هم توکل بر خدا ما هنوز منتظریم

کیمیا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۴۹ ق٫ظ

سلام
من دیروز رفتم دانشگاه شهید بهشتی و با استادم در مورد تعهد گرفتن بعضی از دانشگاه ها صحبت کردم ایشون گفتن گرفتن هر تعهدی قبل از اون بازه زمانی که سنجش گفته غیر قانونیه جوری که من از حرفاشون برداشت کردم دانشگاه بهشتی تابع سازمان سنجش هست و تا سنجش اعلام نکنه نه اسامی رو به صورت رسمی اعلام می کنن و نه تعهد می گیرن
به نظرم باید از سازمان سنجش بخوایم که تاریخ اعلام نتایج و تعهد گرفتن رو جلو بندازه

مریم
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  کیمیا

شما رشته تون چیه ؟؟

مبهم
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ق٫ظ

خدایا یعنی میشه مثل اصحاب کهف بخوابم و بیدار بشم ببینم نتایج اومده و جایی قبول شدم؟؟
به خدا خسته شدم…

کیا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ق٫ظ

به عمرانیها از زنجان یا ارومیه زنگ زدن؟ ممنون میشم کسی جواب بده.

هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ق٫ظ

بچه های هوافضا از مالک اشتر یا خواجه نصیر بشون خبری نشده؟؟

محمد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  هوافضا

خواجه نصیر دیروز به من زنگ زد و گفت تا دوشنبه ی هفته بعد وقت داری بیای تعهد بدی

محمد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

البته ببخشید هوافضا نیستم. مکانیکم

هوافضا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۰ ق٫ظ

بچه های هوافضا از مالک اشتر یا خواجه نصیر بشون زنگ نزدن؟؟

مینا
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۳ ق٫ظ

نمیدونم تا روانی شدن چقد دیگه مونده
از صدای زنگ و اس ام اس گوشیم تا مرز سکته پیش میرم
هر بار یاد مصاحبه هام میفتم یه میکرومتر مونده که با ناخنام صورتمو خراش بدم
واقعا حالم بده

ش.م
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

همدردم با شما. :(

نوشین
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۰:۲۵ ق٫ظ

علامه در رشته اقتصاد با کسی تماس گرفته؟

معدن معدن معدن معدن معدن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

خدایا خودت به داد ما برس، امروز صبح گوشیم زنگ خورد با پیش شماره ۰۲۱، گفتم شاید میخوان بگن بیا تعهد بده، جواب دادم، بهم میگه از طرف ایرانخودرو تماس گرفتیم.

خسته
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱ ب٫ظ

من ۰۲۱ببینم سکته میکنم

ش.م
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ق٫ظ

:) دانشگاهها رتبه های تک رقمی رو هم‌بگیرن به دلیل استرس زیادی که وارد کردن فرقی با رتبه های سه رقمی نمیکنه. یه سال زمان لازمه اعصابمون بره به حالت اول.

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۹ ب٫ظ

کار این روزهای حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار داوطلب دکترایی که به مصاحبه ها رفته اند:
– چشم انتظاری برای زنگ تلفن یا پیامک
– پرس و جوهایمگر از این و آن برای اعلام نتایج
– رفرش کردن مکرر سایتها…

— نمیدانم چه اصراری هست با تلفن اطلاع دهند. این کار هم خطای انسانی را بالا می بره و هم ممکنه بنا به دلایلی تماس تلفنی یا پیانکی با برخی داوطلبان میسر نشود.
اعلام اسامی در سیستم گلستان یا سایت خود دانشگاهها، علاوه بر عدم اتلاف انرژی و وقت کارکنان دانشگاهها و راحتی اعصاب آنها بواسطه تماسهای مکرر داوطلبان سردرگم ، کمک زیادی به شفاف سازی فرایند اعلام نتایج می کند

پردیس
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

دقیقا حال و روز منم همین هست که فرمودین

نسرین
خرداد ۲۷, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

لایک

بدوون آززموون
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۶ ب٫ظ

بچه هااا من یک جواب دارم به همه این حق کشى هاااا نمیدونم واقعا چقدر درست باشه؟؟؟ به نظرم اساتید دانشگاههاى مختلف خیلى زیاد خودشون درگیر برنامه و کار و زندگى خودشون هستن… بعضى ها از بس درگیرن که حتى درست وحسابى به درس هاى ترم خودشون هم نمیرسن خیلیها هیچ برنامه و پروژه اى براى دانشجوى دکترى ندارن میگن الان یکى را بگیریم تا بعد خدا بزرگه یعنى خودشون هم نمیدونن دانشجوى که الان میگیرن قراره از لحاظ علمى به چه مسیرى بره ؟؟؟چه برسه به اینکه فکر کنن باید مثلا با ۵٠ نفر مصاحبه کنند و کلى سرشلوقى مضاعف… براى همینه که میخان به بهانه هاى مختلف تعداد افراد را کم کنند…

بدوون آززموون
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ب٫ظ

اى همه دوستان لطفا برید صفحه اول دفترچه شماره یک اونجا که اهداف آزمون را آورده دوباره مطالعه بفرمائید ببینید این اوضاعى که الان هستش با کدوم از اون هدفها همخوانى داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

پاسخ ب مشکل سن و سال
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۳۹ ب٫ظ

سن بهانه ست فقط چون میخاستن رد کنن بهانه سن کم و سن زیاد رو گفتن، وگرنه من شخصی رو میشناسن ک با ۴۰سال سن همون شهید بهشتی روزانه کامپیوتر قبول شد امسال

علی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۴۴ ب٫ظ

سال ۹۵؟! کدوم گرایش؟

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

چه ربطی به سن داره. کسی که در یک رقابت بین ده یا پانزده هزارنفر رتبه تک رقمی یا دو رقمی آورده، چرا باید به خاطر سن زیادش حروم از تحصیل شود؟ حتما قابلیتهای ذهنی و تحصیلی داشته که توانسته، در رقابت با جوانان ۲۶-۲۵ ساله رتبه خوبی بدست آورد

AA
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

دقیقا همین طوره.

sd
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۶ ب٫ظ

همین مصاحبه امسال قبول شده؟ چه گرایشی؟

زهرا کیانی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

گویا زنجان زنگ زدن به قبولی ها چند روز پیش تو این سایت شنیدم منم رفتم اونجا مصاحبه دادم ولی خبری نشد هنوز

مهندسی برق کنترل
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا کیانی

برا چه رشته ای؟ منم زنجان رفتم ولی خبری نشده

علی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۰۴ ب٫ظ

سلام بردوستان گرامی: دانشگاه خوارزمی گروه جغرافیاش اعلام کروه کیها قبولند؟لطفا پاسخ دهید

پی اچ دی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۴۱ ب٫ظ

سلام از دانشگاه الزهرا کسی خبر داره؟

golnar
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  پی اچ دی

الزهرا من تماس گرفتم گفتند که تو تیرماه اعلام می کنیم حالا دیرتر و زودترش مشخص نیست.میتونین تماس بگیرین دقیق تر مطلع بشین.

پی اچ دی
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  golnar

مرسی غزیزم خودمم هم تماس گرفتم همین رو گفتن اما می ترسم این هم الکی باشه

مهندس
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۴۱ ب٫ظ

دوستان محتاج دعای همتونم. تو شرایط بدی گیر کردم که قبولی دکتری برام حیاتی شده برام دعا کنید هر جا شده قبول شم. ممنونم

پا سخ به جناب آقای مهندس
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

دوست گرامی نگران نباش و توکل بخدای بزرگ کن انشاالله تمام عزیزان موفق بشند و باشند از جمله در این آزمون دکتری امسال و شما هم همینطور قبول بشید انشاالله

ma
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

ایشالا هم شما و هم بقیه دوستان این سایت و کسایی ک زحمت کشیدن واسه این آزمون قبول بشن و ب حقشون برسن
توکل ب خدا کنین دوست عزیز

بهزاد
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

خدا خیلی بزرگ و مهربون هست. انشاالله خدا حرمت این ماه عزیز به همه بچه های که زحمت کشیدن و شما دوست عزیز که حاله شما الان برای من قابل درک هست،کمک کنه به عاقبت خیر دست یابیم که پیش خونواده شرمنده نشیم . انشاالله…

مینا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان. طاعات همگی قبول باشه. دانشگاه زنجان و همدان برای گرایشهای رشته علوم باغبانی تماس گرفتن با کسی؟ ممنون میشم اطلاع بدین

زهرا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان دانشگاه زنجان و همدان برای گرایشهای رشته علوم باغبانی تماس گرفتن با کسی؟

سمی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام خواهشاً یکی بگه دانشگاه رازی کرمانشاه به کسی زنگ زده؟؟؟!!! چه رشته ای؟؟؟ خواهششششش

محمد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۳ ب٫ظ

سلام.خسته نباشید دوستان.من از یکی از آشناها در دانشگاه تهران سوال کردم گویا قرار بر اینه که ابتدای هفته دیگه قبول شده گان به صورت پیامکی از رد یا قبول بودن خودشون با خبر بشن و تعهد هم در بازه زمانی سنجش گرفته میشه.

صابر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ

خداوندا ما را یاری بفرما ازین دیوانه خانه برویم تا دیوانه نشدیم…

تربیت مدرس
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام تربیت مدرس،رشته های کشاورزی،اعلام کرده؟ به کسی زنگ زدن؟

منابع آب
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

من زنگ.زدم،گفتن کشاورزی رو.طبق اعلام سنجش هفته آخر تیر ماه میگن

aaa
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۴ ب٫ظ

متاسفانه دانشگاه بی تربیت مدرس بعد از اطلاعیه سنجش همچنان این عمل قبیح اخذ تعهد رو داره ادامه میده… نمونش دیروز با من تماس گرفت و تا ۴۸ ساعت زمان داد که تعهد محضری رو بفرستم براشون… عمران هستم

saba
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  aaa

چه گرایشی هستین شما؟ بی تربیت مدرس و خوب اومدین :) من مصاحبه سازه مدرس رو رفتم واقعا افتضاحی بیش نبود کاملا فرمالیته و از پیش تعیین شده و مسخره…شما از بچه های خودشون بودین که قبول شدین؟؟

امیدوار
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ

دوستانی که دانشگاه قزوین در دانشکده کشاورزی مصاحبه رفتند میتوانند نتایبج ،رتبه و امتیازات مصاحبه و وضعیت قبولی یا ذخیره بودنشون از کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده بپرسند.شماره تماس ۰۲۸۳۳۹۰۱۷۲۴

خانم دکتر 95
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

بچه ها گرید دانشگاه تهران خیلی از مدرس بالاتره؟

مبهم
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

اصلا شک نکنید
تهران کجا و تربیت مدرس کجا؟

خانم دکتر 95
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مبهم

ومرسی از راهنماییتون

صابر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

بله دانشگاه تهران بالاتره از لحاظ گرید، ولی تربیت مدرس برای پایان نامه ۸ ملیون میده دانشگاه تهران ۱.۲ ملیون که در نوع خودش یه نوع توهین محسوب میشه

تربیت مدرسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

تربیت مدرس تو بخش پژوهش خیلی بیشتر ب دانشجوها می رسه چون کارشناسی ندارن بیشتر به دانشجوهای دکتری می رسن

دکترم
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

بنظرم تربیت مدرس با وجود فشار درسی وپژوهشی که داره بازه علمی دانشجوهاش بهترن البته از زبون دانشجوهایی ک تهران بودن بعد رفتن تربیت مدرس اینو میگم

mr
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  خانم دکتر 95

۱۰۰ درصد تهران

سهیلا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان.از برق دانشگاه باهنر کرمان کسی خبر نداره؟ به کسی زنگ زدن ایاااااا؟؟؟

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۴۷ ب٫ظ

دوستان چنتا ایراد تو این نوع انتخاب وجود داره که میشه واسه هرکدومش از دیوان عدالت اداری حقمون رو بخوایم
۱. معدل دو بار تاثیر داره یک بار توی رتبه اثر میذاره یک بار توی مصاحبه یعنی یا باید سنجش ورش داره اثرش تو رتبه رو یا تو مصاحبه مهم نباشه چون قبلا به خاطرش رتبه رو خراب کرده!
۲. توی مصاحبه ها سوال خاصی پرسیده نمیشه به جز تعداد مقالات و پایان نامه و بیشتر شبیه خنده بازار هستش ولی عجیبه که از توش دانشجوی دکتری در میاد!!!!!
۳. از اینجا میخوای کشور دیگه اپلای بدی مدارکت رو میفرستی یا میگن بیا یا میگن نه ! ما اینجا در به در دانشگاهها میشیم دلیلش این هست که انگار بگیم سواد مارو قبول ندارن میخوان محک بزنن در صورتی که وزارت علوم خودش مدرک مارو تایید کرده
۴. تو مصاحبه ها سوالات ریز از پایان نامه به قصد مچ گیری پرسیده میشه که بسیار خنده داره ما یه بار با ممتحن داخلی و ممتحن خارجی ازش دفاع کردیم و باید واسه اینا هم دفاع کنیم!
در آخر معلوم نیس خلاصه اینا مدرک خودشون رو قبول دارن یا نه در حالی که با همین مدارک خیلیا رو خارج از ایران جذب میکنن

سنجش گفته هر مقاله ای ۷ امتیاز داره نهایتا ولی کاملا واضحه که تو مصاحبه جز این مورد چیزی چشم استادا رو نمیگیره و اگه مقاله کم داشته باشی یا نباشه سوالاتی رو میپرسن که بتونن راحت ردت کنن به همین ساده گی

امیر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

اگر قراره اعتراضی بشه باید اعتراض منطقی باشه ک بشه روش حساب کرد ۱. سالهای قبل هم معدل دو بار تاثیر داشته. البته معدل در مرحله آزمون سنجش تاثیر کلی داره اما در مصاحبه تاثیرش همزمان با کیفیت دانشگاه است. یعنی معدل ۱۷ دانشگاه درجه یک دولتی تاثیرش با معدل ۱۷ دانشگاه درجه چند متفاوته. بنابراین شکایت تو این مورد تاثیری نداره ۲. این مدل مصاحبه هم چندین ساله داره انجام میشه. فقط فرقش اینه که تاثیر آزمون سنجش صفر شده. اگر سال قبل هم مشتری این سایت بوده باشید بچه ها همه اعتراض و کامنت داشتن ک چرا آزمون سنجش تاثیر داره و چند تا تست در ۴ ساعت نباید محک زننده دانش ما باشه و اختیار باید دست دانشگاه باشه و اینا ولی امسال دوستان باز میگن اختیار نباید دست دانشگاه باشه. ذات بشر اینه وقتی تو یه چیزی موفق نشه همیشه شرایط رو مقصر میدونه. ۳.کشور های دیگه جاهای پدر مادر دارش علاوه بر مدرک یا باید اینترنتی و با اسکایپ مصاحبه بدی یا اونجا مصاحبه بدی یا در مواردی از اونجا میان سفارتشون تو ایران مصاحبه کنن. ۴. این کامنتتون کامنت شماره ۲ رو نقض میکنه اگه سوال خاصی نپرسن بده اگه سوال ریز هم بپرسن از پایان نامه ک مهمترین کار در ارشده اونم بده. اینم همون قضیه همیشه شرایط مقصره بشره! تنها اعتراض منطقی ک میشه انجام داد به دیوان عدالت یا هر جا دیگه اعتراض به روند گرفتن تعهد خارج از بازه زمانی اعلامی توسط سنجشه. با اعتراض به مسایل حاشیه ای مثل… ادامه نظر»

مینا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دلیل نمیشه پارسال چون قبول نشدید و امسال بهتون گفتند قبول می شید پس این شیوه بهتره.
اتفاقا امسال نسبت به پارسال خیلی خیلی بیشتر جای اعتراض داره. از همون تغییرات در منابع کنکور گرفته تا اختیار صفر تا صدی که به دانشگاه ها داده شد تا بدون هیچ منطقی هر کسی رو که بیشتر باهاش حال کردن بپذیرن…

امیر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

من ک نگفتم این روش بهتره. گفتم اعتراض به چیزی بدیم ک بشه کاری کرد.
پارسال هم بعضی دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های تهران با هر کسی حال کردن گرفتنش تاثیر آزمون سنجش هم کاری نکرد.مثالش تو رشته خودم پارسال تهران ۳ تا ظرفیت داشت رتبه ۷ و ۹ و ۱۱ ک هرسه از خود تهران بود رو گرفت و رتبه یک و دو ک خیلی هم با سواد بودن رو نگرفت. اما پارسال مشهد استاد راهنمای خودم گفت تو مقایسه با بقیه حق تو نیست بیای پایان نامتو دفاع نکردی مقاله هات هنوز اکسپت نشده مدرک زبان هم نداری ولی اونایی ک ما انتخاب کردیم همه اینا رو دارن.ما تو شرایط مساوی تو رو ارجح میدونیم ب بقیه سال دیگه با تکمیل کارات بیا.
من فقط گفتم فرقی با سالهای قبل نداره هر روشی انجام بشه باز هم بعضی دانشگاه ها کاری ک بخان رو میکنن

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

۱.یک کار اشتباه همیشه اشتباهه چون ما بهش عادت کردیم قرار نیس دیگه بهش اعتراض نشه
۲.مورد دوم هم مورد چهار رو نقض نمیکنه چون توش گفتم سوال از پایان نامه میپرسن و تو مورد چهارم گفتم سوالای ریز ازش میپرسن

ma
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

دانشگاه های درجه یک دنیا اگر مصاحبه میکنن روش مصاحبه کردن رو هم بلدن و ب درستی انجام میدن…ب هیچ وجه سلیقه ای عمل نمیکنن دانشجو رو مورد تمسخر قرار نمیدن ب هیچ وجه اگه کسی لیاقت داشته باشه و رتبه تک رقمی اورده باشه ب صرف اینکه دانشگاه ارشد غیر انتفاعی خونده ک یکی از دوستان تو همین سایت ب این موضوع اشاره کردن کل زحمت اون فرد رو بر باد نمیدن
فقط و فقط بر اساس توانمندیها و لیاقت دانشجو انتخاب میکنن
اینم لطفا در نظر بگیرین

جامعه شناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان. کسی برای آزمون جامعه شناسی مشهد رفته بود؟ چه سوالاتی ددن؟

مریم.برنامه ریزی درسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

سلام.از شهید بهشتی،گروه علوم تربیتی با کسی تماس گرفتن?

صدیقه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ب٫ظ

من دیروز صنعتی اصفهان تعهد دادم…. اونا زرنگ تر از این حرف هان،،،گفتن تاریخ نزن پای تعهد،،،خودشون بعد تاریخ سنجش رو میزنن،،،،صنعتی تعهد دادم در حالی که نتایج علم و صنعت و بهشتی هنوز نیومده…

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  صدیقه

مهم نیس تعهد محضری نباشه مهم نیس.تعهد محضری هم که بدون تاریخ نمیتونه باشه نگرانی تداره

مینا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  صدیقه

چه رشته ای>

دکتر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

الزهرا اول تیر نتیجه رو اعلام خواهد کرد.

مینا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

ببخشید کدوم رشته ها رو گفتن اول تیر اعلام میشه

فهیمه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

نتایجو اعلام کردند کجای کارید. حیف پول و وقتی که صرف شد

مینا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فهیمه

میشه لطف کنید بگید چ رشته ای اعلام شده ما هم از این بلاتکلیفی دربیایم. خواهش میکنم بگید

فهیمه
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

هنر

من
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام
دوستان خواهش میکنم جواب بدین
از دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه اصفهان و دانشگاه شاهرود به کسی زنگ زدن
توروخدا اگه میدونید بگید دیگه دیوانه شدم

سین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

سلام، من هم پیام نور تهران بودم و هم دانشگاه اصفهان، هنوز با من تماس نگرفتم، دو روز پیش تماس گرفتم دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان و زمان اعلام نتایج رو جویا شدم گفتن ما لیست قبولی ها رو فرستادیم سنجش، منتظر اعلام سنجش باشید.

f
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سین

من امروز تماس گرفتم
گفتند هنوز گروه جلسه نهایی را نگرفتند

رضا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام کسی از نتایج دانشگاه تهران خبری داره؟

مجید
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۳

نحوه اعلام نتایج آزمون دکتری سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ دانشگاه تهران

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال ۹۵ که جهت مرحله دوم از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه تهران معرفی شده‌ و مرحله ارزیابی علمی – پژوهشی را گذرانده‌اند می‌رساند:

نتایج نهایی آزمون فوق هماهنگ با سازمان سنجش آموزش کشور در بازه زمانی مندرج در وبگاه آن سازمان؛ توسط حوزه معاونت آموزشی دانشگاه اعلام خواهد شد.

لذا بدین وسیله اعلام می‌دارد؛ هرگونه اطلاع رسانی خارج از بازه زمانی سازمان سنجش و وبگاه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه از هر طریق و به هر شکلی فاقد وجاهت قانونی بوده ومردود می‌باشد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران

۰۰۰۰
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

شما باور داری این اطلاعیه رو؟نصف دانشکده های تهران وضعیتشون مشخص شده. تهران به قبولیا زنگ نمیزنه پیامک میده. کاملا بی سرو صدا

سعید ب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

اطلاعیه قدیمی است. دیروز و امروز اطلاعیه ای صادر نشده است

عمران 170
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

فوبیای اس ام اس گرفتیم به خداااااااااااا :-)

پویا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام عزیزان

کرمان با من تماس گرفتن تا الان.
از تهران و شیراز و اهواز خبری نشده فعلا.
جهت اطلاع بیشترتون

hasan
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

چه رشته ای

پویا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  hasan

دامپزشکی

Arash
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پویا

کرمان برا تکمیل مدارک فقط زنگ زده نه قبولی شدن

پویا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Arash

کرمان به من گفت نمره ی اینجارو اوردی.مدارک من تکمیل بود.

سوالشون این بود اولویتت رو چطوری زدی؟کرمان رو چندم زدی؟

حسابداری دانشگاه علامه
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان
من با دانشگاه علامه ( تحصیلات تکمیلی ) تماس گرفتم . گفتند که با قبول شدگان برخی از رشته ها تماس گرفتیم و طی امروز و فردا هم با مابقی قبول شدگان تماس میگیرند. رشته حسابداری هنوز تماس نگرفتند.
دوستانی که رشتشون حسابداری است اگر باهاتون تماس گرفتن اینجا اعلام بفرمایید تا همه با خبر شوند. ممنون

بی​مهابا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

یعنی اگر طی امروز و فردا به ما زنگ نزنن،​ ما جزء پذیرفته​شدگان نیستیم؟

.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی​مهابا

دانشگاه علامه از ۴ روز پیش گفته طی امروز و فردا
اما بازم اگر تماس نگرفتن نا امید نباشین به این شماره تماس بگیرین ببینین رشته شما رو تماس گرفتن یا نه
۰۲۱۴۸۳۹۲۲۸۰

پاسخ سازمان سنجش به اعتراض من برای گروه جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

دوستان سلام. وقتتون بخیر. من پیشتر بلایی که دانشگاه شهید بهشتی سرم آورد را برایتان نوشتم الان به دلیل پاسخی که سازمان سنجش به اعتراضم داده داستان را دوباره مختصر برایتان می نویسم و بعدش پاسخ سازمان سنجش را برایتان می آورم. من جزو معرفی شده ها برای روزانه جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی بودم. طبق گفته مدیر گروه جامعه شناسی این دانشگاه خانم دکتر شهشهانی حدود ۷۰ نفر برای جامعه شناسی این دانشگاه مجاز شده بودند. گروه جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی بعد از اخذ مبلغ ۷۵ هزار تومان اعلام کرد فقط ۱۲ نفر را برای مصاحبه انتخاب کرده است. شرط اصلی این دانشگاه در گروه جامعه شناسی، «سن» بود. من لیسانس و فوق لیسانسم رو در تهران و دانشگاه علامه طباطبایی گرفته ام با معدل الف و نمره پایان نامه ۲۰ و ۴ مقاله علمی پژوهشی و یک مقاله علمی ترویجی و دو کتاب و یک مقاله همایشی و جندین گواهینامه شرکت در دوره های علمی و تدریس در دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی و همکاری در طرح پژوهشی. من با خانم دکتر شهشانی مدیر گروه جامعه شناسی این دانشگاه که صحبت کردم گفت دوست داشتیم جوان ها رو برداریم که تر و تازه اند! بنابراین بنده به جهت سن که در اواسط دهه سوم زندگی ام هستم بین ۱۲ نفر منتخب قرار نگرفتم. دانشگاه شهید بهشتی نه تنها ۷۵ هزار تومان را شرعا حرام تصاحب کرد، بلکه پول رفت و برگشت و هزینه اقامت در تهران را بیهوده بر من تحمیل کرد. آیا این مصداق… ادامه نظر»

.....
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

خب این الان یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی اونا واقعا به این تذکر اهمیت میدن و دوباره از افراد مصاحبه میکنند؟؟؟؟؟

آشنا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

نمیفهمم اینها چطور جامعه شناسانی هستن که تبعیض سنی قائل میشن؟
واقعا عجیبه!

???
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

اینا اصن به اعتراضاتمون گوش نمیکنن انگار ن انگار که چ اتفاقایی داره می افته

آشنا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

واقعا اینهمه موارد خارق العاده که این آزمون نشونمون داد شگفت انگیزه!
باید در ترین ها ثبت بشه.

متین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  آشنا

دوست عزیز تجربه شخصی خودم در رابطه با همین دانشگاه شهید بهشتی میگه که نه به حرف وزارت و نه سنجش گوش نمیدن.در نتیجه پیشنهاد میکنم که مورد را یا از طریق دیوان عدالت اداری و یا از طریق سایت ریاست جمهوری -سامد- پی گیری کنید شاید که فرجی بشه.در پناه حق باشید!

پاسخ سازمان سنجش به اعتراض من برای گروه جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  متین

ممنون از راهنمایی تون. اما من هیچ امیدی به فرج ندارم. وقتی یک دانشگاه به خودش اجازه می ده مغایر با تذکر سازمان سنجش عمل کنه و سلیقه خودش رو بکار بگیره، چه جوری می شه امید داشت که اعتراض به بار بنشینه؟ وقتی من اعتراضم رو به سازمان متولی کنکور (سازمان سنجش )اعلام می کنم و این سازمان فقط ابلاغیه به دانشگاه ها رو واسه من رو می کنه و هیچ پیگیری دیگری در کار نیست چه جوری می شه امید داشت به فرج؟ به هر حال من کاری که از دستم ساخته بود برای اعتراض به سازمان سنجش را انجام دادم، بفیه می ماند واسه دیوان عدالت الهی.

پاسخ
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  متین

ممنون از راهنمایی تون. اما من تقریبا هیچ امیدی به فرج ندارم. وقتی یک دانشگاه به خودش اجازه می ده مغایر با تذکرات سازمان سنجش عمل کنه و وقتی سازمان سنجش به عنوان سازمان متولی کنکور در کشور در قبال اعتراض داوطلب تنها آیین نامه را به داوطلب رو می کنه و هیچ پی گیری دیگری درکار نیست چه جوری می شه امیدوار بود به فرج؟

جامعه شناسی بهشتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  آشنا

بیشتر فاجعه است

داوطلب 95
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

دوست عزیز همه ما به نوعی شاهد این قبیل رفتارها هستیم اما به فرض که مصاحبه از همه هم انجام شود وقتی صد در صد اختیار دست دانشگاهها ست و سلیقه ای عمل می کنند در مصاحبه نمره به دانشجو که نمی خوان نمی دن خیلی ناراحت کننده است

...
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب 95

کاملا حرفتون منطقی است.

سحر
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام دوست عزیز
من هم شرایط شمارو دارم با رتبه ۲ سنجش که آزمون کتبی شهید بهشتی رو عالی داده بودم با دو سال سابقه تدریس در دانشگاه دولتی، یک مقاله ISI و چند مقاله علمی پژوهشی، تألیف یک کتاب و چند طرح پژوهشی در استانداری و ادارات مختلف و متولد ۶۸ بدون هیچ دلیلی دعوت به مصاحبه نشدم و اعتراضی که به سازمان سنجش کردم متأسفانه دقیقاً همین پاسخ را به من دادند
همه را واگذار می کنیم به خدا

سلما
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

واقعا جای تاسف داره. من چون این چیز ها رو قبلا در مورد این دانشگاه شنیده بودم اصلا انتخابش نکردم تا برم مصاحبه

جامعه شناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ب٫ظ

دوست عزیز من هم از این بابت واقعا متاسف شدم. اگه سن براشون مهم بود قبل از ثبت نام شرط سن را می گفتند تا ما هم پول واریز نمی کردیم. موفق باشید

دکتر٩۵
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۲۲ ب٫ظ

چقدر جالب!!!! من هم رتبه ١ سنجش هستم بعد از آزمون تخصصی بهشتی که مطمئنم عالی داده بودم دعوت نشدم مصاحبه، ارشد رو هم بهشتی بودم، اعتراض کردم اساتید گفتن سنت کمه ما دنبال آدم پخته ایم! نمره آزمون کتبی ام رو نمی گن می گن محرمانس، سنجش هم که درست جواب نمی ده کجا باید اعتراض کنیم؟

پاسخ
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر٩۵

سلام و عرض ادب. شما حتما رشته تون جامعه شناسی نیست. گروه جامعه شناسی این دانشگاه طبق صحبتی که من با مدیرگروه شون خانم دکتر شهشهانی داشتم صراحتا اعلام کرد ما دوست داشتیم جوان تر ها رو برداریم که تر و تازه اند. ضمن اینکه رشته جامعه شناسی اصلا آزمون کتبی نداشت و تنها قرار بود با مصاحبه انتخاب کنن که اقدام غیرقانونی شون در غربالگری باعث حذف خودبخودی خیلی ها از جمله بنده شد. به هر حال برای شما هم که با سلیقه خاص و غیر اخلاقی و غیرقانونی مواجه شدید متاسفم. براتون آرزوی موفقیت دارم.

saba
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۳ ب٫ظ

دوست عزیز دانشگاه خواجه نصیر ام همین حرکت غربالگری رو انجام داد ۹۰ تومنم پول از ما گرفتن اخرشم معلوم نشد به چه عنوانی غربال شدیم که خودمونم اصلا نفهمیدیم و با وجود پرداخت پول مصاحبه و داشتن حد نصاب سازمان سنجش تو کارنامه اصلا به مصاحبه دعوت هم نشدیم!!!!!! واقعامتاسفم واسه خودم که مجبورم ادامه تحصیل بدم با این اشفته بازار پذیرش دانشجو دکتری…

.....
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

دوستان شیرازی اگر اینجا هستند لطف کنن یه سر برن دانشگاه ازشون بپرسن که کی نتایجو میدن هیچ خبری از این دانشگاه نیست همه عالم و آدم اعلام کردن نتایجو

فرشاد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  .....

عجب درخواست سختی داری شما تو ای گرما تو ماه رمضان بعد این همه راه؟؟؟ سخته کاکو

...
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

از اهواز با کسی تماس گرفتن؟

hosein
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

نه اهواز خیلی چراغ خاموش داره حرکت میکنه من دو تا دیگه از دوستانم هم اهواز بودن تماسی گرفته نشده اصلا معلوم نیس امسال کی قراره نتیجه بیاد چطوری بیاد

مراد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

سلام . دانشگاه تربیت معلم داره تخلف می کنه و به افراد فشار میاره تا برن تعهد بدن لطفا به سازمان سنجش
گزارش کنید تا پیگیری کنند.

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دوستان رفتم از دانشگاه امیرکبیرم پرسیدم گفتن ۴ تیر میاد رو سایت

به آقای مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام جناب آقای مرتضی ممنون که از دانشگاه امیر کبیر رفتی پرسیدی برای تمام رشته ها تا ۴ تیرماه اعلام میشه یا منظورتون رشته خودتون هست
در هر حال ممنون از لطفتتون که زحمت کشیدیدی و پرسیدید و خبر دادید انشالله خبر قبولی همگی در این سایت را هر چه زودتر ببینم

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

دوست عزیز بنده از دانشکده مهندسی پلیمر پرسیدم

جم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

آقای مرتضی بسیار سپاسگزارم.

باستان شناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

دوستان باستان شناس سلام از طرف دانشگاها به کسی خبر ندادن

مدیریت
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

سلام
خواهش میکنم دوستان رشته مدیریت همکاری کنن از وضعیتمون باخبر شیم و میدونین که گفتن اینکه بهتون زنگ زدن هیچ ضرری براتون نداره!
با من از علامه و خوارزمی تماس گرفتند. اگه از جایی دیگه مثلا تربیت مدرس یا تهران یا بهشتی باهاتون تماس گرفتن لطفا زیر این نظر بگین همه در جریان باشیم.
موفق باشین

پریسان
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

اتفاقا گفتن این مساله به ضرر آدم تموم میشه، من که نمیگم

مدیریت
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریسان

چه ضرری میتونه داشته باشه؟

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مدیریت

کی با شما برای مدیریت علامه تماس گرفتند؟ چه گرایشی هستید؟

تربیت مدرس هنوز آماده نیست. شاید آخر هفته یا اوایل هفته بعد.
تهران: یکی از دوستان در اینجا نوشته که چند روز آینده قراره بذاره روی سایت

بی​مهابا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

من منتظر علامه هستم. شما چه گرایشی تو علامه شرکت کردین؟

برنامه ریزی محیط زیست
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

سلام بچه هاو تورو خدا یکی بگه نتایج مصاحبه پیام نور تهران رو از کجای سایتش باید پیدا کنم. مسئولش میگه اعلام شده و خودت برو تو سایت تهران جنوب ببین…ممنون میشم کمکم کنید.

مدیریت آموزش
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام من هم وارد سایت پیام نورتهران جنوب شدم وهیچ نتیجه ای ندیدم؟شما از کی سوال کردید؟لطفا اگه خبری شد اطلاع دهید.موفق باشید

مدیریت آموزش
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ب٫ظ

سلام مجدد من الان با مرکز تهران جنوب کارشناس دوره دکتری تماس گرفتم ایشون گفتند که دوروز پس از مصاحبه ها پرونده هارو فرستادند سنجش وهنوز خبری نیست. شما با چه بخشی تماس گرفتید؟

مجتبی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

پذیرش مقاله آی اس ای لیستد در مصاحبه چند امتیاز دارد؟مقاله ام فقط پذیرش شده و هنوز چاپ نشده.

زهره
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

از دانشگاه تهران گرایش شیمی معدنی به کسی زنگ زدن؟

سارا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

این نهایت نامردی
یه سال تلاش کنی، بعد بخاطر ندونم کاری نتیجه نبینی
واسه خیلی از دانشگاه ها منبع مالی بودیم
واسه مصاحبه رفتم، ۲ نفر میخواستن ۲۶ رو دعوت کردن آخر سر فقط ۱ نفر رو گرفتن
خدا رو خوش میاد!
نفری ۸۰ فقط پول مصاحبه ۵ دقیقه‌ای بوده! هزینه رفت و آمد و بقیه مسائل بماند…

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

دانشگاه تهران هم گرانفروشی کرد امسال. از داوطلبانی که متقاضی یک رشته در دوره روزانه و شبانه آن بودند دوبار مبلغ مصاحبه گرفت. برای هر کدام نود تومان مجموعا ۱۸۰ هزا تومان. من به دلیل نداشتن پول در آن مقطع یک رشته ی دیگرش را نتوانستم انتخاب کنم و یک شانس خوب را از دست دادم…

***
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

دانشگاه تهران یه مصاحبه ترتیب داده بود که فقط بگه ۹۰ هزار تومان پولی که بابت مصاحبه گرفتم یه کاری انجام دادم.مصاحبه دو دقیقه ای…جای تاسف داره واقعا

نن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

یکی از دانشگاه های بسیار خوب برای ۴ نفر، ۱۰۷ نفر اسم داده بود!!!!!!!!!!!!!
همشونم گویا تو ۱ وز مصاحیه کرده!(کاملا مطمئن نیستم).

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  نن

خوارزمی گویا اینطوری بوده در برخی رشته ها

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ق٫ظ

بچه ها امروز دانشگاه تهران رفتم گفتن تو چند روز آینده اسمهارو میزنن رو سایت.

سعید ب.
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

ممنون.
دم دانشگاه تهران گرم…. یک کار اصولی همینه. یعنی چی که پنهونی با تلفن خبر میدن برخی دانشگاهها. باید یکی از خواسه های داوطلبان مطالبه شفافیت باشد تا جایی که زورمون می رسه

ma
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سعید ب.

لطف کردین خبر دادین
واسه همه دانشکده ها اعلام میکنن؟؟

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ma

بنده از مهندسی شیمی پرسیدم

زهرا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام
منم زنگ زدم دانشگاه تهران گفت همون اطلاعیه معاونت آموزشی. یعنی بازه زمانی سنجش. به شما نگفتن تاکی؟

مرتضی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سه چهار روز گفتن حالا دقیقش رو خدا داند

میرزا قلی خان
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۵ ق٫ظ

دوستان
جامعه شناسی فرهنگی علامه با کسی تماس گرفتن؟

ma
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ق٫ظ

سلام.دوستان دانشگاه تهران گروه روانشناسی با کسی تماس گرفتن؟؟
لطفا جواب بدین
ممنون

ناهید
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ

پس از قبولی در آزمون کتبی دانشگاه علامه در مصاحبه شرکت کردم دیدم اساتید به تنها چیزی که اهمیت نمیدن قدرت خلاقیت و نوآوری افراد می باشد.فقط سوالای حفظ کردنی میپرسن و خیلی هم بی ربط .تصمیم گرفتم تو بقیه رشته هایی که برا مصاحبه دعوت شدم شرکت نکنم.چون مصاحبه واقعا جلسه تخریب شخصیت افراده.ازم میپرسن شما که توی دانشگاه علم و صنعت درس خوندی چرا علامه رو برای دکتری انتخاب کردی..

نن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

دوست عزیز
اینو که عموما میپسن.
من یه جا دوبار ازم پسیدن که چا دانشگاه خودت اقدام نکردی؟ گفتم دانشگاه خودمون نمیگره.

مهندس مکانیک
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نن

این سوالات مهم نیستند دوستان، چرا زود به دوستان بر میخوره؟ خوب این سوال رو از من هم میپرسن و من میگم اتفاقا دانشگاه خودم رو هم انتخاب کردم و هیچ تاثیر منفی هم نداره، سعی کنید به خودتون مسلط باشید و خیلی خوب جلسه رو مدیریت بکنید.

ناهید
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۸ ق٫ظ

من نمیدونم وقتی همه منابع علمی روایی و پایایی مصاحبه رو پایین میدونن سنجش چه اصراری بر مصاحبه دکتری داره.افرادی که اساتیدشون در مصاحبه بودن همه خوشحالن از قول پذیرشی که از اساتیدشون گرفتن.جالبه این همه آشفتگی و استرس وارد کردن به دانشجو!!

روانشناسی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

کاش به مصاحبه فقط سهم ۳۰ درصدی رو بدن نه سهم ۵۰ درصد و هفتاد درصد!!!!!!!!!!!!!!!

دکترا باید ۷۰درصد کنکور با دروس کاملا تخصصیب باشه
۳۰ درصد هم مصاحبه تا جلوی آشنا بازی و مصاحبه های ۳۰ ثانیه ایی گرفته بشه

ma
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

دقیقا منم با شما موافقم
ایکاش ک جایی بود ک نظر سنجی میکردن تا مشخص بشه اکثریت چ نظری دارن

دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

سلام. همه جا اینطوری نیست. برای ما که رفتیم دانشگاه اصفهان. ۱۵ نمره مصاحبه بود۳۵ نمره آزمون کتبی تخصصی. ۲۵ سوابق آموزشی و ۲۵ هم سوابق پژوهشی. تقریبا مصاحبه هیچ بود. حتی برای تصحیح کتبی ها اساتید فقط با کد برگه ها رو تصحیح کردند. پس همه جا هم بی عدالتی نیست. تو مصاحبه هم کاملا برخورد مودبانه بود. مخصوصا استادی که مدارک رو بررسی می کرد.

مهتاب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

چه رشته ای بودین شما؟؟؟؟

دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهتاب

رشته مدیریت بودم

عشق دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۶ ق٫ظ

با سلام خدمت دوستان دکتری
آیا با کسی از دانشگاه مازندران یا فردوسی تماس گرفتن؟

برنامه ریزی روستایی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  عشق دکتری

خیر با من تماس نگرفتن

مریم
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  عشق دکتری

فردوسی هنوز یه سری مصاحبه آخر تیر داره, فک نکنم تا اون زمان اعلام کنن

روشنک.ادبیات
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان.
از شیراز باکسی تماس نگرفتن؟

.....
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

به من که زنگ نزدن

احمد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۰۶ ق٫ظ

آیا پردیس فارابی قم در رشته مدیریت نتایج رو اعلام کرده؟
کسی خبری داره؟
به کسی زنگ زدن؟

نوشین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ق٫ظ

از علامه در رشته اقتصاد با کسی تماس گرفتن؟؟؟

کیمیا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ق٫ظ

سلام
دوستان بهترین کار اینه که هر کسی تو دانشگاه خودش به اساتیدش گوشزد کنه که بعضی از دانشگاه ها دارن اسامی رو اعلام می کنن و تعهد می گیرن شاید اونها هم به خودشون بیان و زودتر نتایج رو اعلام کنن و تکلیف همه روشن بشه
البته جوری که معلومه اول مرداد تا ۱۵ مرداد همه دانشگاه ها تعطیل هستن و قبل از این تاریخ اسامی رو اعلام می کنن و تعهد می گیرن ولی باید اونقد به دانشگاه ها بگیم تا همه زودتر اعلام کنن، هیچ کس که به حرف سنجش گوش نمیده

مهتاب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۹ ق٫ظ

بچه ها رشته ی مدیریت خبر دارین غیر از دانشگاههای تهران ، کدوم دانشگاه ها تعهد گرفتن؟!

مهدی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۲ ق٫ظ

سلام بچه ها با کسی از دانشگاه بیرجند برا تعهد تماس نگرفتند؟ من که مصاحبه پارسال با رتبه ۹ و روزمه قوی و رتبه اول دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مردود شدم هنوز تو شک این قضیه از پارسال تا حالا هستم

مهتاب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

واااا چطور ممکنه؟!!!
پس من هیچ امیدی نداشته باشم دیگه

f
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

پارسال که رتبه ۹ دانشگاه بوعلی قبول شد جیگر
فقط یه مقاله همایشی داشت. اون هم من براش نوشتم نفر سوم بعد از استاد بود

مهدی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  f

چه رشته ای؟

علی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۱۴ ق٫ظ

وای خدای من چه اشتباه بزرگی کردم. با تراز عالی فقط ۲ دانشگاه رفتم مصاحبه. یکیشون که اسامی را برای گرفتن تعهد اعلام کرده که من نیستم. امیدم از بین رفته. آخه چرا با ما این کار را میکنند. واقعا ما چه هیزم تری فروخته بودیم مگر

مهتاب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ایشالا اون یکی قبول میشی
منم همین کارو کردم فقط اصفهان رفتم برای مصاحبه….. چه اشتباه بزرگی لان می فهمم

...
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

منم همین کارو کردم. البته من ۳ تا دانشگاه رفتم. از طرفی تربیت مدرسم تعهد ندادم همون دو انتخاب مونده :|

maryam
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۱ ق٫ظ

ببینید خودتون و اماده کنید برای پذیرفتن همه چیز در طول سال های کذشته دیدام چیز هایی که باورش سخته براتون سخته !!! گریه ها شکایات شوک شدن ها نتیجه زحمت نگرفتن ها …………ولی شکایت هیچچچچچچچچچچچ فایده ای نداره

مهتاب
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

درباره رشته های علوم تربیتی دانشگاه اصفهان کسی خبر داره؟
با کسی تماس گرفتن آیا؟؟؟

f
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهتاب

من زنگیدم ولی خبری نبود

مهتاب
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  f

شما چه رشته ای امتحان دادین؟

محسن
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

اسم فرایند مصاحبه رو باید بذارن فراین دور همی

نن
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

مگه غیر اینه

AnaDi
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

از علامه با من امروز تماس گرفتن و گفتن باید حتما قبل از بأزه زمانی سنجش تعهد بدی ولی هنوز معلوم نیست تهران و شهید بهشتی چی میشه؟ تهران هم که میگه تو بأزه سنجش. خب واقعا این وضعیت معنی نداره…

....
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  AnaDi

از من به شما نصیحت که برید تعهد بدید
دانشگاه تهران به همه دانشجوهاش پیامک زده. خب مسلم به بقیه میگه جواب تو بازه ی زمانی سنجش میاد. حالا شهید بهشتی معلوم نیست واقعا زنگ زده یا نه

زهرا
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ....

سلام میتونم بپرسم دانشگاه تهران چه رشته هایی زنگ زدن؟

علی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  AnaDi

اتفاقا تعهد ندهید. بزرگترین اشتباه دادن تعهد و از دست دادن شانس های دیگه هست. سازمان سنجش گفته این تعهد ها اعتباره نداره ولی اگه رفتی تعهد دادی دیگه آب از سرت گذشته

سلما
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

ببینید افرادی که تعهد میدن او فرم تاریخ نمیزنن دانشگاهها همون موقع تاریخ مورد درخواست سنجش رو میزنن ولی الان تعهد میگیرن.میدونن دارن چکار میکنن.دوستانی که قبول شدن حتما تعهد بدن.چون تمام دانشگاهها قبولی هاشون مشخصه حتی دانشگاه‌هایی که میگن ما تو زمانی که سنجش اعلام کرده اعلام می کنیم مثلا میخوان در ظاهر قانونی نشون بدن کارشون رو.نتایج همشون مشخصه چه تو مصاحبه چه بعدش تعهد گرفتن فقط صداشم در نمیارن

م
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سلما

اتفاقا من تعهد دادم و تاریخ واقعی رو نوشتم.

دوست
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سلما

دفتر خونه بدون تاریخ تعهد رو مهر و امضا نمیکنه دوست عزیز!!!!!!!!

م
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

جملات آخر شما تناقض داره. اگر تعهد ندید، دانشگاه فرد دیگری رو می پذیره. اینکه سازمان گفته تعهد ها اعتبار نداره، با این جمله که تعهد بدی آب از سرت گذشته؛ متناقضه علی خان…

maryam
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  AnaDi

برید تهران و بهشتی بست بشینید ببینید قبول شدید بابا یه ذره نشون بدید دانشجوی دکتری یعنی چی

maryam
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

بست و نمیدونم درس نوشتم یا نه !!

کنکوری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۵:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

یه بست داریم که میزنن و یه بست داریم که میشینن.

دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

با اینکه میدونم تهران چیزی بهم نمیگه ولی فردا میرم میپرسم ببینم چی میگن. اگه چیزی نگفتن گازش رو میگرم برای علامه

الهام
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  AnaDi

خیلی تبریک میگم بهتون. میشه لطفا رشتتون روهم بفرمایین؟ خیلی ممنون میشم

دکتری
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  AnaDi

علامه تا کی بهتون وقت داده تعهد بدین؟

AA
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۳ ب٫ظ

سلام دوستان. همان طور که قبول شده ها حق دارند از قبول شدن خود خبر دار شوند. قبول نشده های یک دانشگاه نیز به اندازه قبول شده ها حق دارند بدانند که قبول نشده اند.بنابراین باید شفاف سازی صورت بگیرد. و همه از وضعیت خود آگاه شوند. نه این که این وضعیت آشفته بازار به را بیفتد و همه ما انرژی خود را صرف این کنیم که به کی زنگ زدن و به کی نزدن و فقط استرس و بلاتکلیفی بکشیم.

شیمی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  AA

دوست عزیز اگه تا الان به کسی خبر قبولی داده نشده باشه به احتمال زیاد نباید امیدوار باشه. چون تا جایی که من می دونم دانشگاه های بزرگ از قبولیاشون تعهد گرفتن حتی دانشگاه تهران روزی که برای مصاحبه رفته بودم از یه سری از بچه ها تعهدشو گرفت و به یه سری دیگه که دنبال استادا میدویدند که نتیجه ی مصاحبشونو بپرسن می گفتن ما نتایجو می دیم به سنجش و الان اصلا معلوم نیست و در واقع می خواستن بی دردسر دکشون کنن.

بهزاد
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی

رشتتون چی هست! چون من هم رفته بودم ولی ندیدم از کسی تعهد بگیرن

مریم
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیمی

فردوسی از هیشکی تعهد نگرفت,

پردیس
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۳۸ ب٫ظ

٢مرداد خیلی دیره اگه از اول قرار بود که مرداد نتایج اعلام بشه واسه جی تو اردیبهشت پشت هم بدون فاصله از این دانشگاه به اون دانشگاه مارو اواره کردین

من
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

آره والا، منم هنوز نتیجه مقاله هام نیومده بود در حالی که دقیقا بعد از اتمام مصاحبه ها اکسپت یکیش اومد

محمد
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام
دوستان از دانشگاه مازندران یا دانشگاه خلیج فارس بوشهر با کسی تماسی گرفته شده؟ ممنون میشم اگه کسی از روالشون اطلاعی داره خبر کنه

مهدی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۰۱ ب٫ظ

نمیدونم چرا اینقد پیچیده اش میکنن .به نظر من خیلی راحت می تونستن مدیریتش کنن این قسمت آخرشو ، یعنی همه دانشگاه ها ۲ مرداد قبول شده و ها و ذخیره ها رو اعلام کنن و سازمان سنجش یک انتخاب دانشگاه برا همه قبول شده ها بزاره(هزینه هم در نظر بگیره که همه حاضرن هزینشو بپردازن با این اوضاع) که بچه ها با خیال راحت اول جاهایی که ذخیره اعلام شدنو تو اولویت بزارن و بعد جاهایی که قطعی قبول شدنو بزارن که حقی از کسی ضایع نشه و نتایجو اوایل شهریور سنجش اعلام کنه،، تقریبا این همان روال سال های قبله با این تفاوت که بچه ها نتایجو میدونن و انتخاب دانشگاه میکنن….. به همین راحتی

بی نام
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خب دیگه چه نیازی به اعلام سنجش هستش وقتی هر کسی نتیجه خودشو میدونه

کشاورزی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دوستان از دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی با کسی تماس گرفته شده؟

زینتی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  کشاورزی

دانشگاه فردوسی اصلا تماس نمیگیرن…اگه اسامی اعلام شه اونم مال همه دانشگاست که به صورت اطلاعیه روی سایت خود دانشگاه میاد…پس منتظر تماس ننشین…آخه دانشگاه فردسی مشهد……

کشاورزی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  زینتی

اخه تو پستای قبلی نوشته بودن که باهاشون تماس گرفته شده برا همین نگران شدم
کاش همین طور باشه که میگن

دکتری
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۲۵ ب٫ظ

دوستان کسی از علامه باهاش تماس گرفتن؟ اصلا کسی رو میشناسید که علامه باهاش تماس گرفته باشه؟

...
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

روانشناسی تربیتی علامه با من تماس گرفته

عمران
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

این چند ماه ست که کار ما شده سردرگمی تو این سایت ها که فقط ببینیم چه خبر تازه ای شده؟!!!

حلی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

به خدا
اگه بگم هر پنج دقیقه یه بار ب این سایت سر میزنم باور نمیکنید
ب جا اینکه الان ب فکر زبان با نوشتن مقاله باشیم
یه بفهمیم قبول شدیم قوی تر بربم مهر سر کلاس با اگه قبول نشدیم قوی بشیم برا سال دیگه

علوم گیاهی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

اگر دانشگاهها قانونی عمل کردن و افراد شایسته رو انتخاب کردن چرا باید از اعلام نتایج و دادن کارنامه بترسند

اریا
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۲ ب٫ظ

از بس تو این سایت گفتن به ما پیامک زدن که قبولی ظهر نماز میخوندم پیامک اومد به گوشیم نمیدونم نمازمو کامل کردم یا نه دویدم پیامکو باز کردم دیدم پیام تبلیغاتی ایرانسله. بخدا روانی شدیم!!! کاش نتایج را در یک روز مشخص و حتی ساعت مشخص اعلام کنن نه که هر لحظه منتظر خبر از یک دانشگاه باشیم

صادقی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۱ ب٫ظ

دوستان سیستماتیک گیاهی تا حالا با کسی تماس گرفتند؟محض رضای خدا جواب بدید!!!!!!!!!!!!

علوم گیاهی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  صادقی

دوست عزیز به من و دوستام که هنوز زنگی زده نشده

آرام به روانشناسی
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۱۰ ب٫ظ

پذیرش دانشجوی دکتری فقط به واسطه ی کنکور روش نادرستی هست، اما پذیرش با مصاحبه روش درستیه که بد انجام میشه

ژنتیک
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ

واقعا بعد از اون همه درس خوندن اون همه هزینه واسه مصاحبه ها باز هم سرنوشتمون رو خودمون تعین نمیکنیم شاید گوشی ما خراب باشه شاید یک کارمند یادش بره زنگ بزنه تازش هم من هه مصاحبه ها رو نرفتم که الان شانسی برای ذخیره شدنم باشه اینجوری همه از ترس جای همدیگرو میگرن. سر خیلی ها بی کلاه میمونه خیلی هایی که امثال تنها شانسشون بوده

مهدی 92
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ژنتیک

واقعا حرف دل منو زدین من بدبخت بخاطرموقعیت کاری فقط تونستم برم گیلان حالا با این وضع هیچی به هیچی

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به سرکار خانم سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

من رفتم و در لینک ایسنا اعلام نظر کردم ممنون از لطف شما پیشنهاد میکنم دوستان دیگر هم اگر تمایل دارند کامنت هاشون را در لینک مذکور اعلام بفرمایند شاید به لطف خدای بزرگ تاثیر مثبت داشت ، موفق باشید

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ

مرسی…قطعا اگر تعداد اعتراض ها زیاد بشه، فکری به حال تعهدهای پیش از موعد و تضییع حق خیلی از دوستان و ما میشه…

مریم
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

منم کامنت گذاشتم.

سیما
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

مرسی بابت توجهت مریم جان…ان شالله دوستان دیگه هم همکاری کنن…

95
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۸ ب٫ظ

سلام از خوارزمی علوم گیاهی با کسی تماس گرفتن؟

به 95
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  95

چه گرایشی

95
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  به 95

فیزیولوژی گیاهی

م
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ ۴:۴۴ ب٫ظ

اگر در نهایت سازمان سنجش تعهدهای خارج از زمان مقرر رو بی اعتبار اعلام نکرد، تنها راه درخواست ابطال از دیوان عدالت اداری ست. ما بچه های حقوق می تونیم کارهای قانونی رو پی بگیریم، و با بچه های رشته های دیگر هماهنگ کنیم.
اما مشکل اینه که نوبت رسیدگی در دیوان عدالت زمان بره….به همین خاطر، در وضع فعلی بهترین راه فشار به وزارت علومه که سر حرفش بمونه، و تعهد های خارج از زمان رو بی اعتبار محسوب کنه.

عمران
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  م

اتفاقا تعهد خیلیم خوبه. ما که راضی هستیم

م
خرداد ۲۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  عمران

انتظار می ره که شما که در حد دکترای عمران محسوب می شید، تحلیل درستی از ماجرا داشته باشید! از ابطال تعهدات هیچ ضرری متوجه شما نمی شه! فقط دستتون باز می شه که انتخابهای بیشتری داشته باشید. در ضمن، منظور از «ما» چیه؟