پذیرش بدون کنکور دانشجویان ایرانی مقیم خارج در مقطع دکتری دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از فراهم شدن امکان ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی مقیم خارج از کشور در مقطع دکتری این دانشگاه از مهر ماه 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ابراهیمی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش زبان های خارجی، در حال حاضر زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و روسی در مقاطع ارشد و دکتری این دانشگاه ‌آزاد اسلامی تدریس می شود.

وی افزود: دو دفتر جدید و یک مرکز بین المللی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در آلمان و میلان با همکاری دانشگاه پلی تکنیک میلان راه اندازی شده است.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: برای هریک از دفاتر این دانشگاه یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت تدوین شده که برنامه کوتاه مدت شامل مطالعه و شناسایی میزان جذب دانشجو در کشورهای هدف در یک فرجه یکساله است.

ابراهیمی عنوان کرد: ایرانیان در تمام دنیا می توانند در سامانه ثبت نام و پذیرش دانشجویان ایرانیان مقیم خارج از کشور دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و پذیرش این دسته از دانشجویان در مقطع دکتری بدون برگزاری کنکور است.

وی تاکید کرد: پذیرش این داوطلبان برای مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که آموزش دانشجویان ایرانی مقیم خاجر از کشور در این دانشگاه به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: تمامی کلاس ها و فعالیت های آموزشی دانشجویان دفاتر دانشگاه‌آزاد اسلامی با همکاری واحد الکترونیک به صورت الکترونیکی(مجازی) برگزار می شود و دفاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنها وظیفه برنامه ریزی و برگزاری آزمون های پایان ترم را دارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامرا فرمان
شهریور ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ

سلام امکان ایجاد شده دانشگاه مجازی ایده خیلی خوبیه بخصوص برای ما ایرانیان خارج کشور که مدت چن سال فقط از وطن دوریم واین باعث نشد که در کسب علم عقب بیفتیم و این اتفاق رو به همه دست اندر کاران تبریک میگم من ثبت نام کردم ولی هیچ پیامی مینی بر پذیرش و یا عدم پذیرشم دریافت نکردم لطفا این مشکل رو حل کنید که اگه مشکلی هست فرصت حل ان را داشته باشم .با تشکر

سامرا فرمان
شهریور ۲۶, ۱۳۹۵ ۷:۰۸ ب٫ظ

سلام امکان ایجاد شده دانشگاه مجازی ایده خیلی خوبیه بخصوص برای ما ایرانیان خارج کشور که مدت چن سال فقط از وطن دوریم واین باعث نشد که در کسب علم عقب بیفتیم و این اتفاق رو به همه دیت اندر کاران تبریک میگم من ثبت نام کردم ولی هیچ پیامی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرشم دریافت نکردم لطفا این مشک رو حل کنید که اگه مشکلی هست فرصت حل ان را داشته باشم .با تشکر

علیرضا
تیر ۲۳, ۱۳۹۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

راحت باشید ما عادت به انتظار و صفیم

داوطلب دکترا
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

لطفا جواب تکمیل ظرفیت های سال ٩۴ رو پیگیری کنید

....
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۳۴ ب٫ظ

حالا شما تکلیف داخلیارو مشخص کنید بعد برید سراغ خارجیا

hanieh.بیخیالش شدم
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ....

واقعا لایک شدید

ali
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۰ ب٫ظ

فکر کن مثلا بری کانادا بعد غیرحضوری آزاد اسلامی بخونی! :D

hanieh.بیخیالش شدم
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

اصلا جواب تکمیل نیومده دارن از خارج میگن

سارا
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۳:۱۳ ب٫ظ

دقیقا. کی حاضره برای دانشگاه بدون مجوز از خارج بیاد بخونه

امید
تیر ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

جواب تکمیل ظرفیت رو بدید آخه ما مردیم از انتظار
بسه بسه بسه انتظار بسه بسه بسه دیگه انتظار