برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران در روز جمعه 11 تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه آزمون زبان تیر ماه دانشگاه تهران تا روز جمعه 11 تیر 95 از طریق سامانه این آزمون قابل دریافت است.

به گزارش پی اچ دی تست، فرایند ثبت نام آزمون زبان عمومی (UTEPT) دانشگاه تهران از نیمه خرداد ماه آغاز شد و تا پایان روز دوشنبه 31 خرداد ما ه 1395 ادامه داشت. لازم به ذکر است تمام ظرفیت های این آزمون در همان بازه ثبت نام تکمیل شد و این زمان تمدید نشد.

گفتنی است لازم است داوطلبان در بازه زمانی تهیه کارتِ ورود به جلسه، درصورت بروز هرنوع مشکل درخصوص چاپ و یا هرگونه مشکل دیگری، فقط تا 48 ساعت قبل از روز آزمون امکان پیگیری از طریق ایمیل یا دفتر مرکز آزمون مقدور می باشد. در غیراینصورت برطرف کردن مشکل کارت ورود به جلسه و چاپ کارت، در روز آزمون امکان پذیر نمی باشد.

توجه:

1) تأکید می گردد چاپ کارت ورود به جلسه در روز آزمون، به هیچ عنوان، امکان پذیر نیست. بدیهی است افراد فاقد کارت ورود به جلسه، امکان ورود و شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

2) اطلاعیه فوق در تمامی دوره های آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، قابل اجرا می باشد.

3) داوطلبان با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سامانه شده و از منوی سمت راست صفحه شخصی، گزینه دریافت کارت را انتخاب و کارت خود را چاپ نمایند.

نتایج آزمون زبان عمومی تیر ماه دانشگاه تهران  روز چهارشنبه 23 تیرماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها