اعلام زمان مصاحبه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان دکتری بدون آزمون شاهد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

به افراد حائز شرایط حضور در مصاحبه بررسی صلاحیت های عمومی دکتری استعداد درخشان 1395 دانشگاه شاهد در روزهای 19 و 20 تیر ماه از طریق تلفن یا پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشره از سوی دانشگاه شاهد به شرح ذیل است:

به اطلاع داوطلبان محترم پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال تحصیلی ۹۵-۹۶ دانشگاه شاهد­ می رساند،  مصاحبه بررسی صلاحیتهای عمومی داوطلبان محترم در روز پنجشنبه مورخ 95/4/24 در محل این دانشگاه انجام می پذیرد.
نکات قابل توجه:

– آدرس دانشگاه: تهران ـ ابتدای آزاد راه خلیج فارس ، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار

– به داوطلبانی که بر اساس مدارک ارسالی حائز شرایط اولیه جهت معرفی به مصاحبه بررسی صلاحیتهای عمومی هستند، در بازه زمانی 95/4/19  لغایت 95/4/20 از طریق پیامک یا تلفن اطلاع رسانی می­شود.

 

 – شروع مصاحبه برادران از ساعت 7:30 و خواهران از ساعت 10:30 می باشد.

– تاریخ مصاحبه تخصصی (بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و هنری)  داوطلبان محترم نیز در بازه زمانی 95/4/21  الی 95/4/24 از طریق سایت این دانشگاه اعلام خواهد شد.

– ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از داوطلبان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفاً با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می باشد.

– وسیله ایاب و ذهاب از متروی حرم مطهر امام خمینی (ره) به دانشگاه شاهد فراهم می باشد.

– عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف داوطلب از درخواست بررسی پذیرش بدون آزمون در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان پذیر نخواهد بود.

– تمامی معرفی شدگان محترم لازم است رأس ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور یابند. ضمناً با توجه به این که زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها ممکن است تا چند ساعت ادامه یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.

– جهت اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد به سایت دانشگاه، بخش مراجعین عمومی مراجعه فرمایید.

– اسامی اعلام شده در این مرحله صرفاً جهت بررسی صلاحیت های عمومی داوطلب بوده و اسامی قبول شدگان پس از بررسی صلاحیت های عمومی و احراز شرایط علمی، آموزشی و پژوهشی لازم به نحو مقتضی به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. بدیهی است قبولی نهایی داوطلبان بعد از پذیرش دانشگاه شاهد، منوط به تایید هسته گزینش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

– اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی از آنها

– خود کار آبی

– یک قطعه عکس 3 در 4  جدید تمام رخ

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منتظر شدید
تیر ۱۹, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ق٫ظ

بابلسسسسسسسسر جواب ها رو بده

مدارک مورد نیاز لازم و ضروری
تیر ۱۶, ۱۳۹۵ ۸:۵۹ ب٫ظ

خود کار آبی!!!!
مشکی باشه قبول نیست؟

1
تیر ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ

نه. خودنویس و روان نویس هم نباشه.