شفاف سازی وزارت علوم درباره لزوم استعلام مدارک از سوی دانشگاه ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 وزارت علوم تحقیقات و فناوری، درباره درج خبری درخصوص الزام استعلام مدارک دانشگاه آزاد از سوی دانشگاه ها توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، در بیانیه روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آمده است: بخشنامه مذکور مربوط به سال گذشته است و بیش از 6 ماه از صدور آن می گذرد. بنابراین طرح چندباره یک بخشنامه درون سازمانی پس از گذشت بیش از 6 ماه از صدور آن توسط برخی از خبرگزاری ها جای تأمل دارد.
در ادامه آمده است: موضوع بخشنامه مربوط به همه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی است و تنها دانشگاه آزاد اسلامی را شامل نمی شود.
در خاتمه بیانیه نیز آورده شده است: شمول این بخشنامه در مورد کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کاربرد دارد و در آن به کارکنان سایر دستگاه ها اشاره ای نشده است.
به گزارش ایرنا، برخی خبرگزاری ها اخیراً متن بخشنامه درون سازمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری را که از سوی محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه ابلاغ شده، منتشر کرده اند که در بخشی از آن آمده است: 
روسای محترم دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری
احتراماً با ارسال تصویر نامه شماره 2/21799 مورخ نهم دی ماه 94 معاونت محترم آموزشی در خصوص دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، خواهشمند است دستور فرمایید در هنگام بررسی درخواست های اعمال مدارک تحصیلی جدید، این موضوع را مورد توجه قرار گیرد که برای کلیه دانشگاه های دولتی و غیردولتی، صرفاً مدارک مربوط به کد-رشته محل های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول می باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها