خبرخوش وزیر علوم به متقاضیان وام ویژه دکتری

وزیر علوم از تحقق وعده این وزارتخانه برای افزایش وام ویژه دکتری و پرداخت آن در سال 95 خبر داد.
محمد فرهادی وزیر علوم در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از آنجا که میزان تسهیلات و وامهای دانشجویی صندوق رفاه در سال تحصیلی جدید با افزایش 110 درصدی روبه رو بوده به طبع آن وام ویژه دانشجویان دکتری نیز افزایش پیدا می کند.
 
وزیر علوم با اشاره به اقدامات لازم برای سال 95 ادامه داد: خوشبختانه برای پرداخت هزینه وام ویژه دکتری، اعتبارات از طریق سه نهاد سازمان مدیرت و برنامه، صندوق رفاه دانشجویی و یک بانک تامین شده است.
 
فرهادی با بیان اینکه به 100 درصد دانشجویان هزینه ماهانه 750 هزارتومان پرداخت می شود، اظهار داشت: از آنجا که اعتبارات لازم تامین شده و در اختیار صندوق قرارگرفته، قطعا پرداخت وام ویژه به دانشجویان دکتری برای اولین بار، در سال تحصیلی جدید محقق می شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طی دستورالعمل سال 93 این وام صرفا به دانشجویان دکتری تخصصی  روزانه دانشگاههای دولتی، پس از گذراندن امتحان جامع و از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود و باز پرداخت آن نیز ظرف مدت سه سال بعد تاریخ فراغت از تحصیل، بصورت ماهانه انجام می شود.
 
گفتنی است، مبلغ وام ویژه دکتری در گذشته بین مبلغ 500 تا 600 هزارتومان فقط برای دوره های پژوهشی دانشجویان واجدالشرایط بوده است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

151 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو دکتری
مهر ۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان
لطف میکنید جواب منو بدید؟
اطلاع دارید آخرین نفر قبول در رشته فیزیولوژی جانوری آزمون دکتری سال ۹۵ چه رتبه و چه حد نصاب نمره قبولی آورده؟ و آیا ترم اول هم وام میدن یا نه؟

فایزه
شهریور ۱۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ق٫ظ

اولا ما حقمونه بعد این همه درس خوندن حقوق دریافت کنیم نه وام،دوما از کجا بیاریم این همه پولو تو سه سال با درصدش پس بدیم با این اوضاع بیکاری

سلام
شهریور ۱۶, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ب٫ظ

به جدیدالورودا آخر وام میدن یا نه؟؟کسی هست اقدام کرده باشه؟؟

marya
شهریور ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام لطفا وام روازترم اول بدین….ترم ۵چه فایده داره ماالان بهش نیازداریم……همه اعتراض کنید ازترم اول میخوایم

دلارام
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

پژوهانه ۵-۱۰ میلیونی که بلاعوض به دانشجویان دکتری داده میشد چی شد که الان حرف از وام ۵۰۰ تومنی و ۷۰۰ تومنی شده؟
پژوهانه رو گرفتین که وام بدین؟ شما که هیچ تضمین شغلی به من ندادین چطوری میتونم این وام رو بازپرداخت کنم؟

مینا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دلارام

این وامی که میخان بدن البته اگه بدن ! بابت انجام پروژس؟ یعنی پول مواد و آنالیز میخان بهمون وام بدن ؟!!! یا این وام برای اینکه بچه ها حین تحصیل نرن دنبال کار و بتونن از پس خرج خودشون بربیان؟؟؟؟؟

دانشجو
شهریور ۱۱, ۱۳۹۵ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دلارام

دقیقا

یاس
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۰:۳۳ ق٫ظ

درک شرایط دانشجویان دوره دکتری کار سختی نیست سن بالا، بیکاری، تاهل و یا در شرف ازدواج وابستگی کامل اقتصادی و مالی به خانواده رو باعث میشه شان و شخصیت یه دکتر رو زیر سوال میبره

به ali
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۰:۰۷ ق٫ظ

این علی اقا فک کنم یا زیر نظر وزارت بهداشتن یا اقوام و آشناهاشون زیر نظر وزارت بهداشت
چرا ایقد سنگ رزیدنتها رو بسینه میزنین
اگر شما دانشجوی دکتری هستین شاید بتونین ماهارو درک کنین،ما صب تا شب کشیک نداشتیم اما رو پایان نامه هایی کار کردیم که همش مواد شیمیایی خطرناکه

من دکترای شیمی آلی هستم،،شما از کجا میگین سختی ما قابل قیاس با رزیدنت ها نیست،شما چه میدونین حلالهای بنزنی و… چه میدونیم از سیانید از دستگاه یو وی و حطرات آن
ما برای پیشرفت و سنتز جدید و سریعتر موادی که شما باهاشون سرکارو دارین، تو آزمایشگاه جان خودمونو کف دست گذاشتیم
ببینید در مقام مقایسه بر نیایید چون هرکدوم بسهم خودمون نهایت تلاشمونو تو موقعیتی که هستیم داریم انجام میدیدم

---
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  به ali

بسیار موافقم.

Parsa
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  به ali

موافقون باهاتون. من هم ژنتیک هستم. اصن میدونید اتیدیوم بروماید یعنی چی؟؟ یعنی یبار تماس مساوی با ناباروری یا سرطان…
من خودم وقتی رو پایان نامم کار میکردم توی اررمایشگاه بیماری پوستی گرفتم. صورتم همه لک های تیره شد. الان دقیقا یکساله ک دارو استفاده میکنم مرتب اما هنوز کامل خوب نشده

مهتاب
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  به ali

من هم کشاورزی بودم
یک بار از بوی شدید مواد شیمیایی بستری شدم
کار ماها هم سخت تره هم خطرناک نر
باید به ما کمک هزینه بدید

علی
شهریور ۱۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  به ali

موافقم. کار ما خیلی سختر از اونا هست

زهره
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

وزارت بهداشت که آینده شغلی دانشجویانش تضمین شدست حقوق میدن ولی وزارت علوم که درنهایت با بدبختی شاید کاری پیدا بشه شاید نه وام؟!!! ما وام نمی خوایم همون پژوهانه بهتر بود حداقل دغدغه بازپرداخت و ضامن و… رو نداشتیم. هنوز به دانشجویان دوسال قبل وام پرداخت نشده چطور افزایش ۱۱۰ درصدی رو اعمال کردن؟!! واقعا که باعث تاسفه :/ هرروز از عمر و جوونیمون نگرانی و استرس از آینده

فیزیولوژی
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ

وام فقط واسه دانشگاه دولتیه؟ دانشگاه آزاد چی پس؟

علی
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

فعلا و اسه دولتی هم زدند زیر قولشون دیگه چه برسه به ازاد و شبانه

علی
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

آخه چرا میزنند زیر حرفشون. گفتند ماهی ۷۰۰ میدن. پس باید ماهی ۷۰۰ بدن

اصلان
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

سلام.یکی هم به داد ما شبانه ها و پردیس ها برسه.والا ما هم نیاز داریم.ما ثروتمند نیستیم والا.ما هم دنبال یه جایگاه بهتر برا خودمون اومدیم درس بخونیم.لطفا ما رو هم در یابید

م
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  اصلان

به شبانه ها وام شهریه داده میشه تقریبا ۲.۵ میلیون تومن

عباس فردوسی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  م

ماهی؟:-)

ظلم در شبانه
شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  اصلان

ما شبانه ها هستیم که تا به این شهریه های ۱۰ میلیونی اعتراض میکنیم میگن نداری پاشو انصراف بده
بخدا من بابام معلمه پول بازنشستگیشو داره میده من برم شبانه درس بخونم
این شهریه های نجومی رو یکی بیاد پیگیری کنه تو رو خدا

مجید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

سلام کسی خبر داره که به شبانه ها هم میدن یانه
اخه بخدا شبانه ها هم نیاز دارن به این پول

م
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

الان نوشتن بعد از امتحان جامع وام میدن!! تا چند روز پیش اعلام کردن هفتصدتومن به همه ورودیها حتی سال اولیها!!!

امید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  م

واقعا چرا اینجوریه، تو چند روز همه چی رو عوض میکنن؟
من زنگ زده بودم گفتن که نگران نباشین و برا ترم اول هم میدن، الان چی شده که ازمون جامع اومده وسط؟؟؟؟؟؟؟؟؟

م
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید

متاسفانه شب که میخوابن روز تصمیمشون تغییر میکنه!!!! قبلا این هزینه مثل حقوق به دانشجوها پرداخت شده حالا ما نمیگیم حقوق بدید ولی واسه دو قرون وام هم ملتو خون به جگر نکنید…

م
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  م

https://phdtest.ir/1395/05/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%ba-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-95-96/
این لینک خبر قبلیه که همینجا منتشر شد و گفتن به همه وام هفتصدتومنی میدن. الان هفتصد و پنجاهش کردن ولی بعد از جامع!

وحید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ق٫ظ

با سلام, دوستان ایمیل زیر رییس صندوق رفاه هست,
تا بیستم شهریور ماه تمدید شده برای گرفتن وام
و باتوجه به پیام قبلی که فرستادم (وحید). بنظر به خود رییس صندوق رفاه میل بزنیم بهتره.
اول از صحت پرداخت وام مطلع بشیم و چگونگی ثبت نام برای دانشجوهای جدید الورود (وقتی بعضی دانشگاه ها بعد از بیست شهریور قرار ثبت نام کنند) بدون شماره دانشجویی هم نمیشه اقدام کرد.
دوباره میگم هنوز کارشناس های خودشون مطلع نبودن.
yazdanmehr@swf.ir
شماره تماس با کارشناس ها
۰۲۱-۸۹۳۷۶۰۰۰

فرزاد
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

این ای میل نا معتبره

وحید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرزاد

متاسفانه از سایت صندوق مهر برداشتم

وحید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

صندوق رفاه

111
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۵ ق٫ظ

به نظرم بهتره تبدیل وام به حقوق ماهیانه رو جدی تر و از طریق وزارت علوم پیگیری کنیم…اگه پیشنهادات خوبی راجع به این روند دارین لطفا بفرمایین تا عملیش کنیم….بچه ها خواهشا بیاین جدی تر این موضوع رو پیگیری کنیم…به نظرم بیاین از خبرنگار دانشگاه آقای حسینی بای بخواهیم این مسئله رو پیگیری کنه…مگه وزارت علوم با وزارت بهداشت چه فرقی داره…تنها فرقشون این هستش که فارغ التحصیلای وزارت بهداشت سریع کار گیرشون میاد….یه یاعلی بگیم و این موضوع رو حل و فصل کنیم با پیگیری های سفت و سخت ایشاله

دانشجو22
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  111

موافقم
همه باید با هم درخواست بدهیم
نه در حد حرف واقعا در حد عمل
دقیقا، آنها حقوق هم میگیرند، کار هم گیرشان میاد، ما نه حقوق و نه فعلا کار

اسپانتا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو22

لایک

آرنیکا
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  111

من تو کامنتهای قبلی گفتم باید حقوق بدن. یا حداقل در قبال کار پژوهشی و مقاله هایی که مینویسیم و چیزای دیگه بهم حقوق.
واقعا چه فرقی داریم با وازارت بهداشت.
ولی چه طوری باید حرفمونو به گوششون برسونیم؟

وحید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ق٫ظ

با سلام, من الان با صندوق رفاه تماس گرفتم, گفتند فعلا تصویب نشده,و به ما اطلاعی داده نشده که از ترم اول وام را قرار پرداخت کنند.
و خیلی با ارامش گفتند به خبرها زیاد دقت نکنید, و اینکه شماره دانشجویی ندارید و ترم اول هستند و چنین خبری صحت داشته باشه, باید از طریق دانشگاه اقدام کنید, یعنی همین وام هم احتمالا کذب باشه یا با کارشناسی صحبت کردم حالش خوب نبوده باشه.
وام بدن حقوق پیشکش

Ss
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ق٫ظ

پس چرا به دانشجوهای شبانه نمیدن

ظلم در شبانه
شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ss

هر سوالی در این زمینه پرسیده بشه مسیولین میگن اگه پول ندارین برید انصراف بدید

دکتر
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۸:۳۲ ق٫ظ

حقوق میدن یا وام؟ فکر کردیم یه ذره داره میشه مثل خارج….خخخخخخخخخ

نگار
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

بعد از امتحان جامع میدهند؟

لیلا
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ق٫ظ

ما دانشگاه آزادیا که اصلاً جزء هیچی حساب نمیایم

mohammad
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

چرا دانشگاه آزاد وام وزارت علوم داره ده میلیون بعد از فراغت از تحصیل قسط بندی می کنند و پرداخت می کنید وام صندوق رفاه دانشجویان داره که طول ترم با قسط بندی پرداخت میشه وام ازدواج دانشجویی داره وام قرض الحسنه داره کمک هزینه ضروری داره کمک هزینه مسکن داره کمک هزینه پایان نامه داره و یه وام هم به یکی از بانکها معرفی می شید که اونم مبلغ چشم گیره همه اینا خدمات دانشگاه آزاد هستش

الکرونیکیها
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۸:۲۰ ق٫ظ

یعنی ۷۵۰ حقوق میدن یا وام؟

دوست
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الکرونیکیها

وام

درخواست افزایش مدت بازپرداخت
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ق٫ظ

دوستان پیشنهاد میکنم در درخواستهاتون اینو از مسپلین بخواهید که از ترم اول بدن و همینطور مدت باز پرداختش رو حداقل دوسال افزایش بدن تا بدونیم توان بازپرداختشو خواهیم داشت.

درخواست افزایش مدت بازپرداخت
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ق٫ظ

از مسولین

دانشجوی سال سوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۷:۳۶ ق٫ظ

این وام بعد از آزمون جامع و دفاع از پروپوزال پرداخت می شود یعنی معمولا از ترم ۵ پرداخت می شود.

فرزاد
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ق٫ظ

دوستان دقت بکنید ازترم اول به ۱۰۰درصددانشجویان دکتری وام میدین
گزارشگر اlدر انتهای گزارشش تاریچه ای گفته که مطابق دستورالعمل سال ۹۳ بعد ازمون جامع بود…

...
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱:۲۳ ق٫ظ

اگه از ترم اول وام میدن، پس ما که امسال قبول شدیم هنوز ثبتنام دانشگاه هم نکردیم چجوریه باید ثبتنام وام انجام بدیم!؟
درصورتیکه مهلتش تا ۲۰ شهریوره

H
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

سلام دوستان. به دانشجوهای ترم اول هم این وام تعلق میگیره؟

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  H

از خوشحالی این وام نمی دونم چکار کنم ؟؟؟؟!!!!!!!

ساناز
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

چرا شما و دیگران واقعیت رو نگاه نمیکنید
کار قشنگی که وزرات انجام میده رو ایقد کوچیک میشمارید
این وام به خیلی از بچه ها کمک میکنه
ایشا برا سالا اینده شرایط بهتر میشه

سعید
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

کار قشنگ؟! اگه عرضه دارن حقوق بدن.
مثلاً من وام رو گرفتم بعدش با این وضع بیکاری چطور پسش بدم؟

مجتبی
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

آخه همینو هم که نمیدن!!!!!!!!!

دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

اوضاع طوری شده که به یه چیزی که کمتر از حقمونه باید بگیم کار قشنگ!
واقعا حق دانشجوی وزارت علوم وامی که احتمالا آخرشم زیرش بزنن؟هر امکانات خوب و برتری واسه وزارت بهداشتیا،خب یهو کل رشته های علوم رو جمع کنن تا هرکس امکانات یا شغلی خواست بره سمت رشته های وزارت بهداشت،چه کاریه!
کم کم داریم با هر کم و کاستی آداپته میشیم،شکر!

ساناز
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۸:۴۷ ب٫ظ

تعهد تمام وقت که از دانشجو میگیرن همه ش حرفه و بهش عمل نمیشه, پارسال تو یه آزمون استخدامی قبول شدم و رقیبم هم دانشجوی سال سوم دکتری بود جالبه بین من که فوق لیسانس و بیکار و اون که دانشجوی دکترا بود ایشونو انتخاب کردن نه برای دانشگاه و نه برای اون اداره دولتی مهم نبود که دانشجوی دکتراست و تعهد حضور تمام وقت داده و استخدامش غیرقانونیه, منم امسال دکترا قبول شدم و هر آزمون استخدامی باشه حتما شرکت خواهم کرد

.......***.......
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۹ ب٫ظ

سلام دوستان
همتون کنار درس حتما کار هم بکنید اینجوری بهترم به درس میرسین مطمین باشین
سن ما سنی نیست کل هفته تو دانشگاه و خوابگاه باشیم من خودم ارشد هم کار میکردم بهترین پایان نامه کلاسمونو هم انجام دادم همشم بخاطر کارم بود

!!!
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۷:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  .......***.......

آره دوستم درسته.سن ما جوری نیس ک تازه بعد چهار پنج سال دیگه وارد بازار کار شیم.تازه اونم آیا ششغل مناسب پیدا شه یا نه

مجتبی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب٫ظ

اگه همچین وامی بدهند و شرایط به گونه ای فراهم شود که به راحتی بشود درخواست داد.
هیج دانشجوی دکتری به غیر مساله علمی مساله ندارد

امیدواریم که بدهند

به همه
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۳۰ ب٫ظ

برید توضیحات ناشناس رو بخونید. یکم پایینتر

دانشجو22
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۰ ب٫ظ

انصافا وام چه دردی را دوا میکند؟؟؟
دانشجویان دکتری یعنی اینقدر جایگاه ندارند که با وجود تعهد حضور تمام وقت به جای وام فاند به آنها تعلق بگیرد؟؟؟
لااقل به قول دوستان وزارت محترم پروژه ای چیزی در نظر بگیرد که ما همکاری کنیم و هم کسب درآمد داشته باشیم و هم کمک به رشد علم کشور و هم دغدغه ی معیشتی نداشته باشیم

سلام
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو22

واقعا باید یه فکری در این زمینه بکنیم، به نظرم یه پویشی توی فضای مجازی راه بندازیم و همگی اعتراض کنیم و مثل وزارت بهداشت درخواست حقوق کنیم. اینطوری حقمون رو دارن ضایع میکنن

فرزاد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

بسم الله…

.......***.......
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۷:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو22

تعهد حضور تمام وقت همش حرفه، کدوم استاد تمام وقت میاد با دانشجوش کار کنه من میشناسم دکتری رشته فنی دانشگاه سطح یک میخونه ماهی یه بار میره دانشگاه

مهدی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان تو متن خبر گفته که به ۱۰۰ درصد دانشجویان میدن یعنی از ترم اول میدن.

شبانه دانشگاه تهران
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۹ ب٫ظ

دوستان پس شبانه ها چی ؟؟؟؟؟ منی ک شبانه دانشگاه تهران قبول شدم وام بهم تعلق نمیگره ؟؟؟؟؟ اتفاقا این وام بیشتر به درد ما میخوره چون داریم شهریه میدیم . کسی از خبر داره که اصلا به شبانه ها وام میدن یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید

Parsa
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۳:۱۱ ب٫ظ

ن دوست عزیز. توی خبرهای قبلی هم گفته ب روزانه های دولتی دکترای تخصصی..

دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۲۸ ب٫ظ

مثلا شما که روزانه ۱۰۰۰ جا قبول می شدی ترجیح دادی بری دانشگاه تهران شبانش این ظلمه واقعا که واست وام تعلق نگیره

دانشجوی دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۷:۳۷ ب٫ظ

سلام منم شبانه دانشگاه تهران هستم برای شهریه از ترم ۲ میشه درخواست بدید ولی ضامن دولتی با تعهد محضری و کسر از حقوق و… باید ارائه بدید و تا سقف دو میلیون و نیم وام میدن من که نداشتم و ضامن شاغل در بخش خصوصی مورد قبول نبود پس نتونستم بگیرم
موفق باشید

ظلم در شبانه
شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۲۳ ب٫ظ

بچه های شبانه بیاید ما هم به افرایش ۳۰۰ درصدی شهریه شبانه اعتراض کنیم

فرزاد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

دوستان دقت بکنید از ترم اول به ۱۰۰درصددانشجویان دکتری وام میدین
گزارشگر اونجا تاریچه ای گفته که مطابق دستورالعمل سال ۹۳ بعد ازمون جامع بود…

...
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ

این گفته قبلی مسئولین در ۸ روز پیش بود” صندوق رفاه در تلاش است وام ویژه دکتری به دانشجویان سال اول و دوم که در امتحان جامع شرکت نکرده‌اند نیز پرداخت شود.”
واقعا نمیفهمم! داشتم برنامه ریزی میکردم با این ماهانه که میدن، دیگه کار نکنم و بچسبم به درس و زبان.
اما با این خبر ، همه نقشه هام نقش بر آب شد.

سیما
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

!گفته برای اولین بار در سال تحصیلی جدید وام میدیم! وقتی گفته برای اولین بار یعنی منفاوت از سال های گذشته! یعنی از ترم اول ، نشد ترم دوم!!! بنظرم متن بعدیو گزارشگر اشتباه بیان کرده و میخاسته بگه سال ۹۳ همچین قانونی بوده که بعد از آزمون جامع وام پرداخت بشه! این قضیه وام بعد امتحان جامع یه چیزیکه از قبل بود و نیازی نبوده چنتا درموردش اطلاعیه بیان کنن!

...
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۲ ب٫ظ

قبلا گفته شده بود، به همه دانشجویان از ترم اول وام داده میشه، حالا که شده از امتحان جامع فرقی نکرده، فقط ۱۵۰ت بیشتر شده که اونم خوب اینهمه تورم داشتیم. این مقدار زیاد نیست.
تا همین چند روز پیش گفتن از ترم اول و همه بچه ها هم به دنبال این بودن که چطور بعد ثبت نام برا وام اقدام کنن. حالا امروز میگن از امتحان جامع به بعد.واقعا باید دیگه به چی اعتماد کنیم؟

دکتر
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۲۰ ب٫ظ

منظور وام ویژه دکتری هس وام شهریه مخصوص شبانه در جای خودش هست

غزاله
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۸ ب٫ظ

به هرحال باید فرقی داشته باشه بین تحصیل در کشور اروپایی و اینجا.ما هیچ چیزیمون درست و حسابی نیست. این وامم چون جامعه متقاضی دریافت کننده خیلی کمه زیاد هزینه نداره. مگر کل دانشجویان روزانه چند نر هستند؟

غزاله
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  غزاله

ببخشید بابت ایراد تایپی. چند نفر

ناشناس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۵ ب٫ظ

یه دوستی این مطلب رو نوشته بود برای مطلب دیگه ای. بدرد مشکل ما هم میخوره. دوستان پیگیری کنید
“سایت خبرگزاری خبرآنلاین بخشی دارد که رابطه با مشکلات مردم به لینک زیر :
http://www.khabaronline.ir/detail/571244/society/problems
می تونید اونجا برید که مشکلاتتون … اعلام کنید هر چه بیشتر اینکار رو انجام بدید این خبرگزاری ممکن است پیگیر این مطلب باشد و مسئولین پاسخگو شوند. حداقلش اینه که به درخواست های نوشته شده با موضوع وام ویژه دکتری مثبت بدین.

111
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

خیلی از بچه ها درخواستشون رو مبنی بر اعطای حقوق ماهیانه به جای وام نوشتن….اگه این خبرنامه واقعا وظیفه شناس بود با همین مقدار درخواست و لایکایی که درخواستا خوردن عمل میکرد خب….

آرنیکا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۲ ب٫ظ

خبر خوش !!!!!!کجاش خوش بود. خدایی باید به همه دانشجوهای دکتزا از اول تا ترم اخر ماهیانه حقوق بدن . کارمون کجا بود تا سه ساله برگردونیم پولو بهشون. بخدا قسطای ارشدمو ندادم جریمه ام شدم.
اون بالا نشستید خبر از مردم ندارید. اگه بودجه نیست. پس وزارت بهداشت از کجا می اره به دانشجوهاش میده.
با این خبرا بیشتر غصه دارمون میکنید.

دانشجو22
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آرنیکا

دقیقا
فکر می کنند سه سال خیلی کمه
دقیقا به ازای آنچه که میگیریم باید پس بدیم
پول و حقوق مان کجا بود پس بدهیم؟
واقعا چطور این را خبر خوش می نامند!

به ali
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب٫ظ

دوست عزیز شمایی که میگین رزیدنتاخیلی کار میکنن درست برای چی رزیدنت شدن ایا فقط برای خدمت بوده یا برای درامد بالایی که نصیبشان خواهد شد؟ دانشجویان دکتری که به این مرحله رسیدن بیشتر زحمت کشیدن مطمعن باش رزیدنت فقط خستگی جسمی داره ولی ماها خستگی روان خیلی ها حاضرن برا یک سوم در امد اونا کشیک یه روزه که سهله کشیکای هفتگی بمونن

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۴۰ ب٫ظ

من ورودی جدید دکتری هستم. کلی برنامه ریزی کرده بودم برای این وام
حالا میگن واسه بعد امتحان جامع. آخه چرا

دانشجو دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب٫ظ

با سلام
این وام اگر قراره پرداخت بشه بهتره برا همه دانشجویان دکتری باشه از ترم اول تا آخر. هنر که نمیخواند بکنند. وزارت بهداشت داره ماهیانه حقوق میده اینها میخواند وامی بدهد که آخرش باید بازپرداخت بشه، خب به همه بدند و این قدر مانور رسانه ای نذارند. مطمئن باشید اون قدر اعتبار هست که حتی میتونند ماهی یک ملیون حقوق هم بدند. بهتره هر روز این همه شلوغش نکنند و تکلیف همه رو مشخص کنند.

مهندس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ب٫ظ

آفرین دوست عزیز دقیقا همینطوره..مطمئن هستیم که اعتبار در حدی دارن که حقوق بدن نه وام..
وام الآن خوبه و با گرفتنش دل همه ما شاد میشه چون وقتی آدم بیکار باشه مجبوره این وامو بگیره.ولی خوشیه این پول خیلی دووم نداره برای ماها چون بازپرداختش برای همه مون مشکل ساز میشه حتی با سود ۴٪ ما حداقل تا دو سال دیگه حتی کار پاره وقت هم نمیتونیم پیدا کنیم چون تعهد میدیم به دانشگاه و از طرفی دو سال اول درگیر درسو سمینارو پروپزال هستیم دو سال بعدیش هم اگر بخوایم جیم بزنیم و دنبال کار باشیم باز هم کار با حقوق یه تومن برامون پیدا میشه حالا شما یه حساب کتاب کنید برا آینده میبینید تا حقوق اومد دستمون باید بزنیمش به بقیه دردامون و این وسط بازپرداخت وام بهمراه سودش فقط قوزه بالا قوز میشه برامون..
پس باید به ازای این تعهد تمام وقت الآنشون به ما حقوق بدن. پروژه بدن بهمون ما براشون تمام و کمال انجام میدیم فقط ما رو از لحاظ مالی تامین کنن تا فکرمون آزاد باشه.

دانشجو22
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

احسنتم
واقعا حرف دل ماست
این همه تلاش اما دریغ از ذره ای حمایت مالی، این دغدغه ی مالی شده سوهان روح

اسپانتا
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

دقیقا با گفته های شما موافقم وقتی دانشجو دغدغه مالی نداشته باشه خودشو وقف علمش میکنم و نتیجه خوبی هم میگیره دیگه نیازی نیست واسه گرفتن تکنولوژی دست چندم خارجی ها کلی من کشی کنن و پول خرج کنن. دانشجوهای ما خودشون خدای تکنولوژی هستند اگه حمایت بشن.

دپرس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ

یعنی به دانشجوهایی که ازمون جامع ندادن نمیدن؟؟؟؟یعنی چی آخه؟ما آدم نیستیم؟

جوان
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۷ ب٫ظ

ای بابا باز که گفتن بعد امتحان جامع مگه قرار نبود به همه بدن

دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۶ ب٫ظ

دانشگاه آزاد وام ویژه خودشو داره ، روزانه ها هم که این وام عالی رو دارن
خوب شبانه ها و پردیس ها چی کار کنن این وسط کسی حمایت نمی کندشون؟
درسته شبانه و پردیس با قبول هزیه رفتن ولی شاید یه زمانی چند ترمی در وضعیتی قرار بگیرن که کمک کوچک خودش به وضعیتشون کمک کنه

بهنام
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دوست عزیز متاسفانه بدجور دارن تبعیض قایل میشن بین دانشجویان روزانه که فقط ۱۵% کل دانشجویان رو تشکیل میدن (البته ۱۵% از دانشجویان وزارت علوم غیر از دانشجویان دانشگاههای آزاد ، که اگه بخواییم با آزاد بسنجیم شاید ۵% کل دانشجویان هم نشن) و هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست.

شبانه
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ

یعنی به شبانه ها ماهی ۷۵۰ را نمیدن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!! وام هم نمیدن ؟!!!!!!!!!!!!!
شبانه بدبخت چیکار کنه ۸۰ میلیون باید شهریه را از کجا بیاره
کسی که شبانه دانشگاه خوب قبول میسشه خب مسلما روزانه دانشگاههای دیگه هم میتونسته بره. ولی وقتی امکانات فقط تو یه سری دانشگاه ها متمرکز شده چیکارکنه مجبوره این هزینه را قبول بکنه حالا هم اینجوری باش برخورد میکنند نه وام نه حقوق :(
تازه شهریه شبانه دکتری اصلا قابل مقایسه با مقطع ارشدش نیس
خواهشا با دانشجویان روزانه و شبانه یکسان برخورد کنید.

Parsa
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

درضمن حقوقی درکار نیست. وام بصورت ماهیانس ک بقول دوستان بازپرجاخت میلیونی داره بعدا لابد

...
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

دوستان این مطلب در مورد روزانه هاست.
به شبانه ها همیشه از ترم دوم همون ۲۵۰۰ الی ۳ میلیون وام داده میشد. که احتمالا الان کمی بیشتر میشه.
باز دوستان شبانه این وامو از ترم دوم میگیرید.
روزانه ها که بعد از امتحان جامع میگیرن!!!!!!!

شبانه
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آخه دوست محترم شبانه باید ترمی ۸ میلیون فقط شهریه بده!! بقیه مخارجی هم که دوستان روزانه دارند هم اونها اضافه بر شهریه شون دارند. حالا شما بگید وام ۳ میلیون را چیکار بکنه !!

شبانه 2
شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  شبانه

شهریه من ترمی ۱۱ تومن شده با قرض و قوله و وام و هزار بدبختی دارم میدم
این اختلاف شهریه دکترا و ارشد برا چیه؟!!!
تو رو خدا یکی پیگیری کنه

بهشتی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

کسایی ک دارید سنگ پزشکارو میزنید
ما از اونا بیشتر زحمت کشیدیم چرا نباید حقوق بگیریم
فقط پزشک ها ک نیستن
وزارت بهداشت کلن حقوق میده
الان من میشناسم کسایی رو ک تو انستیتو پاستور ژنتیک بیوتکنولوژی زیست شناسی میخونن حقوق میگیرن
من ک بهشتی میخونم چ فرقی با اونا دارم؟؟؟
اطلاعاتتو ببر بالا بعد فقط پزشک رو در نظر بگیر بگو شیفت وایمیسه
وزارت بهداشت ب تمام دانشجوهای دکتراش ماهی ۱۲۰۰پول میده

مهندس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

ما حقوق ماهیانه میخایم نه وام حق ماست درسته مثل بقیه کشورها نمیشه انتظار داشت بهمون حقوق بدن ولی حداقل مثل همین وزارت بهداشت کشور خودمون که میتونن عمل کنن اگه دنیارو نمیتونن الگو بگیرن باید الگو و برنامه رو از وزارت بهداشت بگیرن..
خواهشی که از دوستان دارم اینه که اصلا کوتاه نیاین برای گرفتن حقوق..من فکر میکنم در سایت وزارت علوم باید حرفامونو بزنیم یا برای یه خبرگذاری معتبر اعتراضاتمونو بفرستیم تا از طریق تلویزیون و مصاحبه حضوری روندو پیگیری کنن حالا اگه بقیه دوستان راه حل دیگه ای دارن و یا آدرس سایت خاصی رو دارن اینجا اعلام کنن تا همه معترضین به این وام اونجا نظراتشونو بدن.

ali
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

عزیزم رزیدنتا ب عنوان پزشک کل شبانه روزشونو دارن کار میکنن و ب مردم خدمت میکنن؟شما چ کار خاصی انجام میدین ک حقوق بهت بدن؟؟؟

الا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

فقط به رزیدنت ها که نمیدن
تمام دانشجویان وزارت بهداشت حقوق می گیرن
سر کار هم نمیرن!!!
زن بسر خاله خود من!

دانشجو
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ali

دانشجویان دوره دکتری(phd) وزارت بهداشت، که شامل رشته هایی مثل آمارزیستی، ژنتیک، مهندسی پزشکی، روان شناسی و …..می شود، ماهیانه حقوق دریافت میکنند.

بهشتی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ali

درس خوندیم
خدمت مگه فقط پزشک بودنه؟؟؟؟؟؟
متاسفم ک خودمون قبول نداریم خودمونو کار باشه ما هم خدمت میکنىم

دانشجوی دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ali

شما از کجا میدونی ما حاضر نیستیم کار کنیم؟ دولت پروژه تعریف کنه برای دانشجوها دکتری ما هم کار میکنیم هم ما حقوق میگیریم هم اقتصاد دولت رونق بگیره

.
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ali

ما به دانشگاه تعهد میدیم حق انجام هیچ کاری را نداریم و دربست در اختیار دانشگاهیم فک کنم رزیدنتهای عزیز حداقل دارند تجربه کاری هم کسب میکنند کنار تحصیلشون حقوق هم میگیرند خیلی بهتر از علافی است.

دانشجوی دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ali

دوست عزیز علمی که رزیدنتا باهاشون به مردم خدمت میکنن از وزارت علوم میاد.تو کشوارهای دیگه علم جایگاه بالاتری از پزشکی داره.

شاهین
شهریور ۱۰, ۱۳۹۵ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

ببین علی مگه کسی اینجا گفته که به شما ندن؟؟
ما میگیم به ماهم بدن..
واقعا از چی داری دفاع میکنی؟
باید همه کنار هم باشیم..
شمام ی جوونی و مشکلات خودتو داری و در اینده ما هم میام ب پشتیبانی شماها..
نباید بخاطر اینکه مزایاتو قطع نکنن کار دیگران رو کوچیک کنی..
اگه به شما حقوق یا هرچیزی میدن حقتونه اما انسانیت و نوع دوستی حکم میکنه که شماها در کنار ما باشید نه روبرومون..

دانشجو22
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

موافقم صد در صد

مهسا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

یه وام دارن میدن و انقدر تو بوق و کرنا کردن. انقدر مانور رسانه ای کردن مکه همه فک کردن قراره حقوق ماهانه ۷۰۰ تومان بدن

کیا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

به نظر من این خبر بسیار بدی بود و در آینده موجبب سختی تعداد زیادی از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی خواهیم بود.

دپرس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

چقدر دانشجویان دکترا بدبخت هستن که بایستی بهشون وام بدن تا زندگیشون بچرخه.بعدش بازپرداخت اون بعد فارغ التحصیلی هستش که اگه یه ماشین حساب بزنیم میشه تقریبن ماهی یک میلیون پرداخت قسط!!!!!!!!!!!!!!
پرا دانشجوهای پزشکی بایستی حقوق بگیرن ولی دانشجوهای دکترا نه؟؟اگه توانایی ندارن حقوق بدن پس چرا اینقدر دانشجوی دکترا میگیرن که واسشون کار نیست.خدایا خودت به داد جووونا برس

ُShima
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دپرس

خیلی وزارت علوم جالبه ما که وزارت بهداشتیم ماهی ۱.۴۰۰ به بچه های دکترا و رزیدنت میدن که البته رزیدنتها علاوه بر ۱.۴۰۰ کارانه هم دریافت میکنند.

ali
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ُShima

ن عزیزم در برابر کار فوق العاده زیادی ک انجام میدن ی حقوق ناچیز دریافت میکنن و هیچ کارانه ای هم دریافت نمیکنن. خواهشا حرف دروغو الکی پخش نکنید. بعدشم اونا تا صب کشیکن. برو ببین ی شب مینونی جاشون کار کنی.؟؟؟

ali
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دپرس

عزیزم رزیدنت های پزشکی تا صب شیفت و کشیک میدن و بیمار میلیننن در واقع این حقوق ناچیزی ک بهشون میدن در برابر شیفتاییی کک میدن هیچی نیس شما بر چ اساسی این مقایسه رو انجام میدی.

؟
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ali

ببین کار شما قابل تحسینه اما
در نظر بگیرید ما هم دکترهای آینده کشور هستیم. اگه برای دانشجوی دکتری حقوق هستش باید برای همه باشه و اینکه ما هم وقتی فارغ التحصیل بشیم حدود ۳۵ سال سن داریم و حتما حقمونه اعتراض بکنیم. به هر حال نظرات متفاوت هستش و قابل احترام.

مهدی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

با درصد؟

سوسن
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

با این حساب بازپرداختش میشه ماهی یک میلیون تومن

مهلا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

الان چیزی که فراوونه وامه در رشته ما نظام مهندسی وام ۵٠ میلیونی هم میده

مهندس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

دوستان اینقد خوشحال نباشین بابت این پول قرضی..
ماها بیکار هستیم هیچ امیدی هم به جذب ما نیست.یعنی اگر تقی به توقی خورد و یه روزنه امید برای کار برامون پیدا شد حداقل باید ماهیانه ۳۰۰-۴۰۰ تومن و یا حتی بیشتر از اینو قسط بدیم.مسئولین هیچ صحبتی از سودش نمیکنن فقط میگن وام میدیم.آیا منی که شرایط وام رو دارم نباید بدونم این وام چند درصده که تصمیم بگیرم براش؟؟؟؟!!!!
اصلا برای چی وام بدن؟؟؟؟؟ما حقوقمونو میخوایم نه وام.باید مثل وزارت بهداشت عمل کنن که دانشجوهاشونو تامین مالی میکننو حقوق میدن بهشون.تعداد روزانه های دولتی وزارت علوم خیلی خیلی کمتره نسبت به تعداد پیراپزشکیای وزارت بهداشت..
من یه جون بیکار هستم تا الآنم فقط پای درس و مشق بودم زمینه کاری برای من پیدا نشد و برای فرار از افسردگی و خونه نشینی و بطالت٬اومدم سراغ دکترا و پژوهش.دوستان اینو درنظر بگیرید که ۱۰۰٪ من و شما باید برای گذراندن سایر آیتمای زندگیمون بریم سراغ وام ولی برای مقطع دکترا لزومی نداریم وام حتما بگیریم وزارت علوم باید به ما یا حقوق بده یا به دانشگاهاش اعلام کنه تعهد تمام وقت از دانشجوهای دکترا نگیره.

فرزاد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

درسته
به نظرتون چطور میتونیم این مهم رو به گوش مسئولین برسونین؟؟؟؟؟

PhD of genetic
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهندس

اجبار ک نیس. خب اگر بعدا توان باز پرداخت ندارین نگیرین. اما مطمئن باشین ک بازپرداختش با درصد زیاد و مبلغ زیاد نخواهد بود…

دانشجو22
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  PhD of genetic

ببخشید هزینه تحصیلمان را از کجا تامین کنیم؟؟؟

علی منتظر
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

قاعدتا وام دانشجویی قرض الحسنه است و سودی بهش تعلق نمی گیره

مهندس
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی منتظر

فکر نکنم اینجور باشه که شما میگید چون وام دوران کارشناسی رو که گرفتیم دبا سودش قسط میدادیم.

دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

لطفا یکی از عزیزانی که اطلاع کامل و کافی داره جواب بده تا بدونیم.
این ۱۰۰ درصد دانشجوها یعنی چی؟یعنی ۱۰۰ درصد همه دوره ها شامل روزانه و شهریه دار؟یا ۱۰۰ درصد روزانه فقط؟
منتظر جوابم

علیرضا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

۱۰۰ درصد دانشجویان روزانه و دااری شرایط

فرهاد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

آقای وزیر بهتر نیست منابع آزمون دکترا را اعلام کنید؟

دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرهاد

نه بابا هنوز وقت هست،کجای دنیا ۵ ماه و نیم مونده به کنکور منابع دکتری تخصصی مشخص میشه؟!!!!
عجله نکنید حالا، در عرض یکی دو ماه اینده یا خبر تغییرش میاد یا خودش!

ورودی دکتری 95
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

بند آخر دستورالعمل وام دکتری در سال ۹۳ رو داره توضیح داده….خواهش میکنم دستورالعمل جدید در سال ۹۵ رو قرار بدید! همچنین قبلا از بذل عنایت سایت محترم PhDTest سپاسگذارم!

حامد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

سپاسگذار یا سپاسگزار؟؟؟!!!
ورودی دکترا؟؟؟!!!!

ورودی دکتری 95
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

انقد از این خبر وزیر محترم شوکه و هیجان زده شدم که حتی سوادمم نم کشید….

doctoor
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

به همه دانشگاه ها میدن یعنی به دانشجو هایی دانشگاه آزاد هم میدن ؟

رضا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  doctoor

به دانشجویان دکتری تخصصی روزانه دانشگاههای دولتی، پس از گذراندن امتحان جامع

parsa
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

به دانشجویان دکتری تخصصی روزانه دانشگاهای دولتی و از ترم اول(بنا به گفته خودشون)

علیرضا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  parsa

نخیر همون پس از گذراندن امتحان جامع
اون چیز که گفتن از ترم اول هنوز قطعی نشده

دکتری۹۵
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

دوستان عزیز دقت کنید نوشته سال ۹۳ از بعد از ازمون جامع وام میدادن ولی از امسال از همون ترم اول ماهی ۷۰۰ میدن ان شالله

محمدرضا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

دانشجویان ترم یک که آزمون جامع ندادند یعنی هزینه ندارند؟!!!!
ینی اصلا ادم نیستند؟

نینا
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

خبرنگارش خبر رو بد تنظیم کرده ورداشته از خبرهای سال ۹۳ قاطی خبر امروز کرده!

سوسن
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

قرار بود از ترم اول بدن این وام رو. چی شد پس؟

میثم
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

وای خدا ماهی ۷۰۰ هزار تومان؟ مررررررردم از خوشی

آذر
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

همون….

حرف حساب
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  میثم

خیلی دلخوش هم نباش، بعد فارغ التحصیلی توی سه سال باید بازپرداخت کنی.

parsa
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  حرف حساب

کجا گفته توی ۳ سال؟
اگر یکم فک کنین میفهمین اگر کسی هر ترم اون مبلغ رو دریافت کنه بازپرداختش توی سه سال ممکن نیس. وزارعت علوم بانک نیست ک بفکر دریافت سود بالا و … باشه. اگر داره این مبلغ رو مطرح میکنه برای کمک تحصیلی بصورت وام هست و هیچ اجباری هم نیس برای گرفتنش

میثم
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حرف حساب

دارم شوخی می کنم. ماهی ۷۰۰ هزار تومان شما فقط یه مرغ و گوشت بخری میشه

فرزاد
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

یعنی به ترم اولی ها نمیدن؟؟؟؟؟؟

بهشتی
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

ما ک ورودی هستیم
هنوز ثبت نام نکردیم
صندوق رفاه اطلاعات ارشدمون هست
چکار کنیم؟؟؟؟
کسی پرسیده اگه بگه لطفن

PhD of genetic
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهشتی

دوستان عجله نکنین. موقع ثبت نام تو هر دانشگاهی ک قبول شدین احتمالا فرمی برای این وام برای ورودیا هست یا یک فرصت زمانی ب ورودیا میدن

؟؟؟؟؟
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

دوستان این قضیه ۷۵۰ تومن کمک هزینه ماهانه چیه؟ آیا این بلاعوض هست یا جز وام حساب میشه؟
گفتن فقط برا روزانه غیر سهمیه و غیر شاغله یعنی بقیه چی ؟

parsa
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟؟

قطعا بلاعوض نیست و وام هست. برای دانشجویانی ک منبع درامد ندارن و کمکی از جایی نمیشن و سهمیه ندارن

من
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سلام خوب این یعنی چی؟؟ یعنی اینکه بعد از آزمون جامع وام میدن؟؟؟؟؟؟؟ یعنی ما که تترم اولیم بهمون وام نمیدن تا آزمون جامع ندادیم؟؟؟

دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  من

نه عزیزم قبلا ایجور بوده ولی الان از همون ترم اول میدن

phd
شهریور ۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

چرا پس از گذراندن امتحان جامع????