واگذاری صدور مدارک دانش‌آموختگان ارشد به دانشگاه‌ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان امور دانشجویان از تفویض اختیار صدور مدارک فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه‌ها خبر داد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که تاکنون همه دانشگاه‌ها مجوز صدور مدرک فارغ‌التحصیلی را نداشتند، اظهار کرد: در حال حاضر مدارک فارغ التحصیلان اکثر دانشگاه‌های بزرگ و مادر توسط خودشان صادر می‌شود. علاوه بر این مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه‌های غیرانتفاعی و جدیدالتاسیس که قبلا از سوی وزارت علوم تایید و صادر می‌شد تا مقطع کارشناسی به دانشگاه‌های استان تفویض اختیار شده بود و مدارک فارغ‌التحصیلی این دانشگاه‌ها نیز  توسط دانشگاه‌های مادر استان صادر می‌شد.

وی افزود: اخیرا مجوز صدور مدارک فارغ‌التحصیلان تا مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه‌های مادر تفویض اختیار شد.در واقعا دانشگاه‌های مادر 31 استان مدارک را بررسی و امضا می‌کنند و دیگر نیازی به مراجعه به وزارت علوم وجود ندارد. زیرا در هر استان یک دانشگاه بزرگ تعیین می‌شود که دانشگاه‌های غیرانتفاعی جدیدالتاسیس مدارک فارغ‌التحصیلان خود را برای تایید به آن دانشگاه ارائه می‌کنند و آن دانشگاه نیز با تفویض اختیار از وزیر علوم مدرک را تایید کرده و دانش‌نامه را صادر می‌کند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهلا
شهریور ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

در کل اتفاق خاصی نیافتاده

phd
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۰:۱۷ ق٫ظ

اینکه میشه شبیه به مدارک نیابتی دانشگاه آزاد. مرگ برای همسایه حقه؟!!

مهسا
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  phd

سلام
نه دوست عزیز. این تنها به معنی بررسی مدارک توسط دانشگاه های مادر استان و تأیید هست.
مدارک نیابتی ازاد به اسم دانشگاه مادر صادر میشه و اسم دانشگاه مربوطه در ادامه میاد که کاملا متفاوت با روندی هست که در این خبر گفته شده.

ملیحه
شهریور ۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه مدارک دانشگاه آزاد به اسم دانشگاه مادر صادر نمیشه، به نیابت از دانشگاه مادر صادر میشه که این هم کاملا متفاوت با چیزی هست که شما میگید.