تدوین برنامه دوره دکتری فلسفه دین تا پایان سال 95

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس کارگروه فلسفه دین و کلام از تدوین برنامه دوره دکتری تخصصی رشته فلسفه دین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمد محمدرضایی با بیان این مطلب گفت: ما برنامه کارشناسی ارشد فلسفه دین را در اردیبهشت‌ماه به اتمام رساندیم و پس از طرح در شورای تحول، اعضای این شورا نیز دیدگاه‌ها و نظراتی داشتند که ما سعی کردیم آن نظرات را نیز اعمال کنیم و پس از اعمال آنها برنامه نهایی به وزارت علوم ابلاغ شد.

محمدرضایی یادآور شد: پس از برنامه دوره کارشناسی ارشد، تدوین برنامه دوره دکتری فلسفه دین به عنوان مهمترین فعالیت این کارگروه در جریان است.

وی اظهار داشت: ما در این دوره هر عنوان درسی را به چند استاد متخصص سپرده‌ایم تا سرفصل‌هایی را طراحی کنند و پس از آن عنوان درسی سرفصل‌های پیشنهادی در کارگروه جمع‌بندی شود.

مدیر گروه فلسفه دین و فلسفه اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: تلاش ما این است که با برگزاری منظم جلسات در زمان باقی مانده از سال جاری، برنامه دوره دکتری را تا پایان امسال و یا اوایل سال آینده به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به در دستور کار بودن معرفی متخصصین به معاونت تألیف دبیرخانه شورای تحول به منظور تدوین کتاب‌های درسی، گفت: ما در حال حاضر در حال پیگیری این روند برای عناوین و سرفصل‌های دوره کارشناسی هستیم و به محض این که برنامه دوره دکتری نیز به اتمام و تصویب برسد، تألیف کتاب‌های درسی برای دوره دکتری آغاز می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها