انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص جزئیات ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به داوطلبان عزیز عمیقاً توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۹/۰۴ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ برای پذیرش در کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور می‌رساند که با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام:                                                                                      
ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ از روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۰۹/۱۶ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۹۵/۰۹/۲۲ پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید.
تذکر مهم: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌ ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است؛ لذا داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
مراحلی که داوطلب باید برای ثبت نام اقدام کند:
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی فوق برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱).
۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
۳-آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۵۵۰۰۰۰ (پانصد و پنچاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
تبصره: با توجه به اینکه مقرر گردیده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ (پنج هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه مورخ ۹۵/۱۲/۰۶ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۰۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۰۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 توصیه‌های‌ مـهم‌:

۱) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
۲) به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبتنام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۴) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
۵) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نموده و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

64 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حقوق بین الملل
اسفند ۱۵, ۱۳۹۶ ۲:۲۷ ب٫ظ

بسم الله الرحمن الرحیم سلام و عرض ادب، لطفا اهل فن نظر بدهند تا فرصت باقیست اهل فن نظر بدهند. از متخصصین فن نیز استدعا دارم در همین قسمت اعلام نظر بفرمایند تا باعث قوت قلب دیگر دوستان جهت رجوع به قسمت سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش شوند. صورت سوال در انتهای مطلب آمده است. ایراد مربوط به کلید سوال ۱۱۷ و ۱۱۸ از دفترچه ی A (استعداد تحصیلی) از آزمون دکتری سال ۱۳۹۷ تقدیم می گردد. متن سوال جهت تسهیل در دسترسی، در انتهای مطلب آمده است. ایراد مربوط به کلید سوال ۱۱۷: در صورت مفروض و اصلی سوال که باید برای تمامی سوالات ۱۱۶ الی ۱۱۹ مورد توجه قرار گیرد (خود ۱۱۹ هم مورد نظر می باشد)، بیان شده است که نام هر فردی کمتر نوشته شود، برنده ی بازی خواهد شد و در صورت سوال ۱۱۷ (که باید با فرض کلی جمع شود) آمده است که لذا مفروض است که نام احسان باید کمتر از همه نوشته شود. برای برنده شدن احسان (کمتر نوشته شدن نام او) لازم است که او نام بهروز را روی برگه ی خود ننوشته باشد زیرا طبق یکی دیگر از فروض اصلی سوال که برای سوال ۱۱۷ هم باید مورد استفاده قرار گیرد، هر فردی که نام بهروز را روی برگه ی خود بنویسد، بهروز نیز نام او را روی برگه ی خود می نویسد و بالعکس یعنی اگر بهروز نام فردی را روی برگه ی خود بنویسد، او نیز نام بهروز را روی برگه ی خود می نویسد لذا اگر احسان… ادامه نظر»

سیاوش
شهریور ۱۴, ۱۳۹۶ ۹:۵۶ ق٫ظ

با سلام

من ترم ۳ ارشد محیط زیست هستم می تونم تو کنکور ۹۷-۹۸ شرکت کنم ؟
زمان ازمون چه موقع است ؟
ازمون سراسری و آزاد با هم است ؟

مرسی

مهسا
مهر ۲۵, ۱۳۹۶ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیاوش

سلام
اگه تا شهریور ۹۷ فارغ التحصیل میشید مشکلی نیست و میتونید در ازمون شرکت کنید.
زمان ثبت نام ثبت‌نام کنکور دکتری تخصصی سال ۹۷، از ۱ آذر ماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود و تا ۷ آذر ادامه خواهد داشت.
زمان برگزاری ۴ اسفند ماه است.
ازمون سراسری و ازاد ادغام شده و به صورت یکپارچه برگزار میشه.

سپیده
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
من مهر امسال ترم اول ارشد هستم،میخواستم بدونم من برا دکتری بخوام شرکت کنم امسال میتونم؟ یعنی سال ۹۷؟

زهرا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۶ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سپیده

نه

محمد رحمانیان
خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۴:۵۶ ب٫ظ

با سلام و احترام بنده ارشد برق قدرتم و تصمیم دارم دکترا رو مدیریت انتخاب کنم اما از زمانی که کنکور ازاد و دولتی یکی شدن دیگه قابلیت این تغییر رشته گرفته شده میخواستم بپرسم چطوری میتونم بروم مدیریت ممنون میشم جواب بدید

مهتاب
آذر ۲۹, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ق٫ظ

دوستان خواهشا میشه یکی بمن بگه ثبت نام ازاد با توجه به ادغام آزمونا چجوری انجام میشه

حسین
آذر ۲۲, ۱۳۹۵ ۲:۰۱ ب٫ظ

سلام اگه ادغام شده پس چرا هزینه های ثبت نام و تاریخ ثبت نام هر کدوم فرق داره

م.ح
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

سلام، خواهشا پاسخ دهید
در قسمتی که باید کد رشته کارشناسی ارشدمان را بنویسیم، آیا کد رشته های دانشگاه سراسری و آزاد فرق دارد؟ من ارشدم علوم تحقیقات بودم،

حقوق خصوصی
آذر ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۷ ب٫ظ

ببخشید تاریخ رای ۱۳۹۵/۹/۱۷ است

حقوق خصوصی
آذر ۱۹, ۱۳۹۵ ۶:۳۶ ب٫ظ

دوستان با خیال راحت ثبت نام کنید ، دیوان عدالت اداری به نفع دانشگاه آزاد در تاریخ ۳۹/۹/۱۷ رای صادر کرده و دانشگاه آزاد میتونه دانشجو بگیره

سارا
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

واقعا متاسفم
هم زمان ازمون ازاد اومده جلوتر هم منابعش عوض شدن هم ازمونای ملی و ازاد جدا شدن از هم!!!!
چرا ۴۰ روز قبل منابع عوض میشه؟ چرا توی مهر ماه که اعلام شد ازمونا تجمیع شدن دانشگاه ازاد اعتراض نرک؟ چرا ۴۰روز قبل از ازمون منابع جدید اعلام میشه؟
چرا این قدر با روح و روان دانشجو بازی میکنین؟
هر چی تا الان خوندیم رفت هوا
یعنی نمیتونی برای ۲ماه ایندت برنامه بریزی چه برسه بخوای برای سالهای بعدت برنامه ریزی کنی
واقعا متاسفم

رسول
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۱:۰۳ ب٫ظ

سلام. پس بدون کنکور دانشگاه آزاد چی شد؟

صبا
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ق٫ظ

سلام به همگی. دوستان از کتابهای منابع ازمون دکترای مدیریت اموزشی می تونید معرفی کنید چی بخونیم برای ازمون امسال؟

نرگس
آذر ۱۷, ۱۳۹۵ ۰:۰۸ ق٫ظ

اگه سراسری و آزاد ادغام شدن پس چرا شهرهایی که رشته مورد نظر رو دارن درج نشده؟

آزاد رشته شهر با هم انتخاب میشد اما الان هیچ خبری نیست

شیرین
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

چرا شرایط دانشجوهای تاپ a که کنکور رو له شرط معدل ندارن درج نشده؟

طاهر
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

سلام
کارنامه تکمیل ظرفیت چرا منتشر نمیشه؟ تاحالا سه دانشگاه اطلاعیه دادن اما سازمان سنجش اقدامی نکرده.

ص
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

من الان به هردو مرکز آزمون تماس گرفتم.گفتن هنوز معلوم نیست ادغام شده باشه یانه!!! چند روز دیگه صبر کنین … این دیگه فاجعه است به خدا

معماری
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ق٫ظ

سلام. من شنیدم که دی ماه هم ازمون دکتری بین الملل دوباره برگزار میشه؟ درسته؟

مهدی
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

سلام. جریان این آزمون بین الملل چی هست؟
مختص دانشگاه ازاده؟
تاریخ ثبتنامش کی هست؟؟

مهندسی صنایع
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۸:۱۲ ق٫ظ

۱۵ اذر هم اومد چرا نتایج تکمیل ظرفیت۹۵ اعلام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
سنجش قراره امروز مثلا کارنامه بده!!!!!!

مینا
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۷:۲۱ ق٫ظ

سلام
ببخشید دوستان دفترچه روازکجاباید دانلود کرد

علی
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

ثبتنام از فردا شروع میشه ،دفترچه هم از فردا قابل دانلود هست.

مهرداد
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ

چرا نتایج تکمیل ظرفیت آزاد بهمن اعلام نمیشه ؟!

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سلام
مگه ثبت نامی انجام شده که نتایجش اعلام بشه؟!

دکترا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

پس چرا از ازاد چیزی نگفته

مهسا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

اقا پس ازمون ازاد چی ؟ بلاخره دفترچه ثبت نام یکی شده یا نه جداست؟

محمد - نرم افزار
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

کاملا مشخصه که آزمون آزاد و سراسری ادغام شدن. طبق اطلاعیه های قبلی، دروس مدنظر آزمون سراسری (شامل استعداد تحصیلی و زبان و دروس تخصصی) ملاک آزمون هستش. نمیدونم چرا واسه ملت هنوز مبهمه این موضوع؟!

علی
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۰:۰۵ ق٫ظ

آقا محمد چه جور کاملا” مشخصه؟ در اطلاعیه های قبلی سازمان سنجش از دانشگاه آزاد به صراحت و وضوح نام برده شده ولی در این خبر از دانشگاه آزاد چیزی گفته نشده.

مهدی
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

در عوض در این اطلاعیه گفته شده متقاضیان برای آزمون دکترای کلیه ی دانشگاههای کشور…
خوب “کلیه ی دانشگاهها” یعنی آزاد هم شاملش میشه.
اینم دلیلش

سارا
آذر ۱۶, ۱۳۹۵ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله تلفیق شده. آزاد و سراسری یکی شده.

بهار
آذر ۱۵, ۱۳۹۵ ۱:۲۴ ب٫ظ

چون رشته های ما معماری و طراحی شهری آزمون عملی طراحی هم دارهتوی کنکور آزاد..اما توی کنکور سراسری نداره…نمیدونمیم تکلیف اون چی میشه

آیدین
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

سلام.با رتبه کنکور ۹۵میشه شرکت کرد تو کنکور ۹۶؟!؟
اگه کنکور شرکت کنیم امسال.ولی مجاز نشیم میتونیم از رتبه ۹۵ استفاده کرد؟!؟

photonics
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  آیدین

نه متاسفانه. این قانون لغو شده

مهدی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

موقع ثبت نام کنکور ٩۵ گفتن که رتبه ها دو سال اعتبار داره
یعنی امسال هم میشه از رتبه کنکور ٩۵ استفاده کرد و کنکور نداد؟؟

باران
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۵ ب٫ظ

با سلام
یعنی باید اول پول رو پرداخت کنیم تا بتونیم دفترچه رو دریافت
کنیم
لطفا جواب بدید

علی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  باران

خیر،اول دفترچه رو دانلود میکنید اگر شرایطش رو داشتید و خواستید اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام می کنید.

الف لام
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام. نه اینطور نیست:
داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

شهلا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ب٫ظ

دوستان پس یعنی برای شرکت در آزمون دانشگاه آزاد با وجو ادغام شدن نمیخواد پول ثبت نام برا دکترای آزاد پرداخت کرد؟؟؟اینجوری یعنی هم برای آزاد و سراسری فقط مبلغ ۵۵۰۰۰هزار واریز میشه؟؟

* دکتری سراسری و ازاد ادغام شد یا نه ؟؟؟
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۳ ب٫ظ

) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

مهندسی صنایع
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ

آقا تکمیل ظرفیت ۹۵ چی شد ؟؟؟؟؟؟؟
چرا سنجش کارنامه نمیده !!!!!!!

فاطمه
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۳۷ ب٫ظ

سلام . یه چیز خیلی مهم استعداد تحصیلی تو دانشگاه آزاد نبود الان که ادغام شده اونم باید بزنیم ؟

آبیدر
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ

با این تفاسیر یعنی هییت وزیران با ادغام آزمون آزاد وسراسری دکترا موافقت نموده است؟؟

مهدی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آبیدر

بله. چون در متن اطلاعیه نوشته متقاضیان شرکت در دکترا برای همه دانشگاههای سراسر کشوز.
پس منظورش دانشگاه آزادم هست

مجد
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب٫ظ

با سلام ، آزاد چی ؟

میثم
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجد

سلام. مزایا و معایب ادغام کنکور آزاد و سراسری رو کسی میدونه؟؟

مریم
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۷ ب٫ظ

لطفا توضیح بدین کنکور آزاد مستقل برگزار میشه

لطفا اگر مطلع هستید، راهنماییم کنید
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۵ ب٫ظ

وقتی در متن این اطلاعیه نوشته برای شرکت در کلیه ی “دانشگاهها و موسسات آموزش عالی”
پس منظورش دانشگاه آزادم هست و این یعنی ادغام شده که خیلی هم خوبه

مریم
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۴ ب٫ظ

چرا واضح و روشن نیست وضعیت کنکور امسال

علی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۲ ب٫ظ

همچین نوشتن اطلاعیه هر کی ندونه انگار چی نوشتن
خوب اینارو که قبلا هم گفته بودن
از اون کاراااا بوداااا

دکتری کامپیوتر ٩۵
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا

احسان
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ

چرا شفاف نگفته که آیا آزمون آزاد هم هست یا نه چون در آزمون آزاد سهمیه ها با سراسری متفاوت هست .و بدون آزمون چگونه هست

مجید
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۲۰ ب٫ظ

دفترچه راهنمای ثبنتامش کو پس؟

آل
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۹ ب٫ظ

الان دفترچش کو؟

پوپک
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ

یعنی ادغام شده آزاد و سراسری؟ هیچ اشاره ای به آزاد نشده که!!!

رز
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۴ ب٫ظ

سلام دوستان ، یه سوالی داشتم اینکه آزمون امسال تراز اعلام می کنند یا نه ؟

سودا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ

ثبت نام دکترای بدون کنکور کی هست؟ شرایطش چیه؟ چرا چیزی در این مورد نگفتن؟

علی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ب٫ظ

در مورد دانشگاه آزاد که هیچی نگفته،چیکار باید بکنیم؟ کاش واضح تر توضیح میدادند.

سمانه
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۶ ب٫ظ

الان ازمون ازاد از سراسری جدا شده یا نه؟

سودا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۵ ب٫ظ

شرایط دکترای بدون آزمون چرا پس اعلام نشد؟

کانی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سودا

اون جدا میاد، فروردین و اردیبهشت هر دانشگاه جداگانه شرایط پذیرش بدون کنکورشو اعلام می کنه

سودا
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  کانی

خیلی ممنونم

مهرداد مدیریت دولتی
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۳ ب٫ظ

پس بالاخره کنکور سراسری و آزاد ادغام شد.

سوم
آذر ۱۴, ۱۳۹۵ ۸:۰۲ ب٫ظ

!!!!