موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نحوه انتشار نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۵

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۳۹۵ از طریق دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی تکمیل ظرفیت دکتری 95 توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی صورت خواهد گرفت و از طریق این سازمان نخواهد بود.

علاوه بر این، نظر به اینکه پذیرش نهایی براساس نمره مرحله ارزیابی تخصصی و نتیجه بررسی صلاحیت های عمومی صورت می‌گیرد، لذا آن دسته از داوطلبانی که بر اساس حدنصاب تعیین شده دانشگاه ها و مؤسسات به آن دانشگاه ها مراجعه نموده و پس از مرحله ارزیابی تخصصی، واجد شرایط هر یک از دانشگاه ها و مؤسسات قرار می‌گیرند، به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می‌شوند و لذا لازم است از تاریخ 95/10/26 لغایت 95/11/9 برای انجام بررسی صلاحیت های عمومی، نسبت به واریز مبلغ 290.000 (دویست و نود هزار) ریال از طریق پرداخت الکترونیک در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان عمل نموده و سپس نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی مندرج در آن پایگاه اطلاع رسانی اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در این خصوص اقدام نکنند، از مراحل گزینش نهایی حذف و امکان پذیرش در آزمون دکتری سال 1396 را نخواهند داشت.

تبصره: داوطلبانی که در اردیبهشت تا مردادماه سال 1395 فرم مربوط به صلاحیت‌های عمومی را تکمیل و ارسال نموده‌اند نیازی به تکمیل و ارسال مجدد آن نمی‌باشد.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساکت
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام
من هم برای مطالعات منطقه ای مجاز شدم اما اطلاعیه میگه فقط اعضای نیروهای مسلح حق شرکت در مصاحبه دانشگاه امام حسین ع را دارند.
می دونم آیا امکان حل مشکل وجود دارد؟

راحیل
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ساکت

سلام کسی از نحوه انتخاب وپذیرش در پژوهشگاه اطلاعی نداره؟

دوست
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

دوستان عزیزی که برای مقطع دکتری در دانشگاه امام حسین(ع) دعوت به مصاحبه شده اند، برای رفع چالش اشاره شده در بالا حتما یه سر به دانشگاه و دانشکده مربوطه بزنند و منتظر ابلاغیه ای جدید از سنجش نباشند

محمد
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸ ب٫ظ

سلام
منم مدیریت صنعتی امام حسین مجاز شدم ولی نظامی نیستم. فک کنم باید بیخیالش بشیم

m
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

باسلام،دوستای گرام!کسی است مطالعات خاورمیانه دانشگاه جامع امام حسین تهران دعوت به مصاحبه شده وغیرشاغل وباتأسف اطلاعیه سازمان سنجش گفته غیر شاغل های نیروهای مسلح حق رفتن به مصاحبه راازسربیرون کنند.آیامنتظر یک معجزه وگشایش وشانسی برای ابلاغیه جدیدباشیم.به لطف خدا!درانتظارپاسخ هاتان هستم.باسپاس!

مدیریت صنعتی
آذر ۱۸, ۱۳۹۵ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  m

سلام. دوست عزیز میشه لطف کنید لینک اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص دانشگاه امام حسین بگذارید.