اعلام نحوه ثبت‌نام کنکور دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر تا ۲۷ آذر ماه فرصت دارند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

به داوطلبان عزیز عمیقاً توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام داوطلبان شرکت در دوره دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس  www.azmoon.org صورت می پذیرد.

داوطلبان می توانند با پرداخت مبلغ 1600000 ریال برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی کارت اعتباری ثبت نام را از سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه دریافت نمایند.

تذکر: با توجه به اینکه پس از خریداری کارت اعتباری ثبت نام امکان بازپس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

داوطلبان پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنما لازم است اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام شامل اطلاعات فردی و همچنین اطلاعات آزمونی (در مورد شرکت کنندگان دردوره با آزمون) و یا اطلاعات تکمیلی (در مورد شرکت کنندگان در دوره بدون آزمون) را روی نمونه فرم های پیش نویس مندرج در دفترچه درج نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایران
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۵۹ ب٫ظ

سلام. واقعا مسخرست

ایران
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام.آدم از هر چی درس خوندن پشیمون میشه واله. دوستان واسه آزمون دکتری زبان و استعداد رو امتحان نمیدیم؟

zahra
آذر ۲۱, ۱۳۹۵ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  ایران

نه ازاد زبان عمومی و استعداد نداره فقط زبان تخصصی

نگار
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۳:۳۵ ب٫ظ

یه سؤال
بچه هایی که کلاً بعد از اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه نشدن برای دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت نمیتونن شرکت کنن؟

مردعلی
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام واقعا مردم را مسخره کرده اند یک روز بعد از ثبت نام در مقطع دکتری دانشگاه آ؛زاد دوباره می یاد می گوید ما دفترجه مجزا داریم با این همه بر نامه ریزی که کردیم کسی نیست به داد این مردم برسد

در سایه سیاست
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان تکمیل ظزفیت برای بهمن اعلام نمی کنند

افشین
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام ببخشید کسی میدونه که ازمون زبان انگلیسی عمومی واستعدادتحصیلی در دکترا دانشگاه ازاد برگزار میشه؟زبان تخصصی چیه ماجراش؟

لیلیا
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  افشین

نخیر آزاد زبان و استعداد نداره…زبان تخصصی همون زبانی که تو ارشد امتحان دادید .درسهای خودتونه

رسول
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

در مورد تاریخ برگزاری آزمون پیام دادم به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، گفتن تاریخ به هیچ وجه تغییر نمیکنه و آزمون هشتم بهمن ماه برگزار میشه. دیگه خودتونم الکی الاف نکنید. توی همین زمان کم هم میشه کلی نکات کنکوری خوند و تست زد.

شیمی
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

دوستان عزیز دیوان عدالت اداری به نفع دانشگاه آزاد رای داده است و مسئولان وزارت علوم نمیدونم دنبال چه هستند. با تشکر

لیلیا
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۹:۵۲ ق٫ظ

احتمالا واکنش سنجش باعث میشه که امروز مجلس یه نظری بدند..خدا کنه بلاتکلیفی تموم شه

مدبریت
آذر ۲۰, ۱۳۹۵ ۸:۵۷ ق٫ظ

پس قانون چی شد ؟ مصوبه مجلس …