شروع ثبت‌نام آزمون زبان EPT اسفند ماه ۹۵ دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت‌نام آخرین آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش پی اچ دی تست، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، این ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز  چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

آزمون EPT در روز جمعه ۲۰ اسفند ۹۵ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، آمل و کرمان برگزار خواهد شد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه می باشد.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

شایان ذکر است پس از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

معرفی آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT بهمن  ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT دی  ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT آذر ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT آبان ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT مهر ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT شهریور ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT مرداد ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی 

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT تیر ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT فروردین ماه ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT اسفند ماه ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی

دانلود سؤالات آزمون زبان انگلیسی EPT بهمن ماه ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهروند
اسفند ۱۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۱ ق٫ظ

سلام و وقت بخیر.
دوستان دانشجوی دانشگاه ازاد هستم و بطبع نیاز به مدرک زبان حداقل ای پی تی دارم. زبانم هم اصلا خوب نیست. تو اینترنت کلی کتابا و کلاسا و بسته های اموزشی مختلف هست که تنوع و قیمتای بالا و مختلف داره و انتخاب رو سخت می کنه. حالا سوال اینه کسی بوده زبانش خوب نبوده اولش اما یه راه مشحص رو رفته و نتیجه گرفته؟ یعنی یک سری کتابای مشخص یا کلاسای تضمینی معین که تو اون راه رفته و نمره ای پی تیش حداقل ۵٠ شده باشه.
ممنون می شم تجربتون رو در اختیارم بذارین.

منصور
اسفند ۱۰, ۱۳۹۵ ۷:۴۱ ب٫ظ

با سلام حضور مسؤولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی،ضمن تایید نظرات عزیزان دانشجو در مقطع دکتری،لطفا آزمون زبان را آز رشته های که گل منابع آن فارسی است ،حذف کنید و در عوض جند واحد درسی زبان در طول ترم ارایه گردد ،زیرا مقطع دکتری که مرحله تخصصی است نیازمند وقت و کسب تخصص در رشته تحصیلی است ،نه پرداختن به درسی که خود رشته مستقلی است، این رویکرد مسؤولین محترم دانشگاه،چه آزاد اسلامی و ملی مثمر ثمر نبود ه و نخواهد بود ،و اجرای آزمون زبان انگلیسی با هر نمره ای نتیجه بخش نیست.ممنون .تا انصراف ها از دانشگاه فراگیر نشود تجدیدنظر فوری نمایید.

دانشجوی دکترای واحد تحقیقات
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۶:۵۴ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان این واقعا ارفاقه که به دانشجو فرصت مجدد امتحان رو میدن توجه داشته باشید نمره ۵۰ نمره بالایی نیست کافیه لغات دروس دبیرستان ولغات ۵۰۴ وکل گرامر رو بلد باشید مطمئن باشید باشید اینطوری نمرتون از ۶۰ همه بالاتره من با تکیه بر چیزهایی که نوشتم ۸۰ شدم

رضا
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

با سلام و احترام
دوستان گرامی لطفا به آدرس ایمیل آقایان دکتر ولایتی و دکتر میرزاده ایمیل بزنید .آدرس ها را میتوان به سادگی از اینترنت پیدا کرد کافیست که تایپ بفرمایید مثلا آدرس ایمیل دکتر ولایتی سریعا پیدا خواهد شد. باور بفرمایید با این روند بجای تمرکز روی پایان نامه باید روی زبان تمرکز کنیم و زمان را ازدست خواهیم داد.حداقل با این شرایط برای دفاع نمره زبان را برروی ۴۵ درنظر بگیرند.از طرفی سال آینده هزینه آزمون ممکنه به ۱۰۰هزارتومان برسه که همین مبلغ برای بسیاری از دوستان بازهم دردسرسازه.من الله التوفیق.

دریا
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

با سلام وعرض ادب خدمت ریاست محترم وهیئت امنا گرامی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ازمون زبان ept نکات ریز و استثنایی را ازمون میکند که این نکات در انگلیسی کاربردی ندارد کما اینکه وقت امتحان هم کم است خواهشمند است در خصوص ازمون تجدید بفرماید سپاسگزارم

یوسف
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید حضور دوستان گرامی

مسئله ی آزمون زبان بهتر است قبل از رسیدن به دوره دکتری تخصصی حل شود!
در طول دوره دکتری میبایستی تمرکز پژوهشگر به موارد پژوهشی باشد اما متأسفانه مشاهده میشود اکثرا در حال تکاپو و دست و پنجه نرم کردن با غول زبان می باشند. به نظر میرسد این مشکل ریشه ای تر از آن باشد که بخواهد با تعیین حداقل نمره حل و فصل گردد.

از آنجایی که برای تحقیق و پژوهش دانستن زبان بین المللی از ضروریات می باشد و دانشجویان با مسائل یادگیری زیادی روبرو هستند ایجاد یک یا چند واحد زبان تخصصی در دانشگاه محل تحصیل و صدور گواهی یا مجوز لازم برای تأیید صلاحیت از سوی همان دانشگاه در این مورد راهگشامیباشد.

نازی
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۰:۵۰ ق٫ظ

باسلام ودرود خدمت مسولین محترم، کاملا بانظر دوستان درباره نمره زبان موافقم بنده وجمعی ازدوستان بانمره۴۹۰ هنوزموفق به دریافت نمره ۵۰۰ نشدیم واین درحالیست که باید ازپایان نامه خویش دردی دفاع میکردیم ولی همچنان درگیر کسب نمره ۵۰۰ هستیم وبخاطریک نمره. درشرایط روحی سختی به سرمیبریم وواقعا اگر ادامه پیدا کند به ناچارمجبوربه انصراف هستیم . تقاضای عاجزانه داریم رسیدگی کنید.
پاینده باشید.

دانشجوی سال چهارم دکترای دانشگاه ازاد
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام وقت بخیر . شما ورودی چه سالی هستید؟

رضا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

استاد گرامی جناب آقای دکتر ولایتی ریاست محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با سلام و احترام اینجانب دانشجویی دانشگاه آزاد بعد از چندبار امتحان زبان دانشگاه آزاد EPT تاکنون موفق به گرفتن نمره قابل قبول جهت دفاع از پایان نامه نشده ام در ضمن سطح زیان بنده متوسط میباشد .واقعا سطح سوالات بسیار بالاست و مرجع مشخصی ندارد .معرفی برخی کتب از سوی مرکز آزمون هم بعنوان مرجع وخواندن آنها نیز تاکنون برای قریب به اتفاق فایده ای نداشته است. خواهشمند است طی جلسه ای با هیات امنای محترم دانشگاه آزاد از جمله استاد گرامی جناب آقای دکتر میرزاده این موضوع بصورت اظطراری بررسی بفرمایید چون بنده و بسیاری ازدانشجویان دکتری دانشگاه آزاد با شهریه سنگین دانشگاه ، با مشکل مواجه شده ایم و اگر در مورد تجدیدنظر نمره زبان و حتی سطح سوالات آزمون زبان EPT راه حلی در نظر گرفته نشود شاید بنده و خیلی دیگر از دوستان بعداز رسیدن به مرحله آزمون زبان از تحصیل انصراف دهیم بسیاری از دانشجویان به آدرس آقای دکتر میرزاده و معاونت سنجش دانشگاه آزاد ایمیل زده اند اما تا کنون نتیجه حاصل نگردیده است و هر بار از سوی دفتر مربوطه ایمیل ارسال میشود که طی بخشنامه شماره فلان حداقل نمره زبان برای دفاع از پایان نامه ۵۰ میباشد بنده و امثال بنده والله با هزار امید و آرزو و مشکلات مالی فراوان آنهام با کمک خانواده با وام کوتاه مدت و بلند مدت به این مرحله رسیده ایم اما در حال حاضر با مشکل و سد بزرگی بنام EPT… ادامه نظر»

نرم افزار
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ضمن تایید مطالب دوست خوبم اقا رضا
از مسئولین دانشگاه ازاد تقاضا دارم در حداقل نمره قبولی زبان تجدید نظر کنند
دوستان شما هم اعتراض خودتونو به گوش مسئولین برسانید.

دانشجو
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  نرم افزار

صحبت دوستان کاملا مورد تاییده. من ۵ بار شرکت کردم تا دفعه اخر بهمن ماه ۹۴ نمره ۴۴ گرفتم و رهاش کردم تا بعد جامع. این ماه یعنی بهمن ۹۵ بعد یکسال شرکت کردم. شدم ۳۰. واقعا عجب بحرانی شده

شهرسازی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

همون بهتر افراد مثل شما انصراف بدهند، بخدا نه تنها به جامعه و علم ضرری وارد نمیشه بلکه باعث رشد و پیشرفت علم هم میشه.

محمدرضا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  شهرسازی

سلام.
به شهرسازی.
به کاری که به شما ارتباطی نداره و صاحب نظر نیستید دخالت نفرمایید.تشریف ببر و برو دنیال علم شهرسازی.