شروع مجدد ثبت‌نام آزمون دکتری پزشکی ۹۶ دانشگاه آزاد از ۲۱ اسفند

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت مجدد برای بازماندگان ثبت‌نام آزمون‌ دکتری تخصصی گروه پزشکی سال ۹۶ دانشگاه آزاد از ۲۱ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 20 بهمن شروع شد و تا روز گذشته 30 بهمن ادامه داشت.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت ظهر امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از ساعت 18 روز شنبه 21 اسفند تا ساعت 24 روز دوشنبه 23 اسفند می‌توانند به سایت این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

همچنین ویرایش و تکمیل مدارک ثبت‌نام برای داوطبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در این تاریخ امکان‌پذیر است. همچنین برای کمک به داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال 96، کارنامه آزمون MHLE دوره  40 (تاریخ 31 فروردین 96) هم برای شرکت در این آزمون پذیرفته می‌شود.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون 55هزار تومان است که دانشجویان باید قبل از ثبت‌نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اعتبار مورد نظر را خریداری و بعد ثبت‌نام کنند. آزمون یکپارچه دکتری تخصصی سال ۹۶ وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای 3 و 4 خرداد سال آینده برگزار و نتایج نهایی نیز 20 خرداد اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sanaz
اسفند ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

سلام

کسی میدونه که آیا میشه هم زمان هم در کنکور وزارت علوم شرکت کرد و هم در کنکور وزارت بهداشت؟

مشکلی وجود ندارد ؟

چون من امسال کنکور وزارت علوم ثبت نام کردم و در اسفند هم در آزمون شرکت کردم و الان میخوام تو کنکور وزارت بهداشت هم شرکت کنم.

سامان
اسفند ۲۱, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  sanaz

سلام فکر کنم میشه اره میشه