یک روز دلنشین

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

امروز آخرین روز قبل از آزمون دکتری تخصصی ۹۶ است. روزی که زیبا گذراندن آن هم خستگی‌های روزهای قبل را از تن بیرون می‌کند و هم بر موفقیت در آزمون فردا موثر است.

روزهای مطالعه برای آزمون دکتری را پشت سر گذاشتیم و روز آزمون را پیش رو داریم. روزی که به سادگی همه آزمون‌های قبلی خواهد گذشت و تنها خاطره‌های قشنگش به جای خواهد ماند. فردا هم مثل بقیه کنکورهای زندگیمان است. پس سعی کنید با آرامش و اطمینان خاطر در سر جلسه حاضر شوید. توصیه‌های کنکوری زیادی هست که برایتان بگوییم. توصیه‌هایی که توی اینترنت هم زیاد پیدا می‌شود، اما مهم‌ترین توصیه‌مان این است که سر جلسه آرام باشید و بدون کوچک‌ترین اضطراب. از سختی و آسانی سوالات برآشفته نشوید و به تصادفی زدن پاسخ‌ها تن ندهید. یادتان باشد کنکور برای همه یکسان است و هیچ دلیلی ندارد که میانگین درصدهای سال گذشته امسال هم ثابت بماند.

راستی تا یادمان نرفته روز مهندس را هم به همه مهندسان عزیز میهنمان تبریک عرض کنیم.

روز آخر روز لطیفی است. سعی کنید با ملایمت با آن رفتار کنید. اگر بتوانید دفتر و کتاب را کلاً ببندید و با خانواده باشید و آرامش بگیرید، بهترین کار ممکن را انجام داده‌اید. اما اگر از آن دسته داوطلبان هستید که تا از کتاب دور می‌شوند استرس به سراغشان می‌آید، کنار جزوه‌ها و کتاب‌هایتان بمانید. اما سعی کنید خیلی نرم آنها را بپیچانید و چندان درگیرشان نشوید.  برای فردا به انرژی زیادی احتیاج دارید، پس تا می‌توانید ذخیره‌اش کنید. خلاصه در کل راحت باشید.

برای شام امشب چیزی میل کنید که خواب راحتی را برایتان به ارمغان آورد. هر چه هم زودتر و بیشتر بخوابید بهتر است. البته نه آن قدر زود که نصف شب بیدار شوید!

در سالی که گذشت تلاش کردیم در همه لحظه‌ها کنارتان باشیم. از همان روزهایی که منتظر بودیم تکلیف کنکور امسال مشخص شود تا زمان اعلام منابع و شروع مطالعات کنکوریتان و بعد هم ثبت‌نام و … امروز و فردا هم در کنارتان هستیم و دستهایمان برای موفقیت و سلامتیتان به سوی آسمان دراز خواهد بود. امیدواریم این دو روز هم در سایه لطف الهی به سلامت طی شود و روزهای زیبای بعد از آزمون را با شادکامی و دلخوشی در آغوش بکشید. امیدواریم روزگارتان سرشار از  لحظه‌های ناب موفقیت باشید. شاد و پیروز باشید!

ثبت‌نام
باخبرم کن!

132 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دو راهی
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶ ۹:۰۳ ق٫ظ

کنکور! ۳ ساله که کنکور دکتری شرکت گردم هر سال هم فقط به اندازه ۲ هفته خوندم، و با وجود اصرار شذیذ اطرافیان همیشه مثال میزم که فلانی دانشجوی دکتراست یا فلانی فارغالتحصیله همشون بیکتارن من چرا باید تو راه اشتباه قدم بذارم، ما با وجود اینکههر روز تا از کار برسم خونه ۶ عصر میش و با همه خستگی درس میخوندم ولی خوب معلومه وقتی از ته دل نباشه قبولی هم در کار نیست… اما امسال دارم با تموم توانم تلاش میکنم که قبول بشم! چرا؟ چون تموم کسانی که همیشه ناله میکردن و منو منع میکردن از شرکت تو آزمون شغلای عالی رو بدست آوردن الان ! که باعث شده فقط خودمو سرزنش کنم به خاطر جوی که توش قرار گرفتم و کاری که توی قلبم میدونستم درسته رو انجام ندادم!!!

دانشجوی دکتری
اسفند ۷, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

با سلام
دوستان همگی خسته نباشین،پارسال این موقع ها ما هم شرایط شمارو داشتیم منم اصلا امیدی به قبولی نداشتم اماالان دانشجوی روزانه یکی از دانشگاه های تهران هستم، تا لحظه اخرم امیدی نداشتم حتی بعد مصاحبه ها، ولی همیشه به خدا توکل کنین و زیاد به اینکه خبره فکر نکنین فقط با اطلاعات و توکل به خدا برین سرجلسه مصاحبه، به امید موفقیت همگی

داوطلب
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۵:۱۹ ب٫ظ

تشکر فراوان از سایت phd test

آشنا
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان
چکار کردین؟ چطور بود؟

سها
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  آشنا

س.من که ادبیات فارسی امتحان دادم واقعا دشوار بود علیرغم اینکه این دو ماه خوب خونده بودم ولی راضی نیستم واقعا سخت بود خدا به دادم برسه و

پری ادبیات
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سها

سلام سها جان منم ادبیات فارسی بودم و دقیقا از مهرماه تا حالا داشتم میخوندم فاجعه بود انقد سخت بود سرجلسه وقتی سوالات وحشتناک تاریخ ادبیات و کلیات رو دیدم میخواستم بزنم زیر گریه..من خیلی کم جواب دادم تقریبا امیدی به قبولی ندارم خیلی سخت بود.برات آرزوی موفقیت میکنم

سها
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پری ادبیات

ممنون عزیزم امیدوارم شما هم موفق باشین و مزد زحماتتون رو بگیرید ناراحت مدت زمانی هستم که با جان و دل خودمو از زندگی انداختم و خوندم ولی متاسفانه خیلی سخت بود حتی نظم امیدوارم تمام دوستانی که تلاش کردن نتیجه بگیرن

**********
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۷:۰۶ ق٫ظ

با سلام به مدیریت محترم سایت و داوطلبان کنکور دکترا.اول از همه از مدیریت محترم سایت نهایت تشکر را دارم بخاطر تمام زحماتی که میکشند و در تمام روزها بهترینن اطلاعات و آرامش را به ما هدیه دادند.صبح آزمونه و برای همه آرزوی موفقیت میکنم.التماس دعا دارم از همه دوستان عزیز.

somayeh
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۵:۵۶ ق٫ظ

الان بیدار شدم از خواب … دیشبم ۱۲ خوابیدم و الان حالم عالیه
میدونم قبولم
خدا کمک هممون میکنه ,نگران نباشید

زهرا
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۲:۱۴ ق٫ظ

سلام به همگی امیدورام خوب باشین. امتحان خوبی داشته باشین و همگی قبول بشین. از بچه های زمین شناسی زیست محیطی کسی هست؟

کامران
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱:۴۲ ق٫ظ

و باز هم شب کنکوری دیگر و باز هم مانند همیشه خوابم نخواهد برد گرچه طبق سابق مغزم صبح سرحال وظیفه اش را انجام خواهد داد و بعد از کنکور خاموش میشه!

دانشجو
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۵ ق٫ظ

اشتراک یک تجربه:
آرزوی موفقیت برای دوستانی که زحمت کشیدند.

دو بازه زمانی بعد از آزمون بسیار حیاتی و سرنوشت ساز برای شماست که در کنار انتظار کشیدن و روزشماری برای طی این مراحل باید مطالعه مستمر و جدی داشته باشید.
۱_اعلام نتایج اولیه و دعوت به مصاحبه ( مطالعه برای آماده شدن تا روز مصاحبه)
سرعت عمل شما در بیاد آوری مطالب در روز مصاحبه نقش مهمی بازی میکنه و آمادگی بالای ذهنی رو میطلبه.

۲_بعد از مصاحبه و اعلام نتایج نهایی.( مطالعه برای با قدرت وارد شدن به دوره دکتری , و در صورت عدم موفقیت برای آزمون سال آینده)

۶ ماه زمان رو فقط با انتظار و پیگیری اخبار نتایج از دست ندهید.
خبر خوب اینکه وقتی دانشجوی دکتری شوید به چندین برابر زحمت و تلاش نسبت به مقطع ارشد نیاز دارید , ولی بسیار رنج شیرین و جذابیست.

somayeh
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

من باید شروع کنم ب پایان نامه نوشتن ……سخت ترین قسمت

لاله
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

و من همچنان دارم میخونم خخخخخ

مدیریت دولتی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

سلام. ان شالله همه قبول بشن.. خواهش میکنم برام دعا کنین..

دانشجوی دکتری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

یادش بخیر منم پارسال همین موقع داشتم از استرس میمردم…..
ولی خداروشکر پارسال قبول شدم و الان ترم دوم دکتری هستم
دوستان استرس نداشته باشین اونایی که خوندن فردا نتیجه زحماتشون رو میبینن
اونایی هم نتونستن خوب بخونن هم منتظر معجزه نمونن
چون کنکور خیلی خوب بلده که خونده رو با نخونده تشخیص بده.خخخخ
خلاصه برا همتون ارزوی موفقیت دارم

شب همتون بخیر
یا علی

مهندس مکانیک
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

درود بر همه دوستانی که فردا آزمون دارند.
از اعماق قلبم برای همه شما آرزو و دعا میکنم که بهترینها در انتظارتان باشد.
لطفا فردا چه خوب مطالعه کرده باشید و چه اصلا مطالعه ای نداشته باشید، با تمام قدرت و اعتماد به نفس و با توکل به مبدا تمام هستی و آفریننده آن ظاهر بشید.
جایی خوندم: اعتماد به نفس باید در خود انسان باشد و نه در گرو کاری که انجام میدهد؛ یعنی چه به کاری مسلط باشیم و چه اصلا، در هر دو حالت باید اعتماد به نفس داشته باشیم.
در پناه خداوند متعال موفق باشید

ندا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

حالم بدههههههههه…… خدا کمک کنه فقط خودش…

حامد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۹ ب٫ظ

لطفااادعااا کنید همگیمون قبول شیم …..از آبان خوندم …سال دومی بود که شرکت کردم …پارسال وقت نکردم بخونم …اما امسال خوب خوندم ….الانم قلبم داره میاد تو دهنم ……

فهیمه روشن
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ب٫ظ

سلام کانال بسیار خوبی دارید بسیار عالی من امسال اولین بارمه که شرکت میکنم امیدوارم موفق بشم برای تجربه فک نکننم بد باشه انشا سال دیگه با رتبه بهتر قبول بشم با ارزوی موفقیت وسلامتی

مجید خاطره‌ها
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۳۱ ب٫ظ

ایشالله همه ی دوستان موفق باشن

حامد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۲۲ ب٫ظ

از پیام شما بسیار دلگرم شدم انشا…. هر چی خیره نصیب شما شود..

نانو شیمی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۱۰ ب٫ظ

خدایا چنا کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
به امید موفقیت دوستان
منم دعا کنید

Fereshteh
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۰۲ ب٫ظ

دوستان خوبم لطفا برام دعا کنید، انشاءالله به لطف الهى همگى موفق میشیم، با توکل بر خدا، پیش به سوى پیروزى…

محمد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

سه سال قبل دقیقا همین شرایط رو داشتم. خیلی برام مهم بود که قبول بشم. تا دقیقه آخر هم خلاصه ها و نکات مهم رو مرور میکردم.
سرجلسه وقتی سوالات رو دیدم، با خودم گفتم محمد امسال هم مثل سال قبل میشه!. بعضی از سوال ها رو واقعا شک داشتم.
بعد از آزمون در مورد هر تستی که حرف میزدیم بقیه، روی یک گزینه دیگه اتفاق نظر داشتند و من جوابی دیگه!
جالبه بعد از اعلام کلیدها از بین پاسخ هام تنها دو غلط داشتم! و بلطف خدا همون سال قبول شدم. امیدوارم برای شما دوستان عزیز هم بهترین ها رقم بخوره.یاعلی

فروزش
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۸:۵۱ ب٫ظ

با تشکر از سایت خوب شما و آرزوی آرامش و موفقیت الهی برایه دوستان و همچنین خودم بهروزی و موفقیت روزافزون رو برایه سایت پی اچ دی و دیگر دوستان از خداوند خواستارم ممنونم و ماشکرم برایه اطلاع رسانی تون

حسام
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۸:۲۲ ب٫ظ

من از مهر شروع کردم به خوندن و همزمان هم روزی هزار جا میرفتم دنبال کار! من بدو کار بدو! شدیم جن و بسم الله! که آخرشم پیدا نکردم و واقعا هیچ انگیزه ای برا کنکور فردا ندارم چون حتی اگه قبول بشم نمیتونم این شهریه های فوق سنگین رو بدم…به این نتیجه رسیدم که تا یک شغل با درآمد معقول پیدا نکردم دیگه اسم دکترا رو نیارم!
به امید موفقیت همه ی دوستان عزیز.

مهندس مکانیک
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

دوست عزیز پس روزانه چی؟ اینقدر ناامید؟؟!!! انشاالله روزانه قیول میشید؛ حداقل با این فکر برید سر جلسه.

حسام
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

ممنونم دوست عزیز از لطفت…روزانه هم خب هدف همه مون هست و خودم رو در اون سطح میدونم که مقطع روزانه بخونم حالا دانشگاههای تاپ هم نه ولی درجه دو چرا….ولی از طرفی من همه ی مقاطع قبلی رو آزاد خوندم و اکثرا شننیدم که توی مصاحبه دید خوبی به این مساله ندارن هرچند من سه تا مقاله دارم و تولیمو ۵۲۰ هم گرفتم اخیرا.
دیگه من هرچی در توان داشتم گذاشتم و بقیه ش دست خداست.
برای شما هم آروزی موفقیت دارم.

,
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۸:۱۸ ب٫ظ

من امروز سرما هم خوردم…

سهیلا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ,

یک عد قرص ویتامین ث بخور – موثر است

amin
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ب٫ظ

درود دوستان گل
با توکل به خدای متعال ان شاالله این مرحله هم با موفقیت طی میکنیم

شیما
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۴۵ ب٫ظ

با سلام
از سایت خوبتون تشکر میکنم. توی این مدت کنار ما بودین. منم فردا کنکور دارم. فارغ از هر نتیجه ای از این راضی ام که تلاش خودم را کردم. بقیه اش را میسپارم به خدا که صلاح بنده هاش رو بهتر میدونه.
ان شالله به امید موفقیت همه دوستان.
یه پیشنهاد من خودم معمولا این کار را انجام میدم. بعد از اومدن کلید سوالات چک نکنید. چون نزدیک عیده اگه خدایی نکرده خوب نبود تعطیلاتتون خراب نشه

مهندس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۲۴ ب٫ظ

من فکر میکنم کنکور دکتری اصلا به زیاد خوندن نیست بیشترش مهارتهای ازمونه مثله زبان و استعداد که حرف اول رو تو زمان میزنن
بقیه درسا هم یه جوری نکاتی هستن که بارها شنیدیدشون یا خوندیدشون ولی یهو سر و کلشون تو تستا پیدا میشه و میان تو ورقه سوالا اینطوریه که یهو طبقه بندی ذهن میریزه بهم
نمیدونم راسته یا نه یکی از دوستام که دکتری میخوند میگفت سوالای دکترا چینش منظم نداره کسی میدونه این حرف راسته

آرمان 68
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

سلام. میزان خواندن برای کنکور دکتری و به طور کلی کنکور ها بسته به شخصیت و توانایی فرد در تمرکز و یادگیری دارد و در افراد مختلف متفاوت است. همیشه هم سئوالات نکته ای نیست بلکه بعضی سئوالات آنقدر آسان هست که اتفاقا همانها داوطلب را گمراه میکند زیرا همیشه داوطلب توقع دارد با سئوالات سخت مواجه شود و آن را نکته انحرافی قلمداد میکند و گزینه درست را اشتباه تصور میکند. مقصود شما از نداشتن چینش منظم سئوالات؟ اگر منظورتان از پی هم آمدن سئوالات درسهای مختلف است تا آنجایی که من دیدم که اتفاقا چینش منظم دارد، سئوالات درس ها پس از همدیگر می آیند و پس از اتمام هر درس، درس بعدی آغاز میشود و به هم ریخته نیست. مگر اینکه امسال تغییری ایجاد شود که خیلی بعید است.

آرمان 68
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۲۱ ب٫ظ

سلام. یک پدیده شایعی که در روز آخر گریبانگیر داوطلبان عزیز میشود. تصور فراموشی مطالب درسی یاد گرفته شده است و همین استرس باعث میشود فرد تا دقایق نزدیک به جلسه کنکور مطالب را مرور کند.
البته این بسته به افراد، متفاوت است ولی بهتر است امروز را کلا استراحت کنید و خواب مناسب داشته باشید و صبح روز هم فقط به صبحانه مناسب و رفتن جلسه فکر کنید و نه مرور مطالب زیر این کار استرستان را دو چندان می کند. تردید نداشته باشید با دیدن سئوالات، مطالبی که تصور میکردید از یاد بردید، به یاد خواهید آورد.

nazi
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب٫ظ

تو زندگیم اینقد استرس نداشتم پارسال ۷ماه خوندم رد شدم اندازه الانم مضطرب نبودم .برا من خیلی دعا کنید

reyazi85
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۵ ب٫ظ

خدایا کمکمون کن!!! برای همه آرزوی موفقیت دارم.

علوم سیاسی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۱۰ ب٫ظ

من از ابان روزی ۶ ساعت خوندم،خیلی اروم و راضی ام
ایشالله هرکسی زحمت کشیده به حقش می رسه و خدا هم کمک میکنه.
به امید رتبه زیر۱۰

میلاد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان
انشالله ثمره زحمتاتون که تو این چند وقت گذشته کشیدین رو بگیرین و همچنین تشکر از سایت عالی پی اچ دی تست، که لحظه به لحظه با اطلاع رسانی دقیق در کنارمون بوده.
به امید موفقیت

محمدرضا/حسابداری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام فقط یه خواهش دارم اگه کسی واقعا دانشگاه آزاد نمیخواد خدایی انتخاب رشته نکنید بعد قبول شید انصراف بدید اینجوری حق ما که میخواییم دانشگاه آزاد بریم رو پایمال میکنید از ته دلم واسه همه آرزوی موفقیت دارم

مهشید
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۲۵ ب٫ظ

خاوهش میکنم حتما همینجوری خواهد و کسی حق کسی را ضایع نخواهد کرد
من هم برای شما و دیگر دوستان آرزوی موفقیت دارم

مهندس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۵۵ ب٫ظ

واقعا حق با ایشونه از الان تکلیف خودتونو مشخص کنید اینجوری حتی اگه جای یه نفرو پر کنید زندگی اون فرد و تحت الشعاع قرار دادید

mechanic
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۸ ب٫ظ

اخه اونجوری نیست که شما فکر میکنید…ازاد ثبت نام جداگانه داره.و طبیعتا یه پرداخت پولی داره….که باعث میشه همه نیان ثبت نام کنند و…….سنجشیه کدی میزنه پایین کارنامه…که با توجه به اون کد داوطلب میتونه بره تو سایت دانشگاه ازاد یه ثبت نام و یه انتاب رشته همزمان داشته باشه و از اونجا تفکیک میشه ازاد و دولتی از همدیگه….دقیقا مثل روالی که الان کنکور دیپلم داره و….

امیر_ فیزیک
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۴۲ ب٫ظ

آرزوی موفقیت و قبولی را برای دوستان از خدای بزرگ خواستارم. برای منم دعا کنید.

مریم
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امیر_ فیزیک

من امروز مهمونم داشتم

دانشجوی دکتری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۴۰ ب٫ظ

سلام به همگی
منم پارسال همین شرایط رو تجربه کردم
امیدتون به خدا باشه
ان شاء الله هرکس به اندازه تلاشش مزدشو بگیره
یا حق

مهندس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۵۶ ب٫ظ

خوش بحالتون که دانشجوی دکتری شدید
نمیدونم چون خوندم استرس دارم یا برا اونجاهایی که یادم رفته استرس دارم

bahram
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۳۷ ب٫ظ

با سلام و آرزوی موفقیت برای همگی.
من و همسرم کارشناشی ارشد دانشگاه تهران بودیم، سال اول هیچکدوم قبول نشدیم ولی سال دوم (پارسال) به لطف خدا هردومون قبول شدیم. من رتبه یک دانشگاه تهران و خانمم رتبه ۳ شهیدبهشتی.
یادش بخیر پارسال شب کنکور چه حالی داشتیم، الان که فکرشو میکنم خنده م میگیره…
توکلتون بر خدا باشه فقط. یاعلی

نازنین
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  bahram

درود بر شما و خانمتون
چه رشته ای هستید؟

راضیه
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۲۳ ب٫ظ

سلام به همگی!پارسال کنکور دادم و دعوت به مصاحبه شدم ولی به خاطر شرایط مالی نتونستم برم. تمام این مدت هم ماجرای طلاقم پیش اومد. شب و روزمو به سختی گذروندم پر از گریه و زاری. ولی باز امیدوار میخوام برم سرجلسه. خودمو میشناسم، فقط ادامه تحصیل حال این روزهامو خوب میکنه. برام دعا کنین.

داوطلب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

سلام
و من الله توفیق

رتبه یک دکتری 96
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۰۹ ب٫ظ

وما توفیقی الا بالله العلی العظیم، علیه توکلت وهو ربّ العرش العظیم

داوطلب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام به همگی
برای همگی ارزوی موفقیت دارم
*می کشم اخرین کبریت در باد و گویم هر چه بادا باد*
پس همگی فردا میریم با انرژی و میگیم ” هرچه بادا باد”

یا زهرا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۸ ب٫ظ

بسیار ممنون از این پیام ارامش بخش سایت…من خیلی خیلی سختی کشیدم و درس خوندم برایم دعا کنین!

باران
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۲ ب٫ظ

ممنونم phdtest عزیز

امین
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۲ ب٫ظ

سلام
امیدورام همه به اون نتیجه ای که لایقش هستن برسن
امیدوارم سال بعد این موقع دانشجوی دکتری باشم و از این روزها به عنوان خاطرات خوش یاد کنم

ادبیات
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام و ممنونم از پی اچ دی تست همیشه همراه. امیدوارم که فردا همه کسانی تلاش کردند بتونن به بهترین شکل سر آزمون عمل کنند و وقتی نتیجه ها آمد روزها شادی رو داشته باشن. و بیشتر همه از خدا می خواهم که لا اقل بتونیم جواب زحمت های پدر و مادر ها رو بدیم دل اونا رو شاد کنیم.

جواد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ

امسال با وجود بیماری ام اس و پولی که باید در بیارم برای مخارج زندگی متاهلی دو ماه آخر روزی ۳-۴ ساعت خوندم.استرس هم ندارم و انشاالله همه بچه هایی که اینجا نظر میگذارند هم استرس نداشته باشند و آزمون خوبی رو پشت سر بگذارند.
دو سال پیش با همین شرایط کنکور دادم رتبه ۵ شدم اما زرومه بدی داشتم و قبول نشدم.
برام دعا کنید.
منم برای همه شما دعا میکنم.

م س
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام بر شما
انشا… که قبول بشین
ماشا… به این آرامشی که دارین آفرین

داوطلب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام
انشا… جواب زحماتتون را می گیرید.
موفق باشید.

سارا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

از خدا می خوام که شما هم موفق و موید باشین

سارا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام منم در حد توانم زحمت کشیدم با وجود دو تا بچه شیطون با پشتکار درس خوندم ولی قبولی رو به خدا سپردم هیچ وقت از خدا هیچ چیز رو به زور نخواستم چون اون مصلحت و خیر بنده هاشو بهتر میدونه به خدا توکل میکنم و به انچه او برایم مقدر کنه راضی و دلخوشم انشالله دوستان هم هر انچه مصلحت و خیرشونه براشون پیش بیاد

م س
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
انشا… قبول میشین اتفاقا افرادی مثل شما موفق ترن چون بیشتر قدر لحظات رو میدونن

پری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۳۰ ب٫ظ

توکل ب خود خود خوددددش…خدایا دست هممون رو فردا تو دستات بگیر.

جواد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۲۷ ب٫ظ

آرزوی آرامش و آسایش دارم برای همه

20
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۰۱ ب٫ظ

الهی به امید تو…..
خدایا چنان کن که فرجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
به امید موفقیت همه

ثریا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ

سلام
به عنوان یک داوطلب آزمون دکتری لازم میدانم از سایت PhDtest به خاطر اطلاع رسانی های به موقع و قراردادن نمونه سوالات زبان و استعداد تحصیلی در سایت نهایت تشکر را داشته باشم. برای همه‌ی داوطلبان آرزوی موفقیت دارم.

داوطلب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ثریا

سلام من هم از اطلاع رسانی های به موقع عوامل این سایت ارزنده تشکر می کنم

amirian
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام
امیدوارم همه نتیجه زحماتشون رو بگیرن
کسی کارآفرینی نبود؟
موفق باشید

حمیدرضا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب٫ظ

من پارسال قبول شدم تربیت مدرس. حال همه دوستان را میفهمم. قبل از شروع امتحان با داوطلبان دیگر صحبتی در مورد نحوه سوالات و… نکنید. چون استرس میگیرید. ضمنا تا جایی که میتوانید امروز جزوات و خلاصه ها را مرور کنید. اصلا امروز را از دست ندهید. فقط زود و خوب بخوابید تا فردا ان شاا… بخوبی پاسخ دهید.
به امید قبولی و سلامتی شما. ممنون از دستندرکاران سایت پی اچ دی تست. بسیار در زمان مصاحبه پارسال سوال و ابهام داشتم… درین سایت دوستان عزیز راهنمایی ام کردم. سپاس

دانشجو
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۹ ب٫ظ

دوستان باتوجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد بنظرتون لم سوالات تقریبا مثل سال های قبل سازمان سنجش هست؟

پری ادبیات
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

ان شالله امسال بخاطر بچه های آزاد یه کم سوالات راحت تر باشن

محمدرضارضایی پورخرنجانی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام و عرض ادب واحترام خدمت تمامی دوستان و داوطلبین دکترای تخصصی…
منطقه جنوب کشور امروز بارندگی هست و هواشناسی اعلام کرده شدت بارندگی فردا افزایش مییابد.
کسی اطلاع داره کنکور برگزار میشه ؟
اخبار چیزی نگفته؟
ارزوی موفقیت را برای همه شما عزیزان خواستارم.
رضایی پور دانشجوی ترم آخر ارشد مهندسی برق قدرت
دانشگاه فسا.
تششکر…

دانشجو
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۵۴ ب٫ظ

فکر میکنم نهایتا با یه چتر میتونید وارد حوزه امتحانی شید…فکر خودتونو مشوش نکنید

پری ادبیات
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

نه خبری از بارون نیست هواشناسی وزش باد شدید رو اعلام کرده واسه بوشهر..
البته از فسا که شهر دانشگاهیتونه بیخبرم

somayeh
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  پری ادبیات

امروز هوای بوشهر بهتر از همیشه بود و خبری از باد و بارون نبود

محمد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۸:۵۰ ب٫ظ

دوست عزیزم مطمئنا برگزار خواهد شد

سیاوش
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۳۵ ب٫ظ

گفت پیغمبر که چون کوبی دری عاقبت زان در برون آید سری
چون نشینی بر سر کوی کسی عاقبت بینی توهم روی کسی
چون برکنی از چاه هرروز خاک عاقبت اندر رسی در آب پاک
انشا الله که همگی موفق باشید و هیچوقت نامید نشید.

نیاز
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۲۱ ب٫ظ

من پارسال اینموقع شرایط شما رو داشتم و امسال دانشجوی تهرانم
دوستان فقط استرس نداشته باشید و به این فکر کنید که دکتری همه زندگی نیست
قدم گذاشتن تو یه راهه که انتهاش مبهمه

لیلا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۹ ب٫ظ

به امید موفقیت روز افزون همگی
برا منم دعا کنید

مهندس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان من قید یه درسمو زدم ازش سوالی پیدا نکردم امیدم به همه اون چیزاییه که ازشون تست زدم

سیما
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۰ ب٫ظ

خدایا، تو رو به بزرگیت قسم. همه رو قبول کن. الهی به امید تو.

علی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

الهی امین

علی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۹ ب٫ظ

دوستان من مثل خیلیا زحمت زیادی کشیدم واسه این کنکور، از خدا میخوام کمکم کنه که فردا کنکور خوبی داشته باشم با یه نتیجه خوب، تا بتونم ذره ای دل مادرم و پدرمو شاد کنم، خداااایا به امید تو،

مهدی مهدی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۲ ب٫ظ

دوستان خوبم سلام. خدا کمک کرد و من در تکمیل ظرفیت بهمن قبول شدم.چندتا توصیه دارم خواهش میکنم به توصیه هام توجه کنید. وقتی نتایج مهرماه رو زدن حتی حاضر بودم دورترین جا قبول بشم ولی قبول نشدم ولی وقتی نتایج تکمیل ظرفیت رو زدن نزدیکترن جا به محل سکونتم قبول شدم حتی فکرش رو هم نمیکردم پس بدونین خداوند خیر بندهاش رو بهتر از بندهاش میدونه.شکست ریشه پیروزی آینده است پس با قدرت تمام به میدان برو و بدان که پیروزی. حتما صبح قبل از حضور در جلسه کنکور صدقه بدین. حتما صبح آیه الکرسی رو قرائت کنین. بعد از اینکه اجازه تست زنی رو دادن چشماتون رو ببندید آیه الابذکر الله تطمین القلوب رو بخونین و با خدای خود عهد ببندید که آینده این کنکور رو در جهت شناخت خود و خدا خود و کمک به خلق خدا بکار بگیرین. با آرامش تست بزنین تست های محاسباتی رو به انتهای کنکور موکول کنین به ذهنتون خیلی فشار نیارین اول سوالاتی رو که میدونین بزنین از تست زنی شانسی بشدت پرهیز کنین هر ده تستی رو که زدین چند ثانیه و حدود یک دقیقه به ذهنتون استراحت بدین تا مجدد به آرامش برسد تجربه نشان داده تستی رو که اول زدین صحیح تر از تستیه که اصلاح شده پس در اصلاح تست ها دقت کنین. درک سوال و پیدا کردن جواب در ذهن خیلی مهمه پس امروز که فرصت دارین مطالب رو منظم در ذهنتون دسته بندی کنین. وقتی سوال بعدی رو شروع کردین سوال قبلی رو بطور کامل… ادامه نظر»

داوطلب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی مهدی

سلام
ممنون بابت راهنماییتون
التماس دعا

مهرداد - مکانیک
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

تحیه لکم، إخوانی وأخواتی.
شکرا جزیلا على الموقع phdtest. رضی الله منکم.
أتمنى النجاح للجمیع.

We will conquer the Konkoor. Victory awaits us and I can feel it, right now. Let’s just get on with it and don’t panic. Our dear God is with us.

کنکور دکتری 96
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب٫ظ

اینو بدونید مهم اینه که همه شما از نظر من قبولید :)

زینب
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب٫ظ

چه خوب، کاش شما سازمان سنجش بودید

ساسان
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام. یک سوال مهم . ایا ماشین حساب برای امتحان جایز است ؟

درضمن خداوکیلی یعنی چه که در استان تهران همه یکجا هستند کسی که از رباط کریم بخواهد بیاید چطور ۸ صبح جلسه باشد. دستکم در ۴ گوشه تهران قرار میدادید تا مشکل حل شود. البته میدانم در استانهای دیگر قضیه بدتر است.

دکتر
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۴۵ ب٫ظ

یک سرباز وطن بدون خواندن می آیم امید وار باشید….

...
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر

رشته ات چیه سرباز؟

علی86
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۴ ب٫ظ

عرض سلام خدمت مدیریت و مجموعه پی اچ دی تست سپاسگذارم که این همه لطف دارین و یه همراه همیشگی، منظم، و دقیق هستین
خدا اجرتون بده

من همیشه میگم بین امید و ناامیدی مگه مجبوریم که دومی رو انتخاب کنیم اونم در این مورد خاص و دوست داشتنی! کنکور رو میگ:-)
موفق میشیم

Bahare dr sale 96
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۳۳ ب٫ظ

ایشالا هر کسی تلاش کرده به هدفش برسه. منم ۱ سال وقت گذاشتم ایشالا سال ۹۶ بیام برا بچه های سال ۹۷ دعا کنم

لاله
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ

حس خوبی دارم ولی هنوزم دارم میخونم خدا وکیلی تا خود لحظه امتحان میخونم اصلا به حافظم اعتماد ندارم

پوریا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب٫ظ

میخام بترکونم فردا انشالله همه خوب بدین ازمونتونو
امید بخدا

تربیت مدرس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۹ ب٫ظ

همه بچه ها این سایت قبولن
فقط اسماتونو تغییر ندین که بعدا هم بتونیم تشخیص بدیم کی قبول شده کی قبول نشده

ملیحع_معماری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۷ ب٫ظ

سلام ممنون از همراهی شما

مهندس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

الهی راضیم به رضای تو
اگر آن چه نشود که من در تصورم از آینده ام ساخته ام قطعا از سستی خودم بوده است
اگر بهترین شوم نگاه تو به زندگی ام بوده است
تقدیرم را هر چه تو برایم رقم زنی نیکوست
گرچه تو کنکور ارشد هم تهران مد نظرم بود ولی الان تو بهترین شرایط از لحاظ دانشگاهی هستم
خدایا شکرت
تو ازمون فردا هم دستمونو بگیر
نشد سال بعد رتبه یک مال خودمه

Alchemist
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۴ ب٫ظ

از بودن و همراهیتون ممنونم پی اچ دی تست، زحماتتون همیشه سهمی در آرامش ما داشته…
و برای همه دوستان آرزوی سلامتی، آرامش و موفقیت دارم.

علیرضا - مدیریت منابع انسانی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلطان رشته ها مدیریت منابع انسانی

تربیت مدرس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۱۵ ب٫ظ

کدام علیرضا؟ همان که تازه ازدواج کرده و سال ۹۴ استعداد قبول شد؟

علی زضا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  تربیت مدرس

از کدوم رشته هستین ؟ بازرگانی یا دولتی؟

علیرضا - مدیریت منابع انسانی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلام ممنون از شما . من هر روز به سایت شما سر می زدم و خیلی کمکم کردید

علی زضا
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۰۴ ب٫ظ

از کدوم رسته خستید ؟ دولتی یا بازرگانی؟

دانشجو
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱:۰۶ ب٫ظ

منم با خوندن این مطلب اشک تو چشام جمع شد…ان شاء الله هرکسی نتیجه زحمات و تلاشش رو ببینه

نصیری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

از همه افرادی که به انحای مختلف به ما کمک کردن؛خانواده، اساتید، همکاران، دوستان ، گروه پی اچ دی و دست اندرکاران سازمان سنجش به خاطر اطلاع رسانی، تشکر می کنیم. انشااله که با دست پر برگردیم تا شمه ای از محبت همگان را جبران کنیم. و من الله التوفیق

شادی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
منم برا کنکور شرکت کردم و خیلیم خوندم اما یه ماه پیش از تکمیل ظرفیت قبول شدم فقط به خدا توکل کنید خدا جایی دست آدمو میگیره که نمیتونید فکرشم کنید
امیدوارم همتون موفق باشید

somayeh
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

ممنونم ازت پی اچ تی ,اول خدا بعد خونواده بعدم تو

دکتری ورودی 94-mechanic
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  somayeh

خخخ……قبل پی اچ دی تست…چند مورد دیگه رو میگفتی..شوخی میکنم..کنکورتون عالی باشه ان شالله

پری ادبیات
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹ ب٫ظ

من آرومم بندر گناوه داره بارون میاد همه فرشته ها اینجان..موفق باشید دوستای خوبم

الناز
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام ، ممنون از مطالب زیباتون ، خیلی ارامش بخش بود.

سحر
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

خدا خیرتون بده
برامون دعا کنید. چند ساله این روز رو تجربه کردیم!

کنکوری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

سلام
ممنون از این متن زیبا و آرام بخش
الا بذکر الله تطمئن القلوب
دوستان به یاد داشته باشید که یاد خداوند تنها آرامش دهنده دلهاست و سر جلسه قبل از شروع هم سه نفس عمیق بکشید و با توکل بر خدا شروع کنید، ان شاءالله همه دوستان کنکوری موفق باشید، برای هم دعا کنید برای منم دعا کنید قبول بشم
یاعلی مدد

امیر
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

سلام دوستای عزیز.نمی دونید چه قدر به شرایط شما فکر می کنم.چون دو سال پشت سر هم این شرایط رو احساس کردم. توکلتون به خدا باشه بدونید حتی اگه آخر فروردین نتیجه خوبی نگرفتید بعد ار یک هفته بد و بی راه به خودتون گفتن می تونید دوباره شروع کنید , و به هدفتون برسید.از لحظه ای که قرآن سر جلسه می خونند کمال استفادرو بکنید چشاتونو ببندیدو با خدای خودتون قول و قرار بگذارید..چشماتونو باز کنیدو ببینید چه آرامشی بدست آوردید.

Ali
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

خیلی خیلی از سایت شما استفاده کردیم. بسی سپاس.

تربیت مدرس
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

خیلی ممنون
خیلی قشنگ بود
وقتی ادم تلاش میکنه تمام سختی ها براش زیبا میشه
خدایا شکرت که بهمون انرژی و توان دادی که درس بخونیم

بهار ~فیزیک ~
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

انشالله که یکی از بهترین کنکورهای زندگیمان باشد فردا…

و امیدولرم تمام کسانی که تلاش کردند و وقت گذاشتند موفق بشوند.

احمد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

من تا یکماه پیش خیلی عالی خونده بودم یکماه اخیر مشکلات تمرکزمو بهم زد اما بازم دس نکشیدم خیلی ناراحتم که اینطور شد امیدوارم همه بتونن با آرامش و هوشمندانه منه پاسخ بدن

الف لام
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

نگران نباشید خیلیام همینطوری بودن یکیش خود من که وقت مرورم یه مشکل خیلی بزرگ برام پیش اومد، طوری که بزور تونستم تو این دو سه روز آخر دوباره شرو کنم به مرور
ولی چون خدا از هرکسی بیناتره به احوال ما جای هیچ نگرانی نیست؛ خدایی که قدرتش فوق تصور ماست و رحمتش بی اندازه گسترده و عمیق.

نوشین
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

با تشکر از سایت همیشه همراه پی اچ دی تست و ممنون ار متنی که گذاشتید.

مائده
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

سلام….
از خدا میخوام تموم بچه هایی که واقعا زحمت کشیدن نتیجه زحماتشونو ببینن و از سر جلسه که میان بیرون از خودشون راضی باشن…قسمتم نبود که با رتبه خوب قبول شم..از خدا میخوام امسال نتیجه زحمت چند ساله خودمو ببینن…از سایت خوبتون و از زحمت که میکشید و دلگرمی که میدید واقعا ممنونم ….خدارو شکر میکنم که این انگیزه تو من تقویت کرد که با شکست مداوم که خوردم باز این روحیه داشته باشم بخونم…برای همتون دعا میکنم دوستای عزیزم…

نازی
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

با سلامی پر از انرژی و شادی به شما مدیران محترم سایت و تمامی گردانندگانش که بی دریغ بذل محبت افشاندید و یاریگرمان بودید.از خداوند متعال برایتان بهروزی و توفیق روزافزون آرزومندم.

امادوستان کنکوری من: همه ما خدا را داریم که در سر جلسه کنارمان است … ما را از درون میفهمد و از همه مهم تر اینکه او دانای کل، قدرتمندترین قدرتمندان است و اگر چیزی را اراده کند،‌کافی است بگوید موجود باش… پس همان دم موجود می شود!… خودتان را با تمام وجود تسلیم خداوند و خواست او کنید که هر چه از دوست رسد نیکوست … باور کنید هر چه شود خیر است!
همه تلاشمان را کردیم، هر کسی به اندازه وسعش; کسی ماهها، کسی هفته ها، یا هفته ای و برخی هم فقط ساعاتی… همه اینها تلاش است… اما مهتر از همه اینها توکل و اعتمادی است که در پشت این گام ها به خدایتان داشتید و دارید.
شاد و آرام باشید که به امید خداوند برای همه ما بهترینها رقم خواهد خورد.

لطفا برای موفقیت همه صلواتی بر محمد و آل محمد بفرستید.

***الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم***

آرزومند بهترین مقدرات برای تک تک شمادوستان عزیزم
موفق باشید انشالله

حامد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

تو رو خدا برای همه دعا کنید….

نیما سرشار
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

با سلام، ممنون از مطالب آرامش بخشتون.

بهار
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

عالی بود…. تشکر فراوان از پی اچ دی تست همیشه همراه

بانو
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

فقط امیدوارم واقعا از منابع سوال بیاد و از حاشیه ها جاهایی که مطالب به جشم نمیخوره یا تو کتاب نیس نیاد چون تو ازمونهای سراسری بارها تکرار شده

محمد
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

از استرس دارم خفه میشم!!!!!!!!!!!!!

negin
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۶ ق٫ظ

من با خوندن این متن گریم گرفت خدا کنه بتونم قبول شم . پارسال رو مفت از دست دادم خدایا پارسال بد حقمو خوردن خودت کمکم کن.
ایشالله که همه نتیجه خوب بگیریم

مازمانیان
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  negin

حتما موفق میشی دوست خوبم

کنکوری
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۹:۵۱ ق٫ظ

با سلام.

از سایت خوب شما بی نهایت سپاسگزارم،از همراهی همیشگی و توصیه های دلسوزانه و مشفقانه شما تشکر و قدر دانی می کنم.