امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری علوم پزشکی آزاد ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری ۱۳۹۶ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ روز ۱۲ اردیبهشت پایان می یابد.

به گزارش خبرگزاری آنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۰ تا ۳۰ بهمن انجام شد و با یکبار تمدید در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ اسفند ۹۵ به پایان رسید.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌ه است داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۸ فردا دوشنبه ۱۱ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت به سایت این مرکز به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

همچنین ویرایش و تکمیل مدارک ثبت‌نام برای داوطبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در این تاریخ امکان‌پذیر است. همچنین برای کمک به داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی سال ۹۶، کارنامه آزمون MHLE دوره ۴۰ (تاریخ ۳۱ فروردین ۹۶) هم برای شرکت در این آزمون پذیرفته می‌شود.

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۵۵ هزار تومان است که دانشجویان باید قبل از ثبت‌نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اعتبار مورد نظر را خریداری و بعد ثبت‌نام کنند. آزمون یکپارچه دکتری تخصصی سال ۹۶ وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، روزهای ۳ و ۴ خرداد امسال برگزار و نتایج نهایی نیز ۲۰ خرداد اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شمیم
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۶ ۹:۵۳ ق٫ظ

همه سایت ها نوشته ۲۴ اینجا سایت نوشته ۲۳ بسته شده اقا من جا موندم یکی سایت رو واکنه

آزمون وزارت بهداشت میباشد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶ ۸:۲۴ ب٫ظ

با سلام این آزمون مربوط به وزارت بهداشت میباشد و ارتباطی به آزمون وزارت علوم وآزاد ندارد و امسال در برخی رشته های محدود دانشگاه آزاد با آزمون اختصاصی وزارت بهداشت مشترک برگذار میگردد آزمون هم ۴ خرداد میباشد و الان فرصت ویرایش است ثبت نام اولیه بهمن ماه گذشته بوده و کلا شرایط اختصاصی وزارت بهداشت را دارد من جمله تطابق رشته و کاملا مرتبط بودن رشته های تعیین شده ارشد و همچنین داشتن مدرک زبان پیش از آزمون و موارد خاص وزارت بهداشت در کل مختص بهداشت میباشد

زینب به دوستان
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶ ۴:۱۴ ب٫ظ

این ازمون پزشکی چیه ، غیر از کنکور سراسری ازاد هستش ؟

لیلی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام آخرین مهلت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد یایر رشته ها تا کی هستش؟

زیبا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۶ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

چه رشته هایی آزاد داره؟؟؟ دفترچه کجاست؟؟؟