موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه متقاضیان دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشگاه شیراز اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، مهلت ثبت نام داوطلبان استفاده از آیین نامه ممتازین در مقطع دکتری به اتمام رسیده است و به هیچ وجه تمدید نمی گردد.

دانشجویانی که مراحل ثبت نام خود را کامل ننموده و فرایند ثبت نام آن ها به مرحله ارجاع نرسیده است ، لازم است هر چه سریع تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند. همپنین تاکید می گردد متقاضیان پس از بارگزاری مدارک خود  در سیستم  باید حتما و حتما گزینه ۱-  ذخیره  و ۲ –  ارسال را کلیک کنند تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام  ناتمام می ماند. دانشگاه از بررسی پرونده هایی که به مرحله ارجاع نرسیده اند معذور می باشد.

پرونده تمامی داوطلبان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری  که فرایند ثبت نام آن ها به مرحله ارجاع رسیده است در بخش ها و دانشکده ها مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت داشتن تمام شرایط آیین نامه ، جهت انجام مصاحبه با این افراد تماس گرفته خواهد شد.

زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون، همزمان با مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز می باشد.

دریافت جدول زمانبندی مصاحبه دکتری استعداد درخشان ۱۳۹۶ دانشگاه شیراز

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها