موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

بازنگری واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: درحال بررسی وضعیت واحدهای بین‌الملل این دانشگاه هستیم، اما هنوز تصمیمی مبنی بر تعطیلی واحدی گرفته نشده است.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: این دانشگاه دارای واحدهای بین المللی در کشورهای انگلیس، لبنان، امارات و افغانستان است که برخی از این واحدها فعال نیستند.

وی افزود: فعال نبودن برخی واحدهای بین الملل این دانشگاه موجب شده تا دانشجو جذب نکنند و ممکن است این روند موجب شود تا بار مالی بر دوش دانشگاه بگذارند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: طی دو هفته گذشته بررسی هایی از واحدهای بین الملل این دانشگاه انجام شده و گزارش مختصری تهیه شده و به هیات امنای دانشگاه ارسال شده که این گزارش در جلسه گذشته هیات امنا تا حدودی مطرح شد.

رهایی خاطرنشان کرد: در جلسه هیات امنا قرار شد درخصوص واحدهای بین الملل این دانشگاه تفویض اختیار به مدیریت دانشگاه صورت گیرد تا ارزیابی جامعی از واحدهای بین الملل انجام شود.

وی تاکید کرد: با این ارزیابی علل عدم موفقیت برخی از واحدهای بین الملل این دانشگاه تعیین خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: درصورتی که واحدهای بین الملل دانشگاه زمینه فعالیت نداشته باشند این موضوع مطرح می شود که این مراکز برای دانشگاه مفید نیستند.

رهایی عنوان کرد: همچنین اگر مشخص شود که در واحدهای بین الملل کم کاری صورت گرفته و برای توسعه فعالیت ها برنامه ریزی انجام می شود چراکه توسعه فعالیت این واحدها موجب ارتقا جایگاه بین الملل دانشگاه خواهد شد.

وی افزود: در شرایط کنونی هیچ تصمیم خاصی برای تعطیلی واحدهای بین الملل این دانشگاه گرفته نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: عملکرد واحدهای بین الملل این دانشگاه بررسی می شود و گزارش جامعی تهیه و به هیات امنا دانشگاه ارسال خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶ ۲:۳۶ ب٫ظ

سلام
امسال واحدهای بین الملل آزمون مجزا مثل پارسال ندارن؟
امسال بدترین سال دکترا بوددددددد

سمیرا
تیر ۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام، ببخشید امسال دکتری تکمیل ظرفیت داره؟

رویا
تیر ۷, ۱۳۹۶ ۳:۳۲ ب٫ظ

سلام به دوستان
من بدون آزمون ثبتنام کردم و سوالم اینه که بالاترین نمره و تراز برای دانشجوهای بدون آزمون چند است؟۶۰۰۰؟
و اینکه در روز مصاحبه چه سوالاتی مطرح میشود؟
ممنون میشم اگه اطلاع دارید بهم پاسخ بدین

سپیده
تیر ۶, ۱۳۹۶ ۶:۴۰ ب٫ظ

پذیرش دکتری واحد بین الملل در سال ٩۶-٩٧چگونه خواهد بود؟؟

دانشجو دکتری
تیر ۲, ۱۳۹۶ ۱:۲۹ ب٫ظ

منظور واحدهای داخلی کشور است یا واحدهای خارج از کشور؟ واحدهای داخلی که پررونق ودرعین حال موفق هستند.لطفاً شفاف سازی کنید تا برای دانشجویانی که با هزینه سنگین و البته زحمت رفت وآمد، هم اکنون در این واحدها مشغول به تحصیل هستند نگرانی ایجاد نشود.

مهرداد
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۳:۲۲ ب٫ظ

یه نتایج نه نمیتونن اعلام کنن دنبال واحد بین الملل هستن!

اردشیر
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

عالی بود :))