موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام مدارک موردنیاز مصاحبه دکتری ۹۶ دانشگاه حکیم سبزواری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه حکیم سبزواری طی اطلاعیه ای مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، مدارک مورد نیاز شرکت کنندگان دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه حکیم سبزواری به شرح زیر می باشد:

  • مدارک قید شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • فرم شماره یک

ضروری است کلیه مستندات مندرج در فرم شماره ۱ (مشخصات داوطلب  و رزومه) همانند مقالات، مدرک زبان و … به هنگام مصاحبه به کمیته برگزار کننده مصاحبه ارائه گردد.

  • اصل شناسنامه یا کارت ملی – مدرک نظام وظیفه .
  • اصل گواهی شرکت در آزمون زبان های خارجی مانند  TOFEL – TOLIMO – TELP و …….  که در آن نمره زبان اخذ شده مشخص باشد.
  • واریز مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ۷۸۷۴۵۱۷۵۵۴ به نام درآمداختصاصی دانشگاه حکیم سبزواری نزد بانک تجارت شعبه مرکزی سبزوار قابل واریز از تمامی شعبه ها و تحویل فیش آن در زمان مصاحبه. (متقاضیان هررشته دانشگاهی لازم است فقط مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال واریز نمایند در صورت تمایل به انتخاب گرایش های دیگر نیاز به واریز وجه نمی باشد .
  • کارنامه یا ریزنمرات دوره کارشناسی وکارشناسی ارشد.اصل مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
  • پایان نامه(رساله) دوره کارشناسی ارشد.

همچنین شایان ذکر است شرکت کنندگان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری جهت اطلاع از “اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره کارنامه نتیجه انتخاب رشته و وضعیت علمی داوطلبان در هر کد رشته محل همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله ارزیابی تخصصی)آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶” می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

قابل توجه است ملاک تاریخ مصاحبه تاریخی است که توسط دانشگاه تعیین شده است در صورتی که دانشگاه به جز موارد زیر تاریخی تعیین نکرده باشد ملاک حضور برای مصاحبه تاریخ درج شده در اطلاعیه سازمان سنجش می باشد.

تاریخ های اعلام شده برای مصاحبه توسط دانشگاه:

یادآوری مهم ۱: قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری در گروه شیمی و فیزیک ، نظر به هماهنگی های به عمل آمده زمان مصاحبه دکتری گروه شیمی از ۱۳ خردادماه به ۲۰ خردادماه و گروه فیزیک از ۱۳ خردادماه به روز ۲۱ خردادماه تغییر یافت.

یادآوری مهم۲: قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری در گروه مهندسی پزشکی( گرایش بیوالکتریک) و مهندسی برق- الکترونیک، نظر به هماهنگی های به عمل آمده زمان مصاحبه دکتری گروه مهندسی پزشکی( گرایش بیوالکتریک) از تاریخ ۲۸ خردادماه به ۲۱ خردادماه و زمان مصاحبه مهندسی برق- الکترونیک، از ۱۷ تیر به ۲۷ خردادماه تغییر یافت.دعوت شدگان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری به آدرس http://www.hsu.ac.ir/ece/ مراجعه فرمایند.

یادآوری مهم ۳: قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری  ریاضی( آنالیز) نظر به هماهنگی های به عمل آمده زمان مصاحبه دکتری ریاضی آنالیز از ۱۳ خرداد به ۲۲ خردادماه تغییر یافت.

یادوری مهم ۴: قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری در گروه زبان و ادبیات عربی ،نظر به هماهنگی های به عمل آمده  زمان مصاحبه دکتری گروه زبان و ادبیات عرب از ۳ تیرماه به  روزهای ۷  و ۱۲ تغییر یافت.  دعوت شدگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره های ۰۵۱۴۴۰۱۳۱۱۱/ ۰۹۳۷۰۶۰۳۳۸۳  و و یا ایمیلseyyed1221@yahoo.com تماس حاصل فرمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
خرداد ۷, ۱۳۹۶ ۵:۳۷ ب٫ظ

همشون شورشو در آوردن ۷۰تومان یعنی چه؟