موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه شاهد جدول زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌های دکتری استعدادهای درخشان این دانشگاه را برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه شاهد در خصوص زمان مصاحبه دکتری استعداد درخشان سال ۹۶ بدین شرح می باشد:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۲/۲ به اطلاع داوطلبان محترم پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۹۶ دانشگاه شاهد که مطابق برنامه زمانی مقرر شده مدارک و مستندات خود را به این دانشگاه ارسال کرده اند و از طریق تماس تلفنی یا پیامک جهت انجام مصاحبه مرحله علمی دعوت شده اند، می رساند، مطابق برنامه زمان بندی جدول ذیل جهت انجام مصاحبه به دانشکده های مربوطه مراجعه نمایند.

توجه: ساعت مصاحبه علمی برای تمام رشته ها رأس ساعت ۸ صبح در محل دانشکده مربوطه می باشد.

نکات قابل توجه:

–  آدرس محل مصاحبه: تهران، اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) ، دانشگاه شاهد، دانشکده های مربوطه

– مدارک و مستندات مورد نیاز که در اطلاعیه فراخوان قبلی اعلام شده بود به همراه اصل و کپی از تمامی مدارک و مستندات مربوطه در روز انجام مصاحبه علمی الزامی است و در صورت نقص مدارک مورد نیاز داوطلب به مرحله مصاحبه علمی معرفی نمی شود و عواقب ناشی ازآن متوجه شخص داوطلب است.

– شرکت در هر دو مرحله از (مصاحبه علمی و بررسی صلاحیت های عمومی) الزامی است و عدم شرکت در هر مرحله از مصاحبه به منزله انصراف داوطلب تلقی می شود و متعاقباً هیچ گونه اقدامی در این خصوص انجام نمی شود.

– رعایت حجاب اسلامی برای ورود به دانشگاه شاهد برای برادران و خواهران الزامی است و براساس ضوابط دانشگاه شاهد ورود خواهران و همراهان آنان با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر است.

– در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، سوالات خود را از طریق پست الکترونیکی (t.takmili_edu@shahed.ac.ir) ارسال تا جواب سوالات از طریق همین سایت داده شود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها