حمایت وزیر علوم از پرداخت حقوق ماهیانه به دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت حقوق ماهیانه به دانشجویان دوره دکتری تخصصی را منطقی دانست و گفت خوب است که این حقوق داده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، در نشست روسای دانشگاه های کشور گفت: امسال اعتبار وام ویژه دکتری به ۱۱۰ میلیارد تومان رسید که البته این دانشجویان دکتری آمده بودند و می گفتند: «نه پژوهانه و نه وام فقط حقوق ماهیانه» که ما نیز می گوییم اگر ردیفی برای آن اختصاص دهند می دهیم بخیل نیستیم، خوب است که داده شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

210 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Anonymous
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ق٫ظ

مگه به دانشجویان پزشکی ازترم یک حقوق میدن؟

Unforgiven
آبان ۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Anonymous

دانشجوی پزشکی اگه درسشو تموم کنه معادل فوق لیسانس بقیه رشته ها است. PhD دکتری تخصصی هستش و باید حقوق بگیرن.

amin
شهریور ۴, ۱۳۹۶ ۴:۳۶ ب٫ظ

سنجش دیگه باهات قهرم

آ
مرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

سلام به همگی
بچه ها اگه میشه همگی تقاضا بدیم که قرار دادن حقوق ماهیانه برای دانشجویان دکتری روزانه از مهر ماه امسال، برقرار بشه بچه های روزانه واقعا حق همچین چیزی رو دارن

آ
مرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

آره راست میگه سال ۹۵، بعد از اینکه قبول قطعی میشدی باید فرم صلاحیت عمومی رو پر میکردی ولی امسال، وضعیت فرق میکنه

Neda
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
زنگ زدن به معرفها به هیچ عنوان نشونه ی قبولی نیس
من خودم سال ٩۴ رتبه م خوب بود مصاحبه رفتم،به معرفهام که در واقع استادام بودن هم زنگ زدن و اونا هم به من خبر دادن،منم فک کردم این نشونه ی قبولیمه اما سال٩۴قبول نشدم و برعکس سال ٩۵ دیگه پیش معرفهام نرفته بودن اما قبول شدم، ربطی نداره دوستان خوبم به هیچ وجه نگران نباشین
سنجش برا همه ی اونایی که رفتن مصاحبه در یه بازه ی زمانی تحقیقات خودش رو انجام میده و اصلا ربطی به قبولی قطعی یا عدم قبولی نداره
به امید موفقیت همگی

..........
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۸:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  Neda

سلام
سال ۹۵ که اول باید قبول میشدی و فقط کسانی که قبول شده بودند فرم صلاحیت عمومی را تکمیل میکردند

تنها
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۵:۴۲ ب٫ظ

کشاورزی گرایش گیاهان دارویی
دانشگاه فردوسی مشهد

+-+-+
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  تنها

شما دانشگاه خاصی مصاحبه نرفتید؟
آخه تحقیق از دانشگاه و اساتید ربطی به صلاحیت عمومی نداره

تنها
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۲:۲۸ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال دارم تورو خدا ج بدین
قضیه گزینش و تحقبق سازمان سنجش کسی اطلاعی داره ؟
منو شخصا اومدن از گروهمون از چن نفر تحقیق کردن
این یعنی من قبول شدم ؟ ؟ ؟

+-+-+-
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  تنها

چه رشته ای هستید؟

مارال
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تنها

سلام برای من هم چنین اتفاقی افتاده از دانشکده کشاورزی فردوسی از من تحقیق کرده بودن.

سوال مهم
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۲:۲۵ ب٫ظ

بچه های دکترای ورودی ۹۳ و ۹۴
آیا سالی که شما پذیرفته شدید قبل اعلام نتایج توسط سنجش دانشگاه ها باهاتون تماس گرفتند که قبولید؟؟؟؟

پاسخ دادن

علی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوال مهم

صرفاسال۹۵باقبولی ها تماس میگرفتندیا در سایت دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان رامیزنند

............
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سال ۹۵ کلا نتیجه را دانشگاه اعلام می‌کرد
اما من می‌خوام بدونم که سال های قبل هم با کسی در این باره تماسی برقرار شده
چون وضعیت امسال شبیه به سالهای قبل ۹۵ هست و می‌خوام بدونم اونسال ها به جز ۹۵ مثل امسال که بعضی افراد میگویند با انها تماس گرفتند تماسی گرفته شده بود؟؟

علی
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

تحقیقات معمولا انجام میشه.چه قبول بشویددرمصاحبه یا نشوید.برای من تحقیقات شد. اکثراتاییدمیشوند.مسله خاصی نیست نگران نباشید

دامپزشکی
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۹:۵۴ ب٫ظ

سلام دوروز بعدازمصاحبه هم بمن زنگ زدند یعنی احتمال قبولی هست؟

محمدحسین
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  دامپزشکی

سلام. منم که دامپزشکی میخونم روز بعد از مصاحبه به استادم زنگ زدن. هیچی معلوم نیست

..........
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  دامپزشکی

این تحقیقات دانشگاه ها برای یه سری رشته های پزشکی و علوم انسانی و دانشگاه های خاص هست و جزئی از مصاحبه اون فرد هست
و ربطی به قبولی یا عدم قبولی نداره

آنوشا به ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

خیلی جالبه امروز صبح به یکی از معرفهای من زنگ زدند.

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

حتما مشکلی بوده وگرنه من سالهاست تا به حال ندیدم که با کسی تماس بگیرند

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

میشه بگید تماس گرفتند و دقیقا چی گفتند؟؟؟

ن
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱:۵۰ ب٫ظ

شما دانشگاه خاصی مثل شاهد ، امام حسین، مالک اشترو … مصاحبه شرکت نکرده بودید؟

آنوشا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

تو رو خدا جواب بدین
سلام
دوستان اگر به معرفمون زنگ بزنن یعنی توی یک دانشگاهی پذیرفته شدیم؟

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آنوشا

تا حالا دیده نشده که با معرف تماس گرفته شود

ن
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آنوشا

از سنجش سوال کردم
عنوان درخواست :عمومی | دکتری – بررسی صلاحیت عمومی
متن درخواست :با سلام
صلاحیت عمومی تمام اشخاصی که فرم مربوط به صلاحیت عمومی را تکمیل نموده اند بررسی میشود؟ یا نه فقط صلاحیت عمومی افرادی که در یک یا چند محل مصاحبه پذیرفته شده اند مورد بررسی قرار میگیرد؟ با تشکر
پاسخ :با سلام
بصورت کامل تمام فرمها بررسی میشود. موفق و پیروز باشید
با سپاس

حکمت
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  آنوشا

خیر به هیج وجه!!ارتباطی نداره به قبولی!دو مقوله مجزا هستند جالب عروس خودمون ژنتیک دکترا میخونه وقتی قبول شد اصلا به معرفهاش زنگم نزدند!

majid
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۷:۵۸ ق٫ظ

ببینید دوستان شما پیگیر حقوق خودتون باشید.دنبال گرفتن حق خودتون باشید و دلسرد نشید.

مکانیک - دینامیک کنترل و ارتعاشات
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۳:۵۸ ق٫ظ

سلام

آقایان و خانم‌های محترم داوطلبین دکترا و دانشجویان دکترا

توجّه داشته باشین که که اگر ۱ دهم درصد هم قرار بر دادن حقوق به دانشجویان دکترا باشد؛ مبلغ آنقدر ناچیزی می دهند (با توجّه به تعداد بسیار بسیار زیاد دانشجویان دکترا مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ماهانه !!!!)

بحث من این است که یک دانشجوی دکترا با کار پاره وقت ۴ الی ۵ برابر حقوقی که قراره بدن را در میاره. پس به نظرم بهتره بیشتر روی شغل و آینده کاری دانشجویان دکترا تمرکز صورت بگیره.

موفق باشید.

حکمت
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

ببینید دوستان وزارت بهداشت از خیلی سال شاید به قبل از انقلاب هم برگرده که به دانشجوها کمک هزینه میده همینطور آموزش پروش به دبیری ها این دو وزارت خانه بالاترین بودجه را در کشور دارند!همچنین دانشجوهای بهداشت به علت دانشجوی کمتر و رشته تحصیلی کمتر در مقطع دکتری نسبت به علوم مساله دیگری است و همچنین در حال حاضر پرداخت با تاخیر و مشکل روبروست به علت مشکل مالی همچنین بایستی عین کارمند هر روز حضور داشته باشید اگر نه کسر میشود مابقی .از طرفی اینکه فکر کنید به همین سادگی میشه دریافت کمک هزینه رو برآورده کرد بسیار سخت و کلی هزینه بر برای دولت که چنین بودجه ای را در نظر بگیره برای این همه دانشجو قبل و حال از طرفی به قول یکی از دوستان فارغ التحصیل که حتی چنین چیزی یک درصد رخ بده ما نیز ادعای غرامت میکنیم بحث ی قرون دو قرون نیست عدد بسیار بالاییست همین طور برای همین وام هم کلی داستان دارن. بهترین گزینه دادن گرنت خوب به اساتید که به همراه پژوهش حق الزحمه ای هم پرداخت شود توسط استاد راهنما در طول پژوهش حداقل!

مریم
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  حکمت

عزیزم بعضی از اساتید حتی از دادن ۶۰۰ تومن دوره ارشد هم امتناع میکنن.

ویدا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

قضیه ۶۰۰ تومن چیه؟

آیگون
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

با تلاش تمام کارای غیر ممکن ممکن میشه دوست عزیز بدون هیچ تلاشی بشینیم بگیم نمیشه چیزی درست میشه؟باید با جدیت دنبال حقمون باشیم هم حقوق و هم کار حق ماست

ویدا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۹:۴۱ ب٫ظ

به قول یکی از بزرگان دکترا آموزش برای آموزش هست و تنها درخواست برای هیئت علمی را زیاد می‌کنه و هیچ شغلی برای دکترا تقریبا وجود نداره

علی به ویدا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ویدا

شما درست می فرماید امروز ریس دانشگاه ازاد از جمله شما استفاده کرد.متاسفانه برنامه ای برای استفاده از پنجره ای جمعیتی دهه ۶۰نداریم. با اینکه من شاغلم شرایط دوستان برای من قابل درک.کاملا حق به شماست.

ویدا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی به ویدا

بله امروز فرمودند تو اخبار هم چندین بار از شبکه هایش مختلف پخش شد
آب پاکی رو دستمون ریختند

دکتری تهران
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۸:۵۹ ب٫ظ

دوستان شهریه پرداز دارن موضوع رو ب حاشیه میبرن
چرا نباید مثل دانشگاه های دیگر کشورها فاند بهمون تعلق بگیره
چرا من که الان ی جوان ۲۶ساله هستم برا تأمین مخارج از پدرم پول بگیرم
من که دارم کم کم بیخیال مقاله و پژوهش میشم و واقعا بطور جدی دنبال کارم تا بتونم هزینه ها زندگی رو خودم تأمین کنم
واقعا باید دانشجوی دکتری روزانه بهترین دانشگاه کشور وضعیتش اینجور باشه؟

سعید
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان به نظر من کمی از شهریه های دانشجویان شهریه پرداز بکاهند و به روزانه هاحقوق ماهانه بدن معقولتر و منصفانه تر میشه.

علی به خانم سحر وویدا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

با سلام فعلا هیچ تصویب در زمینه حقوق برای دانشجو دکترا انجام نشده و برنامه ای هم ندارند. بهتره نگاه تحلیلی به اخبار داشته باشید. در مورد بودجه کشور. امیدوارم حقوق ومزایا و اشتغال برای همه مقاطع تحصیلی ازجمله مقطع دکترا ایجاد بشه. ولی در کشوری داریم زندگی میکنیم که اقتصادش صرفا متکی به نفت است. نه جذب سرمایه گذاری در حال حاضر وجود داره. و نه متکی به نیروی انسانی می باشد.

آیگون
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

با سلام و خسته نباشید به تمام دوستان. عزیزان همه ما تحصیل کرده هستیم کار شایسته ای نیست مدرک یا دانشگاه خاصی رو زیر سوال ببریم الان موقع تفرقه نیست باید تمام تلاشمونو بکمیم و همگی یک صدا خواستار دادن حق و حقوق یکسان مثل بچه ها وزارت بهداشت باشم مگر بچه های علوم چه فرقی دارن اینهمه تبعیض!!!

لیلی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۱ ق٫ظ

حالا بچه ها اگر یه درصدم بدن مطمن باشید خیلی ناچیزه…. دوستان فکر میکنن قراره حقوق های نجومی بدن که میگن باید به آزاد و پردیس و شبانه م بدن…

ویدا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

گفته بچه ها جالبه
مثلاً میگند به بچه هایش دانشگاه آزاد و شبانه و پردیس حقوق بدند
خب اگه بخواند این کار را کنند بهتره این دوره ها را مجانی کنند
آخه نمیاند حقوق بدند بعد از اون طرف همونا به عنوان شهریه دریافت کنند از این جیب به اون جیب کنند
اگه این طرح هم بخواد روزی تصویب بشه مسلما برای دانشجوهای شهریه ده نمیشه وگرنه دیگه آزاد و شبانه و پردیس و پیام نور و غیرانتفاعی و شهریه دادن معنی پیدا نمی‌کنه همه اون پولا میدند شهریه و همه میرند راحت دانشگاه
این که بخواند به این دوره ها پول بدندو همون پول را بگیرند این چه کار بیهوده ای هست خب باید از اول نگیرند
پس دادن حقوق به تمام دوره ها کلا منطقی نیست

یاسمن
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

اگر این حقوق داده بشه واقعا یک امیدی هست برای جوونا وکشور

محمد
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

درخواست اشتغال منطقی تره. برای همه دانشجویان. اینجوری همه یک صدا میشیم

علی به سعیده
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

ایشالله شما وسایر دوستان زحمت کش و پربه حقشان برسند.

سعیده
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی به سعیده

مرسی آقا علی .. امیدیی که نداریم فقط توکل بر خدا ..

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵ ب٫ظ

من خودم دانشجو دکترا دولتی روزانه هستم دریکی دانشگاه اصلی کشور. ولی عزیزان و دوستان خیلی از این نمایندگانی که شما استعانت کمک برای تصویب هر مصوبه می کنید فارغ تحصیل دانشگاه دوره های پولی هستن. خواهشا وافع گرا تر به شرایط بنگرید. وبهم دیگر احترام بگذارید. دوره کدام دانشگاه تمام شده. در جاهایی محدودیی به مقطع تحصیلی یا نوع دانشگاه توجه دارند. اینقد محدود هستند که خودفارغ تحصیل های دانشگاه مطرح نیز همشون در این مکان خاص جایی ندرند

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

تو کشور ما خویی خود برتری صرفابا نام دانشگاه یا مدرک تحصیلات تکمیلی عجین شده. نه حل مسایل و دغددغه کشور. و احترام و تکریم به یکدیگر. خواهشا با اسم خودتان کامنت بگذارید. تا احترام افراد حفظ شود

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۴۵ ب٫ظ

دانشجوازادو دولتی فرق نداره. اینقدبا همدیگر دعوا نکنید. نمی دانم اون کامنت کی گذاشت.شایستگی صرفا تو نام مدرک خاص یک یا چنددانشگاه نیست. توی مهارت دانش و اخلاق حرفه ای است. واخترام متقابل

سحر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بحث روزانه و آزاد جداست کلا. من نمیگم آزاد بهتره یا دولتی.
اما تامین منابع مالی این دو کاملا جداست.
مثلا دانشگاه، دانشجوی شبانه و پردیس میگیره که منبع درآمدی برای دانشگاه یعنی همون دولت باشه.چرا باید دوباره بیان تصویب کنن و به این دانشجویان حقوق بدن؟؟؟؟؟
یا دانشگاه آزاد…تحصیل کردن در قبال پرداخت شهریه است…برای کسایی که به هر دلیلی نمیتونن دانشگاه دولتی درس بخونن. کسی که این دانشگاه ها ثبت نام میکنه هنگام ثبت نام پرداخت شهریه رو پذیرفته. پس دادن حقوق به دانشجوهایی که شهریه پرداخت میکنن منطقی نیست.

منا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ب٫ظ

من دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد هستم امتحان جامع را دادم پایان نامم مونده ولی هنوز بیکارم واقعا برای پرداخت شهریه زیر بار منت اعضای خانواده هم رفتن چیز خیلی بدیه .این نظر من هست که دوره دکتری زمان زودگذری ست نهایت چهار سال یا یک ترم بیشتر و کمتر.باید فرصت اشتغال رو افزایش داد ما از وزیر محترم علوم آینده تقاضا داریم فکری برای اشتغال دکتری های بیکار داشته باشند

دانشجوی سال چهارم دکترای دانشگاه ازاد
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  منا

با سلام
توکل بخدا .
ایکاش میشد یه بخشی تو همین سایت مختص تبادل نظرات دانشجویان دکترای دانشگاه ازاد برای موارد مختلف ایجاد بشه

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۵ ب٫ظ

وام روزانه را بسختی دارند پرداخت می کنند. با کمک بانک توسعه و تعاون. ایا پرداخت حقوق ماهیانه شدنی است؟؟؟. برخی دوستان نظرات واقعی بینانه نوشتن. که جای تحسین داره. اولا اقای فرهادی الان گزنیه وزارت علوم نیست ایشان نظر شخصی خودشان را بیان کردند دوما حقوق ماهیانه باید به تصویب مجلس برسه که باشرایط فعلی کشور بسیار سخته. ولی آینده و چندسال دیگر را من قضاوت ندارم.

دانشجوی دکتری مدیریت آزاد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۰۲ ب٫ظ

بنده دانشجوی دکتری آزاد واحد علوم و تحقیقات هستم
پژوهشگر برتر جشنواره وزارت علوم
با بیش از ۱۵ مقاله
سه سال سابقه تدریس در دانشگاه دولتی
دوستانی که سنگ روزانه را بر سینه می زنند رزومه ارائه دهید تا مشخص شود چه کسی مستحق دریافت وام، حقوق و غیره است.
البته بنده موافق پرداخت و حفظ شان دانشجوی دوره دکتری هستم چه آزاد چه زورانه و چه پیام نور

مهندس مکانیک
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۹ ب٫ظ

درود بر شما
من منکر تلاش شما عزیزان نیستم؛ تمام حرف من این است که دانشجوی غیر شهریه پرداز در همه جای دنیا فاند میگیرد نه شهریه پرداز.
مگر دانشجویان دانشگاههای خارج که شهریه میپردازند هیچ دستاوردی ندارند؟ که دارند ؛ اما ادعای دریافت حقوق برابر با دانشجوی غیرشهریه پرداز را ندارند.(چون خود قبول کرده اند که باید شهریه بدهند)
البته از نظر من در فضای مجازی انتشار رزومه، قابلیت اطمینان بالا و البته استناد ندارد.(چون ایمپکت و … آن قابل بررسی نیست) بماند که تعداد مقالات به تنهایی تماینده توانایی نمی باشد. که اگر چنین بود مرحوم پروقسور میرزاخانی عزیز الان دیگه پروفسور نبودند چون تعداد مقالاتشان به اندازه انگشتان یک دست هم نمیرسید.

البته اگر به همه دانشجویان در همه دوره ها حقوق پرداخت بشه باعث خوشحالی ماست واقعا؛ من قصدم این بود که دوستان در این سطح تحصیلات کمی منطقی تر و در سطح بین الملل صحبت کنند.
موفق باشید

naseh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۳۱ ب٫ظ

دوست عزیز دانشجوی روزانه بودن به هیچ عنوان دلیلی برای برتر بودن از نظر رزومه و علمی نمی باشد، ضمنا شکی ندارم که تو این اوضاع به هیچ دوره ای هیچ حقوقی پرداخت نمی شود. دوستان غیره روزانه برداشت اشتباه از صحبت دوستان مبنی بر حق نداشتن آنان از برخورداری از حقوق و .. نداشته باشند چون بحث موافق یا مخالفت دوستان نیست، اینجا فقط درد دلاشون رو ابراز میکنن. ما میگیم با توجه به سیاست و صلاح دید حضرات پرداخت این گونه حقوق حقوق(به حق) برای دانشجویان غیرە روزانە دور از انتظار می باشد(نه اینکه مخالف باشیم). پس خواهشا سو برداشت نداشته باشیم.

من
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۷:۱۰ ب٫ظ

من رتبه ۲ آزمون دکتری شدم و ۲۹ مقاله دارم.

روانشناس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

سلام
میتونم بپرسم هر سال چندتا مقاله دادید؟

من
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  روانشناس

زیاد تعجب نکنید.
عرضم به خدمتتون پذیرش دوره دکتری بسیار محدود هست و کسانی استحقاق قبولی دارند که جزئی از معدود افراد استثنا به لحاظ تحصیلی باشند.
افرادی همچون بنده هم کم و بیش وجود دارند که دوره تحصیلی قابل قبولی داشتند و صرفا به خودتان نگاه نکنید .

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۲۵ ب٫ظ

دوست عزیز پس شما اشتباه کردید که رفتید دانشگاه ازاد و پول خرج کردید در حالی که شما در دانشگاه دولتی این توانایی را داشتید تدریس کنید

دانشجوی دکتری مدیریت آزاد
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

واحد علوم و تحقیقات از خیلی از دانشگاه های دولتی در ایران و تهران قوی تر است. این دانشگاه و بخصوص دانشکده مدیریت یکی از بهترین و قوی ترین اعضای هیئت علمی را دارد.

سعیده
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

دانشجو سال اول دکترا دانشگاه دولتی .. ۱۰ تا مقاله آی اس آی در ژورنالهای با ایمپکت بالای ۴ تا ۱۳ .. مولف کتاب در آمریکا .. عضو استعداد درخشان + اپلای برلین و …
بعضی از دانشجویان دولتی رزومه ای دارند که بعضی هیئت علمی ها هم ندارند.. پس یکی مثل بنده و امسال بنده استحقاق حقوق را داریم .

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

شما رشته تون چی است ماشالله اینها روزمه دارید و درخواست. توسال اول دانشجویی

مهندس مکانیک
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۵:۵۱ ب٫ظ

درود بر دوستان عزیز
من تعجب میکنم از دانشجویان دکتری در هر دوره ای که چگونه نام دانشجوی بالاترین درجه علمی کشور رو با خود یدک میکشند اما صحبتهایی غیر منطقی ارائه میدهند.
دوستان شهریه پرداز عزیز من کاملا هزینه بالای تحصیل شما را درک میکنم و سختی هایی را که میکشید را هم همچنین. اما
شما کجای دنیا دیده اید دانشجویی شهریه بپردازد و همزمان حقوق نیز دریافت کند؟
در همه جای دنیا وقتی دانشجویی رایگان تحصی میکند (به عبارتی فاند میگیرد ) و البته همزمان نیز کمک هزینه برای هزینه های زندگی یا واقعا بهتر عرض کنم حقوق کاملی برای زندگی مرفه دریافت میکند.
دانشجوی روزانه در این کشور همان دانشجوی فاند گرفته در خارج است.و کاملا هم در قانون آمده که باید از نظر هزینه زندگی تامین باشد و حقوق مکفی حق اوست.
دانشجوی روزانه است که تعهد حضور تمام وقت در دانشگاه را امضا کرده است و نه بقیه دوره ها. این یعنی دانشجوی روزانه کاملا استخدام دانشگاه است و حقوق دادن نیز وظیفه دانشگاه است.

اما ما معتقدیم که تمام دانشجویان زحمت خودشان را میکشند از این جهت باید برای دوستان غیرروزانه هم تسهیلاتی در نظر گرفته شود.
اما حقوق ماهانه حق دانشجوی روزانه که بالاترین رزومه را برای قبلی در این دوره حاضر کرده است، می باشد. که چه بسا با رزومه ای به مراتب سبکتر از بهترین دانشگاههای خارجی فاند میگرفت.
همگی موفق باشید

Chem
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۶:۴۶ ب٫ظ

بله دقیقا همین طوره.

sh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

احسنت…کاملا منطقی

naseh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۵:۴۵ ب٫ظ

عرض ادب و سلام خدمت دوستان عزیز؛
در اینکه در دوره های شبانه،پردیس،مجازی و آزاد دانشجویان با استعداد و توانایی وجود دارند شکی نیست ولی دوستان عزیز خیلی خوب میدانند که قبولی برای دوره روزانه خیلی سخت تر و تلاش صدچندان می خواهد. لازم به توضیح می باشد که این دوره ها ماهیت اصلیشون کسب درآمد برای دانشگاه ها، سازمانها و حتی افراد خاصی می باشد، به نظر شما این منطقی است که کسب درآمد رو هزینه همون افرادی کنند که ازشون هزینه می گیرند!! و..

امید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۵:۰۹ ب٫ظ

الان کامنتها رو میخوندم خیلی جالب بود اینکه اینجا یکی از مسولین نظرشخصی خودش رو داره بعد اینجا همه دارن بین روزانه و شبانه وآزاد دعوا میکنن که دادن حقوق حق مسلم کدوماست؟؟من که حالا یه داوطلب هستم اصلا هم ممکنه تو مصاحبه ردم کنن. ولی بنظرم دوستان بیاین یکم منطقی فکر کنیم ۱٫ اگر بخوان حقوق بدن از هر کدوم از ما چی کم میشه اگر هم به دانشجوهای دوره های روزانه داده بشه و هم دانشگاههای پولی؟؟ ۲٫ همه ما قبول داریم که تو مصاحبه ها تبعیض زیاده و اساتید خیلی وقتها تعصبی عمل میکنن و قبولی تو یه دانشگاه یا یک رشته بسیار سخت و نشدنیه. و اینکه بازار کار برای برخی رشته ها هست ولی برای برخی رشته ها نیست. مثلا رشته من که روانشناسیه فقط بالینی بازار کار داره میشه کاری کرد و خوندن رشته عمومی حتی تو بهترین دانشگاهها ارزشی نداره و خب خیلیا تو پذیرش و مصاحبه رد میشن( نمونه اش فردی با رتبه ۲ در سال ۹۴ )تو این حالت من ترجیح میدم شبانه یا آزاد بالینی بخونم تا عمومی دانشگاه تهران یا علامه و… ۳٫ با وجود موسسات کنکوری جزوات طلایی و نوشتن مقاله های آی اس آی دیگه نمیشه صد در صد گفت که فردی که ۴۰ تا مقاله ای اس ای داره و رتبه خیلی خوبی داره الزاما باهوشه یا خیلی تلاش کرده. ۴٫ هرکدوم از ما در جای خودمون زندگی میکنیم و هیچ کدوم قادر نیستیم شرایط دیگران رو درک کنیم. مسلما اون فردی که دانشگاه پولی درس… ادامه نظر»

سینا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۵:۰۱ ب٫ظ

دانشجویان دکتری دانشگاه ازاد و بقیه دوره ها نیز بایست مشمول این وام شوند زیرا در این دانشگاه ها دانشجویان مستعدی وجد دارد. تشکر

حکمت
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۳۱ ب٫ظ

وقتی بودجه پژوهشی ندارن و دانشجوها از جیب خودشون باید هزینه کنند دیگه حقوق تکلیفش معلومه!

مهندس مکانیک
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

دوست عزیز وقتی مطالبه نکنید یعنی از وضعیت راضی هستید و خب مسئولین از خداشون هست که کمتر هزینه کنند و حتی حق را هم ندهند؛ همین صحبت آقای وزیر هم در پی مطالبات به حق دانشجویان بوده که دو چند ماهی است اتفاق افتاده.

منا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام بچه های روزانه چرا ناراحت میشن ؟خوب اگر قراره حقوقی داده بشه شامل حال شبانه ها و آزادیا هم باشه .روزانه ها که دارن رایگان تحصیل میکنن

گیسو
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  منا

والا همه چی رایگان روش پولم بدن حقوق شامل همه ی دورهاست

کنکوری
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  منا

سلام دوست عزیز . اینطورها هم که میفرمایید نیست. ۵ ساله پشت کنکور دکتری هستم فقط به این دلیل که پول ندارم شبانه و پولی بخونم بارها مجاز هم شدم و هر سال ماهها خوندم شکر خدا رتبه امسالم بد نیست. اما در دوران ارشد به دلیل ضعف مالی هر شش ماه یکبار خانواده رو میدیدم چون حتی اونقدر پول نداشتم که هزینه رفت و آمد بدم. و برای پرداخت وام اقساطی لیسانس مجبور شدم در آستانه دفاع برم کارگری تا بتونم مدرکمو بگیرم . پس اینقدر نگید دولتی ها رایگان میخونن نیاز به کمک ندارند. بقول دوستان هیچ کس نمیتونه شرایط دیگران رو درک کنه. پس خودتون رو جای دولتی ها نگذارید. تشکر

دامپزشکی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۵۸ ب٫ظ

کی نتایج مصاحبه میادددددددد

لیلا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۴۶ ب٫ظ

دانشجو دکتری برای اینکه یه کار باکیفیت را انجام بدهد باید لز لحاظ فکری و مالی تامین باشد. متاسفانه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دکتری بدلیل نگرانی تامین هزینه های لازم برای زندگی و دغدغه بی کاری نمیتوانند به درستی روی پزوهش تمرکز کنند….
حقوق ماهیانه حق مسلم دانشجوی دکتری است.

دکتری (سنگر اول پژوهش در ایران)
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام
کشوری که میخاد پیشرفت کنه نیاز به پژوهش داره. دانشجوی دکتری که از نظر مالی تامین نباشه نمیتونه کاری از پیش ببره . خواهشا به وضعیت این قشر رسیدگی کنید.

ویدا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۱۸ ب٫ظ

الان پسر عموی من دانشگاه آزاد یه شهر دور از شهر خودمون داره درس می‌خونه اینجا سر کار می‌ره و به صورت اینترنتی بااستاداش در ارتباط هست و کاراش را هم انجام می‌دهد اما خواهرم چون روزانه قبول شد مجبور بود که فرم مرخصی از محل کارش را ببره برای دانشگاه که محل کارش موافقت نکرد و برای ادامه تحصیل مجبور به استعفا از کار شد
حالا به نظرتون کی باید حقوق بگیره
واقعا بچه هایش روزانه ضررهای زیادی را متحمل میشوند

کارول
مرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ویدا

سلام – به نظر من کار درستی نکردند. چون الان دکتری قبول می شوند ولی کار پیدا کردن سخت است. ایشالله موفق باشند

دامپزشکی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام توروخدا یکی بگه میدونین نتایج مصاحبه کی میاد

دانشجوی دکتری شریف
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۴۲ ب٫ظ

سلام
انشالله با پیگیری هایی که آدمین های دانشجویان دانشگا های دکتری روزانه سراسر کشور دارند به زودی حقوق ماهانه برقرار خواهد شد.
دانشجویان روزانه لطفا پیگیر اخبار حقوق و … از همین سایت باشد.

دانشجوی دکتری تربیت مدرس
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۴۹ ب٫ظ

با سلام
درود بر عزیزانی که پیگیر حق و حقوق هستن
بنده شخصا با دو نماینده مجلس در این رابطه می تونم حضوری صحبت کنم، اگه پیشنهاداتی در رابطه با کم و کیف صحبت دارید بنده رو راهنمایی کنید که به نحو احسن بتونم صحبت و اهدافمون رو بیان کنم
اگه همه دست به دست هم بدیم حل میشه

محمد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۱۳ ب٫ظ

دوستان میتونید شماره تماس و آدرس نمایندگان شهر خودتون رو پیدا کرده و از آنها پیگیر شوی

آیگون
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا بهترین روش

gh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام .طرح حقوق عالیه .اما اگر این بودجه صرف اشتغال آزمایشی دانشجویان دکتری آزاد و روزانه و شبانه و.. شود بهتر است.و دانشجویان فعال در شغل ایجاد شده جذب بازار کار شوند.در واقع مهارت ها هم تقویت شود البته متناسب با رشته تحصیلی

کارشناسی ارشد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  gh

انصافا دوستانی که پول دانشگاه آزاد و شبانه رو دارند من فکر میکنم نیازی به حقوق و مزایای این چنینی ندارند.
به عزیزان دکتری دانشگاه آزاد و شبانه و… برنخوره ولی به نظرم پرداخت حقوق به دانشجویان روزانه کاملا منطقی تر هست

Mohamad
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۰ ب٫ظ

کاملا موافقم. من هنوز قبولیم مشخث نیست ولی برای اینکه روزانه باشم ۳ ساله زحمت میکشم. شبانه قبول شدم و نرفتم. فکر میکنم بچه های روزانه حق دارن….

Mohamad
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohamad

مشخص

فاطمه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohamad

با سلام
اگر این طرح قرار باشه اجرا بشه دانشجویان روزانه در اولویت هستند
دوستانی که تصمیم به دادن هفتاد تا هشتاد میلیون پول دارند لابد فکر هزینه اش را کرده اند
بنده چهار سال پشت کنکور بودم و بلاخره روزانه قبول شدم
پا روی دلم گذاشتم با توجه به محدودیت مالی این چهار سال شبانه و آزاد نرفتم

داوطلب
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام دوست گرامی. اونایی هم که آزاد و پردیس و… میرن که همشون هزینه اش رو آماده ندارن. بیشتر وقتا وام هایی غیر از وام دانشجویی میگیرن و هزار راه دیگه. اگه دانشجوی دکتری روزانه محترمه بقیه هم محترمن. ضمنا تو این دوره و زمونه خیلی از خانواده ها(که اکثریت یک یا دو فرزند دارن)حاضرن با هر سختی هزینه تحصیل دکتری فرزندشونو بدن و احساس امنیت کنن که نزدیک شونه. پس همیشه دانشجوی آزاد یا غیر روزانه ناتوان در بدست آوردن رتبه خوب نبوده و دلائل دیگه ای داشته که در عیر روزانه و آزاد درس می خونه. بعضیام شاغلن و میخوان به محل کارشون نزدیک باشن. اگه یه نگاه به قبولیایه کنکور بندازید خواهید دید این مساله برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم صدق می کنه. دانش آموزایه زیادی داریم رتبه های خوب می یارن و تو دانشگاه های خوب دولتی می تونن قبول بشن ولی خانواده ها ترجیح میدن بچه هاشون رو در کنار خودشون داشته باشن. پس با این اوصاف اگه طرح دادن حقوق تایید بشه می تونه با تفاوت های کارشناسی شده برای دانشجوهای دکتری تمام دانشگاه های دولتی و آزاد اعمال بشه. سپاس گزارم

فاطمه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

با سلام
کاملا مخالفم با صحبت هاتون و بنظرم توجیهی بیش نیست
شما روزانه نیستید که اینا رو میگید باید با جای بچه های روزانه باشید ببینم بازم این دلایل رو میارید

سینا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

باهاتون موافقم جناب داوطلب ….

داوطلب دکتری
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

سلام، حقوق ماهانه برای دانشجویان دکتری روزانه، شبانه، پردیس خواستارم از آن جهت که این ۳دوره تعهد حضور تمام وقت رو دارند و بدون اینکه شغلی رو داشته باشند. برای دوره های که حضور تمام وقت دانشجو لازم است فرقی در دریافت حقوق نباید گذاشته شود.

مینا
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

دوستان فقط پیگیری کنید از طریق همین سایت یا از طریق نمایندگان شهرتون یا … تلاشمون رو کنیم .. دانشجو دکترا بیشتر از اینکه فکرش پیش پژوهش باشه، فکرش اینه که از چه کسی پول قرض کنه واسه تامین مخارج روزانه اش .. از کجا وام بگیره، چطوری وام رو پس بده و…

دانشجوی دکتری امیرکبیر
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

اصلا بحت دولتی و غیر دولتی نیست. کلا مزایای زیاد شدن مقدار و اقساط وام و حقوق ماهیانه مختص دانشجویان روزانه هست. این را من نمیگویم. در تمام دنیا این طور هست.
دانشجویان روزانه با نمایندگان زیادی از مجلس صحبت کرده اند و لایحه مربوطه که مختص دانشجویان روزانه دانشگاه های سراسری هست به زودی آماده میشود. انشالله این کار کاملا قانونی و جزو قانون کشورمان میشود که دانشجوی دکتری روزانه دارای حقوق باشد و شغل وی تضمین شده و….

آیگون
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

سلام به همه دوستان همه کارها با پیگیری حل میشه خواهر خودم پرشک کوچکترین مشکل داشته باشن نماینده از خودشون انتخاب میکنن می فرستن پیش وزیر بهداشت یا نامه میدن مدام به هر قانون با مصوبه جدید و همیشه هم جواب گرفتن چرا ما نباید اینطوری باشیم دوستان با پیگیری مکرر ایشالله هم حقوق ماهانه و هم تظمین شغلی میگیریم تا حالاشم خیلی دیر شده و خیلی از دوستان که این دوره رو گذروندن سختی کشیدن از این به بعد ما حق و حقوق برابر می خوایم موفق باشید

دانشجوی دکتری از صنعتی اصفهان
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

ما دانشجویان دکتری روزانه به این هدف خود خواهیم رسید.
ولی من مطمئنم دانشجوهای دکتری روزانه به اهداف خود که حقوق ماهیانه و تضمین شغل و بیمه و بلند مدت شدن اقساط وام و زیاد شدن وام و … هست خواهند رسید و طعم شیرین آن را تا چند ماه دیگه خواهند چشید.

فاطمه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۰۶ ب٫ظ

انشالله با توکل بر خدا

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

بنده دانشجوی دکتری دانشگاه تهران هستم و این اقدام را، وظیفه مسوولین در قبال نخبگان و فرهیختگان جامعه میدانم…

سعید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۰۷ ق٫ظ

وقت و انرژی رو متمرکز در تقاضایی کنید که قابل دسترس هست. مثلا طولانی کردن اقساطه، از ۵ به ۱۵ سال و آزاد کردن مدرک بعد فارغ التحصیلی. این موارد در اختیار وزرات علوم هست و بهانه ای ندارن که بگن باید مجلس مصوب کنه

$$$$
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۴۶ ق٫ظ

این طرح کی تصویب میشه؟

۰
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  $$$$

ای که طرح نیست اظهار نظر بوده

گفتند خوبه که حقوق داشته باشند

n
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۴:۴۲ ق٫ظ

دانشجوی دکتری دولتی و آزاد درقانون گذاری تفاوتی ندارد اگر بدولنی حقوق بدن بدانشجویان دکترای آزاد هم باید حقوق بدن چون همه مورد تأیید وزارت علوم هستند

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  n

ااولا:گه قراره حقوق بدهند ابتدا باید به فکر دوره های پردیس و شبانه دانشگاهها ی سراسری باشند.چون همه مقررات-امکانات آموزش-زحمات-اساتید و …روزانه-شبانه و پردیس یکی است-هیچ تفاوتی ندارد.فقط تفاوت در پرداخت شهریه است.
ثانیا:دانشجویان روزانه عادی(بدون شهریه) انتظار مستمری یا حقوق ماهانه هم دارند.!!!!!!!!!!من خودم دوره روزانه میخونم .ولی این یک تبعیض اساسی بین دانشجویان دوره های مختلف دانشگاههای دولتی است!!!!!!!!!!پرداخت حقوق شامل مستخدمین دانشگاهها،دستگاههای اجرای و شرکتها و مراکز مختلف اجرایی و..است.

و
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

وقتی میری مصاحبه پردیس و شبانه به غیر از دانشگاه های درجه ۱ بقیه دانشگاه ها کمتر از ظرفیت دانشگاه مراجعه کننده داره و تراز دعوت به مصاحبه هم خیلی پایینه پس هر کسی سر جلسه بشینه می‌تونه وارد این دوره ها بشه فقط مهم اینه که پول داشته باشی
اما دانشجو روزانه باید خودشو بکشه تا وارد دانشگاه بشه
کسی که این دوره ها را می‌ره نیازی در واقع به این حقوق نداره

لیلی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  n

دانشگاه آزاد واحد زیاد داره اینطوری باید کل بودجه کشور رو اختصاص بدن به حقوق دانشجویان دکترا.‌.. دیگه کسی ک میره دانشگاه آزاد باید حداقل ماهی ۲ میلیون درِآمد داشته باشه. وگرنه ما واسه قبولی تو دوره روزانه خودمون رو به آب و آتیش نمیزدیم و ۳ سال پشت کنکور نمیموندیم و همه وقتمونو نمیزاشتیم واسش.

علی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۳۸ ق٫ظ

سلام.چرا اگر قراره حقوقی به دانشجویان دکتری تعلق بگیره، فقط باید به دانشجویان روزانه داده بشه. خب ماها که دانشجویان دانشگاه آزاد هستیم حقی نداریم. قبول دارم دوستانی که از روزانه قبول میشن، اکثریت (نه همه) برای رتبه های خوب آوردن و تقویت رزومه بیشتر از ما زحمت کشیدن، اما خب در قبال این زحمت الان شما بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای دارین تحصیل میکنین، اما امثالی مثل من اون همه شهریه پرداخت میکنیم. خودتونم که خوب میدونین اشتغال نیست، یعنی چه دانشگاه ها ازمون تععد بگیرن که کل هفته در اختیارشون باشیم و چه تعهد نگیرن، برای ماهایی که یه کار ثابت و درست حسابی نتونستیم پیدا کنیم فرقی نمیکنه.

@
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

آخه دانشجوهای غیر روزانه شهریه میدن
حقوق دادن بهشون مسخرست
اما میتونن بهتون تخفیف شهریه بدن
البته دانشجوهای روزانه خیلی بیشتر زحمت میکشن

م
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  @

روزانه ها چون از امکانات مجانی استفاده می کنند منطقی هست که فقط به دانشجویانی حقوق بدند که شهریه می دند تا بتونند باری از فشارهای مالی شون کم بشه. اگه به روزانه ها حقوق بدند تمام دانشجویان شهریه پرداز مخالف هستند و اعتراض خواهند کرد

۰
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  م

آخه عزیز من اونی که از پس این شهریه های بالا برمیاد چه نیازی به حقوق داره اینقدر داره که ماهی ۳ میلیون فقط شهریه می‌ده
اما اون بدبختی که با حقوق کارگری پدرش اینقدر تلاش می‌کنه که روزانه قبول بشه واقعا بعضی جاها کم میاره تو پول خوابگاه و غذا و رفت و امدش میمونه به خدا

امید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ۰

اصلا همچین چیزی نیست کی گفته الزاما کسانی که دوره های غیرروزانه میخونن حتما بچه پولدارن ؟
من نه کار ثابتی دارم (آموزگار ابتدایی غیرانتفاعی ام) نه پول زیادی پدرمم یه بازنشسته س که ماهی نهایت ۱/۲۰۰ میگیره ولی میبینم مجبورم بخونم به امید اینکه بتونم کار ثابتی پیدا کنم.

@
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  م

اعتراضی هم باشه دانشجوهای روزانه حرف برای گفتن دارن

سعیده
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوستان عزیز دانشجو دکترای دولتی و آزاد بودن مهم نیست .. الان همگی با هم باید تلاش کنیم برای استحقاق حقمون ..

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دانشگاه آزاد وابسته به وزارت علوم نیست یعنی از محل اعتبارات دولتی هزینه نمی کند.از محل درآمدهای دانشگاه(شهریه-و….)خدمات ارائه می دهد.در نتیجه وضعیت متفاوت دارد .ولی از بعد آموزشی و پژوهشی وزارت علوم بر عملکرد دانشگاه آزاد نظارت دارد.بهترین کممک دانشگاه ازاد،تخفیف یا تقسیط شهریه است.

دانشجوی دکتری از گلستان
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حقوق مخصوص دانشجوهای روزانه دانشگاه های دولتی هست. چون با زحمت وارد دانشگاه شدند.

و
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

موافقم

فاطمه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۳:۱۱ ب٫ظ

دقیقا حقوق مختص روزانه هاست
دوستان عزیزی که آزاد هستن بنظرم برای تقسیط شهریه اقدام کنن !!!

احسان
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۲:۰۰ ق٫ظ

باسلام طرح خوبیه ان شاءالله اجرابشه .

سحر
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۳۴ ق٫ظ

ن مخالفم چون واقعا پرداخت حقوق ماهیانه رو حق همه نمیدونم. با این ظرفیت های بالا چرا باید همچین پولی که میتونه صرف اشتغال بشه به کسایی داده بشه که ممکنه حتی ترمی یه بارم به دانشگاهشون سر نزنن.بنظر من میتونن یه برنامه ای بریزن که درصورتی به دانشجو حقوق ماهیانه داده بشه که طرحی بدن که تو صنعت و هرجای دیگه مملکت، نه در سال های آتی بلکه هم اکنون بکار برده بشه.این یه کم منطقی تره.
فقطططططط اشتغال
دوست عزیزی هم که می فرماین حق التدریسی ها استخدام بشن یعنی همه دانشجوهای دکتری جذب دانشگاه ها بشن.چطور واحدهای موظفی آنها باید تامین بشه؟؟؟؟ دانشجو کارشناسی روزبروز کمتر میشه؟؟؟؟
دوستان عزیز بهتره با استدلال و منطق کافی نظراتمون رو بیان کنیم

دکتر
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

بزرگوار گویا شما از تعهد حضور تمام وقت دانشجویان دکتری، هزینه های گزاف ازمایشات و پایاننامه و … با خبر نیستین!!!

سحر
مرداد ۲۰, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتر

که به تعهد تمام وقت پایبند هستش. من توی رشته خودم تمام وقت هستم اما دانشجویان بعضی رشته ها رو میبینم که بعد از آزمون جامع نهایتا ماهی یک بار دانشگاه تشریف مییارن. چرا باید به اون ها حقوق بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هزینه آزمایشگاه هم که پای دانشگاه و استاد راهنماست.

دانشجوی دکترای دانشگاه اصفهان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

اقای وزیر علوم اینده خواهشا به فکر این قشر فرهیخته باشید.ما نیاز به توجه و احقاق حقوقمان داریم.

فقط خدا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام.اگر ظرفیت ها رو کمتر کنند و سخت تر بگیرند چه در آزاد و چه در دولتی پرداخت حقوق عالیه.تو رو خدا به دکتری ادبیات هم کار بدهید چرا که فارسی در هیچ کشوری جز ایران حمایت نمیشود

صدف
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام.اگر ظرفیت ها رو کمتر کنند و سخت تر بگیرند چه در آزاد و چه در دولتی پرداخت حقوق عالیه.تو رو خدا به دکتری ادبیات هم کار بدهید چرا که فارسی در هیچ کشوری جز ایران حمایت نمیشود

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

پرداخت حقوق به دانشجوهای دکتری ابتدایی ترین حق هر دانشجو تو تموم دانشگاه های دنیاست و باید ذهن دانشجو آزاد باشه برای انجام کارهای علمی و تمرکز روی اون، نه درگیر خرح و مخارج روزانه

آ
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۳۳ ب٫ظ

من هنوز دانشجوی دکتری نشدم ولی ان شاءالله امسال یعنی مهرماه ۹۶، خواهم شد
اگر این لطف، یعنی قرار دادن حقوق ماهیانه در حق دانشجویان دکتری روزانه ایفا شود بسیار عالی خواهد بود و پیشاپیش ازشون تشکر میکنم

گیسو
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۸:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  آ

همتون دارین روزانه روزانه میکنین مگه بقیه دانشجو نیستن که فقط به روزانه ها تعلق بگیره

دکتر
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  گیسو

دوره های غیر روزانه واسه کسایی که پول دارن…

سعیده به لیلا خداد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۲۴ ب٫ظ

ممنون. بنده هم با نماینده شهرمان که از اعضا هئیت رئیسه اس در میان گذاشتم.. ایشان قول پیگیری را دادن . توکل بر خدا

یک دانشجوی دکتری شریف
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۹ ب٫ظ

دانشجوی دکتری اگر حقوق نگیره چطوری میتونه گذران زندگی کنه در حالی که تعهد میده که سر کار نره. تو این سن که نمیشه هنوز از والدین توقع پول تو جیبی داشت.

دانشجوی دکتری از گیلان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۸:۴۵ ب٫ظ

مثل اینکه مساله برقراری حقوق دانشجویان دکتری و همچنین افزایش وام و تضمین شغل آنها توسط نمایندگانی از دانشجویان و با پشتوانه محکم ۳۰ هزار دانشجوی دکتری دیگر در مجلس و بیرون از مجلس در حال پیگیری میباشد. انشالله به نتیجه میرسیم

دکتر
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

به امید خدا و همت همه دکترهای عزیز

نامدار مرادی - فارغ التحصیل دکتری 95
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۸:۲۲ ب٫ظ

مطالبه برحقی است. برای ما که درست نشد اما باید دانشجویان پیگیر باشند و ما هم حمایت کنیم تا به حقشون برسند. البته مهمتر از آن اشتغال فارغ التحصیلان است که باید بسیار جدی پیگیری شود. خود من هم جزو این دسته هستم. به هرحال همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم چون به تنهاییی کاری از پیش نمیره.

مژگان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام.خواهشا آقای وزیر پرداخت حقوق ماهیانه را عملی کنید .. بخدا دانشجو دکترا حق داره ..

Soil
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۳۹ ب٫ظ

حقوق و از آن مهمتر اشتغال و تضمین شغلی کمترین خواسته دانشجوی دکتراست. دانشجو باید بابت پژوهشی که انجام می دهد حقوق دریافت کند و در آینده به ازای سالهای جوانی که پای درس و کتاب تلف کرده است، شغل داشته باشد.

ّFatima
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۱۸ ب٫ظ

حقوق ماهانه و تضمین فرصت های شغلی کمترین حقوقیه که برای دانشجویان دکترای روزانه باید در نظر گرفته بشه.
از همه مسئولین درخواست می کنم جدا رسیدگی کنن.

دکتری بهشتی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام
در درجه اول از حمایت جناب وزیر تشکر میکنم.اما بعدش یه گله ای داریم چرا جناب وزیر الان حمایتشون رو اعلام کردن در صورتی که در طول مدت وزارتشون میتونستن یه گام عملی بردارن.
وضعیت اقشار تحصیلکرده در کشور خیلی اسفناک هست بویژه دانشجوی دکتری که در بالاترین مرحله تحصیلی هستند و کمترین امیدی به آینده.و این مسعله به وضعیت هشدار رسیده اما متأسفانه مسعولین ما چشمشون رو بسته اند واین اخطارها رو نمیبینن.

سارا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری بهشتی

با سلام
این حمایت ها و تغییرات پیش رو از طرف وزارت علوم، مدیون اعتراضاتی هستیم که حدودا ۲ ماه پیش توسط دانشجویان دکتری مقابل وزارت علوم انجام شد. اگر تا به امروز مسئولین نرمشی نشان ندادند به دلیل سکوت دانشجویان و پذیرش بی چون و چرای قوانین بوده و یا اگر اعتراضی صورت گرفته انچنان دیده نشده. در راستای این اعتراضات گام های خوبی برداشته شده :)

محمد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری بهشتی

جناب دکتر فرهادی خواهشی که از جنابعالی داریم اگر وزیر دوره جدید انتخاب شدین، حماییتون رو عملی کنید.

ساراریاضی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۲۷ ب٫ظ

سلام ماهمه دانشجویان دکترای روزانه خواهان حقوق وکار اکنون وبعدازپیان تحصیل هستیم.چگونه نیاز به جذب رشته های مهمی ازجمله ریاضی نیس درحالی که تمام دانشگاهها بصورت حق تدریس نیاز دارند ما پایه حقوق وبیمه میخواهیم…تبعیض نباید بین دکتراهای وزارت بهداشت وعلوم باشه

دکترای فناوری روزانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۱۰ ب٫ظ

سلام.
در مورد لزوم پرداخت حقوق چندین کمپین راه اندازی شده و حتی صنف اعضای هییت علمی وزارت علوم هم به تبعیض پرداخت حقوق بین وزارت بهداشت و وزارت علوم اعتراض کرده اند.
دانشجوی بهداشت حقوق ۱۲۰۰۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰۰ میگیرد و کار تضمین شده پزشک خانواده و امثالهم با حقوق ۱۷ میلیون.

امین دانشجوی اصفهان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۰۶ ب٫ظ

برداشتن تبعیض و پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری وزارت علوم را خواستاریم.

Hossein
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۰۰ ب٫ظ

حقوق ماهانه و تضمین شغل هر چه زودتر اجرا شود تا توسعه کشور حاصل شود.

مکانیک- تبدیل انرژی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۳۹ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان. به نظرم کار خیلی خوبیه ولی نیازمند یک سری زیر ساخت ها و برنامه ریزی های مخصوصه. برای مثال استادم من رو ملزم کرده که چهار روز در هفته به مدت ٨ ساعت روزانه، در دانشگاه حضور پیدا کنم و باید مثل یک کارمند کارت بزنم وگرنه بازخواست می شم. ولی رفیقم در یک دانشگاه دیگه دکترا می خونه، از هفت دولت آزاده. اصلا استادش باهاش کاری نداره. الانم سر کار می ره در حالی که من نمی تونم. خب انصاف نیست اندازه هم حقوق بگیریم. به نظرم باید دقیقا مثل کار دولتی باشه که افراد ملزم باشن تا یک ساعت مشخصی را در هفته پر کنند وگرنه عدالت رعایت نمی شه

sh
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۳۴ ب٫ظ

کاملا درسته

دانشجوی دکتری بیرجند
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۱۲ ب٫ظ

سلام
حقوق ماهیانه معادل وزارت بهداشت که حق مسلم دانشجویان دکتری دانشگاه های دولتی هست. مثل همه دنیا
بیمه و تضمین شغل و …. دانشجویان دکتری هم باید برقرار باشد تا کشور پیشرفت کند.
علاوه بر این ها باید به تمام دانشجویان دکتری روزانه دانشگاه های دولتی که هنوز دانشجو هستند حقوق معوقه در ترم های قبل را نیز بدهند.

محمد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۱۱ ب٫ظ

کسایی که طرفدار حقوق ماهیانه هستن دانشجویان سال اول نهایتا سال دوم هستن. دولت باید به فکر ما سال آخری ها و فارغ التحصیل ها باشه که دیگه حتی اون وام رو نداریم. ماییم و یک دفترچه قسط و ضامن های محترم و جیب خالی و آینده فانی

بیوتکنولوژی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۵ ب٫ظ

فکر خوبیه.
چون خیلی از دانشجوها،مخصوصا آقایون، وقتی در مقطع دکتری تحصصیل میکنن ،دیگه وقتی برای کارکردن و کسب درامد ندارن(با توجه به تعهدنامه ای که در ابتدای پذیرش امضا میکنیم بر مبنای اینکه کاملا باید در اختیار باشی در دانشگاه).
و واقعا یک حقوق ماهیانه،کمک با ارزشی برای دانشجو هست.امیدواریم ک ارائه و تصویب بشه.

زهرا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۵ ب٫ظ

سلام، حقوق ماهیانه حق دانشجوی دکترا است، لطفا عملی شود

لیلا خداداد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام. من با ۴ نفر از نمایندگان استان خودمان حرف زدم و درخواست دانشجوهای دکتری را گفتم. آنها قول پیگیری در مجلس را دادند. انشالله ما دانشجویان دکتری حقوق ماهیانه خود را که حق مسلم ما است مانند دانشجویان وزارت بهداشت که ماهی بیش از یک میلیون میگیرند دریافت میکنیم

دکتر علی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۹ ب٫ظ

انشاالله با تصویب قانون به زودی دانشجویان دکتری روزانه از حق مسلم خود برخوردار خواهند شد. به قول دوستمان که گفته است تمام کشورها دانشجوی دکتری روزانه را نه تنها حقوق میدهند بلکه بیمه و … هم از مزایای آنها است. تضمین شغل هم دارند.

شیدا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر علی

تو اون کشورها به دکتری حقوق میدن چون بهش احتیاج دارن. تا وقتی کار نباشه هیچ ضرورتی برای حقوق دادن به دانشجوی دکتری نیست.

کی شمس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۸ ب٫ظ

این حقوق دادن هیچ فایده ی براما دانشجویان دکترا ندارفقططططططط کاربرامون مهم هست اگر کار باشه هم انگیزه بیشتر بوجودمیادوبیکاری براهمه وجودنداره چ کارشناسی باشه چ ارشد یادکتراهمه کارمیخوان..

هیدرولیک
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۱ ب٫ظ

خدا می داند تنها منطقی بودن کافیه تا حقوق ماهانه رو حداقل حق دانشجوی دکتری بدانیم. کاش آنهایی که می توانند کاری کنند. بشنوند این صداهارو… و کاری کنند.

مستوره یوسفی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۰ ب٫ظ

مسئولین محترم لطفا کاری واسه دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری بکنید، حقوق ماهیانه به دانشجویان دکتری و تضمین شغلی برای فارغ التحصیلان

شیدا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۹ ب٫ظ

به نظر من اختصاص این حقوق به دانشجوهای دکتری هیچ نفعی برای جامعه نداره. فقط علم رو زیاد میکنه که این هیچ ارتباطی با صنعت نداره.
فقط اشتغال

مهدی فیزیک ۹۶
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا

حقوق ماهیانه اولویت بالاتری نسبت به اشتغال بعد از دوره تحصیلی داره. نقدا روزگار این ۴ سال تامین بشه تا نسیه وعده‌های مال بعد از این ۴ سال.

محمد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۳ ب٫ظ

برای شما این اولویت داره برای ما سال آخری ها اشتغال.حقوق ماهیانه به همه دانشجوهای دکتری کاملا ظالمانه است.

کامران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کار و حقوق دانشجویی ربطی به هم ندارن، این دو باید باشن، برای دانشجوا حقوق و برای فارغ التحصیلان کار، حالا چون شما این مقطع رو رد کردین دلیل نمیشه که حقوق دادن به بقیه ظالمانه باشه، شما میتونین پیگیر باشین برای ایجاد اشتغال، نه اینکه بخوایین جلوی اینکه به دانشجوا حقوق بدن وایسین

ارمان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۵ ب٫ظ

باید حقوق بدن اونم ماهی حداقل باید ۷۰۰ تمن بدن

دانشجو مملکت
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام
واقعا خیلی ما بچه های دکتری نیازمند حقوقیم.
واقعا اگر حقوق نباشه من نوعی که زندگی معمولی دارم چون حقوق نمیدن نمی تونم علم و استعدادمو به کار ببندم.
همه ی اساتید هم با کار دانشجویان مخالفن و حق هم دارن چون تو کل دنیا دانشجو پیش استاد کار می کنه و پول میگیره،
نه تو دانشگاه درس بخونه و بیرون یه کار غیر مرتبط بکنه برای زنده بودن البته نه زندگی.
خواهشا ملتمسا حقوق بدید .به قول بچه ها وامو با کدوم پول پس بدیم؟

کامران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۱ ب٫ظ

با سلام، دانشجوا باید هماهنگ عمل کنند، دانشجوای هر شهری با نماینده هاشون صحبت کنن که طرحو تو مجلس بدن و مخالفی نداشته باشه، تصویب بشه

سحر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

ما دانشجوهای دکتری خودمون مخالف طرح شما هستیم. میخواید به مجلس ببرید!!!!!!!!!!!!!!!!

مهدی فیزیک ۹۶
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

شما اگر مطالباتتون چیز دیگه‌ایه یا مثلا اگر در اواسط یا اواخر تحصیل هستید و امیدی در به کار اومدن این طرح برای خودتون ندارید چرا می‌خوایید سنگ جلوی تامین معاش نسل یا نسل‌های بعدی بندازید؟
شما یه طرح برای اشتغال بعد از تحصیل ارائه بدید یا هر مطالبه دیگه‌ای که دارید.

محمد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۴ ب٫ظ

شما هنوز وارد مقطع دکتری نشدید. من الان دانشجو دکتری هستم

سحر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۴۹ ب٫ظ

من مخالفم چون ضرورتی به دادن حقوق برای همه رشته ها نمیبینم. چون باید ظرفیت دکتری کم بشه. ظرفیت دکتری متناسب با نیاز جامعه نیست چه لزومی داره به علمی که متناسب با نیاز جامعه نیست حقوق داده بشه

ساراریاضی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

چرا مخالفین….باید به همه حقوق بدن مادرامد نداریم باید دستمون بطرف پدر ومادرمون باشه اونم تو مقطع دکترا…باید بعد تحصیل هم حق تدریسها رو استخدام کنن مثل اموزش پرورش

کامران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۵۰ ب٫ظ

عزیز من، شماها جرا همه چی رو قاطی میکنین؟ این طرح با طرح اشتغال هیچ ربطی به هم ندارن، شما خودتون دارین میگین یا این یا اون، تو کل جهان به دانشجوا دارن حقوق میدن، بعدشم بهشون کار میدن و این دو ربطی به هم ندارن، شما الان در درجه اول پیگیر حقوق دانشجوییتون باش، بعد از فارغ التحصیلی هم باید به اونیکی حقت که کار هست برسی، این دو رو با هم اشتبا نگیرید.

بهار
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

آره منم موافقم. من که بانماینده شهرمون صحبت کردم.اگه همه درخواست بدن تو کمیسیون مجلس عنوان میکنن.

مهدی فیزیک ۹۶
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

ان شاء الله انجام بشه.

یلدا آذر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۲۷ ب٫ظ

حقوق حق ماست…پژوهش شغل ماست

پریسا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۲۲ ب٫ظ

به من کار بدین من از تو کار پول‌ میسازم حقوقشم واسه خودتون.کاری‌ که توش حرمت یک دکتر حفظ شه نه کارایی که یک دیپلمه هم میتونه انجام بده این همه درس خوندیم که برگردیم نقطه اول؟

۰
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب٫ظ

مدرک کارشناسی گرفتم بعد دوسال دنبال کار بودم نشد
رفتم ارشد خوندم بدتر شد
الان هر کی به من می‌رسه میگه دکترا میخوای بخونی که چی بشه
حتی خانوادم هم اینو میگند
حق دارند
چندین ساله فقط دارند هزینه تحصیل ما را میدند و هیچ ثمری نداشته
کاش لااقل یه حقوقی می‌دادند که این هزینه ها را مجبور نبودیم از خانواده ها بگیریم
من که کم آوردم

احسان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب٫ظ

حقوق به چه دردمون میخوره کار بدن تموم شد دوره دانشگاه هنوزم بیکاریم که…

سحر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

موافقم.
حقوق به چه دردمون میخوره.
۴ سال حقوق ۴۰ سال بیکاری!!!!!!!!!!!

علیرضا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام
خیلی خوبه از دانشجویان دکتری حمایت بشه ولی خیلی هم بده فقط از دولتیها. پس آزاد چی؟ اونم با این شهریه ها. باز شما خوبه فقط پول تو جیبی رو از پدر مادر میگیرید. ما که شهریه هم باید بدیم. وزارت علوم حتی در دادن وام هم داره تبعیضانه عمل میکنه

دانشجوی دکتری یزد
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۲ ب٫ظ

ما دانشجویان دکتری روزانه تمام وقت هستیم. در همه جای دنیا این شغل محسوب میشه و علاوه بر دریافت حقوق و مزایای دیگر بیمه نیز هستند. انشالله به زودی با برقرار شدن حقوق ماهیانه و مزایای دیگر از جمله تضمین شغل بعد از دوره دکتری

Phd سازه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۵ ب٫ظ

اون روزانه وسط چه تعبیری داره دوست عزیز؟؟؟؟یعنی شبانه ها تمام وقت نیستن؟؟و پردیس ها؟؟و ازادها؟؟؟
ما همه با هم و در کنار هم دانشجویان دکتری این مملکت هستیم و هر کاری رو هم در کنار هم و در اتحاد با هم بهتر می تونیم به نتیجه برسونیم.لطفا روزانه شبانه و نوع ۱ و نوع ۲ و نوع ۳ نکنیدش دوست گرامی.
ممنون

شیدا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Phd سازه

فک میکنم بحث آزاد و دولتی کاملا جداست.

نسیم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۱ ب٫ظ

دوستان
این حقوق مختص بچه های روزانه ست یا پردیس و آزاد هم شامل میشه؟؟

طلا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۱۰ ب٫ظ

اگه حقوق ماهیانه به دانشجوهای دکتری بدن به خدا من قول میدم در عرض یکی دو سال تو کل دنیا از لحاظ تولید علم اول بشیم. مسئولین لطفا صدای مارو بشنوین.

بهار
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان
هنوز که وزیر علوم جدید معرفی نشده. باید از طریق نماینده هاتون تو مجلس اقدام کنید تا تو برنامه های وزیر علوم جدید در مجلس، برای دانشجوهای دکتری وزارت علوم هم مثل وزارت بهدلشت بودجه تامین کنند. موافقید؟

عباس
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۰۷ ب٫ظ

با سلام
دانشجوی دکتر در حین دوره دکتری هیچ منبع درامدی ندارد و ملزم به انجام کار پژوهشی در دانشگاه می باشد. اگر وضعیت شغلی در آینده این قشر امیدوار کننده بود، می شد امیدوار بود و با سختی ها کنار آمد ولی متاسفانه هیچ آینده روشنی در پیش روی ما نیست .
از کار پژوهشی دانشو هم استاد و هم دانشگاه و.. ذینفع می باشند.چرا نباید برای دانشجو انگیزه و امید کافی ایجاد نمود؟!
اختصاص وام با کارمزد ۴ % چه توجیهی دارد!

دکتری نیازمند
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۵۸ ب٫ظ

ضمن تشکر وقدردانی ازتمام مسعولین ودوستانی که درپی مطالبات دانشجویان دکتری هستن.منم به نوبه خودم واقعا محتاجم واین قول رومیدم که اگرحقوق بگیریم بازدهی وانگیزه بالایی خواهیم داشت وبقول یکی ازدوستان که کامنت همینجا گذاشته بودن …ثابت میشه که تمام این مسیر رو اشتباه نیومدیم..باتوجه ب اینکه اکثرا متاهل هستن ومخارج وزندگی سختی های خودش روداره لااقل دغدغه جمع وجور کردن قرض برای رفت وامد آزارمون نده خداشاهده من هفته ایی سیصدهزارتومان رفت وامد وخوراکم تموم میشد..همسرمم حق تدریس دانشگاه ازاد با چهارواحد وماهانه پتجاه شصت تومن….ممنون

علی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۵۳ ب٫ظ

با سلام
هیچ تضمین کاری و آینده شغلی نداریم.حداقل این وام های صندوق رفاه را جز حقوق حساب کنید…ما که نه حقوق داریم و نه خواهیم داشت که این وامها را بپردازیم

سحر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۳:۵۱ ب٫ظ

من یک دانشجوی دکتری هستم. اصلا موافق دادن حقوق ماهیانه نیستم. چون حق همه بچه نمیدونم. فقط خواستار کااااااااااااااااااااااااااااااااار برای بچه های زحمت کش دکتری بعد از فارغ التحصیلی هستم

یلدا روانشناسی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

دوست عزیز خواستار داشتن حقوق دلیل بر رد خواستن کار نیست

سحر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۳ ب٫ظ

بهتره یک نگاه واقع بینانه داشته باشیم. با اوضاع کنونی جامعه بهتره چیزی که واقع به نفع رو خواهان باشیم. ورود بیش از نیاز جامعه دانشجو به مقطع دکتری!!!
بهتره این پول برای تولید اشتغال سرمایه گذرای بشه و به ما وعده کار بدن نه حقوق

شیدا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۰ ب٫ظ

امید به اشتغال خودش باعث ایجاد انگیزه برای تحصیل میشه. پس نیازی به درآمد ماهانه نیست